Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 August 2017 - 21:34

qsec
  • qsec
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Jag använder i detta fallet en Dreambox 7020hd v2 och får det inte att lira riktigt.

Får upp signalstyrkan till runt 90% och bilden blir pixlig. Funderar på om min box inte gillar LNB:t eller om jag helt enkelt har träd i vägen...

Genererade en ny sattelites.xml för Thor 5/6/7/Intelsat 10-02 (0.8W) 

Det är väl den till CD? Har inte hållit på med detta så mycket så jag kanske gör något fel.

tack.

Kopplade in en gammal CD-box och ställde in parabolen så jag fick 100% på både styrka och kvalle.

Kanalerna funkar fint med den boxen men inte med DM7020hd v2 med newnigma image. 

Flashade in Dream multimedias egna (gemini project?) och då får jag bild och styrkan ligger över 90%

In med annan image tex openatv får då nästan bild med massa pixlar/block. Hur kan det vara skillnad på olika images? 

Förmodligen är det någon inställning jag inte vet om/förstår som kanske är satt till default på den imagen som ger mig bild.

Någon som vet vad jag gör för fel?

tack.

Postad 19 August 2017 - 21:54

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Bara skriva ner inställningar och testa samma på den andra imagen.

Förutom inställningar kan det ju vara olika drivers bla med som kanske gör viss skillnad.

Gemini Project har väl inte funnits på ett antal år nu och dom har inget med DMM att göra utan bara ett image team precis som alla andra.

Utöver drivers så finns det 2 grenar av Enigma2 och ena är DMM's egna som numera delvis är closed source och den andra är den helt öppna OpenPLi koden som dom flesta använder sig av numera.

Mellan dom kan det också vara en hel del skillnader.

Postad 19 August 2017 - 22:06

qsec
  • qsec
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Bara skriva ner inställningar och testa samma på den andra imagen.

Förutom inställningar kan det ju vara olika drivers bla med som kanske gör viss skillnad.

Gemini Project har väl inte funnits på ett antal år nu och dom har inget med DMM att göra utan bara ett image team precis som alla andra.

Utöver drivers så finns det 2 grenar av Enigma2 och ena är DMM's egna som numera delvis är closed source och den andra är den helt öppna OpenPLi koden som dom flesta använder sig av numera.

Mellan dom kan det också vara en hel del skillnader.

Den som funkar för mig hämtade jag på dreambox.de och heter typ bara enigma2 när man tittar på info/om, den är från 2013 och vill ha något nyare.

Kan det finnas olika drivers som gör boxen mer eller mindre känslig för en signal som kanske inte är helt 100%

Alltså att det funkar helt utan störningar på en image och funkar inte alls på en annan, bilden blir pixlig/blockig precis som att signalen är för svag.

Kan du rekommendera en image som funkar bra med CD och dreambox?

tack.

Postad 25 August 2017 - 17:40

Unregisteredd71d8c15
  • Unregisteredd71d8c15
  • Forumräv

• 914 inlägg
  • 0

Märkte på denna fakturan att Cmore Film och Serier ökat från 99 kr/mån till 149 kr/mån.

50 kr ökning utan info varken via Sms, mail eller på deras hemsida.

Ringde in idag och fick infon efter väldigt lång väntetid så inte ens deras kundtjänst hade koll på detta först.

Har någon annan en mig missat detta ??

Postad 25 August 2017 - 19:51

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

Fick en höjning på 40:- på stora paketet tidigare i år.

Postad 25 August 2017 - 22:07

Unregisteredd71d8c15
  • Unregisteredd71d8c15
  • Forumräv

• 914 inlägg
  • 0

Fick en höjning på 40:- på stora paketet tidigare i år.

Från 1 September som prisändring gäller på Cmore enligt Canal Digital.

Postad 25 August 2017 - 23:17

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0

SVOD tjänsten Paramount+ kommer till Canal Digital i oktober 

Postad 26 August 2017 - 07:14

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Från 1 September som prisändring gäller på Cmore enligt Canal Digital.

Jag har fått info om prishöjningar på cmore film men det var ett tag sen. Ringde för att säga upp paketet, fick direkt gamla priset +fyra månader gratis.

Postad 26 August 2017 - 07:16

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

• 479 inlägg
  • 0

På min faktura så heter det numera Cmore Standard (film & serier) och kostar fortfarande 99 kr/mån

Postad 26 August 2017 - 17:41

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 1

I går kom grejorna men glädjen blev ytterst kortvarig. Såg direkt när jag tittade på 1:a boxen att programkortet nu är i form av en vanligt SIM-kort som finns i telefonerna och vipps så skapades ett nytt GIGANTISKT problem. 

Även om dom inte rekommenderar det så funkar det utmärkt att sätta kortet i samma hållare (eller vad man nu ska kalla det) för simkort som vanliga telefonkort kommer i. Bara att trycka dit simkortet så funkar det i vilken box som helst.

Redigerat av Leatherface, 26 August 2017 - 17:44.

Postad 28 August 2017 - 17:40

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0

Då verkar kanalerna  Deutsche Welle och CNBC vara på gång

Mer HD kanaler hade varit en bättre satsning, än nyhetskanaler som det finns 6 stycken av

Varför kan vi inte få se de norska och danska nyhetskanalerna som har nyheter från vårt närområde?

Postad 29 August 2017 - 08:31

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 1

Inte ännu fler nyhetskanaler?! Jag tjatar igen: Ge mig MTV Live HD igen! Ge mig en musikkanal värd namnet!

Ovanstående har ett brett utbud av fantastisk live musik med bra ljud och bild.

Urban Trace HD är en otroligt smal kanal.

VH1 + Classic är egentligen bara gamla MTV som repriserar 70 - 90 talsmusik, vilket är Ok.

MTV är ingen musik kanal, det är dokusåpaskräp Delux!

Redigerat av Melmac, 29 August 2017 - 08:33.

Postad 29 August 2017 - 16:27

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

• 2126 inlägg
  • 0
Kanalen VIVA brukar också ha bra musik. In med den.

Postad 29 August 2017 - 18:57

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0
Undrar hur många som hoppar av glädje över DW?

Postad 03 September 2017 - 07:46

Vispen74
  • Vispen74
  • Användare

• 230 inlägg
  • 0
Två musik-kanaler jag gillar är
UTV
Music channel

Dessa kanaler är fria, de kör bra popälär-musik även om de är Rumänska och det är en del reklam. Jag tror dock inte att de går att se om man kör Canal Digitals egna boxar, eller går det?

Redigerat av Vispen74, 03 September 2017 - 07:48.

Postad 03 September 2017 - 08:14

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 1
I Canal Digitals egna HD-boxar kan bara se det Canal Digital bestämt, frånsett den första som man kunde se några från Astra och Hotbird.

Postad 09 September 2017 - 12:26

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Även om dom inte rekommenderar det så funkar det utmärkt att sätta kortet i samma hållare (eller vad man nu ska kalla det) för simkort som vanliga telefonkort kommer i. Bara att trycka dit simkortet så funkar det i vilken box som helst.

Annars finns ju den här med som man kan använda http://www.satpro.se...105&ucat_nr=102

Har du rätt Viasat kort så kan du dessutom köra både och i samma box eller TV.

Postad 12 September 2017 - 09:56

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0

Om man nu tvunget ska slänga in en nyhetskanal så kanske man kunde balansera det med Fox News.

Streamade CNN, Fox och The weather Channel på Youtube under Irmas framfart och Fox hade faktiskt ett riktigt bra upplägg där man använde lokala nyhetskanaler för att få en mer heltäckande bild.

Postad 12 September 2017 - 10:21

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

Men är inte FOX med en amerikansk kanal främst för USA? Det finns ju några engelskspråkiga kanaler med betoning mer på Europa. 

Postad 12 September 2017 - 10:38

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0

Jo det är kanske så.

Postad 13 September 2017 - 17:28

Mooshie
  • Mooshie
  • Forumräv

• 554 inlägg
  • 0

Det verkar som att man inte kan ändra sina +4 kanaler på hemsidan längre, man måste ringa in?!? Varför gå bakåt i utvecklingen?

Postad 13 September 2017 - 18:04

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0
Hallå CD! Har ni försvunnit eller vad händer? Ni måste göra nåt åt on demand. Det är segare än knäck,men när väl man kommit in funkar det. Och lägg till så man kan sortera i bokstavsordning inom de olika genrerna. Som populära,mest sedda och då A-Ö som saknas.

Postad 14 September 2017 - 08:06

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hallå CD! Har ni försvunnit eller vad händer? Ni måste göra nåt åt on demand. Det är segare än knäck,men när väl man kommit in funkar det. Och lägg till så man kan sortera i bokstavsordning inom de olika genrerna. Som populära,mest sedda och då A-Ö som saknas.

Hej Askungen!

Jag skickar vidare dina önskemål till teknikerna så de får kika på detta.

Hoppas du får en trevlig dag!

Vänligen Therese

Postad 14 September 2017 - 08:15

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0

Hej Askungen!
Jag skickar vidare dina önskemål till teknikerna så de får kika på detta.
Hoppas du får en trevlig dag!
Vänligen Therese

Dito. :)

Postad 14 September 2017 - 14:29

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

• 565 inlägg
  • 0

Hej CD!,, föräldrarna har stora problem med mottagningen vid regn. Hade det inte varit vettigt att kunna strömma live-kanalerna via on-demand-portalen på CD-boxen?

(Ja jag vet att det fungerar via appen i paddan/atv. Men visst hade det varit smidigare om man kunde köra det direct via boxen, vid behov.)

vh

Postad 15 September 2017 - 09:01

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej CD!,, föräldrarna har stora problem med mottagningen vid regn. Hade det inte varit vettigt att kunna strömma live-kanalerna via on-demand-portalen på CD-boxen?

(Ja jag vet att det fungerar via appen i paddan/atv. Men visst hade det varit smidigare om man kunde köra det direct via boxen, vid behov.)

vh

Hej Martiin82!

Jag skickar vidare dina tankar och önskemål till teknikerna så får de se över detta. Till dess så vet du vilka alternativ vi har :)  Hoppas du får en trevlig helg! Vänligen Therese

Postad 15 September 2017 - 09:31

Unregistered706504e9
  • Unregistered706504e9
  • Beroende

• 1012 inlägg
  • 0

Är det bara jag som inte får android-appen att fungera? Jag får konstant samma fel.

Det kom ut någon instruktion från CD på norska om att ställa om hur lagringen ska gå till, men jag får inte upp alternativet då jag saknar inspelningsbar box. (Vad nu det har med appen att göra).

Postad 15 September 2017 - 09:59

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

• 565 inlägg
  • 0

Hej Martiin82!

Jag skickar vidare dina tankar och önskemål till teknikerna så får de se över detta. Till dess så vet du vilka alternativ vi har :)  Hoppas du får en trevlig helg! Vänligen Therese

Tack Therese!,, Ja var på dom nu, löses detta finns där knappt något negativt med satellit. Störningar vid väder är väl det enda negativa med canal digital som jag kan komma på  (där är tex marksänt mindre känsligt) ;)

Postad 15 September 2017 - 10:05

Mooshie
  • Mooshie
  • Forumräv

• 554 inlägg
  • 0

Hej CD! Kan ni ändra tillbaka så man kan byta sina "extrakanaler" på hemsidan igen? Klart mycket smidigare än att ringa in.

Postad 15 September 2017 - 14:26

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej CD! Kan ni ändra tillbaka så man kan byta sina "extrakanaler" på hemsidan igen? Klart mycket smidigare än att ringa in.

Hej Mooshi, funktionen är borttagen i nya hemsideslanseringen. Troligtvis kommer den inte återkomma då paket med 4 favoriter kommer utgå helt ur sortimentet framöver. Vi har inga besked om när det sker för befintliga kunder. Nya kunder har inte möjlighet att välja 4 favoriter. Vänligen Micke 

Postad 18 September 2017 - 09:05

Laurentiuz
  • Laurentiuz
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Blir så ledsen.

Jag ringde CD vid två oliak tillfällen för att försäkra mig om att de hade en PP för att kunna styra deras box som står i ett serverrum.
Dvs byta kanaler med en app i telefonen då jag inte kommer åt den så att säga.
Inga problem sade CD.

Så jag sade upp Comhem beställde parabol drog, installatör kom ut installerat klart.
3 olika iPhones: 7plus, 6, 5 INGEN kan hitta dekodern
Ipad funkar 1 gång tills man startar om. 30 försök att hitta boxen senare funkar det tills man startar om appen.
INGEN iPhone hittar boxen efter 80-90 på resp. telefon 1 å en
Netgear Router testat och en Asus router testat full Wifi i huset ÖVERALLT boxen ansluten trådbundet.

Anledningen till att jag drog upp en parabol var just för att jag kunde centralisera allt. Bild å så funkar klockrent
MEN jag kan inte använda appen för att byta kanaler.

Talat med supporten och de sade de inget kan göra.

En av dem (ringt flera å frågat) sade att appen inte fungerade så bra

Finns det en lösning eller finns det nån annan box jag kan köpa som har en app som passar med CD?

Jag har svårt å acceptera att när man är en av de stora som leverear TV via satellit att man inte kan ha en APP som gör att man kan byta kanal.?Jag kan ju styra en brödrost med app men inte en digitalbox???

Redigerat av Laurentiuz, 18 September 2017 - 13:09.

Postad 18 September 2017 - 11:28

Iceman666
  • Iceman666
  • Lärjunge

• 480 inlägg
  • 0
Ett svar som du förmodligen inte tycker om ( eller vad söger ni CD) Använd en Dreambox ;-) Borde fungera men det är ett tag sedan jag själv använde några så det borde finnasnågon med bättre insikt i det än jag.

Postad 18 September 2017 - 13:01

Unregistered706504e9
  • Unregistered706504e9
  • Beroende

• 1012 inlägg
  • 0

Ett svar som du förmodligen inte tycker om ( eller vad söger ni CD) Använd en Dreambox ;-) Borde fungera men det är ett tag sedan jag själv använde några så det borde finnasnågon med bättre insikt i det än jag.

Skulle i sådana fall vara VU+ i dagsläget, men pairingen fungerar väl inte mot HD-kanaler. Möjligen då att man kan använda en CA_modul.

Postad 18 September 2017 - 13:36

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

• 872 inlägg
  • 0

Skulle i sådana fall vara VU+ i dagsläget, men pairingen fungerar väl inte mot HD-kanaler. Möjligen då att man kan använda en CA_modul.

Funkar utmärkt med CA-modul. Har kört på flera olika VU+ modeller, Solo2, Solo 4K och nu Ultimo 4K. Alla HD kanaler funkar.

Jag kör med Canal Digitals CA-modul: https://www.canaldig...ar/tv-modul-hd/

Redigerat av Karl-Johan, 18 September 2017 - 18:59.

Postad 18 September 2017 - 18:28

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Kan egentligen inte se varför det skulle vara ett problem med Linuxboxar om man använder det tillsammans med en godkänd CA modul. Handlar inte om att olovligen se på nåt osv.

Postad 18 September 2017 - 18:37

Iceman666
  • Iceman666
  • Lärjunge

• 480 inlägg
  • 0
Nej och dessutom kan du använda Smart Wii så då behövs inga tvillingkort i hemmet;-) Men det får man inte göra!

Postad 19 September 2017 - 06:54

Laurentiuz
  • Laurentiuz
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Problemet är att jag har den nya boxen där jag inte har ett stort kort så jag måste ta processen å få byta box först? eller få en CA modul med kort.

Men det vore trevligt å få svar från CD hur I hele friden man inte kan få till en app till en ny digitalbox?

Jag kan styra TV, blu-ray, förstärkare, Sonos, min router, mediaspelare av div olika model I 5 år men en att kunna byta kanal på en digitalbox???? Det är ju löjligt! 

Så kära kollegor här vad skall jag göra. En IR förlängare eller finns det någon annan BOX som funkar précis som CD:s egna?

Jag väljer I första hand så nära orginal som det går innan man får överväga mindre lagliga alternative. Jag vill bara få detta å funka....

Tack för allas input

Det går å PM:a mig om ni hellre vill det

Postad 19 September 2017 - 16:14

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Nej och dessutom kan du använda Smart Wii så då behövs inga tvillingkort i hemmet;-) Men det får man inte göra!

Då sitter kortet i icke godkänd utrustning och är en annan sak men i fallet med CD's CA modul så sitter den faktiskt i godkänd modul.

Kan tycka CD kunde ta fram sin egen SmartWi liknande lösning som dom kontrollerar själva och är godkänd.

På det sättet hindrar dom att folk delar på abonnemang på det sättet med.

Redigerat av Leatherface, 19 September 2017 - 16:26.

Postad 20 September 2017 - 21:17

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0

Då får vi en barnkanal till. Nicktoons verkar vara på gång, efterlängtad kanske :D 

Något billigt ska väl avlösa kanalerna TV4 Komedi, TV4 Fakta XL och C More Live 5 som snart försvinner   

Postad 20 September 2017 - 22:06

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Då det gäller C More Live 5 så kommer den ersättas med Sportkanalen som kommer ligga utanför CMore paketet.

Postad 21 September 2017 - 05:29

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0

Då det gäller C More Live 5 så kommer den ersättas med Sportkanalen som kommer ligga utanför CMore paketet.

Det är bara Telia som har avtal om C Mores nya kanal, så det är inte någon direkt ersättnings kanal

Postad 21 September 2017 - 14:46

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

• 864 inlägg
  • 0

Ska dom kräma ur oss abbonenter ännu mer slantar för att se den?

Postad 21 September 2017 - 19:58

Iceman666
  • Iceman666
  • Lärjunge

• 480 inlägg
  • 0
Canal Digital....

Idag är det 2017, för 5 år sedan släppte ni er app Canal Digital TV remote Control för Iphone, Ipad. På den tiden hade man Iphone 4S så det har hänt en del sedan dess ( om ni har missat det ;-)

Igår så släpptes IOS 11 och det har varit kännt för utvecklare en läääängre tid. Det innebär att er app från 2013 INTE fungerar längre!

Har ni släppt alla tankar om att uppdatera denna app?

Skulle vara intressant med ett svar.

Mao Tack På Förhand.

Postad 22 September 2017 - 10:00

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Ska dom kräma ur oss abbonenter ännu mer slantar för att se den?

Kommer väl hos dom flesta hamna i samma paket som TV3 Sport, TV4 Sport, Eurosport etc.

Det är bara Telia som har avtal om C Mores nya kanal, så det är inte någon direkt ersättnings kanal

Ja i dagsläget men det kommer att komma till åtminstone alla större.

Den som redan är CMore kund får ju allt innehåll tillgängligt på CMore Play annars.

Redigerat av Leatherface, 22 September 2017 - 10:07.

Postad 22 September 2017 - 11:24

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Canal Digital....

Idag är det 2017, för 5 år sedan släppte ni er app Canal Digital TV remote Control för Iphone, Ipad. På den tiden hade man Iphone 4S så det har hänt en del sedan dess ( om ni har missat det ;-)

Igår så släpptes IOS 11 och det har varit kännt för utvecklare en läääängre tid. Det innebär att er app från 2013 INTE fungerar längre!

Har ni släppt alla tankar om att uppdatera denna app?

Skulle vara intressant med ett svar.

Mao Tack På Förhand.

Hej Iceman666,

Vi är medvetna om att den senaste uppdateringen av vår Apple TV-app (iOS11) har gjort att appen inte fungerar riktigt som den ska. Vi jobbar just nu med att få ut en ny uppdatering så snabbt som möjligt.

Vänligen Tobias

Postad 22 September 2017 - 18:46

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

Är det inte dags att sänka abonnemangskostnaderna snart? Så mycket reklam som det visas i nästan alla kanaler att man gör annat under reklampauserna och glömmer att gå tillbaka när fortsättning följer.

Postad 22 September 2017 - 19:46

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Inte för att jag gillar reklam men tycker att den som klagar ska kolla på amerikanska kanaler ett tag.

Inte lika långa pauser kanske men dom bryter för reklam minst dubbelt så mycket som i Sverige.

Skulle vi ha det så i Sverige skulle vi knappt hinna gå på toa eller liknande i pauserna.

Iofs kanske du inte skulle glömma och se klart då :D

Redigerat av Leatherface, 22 September 2017 - 19:47.

Postad 22 September 2017 - 19:47

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Jo men istället har det blivit konstant dyrare och familjepaketet har på 3 år ökat med 50:-/mån i och med nästa höjning som är på gång. Samtidigt är det bara att ringa så får man direkt rabatt, fungerar alltid för mig i alla fall.

Postad 22 September 2017 - 20:33

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Ja det är tråkigt med kanalerna med Discovery Networks värst av dom alla kräver allt mer betalt så kan det inte bli annat än dyrare.

Sen har vi ju alla rättigheter som börjar skena iväg alldeles för mycket och vi är ju tyvärr också ett litet land.

Reklam räcker inte till att finnansera det hela helt enkelt.

Sen har vi ju CMore trots 500:-/mån som gör förlust.

https://www.resume.s...ed-storforlust/

Redigerat av Leatherface, 22 September 2017 - 20:34.

Postad 22 September 2017 - 21:33

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

Visst är vi ett litet land, men CD finns ju i hela norden med 26.5 miljoner innevånare, så nog kan man förhandla sig till bra priser alltid. Problemet med prissättningen är att man nått smärtgränsen för många och kommer på sikt förlora kunder på grund av detta. Är man en familj med sportintresse och ett tvillingkort kostar det 959:. i månaden om man har C More få grund av Allsvenskan och SHL. Jag har råd, men en del i bekantskapskretsen börjar tveka och tittar på andra alternativ som t.ex. fulstream från Thailand för en bråkdel av vad det kostar att ha CD, eller Viasat för den delen.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.