Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

**Officiell tråd - Samsung Galaxy S2 i9100***

3171 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 21 April 2011 - 21:30

henke s
  • henke s
  • Lärjunge

• 319 inlägg
  • 0
Vad tror vi om detta? Officiell releasedag 10:e maj?
http://samsunggalaxy...2-release-dates

Mvh Henke

Redigerat av henke s, 21 April 2011 - 21:31.

Postad 21 April 2011 - 23:16

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
den länken har cirkulerat här inne tidigare har jag för mig. uk skulle få första maj, men eftersom det är helg då så får dom den den tredje. dessutom så verkar det som att samsung har en ful ovana att flytta på datum, mobilen har redan tidigare blivit förskjuten, vi skulle ha haft den redan i mars om första datumen stämde! vi får vänta och se, men vi håller väl tummarna för att det blir första halvan av maj månad. min n900 har just dött ;(

Postad 23 April 2011 - 21:15

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
en dag mindre igen.
microshop har gjort första reklamen om mobilen nu har jag sett. första reklamen man fått i brevlådan that is. det äro ett gott tecken =)

Postad 23 April 2011 - 21:58

Megaman2
  • Megaman2
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0
hur står sig galaxy s2 i förhållande till sensation och atrix (båda med högre upplösning än S2)

Postad 23 April 2011 - 22:45

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
väldigt lika spec. galaxu 2 har bättre skärm iom super amoled +, inget slår den. både sgs2 och sensation kommer annars att ha dual core 1.2 ghz-processor och en gb ram. kamera... ingen aning. 8.1 på galaxy iaf.

jag får ta tillbaka det med en gb ram. sensation har bara 756 eller vad det nu stog. båda har 8mpix-kamera dock. frågan är vilken optik som är bäst.
själv så är jag övertygad om att samsungen är bättre. den har dessutom superskärmen som krossar allt vad lcd heter. totalt och komplett. precis som en vanlig amoledskärm gör ^^

Redigerat av Zartok, 23 April 2011 - 22:48.

Postad 24 April 2011 - 09:21

Hybe
  • Hybe
  • Beroende

• 1429 inlägg
  • 0

väldigt lika spec. galaxu 2 har bättre skärm iom super amoled +, inget slår den. både sgs2 och sensation kommer annars att ha dual core 1.2 ghz-processor och en gb ram. kamera... ingen aning. 8.1 på galaxy iaf.

jag får ta tillbaka det med en gb ram. sensation har bara 756 eller vad det nu stog. båda har 8mpix-kamera dock. frågan är vilken optik som är bäst.
själv så är jag övertygad om att samsungen är bättre. den har dessutom superskärmen som krossar allt vad lcd heter. totalt och komplett. precis som en vanlig amoledskärm gör ^^

Däremot har ju HTCn högre upplösning, vilket är ett gigantiskt plus enigt mig!

Postad 24 April 2011 - 09:52

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Frågan är ju om den lite bättre upplösningen överväger Samoled + skärmens gryma svärta och snabbhet.
Och stömsnålhet.

Enligt allal tester iaf så är SGS2 skärm i en helt egen liga motför lcd skärmar.

Lär väl inte dröja så länge innan vi ser tester mellan dem ..

Skulle inte välja HTC som är sämre på allt annat.
Möjligtvis byggkvaliten hos HTC jag skulle vilja ha men då får man ju en tung mobil istället.
min väger 180gram och nog märker man av de när man ser film_/serier i sängen eller surfar länge..

Postad 24 April 2011 - 12:55

Ruotria
  • Ruotria
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Har följt tråden rätt länge och har inte behövt regga mig för att ställa någon fråga då någon annan verkat haft samma tanke. Men jag var ute en sväng och kollade om det fanns något prov exemplar ute i affärerna vilket det tyvärr inte gjorde. Jag frågade dock lite om Samsung Galaxy s2 och försäljaren blev lite förvånad över att jag var intresserad utav att köpa den. Han pekade istället på LG Optimus X2 och hävdade att den var ett bättre köp. Enligt honom hade den en mer verklighets trogen skärm och hdmi. Jag svarade med att säga att S2 också hade hdmi fast via MHL men han tyckte LG var bättre. Han sa också att den var den bästa telefonen genom tiderna och att de hade gjort ett test med Samsung S2. Tyckte det lät lite väl mycket men blev nyfiken på skärmen.

Hur står sig Samsungs skärm jämfört med t ex LG. Är det skillnad och märker man vilken som är mer verklighets trogen?

Postad 24 April 2011 - 13:18

Alex81
  • Alex81
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Jag har båda Samsung Galaxy S och LG Optimus 2X och bland dom två så är Galaxy S:ens skärm mycket bättre. Galaxy s II skärmen skall ju dessutom vara bättre än första.

Tyvär känns Optimus 2X:en som en tegelsten jämfört med Galaxy S:en.

Postad 24 April 2011 - 13:33

Megaman2
  • Megaman2
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0
hade hoppas att s2 ans upplösning skulle vara i paritet med sensations och motorola atrix. (gissar att de har super lcd).
Då hade S2:an vunnit på alla punkter. nu när de har gjort bilyten större skulle det vara perfekt med mer pixlar, så dessa inte blir så tydliga.

Men vi får se vad testerna visar och när röken skingrats så får vi se vem som står kvar som vinnare.
Det som talar för är just vikten. (men alla gillar inte plast).

Postad 24 April 2011 - 13:52

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Finns några användae på Xdadevelopers.com som har SGS2 och de tycker att skärmen är grym.
Inga problem med att de är mindre upplösning..

Men det betyder ju inte så mycket
Bara vänta och se.
Tror personligen inte att man kommer att störas över upplösningen.
Möjligen om man har SGS2 och Sensationsida vid sida.

Inte många som klagar på en 60 tums tv 1920x1080P är suddig på 3meter.

Postad 24 April 2011 - 14:00

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
klart säljaren säger så när den ena finns i affären å den andra inte finns... Han vill ju tjäna cash hehe

Postad 24 April 2011 - 15:21

Ruotria
  • Ruotria
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

klart säljaren säger så när den ena finns i affären å den andra inte finns... Han vill ju tjäna cash hehe

Var faktiskt samma tanke jag fick. Men hade å andra sidan aldrig hört det där med "mer verklighetstrogen" förut så kände att man skulle upp det. Men vad jag förstår av svaren så är det ingen sanning i det.

Postad 24 April 2011 - 15:42

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
i det här fallet spelar upplösningen ingen större roll. super amoledskärmen har tätare pixlar än den vanliga amoleden som sitter i galaxy exempelvis. ajjfån 4 har större pixeltäthet, men är den skärmen bättre än galaxys? där kan vi direkt ha ett svar på huruvida superamoleden ens behöver oroa sig.

ett annat tv-exempel är full hd på en 32-tummare. full hd eller 720p spelar ingen roll på den lilla lilla skärmen, så det kan man crappa i direkt.
jag misstänker kraftigt att sgs2 kommer att ha bättre skärm än alla motståndare, och det med mycket. alla annat talar för sig själv.

x2 är säkert en OK mobil, men ser man till hur den fått poäng så skulle jag inte spendera 5 papp på den inte. snarare 3.

just ja... en lcd MER verklighetstrogen än en amoled? inte en chans i helskottat. lcd-tv är totalt värdelösa när det kommer till verklighetstrogenhet eller vad det nu heter, det är därför jag bara kör plasmor. plasmor plasmor plasmor. klarar inte av lcd och den kalla och ytterst overkliga bild den ger ut.

Postad 24 April 2011 - 16:40

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Vad jag tror han menade med verklighetstrogen bild är väl att Amoled iaf tidigare haft överdrivna färger.
Dock så finns det mer inställningsmöjligheter i SGS2 än i tidigare mobiltelefoner.

Ser jag på tjejens Amoled telefon så är ju färgerna överdrivna..
Lite som en tv inställd i butiksläge

Postad 24 April 2011 - 16:46

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
tänkte väl att det var något som var fel i det jag läste. en lcd och naturlig bild, woot? =)
hade den gamla galaxyn blödande färger något? om man ser till tex en n900, hur är skärmen då? n900 upplever jag har väldigt bra inställt när det kommer till färger ^^

Postad 24 April 2011 - 16:58

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tjejen har en Desire med amoled skärm och färgerna tycker jag är för överdrivna helt enkelt..
För mycket färg..Det är väl de folk i överlag klagat på tidigare när de gäller amoled skärmar.

Men jag tror inte att det är några problem.
Finns ju som sagt olika inställningslägen i SGS2.
Sen har jag sett program för att ställa in färgmättnad ..

Kolla in denna filmsnutten så ser du skillnaden.
Ca 1.22 in i klippet
http://www.youtube.c...h?v=Uq7qGhn77_g

Dynamic.
Standard.
Movie.

Redigerat av moparman, 24 April 2011 - 17:12.

Postad 24 April 2011 - 18:37

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
klart härligast bild på den dämpade movie. ännu en fördel till sgs2. alla som förbokat kan känna sig lugna i say. jag gör det =D

... hoppas bara att det inte är något jädrans strul med mjukvaran.

Postad 24 April 2011 - 18:45

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tror inte att de ska vara nå större problem.
Lär ändå roota den å ta bort allt skräp :)

Å kommer de att gå att flasha in en ny ROM så lär jag nog göra det efter nån vecka/månad.

Så mjukvaran ororar mig inte mycket

Postad 26 April 2011 - 11:30

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Priserna på väg ner, 4600 hos några nu.

Postad 26 April 2011 - 11:31

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Håller på att bli galen av väntan..

Snart stappar jag pennan genom skärmen på min N900

Postad 26 April 2011 - 17:12

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

• 727 inlägg
  • 0
Bra review http://www.slashgear...eview-26148446/

Postad 26 April 2011 - 17:59

tirim
  • tirim
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Bra review http://www.slashgear...eview-26148446/

Ja det var en trevlig Review. Måste få min kamera såld nu så jag kan inhandla denna lur. Priset ser ju ut att hamna på runt 5000 i de större butikerna vilket är ett kanonpris för vad man får.

Postad 26 April 2011 - 19:56

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Här är en till recension

http://www.jrin.net/...in-depth-review

Kolla in den här filmsnutten om webbläsaren.
Fast jag sett de mesta som går att se blir jag ändå smått chockad över hur den smider.
Helt brutalt.

http://www.youtube.c..._embedded#at=11

Postad 26 April 2011 - 20:23

Unregisteredfbdb34a6
  • Unregisteredfbdb34a6
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
och CDON har ändrat sitt leveransdatum :D

Postad 26 April 2011 - 22:58

ekke
  • ekke
  • Veteran

• 2466 inlägg
  • 0
Fler recensioner där de priser batteritiden!

http://www.slashgear...eview-26148446/

"Big, bright screen, dual-core processor, lots of wireless: you’d be forgiven for assuming the Galaxy S II would gulp down juice like a long distance runner after a race. In actual fact, it’s something of a minor miracle. The standard 1,650 mAh battery took us through two days of use – from off the charger at 7am, through a full day with push email active, the display at maximum backlight while outdoors, lots of photography and some video recording, a couple of YouTube clips, GPS with Google Maps, browsing and some calls, then through the night (again, with push email switched on) and through the next day, only expiring that evening."

Postad 26 April 2011 - 23:45

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

• 1097 inlägg
  • 0
Det är ganska fantastiskt faktiskt... De extra 150 mAh kan väl inte ge så mycket extra tid? Det måste vara så att de faktiskt lyckats få ner energiförbrukningen på skärmen (jag har varit skeptisk till huruvida det legat någon reell sanning i det påståendet från Samsung).

Postad 27 April 2011 - 00:15

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Jo Samoled skärmarna ska ju ta mindre ström.

Sen fanns det visst massor med olika strömspar inställningar i sgs2

edit
Kolla in de här filmklippet där de testar att spela upp olika snuttar från tex sagan om ringen osv.
Otroligt fint ser de ut och bara att kunna hoppa framåt i en serie utan problem :)

Redigerat av moparman, 27 April 2011 - 00:21.

Postad 27 April 2011 - 02:35

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
jag fungrade på en vanlig galaxy igår och den hade en riktigt riktigt bra skärm. en hd-bild visades upp, och det var ju smått otroligt att se på den skärmen. dock så håller jag nog med om att färgen var lite väl glad på den, så det är tur för oss att man kan ställa om färgen och tona ner den lite till galaxy s2.

i övrigt... inte så hemskt många dagar kvar nu. drygt två veckor.

Postad 27 April 2011 - 03:18

Unregistered0417a23d
  • Unregistered0417a23d
  • Användare

• 179 inlägg
  • 0
slashgear.com:
"Several iPhone users we showed it to said it was the first Android device that could turn their heads from Apple’s range"

Precis så känner jag också. Äntligen kanske man kan skaffa en mobil som Steve Jobs inte bestämmer över, utan som är sin egen!

--

Ingen som sett/läst någon test på MHL->HDMI?

Postad 27 April 2011 - 07:22

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0
Man får ju hoppas att det inte är samma kvalite som på deras tv apparater.

Postad 27 April 2011 - 07:41

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Man får ju hoppas att det inte är samma kvalite som på deras tv apparater.

Den där kommentaren har jag läst i andra trådar. Ganska trångsynt kommentar.
Samsung har ju en otroligt bred produktportfölj och oavsett vad man tycker om deras tv-apparater så gör dom bra produkter.

Postad 27 April 2011 - 08:12

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Och så släpper vi tv-snacket i den här tråden. Tack.

Postad 27 April 2011 - 08:28

Megaman2
  • Megaman2
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0

och CDON har ändrat sitt leveransdatum :)

men de sänkt priset till runt 4900...

Postad 27 April 2011 - 09:55

erikperik
  • erikperik
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Jag vet inte om ni sett denna!! Men läs o njut..

http://www.techradar...2-930907/review

Citat

The Samsung Galaxy S2 has not only set a new bar for smartphones in 2011; it's smashed the bar, recreated it in its own image and put it out of reach of the competition

/E

Postad 27 April 2011 - 11:02

innoAX
  • innoAX
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Är det någon som har hittat något annat än silikon skydd till S2'an?
Helst skulle jag vilja byta ut plast-bakstycket till ett lite stabilare och tyngre gjort av metall..

Postad 27 April 2011 - 11:12

Ruotria
  • Ruotria
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Håller tummarna för mer pris sänkningar och den inte blir alltför försenade.

Personligen känner jag att man kanske ska skaffa någon sorts läderväska eller liknande som vissa har på iPhone. Tycker det är riktigt snyggt men vet inte hur det lär se ut på S2.

Postad 27 April 2011 - 11:21

Ruotria
  • Ruotria
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

men de sänkt priset till runt 4900...

Det står inte att det är prissänkning vad jag kan se, kan det vara det nya standard priset om man köper via internet? Om inte vågar man vänta och hoppas på ytterligare prissäkningar hos andra eller bör man slå till?

Postad 27 April 2011 - 15:00

BlackZam
  • BlackZam
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Androidguiden från Idg har fått in en Galaxy S II för test.
Och deras ex har NFC.
Så som Samsungs svenska support svarade mig.
Så det blir att beställ en nu.
För 16GB kan man alltid bygga ut med ett extra minneskort, för man vet ju inte när 32GB versionen ska komma.

Postad 27 April 2011 - 15:09

yhrn
  • yhrn
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Och deras ex har NFC.
För 16GB kan man alltid bygga ut med ett extra minneskort, för man vet ju inte när 32GB versionen ska komma.

Aaaaaa! Jag blir tokig! Just som man trodde att man visste hur det låg till - UK får med NFC direkt och Sverige får det senare så verkar det bli precis tvärtom: http://blog.clove.co...ot-feature-nfc/

Jag var just på väg att beställa från Clove men nu verkar det ju iaf helt bekräftat att UK inte får NFC direkt så då skippar vi det.

Postad 27 April 2011 - 15:40

yhrn
  • yhrn
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Och deras ex har NFC.

Förresten, har du möjlighet att posta hela svaret du fick från Samsungs svenska support (inklusive vem som skrev det)? Gärna på Samsung Sveriges fb-sida också så att de kan reda ut den här soppan.

Och en till sak - har du någon svensk handlare som garanterar NFC? Tidigare i tråden finns uppgifter om att NetOnNet ska sälja med NFC men det står inget om det på deras site.

Postad 27 April 2011 - 15:44

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Och deras ex har NFC.

Vart står det? Och vad sa samsungs svenska support ordagrant?

Postad 27 April 2011 - 15:54

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
"19 användare läser den här tråden (13 gäst(er) och 0 anonym(a) användare)" Nån har tydligen skvallrat på swedroidforumet :)

Postad 27 April 2011 - 15:57

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Och deras ex har NFC.

Källa på det, hittar inget på androidguiden iaf

Postad 27 April 2011 - 16:30

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Källa på det, hittar inget på androidguiden iaf

Jag kan bekräfta att testexemplar har skickats ut idag.
Swedroids testexemplar är till exempel på väg.

Tror dock ingen har fått den redan idag, blir nog tidigast imorgon.
Om dom har NFC eller inte återstår att se.

Redigerat av BrittBastard, 27 April 2011 - 16:31.

Postad 27 April 2011 - 18:43

Havsgetingen
  • Havsgetingen
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
Elgiganten får in Galaxy S2:an tidigast av de seriösa företagen, beställde därför därifrån, för jag har varit sjukt otålig nu på en ny mobil!

Först kollade jag på Xperia Arc, men efter att ha lagt ner otaliga timmar på research så har jag alltså bestämt mig för S2:an.

Det som var bra med Arc:n var framförallt designen och sedan HDMI-uttaget.

Men Galaxy S2:an kommer att vara den snabbaste mobiltelefonen någonsin, en av de bästa mobilkamerorna någonsin, en av de bästa smartphone batteritiderna (mindre förbrukning, bättre batteri än sin föregångare). Vidare kommer den att ha en av de bästa skärmarna någonsin, Super Amoled Plus och glaset är Gorilla Glass (mycket hållbart). Byggkvalitén har jag bara hört positiva omdömen om, trots 100 % plast. Vidare kommer den att vara en av de tunnaste smarttelefonerna någonsin och den har stor skärm, alla uttag sitter på rätt ställe, jämför med Arc:n.

Det enda jag har hittat som är dåligt/mindre bra är att det saknas en dedikerad kameraknapp. Sedan kan man se storleken, designen som dålig eller bra, det ligger i betraktarens öga och tycke.

Jag själv var när jag betalade för S 2:an rädd för att det skulle vara några stora fel med den, på grund av det låga priset, otroligt lågt för vad man får!!!! 5000 för en mobil som jag hade kunnat tänka mig att ge 8000 för...

Sedan dess har jag läst flera recensioner och de skriver att det är den bästa telefonen någonsin och liknande. En skrev till exempel att man skulle sälja sina smycken och sin gamla mobil och börja spara för det här var en mobil som skulle stå sig mycket länge.

1,2 Ghz dubbelkärning processor!
1024 mb ram!
16 GB (kanske 32 GB senare) inbyggt minne!
Plats för minneskort á 32 GB!

Längtar som fan till den 6:e, 9:e, 10:e maj eller när jag nu får den! Har fan betalat 700 kr extra för att få den några dagar tidigare!

Unboxing Galaxy S 2:
http://www.youtube.c...h?v=CKOP8u9Cy7w

Redigerat av Havsgetingen, 27 April 2011 - 18:46.

Postad 27 April 2011 - 19:57

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Helt klart är den i mitt tyckte absolut nr1 i år..

Vad jag däremot skulle vilja se är en jämförelse mellan SGS2 och HTC Sensation när det gäller skärmarna.
Svider lite att få lägre upplösning än HTC..

Men av de recensioner som kommit igår så är de lyriska över skärmen på SGS2 så jag tror inte att det blir ett problem men...

Postad 27 April 2011 - 20:14

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Helt klart är den i mitt tyckte absolut nr1 i år..

Vad jag däremot skulle vilja se är en jämförelse mellan SGS2 och HTC Sensation när det gäller skärmarna.
Svider lite att få lägre upplösning än HTC..

Men av de recensioner som kommit igår så är de lyriska över skärmen på SGS2 så jag tror inte att det blir ett problem men...

Jag är inte helt såld på amoled, hoppas verkligen att samoled hanterar färger betydligt bättre

Postad 27 April 2011 - 20:22

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Mm...vi får se...En fördel nu är att de finns 3 lägen på skärmen så man bör kunna få mer naturliga färger.
Sen finns de program för att ändra färgmättnad..

Så jag tror inte att de blir ett problem...

Snart får vi veta säkert :-)

Postad 27 April 2011 - 20:31

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Mm...vi får se...En fördel nu är att de finns 3 lägen på skärmen så man bör kunna få mer naturliga färger.
Sen finns de program för att ändra färgmättnad..

Så jag tror inte att de blir ett problem...

Snart får vi veta säkert :-)

Hoppas det, kollar typ aldrig film i legenden pga det, lite tv nångång bara

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.