Destiny (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
8
|
(30)
|
79:- | |
Destiny: The Taken King - Legendary Edition (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
2
|
(3)
|
Inga priser |
Postad 11 September 2014 - 14:42
Postad 11 September 2014 - 14:49
Postad 11 September 2014 - 15:07
Gör de det? Är det då inte lite märkligt att man kan köpa Cruisable (är väl det som är PvP?) vapen som har skithög damage?Vapen/Gear stats jämnställs i PVP så dom har ingen fördel så sett. Sen om dom har spelat mycket PVP innan och har bättre skills är en annan femma.
Har inte testat PvP sedan Betan.
Postad 11 September 2014 - 15:10
Lvl 2 kanske är det minsta man kan vara iofs (när man gör en ny gubbe och har låst upp PvP med en tidigare gubbe).
Redigerat av Zoiler, 11 September 2014 - 15:12.
Postad 11 September 2014 - 15:37
Gör de det? Är det då inte lite märkligt att man kan köpa Cruisable (är väl det som är PvP?) vapen som har skithög damage?
Har inte testat PvP sedan Betan.
Det finns en speciell playlist som dom öppnar ibland där weapon/gear stats räknas.
Postad 11 September 2014 - 15:51
Vapen och armor jämnställs på något vis iaf. Men sen finns det något som heter iron banner, då är det inga spärrar.
wizards har alltid orange sköld, så vapen som gör solardamage "ska" man använda mot dom.
Captains har alltid blå sköld, där gäller alltså vapen som gör arcdamage.
Tror inte jag sprungit på någon med lila sköld ännu. Men då är det voiddamage som gäller.
Det som händer är att man tar bort deras sköld jättelätt om man använder rätt vapen. Går såklart med andra vapen också, men det tar längre tid. Tänk även på att era granater gör elementaldamage, hunter/solar, warlock/void Titan har jag inte spelat, men om trenden stämmer så gör väl han arcdamage?
Såg även att det nämndes scufkontroll. Om ni ska köpa en, så finns det både en eu och usa shop. Men det blir billigare att köpa från usa.
Postad 11 September 2014 - 15:58
Det finns en speciell playlist som dom öppnar ibland där weapon/gear stats räknas.
Någon mer info om detta?
Har hört bägge delarna och tycker absolut det känns som högre lvl chars gör mer skada?
(Eller så är det placebo och att man sticker fram stor huvudet och åker på ett HS:)
Postad 11 September 2014 - 16:06
Muraren/Tegelsten, det var en ära att närvara! Synd jag mest var lockbete, men det blir väl så när man ska följa med Britt till Venus. Har bara gjort två uppdrag på månen... Men gick ju upp till tio från åtta iaf. Russia striken gick ju bättre iaf. :-)
Sugen på cruisible, men ska köra storyn först.
Redigerat av Johnsson1975, 11 September 2014 - 16:07.
Postad 11 September 2014 - 17:19
Dock knappt haft tid att spela, har gjort 2 uppdrag på The MOOOOOOOOUUUUUUN typ.
Postad 11 September 2014 - 18:01
Alla specialare är op om man inte ser dom komma...
Redigerat av Johnsson1975, 11 September 2014 - 18:01.
Postad 11 September 2014 - 18:33
Spelade med några av er igår (minns inte vilka
) ) men det var riktigt kul, repris idag
Kommer nog online runt 20-tiden idag med (skall bara lägga barnen först så pappa får vara ifred)
PSN : anli
Jag var med
Hoppar också in vid 20 tiden så jag kör gärna idag igen.
Postad 11 September 2014 - 18:45
Känns tråkigt om pubs bara kommer handla om att döda eller dö av spec hela tiden.
Kör titan själv, en av deras underklasser får ju en sköld, den kanske kommer vara en perfekt counter move?
Om warlocks spec är lite op i pvp är det inte hela världen när det är ganska jämnt antal spelare mellanklasserna.
Men om det springer runt warlocks only varje match vore det väldigt trist, hoppas inte på en sådan utveckling.
Samtidigt vill jag att det ska vara Skillnad mellan klasserna.. Smal väg att gå
Postad 11 September 2014 - 20:51
Spelade med några av er igår (minns inte vilka
) ) men det var riktigt kul, repris idag
Kommer nog online runt 20-tiden idag med (skall bara lägga barnen först så pappa får vara ifred)
PSN : anli
Så det var du som smög din in i min (AdnanKah) fireteam idag ;-) Trodde först det var någon random snubbe (har hänt förr) men sen såg jag att du var på min friendlist. Var inte så social i början min dotter skulle sova. Det är bara att hoppa in även nästa gång. Månen står på tur :-)
Redigerat av crowbar82, 11 September 2014 - 21:19.
Postad 11 September 2014 - 22:33
Postad 11 September 2014 - 22:36
Jag heter derpious även på PSN.
Postad 11 September 2014 - 23:35
Btw,
Du skulle hängt på oss idag, han var lvl 2 när vi började men BF4 klanmatch bla blaÄr alla lvl 20 än eller? Tänkte jag skulle hoppa på någln (zoiler?
) men är väl halvvägs på old russia än lvl 4
VI skulle ju behöva en tredje som är däromkring.
Redigerat av Zoiler, 11 September 2014 - 23:41.
Postad 11 September 2014 - 23:55
Postad 12 September 2014 - 05:25
Postad 12 September 2014 - 06:15
Bra idag Karnat, nästan månen klar.
Btw,Spoiler. Det skulle jag velat behålla =P
Du skulle hängt på oss idag, han var lvl 2 när vi började men BF4 klanmatch bla bla. Han är 6 eller 7 nu och jag 10.
Hinner nog aldrig ikapp er, men gör jag det så är jag gärna på.
Har bara spelat en gång sen i Tisdags så är med level 4. Men ikväll efter 21 så blir det nog att spela lite. martin_1984_
Ligger på samma nivå, spelet 1gång, dock så är frugan hemma ikväll efter jobbat kväll/natt hela veckan så hon vill nog ha lite kvalitétstid...
Postad 12 September 2014 - 06:29
Postad 12 September 2014 - 06:46
Postad 12 September 2014 - 07:05
Är det inte ovanligt mycket disconnect från servrarna ? Har bara hunnit spela ca 1 timme och redan hunnit med att bli bortkoppplad 2 gånger, inte var det så i betan. Hårt tryck antagligen.
Har ej haft problem med detta överhuvudtaget, men jag har inte hunnit spela upp mig till mer än lvl 9.
Postad 12 September 2014 - 07:07
Imponerande, men föga förvånande, med 12 i killstreak l2ickard.
Postad 12 September 2014 - 07:30
Imponerande, men föga förvånande, med 12 i killstreak l2ickard.
Oväntat... Var extremt glad om jag fick 2 i rad igår. Men gick ju bättre ä bättre när man kom in i det lite mer.
Gillade när du knäppte 4st i ett svep med din charge Britt
Postad 12 September 2014 - 07:33
Oväntat... Var extremt glad om jag fick 2 i rad igår. Men gick ju bättre ä bättre när man kom in i det lite mer.
Gillade när du knäppte 4st i ett svep med din charge Britt
Ja, den var nice, Helt klart bäst att använda när dom håller på att plocka en "point".
Håller med, det är sjukt svårt att få långa streaks främst med anledning av att man ofta råkar ut för en charge eller rocket launcher när man håller på att plocka en point. Lyckades dock få fyra med bössan en gång också.
Tycker ändå det är kul med charge även om man ofta dör av en också. Skön känsla när man lyckas plocka 3-4st med en charge.
Postad 12 September 2014 - 08:09
Bra idag Karnat, nästan månen klar.
Btw,Spoiler. Det skulle jag velat behålla =P
Du skulle hängt på oss idag, han var lvl 2 när vi började men BF4 klanmatch bla bla. Han är 6 eller 7 nu och jag 10.
Ja, vi körde på bra effektivt. Fast som warlock och lägre lvl så fick jag verkligen spela försiktigt. Eftersom jag har spelat som titan innan så gjorde jag lite missar och spelade som tank.
Det roligaste med spelet är helt klart att spela som ett team. Med tiden lär man bli bättre på sin roll.
Inte bara är jag nästan lvl7 utan jag fick riktigt bra gear precis innan jag slutade!
Postad 12 September 2014 - 08:13
Postad 12 September 2014 - 09:05
Hde varit kul o köra lite fireteam o PvP. Är lvl 11 nu tror jag, spelat till o från varje eftermiddag/kväll hittils
PSN: MiFF0_86
Postad 12 September 2014 - 09:17
Jag var med
Berget80
Tack för igår, repris ikväll kanske
Redigerat av ers, 12 September 2014 - 09:19.
Postad 12 September 2014 - 09:35
Jag var med
Berget80
Jag känner igen namnet "Berget80". Var det dig jag dissade igår? :-/ Sorry för det. Du var inte med på min friendlist så jag dissade dig för att en polare ska få komma in. "Anli" var på min lista därför hade jag honom kvar. Jag har nu addat dig så dissar jag dig inte nästa gång :-)
Ikväll blir det lir efter att dottern somnat :-) Hoppas att du och Anli kan hänga på :-)
Postad 12 September 2014 - 10:26
Jag är ny på PS4, beställde bundle med Destiny. Kört solo sedan releasen i tisdags och jag är mycket road!
Hde varit kul o köra lite fireteam o PvP. Är lvl 11 nu tror jag, spelat till o från varje eftermiddag/kväll hittils
PSN: MiFF0_86
Är LVL 9 nu tror jag, men hela helgen är nog dedikerad till spel så lägg till nikberndt på PSN om du behöver någon att köra lite strikes eller PVP med
Postad 12 September 2014 - 10:28
Redigerat av Zerokelvin, 12 September 2014 - 10:28.
Postad 12 September 2014 - 11:38
Koder för den som är intresserad: http://www.ign.com/w...edemption_Codes
Postad 12 September 2014 - 11:47
De dog på två skott nu när jag fick ett vapen med rätt färg, så mycket enklare.Stort tack för förklaringen av sköldarna - tror mot vapen fungerade osedvanligt dålig på trollkarlens sköld
Hehe, ja, jag tänkte föreslå att spela månuppdragen på hard (jag spelade alla jorduppdragen på hard) men jag såg att du hade det nog svårt på normal med den lvln.Fast som warlock och lägre lvl så fick jag verkligen spela försiktigt
Hard är roligt annars, fler fiender att skjuta är aldrig fel, fast de blir också ett par nivåer svårare och aggressivare..
Postad 12 September 2014 - 12:00
Perfekt. Lite Salvage ikväll då sambon är borta.Septembers event är avslöjade:
Postad 12 September 2014 - 12:31
Ps4 Vinter_1908 har mic
Min historia om koderna har tagit en ny vändning, fick ju Vanguard koden av gamestop på kvittot(den funkar inte när jag kör us konto).
Kollade i skivfodralet imorse, i den ligger den en till vanguard kod:) Hoppas den är för US och inte UK...
Postad 12 September 2014 - 13:22
De dog på två skott nu när jag fick ett vapen med rätt färg, så mycket enklare.
Hehe, ja, jag tänkte föreslå att spela månuppdragen på hard (jag spelade alla jorduppdragen på hard) men jag såg att du hade det nog svårt på normal med den lvln.
Hard är roligt annars, fler fiender att skjuta är aldrig fel, fast de blir också ett par nivåer svårare och aggressivare..
Vad innebär grimore cards?
Postad 12 September 2014 - 13:48
Någon som behöver en köttsköld ikväll så kommer jag online runt tio snåret för lite salvage. Sugen på striken på månen med.
Postad 12 September 2014 - 13:51
Attained by completeing in game missions, these collectable cards give you Glimmer and a new details about the story.Vad innebär grimore cards?
Postad 12 September 2014 - 14:12
Oh well, jag stänger av hjärnan så fort det blir story ändå.
Postad 12 September 2014 - 15:10
Kommer inte funka på ett svensk konto
Postad 12 September 2014 - 15:28
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
Destiny - Bungies storspel efter Halo
8 bilder
235 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna