Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Pokemon Go

636 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 December 2016 - 18:14

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0

Jag har faktiskt tröttnat på spelet, missade min streak också som jag hade hållit från dagen daily quest började vilket sänkte motivationen ännu mer. Men det är verkligen tråkigt nu när man bara har tre pokemon kvar som fattas i pokedexen, men som man inte har ett skymt under hela min "pokemon resa". Det finns ingenting man behöver från äggen heller, får bara femmor och tvåor, och det finns ingen särskild man behöver heller från dem. Någon annan som känner så?

Postad 01 December 2016 - 18:38

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
Jag har många kvar att hitta, ligger bara på runt 100 stycken.

Jag hade tappat lite sting tidigare, men imed dailies så har jag börjat köra mer. Skulle förmodligen också bli kinkig om jag tappade min streak. Jag får hoppas att där finns pokestop nära när jag åker till Prag.

Postad 01 December 2016 - 19:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag har faktiskt tröttnat på spelet, missade min streak också som jag hade hållit från dagen daily quest började vilket sänkte motivationen ännu mer. Men det är verkligen tråkigt nu när man bara har tre pokemon kvar som fattas i pokedexen, men som man inte har ett skymt under hela min "pokemon resa". Det finns ingenting man behöver från äggen heller, får bara femmor och tvåor, och det finns ingen särskild man behöver heller från dem. Någon annan som känner så?

Det gör inget, du har ju Pokemon Sun/Moon nu istället.

Postad 01 December 2016 - 21:20

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Har man alla i pokedex som går att få så finns det inget relevant mål annat än att maxa cp på så många som möjligt. För det behövs candy, vilket innebär buddy candy och tur med äggen. Med andra ord mest ett evigt promenerande.

Postad 02 December 2016 - 02:09

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0

Det gör inget, du har ju Pokemon Sun/Moon nu istället.

Tyvärr har de senaste spelen inte lockat mig då jag alltid blir fullt besviken på hur de nya generationen av pokemon ser ut, desginen passar inte riktigt in på de föregångna eller ser så konkreta ut som de brukade och enligt mig är ingen kreativ längre från skaparnas sida, som om de inte orkar lägga mycket fundering på skapelsen. Det är svårt och låta bli irritera sig på Game Freak när man ser privata personer dvs fans som kommer med mycket bättre ideér på hur vissa pokemon ska se ut, och helt seriöst har det verkligen spårat ut. Nu kanske det låter som att jag är besatt av nostalgin, men jag slöt fred med generation fem i alla fall. Men ni kanske får förklara hur ni ser på detta, är spelet fortfarande upprepande eller har de kommit med något alldeles nytt? Jag har nämligen ingen 3DS, så det är inte direkt konstigt att jag inte har blivit tillräckligt motiverad till att köpa en hel bärbar konsol för ett spel. Däremot om detta spel skulle verkligen komma ut till Switch också, då blir det en annan femma.

Här är ett litet exempel på vad jag menar med när fansen kommer med bättre ideér:

aVPy9zO_700b.jpg?itok=us-xs4AP

Har man alla i pokedex som går att få så finns det inget relevant mål annat än att maxa cp på så många som möjligt. För det behövs candy, vilket innebär buddy candy och tur med äggen. Med andra ord mest ett evigt promenerande.

Helt ärligt talat orkar jag inte promenera 3 km per godis, och inte heller 5 vid det här laget. Däremot om det blir dubbel godis event och buddy blir fyrdubbla precis som det var under halloween, då är jag på för att spela igen.

Postad 02 December 2016 - 02:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Men ni kanske får förklara hur ni ser på detta, är spelet fortfarande upprepande eller har de kommit med något alldeles nytt

De har ändrat mycket i Sun/Moon, de har gått ifrån formulan mer än någonsin även om det i grunden är samma. Men vill du inte lägga en tusing på en 3DS så finns ju alltid Switch sen ja. Det är nog så Nintendo resonerar med maskinen för att få in nya köpare.

Postad 02 December 2016 - 08:49

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Helt ärligt talat orkar jag inte promenera 3 km per godis, och inte heller 5 vid det här laget. Däremot om det blir dubbel godis event och buddy blir fyrdubbla precis som det var under halloween, då är jag på för att spela igen.

Beror ju lite på vad man har för rutiner för övrigt. Själv tar jag ändå en lunchpromenad på ca 3 km varje dag och då har jag alltid spelet igång så candyn cashar in lite av sig självt.

Utöver det blir det 1 km totalt med promenad till och från Phuset på jobbet, några hundra meter till parkeringen hemma, promenad vid skola, dagis mm. Totalt så kläcker jag ett 5km-ägg dagligen utan att gå 1 m mer än vad jag ändå gör.

Redigerat av agpath, 02 December 2016 - 08:50.

Postad 06 December 2016 - 15:42

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Jag och kollegan fångade precis en Ditto (Rattatat) på jobbet. Det var min tredje, men den första efter eventet. Nu vet vi att det inte var event-specifikt utan att den finns kvar. Kul!

Postad 07 December 2016 - 16:06

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0

Det är hur mycket nyheter som helst på gång just nu. Vi har bland annat den nya uppdateringen som kommer införa funktionen att överföra flera pokemon åt gången, sedan ska vi tydligen få ett tillägg av fler pokémon den 12e december, vad det exakt betyder vet jag inte. 

https://sv-se.facebook.com/PokemonGO/

http://pokemongolive...en/post/sprint/

https://twitter.com/...emonGO?src=hash

Postad 07 December 2016 - 16:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

sedan ska vi tydligen få ett tillägg av fler pokémon den 12e december, vad det exakt betyder vet jag inte.

Antagligen att de lägger till fler Pokemon, de har ju många fler än gen 1.

Postad 07 December 2016 - 20:36

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0

De är knappast klara med hela första generationen, så det kan betyda fler legendariska eller helt enkelt ökad spawn av fler pokemon. Det känns inte som att de släpper ut andra generationen redan nu. Hur som helst får vi reda på det ganska snart ändå :)

Postad 08 December 2016 - 07:58

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Det är hur mycket nyheter som helst på gång just nu. Vi har bland annat den nya uppdateringen som kommer införa funktionen att överföra flera pokemon åt gången, sedan ska vi tydligen få ett tillägg av fler pokémon den 12e december, vad det exakt betyder vet jag inte.

https://sv-se.facebook.com/PokemonGO/

http://pokemongolive...en/post/sprint/

https://twitter.com/...emonGO?src=hash

http://feber.se/spel..._pokmon_go_p_g/

Postad 08 December 2016 - 08:32

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Gen 2 finns i koden till den nya uppdateringen som är på gång!

Redigerat av agpath, 08 December 2016 - 08:32.

Postad 08 December 2016 - 11:33

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0

Nu börjar det bli sjukt spännande! Jag undrar när de har en event där man tillfälligt kan fånga regionsexklusiva, jag menar nån gång måste man väl kunna det utan att behöva åka till andra sidan världen? En period trodde vi åtminstone vi kunde få de i ägg, men det kan man inte heller.. För man vill ju ha fångat alla från gen 1 innan gen 2 kommer ut hehe

Postad 08 December 2016 - 13:00

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

För man vill ju ha fångat alla från gen 1 innan gen 2 kommer ut hehe

Det blir ju svårt eftersom vare sig legendarerna eller de mytiska har släppts. 144-146, samt 150-151 i Pokédex.

Postad 09 December 2016 - 08:20

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0

Det blir ju svårt eftersom vare sig legendarerna eller de mytiska har släppts. 144-146, samt 150-151 i Pokédex.

Hmm... vilka är 144-146? Kan nästan svära på att sonens kompis har alla fram till 149. Kan dock ha fel... ska kolla upp det närmare

Redigerat av vinncent, 09 December 2016 - 08:27.

Postad 09 December 2016 - 08:39

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Hmm... vilka är 144-146? Kan nästan svära på att sonens kompis har alla fram till 149. Kan dock ha fel... ska kolla upp det närmare

De legendariska fåglarna. Nej, sonens kompis har inte dessa kan jag lova med 100% säkerhet.

Postad 09 December 2016 - 09:00

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

• 1736 inlägg
  • 0
Jag läste någonstans att vilken legendarisk fågel man får beror på laget man valt vet ej om det stämmer

Postad 09 December 2016 - 09:05

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0

De legendariska fåglarna. Nej, sonens kompis har inte dessa kan jag lova med 100% säkerhet.

Ok du har säkert rätt men jag träffade honom på stan och visade mig sitt pokedex och det såg helt fyllt ut!

Redigerat av vinncent, 09 December 2016 - 09:06.

Postad 09 December 2016 - 11:12

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Jag läste någonstans att vilken legendarisk fågel man får beror på laget man valt vet ej om det stämmer

Jag har läst det också, men i vilket fall så har de inte släppts någonstans.

Ok du har säkert rätt men jag träffade honom på stan och visade mig sitt pokedex och det såg helt fyllt ut!

Det känns inte ens sannolikt att personen har fångat alla 3 regionsbundna som finns utanför Europa. Då måste han ha rest till USA, Australien och Japan/Sydkorea.

Redigerat av agpath, 09 December 2016 - 11:10.

Postad 09 December 2016 - 17:58

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0

Jag har läst det också, men i vilket fall så har de inte släppts någonstans.

Det känns inte ens sannolikt att personen har fångat alla 3 regionsbundna som finns utanför Europa. Då måste han ha rest till USA, Australien och Japan/Sydkorea.

Nä det har han ju absolut inte gjort. ;) Tror du inte det blir som andra Regionsbundna som tex Tauros som bara finns i Nordamerika men som fångas i ägg i Sverige ?

Redigerat av vinncent, 09 December 2016 - 18:12.

Postad 09 December 2016 - 18:26

Lyfali
  • Lyfali
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0

Man kan inte få någon av de regionsbundna pokemonsen på något annat sätt än att ha åkt och fångat dem vilt i den region de är avsedda för, allternativt fått ett ägg från något pokestop i den regionen de är avsedda för.

Alla andra som har taurus, farfetch'd eller kangashkan i svergie som inte varit i de andra regionerna har GPS Spoofat eller fuskat på något annat sett.

och detta är absolut, det finns ingen annan way around it.

Postad 09 December 2016 - 18:33

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0
Jag läste detta innan men nu när jag läser det igen så står det ju faktiskt inte Sverige !😜

5F01DF31-642D-48F9-8C4C-516E53A81DD1_zps

Postad 10 December 2016 - 17:44

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0
Spänningen tätnar: läser man detta i samma bok så kan man ju tro att de går att hitta i ägg även i Sverige eller?

537B1622-3EA4-4DA6-A17C-DEE90C613CC3_zps

Postad 12 December 2016 - 08:07

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Spänningen tätnar: läser man detta i samma bok så kan man ju tro att de går att hitta i ägg även i Sverige eller?

Det där var vad som troddes i somras. Det är berkräftat sedan länge att du kan inte få några regionsbundna i ägg såvida du inte har fått ägget i rätt region.

Postad 12 December 2016 - 09:10

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

• 1736 inlägg
  • 0
Skulle inte juleventet börja nu

Postad 12 December 2016 - 09:44

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Skulle inte juleventet börja nu

Niantic kommer presentera vad som gäller någon gång idag. De ska väl bara vakna först i Kalifornien så förvänta inget förrän i em.

Postad 12 December 2016 - 09:44

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

dom skulle väl presentera nyheter idag. blir det ändringar idag kommer dom väl senare.

höhö agpath var ögonblicket fortare :D

Postad 12 December 2016 - 21:33

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
Nån som hittat en Pikachu med tomtemössa än då? :D

Postad 12 December 2016 - 21:36

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 1
När kommer uppdateringen som skulle komma idag då?

Postad 13 December 2016 - 06:53

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Nån som hittat en Pikachu med tomtemössa än då? :D

Trodde först du skämta... Men det kommer fler saker till eventet va?

När kommer uppdateringen som skulle komma idag då?

Redan kommit.

Postad 13 December 2016 - 07:56

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Trodde först du skämta... Men det kommer fler saker till eventet va?

Redan kommit.

Nej, Pikachu med tomtemössa (har haft flera i Sigthings) samt alla baby Pokémons till de vi redan har har kommit i ägg. Ni kan se dessa i Pokédex om ni tex öppnar Jynx eller Electabuzz. Det enda helt nya, utan koppling till en befintlig är Topeki som finns i 5 km ägg. Den har en Evolve också som inte finns i ägg.

Czghd0rWgAQfyuN.jpg

Postad 13 December 2016 - 08:26

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Komplett lista:

Cleffa och Iglybuff i 2 km-ägg.

Pichu och Tokepi i 5 km-ägg.

Elekid (baby Electabuzz), Magby (baby Magmar) och Smoochum (baby Jynx) i 10 km-ägg.

Jag antar att de i 10 km ersätter de vuxna, vore ju ingen poäng att ha båda i ägg.

Postad 13 December 2016 - 08:33

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Nej, Pikachu med tomtemössa (har haft flera i Sigthings) samt alla baby Pokémons till de vi redan har har kommit i ägg. Ni kan se dessa i Pokédex om ni tex öppnar Jynx eller Electabuzz. Det enda helt nya, utan koppling till en befintlig är Topeki som finns i 5 km ägg. Den har en Evolve också som inte finns i ägg.

Babypokemonsen är här för att stanna, så som jag förstått det.

Vad jag mest undrar över är om Tomtepikachu är det enda som eventet har att erbjuda? Trodde det skulle vara dubbel candy eller något annat kul...

Postad 13 December 2016 - 08:44

Fisher_king
  • Fisher_king
  • Lärjunge

• 442 inlägg
  • 0
Fångade precis en pickachu i tomteluva. Envis rackare.

Postad 13 December 2016 - 09:58

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Babypokemonsen är här för att stanna, så som jag förstått det.

Vad jag mest undrar över är om Tomtepikachu är det enda som eventet har att erbjuda? Trodde det skulle vara dubbel candy eller något annat kul...

Det finns ingen info att det skulle bli någon bonus i form av dubbel XP eller candy. Däremot ett utökat spawn av, utöver Pikachu, tex Horsea, Cloyster, Seal mm. Men det beror nog inte på något event.

I USA gör dock Niantic en stor grej av sitt nya avtal med Sprint där de sätter upp nya Stop och Gym samt erbjuder gratis mobil-laddning inne i butikerna. Helt uppenbart så har det hela fått en mer affärsmässig inriktning, till en början med fokus på USA.

Postad 13 December 2016 - 21:45

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Det finns ingen info att det skulle bli någon bonus i form av dubbel XP eller candy. Däremot ett utökat spawn av, utöver Pikachu, tex Horsea, Cloyster, Seal mm. Men det beror nog inte på något event.
I USA gör dock Niantic en stor grej av sitt nya avtal med Sprint där de sätter upp nya Stop och Gym samt erbjuder gratis mobil-laddning inne i butikerna. Helt uppenbart så har det hela fått en mer affärsmässig inriktning, till en början med fokus på USA.

Booooring! Fortsätter att nöja mig med ett pokestop och en pokemon om dagen.
Fick min tomtapikachu idag dock, frågan är om mössan är kvar efter 25e....

Postad 14 December 2016 - 08:00

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Booooring! Fortsätter att nöja mig med ett pokestop och en pokemon om dagen.
Fick min tomtapikachu idag dock, frågan är om mössan är kvar efter 25e....

29/12 ska tomte-Pikachu försvinna. De man har fångat lär väl har kvar mössan antar jag. Fångar man flera kan man evolva till en Raichu med luva!

För övrigt tror jag tyvärr inte på att vi får något mer än detta. Bl a för att idag släppa spelet i syd-Asien, Indien och Pakistan så Niantic har fullt upp. De har manuellt fått placera ut Stop och Gym vid 3000 mobiloperatörsbutiker. Ett jäkla jobb eftersom i de länder där det släppts hittills så har ju spelarna själva satt ut stoppen via Ingress.

Därtill så har de manuellt satt ut Stop i USA på alla Sprint-butiker och Starbucks.

Pokémon GO är nu helt enkelt i första hand en affärsmässig företeelse där det gäller att teckna bra avtal med diverse partners.

Redigerat av agpath, 14 December 2016 - 08:01.

Postad 15 December 2016 - 09:03

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

• 1736 inlägg
  • 0
Tycker inte juleventet är direkt imponerande. Halloween eventet var ju klart bättre. Samt eventet där vi fick ökade rare spawns

Postad 15 December 2016 - 09:46

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Tycker inte juleventet är direkt imponerande. Halloween eventet var ju klart bättre. Samt eventet där vi fick ökade rare spawns

Det är inte ens ett event, om man inte räknar en tomteluva som "event". Nu har jag 3 st tomte-Pikachu! :rolleyes:

Postad 15 December 2016 - 09:57

Fisher_king
  • Fisher_king
  • Lärjunge

• 442 inlägg
  • 0

Finns Ditton kvar?

Har säkert fångat 250 råttor, duvor och annat krafs utan att få någon.

Postad 15 December 2016 - 09:58

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Finns Ditton kvar?

Har säkert fångat 250 råttor, duvor och annat krafs utan att få någon.

Ja, kollegan fick 2 st i morse.

Postad 15 December 2016 - 10:17

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

ditto är ingen special event eller nåt sånt, den är med i spelet och ska inte bort igen.

Postad 23 December 2016 - 19:13

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

Trainers,

As the year draws to a close, we want to give you a great way to celebrate the end of the year with Pokémon GO. For the next couple of weeks, you’ll have even more reason to explore the world with your friends and family while you enjoy our year-end event.

Don’t miss out on an increased chance to hatch a Togepi (and other Pokémon)! Starting the morning of December 25, 2016, and through the afternoon of January 3, 2017 (PST), PokéStops will award one single-use Incubator each day after your first Photo Disc spin. As you visit PokéStops during this time period, there will be a greater chance of finding Eggs that hatch Togepi, Pichu, and several other recently found Pokémon, originally discovered in the Johto region. Special Pikachu wearing festive hats will also be staying around a bit longer! You are more likely to find these limited-edition Pikachu during the time period of this celebration.

In addition, from the afternoon of December 30, 2016, through the afternoon of January 8, 2017 (PST), the first partner Pokémon and their Evolutions, originally discovered in the Kanto region, are more likely to be encountered. This means a greater chance to catch Bulbasaur, Ivysaur, and Venusaur, as well as Charmander, Charmeleon, and Charizard, plus Squirtle, Wartortle, and Blastoise! As a way to increase your chance to encounter one of these Pokémon, Lure Modules will also last for 60 minutes instead of 30 minutes.

Get up and go!

—The Pokémon GO team

Postad 23 December 2016 - 19:34

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
Fan vad fint. Aldrig någonsin sett en vild Bulbasaur tex.

Postad 24 December 2016 - 09:13

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0
Gött, då kanske man kan få sin första Charmander.
Fick min första Lapras i 10km igår, första nya i Pokedex på två veckor :D

Postad 24 December 2016 - 09:31

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
Saknar evolution på Bulbasaur, Charmander, Sandshrew, Vulpix (2st till att fånga), Gloom (några kvar), Diglett, Growlithe (2st till att fånga), Grimer, Voltorb, Exeggcute, Magikarp, Omanyte, Dratini (2st kvar) och 83, 84, 85, 113, 114, 115, 128, 137, 143, 144, 145, 146, 149 kvar.

Redigerat av New Player, 24 December 2016 - 09:45.

Postad 24 December 2016 - 13:31

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0
Uppe i 108 st nu ! Lär ju bli en del nya i morgon!

Postad 25 December 2016 - 11:30

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0
Frågan är hur man kan få tag i Tauros, Farfetch och Kangashkan, finns det ingen här som är utomlands eller ska utomlands som kan fånga någon av de åt en? Jag har Kabutops och Omastar kvar, kommer ta ett bra tag hitta just dem.

Postad 25 December 2016 - 12:09

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0

Jag har Kabutops och Omastar kvar, kommer ta ett bra tag hitta just dem.

De är ju bara att evolva så det är ju inga problem! Har du redan fått pichu och alla de andra bebisarna?

Redigerat av vinncent, 25 December 2016 - 12:15.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.