Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Pinnacle ShowCenter *

668 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Pinnacle ShowCenter 1000G (Mediaspelare) 1 7.441176 (33) Inga priser

Postad 14 December 2004 - 03:29

Unregistered38563
  • Unregistered38563
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0
Ja, nu är den igång.....Showcentern.....kan ju bara säga att jag är väldigt nöjd med den! Synd att man inte köpte denna innan! Nu är frågan om man vågar uppdatera till v1.7 Beta nu när allt fungerar kanon med v1.5. Jag väntar till final release of v1.7, jag är feg :)

Postad 14 December 2004 - 08:28

Unregistered962bd313
  • Unregistered962bd313
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Som jag ser det finns det en stor anledning till att uppgradera till 1.7.
Det är att man äntligen kan få textning på .avi-filer.
Sen får man en hel del på köpet som tex:
-Mer möjligheter att katigorisera filmer
-Bättre och snyggare interface för uppspelning av musik
-Lite snyggare utseende (nya skin och uppstartsbild)
-Möjlighet att mixa ner flera kanaler till 2
-mm

Jag har kört betan sen den kom och tycker det funkar bra. Det finns en del småbuggar men det är inget man inte kan leva med.

Postad 14 December 2004 - 09:54

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0
Ingen som har problem med CPU på datorn pga pinnacle media manager

Min tuggar nästan för jämnan på 100% och jag får ibland upp larm på tv om att den inte kan koppla upp mot pc...

Har ändå en 2.5ghz med 512 i ram (Ferrari 3000)

Redigerat av big_swede70, 14 December 2004 - 13:36.

Postad 14 December 2004 - 14:46

tb303
  • tb303
  • Music for the new generation

• 3403 inlägg
  • 0
And now it's official :unsure:

Postad 14 December 2004 - 14:57

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

And now it's official  :unsure:

Att jag inte tänkt på det själv tidigare :wub:

När jag ändå är här och skriver... Någon som köpt ett nätverkskort (11 Mbit modellen) och fått det att funka på bästa sätt?
Har nämligen köpt trådlöst nät i hela huset, sen kom jag på att jag ju har ett showcenter som stödjer trådlöst med!
Ska användas mest till divx och mp3 så bandbredden blir inget problem.

Redigerat av Martin.M, 14 December 2004 - 14:59.

Postad 14 December 2004 - 18:33

Unregistered38563
  • Unregistered38563
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0

Min tuggar nästan för jämnan på 100% och jag får ibland upp larm på tv om att den inte kan koppla upp mot pc...

Har ändå en 2.5ghz med 512 i ram  (Ferrari 3000)

Hej

JAg har en athlon 2500, 512ram och har inga som helst problem! KAn titta på film och göra massa annt på datorn under tiden!

Har du kollat om du har en massa program körande, kan ju vara ngt av dina inställningar etc. Kan ju var vad som helst!

Lycka till!

Postad 14 December 2004 - 20:43

micke n
  • micke n
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0

Jag kör på en AMD XP2200 med 1GB ram och media manager tar bara 2-4% av CPU'n

Postad 14 December 2004 - 22:16

nighteye
  • nighteye
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
Har jag förstått det rätt att det nu finns en nyare versinon av Showcenter som har ett 54 Mbps PC-card istället för 11 Mbps? Vad heter den modellen, 1000-G? Var kan jag hitta den billgast? Är det nån idé att köpa utan PC-card och köpa ett löst kort vid ett senare tillfälle? Vad jag har förstått funkar den bara ihop med vissa kort.

Postad 15 December 2004 - 00:29

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
http://www.datorbuti...d=PINSHOWC1000G

Vet inte om det är billgast dock, antagligen inte :unsure:

Postad 15 December 2004 - 00:51

nighteye
  • nighteye
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
Jag tror att Clas-Ohlson har samma för 2295:- och Teknik Magasinet säljer också en samma pris tror jag. Vet inte om det är G-modellen dock. Finns det nåt ställe som har den för under 2000 kronor?

Postad 15 December 2004 - 01:15

Unregistered38563
  • Unregistered38563
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0

Jag tror att Clas-Ohlson har samma för 2295:- och Teknik Magasinet säljer också en samma pris tror jag. Vet inte om det är G-modellen dock. Finns det nåt ställe som har den för under 2000 kronor?

Tja

Kolla upp www.computercity.se

Det är en 1000G modell för 1995:- om du beställer den online + frakt från 69:-!

Trådlöst nätverkskort ingår! :unsure:

Postad 15 December 2004 - 07:44

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0

Köpte min för 1995 på inetdata för knappt 2 veckor sen

Såg nu att de höjt den till 2495 om man köper den i butik...vilken ###### prishöjning så bara..

Postad 15 December 2004 - 07:46

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0

Hej

JAg har en athlon 2500, 512ram och har inga som helst problem! KAn titta på film och göra massa annt på datorn under tiden!

Har du kollat om du har en massa program körande, kan ju vara ngt av dina inställningar etc. Kan ju var vad som helst!

Lycka till!

Bra
Då vet jag att det inte är pinnaclen som strular

Såg jag hade 68 processer aktiva, vet inte om det spelar in..

Det konstiga e att jag såg en film helt utan störningar igår och när den var klar och jag satte igång att bläddra bland foton så hängde sig allt igen..

Postad 15 December 2004 - 11:35

Unregistered38563
  • Unregistered38563
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0

Har ändå en 2.5ghz med 512 i ram   (Ferrari 3000)

Hej

Lycka till!

Bra

Det konstiga e att jag såg en film helt utan störningar igår och när den var klar och jag satte igång att bläddra bland foton så hängde sig allt igen..

Hej

Har ej kollat upp hur många processer som körs på min dator!
Jag kör ej trådlöst och sen har jag v1.51 installerat!

Kör du trådlöst och vilken version är installerat?

Har du kollat på Pinnacles forum ang Showcenter, där står en massa som säkert kan hjälpa dig. Om inte annat så kan du ställa frågan direkt till programutvecklarna eller de som är medlemmar på forumet, de kan säkert hjälpa dig!

Postad 15 December 2004 - 15:04

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0

Har ändå en 2.5ghz med 512 i ram   (Ferrari 3000)

Hej

Lycka till!

Bra

Hej

Har ej kollat upp hur många processer som körs på min dator!
Jag kör ej trådlöst och sen har jag v1.51 installerat!

Kör du trådlöst och vilken version är installerat?

Har du kollat på Pinnacles forum ang Showcenter, där står en massa som säkert kan hjälpa dig. Om inte annat så kan du ställa frågan direkt till programutvecklarna eller de som är medlemmar på forumet, de kan säkert hjälpa dig!

Kör Wlan 54mbit

Version 1.7 beta

Tror det mer o mer är nåt i datorn som trögar allt

tack ändå

Postad 16 December 2004 - 10:23

Timpos
  • Timpos
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Hejsan!
Någon som känner till om det finns fler trådlösa nätverkskort som stödjs av 11mb versionen av showcentret än dom man kan se på Pinnacles hemsida? :P typ D-link DWL-650+? Hade varit bra om man fått det att funka med det då jag har ett sådant kort ligganes där hemma men det verkar inte fungera på centrat, kanske jag har gjort något fel? :)

Hittade dessa på Pinnacles hemsida:
Product Name CHIPSET
Linksys WPC11 Ver. 3 Prism3
D-Link DWL-660 Orinoco
Orinoco Silver (32T19111) Orinoco
Microsoft MN-520 Prism2
LG LW2150N Prism3

Tack på förhand!

Postad 17 December 2004 - 09:19

Timpos
  • Timpos
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Finns det inte någon som känner till detta? Här som verka finnas så många så man ibland skullat kunna tro hade varit med och fixat mjukvaran i den, Någon bör väll veta..?

Postad 17 December 2004 - 12:38

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0

Hejsan!
Någon som känner till om det finns fler trådlösa nätverkskort som stödjs av 11mb versionen av showcentret än dom man kan se på Pinnacles hemsida? :(  typ D-link DWL-650+? Hade varit bra om man fått det att funka med det då jag har ett sådant kort ligganes där hemma men det verkar inte fungera på centrat, kanske jag har gjort något fel? :blink:

Hittade dessa på Pinnacles hemsida:
Product Name CHIPSET 
Linksys WPC11 Ver. 3 Prism3 
D-Link DWL-660 Orinoco 
Orinoco Silver (32T19111)  Orinoco 
Microsoft MN-520  Prism2 
LG LW2150N  Prism3

Tack på förhand!

Fung som sagt bara med de kort de anger

har läst om flera som försökt med olika kort, och inte lyckats

Men det följer med ett 54mbit kort i kartongen om du köper showcenter 1000G

Postad 18 December 2004 - 15:40

Unregistered80cc5b2f
  • Unregistered80cc5b2f
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Jag har haft en Force Duomaster med scart för
TV
Video
samt AUX (denna är kopplad till Showcenter)

I och med att Viasat inte godkänner Force mottagaren har jag varit tvungen att byta till en Nokia 9802S med CA modul

Denna har enbart scart för
TV
Video
SPDIF

Om det är det någon som löst detta problem med att ha scart for TV, Video samt Showcenter så vore jag tacksam för tips.

MVH
Fritiof

Postad 22 December 2004 - 15:55

Unregistered2d0b50b3
  • Unregistered2d0b50b3
  • Lärjunge

• 476 inlägg
  • 0
Fritiof, jag vet inte riktigt om detta löser ditt problem, men jag har en Joytech AV Control, som är en fyrkanaling switch med bl a 4 Scart/RGB in, och en ut. Jag kör in video, showcenter, dvd och PS2, ut till TVn. Funkar kanon.

Se http://www.reclandet...trol_center.asp

Postad 22 December 2004 - 16:10

Unregistered80cc5b2f
  • Unregistered80cc5b2f
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Tack för din hjälp
Skall kolla upp den
Fritiof

Postad 26 December 2004 - 00:19

C_Skaff
  • C_Skaff
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
i min showcenter finns det val för HDTV 720 & 1080... Hur får man den signalen till tex en proj. Går det via component utgången eller finns det någon special scart>DVI sladd att köpa?

Någon som vet om man kan få ut signal genom scart(eller SVHS) och component samtidigt... så man kan ha den kopplad till tv och proj utan att behöva koppla om trixa om man vill kolla på tv'n istället för projen eller tvärt om?

Postad 26 December 2004 - 06:46

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

i min showcenter finns det val för HDTV 720 & 1080... Hur får man den signalen till tex en proj. Går det via component utgången eller finns det någon special scart>DVI sladd att köpa?

Det kör du via komponentutgången.

Någon som vet om man kan få ut signal genom scart(eller SVHS) och component samtidigt... så man kan ha den kopplad till tv och proj utan att behöva koppla om trixa om man vill kolla på tv'n istället för projen eller tvärt om?

har för mig att det inte gick. Men jag är inte 100%
Det jag testade var alltså komponent och scart.
Kanske detta löser sig med nyare firmware? Min har ju legat nerpackad
ett par månader nu.... och kommer ligga nån vecka till.

Postad 02 January 2005 - 07:14

Unregistered962bd313
  • Unregistered962bd313
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Hej!
Jag skulle vilja ha lite erfarenheter om att använda Showcentern tillsammans med TV-kort för att spela in. Är det någon som använder denna funktion och fungerar det isf bra. Finns det några nackdelar mm.
Jag funderar på att köpa ett PCTV PMC 300i för att kunna spela in från det markbundna digitalnätet.

/Mattias

Postad 02 January 2005 - 12:01

Unregistered2d0b50b3
  • Unregistered2d0b50b3
  • Lärjunge

• 476 inlägg
  • 0
Hej Mattias,

Jag använder ett Pinnacle PCTV Stereo tillsammans med min ShowCenter. Det funkar bra. För det mesta använder jag Scheduler programmet i PCn för att spela in. Där har man full kontroll över start och sluttid, och kan t ex lägga in stående inspelningstider för veckans avsnitt av favoritserierna. Inspelade program dyker sedan upp som New Media på ShowCentern. Inspelningsfunktionen på ShowCentern är mer rudimentär. Där kan man bara starta en inspelning, välja kanal och tala om hur länge den ska pågå i fasta intervaller. Den använder jag mest för spontaninspelningar och timeshift.

Några konstigheter jag stött på:

Ofta dyker inspelade program upp två gånger i media managern. med olika Genre. Det kan t ex stå TV på den ena, Video på den andra. På hårddisken finns dock bara en fil. Bara att radera den ena raden alltså, men lite irriterande.

En annan grej är att det finns en bug i Pinnacles TV-applikation Vision som gör att det inte går att enabla timeshift om man har ett SB Audigy 2 ljudkort. Om man gör det spelas inget ljud in, varken på timeshift-inspelningar eller vanliga inspelningar. Det finns massor av inlägg om detta fel både på Pinnacles och Creatives forum, men de tycks inte vilja kännas vid problemet. Nu spelar det inte så stor roll om man har en ShowCenter, för den använder inte TV-kortets timeshift funktion, utan ShowCentern kör direkt på den inspelade filen. Det tog mig dock några dagar med mycket felsökning och meningslöst mejlande till Pinnacle innan jag insåg detta...

I övrigt funkar det mycket bra. Utmärkt bildkvalitet etc. Nu ska jag bara hitta ett gratis videoredigeringsprogram, så att man kan klippa bort reklamavbrotten från inspelade långfilmer. Några tips?

Postad 03 January 2005 - 08:12

Unregistered962bd313
  • Unregistered962bd313
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Tack för ett bra svar.
Tyvärr har jag inget tips på redigeringsprogram men någon annan kanske har...
En sak jag vart osäker på efter ditt inägg är om det krävs ett ljudkort i datorn för att det ska fungera?
Det står i specifikationen för TV-kortet att det gör det men det gör det för Showcentern också men den kräver inget ljudkort.

Postad 03 January 2005 - 10:12

Unregistered2d0b50b3
  • Unregistered2d0b50b3
  • Lärjunge

• 476 inlägg
  • 0
Nja, något ljud måste du ha, antingen ett integrerat ljudkort på moderkortet eller ett separat. De flesta moderna datorer har ju ett enklare SoundBlaster-kompatibelt ljudkort integrerat på moderkortet. Det räcker bra. PCTV-kortet kopplas med en liten sladd till ljudkortets line-in (eller aux), kolla att du har en sådan kontakt, så ordnar det sig. Sedan väljer man i inspelningsprogrammet varifrån ljudet ska spelas in.

Postad 03 January 2005 - 12:47

Unregistered962bd313
  • Unregistered962bd313
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Tack, det var bra att veta.
Jag kör Showcentern mot en server så det finns inget ljudkort i den. Jag får komplettera med ett enkelt ljudkort när jag köper TV-kortet.

Postad 04 January 2005 - 09:49

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0
Är det nån mer än jag som har ruskiga problem med att kolla just foton??

Musik och film fung bra, men när jag skall in i ett fotoalbum så hänger sig cpu i datorn på 100%.Då är det "strmserv.exe" som tuggar för fullt, stänger jag av den och startar om den så går det normalt igen tills man försöker öppna nytt fotoalbum..

Nån som har någon lösning på detta?

Postad 04 January 2005 - 15:38

modetime
  • modetime
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

Är det nån mer än jag som har ruskiga problem med att kolla just foton??

Musik och film fung bra, men när jag skall in i ett fotoalbum så hänger sig cpu i datorn på 100%.Då är det "strmserv.exe" som tuggar för fullt, stänger jag av den och startar om den så går det normalt igen tills man försöker öppna nytt fotoalbum..

Nån som har någon lösning på detta?

Hej,

Känner inte helt ingen problemet. (Vad har du för PC (CPU)?).
Förut fick jag aldrig upp nägra bilder, utan att plocka bort filter funktionen på bilderna under settings. Nu får jag upp bilder men inga tumb's alla är svart bara men när jag väljer att spela upp dem så ser man dem efter jag tagit bort filtret...

Är detta samma problem som du har...??

PS kör nu Beta 1.7 men hade samma fel på den tidigare versionen..dock känns betan ännu segare för bilder..jag har en 3.2 Ghz CPU..

Postad 04 January 2005 - 17:25

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
För alla er som får att cpun i datorn används så mycket.
Det måste vara något major fel alltså. All avkodning sker ju
i showcentret. Inte mycket processorkraft går åt till annat i datorn.

Postad 05 January 2005 - 06:15

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0

Då blåser jag fanimej datorn ..

Har ju en ferrari 3000 å den har ju lite krut i sig, så det e nog som du säger...nåt annat som gör att strmservern hänger sig..

Thanks

Postad 05 January 2005 - 18:41

micke n
  • micke n
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0

Det kan också bero på konverteringen som görs på server sidan.
Jag har märkt att om jag ska se en film som SC vill konvertera så går processorn för fullt under konverteringstiden.

I normala fall så ska dock inte processorn behöva jobba så speciellt mycket.

Postad 05 January 2005 - 18:43

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Använder ni er alltså av konvertingsfunktionen?
Tycker den är totalt kass.

edit: Om man nu gör det så är det ju klart ganska snabbt.

Redigerat av Martin.M, 05 January 2005 - 18:44.

Postad 09 January 2005 - 17:18

JR74
  • JR74
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hej är det någon som har koll på vilka trådlösa nätverkskort som fungerar till SC?
Är det bara de som står på deras hemsida?

JR

Postad 09 January 2005 - 20:49

themyth
  • themyth
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Det är nog så att det bara är dom som står på deras sida som funkar tyvärr.
Dom har stora kompabilitetsproblem med andra kort. Inga andra har fått det att funka med andra kort som jag vet i alla fall.

Postad 09 January 2005 - 22:56

JR74
  • JR74
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Är det någon som har ett sådant kort som fungerar som är till salu?

JR

Postad 09 January 2005 - 23:24

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Ok om du vill ha begagnat, men det finns ju nya att köpa på de flesta stora
handlare. kollade upp det för nån vecka sen. Inte några blodiga pengar heller
då det rör sig om gamla sunkiga 11 Mbits kort.

Postad 12 January 2005 - 15:11

Unregistered2d0b50b3
  • Unregistered2d0b50b3
  • Lärjunge

• 476 inlägg
  • 0
Vilken utgång/signaltyp ger bästa bilden från ShowCentret?

Jag ska koppla den till min projektor och funderar på vilket alternativ som ger bäst resultat. Jag väljer mellan:

Scart/RGB (som jag nu kör till TVn och är nöjd med)
VGA via Pinnacles Scart-VGA adapter (1024x768)
Komponent/PAL Progressive

De olika alternativen har olika för- och nackdelar ur användarsynpunkt, men min fråga gäller alltså skillnader i bildkvalitet.

Jag ska förstås testa de olika alternativen, men har bara råd att köpa en kabel just nu, och vill helst köpa rätt!

Projektorn är en Philips Garbo Matchline

/Micke

Postad 16 January 2005 - 20:24

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0
Läste precis att pinnacle nu e klar med finalversion av version 1:7.de bara väntar på nåt godkännande ang raphsodymusic så kommer de att släppa den på nätet...inte en dag för sent,beta versionen e ganska buggig ju

Postad 22 January 2005 - 16:00

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Har inte använt mitt showcenter på ett bra tag nu.
Man kan ju lungt säga att versionerna blir bättre och bättre. :P
Blev mycket positivt överraskad.
Nu är det radioseven som körs på klipschen :)

Postad 23 January 2005 - 18:08

Unregistered1cc1b926
  • Unregistered1cc1b926
  • Användare

• 201 inlägg
  • 0
En fråga till er som har showcentrar. Går det att köra WPA-krypterat på det trådlösa nätverket?

Postad 23 January 2005 - 20:11

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

En fråga till er som har showcentrar. Går det att köra WPA-krypterat på det trådlösa nätverket?

Nej, 64 eller 128 bitars WEP är det som gäller.

Postad 23 January 2005 - 21:49

Unregistered1cc1b926
  • Unregistered1cc1b926
  • Användare

• 201 inlägg
  • 0
Ok, tack för svaret angående kryptering. Det var ju lite synd, kvarstående lösning om man inte vill "sänka" sin säkerhet är alltså att strunta i det inbyggda/medföljande nätverkskortet och köpa en separat brygga...

Postad 27 January 2005 - 12:47

larzzon
  • larzzon
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0
Går det på något sätt att styra SC via datorn ?
Såg att det gick att surfa in på port 8000, men det går inte att slå på musik den vägen.

Postad 01 February 2005 - 11:49

Unregistered2d0b50b3
  • Unregistered2d0b50b3
  • Lärjunge

• 476 inlägg
  • 0
Pinnacle har idag släppt version 1.7! Finns på downloads, men de har inte annonserat det... Lyckas dock inte ladda ner den.

Redigerat av Unregistered2d0b50b3, 01 February 2005 - 11:52.

Postad 01 February 2005 - 12:13

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Version 1.71 till och med.
Hade inga problem... bara skriva in mailen och save.

Postad 01 February 2005 - 14:08

Unregistered2d0b50b3
  • Unregistered2d0b50b3
  • Lärjunge

• 476 inlägg
  • 0
Jag klickar på XP Sp2 länken och sedan händer ingenting. Kommer aldrig vidare till sidan med mailadress etc???

Postad 01 February 2005 - 14:11

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Denna funkar inte?
http://apps.pinnacle...&productid=1481

Postad 01 February 2005 - 14:51

Unregistered80cc5b2f
  • Unregistered80cc5b2f
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Jag har föregående modell av Showcenter med 1.51 och undrar om den nya 1.71 enbart är för den nya 1g modellen eller om jag kan använda den till min showcenter
MVh
Fritiof

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.