Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *

9082 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 April 2010 - 08:46

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0

Är det bara jag som har problem med att samtalsvolymen är välldigt låg på max. Räcker ju med lite bakgrundsljud så har man inte ett skvatt av vad telefonsamtalet handlar om?

Heh... en liten dum fråga men har du tagit bort den där plasten som kom när du fick den? För den täcker för hörluren...

EDIT:

Då så... har haft den nu i sen igår kväll och kan bara konstatera att det här e den bästa mobilen jag någonsin ägt. Den är ju helt otrolig. Snabb, stabil och inga problem med knappen "a". Deras sync program hämtar cover bilder på typ allt. OCH jag har även kommit på att bästa setting för den här mobilen ska kunna spela upp video är:

Container: mp4
Codec: h.264 854x480 25FPS 800 ~ 1000 Kbps
Audio: AAC 44100Khz 124Kbps

Converterade Avatar och funkade klockrent!

Redigerat av Gucci, 02 April 2010 - 09:08.

Postad 02 April 2010 - 08:55

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0

Heh... en liten dum fråga men har du tagit bort den där plasten som kom när du fick den? För den täcker för hörluren...

EDIT:

Då så... har haft den nu i sen igår kväll och kan bara konstatera att det här e den bästa mobilen jag någonsin ägt. Den är ju helt otrolig. Snabb, stabil och inga problem med knappen "a". Deras sync program hämtar cover bilder på typ allt. OCH jag har även kommit på att bästa setting för den här mobilen ska kunna spela upp video är:

Container: mp4
Codec: h.264 854x480 25FPS
Audio: AAC 44100Khz 124Kbps

Converterade Avatar och funkade klockrent!

Min har bara failat att hämta cover-bilder på de 3 sakerna jag försökte med. :)

Postad 02 April 2010 - 09:02

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0

Min har bara failat att hämta cover-bilder på de 3 sakerna jag försökte med. :)

Du kan fixxa det själv ifall det inte funkar.. Bah gå in på typ cdon.com och klicka på covern, spara bild som.

Sen så tar du och öppnar Media Go och väljer album, högerklickar på det och klicka egenskaper. Då får du upp en ruta där det står välj omslagsbild :)

Jo den hittade typ inte Rix FM 2010 skivan tex... så den fick jag fixxa själv. no problems.

Postad 02 April 2010 - 09:09

jlarsson1978
  • jlarsson1978
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Funkar fint för mig, får upp massor av POIs när jag kollar runt och den kollar runt på google om man fotar något.

Nu fungerar det perfekt av någon anledning. Problemet löst :-)
EDIT: Nix, problemet kvarstår tyvärr...

Redigerat av jlarsson1978, 03 April 2010 - 07:01.

Postad 02 April 2010 - 09:49

mikaoj85
  • mikaoj85
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Finns en videoguide här: Länk

Haha.. jag har fått dit plasten nu men det blev enliten bubbla uppe i ett hörn.. går det göra något åt?

Postad 02 April 2010 - 10:20

Unregistered5e4e52c7
  • Unregistered5e4e52c7
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Nu har jag tittat på två till visningsexemplar och måste säga att det är konstigt att dessa två som också bara hade 1.0.14 på hade absolut inga problem med tangentbordet. (Då dessa inte hade microSDHC kort insatt kan skillnaden bero på detta, men jag tror inte det är så sannolikt.)

Tillsammans med faktumet att flera stycken berättat att de hade problem med tangentbordet med 1.0.14 och uppgraderat till 1.0.16 inte märkt någon skillnand får detta mig att tro att dessa problem är hårdvarubaserade.

För mig som konsument innebär det att jag troligen skulle bli jättenöjd med köpet om jag inte stöttar på sådana problem överhuvudtaget men om jag har svårt att få t.ex. A att registreras med tangentbordet så kommer jag att fortsätta ha problemet oavsett uppgraderingar.

Frågan är bara hur stor risk det är att jag får det problemet. Med tanke på att flera stycken här har berättat om liknande problem, att flera recesenter hade tydligen samma problem och att jag själv på en ut av tre enheter hittade det i butikerna så verkar det vara en ganska stor risk.

Iom att denna risk är överhängande kan jag inte få mig själv att köpa X10an hur mycket jag än imponeras av kameran.

Sen bör du ta med i beräkning att det är just de få som har problem som ofta vänder sig till dessa eller liknande forum för att söka råd och vädra sina tankar. Så för varje person som har något problem här inne, finns det ett hundratal där ute som inte har liknande dilemman. Sedan vill jag understryka det faktum, precis som diskuterats innan, att det ofta handlar om en vanesak. För mig tog det ett tag att komma in i skrivandet, men nu flyter det på riktigt bra!

X10:an är fantastisk! :)

Postad 02 April 2010 - 10:29

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0

Du kan fixxa det själv ifall det inte funkar.. Bah gå in på typ cdon.com och klicka på covern, spara bild som.

Sen så tar du och öppnar Media Go och väljer album, högerklickar på det och klicka egenskaper. Då får du upp en ruta där det står välj omslagsbild :)

Jo den hittade typ inte Rix FM 2010 skivan tex... så den fick jag fixxa själv. no problems.

Orkar inte riktigt MediaGo. Plus att det inte fungerar på min dator. Så jag kör via minneskortet direkt när jag lägger in bilder.
Är det bara att ha en bild typ album.jpg så känner den automatiskt av det i samma mapp eller måste den heta något speciellt som cover.jpg, nån som vet?

Postad 02 April 2010 - 10:56

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Tänkte bara rapportera att min kompis har köpt en X10 och den lider INTE av problemet med A. Tur för han :)

Postad 02 April 2010 - 11:31

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=MnGFy_6Ts7s

x10 tar en pallplats...

Postad 02 April 2010 - 11:32

Unregistered6b8ff32e
  • Unregistered6b8ff32e
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Hade varit skoj att få veta hur mycket RAM som är ledigt efter en ny start av telefonen. Om någon vänlig person skulle vilja kolla upp detta så är det mycket tacksamt

Postad 02 April 2010 - 11:44

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Hur fungerar det med missade samtal / sms? Den lilla raden längst upp börjar scrolla men jag skulle vilja ha en stor ikon på min homescreen som noterar mig om att något har hänt. Några tips?

Postad 02 April 2010 - 11:52

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Ni som vet...jag har tänkt skaffa ett 16gb minnes kort...är det nåt på det medföljande kortet som måste finnas med på det som kommer användas i telefonen??

Postad 02 April 2010 - 11:52

jlarsson1978
  • jlarsson1978
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Haha.. jag har fått dit plasten nu men det blev enliten bubbla uppe i ett hörn.. går det göra något åt?

Borde väl gå att "massera" ut mot kanten så att den försvinner? Tyckte det gick väldigt smärtfritt att applicera skärmskyddet (smart konstruktion) och de få bubblor som fanns fick jag bort.

Postad 02 April 2010 - 12:01

jlarsson1978
  • jlarsson1978
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Ni som först körde 1.0.14 och sedan uppgraderade till 1.0.16, vad är skillnaden tycker ni? Sitter ju själv med en Tre-telefon och kan inte uppdatera. (Har noterat vissa problem med seghet m.m. men är överlag mycket nöjd med luren.)

Postad 02 April 2010 - 12:28

erik89an
  • erik89an
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Har enligt comviq-kontant en samtalsspärr på mitt kort vilket gör att jag inte kan ringa. Han som satt i kundservice kopplade mig vidare till SE som vet hur man låser upp dessa spärrar. Under påsk är tyvärr SE stängt så jag undrar om någon vet hur man tar bort denna spärr. Är det någonstans i inställningarna man gör det?

Uppskattar verkligen om någon kunde hjälpa.

Tack på förhand

Postad 02 April 2010 - 12:28

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0

Ni som först körde 1.0.14 och sedan uppgraderade till 1.0.16, vad är skillnaden tycker ni? Sitter ju själv med en Tre-telefon och kan inte uppdatera. (Har noterat vissa problem med seghet m.m. men är överlag mycket nöjd med luren.)

Kan inte direkt hävda att jag märkte några större skillnader. Inga alls rättare sagt. Jag har dock inte riktigt kommit i ni telefonen med snabbhet och sådant än dock.

Postad 02 April 2010 - 12:38

shotgunjan
  • shotgunjan
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Har några snabba frågor som jag gärna skulle vilja ha svar på:

1. Är det någon annan som upplever att samtalsvolymen är låg och att det nästintill skorrar när man pratar med någon? Jag har tagit av plasten.

2. Försvinner alla ens installerade appar om man uppdaterar från .14 till .16? Isf, kan man lägga över program och appar från telefonens minne till minneskortet?

3. Har haft en del problem med syncningen till Gmail, hur ställer man in vad den ska synca mot? När jag syncade och hade alla mina kontakter på telefonen och ville få dom till min Gmail så tog den bort alla på telefonen istället för att lägga till...ska den inte synca mot där man gjorde ändring senast?

4. Hur upplever ni batteritiden? Första natten så laddade min X10:a ur sig helt från att ha varit fullladdad, någon annan som har upplevt det? Just det verkade bara vara en engångsföretelse men jag känner ändå att batteritiden är dålig...

Hade verkligen uppskattat om någon hade kunnat svara på mina frågor!

Tack på förhand!

Postad 02 April 2010 - 12:40

silverkillen
  • silverkillen
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
3 dAGAR ME X10 Å JA FÖRVÅNAS FORTFARANDE AV DESS smidighet å tillförlitlighet A bokstaven har bråkat ett par gånger men man lär sig hur man ska göra för att allt ska gå bra, luren e helt igenom tänkt ! ! ! ! he he

Postad 02 April 2010 - 12:44

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

3 dAGAR ME X10 Å JA FÖRVÅNAS FORTFARANDE AV DESS smidighet å tillförlitlighet A bokstaven har bråkat ett par gånger men man lär sig hur man ska göra för att allt ska gå bra, luren e helt igenom tänkt ! ! ! ! he he

Vi ( Iallafall jag ) Vill se en video från dig när du leker runt i telefonen så man får se hur snabb / seg den är, speciellt nu efter att du haft den några dagar och tagit kort, lagt in kontakter och apps å hela köret.

Är det något du skulle kunna ställa upp och göra tror du?

Postad 02 April 2010 - 12:46

dragontrumpetare
  • dragontrumpetare
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0

Fler videos på luren.... he he. SKulle vara nice.... :-)

Postad 02 April 2010 - 12:49

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0
Inget...

Redigerat av Gucci, 02 April 2010 - 12:54.

Postad 02 April 2010 - 12:56

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
@Gucci, jag läste frågan. Hitta du det själv så får du gärna posta länk och annan info för mig som inte kommer ihåg det längre och för andra som vill ha samma program :)

Postad 02 April 2010 - 13:11

eztoril
  • eztoril
  • Lärjunge

• 354 inlägg
  • 0
Hej,

Idag slog jag till på min alldeles egna X10:a :) Den ligger på laddning nu, men jag har pillat lite i menyerna. Den känns rapp!

Kostade 5690:- på MediaMarkt i Högsbo. De hade ett par svarta inne då jag var där idag. Inga vita.
Känns som ett hyggligt pris i en fysisk butik.

Ni som oxå har skaffat telefonen, hur länge bör man ladda batteriet första gången? Inget om det står i manualen.

/M

Redigerat av eztoril, 02 April 2010 - 13:11.

Postad 02 April 2010 - 13:19

lurane
  • lurane
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0

1. Är det någon annan som upplever att samtalsvolymen är låg och att det nästintill skorrar när man pratar med någon? Jag har tagit av plasten.

jo, nåt vidare ljud e det inte, tyvärr, men det fixar dom i nästa uppdatering får vi hoppas. :-)

annars har jag inte märkt av minsta fel med a-tangenten nåt mer. synd jag inte kommer ihåg i vilken app det strulade men det verkar ju inte spela nån roll nu. det här skriver jag på x10an och det funkar klockrent. :-D

Postad 02 April 2010 - 13:26

meXoo
  • meXoo
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Tjenare

Jag tänkte skaffa se x10 på telenor med abonnemanget surfa bas och tänkte bara fråga om nån annan har gjort det och är nöjd med hastigheten och täckningen i göteborg.
Tack på förhand ;)

Postad 02 April 2010 - 13:27

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Ni som oxå har skaffat telefonen, hur länge bör man ladda batteriet första gången? Inget om det står i manualen.

/M

Ingen telefon här, men ladda upp batteriet till fullt är väl en bra rekomendation...

Postad 02 April 2010 - 13:30

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Hej,

Idag slog jag till på min alldeles egna X10:a ;) Den ligger på laddning nu, men jag har pillat lite i menyerna. Den känns rapp!

Kostade 5690:- på MediaMarkt i Högsbo. De hade ett par svarta inne då jag var där idag. Inga vita.
Känns som ett hyggligt pris i en fysisk butik.

/M

Eller använd den och ladda fullt ikväll. ;)

Postad 02 April 2010 - 13:33

Unregisterede96902b7
  • Unregisterede96902b7
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Har börjat vänja mig vid tangentbordet nu och mina problem med "a" har blivit mycket mindre. Missarna finns där fortfarande men har lärt mig att pricka rätt och då missar jag väldigt sällan. Detta är min första touchtelefon (förutom frugans satio som jag fingrat på) så det handlar väl mycket om vana också. Problemet finns dock kvar så jag hoppas ändå på en lösning framöver.

Postad 02 April 2010 - 13:35

eztoril
  • eztoril
  • Lärjunge

• 354 inlägg
  • 0

Ingen telefon här, men ladda upp batteriet till fullt är väl en bra rekomendation...

Det jag mest tänker på är att på vissa av mina tidigare SE-telefoner nämndes det i manualen att man skulle ladda 12-14 timmar första gången, trots att batteri-indikatorn var i topp.

/M

Postad 02 April 2010 - 13:40

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Vi ( Iallafall jag ) Vill se en video från dig när du leker runt i telefonen så man får se hur snabb / seg den är, speciellt nu efter att du haft den några dagar och tagit kort, lagt in kontakter och apps å hela köret.

Är det något du skulle kunna ställa upp och göra tror du?

Här har du ett holländskt klipp:
http://www.youtube.c...h?v=dnnchQvg_Rc
Rör på sig fint.

Kan inte påstå att jag upplever min som seg.

Det jag mest tänker på är att på vissa av mina tidigare SE-telefoner nämndes det i manualen att man skulle ladda 12-14 timmar första gången, trots att batteri-indikatorn var i topp.

/M

Det behövs inte. ;)

Postad 02 April 2010 - 14:02

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Hur taggar man bilder? jag hittar bara funktionen att lägga till som kontaktbild men det hjälper inte riktigt. :/
eller ansiktsigenkänning på redan tagna bilder, går det?

Redigerat av mornn, 02 April 2010 - 14:04.

Postad 02 April 2010 - 14:07

Unregistered6b8ff32e
  • Unregistered6b8ff32e
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Ingen som kan kolla upp min fråga om RAM minnet?

Postad 02 April 2010 - 14:16

fahlin
  • fahlin
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

http://pastebin.org/131238

Postad 02 April 2010 - 14:16

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0

Rebootade den och hade massa apps igång. "125M free" då.
Sedan körde jag kill all med advance task-killer free och nu har jag "152M Free".

Postad 02 April 2010 - 14:28

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0

@Gucci, jag läste frågan. Hitta du det själv så får du gärna posta länk och annan info för mig som inte kommer ihåg det längre och för andra som vill ha samma program ;)

Jag letade efter nått som läser den svart vita fyrkanten som brukar dyka upp lite här o var.

Tydligen heter det QR Code och det finns en uppsjö av applikationer som kan läsa av dom.

JAG hittade dock ett som funkar helt sjukt bra. Sök på Android Store efter : Barcode Scanner

Funkar för allt!! Bra proggy ;)

Nu håller jag på o försöker komma på hur jag ska kunna synca från min windows mobile till android... GUUUD vad jobbit...

Postad 02 April 2010 - 14:31

erik89an
  • erik89an
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Har enligt comviq-kontant en samtalsspärr på mitt kort vilket gör att jag inte kan ringa. Han som satt i kundservice kopplade mig vidare till SE som vet hur man låser upp dessa spärrar. Under påsk är tyvärr SE stängt så jag undrar om någon vet hur man tar bort denna spärr. Är det någonstans i inställningarna man gör det?

Uppskattar verkligen om någon kunde hjälpa.

Tack på förhand

Ingen som vet?

Postad 02 April 2010 - 14:34

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Jag letade efter nått som läser den svart vita fyrkanten som brukar dyka upp lite här o var.

Tydligen heter det QR Code och det finns en uppsjö av applikationer som kan läsa av dom.

JAG hittade dock ett som funkar helt sjukt bra. Sök på Android Store efter : Barcode Scanner

Funkar för allt!! Bra proggy ;)

Nu håller jag på o försöker komma på hur jag ska kunna synca från min windows mobile till android... GUUUD vad jobbit...

Misstänkte att barcode scanner skulle fungera, en av de 'måste ha' apps som finns. Kan scanna saker när du handlar å kolla pris på nätet bl.a. ;)

Postad 02 April 2010 - 14:35

fahlin
  • fahlin
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Ingen som vet?

Låter mycket märkligt att du lyckats aktiverat någon sådan tjänst i telefonen, det är mer troligt att du har en spärr i Comviqs växel. Kan du ringa med samma SIM-kort från en annan telefon?

Postad 02 April 2010 - 14:38

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Du kan fixa adressboken på gmail om du har kopplat det med mobilen. Där kan den automagiskt kolla dubbletter och du har lite val på hur du vill hantera de olika dubletterna.

Jäklar vad jag önskar man hade haft ett automatiskt sätta att länka till fejjan och även kontaktbilden. Men icke. Det fick man ju göra manuellt iaf.

Hittade förvisso ett program på market som kan synca kontaktbilderna med fejjan. Det försökte göra det automatiskt men misslyckades fatalt, även fast det var samma namn i min adressbok som på fejjan så det blev att länka manuellt även där >_< Om någon undrar så heter det Facebook Sync och funkade smidigare än SE's "link" på kontaktsidan dock så måste man ju göra båda som sagt...om jag inte missade ngt då, var ganska seg i skallen i går kväll ^^

Jag har ett liknande problem på min, jag kopierade alla kontakter till mitt simkort men nu i min x10 så sorterar den annorlunda, dvs typ efternamnet först..finns det nåt lätt sätt att ändra på det?

Har en annan fundering, det här Swype, hur får man tag på det?
Hittar inte det på store? ;)

Tacksam för svar!

Postad 02 April 2010 - 14:40

erik89an
  • erik89an
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Låter mycket märkligt att du lyckats aktiverat någon sådan tjänst i telefonen, det är mer troligt att du har en spärr i Comviqs växel. Kan du ringa med samma SIM-kort från en annan telefon?

Jag kan göra allt förutom att ringa. SIM-kortet fungerar i andra telefoner och då kan jag nyttja alla funktioner. Har även testat att sätta in ett annat comviq kort och då fungerar allt och detsamma med ett telenor-kort

Postad 02 April 2010 - 14:44

fahlin
  • fahlin
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Jag kan göra allt förutom att ringa. SIM-kortet fungerar i andra telefoner och då kan jag nyttja alla funktioner. Har även testat att sätta in ett annat comviq kort och då fungerar allt och detsamma med ett telenor-kort

Skumt, vad händer när du försöker ringa, får du någon konstig signal i luren eller något felmeddelande på skärmen?

Postad 02 April 2010 - 14:46

erik89an
  • erik89an
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Skumt, vad händer när du försöker ringa, får du någon konstig signal i luren eller något felmeddelande på skärmen?

Så fort jag skall ringa så står det efter ca 1 sekund: Samtalet avslutas. Som att det vore inställt på att koppla ifrån direkt.

Postad 02 April 2010 - 14:53

deezel
  • deezel
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

Så fort jag skall ringa så står det efter ca 1 sekund: Samtalet avslutas. Som att det vore inställt på att koppla ifrån direkt.

Skumt. Jag har själv telenor och i appdrawer så har jag en app som heter SIM toolkit och under den finns en del inställningar för simkortet. Har du något liknande kan du tittat in å se vad du kan tänkas hitta. Lycka till, det där verkar jäkligt trist =/

Postad 02 April 2010 - 14:55

fahlin
  • fahlin
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Verkligen udda fel, eftersom andra SIM-kort fungerar så har jag svårt att tro det är telefonen. Möjligt att SIM-kortet är inkompatibelt med telefonen men då borde inget fungera... om det är ett gammal SIM-kort så hade jag bett dem skicka ut ett nytt.

Postad 02 April 2010 - 15:02

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Jag ska nog köpa MW600 till min Desire som jag har beställt ;)

Jag vet inte om jag är helt överlycklig över MW600, visst det funkar och det är bra ljud men jag känner inte att det är lika smidigt som DS980 som jag haft innan.
Nu har det iofs pajat nu på sistone pga ovarsam hantering på jobbet men det känns helt klart bättre enligt mig.
För vad jag förstår kan man inte gå in i kontaktbok eller samtalslista via Mw600 vilket funkar utmärkt på Ds980 och som jag gillar skarpt ;)

Postad 02 April 2010 - 15:14

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0

Jag vet inte om jag är helt överlycklig över MW600, visst det funkar och det är bra ljud men jag känner inte att det är lika smidigt som DS980 som jag haft innan.
Nu har det iofs pajat nu på sistone pga ovarsam hantering på jobbet men det känns helt klart bättre enligt mig.
För vad jag förstår kan man inte gå in i kontaktbok eller samtalslista via Mw600 vilket funkar utmärkt på Ds980 och som jag gillar skarpt ;)

På tal om off-topic. Det var nån som stal mitt DS980 ;). Vilken jävel.

Är det någon som har lekt med ansiktsigenkänningsgrejerna? Jag får det ej att fungera, inte för jag vet riktigt hur man ens gör...

Postad 02 April 2010 - 15:26

Pjuklarven
  • Pjuklarven
  • Lärjunge

• 497 inlägg
  • 0

Kollade precis in på SE's syncsajt på nätet och de har en facebook app som man kan koppla ihop sina telefonkontakter med facebook kontakter smidigare än på tfn. Den fixa kontaktfotot osv ^^

Var hittar du facebok-appen?
Jag hittar ju sync-sidan där det finns som 4 grupper med länkar, men sen då?
Klickar jag på länken där det nämns facebook så kommer jag ju till samma sida som om jag hade tryckt på den via SE's egen sida? Jag fattar som int??

På tal om off-topic. Det var nån som stal mitt DS980 ;). Vilken jävel.

Är det någon som har lekt med ansiktsigenkänningsgrejerna? Jag får det ej att fungera, inte för jag vet riktigt hur man ens gör...

Ah fan jag lider med dig kamrat..dom är ju inte gratis precis..
Kostar 999 på m.m. senast jag kollade.. ;)

Postad 02 April 2010 - 15:29

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0

Nä det är sant, fast MW600 har sjukt bra batteritid och grymt bra ljud vilket jag personligen prioriterar högre än telefonboksfunktionen.

Hur smidigt är det egentligen att scrolla i telefonbok på en liten BT display ? För det finns väl ingen sökfunktion antar jag i ds980, så man får väl scrolla seriellt namn, efter nam, efter namn tills man tillslut hittar det man letar efter ?

Postad 02 April 2010 - 15:41

Unregisteredc83518bd
  • Unregisteredc83518bd
  • Lärjunge

• 460 inlägg
  • 0
Finns det någon app, eller inställning som visar lite större om man har sms eller missade samtal?;) Typ i en Widget?

Postad 02 April 2010 - 16:23

jlarsson1978
  • jlarsson1978
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

4. Hur upplever ni batteritiden?

Tycker också ljudet är dåligt när man talar utan headset. Jag kör näst högsta volymen annars skorrar det.

När det gäller batteritiden så blir det minst en laddning per dag.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.