Metallic Archaea? Jag drog igenom hela listan med svordomar ganska många gånger under det uppdraget
Ja den är mysig, körde du på [EXTREME]?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes + The Phantom Pain
Startad av
Unregisteredf64a5233
, Aug 30 2012 10:01
616 svar till detta ämne
Postad 09 November 2015 - 08:17
Ja den är mysig, körde du på [EXTREME]? Postad 09 November 2015 - 08:47 Stängde av då jag fick för mig att det skulle vara svårt, men det verkar inte vara så hemskt svårt att klara av det Postad 09 November 2015 - 08:50 Det blev en del kvinnoförnedrande könsord som utbrast när jag gjorde det uppdraget också... Postad 09 November 2015 - 09:11
Vad körde ni för vapen? Funderar på lmg, raketgevär och ett par usi som second för mycket ammo.
Postad 09 November 2015 - 10:31 LMG och raketer borde funka bra Redigerat av Morot, 09 November 2015 - 10:34. Postad 09 November 2015 - 19:49 Åååh.. hoppas.
Hon kan göra en duett med Stephanie Joosten ^^
Redigerat av Zoiler, 09 November 2015 - 19:50. Postad 10 November 2015 - 16:13
Ingen koll på någon. Min hjärna har inte plats för namn, folks ålder och gatunamn
Postad 10 November 2015 - 17:28 I see
Donna Burke är hon som sjunger Sins of the Father i spelet.
http://www.youtube.com/watch?v=z9utXoWkE-w
Stefanie Joosten är hon som spelar Quiet och sjunger Quiets Theme.
https://www.youtube.com/watch?v=Z8j_YWmPD-E
Hon är också det bästa med Holland
http://www.youtube.com/watch?v=-K9j3I86FrA
Geoff Keighley är han som leder Video Game Awards, en spelgala som går av stapeln... 4 december i år tror jag. Som Oskarsgalan fast för spel.
Postad 10 November 2015 - 18:26
Donna Burke där, ******** sablar vilken pipa. Har inte tänkt på det då dom där stämmorna är rätt dämpade i spelet. Holy poop on a stick. The stick of truth.
Är Joosten modell för Quiet? Redigerat av Zartok, 10 November 2015 - 18:29. Postad 10 November 2015 - 18:35
Ja, du måste väl se likheten? Förvisso skrattar hon mer i verkligheten men det är ju lätt att se likheterna. Se på intervjun annars där de går in i detalj på detta. Postad 10 November 2015 - 19:58 jodå, jag tyckte att dom var lika, det var därför jag frågade. det jag tänkte var bara det att det kändes märkligt att göra en modell av en sångerska som gör en låt till sin egen karaktär i spelet. det blir som ett gigantiskt rolltriangelsdrama. sökte dom sångerskor som såg ut på ett visst sätt eller hur bestämde dom sig för det hela? Postad 10 November 2015 - 20:10
Okej, jag trodde du ville få det bekräftat iom att jag sa att hon "spelar" Quiet.
Hon är modell i verkligheten, men kan sjunga också tydligen. Jag antar att det var utseendet de var ute efter, eller ja, hela paketet kanske. Det är inte som att de letat efter en sångerska specifikt. Hon kan flytande japanska också och är väl lite känd i Japan, Konami är japanska så det är väl också en anledning. Postad 11 November 2015 - 21:22 Det har kommit en ny uppdatering som jag inte rekommenderar att ni uppdaterar till om ni vill fortsätta använda Quiet. Jag skriver om det i spoilertaggen nedan (endast för er som klarat uppdrag 45)...
Spoiler
Jag sitter fortfarande med V1.3 så jag ska nog prova. Redigerat av Unregisteredc49a1f15, 11 November 2015 - 21:25. Postad 11 November 2015 - 22:41
Vafan? Jag som har auto update ;(
Youtubade uppdrag 45 och överväger att inte spela mer... Redigerat av Zartok, 11 November 2015 - 22:57. Postad 12 November 2015 - 13:03 Jag är delad till Quiet, nu har jag uppdaterat så det skiter väl sig ändå, men många uppdrag är för enkla när hon är med. Vilket är lite tråkigt. Postad 12 November 2015 - 13:40
Jag är okluvet förälskad, jag har faktiskt aldrig haft en så stark relation till en bikaraktär som med henne. Jag tycker att hon är viktigare än vad snake är. För mig ÄR hon hela mgs V. Väldigt förtjust i henne. Tror att det har att göra med att hon alltid har min back. Senast i uppdrag... Ja, 28 tror jag. Hon fixade det där i början som är lite jävligt.
Postad 12 November 2015 - 14:18 Zartok du är ju tokig i kvinnor i spelen du Postad 12 November 2015 - 14:48
Ja så är det säkert Postad 12 November 2015 - 14:59 Det blir ju väldigt mycket mer tänka om du inte har Quiet, med Quite säger man "Cover me" sen springer man in bara så sköter hon resten. Inte riktigt så illa, men nästan. Postad 12 November 2015 - 15:15
Yes, jag håller med. Jag gillade allt som hade med henne att göra, storymässigt iaf. Postad 12 November 2015 - 17:55 Absolut. Som jag skrev i mass effect tråden så blev jag skitglad när Shepherd äntligen var en kvinna. Jag förstår inte varför man ska spela som man helt enkelt Postad 12 November 2015 - 18:13
Hmm, spelade du som gay eller hetero i Mass Effect?
Jag hade svårt i Fallout 4 om jag skulle vara man eller kvinna. Började som kvinna men den kvinnliga röstskådisen var inget vidare imo i jämförelse så jag bytte. Postad 12 November 2015 - 18:22 Även om Quiet är grym så tycker jag att spelet blir lite roligare med D-Dog. Man får tillräckligt mycket utmaning samtidigt som han hjälper en något otroligt. Iofs finns det tillfällen då man vill ha med Quiet och ingen annan. Postad 12 November 2015 - 18:23
Ehm... Jag var gay female faktiskt. Why?
För mig är valet enkelt, lätt att jag ska vara kvinna där med. Kvinna och ha idiot savant När jag skulle rädda... Några individer fixade Quiet biffen klockrent Redigerat av Zartok, 12 November 2015 - 18:24. Postad 12 November 2015 - 18:38
Jo, för först tänkte jag svara med att det kanske finns killar som inte vill spela som tjej för då måste man romantisera killar, men sen kom jag på att det ju går att göra både och och gissade på att du förmodligen spelade som gay för att dubblera effekten. Sen finns det säkert också de som går steget längre och väljer tjejer som huvudkaraktär för att de föredrar att titta på dem, kanske t o m väljer kvinnliga medhjälpare av samma anledning, exempelvis om de rent teoretiskt skulle vara med i en helikopter och göra lite märkliga ställningar
Det hade varit intressant att se statistik över hur folk spelar i spel, om det även motsvarar ens läggning i verkligheten. Tur att de flesta spel erbjuder både och numera, även Fallout 4 vilket jag antar att du redan har kollat upp ^^ Postad 12 November 2015 - 20:18 jag kan ju berätta om varför jag började spela tjejer. det fanns några spel som öppnade annorlunda dialoger när man spelade en tjej. det var ofta att man kunde flirta eller liknande med manliga karaktärer för att få fram något extra. det var grunden till varför jag började spela kvinnliga karaktärer. idag så hänger det med, tillsammans med massor av andra saker.
ta ex det estetiska, min shepard (som exempel) blev betydligt mer attraktiv än någon annans manliga shepard. kvinnor går, för mig, att göra mer estetiskt tilltalande än män. när jag gör män så blir det alltid väldigt maskulina ansikten, och det är inte estetiskt tilltalande på samma sätt.
sen så tycker jag om kvinnoröster i spel, dom brukar ha en avslappnad mjuk stämma, vilket männen inte har.
det är många som tänker att det måste handla om sexualitet, men i mitt fall så tycker jag inte riktigt att det stämmer. jag tycker bara att manliga karaktärer ofta inte är lika kul att spela. jag använder mig fortfarande av manliga karaktärer i ex diablo 3, där kvinnliga barbarer INTE ser bra ut, där passar män bättre.
jag har en kompis som spelar mycket wow, hans tanke på det är att om han ska stirra på en röv i 300 timmar (3rd person) så kan det lika gärna vara en kvinnoröv, men det stämmer inte för mig då jag gärna kör kvinnor även i fps, ex i blops 3 betan nyligast.
självfallet, och jag kommer absolut att köra som tjej. en spelmekanisk fördel är att dom flesta skurkar i regel är män, vilket gör black widdow betydligt mer effektivt än ladykiller. muahahaha!
och drar man tillbaka sammanhanget till mgs så... ja, det är något med quiet som verkligen har greppat tag i mig. jag har faktiskt inte gillat ex meryl från första mgs, men jag är otroligt såld på quiet. även fast hon mummlar "get of the phone" hela tiden Postad 13 November 2015 - 11:49
Håller med
Jag är bara på uppdrag 25 eller nått sånt, kan jag inte använda Quiet mer ifall jag uppdaterar eller fattar jag fel? Postad 13 November 2015 - 18:21
Du ska skaffa eblemet butterfly och equippa det, då ska inte fel uppdrag dyka upp
Postad 16 November 2015 - 21:52 Är det någon som har fått tillbaka Quiet? Postad 17 November 2015 - 00:16 Har inte min Ps3:a ikopplad (jag vet, MGSV på Ps3 är hipster) men jag är ledig fram tills fredag så jag skulle kunna avsätta någon timme eller två för att laborera. Postad 17 November 2015 - 07:11 Hmm läst olika överallt. Här läste jag att man inte kan få tillbaka henne och på andra ställen står det att man ska spela om uppdrag 11 ända tills [REPLAY] byts ut till [REUNION] Postad 17 November 2015 - 07:39 Jag har två timmar att döda just nu så jag provar lite...
EDIT: Dual Shock 3 känns inte så bekväm när man har använt DS4 i några veckor. Redigerat av Unregisteredc49a1f15, 17 November 2015 - 07:41. Postad 17 November 2015 - 07:54
En kille på tuben har fått henne tillbaka i v 1.06! Ser äkta ut med!
Postad 17 November 2015 - 08:50 Har nu gjort uppdrag elva sammanlagt sju gånger på rak. Ingen Quiet och heller inget om "Reunion"... Postad 17 November 2015 - 22:25
Varvade jag just mgs V?
... Nej, det fortsätter! Redigerat av Zartok, 17 November 2015 - 22:38. Postad 18 November 2015 - 06:58 Inte det bästa? Whaaa? Fast säg inget, jag vill upptäcka själv när jag får mer tid över Redigerat av Zartok, 18 November 2015 - 06:59. Postad 18 November 2015 - 17:04
Precis som att jag skulle spoilat slutet för dig om du inte sa till, haha. Postad 18 November 2015 - 20:03 nej, det var nog mer tänkt till folk som är lite mindre betänksamma när dom skriver. som jag själv
nu blir jag ju fett sugen på att fortsätta spela, blir nog endel i helgen! jag blir som misstänksam... jag menar, jag minns ju hur tvåan slutade. därför så är jag beredd på lite av varje. måste dock säga att det var ett riktigt spännande mission, 31'an. och 30, fan vad det blev att panga av
feck, jag vill spela nu. men måste gå och sova. men vill spela. argh! för många val! Postad 20 November 2015 - 19:29
Hmm, kan hända, kan hända.
Postad 22 November 2015 - 03:55 Kan nog tänka mig att Geoff tackade ja till det, det tar 5 minuter av schemat och publiken kommer att älska det, speciellt om MGS V är på väg att vinna ett par priser... 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |