Rå j*vla teaser igen. Det låter verkligen som att bungieday kommer bli betadatumet. Om det blir för båda enheterna (som tidigare utlovats) eller för ps4, eller om ps4 kommer tidigare (1a juli) får vi vänta och se. Det vi vet nu är att det dröjer två och en halv vecka innan svaret levereras.
Destiny - Bungies storspel efter Halo
Destiny (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
4
|
(1)
|
Inga priser | |
Destiny (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
7
|
(1)
|
248:- | |
Destiny (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
8
|
(30)
|
79:- | |
Destiny (Xbox One | Series X/S)
(Xbox Series X/S spel)
|
5
|
(9)
|
57:- |
Destiny [PS4] (3098 inlägg)
|
9 år sedan |
Postad 24 May 2014 - 00:01
Rå j*vla teaser igen. Det låter verkligen som att bungieday kommer bli betadatumet. Om det blir för båda enheterna (som tidigare utlovats) eller för ps4, eller om ps4 kommer tidigare (1a juli) får vi vänta och se. Det vi vet nu är att det dröjer två och en halv vecka innan svaret levereras.
Postad 24 May 2014 - 08:45
"It's going to be your turn soon. Perhaps even sooner than some of you might think. We're starting to feel like we're finally ready for you."
Kanske inte ens så länge? Kanske vi kan köra en strike i djungeln på Venus innan Juli?
Har du koll på om det släppts någon info angående antalet spelare?
Postad 24 May 2014 - 09:43
Skulle vara väldigt kul om dom gav något strax eftere3, men dettror jag nog inte kommer hända. Ska inte hoppas så hårt då bungie är duktiga att teasa och sen mena något helt annat. Men hela veckouppdateringen är rätt teasande och hade det varot ett annat företag än bungie så hade jag trott på någon tidig bonus
Postad 24 May 2014 - 09:50
www.dualshockers.com/2014/05/24/report-destinys-public-alpha-to-begin-on-june-3rd-on-ps4/
Nyheten kom för bara en timme sen i skrivande stud och det är puuurfärskt.
Redigerat av Zartok, 24 May 2014 - 09:54.
Postad 24 May 2014 - 10:07
Jag hörde Deej säga att Bungie vill att alla spelare ska känna sig delaktiga och behövda. Och inte som mig i BF där jag tror att jag är Sniper Wolf och spelar ensam mot allt.
Vill verkligen att vi som är intresserade av detta spel, håller lite kontakt och försöker blåsa liv i spelets alla dimensioner, det gör ju att de 600 spänn som spelet kostar får en hel del mervärde.
www.dualshockers.com/2014/05/24/report-destinys-public-alpha-to-begin-on-june-3rd-on-ps4/
Screenshot
-Saved, check!
Postad 24 May 2014 - 10:37
Postad 24 May 2014 - 13:42
Postad 24 May 2014 - 17:17
Postad 24 May 2014 - 17:50
Postad 24 May 2014 - 21:54
Postad 25 May 2014 - 07:41
Vi har ju en klan. Distfritt ffs!
fan vad det hade varit kul om man hade kunnat få testa något på pre alphan, men det ska nog sägas att det här kan vara ett minimalistiskt test, något att göra i the tower, kolla på karaktärsegenskaper, eller helt enkelt vara för ett fåtal lyckliga individer. Men helt klart spännande. Bungie lär kommentera det hela nästa vecka, om det finns någon sanning i det hela.
Sant, hoppas att Distfritt inte förvandlas till folkfritt bara
Bungie employees only, alltså?
Hur snabbt kan jag få en anställning där?
Får praktikanterna tillgång till Alphan haha?
MoreConsole är en sjukt bra Youtuber. Inget snack om den saken.
Postad 25 May 2014 - 14:34
Inte när det vankas destinynyheter på fredagskvällarna iaf
Såg ni bilden? Vapnet som den däringa Warlocken håller i...Yum yum. Ser ut att vara en riktig jäkla handpangare.
Postad 25 May 2014 - 14:56
Postad 25 May 2014 - 16:48
Den där taggiga saken? Den visades som koncept för typ ett halvår sen. Häng med i svängarna
Jaha, jag missade att den visats förr. Såg på IGN nu att den fanns med (under deras Wikidel om spelet).
Cool var/är den iaf. Även om jag missade den
Postad 25 May 2014 - 18:30
Postad 25 May 2014 - 18:44
Postad 25 May 2014 - 19:15
Postad 25 May 2014 - 22:07
Har ni zonat in på vilken klass ni ska vara? Eller vilken faction som man skall hylla o slåss för?
Dvs, innan DF gör uppror mot tronen!
Postad 25 May 2014 - 22:54
Redigerat av xarl, 25 May 2014 - 22:56.
Postad 25 May 2014 - 23:24
Postad 26 May 2014 - 09:34
Postad 26 May 2014 - 09:52
Det finns rätt lite man vet om klasserna ännu, men titans har mest rustning, hunters minst. Hunters är typ assassins, warlocks typ magiker och titans mest tank av alla.
Postad 26 May 2014 - 10:41
Om du går in på moreconsole på youtube så kan du höra om dom olika klasserna i många videos. Det finns även endel på destinys officiella sida. Kul att du joinar upp, betanyckeln kommer om en vecka eller två
Det finns rätt lite man vet om klasserna ännu, men titans har mest rustning, hunters minst. Hunters är typ assassins, warlocks typ magiker och titans mest tank av alla.
Tack för tipset. Herregud vad han är peppad inför detta spel. hahaha! Blir nog Hunter för mig, har alltid dragit mig åt den typen av karraktärer.
Postad 26 May 2014 - 11:02
hunter behövs. du har säkert sett att jag ska skapa en klan, distfritt, som du självklart är välkommen till om du är intresserad =)
Postad 26 May 2014 - 11:07
Postad 26 May 2014 - 11:15
sweet, då har vi en liten kärngrupp i distfritt. vi får hoppas att fler dyker upp också. än så länge så finns det inget jättekonkret eftersom bungie inte har fixat möjligheten att skapa klaner ännu. jag har dock tänkt ut grunderna för klanen. alla som är trevliga får vara med och det är ok att bli förbannad och skrika saker eftersom man inte alltid kan kontrollera sina emotioner
ja, jag ska väl erkänna att jag ibland råkar brusa upp när jag spelar bf med sossarna, och det är faktiskt väldigt svårt att hålla tungan i styr hela tiden, så jag vill inte ha en massa censur. blir man förbannad så har man rätt att skrika det i miccen =)
Postad 26 May 2014 - 11:37
Postad 26 May 2014 - 12:11
addar dig och kommer att försöka rekrytera in dig i klanen distfritt =)
Jag är på :-).
Även om jag kommer köpa Diablo 3 (bara för att jag älskar Diablo) så kommer jag lägga all tid på Destiny. Det var länge sedan jag såg fram emot ett spel så mycket. Jag skippar Watch Dogs bara för att jag känner att jag inte kommer ha tid att klara spelet fram till Destiny Beta så jag hoppar över det helt. Jag gillar inte heller att ha flera spel att spela samtidigt.
Beta tiden kommer jag använda mig av för att testa alla Guardians för att sedan bestämma mig vem jag ska köra som när spelet släpps.
Postad 26 May 2014 - 12:18
Postad 26 May 2014 - 12:20
Testa på, jag tror inte vi kommer lägga oss på någon annan nivå än att vi kommer spela för att det är kul. Jag har alltid spelat spel pga den anledningen och kommer aldrig att ändra det beteende ttror jag. Att ha roligt med medspelare är det viktiga imo
Helt rätt inställning. Jag tror inte Destiny kommer svika oss på denna punkt :-)
Postad 26 May 2014 - 12:27
Verkar som man inte behöver vara i samma faction eller ens välja en specifik faction. Det låter bra. Jag ligger lite efter er, så jag har lite att ta igen på youtube nu.
edit: fan vad sugen jag blev nu! Det är ju inte bra, hur ska man klara sig tills betan kommer! haha
Redigerat av walkiii, 26 May 2014 - 12:28.
Postad 26 May 2014 - 12:39
Man KAN ju lvla upp en av varje, det kommer jag göra med tiden iallafall
Klart man kanske kan ha flera gubbar att spela på, det beror ju lite på hur lång tid det tar. Förhoppningsvis tar det tid att "maxa" en gubbe.
Postad 26 May 2014 - 13:15
Klart man kanske kan ha flera gubbar att spela på, det beror ju lite på hur lång tid det tar. Förhoppningsvis tar det tid att "maxa" en gubbe.
Man kommer kunna ha flera gubbar. Troligtvis 3st dvs 1 per Guardian. De har inte sagt vilken lvl cap det kommer vara men däremot så har de sagt att målet med spelet inte kommer vara att nå max lvl. Det kommer alltså vara en lvl cap som är rimligt hög (hur man nu tolkar det) men att man inte ska behöva klara hela spelet för att nå dit. Målet efter att man nått lvl cap är att försöka utveckla sin rustning, vapen, hitta nya föremål osv osv. Loot och modifiering är större mål än att nå lvl cap.
Jag personligen gillar en balans mellan detta. Jag vill inte nå max lvl på 5 timmar. Däremot vill jag inte heller att det ska ta lång tid att nå max lvl som i tex Diablo 2.
Postad 26 May 2014 - 13:19
Postad 26 May 2014 - 13:31
Postad 26 May 2014 - 13:41
Jag väntar på att l2ickard startar MHB...sen kan vi möta er.
Nu har jag läst långt ifrån allt om Destiny, visst kan man spela clan vs clan?
Redigerat av BrittBastard, 26 May 2014 - 13:43.
Postad 26 May 2014 - 13:56
Postad 26 May 2014 - 13:58
Postad 26 May 2014 - 14:30
Sant, i den här typen av spel så är det ju looten som är det roliga. klart man vill levla, så man kan använda bättre grejjer också. För jag misstänker att armor och sånt kommer bli låst efter lvl eller liknande.
Alla vapen kommer säkert ha lvl krav. Det jag vet är att man också kommer kunna få/skaffa vapen som kräver en högre lvl än den man har, då får man vänta tills man kommer upp i lvl som krävs.
Postad 26 May 2014 - 15:39
Postad 26 May 2014 - 16:04
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
Destiny [PS4]
3 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler