* Officiell tråd iPhone 4 *
5170 svar till detta ämne
Postad 10 oktober 2011 - 18:52
mattemaz
-
mattemaz
-
Användare
-
-
174 inlägg
Hej!
Jag går i tankar på att köpa mig en Iphone 4 begagnad och har hittat en som faller mig i smaken.
Men den är inköpt i England men det ska väl inte vara några problem?
Den är olåst och ca 18mån gammal. Men dom funkar väl bra ändå?
Postad 10 oktober 2011 - 19:43
zinned78
-
zinned78
-
Beroende
-
-
1 235 inlägg
Hej! Jag går i tankar på att köpa mig en Iphone 4 begagnad och har hittat en som faller mig i smaken. Men den är inköpt i England men det ska väl inte vara några problem? Den är olåst och ca 18mån gammal. Men dom funkar väl bra ändå?
Det är inga som helst problem, det är 100% samma telefon som säljs här. Alla iPhones är exakt likadana oavsett var i världen du köper dem förutom en enda...CDMA-modellen i USA, har för mig att det är Verizon som har CDMA-nät.
Postad 10 oktober 2011 - 19:55
sean.wiklund
-
sean.wiklund
-
Veteran
-
-
2 179 inlägg
Det är inga som helst problem, det är 100% samma telefon som säljs här. Alla iPhones är exakt likadana oavsett var i världen du köper dem förutom en enda...CDMA-modellen i USA, har för mig att det är Verizon som har CDMA-nät.
Ja, och då är det ju inte 100 %. Då är det ungefär kanske 95 %, eller något.
Postad 10 oktober 2011 - 20:06
zinned78
-
zinned78
-
Beroende
-
-
1 235 inlägg
Ja, och då är det ju inte 100 %. Då är det ungefär kanske 95 %, eller något. 
Läs igen nedan Alla iPhones är exakt likadana oavsett var i världen du köper dem förutom en enda
Redigerat av zinned78, 10 oktober 2011 - 20:07.
Postad 10 oktober 2011 - 20:09
sean.wiklund
-
sean.wiklund
-
Veteran
-
-
2 179 inlägg
Läs igen nedan 
Ja, jag läste det redan från början. Tyckte bara det var roligt uttryckt, eftersom det nu inte var 100 %. Lika bra att skriva "inte alla" på en gång.
Postad 11 oktober 2011 - 10:54
Unregistered0eebd281
-
Unregistered0eebd281
-
Wannabe
-
-
38 inlägg
"Alla förutom en" är korrekt svenska. Inget konstigt med det.
Postad 11 oktober 2011 - 19:29
-FreakyThing-
-
-FreakyThing-
-
Lärjunge
-
-
304 inlägg
För ett tag sen såg jag en hemsida där en kille hade polerat upp ramen på Iphone 4 så den blev glansig (kromat helt enkelt?) men jag kan inte hitta den igen. Någon som vet var den finns? Är nämligen sugen på att polera upp kanterna nu när där är en del repor ändå!
Mvh
Postad 11 oktober 2011 - 20:58
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1 567 inlägg
Postad 12 oktober 2011 - 13:21
Twim
-
Twim
-
Användare
-
-
241 inlägg
Trist Itunes fråga, sorry.
Har vart pappaledig så mkt nytt har lagts in i min Iphone (nya kontakter + nya kalenderposter). På jobbet har även nya kontakter + kalenderposter tillkommit.
Hur fasiken får jag telefonen att synka åt båda hållen? Hittar inget sådant alternativ i Itunes och har letat bra länge nu.
Måste ju vara möjligt? Såg alternativet under fliken info/avancerat att man kan välja "ersätta informationen på Iphonen"
Innebär det att om jag synkar som vanligt (utan ersätta alternativet) så läggs all info från Iphonen in på min jobbdator, d v s ingenting ändras på datorn utan endast mina nya kontakt + kalender aktiviteter läggs till i datorn? Sen i nästa synkning så väljer jag "ersätta" alternativet och har då en spegel på min Iphone? D v s all info finns ny på både dator och Iphone?
Här tycker jag Itunes är såååå luddigt....Man blir ju fasiken skraj att synka!
(först kanske en säkerhetskopia på Iphonen....)
Tacksam för svar,
Mvh
Twim
Postad 12 oktober 2011 - 16:48
-FreakyThing-
-
-FreakyThing-
-
Lärjunge
-
-
304 inlägg
Kan det vara denna: http://forums.macrum...d.php?t=1126021 *bild*
Ååhh, äntligen, Tack så mycket!
Postad 13 oktober 2011 - 18:13
KTM-MH
-
KTM-MH
-
Rookie
-
8 inlägg
Nån som har lyckats skicka MMS med iOS 5 än?
Postad 13 oktober 2011 - 18:33
Unregistered36021db2
-
Unregistered36021db2
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
Har uppdaterat min telefon till det senaste operativsystemet! Den tog ju bort allt ifrån telefonen telefonbok, foton, appar mm.! Säkerhetskopierade telefonen innan uppdateringen! Nu efter uppdateringen så har jag kört en återställning på telefonen och fått tillbaka kontakterna i telefonboken! Men hur gör man om man vill få tillbaka alla appar och köpt musik från iTunes? Inte för att jag handlat mycket musik därifrån men vill gärna få tillbaka min ringsignal som jag köpte därifrån! På iTunes på datorn så finns den men kan inte lista ut hur jag får över den till telefonen.
Någon som vill hjälpa mig?
Postad 13 oktober 2011 - 18:34
ktd
-
ktd
-
Veteran
-
-
1 662 inlägg
Har aldrig varit problem med MMS. Kört iOS sen första betan.
Kanske något operatörsproblem, jag kör Telia.
Men MMS är så 90-tal, nu är det iMessage som gäller!
Postad 13 oktober 2011 - 18:54
Unregistered5299859a
-
Unregistered5299859a
-
Användare
-
-
100 inlägg
Har uppdaterat min telefon till det senaste operativsystemet! Den tog ju bort allt ifrån telefonen telefonbok, foton, appar mm.! Säkerhetskopierade telefonen innan uppdateringen! Nu efter uppdateringen så har jag kört en återställning på telefonen och fått tillbaka kontakterna i telefonboken! Men hur gör man om man vill få tillbaka alla appar och köpt musik från iTunes? Inte för att jag handlat mycket musik därifrån men vill gärna få tillbaka min ringsignal som jag köpte därifrån! På iTunes på datorn så finns den men kan inte lista ut hur jag får över den till telefonen. Någon som vill hjälpa mig?
Synka igen! Koppla din iPhone till datorn och kör igång iTunes! Klicka på din iPhone till vänster i menyn. Välj "Ringsignaler" uppe i mitten och bocka i "Synkronisera ringsignaler". Klicka på "Synkronisera" längst ner till höger.
Postad 13 oktober 2011 - 19:49
Unregisteredf2a7f9fd
-
Unregisteredf2a7f9fd
-
Mästare
-
-
3 989 inlägg
Har aldrig varit problem med MMS. Kört iOS sen första betan. Kanske något operatörsproblem, jag kör Telia. Men MMS är så 90-tal, nu är det iMessage som gäller! 
Tja det är väl trevligt om man endast har "iKompisar" som också kan köra imessage. ÄR det ngn som fått igång wifisync förresten? Det synkar inte på kärringens telefon hur jag än försöker.
Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 13 oktober 2011 - 19:49.
Postad 13 oktober 2011 - 20:01
ktd
-
ktd
-
Veteran
-
-
1 662 inlägg
Jo, det ett skämt. Kör WhatsApp mycket eftersom den finns till fler plattformar.
WiFi-synk ska inte vara problem. Jag slog bara på den och har inte synkat med kabel på nån månad. Eftersom man kan uppdatera även FW över luften så har jag inte heller behövt kabel när nya bataversioner skulle in heller.
Jäkligt skönt med WiFi-synken (om den funkar  ) eftersom man inte behöver bry sig om vart man lagt iPad och iPhonearna i huset.
Dom pluppar upp i iTunes efter några sekunder och sen är det bara synka in ny musik, podcasts, böcker och uppdateringar till appar.
Det är inte så att WiFi är avstängd på telefonen eller nått sånt? Du kan ju också initiera en synk från telefonen om iTunes är igång. Funkar det?
Inställningar/Allmänt/iTunes WiFi synk...
Postad 13 oktober 2011 - 20:14
Unregisteredf2a7f9fd
-
Unregisteredf2a7f9fd
-
Mästare
-
-
3 989 inlägg
Jo, det ett skämt. Kör WhatsApp mycket eftersom den finns till fler plattformar. WiFi-synk ska inte vara problem. Jag slog bara på den och har inte synkat med kabel på nån månad. Eftersom man kan uppdatera även FW över luften så har jag inte heller behövt kabel när nya bataversioner skulle in heller. Jäkligt skönt med WiFi-synken (om den funkar ) eftersom man inte behöver bry sig om vart man lagt iPad och iPhonearna i huset. Dom pluppar upp i iTunes efter några sekunder och sen är det bara synka in ny musik, podcasts, böcker och uppdateringar till appar. Det är inte så att WiFi är avstängd på telefonen eller nått sånt? Du kan ju också initiera en synk från telefonen om iTunes är igång. Funkar det? Inställningar/Allmänt/iTunes WiFi synk...
Jo har testat det, och jag hade wifisync förut när jag körde jailbreakat med en special app från Cydia(den som apple tog wifisyncen av från vad jag förstår). Kanske är ngt knas med datorn ska testa lite mer. Men då vet jag iaf att det inte ska vara några tricks för att få igång det iaf..
Postad 13 oktober 2011 - 21:09
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Är inte notiserna lite väl diskreta när de dyker upp i överkant?
Postad 13 oktober 2011 - 21:29
ktd
-
ktd
-
Veteran
-
-
1 662 inlägg
Jag tycker inte det. Du kommer nog vänja dig.
I början kändes det lite ovant men nu några månader senare är dom helt perfekta tycker jag. Men smaken är ju som... 
Men efter ett tag vet man ju vart dom ska komma och hur så då är man liksom med när nått rullar fram där uppe.
Postad 13 oktober 2011 - 21:39
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Kanske är så men inget slår den gamla gröna lampan som blinkade lite diskret när något hänt! Man stirrar ju inte på luren hela tiden.
Postad 13 oktober 2011 - 21:51
ktd
-
ktd
-
Veteran
-
-
1 662 inlägg
Postad 13 oktober 2011 - 21:59
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Det fanns ju mobiltelefoner innan iPhonen kom
Postad 13 oktober 2011 - 22:06
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Blev lite besviken på mail-funktionen. Trodde det skulle gå att skapa mappar även på ett pop-konto?
Postad 14 oktober 2011 - 21:15
Unregistereda360a43b
-
Unregistereda360a43b
-
Forumräv
-
-
862 inlägg
Några frågor om iOS 5 efter uppdateringen,
Nu har jag fått både Kamerarulle och Bildbibliotek under Bilder/Album.
En hel del bilder finns med på båda dessa mappar. Vet någon varför.
Postad 14 oktober 2011 - 21:19
ktd
-
ktd
-
Veteran
-
-
1 662 inlägg
Alla kort du tar med din iPhone eller iPad kommer också hamna i bildström.
Dom 1000 senaste hamnar där och du kan inte ta bort dom.
Dom synkas över till alla dina i-enheter och till datorer som har iCloud.
Postad 14 oktober 2011 - 21:51
Unregistereda360a43b
-
Unregistereda360a43b
-
Forumräv
-
-
862 inlägg
Alla kort du tar med din iPhone eller iPad kommer också hamna i bildström. Dom 1000 senaste hamnar där och du kan inte ta bort dom. Dom synkas över till alla dina i-enheter och till datorer som har iCloud.
Fast jag har valt att inte använda iCloud. Alltså inte synka till den alls. Även i utforskaren så har det blivit 4 mappar under Internal Storage/DCIM.
Postad 14 oktober 2011 - 22:16
ktd
-
ktd
-
Veteran
-
-
1 662 inlägg
Bildström ligger nog där ändå. Den dag du aktiverar iCloud kommer bildström synkas.
Postad 16 oktober 2011 - 13:51
Alezman
-
Alezman
-
Lärjunge
-
-
450 inlägg
Under Inställningar/Gmail kan man välja att synka mail, kalender samt anteckningar. Förändringar i mail och kalender dyker ju också upp på respektive ställe i min browser. Hursomhelst, när jag aktiverar att synka anteckningar under gmail - vad är det som synkas då? Vart hamnar detta i mitt gmail konto?
Postad 16 oktober 2011 - 19:47
mattemaz
-
mattemaz
-
Användare
-
-
174 inlägg
Hej.
Jag har hittat en Iphone 4 på blocket som jag är sugen på.
Den är idag låst till 3 och är ca 6mån gammal. Men jag använder Tele2 så jag undrar om man kan låsa upp den på nått sätt?
Va på en tre butik idag och fråga men enligt dom så kan man inte låsa upp en Iphone 4 innan 24 mån.
Har läst om nått chip man kan sätta i som låser up den. Men har även läst att det inte funkar med nya IOS5 men kan ha fel.
Så hoppas det finns nån kunnig i ämnet
Tack på förhand
//Matte
Postad 16 oktober 2011 - 23:48
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
Kom precis på att iCloud inte synkar över mobilnätet
Måste vara ansluten till wifi
Vad meningslöst !
iCloud är ju en lösning när man är mobil annars behövs ju inget iCloud
Ligger man ständigt under Wifi så finns så många andra bra lösingar
Det finns dessutom andra lösningar som faktiskt fungerar med 3G och tex en Nas
och sedan behöver man inte Wifi för att synka sin mail och kalender om man använder
yahoo och Google
Redigerat av MalcomX, 16 oktober 2011 - 23:48.
Postad 17 oktober 2011 - 00:23
ktd
-
ktd
-
Veteran
-
-
1 662 inlägg
Så är det inte. iCloud synkar visst över 3G.
Kontakter, anteckningar, påminnelser, bokmärken, läslistan osv. synkas över 3G.
Funkar kanon också!
Postad 17 oktober 2011 - 00:46
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
Är det så ?
Fick svaret på annat forum att det inte gjorde det
Vad lägger du in "osv"
Postad 17 oktober 2011 - 07:18
ktd
-
ktd
-
Veteran
-
-
1 662 inlägg
Det är väl bara dokument och data. Det enda jag inte tror synkas över 3G är bildströmmen.
iCloud är jäkligt skönt med all synkning och funkar mycket bättre än vad MobileMe gjorde.
Postad 17 oktober 2011 - 09:07
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1 892 inlägg
Hej. Jag har hittat en Iphone 4 på blocket som jag är sugen på. Den är idag låst till 3 och är ca 6mån gammal. Men jag använder Tele2 så jag undrar om man kan låsa upp den på nått sätt? Va på en tre butik idag och fråga men enligt dom så kan man inte låsa upp en Iphone 4 innan 24 mån. Har läst om nått chip man kan sätta i som låser up den. Men har även läst att det inte funkar med nya IOS5 men kan ha fel. Så hoppas det finns nån kunnig i ämnet Tack på förhand //Matte
Vad jag vet så får du låsa upp din iPhone efter 12 månader dvs när Apples garanti gått ut. Så är det iaf hos telia, tele2 och vad jag vet så har det även varit så hos tre om de nu inte har ändrat på reglerna. Men annars kan du ju låsa upp med jailbreak men då får du vänta ett tag tills det släpps något för iOS 5.
Postad 17 oktober 2011 - 09:50
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Hej. Jag har hittat en Iphone 4 på blocket som jag är sugen på. Den är idag låst till 3 och är ca 6mån gammal. Men jag använder Tele2 så jag undrar om man kan låsa upp den på nått sätt? Va på en tre butik idag och fråga men enligt dom så kan man inte låsa upp en Iphone 4 innan 24 mån. Har läst om nått chip man kan sätta i som låser up den. Men har även läst att det inte funkar med nya IOS5 men kan ha fel. Så hoppas det finns nån kunnig i ämnet Tack på förhand //Matte
Jag öppnade min Iphone hos frimobil.nu kostar en slant men det var värd det
Postad 17 oktober 2011 - 09:56
NickoM
-
NickoM
-
Användare
-
-
158 inlägg
Vad jag vet så får du låsa upp din iPhone efter 12 månader dvs när Apples garanti gått ut. Så är det iaf hos telia, tele2 och vad jag vet så har det även varit så hos tre om de nu inte har ändrat på reglerna. Men annars kan du ju låsa upp med jailbreak men då får du vänta ett tag tills det släpps något för iOS 5.
Vad jag fattar så finns det jailbreak för iOS5. Jailbreakar inte själv så jag kan ju ha fattat fel. http://macworld.idg....lappt-for-ios-5
Postad 17 oktober 2011 - 10:23
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1 567 inlägg
Fast ett jailbreak i sig tar inte bort operatörslåsningen. Det öppnar bara för att lägga in icke godkända appar. Så du bör titta på om det finns något program för att ta bort operatörslåset.
Postad 17 oktober 2011 - 14:42
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
Det är väl bara dokument och data. Det enda jag inte tror synkas över 3G är bildströmmen. iCloud är jäkligt skönt med all synkning och funkar mycket bättre än vad MobileMe gjorde.
Nej bildströmmen synkas inte över 3G Har testat det mesta nu och en sak retar jag mig på Alla foto sparas direkt i Fotorullen oavsett om man är uppkopplas mot wifi eller inte Meningen var ju, att alla bilder skulle sparas i Fotoströmmen därifrån man sedan kunde välja om man vill spara bilden till fotorullen. Nu sparas bilderna i båda mapparna när du du väl är eller kommer till en wifi anslutning Iphonesupporten tar bara emot frågor om detta om man köpt iphonen av apple annars får man ringa till sin operatör som inte har en aning om någonting ang denna uppdateringen Vad är det sedan för mening med fotoströmmen om man inte kan spara över 3G När man väl kommer hem till sitt wifi finns det bättre sätt att överföra sina bilder
Redigerat av MalcomX, 17 oktober 2011 - 14:43.
Postad 17 oktober 2011 - 18:38
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
Fick svaret på frågan, varför Iphone sparar både i fotorullen och fotoströmmen
Den enhet som tar fotot gör detta
När fotot sedan skickas via icloud till en annan enhet, så kan man i den enheten välja
om man vill spara det som finns i fotoströmmen till fotorullen på den enheten
Tänkte inte så lång innan, då jag inte skickar foto till andra iphone eller ipad enheter
då de har andra användare. Mina andra enheter är Mac(ar) och de plockar upp foto genom Iphoto
Redigerat av MalcomX, 17 oktober 2011 - 18:38.
Postad 17 oktober 2011 - 20:03
Unregistereda360a43b
-
Unregistereda360a43b
-
Forumräv
-
-
862 inlägg
Finns det någon lista på nyheter i iOS 5 på svenska?
Vore trevligt att se vilka uppdateringar har tillkommit och hur man hittar dessa, rent praktiskt alltså, vart man klickar och så.
Jag upptäckte typ meddelandelistan som rullas ner av en slump
Det vore trevligt att alla delade med sig sina tips och annat......typ, vad är iMessage och hur fungerar det.....är det gratis sms via iMessage eller?
Postad 17 oktober 2011 - 20:45
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1 567 inlägg
Bifogat är den fil som iTunes listade vid uppdateringen.
iOS5.rtf 13,4K
15 Antal nerladdningar
Postad 18 oktober 2011 - 17:55
Unregistereda360a43b
-
Unregistereda360a43b
-
Forumräv
-
-
862 inlägg
Bifogat är den fil som iTunes listade vid uppdateringen.
iOS5.rtf 13,4K
15 Antal nerladdningar
tackar
Postad 18 oktober 2011 - 18:00
Unregistered1574
-
Unregistered1574
-
Användare
-
-
189 inlägg
har under några dagar nu prövat på en iphone 4 (har varit lite anti emot iPhone tidigare) och vart positivt överraskad!
otroligt smidigt och lättanvänt operativ där de mesta fungerar som det skall göra.
Märkbart långsammare än min s2:a men de är å andra sidan inte så konstigt då den är nyare så inget att anmärka där.
i min mening en rakt igenom väl igenomtänkt mobil
Men de jag saknar är öppenheten hos android med alla dess valmöjligheter.
det kan visst ta ett tag innan man får till det som man har tänkt det men har man bara lite tålamod så är det inga som helst problem att få den likvärdig med en iphone (i min högst PERSONLIGA åsikt!)
Med andra ord, för dem som varken vill eller har kunskapen för att googla lite samt byta till ickeofficiell programvara (typ cyanogen, gör underverk!) så är en iPhone klart de bättre valet men IMO har man tid, ork och lust så kör på en android
Postad 19 oktober 2011 - 17:33
Toni81
-
Toni81
-
Användare
-
-
157 inlägg
verkligen på G för en iphone, gillar dess enkelhet osv... men detta med Samtalsmottagningen att den är dålig, stämmer det eller ?
Postad 31 oktober 2011 - 15:17
-FreakyThing-
-
-FreakyThing-
-
Lärjunge
-
-
304 inlägg
Tjena!
Min hemknapp funkar till och från så nu ska jag få skicka in den på reperation. Men jag har läst att apple ska vara rätt hårda med garantin. Min Iphone har fått jack i kanterna som är mm stora i båda hörnen upp till på telefonen. Är dom så hårda att de nekar att reparera eftersom den är stött? Där är ingenting på glaset fram och bak.
Mvh Johan
Postad 01 november 2011 - 09:10
Twim
-
Twim
-
Användare
-
-
241 inlägg
Tjena! Min hemknapp funkar till och från så nu ska jag få skicka in den på reperation. Men jag har läst att apple ska vara rätt hårda med garantin. Min Iphone har fått jack i kanterna som är mm stora i båda hörnen upp till på telefonen. Är dom så hårda att de nekar att reparera eftersom den är stött? Där är ingenting på glaset fram och bak. Mvh Johan
Min hemknapp har precis också börjat spöka. Trodde först det var IOS5 som buggade då det var lite andra saker som var sega efter uppdateringen men nu efter ha blåst rent den och installerat om IOS5 så spökar knappen fortfarande och de andra buggarna verkar vara borta. Är det Apple själva som sköter garantiärenden? Mvh Twim
Postad 01 november 2011 - 20:26
notimetochill
-
notimetochill
-
Veteran
-
-
1 978 inlägg
Min hemknapp har precis också börjat spöka. Trodde först det var IOS5 som buggade då det var lite andra saker som var sega efter uppdateringen men nu efter ha blåst rent den och installerat om IOS5 så spökar knappen fortfarande och de andra buggarna verkar vara borta. Är det Apple själva som sköter garantiärenden? Mvh Twim
Hej Efter ios5 uppdateringen så spökade min hemknapp mer än förut och även kraftiga antenn problem (döda greppet) jag lämnade in min iPhone 4 till telenor som i sin tur skickade den på service förra veckan med 2mån kvar av garantin och idag skickades en ny iPhone 4 hem till mig. Ej fått den än!
Postad 06 november 2011 - 20:15
-FreakyThing-
-
-FreakyThing-
-
Lärjunge
-
-
304 inlägg
Hej Efter ios5 uppdateringen så spökade min hemknapp mer än förut och även kraftiga antenn problem (döda greppet) jag lämnade in min iPhone 4 till telenor som i sin tur skickade den på service förra veckan med 2mån kvar av garantin och idag skickades en ny iPhone 4 hem till mig. Ej fått den än!
Min skickades in sista dagen på garantin så de är lite spänt hur de gör.
Postad 08 november 2011 - 13:10
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1 892 inlägg
Det är otroligt segt helt plötsligt att surfa på mobil nätet, W-lan funkar utan problem. Har bytt simkort och återställt telefonen men problemet kvarstår... den bara laddar och laddar när jag försöker gå in på en sida genom 3g. Bredbandskollen appen går inte ens igång.. får bara meddelandet att det avbröts pga timeout lr liknande. Är det någon annan som haft liknande problem? Jag köpte telefonen i augusti 2010 så det har ju passerat 1 år.. vilket gör mig lite orolig.
Täckningen och samtal/sms funkar som det ska.. det är bara mobilsurfen över datanätet som krånglar :/ Har Halebop/Telia.
Postad 08 november 2011 - 17:11
-FreakyThing-
-
-FreakyThing-
-
Lärjunge
-
-
304 inlägg
Någon som vet hur lång tid de tar att få sin nya Iphonefrån och med när de står att: Det här serienumret är för en produkt som har ersatts. Kontrollera informationen och ange serienumret igen. Om informationen är korrekt kan du behöva kontakta oss?
Inte fått något Reparations-ID och när jag ringde till Apples support så kunde de inte hjälpa mig.
Mvh
Edit:
Jag kan berätta att de tog endast 4 dagar att få iphonen reparerad (utbytt) från brightpoint!
Redigerat av -FreakyThing-, 09 november 2011 - 17:15.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny projektor
thhmo
2025-05-11 11:17:07
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|