Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

No Man´s Sky

683 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
No Man's Sky (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 6.333332 (14) 599:-
No Man's Sky (PC) (PC-spel) 7 6.714284 (6) Inga priser

Postad 23 August 2016 - 11:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Men när jag tittar på det hela så finns det en hel del saker man kan fundera på.

Ja, som hur det kan vara lagligt. De borde införa bättre och tydligare regel för sånt här.

Det jag säger är att jag inte tycker att man kan lägga 100% av skulden på dem

Tänk dig den värld du föreställer dig dock, där folk inte kan vara förväntansfulla inför ett spelsläpp för att de aldrig kan lita fullt ut på om det de har fått presenterat för sig är på riktigt eller inte. Detta bara för att ett fåtal försöker förstöra för andra, för oavsett vad du säger så är detta inte normal praxis bland spelbolag, utan ett unikt fall som hade hamnat i Guiness rekordbok om en sådan fanns för detta. Folk måste ju kunna lita på vad de ser? Det är inte rimligt att misstro så mycket som han sagt och visat, man måste ju vara rejält paranoid för att leva på det sättet.

Vi kommer fortsätta som vanligt nu, och sedan när nästa scamartist kommer så kommer vi inte att se det komma, precis som vi inte gjorde nu. För om det är bra gjort så är det bra gjort. Är det enkelt att se så lyckas det inte.

Postad 23 August 2016 - 17:14

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag vill ta tillbaka lite kritik nu. Jag blev helt störtförälskad i en ny planet som jag landade på, helt makalöst vacker. Tror jag stannar och levlar upp skeppet till max slots :D

Postad 23 August 2016 - 19:22

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0

Befinner mig just nu på en planet där det ligger Gravitino Balls överallt. En skeppslast med nuvarande skepp ger ca 600k pengar per last. Finns dessutom gott om trading posts på planeten så det blir snabbt ganska mycket pengar. Drog in 3 miljoner på gårdagens lilla sittning. Blir mer ikväll när barnen har somnat innan det är dags att köpa ny farkost och susa vidare ut i jymden!

Postad 23 August 2016 - 19:24

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

JAG VILL OCKSÅ YT I JYMDEN!

tyvärr så har tanten åter igen lagt beslag på min ps4...

Postad 24 August 2016 - 08:29

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 1

Har lämnat mina Vortexkuber nu, dags att resa vidare :) 

Postad 24 August 2016 - 10:01

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Aldrig i mina dagar trodde jag att jag skulle få se någon kapabel till att detronisera Molyneux som den obestridde lögnaren i spelindustrin. Hela NMS-sagan är ju helt bisarr och oförståelig.

Sean Murray är verkligen ett skräckexempel på en kvacksalvare av högsta rang. Om något spel under hans namn säljer bra i framtiden, utöver NMS, så kommer jag tappa absolut all tro på mänskligheten.

Postad 24 August 2016 - 10:41

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0

Om något spel under hans namn säljer bra i framtiden, utöver NMS, så kommer jag tappa absolut all tro på mänskligheten.

Säljer bra är ju en sak men om det kommer drösvis med förhandsbokningar nästa gång så skulle det inte direkt vara ett sundhetstecken...

Postad 24 August 2016 - 10:55

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

Molyneux's spel har väl tros allt fortsatt att sälja? Folk lärde sig inte efter B&W.

Även Derek Smarts spel fortsatte att sälja.

Postad 24 August 2016 - 11:08

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Spelet är ju fortfarande bra även om det är vissa saker som lovats som inte är med (just nu). Så att spelet säljer oavsett är inte så märkligt, alla stora youtubers har playthroughs vilket såklart lockar andra att köpa spelet.

Postad 24 August 2016 - 13:34

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Aldrig i mina dagar trodde jag att jag skulle få se någon kapabel till att detronisera Molyneux som den obestridde lögnaren i spelindustrin. Hela NMS-sagan är ju helt bisarr och oförståelig.

Sean Murray är verkligen ett skräckexempel på en kvacksalvare av högsta rang. Om något spel under hans namn säljer bra i framtiden, utöver NMS, så kommer jag tappa absolut all tro på mänskligheten.

Fast det finns väl en hel del som faktiskt gillar NMS? Det är ju inte universellt hatat direkt. Och bra betyg. 

Molyneux's spel har väl tros allt fortsatt att sälja? Folk lärde sig inte efter B&W.

Även Derek Smarts spel fortsatte att sälja.

Fast förutom de sista två Fable-spelen så gjorde Lionhead knappast några dåliga spel även om allting inte var med som Molyneux lovade. Fable och Fable 2 är fortfarande två av mina all time favorites när det gäller spel. 

Postad 24 August 2016 - 14:38

tjenna
  • tjenna
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0

Någon som lirar detta på ps4 och kan jämföra hur den högsta sensitivity-inställningen när man tittar runt är jämfört med tex cod och bf? Tex. tar det en sekund att göra en 180 vändning på den högsta inställningen?

Varje video/stream jag sett på spelet så spelar de med otroligt låg sensitivity där det tar minst 2 sekunder att vända sig.

Redigerat av tjenna, 24 August 2016 - 14:38.

Postad 24 August 2016 - 15:10

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 1

Någon som lirar detta på ps4 och kan jämföra hur den högsta sensitivity-inställningen när man tittar runt är jämfört med tex cod och bf? Tex. tar det en sekund att göra en 180 vändning på den högsta inställningen?

Varje video/stream jag sett på spelet så spelar de med otroligt låg sensitivity där det tar minst 2 sekunder att vända sig.

Man behöver i princip aldrig vända sig om i COD fart i detta spel, och skulle man kunna vända sig så snabbt så är det tyvärr inte en speciellt distinkt känsla när man är på marken tyvärr. 

Med den lägre standardsensitivity så är det iallafall helt OK, men varken lägre eller högre skulle jag personligen rekommendera.

Lägg till mig på twitch så kan jag streama och testa inställningarna åt dig. prnkzeh på twitch(och psn för övrigt).

Postad 24 August 2016 - 15:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Spelet är ju fortfarande bra

Det är ju högst subjektivt dock.

Tycker det är lite märkligt resonemang nu. Förut sa ni att man aldrig ska förhandsboka för det är dumt. Men nu är förklaringen till att spelet säljer bra att det är bra (vilket är en subjektiv åsikt, så jag antar att du menar har bra betyg) och att det spelas igenom av youtubers?

Men youtubers spelar igenom alla stora spel så det är ingen exklusiv förklaring till att det säljer bra. Och dessutom är de flesta om inte nästan alla av de mest kända kritiska till NMS.

Och att betyget är bra, sen när är 71 ett bra betyg? Det råder som vi pratade om tidigare inflation i betygen numera, 71 är ett ganska lågt betyg sett till det. Knappast något man vill ha eller är nöjd med. Inget som står ut heller.

I så fall, Hello Games tidigare spel Joe Danger ligger på 86 på metacritic. Men som ni ser här så är NMS överlägset i försäljning jämfört med Joe Danger. Alltså kan vi deducera att 71 knappast säljer spelet, när 86 inte gjorde det.

The number of copies of No Man's Sky already sold in just one country – and it's not even out yet. No Man's Sky has already eclipsed sales of Hello Games' previous titles with pre-orders alone. With over 170,000 pre-orders (in North America) at the time of writing, No Man's Sky has already pre-sold more copies in the USA than Hello's previous title sold in its first week. That title was Joe Danger, and on PSN it sold 50,000 copies in that first week.

Den enkla och självklara förklaringen är såklart marknadsföringen. Det ser vi redan på antalet förhandsbokningar, vi har fakta på det. Om något så måste försäljningen ha gått nedåt sedan det släpptes, med alla som lämnar tillbaka spelen och all negativ kritik.

Fortsatt att sälja och fortsatt att sälja. Han gör ju bara kickstarterspel nu och Fable-serien är död. Folk lärde sig uppenbarligen.

Postad 24 August 2016 - 15:34

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

Det enda jag är nyfiken på är vad Sean har för svar till alla som känner sig lurade.

"My mind is blown" är ju ett citat från han från dagen då han började få kritik och duckade för MP-delen som inte existerade trots att han hävdat det.

Redigerat av ColinZeal, 24 August 2016 - 15:36.

Postad 24 August 2016 - 15:38

tjenna
  • tjenna
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0

Man behöver i princip aldrig vända sig om i COD fart i detta spel, och skulle man kunna vända sig så snabbt så är det tyvärr inte en speciellt distinkt känsla när man är på marken tyvärr. 

Med den lägre standardsensitivity så är det iallafall helt OK, men varken lägre eller högre skulle jag personligen rekommendera.

Lägg till mig på twitch så kan jag streama och testa inställningarna åt dig. prnkzeh på twitch(och psn för övrigt).

Jo, det är bara det att jag brukar bli lite illamående om jag spelar fps med låg sensitivity på konsol. Speciellt när field of view i det här spelet är rätt låg på ps4.

Schysst! Jag la nyss till dig på twitch

Postad 24 August 2016 - 15:55

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Men youtubers spelar igenom alla stora spel så det är ingen exklusiv förklaring till att det säljer bra. Och dessutom är de flesta om inte nästan alla av de mest kända kritiska till NMS.

Av de stora Youtubers jag kollat på så har alla gillat spelet, det säljer rejält ut mot massorna. Joe Danger är väl ett gratisspel till mobil?

Postad 24 August 2016 - 19:19

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 4
Det säljer ju bra men det kan ju inte kännas ok att tappa 90 % av spelarna på bara två veckor, då ringer det varningsklockor hos mig, den breda massan verkar ju inte uppskatta detta spel

Bifogad fil  image.jpeg   70.78K   0 Antal nerladdningar

Postad 24 August 2016 - 22:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Joe Danger är väl ett gratisspel till mobil?

Ne? :)

PlayStation 3

Xbox 360
14 December 2011[4]
iOS
10 January 2013[5]
Microsoft Windows
24 June 2013
PlayStation Vita

• NA: 2 September 2014
  • EU: 3 September 2014
  •  

Av de stora Youtubers jag kollat på så har alla gillat spelet, det säljer rejält ut mot massorna

Säljer rejält ut mot massorna, är det de 10k som fortfarande spelar spelet enligt grafen du menar då ;)?

Helt klart är att det finns stora youtubers som gillar att leka runt, som Pewdiepie, som gillar detta. Såna som gör playthroughs. De seriösa recensenterna avskyr nästan enhälligt spelet dock, det är rena slakten.

Jag ser för övrigt fram emot Sean Murrays kommentar nästan lika mycket som nästa E3 nu :D

Redigerat av Zoiler, 24 August 2016 - 22:58.

Postad 24 August 2016 - 23:00

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

murray lär nog ligga och jobba på spelet. men hans autistiska drag skyddar nog honom från shitstormen hoppas jag :D

Postad 25 August 2016 - 08:31

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Ne? :)

PlayStation 3

Xbox 360
14 December 2011[4]
iOS
10 January 2013[5]
Microsoft Windows
24 June 2013
PlayStation Vita

• NA: 2 September 2014
  • EU: 3 September 2014
  •  

Säljer rejält ut mot massorna, är det de 10k som fortfarande spelar spelet enligt grafen du menar då ;)?

Helt klart är att det finns stora youtubers som gillar att leka runt, som Pewdiepie, som gillar detta. Såna som gör playthroughs. De seriösa recensenterna avskyr nästan enhälligt spelet dock, det är rena slakten.

Jag ser för övrigt fram emot Sean Murrays kommentar nästan lika mycket som nästa E3 nu :D

Sa inget om hur många som fortfarande spelar, nämnde bara att det säljer :) 

Postad 25 August 2016 - 13:21

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Why I'm not sticking with No Man's Sky

http://www.youtube.com/watch?v=bR_RJ1Kfgu0

Postad 25 August 2016 - 13:39

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6891 inlägg
  • 2

:D

https://www.youtube.com/watch?v=3Mz5YPkThOU

Postad 25 August 2016 - 15:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Sa inget om hur många som fortfarande spelar, nämnde bara att det säljer :)

De två faktorerna går liksom hand i hand, om spelet kontinuerligt fortsätter sälja bra så faller inte antalet aktiva spelare drastiskt eftersom de som spelat klart ersätts av nya spelare.

Men jag förstår tbh inte hur man kan hävda att något säljer jättebra utan att ha några siffror eller belägg att backa upp det med, det är det första jag kollar för att inte försöka lura någon. Fakta är det enda som gäller i min värld, hopp och önskemål lägger jag åt sidan, när jag diskuterar statistik och matematik åtminstone :)

Här är försäljningen för vecka två i UK, 80 % spikrakt neråt.

The fan outcry against Hello Games’ No Man’s Sky has reached a fevered pitch, and it appears the negative feedback is having a disastrous impact on sales. According to GfK Chart-Track, the week two numbers for No Mans Sky physical sales have fallen 81 percent week over week in the United Kingdom – as in, it sold 81 percent fewer copies than it did the first week.

The numbers in week two aren’t looking great for No Man’s Sky in any respect. On Steam, for example, where No Man’s Sky once topped out at more than 212,000 players, the title is now averaging below 30,000 players a day.

Redigerat av Zoiler, 25 August 2016 - 15:29.

Postad 25 August 2016 - 15:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

http://www.youtube.com/watch?v=w2qKAX_QaoI

Om Sean Murray blir av med jobbet hoppas jag inte att han satsar på en karriär inom PR. Att man inte hört från honom sedan spelet släpptes är ju sjukt. Så mycket snack innan spelsläppet, så tyst nu efteråt.

Postad 25 August 2016 - 17:06

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

det här börjar utvecklas till en större shitstorm än arcam knight. och jag bara sitter och gottar mig i det, även fast jag tekniskt sett är en av alla lurade spelare.

i själva spelet så har jag påbörjat ett race mot mitten av universum nu. jag hoppar över planet efter planet och bara snabbreser. tyvärr är mitt warpbränsle slut just nu, så jag måste fixa mer. men efter det... jepp, jag ska till mitten och se den stora besvikelsen med helt egna ögon! :D

tillbaka till shitstormen så är det riktigt intressant hur jädrans många videos det dykt upp ang det här. jag undrar om det blir någon form av goodwill-kompensation till oss spelare som köpte indiespelet för fullprispengar och sen missade en massa saker som skulle ha varit med i spelet.

ja, oavsett vad man tycker om spelet så är det faktiskt väldigt mycket som har sagts ska vara med som inte varit med. inte bara MP =)

tror själv murray känner att det är skönt att inte behöva stå i rampljuset mer. ehm... vilket han ju såklart gör, som en spelens Uwe Boll, men han tvingas inte upp på scen efter scen och göra intervjuer på intervjuer. på så sätt känner han sig nog bara lättad och det är nog även därför han inte gjort något framträdande. jag tror att det är det värsta som finns för honom.

hur har det sett ut på deras twitter?

Postad 25 August 2016 - 18:17

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6891 inlägg
  • 0

som en spelens Uwe Boll,

Bra liknelse :D

Postad 25 August 2016 - 19:01

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

Jisses vad många naiva j*vlar det finns på reddit. Många som requestar en AMA (Ask Me Anything) med Sean Murray... 

Postad 25 August 2016 - 19:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 1

jepp, jag ska till mitten och se den stora besvikelsen med helt egna ögon! :D

Hmm... det känns som att det finns ett annat spel soM du har missat att Gå till mitten (Slutet) för att se besVikelsen med egna ögon :)

Edit: Kan förresten rekommendera IGN Sveriges recension av NMS om ni har missat den. Riktigt underhållande!

Redigerat av Zoiler, 25 August 2016 - 19:47.

Postad 26 August 2016 - 08:35

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Hmm... det känns som att det finns ett annat spel soM du har missat att Gå till mitten (Slutet) för att se besVikelsen med egna ögon :)

Edit: Kan förresten rekommendera IGN Sveriges recension av NMS om ni har missat den. Riktigt underhållande!

I see what you did there.

Postad 26 August 2016 - 10:20

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
I ignored what he did there. For a bit longer :D

Postad 26 August 2016 - 10:21

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Jisses vad många naiva j*vlar det finns på reddit. Många som requestar en AMA (Ask Me Anything) med Sean Murray...

Kanske borde lämna in en anmälan till missing people? Lever han?

Postad 26 August 2016 - 14:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 1

Kanske borde lämna in en anmälan till missing people? Lever han?

Såvida han inte drunknat i kassabingen med pengar han simmar i.

Postad 26 August 2016 - 16:12

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Haha, har det hunnit sälja så bra innan folk fick reda på att det var "dåligt"? :D

Postad 26 August 2016 - 16:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Haha, har det hunnit sälja så bra innan folk fick reda på att det var "dåligt"? :D

Vet inte hur bra. Men 800 000 enbart på PC enligt grafen där om det nu kan stämma, näst bästa Sony-exklusiva i UK. Sen konsol och resten av världen. Sen har de tagit 60 USD och budgeten lär ha varit väldigt blygsam. Känns som att de nog har tjänat lite på det.

Postad 26 August 2016 - 21:18

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

No Man's Sky raderar informationen för saker du döpt

http://www.fz.se/art...ker-du-namngett

Det rullar på...

Redigerat av stabbe, 26 August 2016 - 21:19.

Postad 26 August 2016 - 21:25

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag tänkte just skriva samma sak, med samma källa. Vad är det för mening med att döpa något om namnen inte förblir? Seriöst? Det här känns skittråkigt. Hoppas det bara är en bugg eller något...

Postad 27 August 2016 - 20:04

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Antingen har dom uppdaterat nyheten eller så läste ni inte allt, det verkar vara så att dom kom tillbaka senare efter han stängt av och testat igen. Som att det tog tid att ladda upp namnen igen typ

Postad 27 August 2016 - 20:39

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Frågan är dock om Steam, Amazon, Sony med mera inte står och väntar på sina pengar som ska tillbaka?

Ser flera Reddit och Neogaf trådar om hur man lämnar tillbaka spelet.

En fick refund efter 50h spelande då spelet sen bara kraschade.

Postad 27 August 2016 - 21:31

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Undrar om någon lyckats i Sverige? :D

Postad 27 August 2016 - 21:37

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Antingen har dom uppdaterat nyheten eller så läste ni inte allt, det verkar vara så att dom kom tillbaka senare efter han stängt av och testat igen. Som att det tog tid att ladda upp namnen igen typ

Det tillkomm senare, står som uppdatering.

Postad 27 August 2016 - 22:19

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

testat spelet nu, och boy är jag glad att jag inte lagt några pengar på det.

ett mycket sämre minecraft. vill man ha sånt här så köp det istället. billigare och betydligt mycket bättre.

Postad 27 August 2016 - 23:28

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Undrar om någon snart börjar kräva goodwill eller gå över till ms efter det här spelköpet? :D

Postad 28 August 2016 - 15:05

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
10 dagar sen Murray tweetade något nu.

Is bad.

Postad 28 August 2016 - 15:11

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Begärt en refund nu på steam... även om jag spelat 7h... verkar gå på det spelet fast man spelat över 2h...

Postad 29 August 2016 - 07:45

Unregisteredc9faabc2
  • Unregisteredc9faabc2
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0

10 dagar sen Murray tweetade något nu.

Is bad.

Han har väl inte tid :P

Hello Games-kontot verkar vara mer aktivt iallafall, senast 27/8 skrev de något.

Postad 29 August 2016 - 08:32

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

När Elite Dangerous släpptes var det också ganska bare bone. Idag är det mycket bättre och de fortsätter att lägga till features allt eftersom. En feature som jag ser fram emot är att kunna landa på planeter med atmosfär. Idag går det bara att landa på de utan.

Min poäng är; kanske blir No Man's Sky mycket bättre om några år när de fått utveckla det?

Postad 29 August 2016 - 08:40

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

När Elite Dangerous släpptes var det också ganska bare bone. Idag är det mycket bättre och de fortsätter att lägga till features allt eftersom. En feature som jag ser fram emot är att kunna landa på planeter med atmosfär. Idag går det bara att landa på de utan.

Min poäng är; kanske blir No Man's Sky mycket bättre om några år när de fått utveckla det?

Ja lägger dom till det som sagts men inte finns med så är det en bra bit på vägen, PC verkar ha det ostabilt rent prestandamässigt också så där har dom lite att jobba med.

Postad 29 August 2016 - 09:12

bobbyewing
  • bobbyewing
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0

Ja lägger dom till det som sagts men inte finns med så är det en bra bit på vägen, PC verkar ha det ostabilt rent prestandamässigt också så där har dom lite att jobba med.

Man kan ju hoppas, men det löser inte trovärdigheten. Det kan jämföras med att snacka om att sälja en Ferrari, leverera en Fiat och sen säga att prestandan levereras pö om pö under flera års tid.

Rebel Galaxy verkar ju vara ett bättre rymdfarming/krig/faktioner/uppdrag/exploration än det här (bara att man inte kan landa på planeter) :D

Postad 29 August 2016 - 11:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Titta bara på Destiny eller Diablo 3, de lanserades med mycket kritik och blev sedan klart förbättrade. Visserligen med aningen mer ekonomiska muskler och lite större team bakom sig.

Men de höll inte på med samma fiffel som Hello Games, så frågan är hur många som skulle komma tillbaka eller om deras goodwill redan är förbrukad.

Postad 29 August 2016 - 11:18

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Om utvecklingsteamet != PR-teamet så är jag hoppfull iaf.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.