Vill inte förstöra det roliga, men det är röd dag imorgon så posten kommer den nog inte med...Sitter och väntar på min X10a, den lär komma fram imorgon
* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *
Sony Ericsson Xperia X10 256MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
9
|
(162)
|
Inga priser | |
Sony Ericsson MW600 Wireless In-ear
(Hörlurar)
|
5
|
(174)
|
Inga priser | |
Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro 128MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
5
|
(103)
|
Inga priser | |
Sony Ericsson Xperia X10 Mini 128MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
9
|
(118)
|
Inga priser |
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon * (1092 inlägg)
|
3 år sedan |
Mw600 ersättare (3 inlägg)
|
10 år sedan |
SE MW600 (113 inlägg)
|
13 år sedan |
Sony Ericsson - Xperia mini & mini pro - 2nd gen (36 inlägg)
|
13 år sedan |
* Officiell Tråd - Sony Ericsson X10 Mini/Pro * (2353 inlägg)
|
13 år sedan |
SE MW-600, tappar uppspelning var annan minut... (2 inlägg)
|
15 år sedan |
Paket för trådlöst överfört ljud i flera rum (4 inlägg)
|
15 år sedan |
Htc desire, htc legend' eller SE X10? (64 inlägg)
|
15 år sedan |
Smart Keyboard (1 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 04 April 2010 - 11:24
Postad 04 April 2010 - 11:38
Noes, vafan!Vill inte förstöra det roliga, men det är röd dag imorgon så posten kommer den nog inte med...
Verkade som den skulle komma i torsdags men icke, och sen kommer det en långhelg. Jäkla skit
Postad 04 April 2010 - 11:41
Enda trösten är väl att jag får vänta ett par tre dagar extra på min Desire... Och med min så kallade tur så får jag den inte innan måndag veckan efter. GrrrNoes, vafan!
Verkade som den skulle komma i torsdags men icke, och sen kommer det en långhelg. Jäkla skit
Redigerat av Johnsson1975, 04 April 2010 - 11:42.
Postad 04 April 2010 - 11:55
Jasså. Jag som sitter med en invisibleShield över det. För jag använde mitt skärmsykdd direkt och failade ganska grovt. och shielden var kass från början men sitter på för jag inte vågar.Tja, jag kör utan eftersom det verkar sitta ett redan. Efter tre dagar är det några få minimala repor som bara syns om man kollar väldigt noggrant i direkt solljus! Så det syns verkligen inte om man inte letar något extremt. Tror inte det blir bättre med skärmskydd heller om jag ska vara helt ärlig, men det är bara vad jag tror, har inte använt något innan!
Edit: Kan bekräfta att det sitter ett skärmskydd på redan när man får den. Pillade loss en liten bit av det och det verkar vara ett likadant som man får med! Så det är nog en reserv man får med i paketet.
Den klarar bara av b/g va? Jag kör mixed med min router nu (kört N-mode only innan och mixed på 5 Ghz). Men nu verkar routern inte lika stabil på 2,4 ghz med mixed mode. För ibland hittar inte mobilen routern och ibland gör inte min dator det heller
Postad 04 April 2010 - 12:14
Postad 04 April 2010 - 12:24
Jag kör med Win 7 64-bit och Telenor och hade inga problem att installera (iaf efter jag såg att man var tvungen att välja montera i telefonen för att kunna browsa filerna), så tror inte det har med ditt operativ att göra, eller för den delen din operatör. Har oxå svårt o tro att 3 som operatör skulle göra att folk inte kan uppdatera - PC companion körs ju på datorn.
Har du testat köra pc companion från en annan dator? Hur långt kommer du i processen? Går det inte att installera pc companion alls? Eller tar det stopp nånstans i uppdateringsprocessen? Det finns ju en hel del steg man skall följa under uppdatering som presenteras på datorn
Så taskigt... kan det ha med batteri nivå att göra? För jag har kört med 2 stycken program. Först pc companion sen så fick jag ett tips om SE Update Service och med den skulle man typ ta av batteriet hålla inne back knappen o dylikt.
Men jag får samma "fel" på båda. You are up to date
Men jag är lite osäker på hur batteriet har legat procentuellt sett... för det står att man måste ha minst 50% ... Kan den säga att den e up to date pga att den har legat lite under?
Edit: Kan bekräfta att det sitter ett skärmskydd på redan när man får den. Pillade loss en liten bit av det och det verkar vara ett likadant som man får med! Så det är nog en reserv man får med i paketet.
LOL... Jag satte dit det som kom med men jag tyckte oxo det såg ut som ett redan satt på... menar du nu asså att jag kör med 2 st!! screen guards på min stackars mobil??
Redigerat av Gucci, 04 April 2010 - 12:26.
Postad 04 April 2010 - 12:30
Istället skall man UTAN att sätta på telefonen sätta i USB sladden SAMTIDIGT som man håller inne back knappen.
Postad 04 April 2010 - 12:35
Jeeepp, nu lossnade kronan, lyckades ÄNTLIGEN uppdatera firmwaren på X10:an. Felet jag gjorde var att efter jag hade plockat ur batteriet så slog jag på telefonen
men det ska man INTE göra......
Istället skall man UTAN att sätta på telefonen sätta i USB sladden SAMTIDIGT som man håller inne back knappen.
Vad använde du för program?
Postad 04 April 2010 - 12:38
jag har ett problem med kalendern, om jag lägger in att jag ska vara på möte kl 18,00 så visar den i kalendern att mötet är kl 17,00, jag har kollat inställningarna och dom är rätt, och dom ligger rätt i gmail kalender, och klockan i telefonen står rätt, någon som har något förslag?
Postad 04 April 2010 - 12:38
Så taskigt... kan det ha med batteri nivå att göra? För jag har kört med 2 stycken program. Först pc companion sen så fick jag ett tips om SE Update Service och med den skulle man typ ta av batteriet hålla inne back knappen o dylikt.
Men jag får samma "fel" på båda. You are up to date
Men jag är lite osäker på hur batteriet har legat procentuellt sett... för det står att man måste ha minst 50% ... Kan den säga att den e up to date pga att den har legat lite under?
LOL... Jag satte dit det som kom med men jag tyckte oxo det såg ut som ett redan satt på... menar du nu asså att jag kör med 2 st!! screen guards på min stackars mobil??
Ja mäker nu osså att man kan pilla av nån plast som sitter på skärmen, är det ett skärmskydd, så att man inte pillar av digitizern eller nåt
Postad 04 April 2010 - 12:44
Jag använde Sony Ericsson PC Companion 2.0. Felet jag gjorde var att sätta igång telefonen efter att hade haft batteriet ute....som sagt man skall inte trycka på ON knappen utan trycka på BACK knappen samtidigt som man för in USB sladden.Vad använde du för program?
Postad 04 April 2010 - 13:10
Postad 04 April 2010 - 13:35
Jeeepp, nu lossnade kronan, lyckades ÄNTLIGEN uppdatera firmwaren på X10:an. Felet jag gjorde var att efter jag hade plockat ur batteriet så slog jag på telefonen
men det ska man INTE göra......
Skulle du kunna göra nån lite mer detaljerad guide? Har du också 3 och har alltså lyckats uppgradera till 1.0.16? När jag testar vill den att jag ska stoppa in nån CD med mjukvaran, vad ska man göra istället?
Postad 04 April 2010 - 13:39
Postad 04 April 2010 - 13:45
Jag menar att det betyder väl ingenting att nåt finns till salu på Blocket?Dom har kommit upp på Blocket från 30/3-4/4 vadå innan dom var till salu?
Jag gjorde ett antagande att du syftade på att folk redan börjar dom sälja av olika anledningar?
Jag menade också att den fanns till 'salu' (iaf annonser) på Blocket innan den hade släppts.
Nej det går tyvärr inte.Har en fråga angående MW600. Går det att spara radiokanaler på den? Väldigt jobbigt att vara tvungen att bläddra förbi alla brus.
Var inte det nån form att skyddsfilm som inte kan bytas?Förresten! Är jag den enda som upptäckt att det verkar sitta ett skärmskydd på den från början? Det syns rätt tydligt om man kollar efter! Läste om EN annan som sett det innan. Men det kan förklara varför skärmen är lite 'trög' att trycka på för vissa (det krävs hårdare tryck än iPhonen om inte annat).
Typ som förhindrar att skärmen spricker om man tappar den?
Shatter/shutter nånting...?
Postad 04 April 2010 - 13:49
Det står ju exakt hur du ska uppdatera i programmet bara att följa. Står/visar även det där med batteriet & BACK-knappen
Du får ursäkta om jag är extremt trög nu... Har öppnat PC Companion, går jag in i manualen och läser under "Uppdatera din telefon med uppdateringstjänsten" står det exakt så här (copy/paste):
Du kan uppdatera din telefon med en USB-kabel och Sony Ericssonsuppdateringstjänst. Du behöver en USB-kabel och en dator med Internetanslutning. För att lära dig hur du hämtar och använder Sony Ericssonsuppdateringstjänst går du till www.sonyericsson.com/updateservice.
Jag klickar på länken och kommer till en sida där det står att Xperia X10 stöder Update Service.
JAg får fortfarande meddelandet i PC companion att jag har senaste versionen med 1.0.14
Edit: Möjligt att jag hittade hur man gör nu. Laddade ner Update Service från ett annat ställe och ser att X10 står med bland alternativen. Underligt att jag fick upp innan att X10 inte stöds...
Redigerat av Papazian, 04 April 2010 - 13:57.
Postad 04 April 2010 - 13:56
Postad 04 April 2010 - 14:15
Postad 04 April 2010 - 14:19
Ja, jag kör med 3... Får det fortfarande inte att fungera. Håller inne "Tillbaka"-knappen, men inget händer, får väl helt enkelt leva med 1.0.14. Är det nån med 3 som lyckats uppdatera på något sätt?Oki skummt, jag bara starta PC Com. och gick in på Support Zone. Kör du med TRE eller nått skummt? jag vet inte hur det är med det.
Edit: Fick nu update service att fungera. Även där stod det att jag hade senaste versionen :/
Redigerat av Papazian, 04 April 2010 - 14:29.
Postad 04 April 2010 - 14:23
Hej
jag har ett problem med kalendern, om jag lägger in att jag ska vara på möte kl 18,00 så visar den i kalendern att mötet är kl 17,00, jag har kollat inställningarna och dom är rätt, och dom ligger rätt i gmail kalender, och klockan i telefonen står rätt, någon som har något förslag?
Kolla så att du kör samma tidszon på telefon och på gmail. Låter som ett typiskt sådant fel.
Postad 04 April 2010 - 14:34
Du får ursäkta om jag är extremt trög nu... Har öppnat PC Companion, går jag in i manualen och läser under "Uppdatera din telefon med uppdateringstjänsten" står det exakt så här (copy/paste):
Du kan uppdatera din telefon med en USB-kabel och Sony Ericssonsuppdateringstjänst. Du behöver en USB-kabel och en dator med Internetanslutning. För att lära dig hur du hämtar och använder Sony Ericssonsuppdateringstjänst går du till www.sonyericsson.com/updateservice.
Jag klickar på länken och kommer till en sida där det står att Xperia X10 stöder Update Service.
JAg får fortfarande meddelandet i PC companion att jag har senaste versionen med 1.0.14
Edit: Möjligt att jag hittade hur man gör nu. Laddade ner Update Service från ett annat ställe och ser att X10 står med bland alternativen. Underligt att jag fick upp innan att X10 inte stöds...
Alltså:
-Starta PC Companion
-Anslut telefon till datorn via usb
-PC Companion märker att telefonen är ansluten och man fick nu ett meddelande högst upp i programmet att en uppdatering till din telefon finns tillgänglig. (Har man redan uppdaterad kommer det stå att den är up to date, har senaste eller nåt. Har det inte framför mig nu så skriver bara vad jag kommer ihåg)
-Klicka på det meddelandet
-PC Companion kommer nu ladda ner uppdateringen och man får instruktioner direkt på skärmen, steg-för-steg, hur man skall göra för att uppdatera. Man kommer bl a få ta bort usb sladden från telefonen, stänga av o låta den vara av minst 5 sek, hålla in back på telefonen samtidigt som man sätter in usb igen osv. Sen sker själva uppdateringen på telefonen - tar en liten stund. Exakt hur de här stegen var kommer jag inte ihåg men det står som sagt direkt i PC companion under processen vad man skall göra.
-Den säger att man skall ha minst 50% av batteriet kvar men det är nog mest en säkerhetsföreskrift från dem, tror inte det skulle påverka processen om man har 45% kvar. Däremot är det inge vidare om man ligger på 1% o batteriet dör mitt under uppdateringen. Om man vill se hur mkt man har kvar finns det en hel del bra batteriapps på market - jag kan rekommendera BatteryTime Lite - massa bra info o snygg widget, plus att det står kvarvarande % högst upp i statusbaren.
Hoppas ni lyckas ni som har problem!
Ja, jag kör med 3... Får det fortfarande inte att fungera. Håller inne "Tillbaka"-knappen, men inget händer, får väl helt enkelt leva med 1.0.14. Är det nån med 3 som lyckats uppdatera på något sätt?
Edit: Fick nu update service att fungera. Även där stod det att jag hade senaste versionen :/
Ok, det kan ju vara så då att ni med 3 måste få era uppdateringar från 3 med då...
Postad 04 April 2010 - 14:38
Sedan kan jag inte hämta covers till album alls via mitt WiFi. Kommer ingenstans på det.
Postad 04 April 2010 - 15:14
jag hade lite drygt 50 % kvar när jag körde uppdateringen och efteråt var det inte många procent kvar så jag skulle starkt rekommendera att inte slarva med batterimängden.-Den säger att man skall ha minst 50% av batteriet kvar men det är nog mest en säkerhetsföreskrift från dem, tror inte det skulle påverka processen om man har 45% kvar. Däremot är det inge vidare om man ligger på 1% o batteriet dör mitt under uppdateringen. Om man vill se hur mkt man har kvar finns det en hel del bra batteriapps på market - jag kan rekommendera BatteryTime Lite - massa bra info o snygg widget, plus att det står kvarvarande % högst upp i statusbaren.
tycker annars generellt den drar mycket batteri, även i standby. har uppdatering på timescape inställt på var 15:e minut men det kan väl inte dra så speciellt mycket, eller?
Postad 04 April 2010 - 15:20
Jag kan inte hämta "hela meddelandet" i moxier mail. Det blir Fel (500) då. Ej över 3G eller mitt WiFi hemma. Har inga portar öppna så vet inte om det är därför det inte fungerar.
Sedan kan jag inte hämta covers till album alls via mitt WiFi. Kommer ingenstans på det.
"Hämta resten av meddelandet" i Moxier Mail funkade fint för mig både över WiFi hemma och 3g när jag testade nu. Har du konfat rätt med din Exchange server? Funkar Exchange webbmail om ni har det? 500 är ju ett sånt där allmänt fel som kan vara lite allt möjligt på serversidan - dvs jobbigt att felsöka :S. Alltså inte fel i din klient iaf, om du nu inte konfat den fel. SSL o dylikt kan va värt o kolla extra.
Album covers har jag inte testat tyvärr, kör bara Spotify än så länge o inga mp3or.
Postad 04 April 2010 - 15:29
jag hade lite drygt 50 % kvar när jag körde uppdateringen och efteråt var det inte många procent kvar så jag skulle starkt rekommendera att inte slarva med batterimängden.
tycker annars generellt den drar mycket batteri, även i standby. har uppdatering på timescape inställt på var 15:e minut men det kan väl inte dra så speciellt mycket, eller?
Japp för o va säker så är det ju bäst att följa va de säger men sånt där brukar också vara sagt med lite marginal, vilket var min poäng.
Tycker också den drar mkt batteri, men nån tipsa om att reboota den så jag gjorde det igår för första gången sen uppdateringen. Oklart än om den drar mindre men jag inbillar mig det, får avgöra imorrn om det verkligen är bättre.
Jag har också Timescape på uppdatering var 15e minut, men det jag stör mig på att det verkar inte ha nån effekt. Jag ser i notifications att den ansluter till Facebook regelbundet o drar ner uppdateringar, men när jag väl öppnar Timescape så är inget uppdaterat sen sist jag var inne där utan den börjar uppdatera då igen vilket är lite störande
eftersom det tar en stund. Ställde ju in att den skulle uppdatera i bakgrunden just för att slippa det där o snabbt kunna komma igång o scrolla i Timescape. Nån mer som upplever samma sak? Funderar på ifall det kan vara så att Timescape appen inte är igång ordentligt i bakgrunden eller nåt liknande. Hade även problemet med clock widgeten som fanns där by default att tiden inte uppdaterades och timescape widgeten uppdaterades inte heller. Tagit bort båda nu o kör med Beatiful widgets klock- o väderwidget istället som är grym.
Postad 04 April 2010 - 15:44
http://www.gsmarena....eview-463p5.php
Hur kan det ha blivit så där?
När det gäller ljudkvalité har väl Sony Ericsson alltid legat på topp?
Postad 04 April 2010 - 15:49
... Tagit bort båda nu o kör med Beatiful widgets klock- o väderwidget istället som är grym.
Hur har du hittat beautiful widgeten, är inte det en köp-widget? Hittar iaf inte den på android-market...
Redigerat av fahlin, 04 April 2010 - 15:55.
Postad 04 April 2010 - 15:51
ah, ja, förstod det.Japp för o va säker så är det ju bäst att följa va de säger men sånt där brukar också vara sagt med lite marginal, vilket var min poäng.
gjorde också det. är skeptisk till att den drar mindre, men det får tiden utvisa.Tycker också den drar mkt batteri, men nån tipsa om att reboota den så jag gjorde det igår för första gången sen uppdateringen. Oklart än om den drar mindre men jag inbillar mig det, får avgöra imorrn om det verkligen är bättre.
prova att lägga dit timescape-widgeten igen (om du nu vill ha den) så tror jag det funkar med uppdateringen på startsidan. däremot verkar det inte funka när man väl öppnar själva appen, vilket är ganska märkligt. många av de filmer som upplevs laggiga på nätet beror ju dessutom just på denna uppdatering i timescape. hur tänkte SE där?Jag har också Timescape på uppdatering var 15e minut, men det jag stör mig på att det verkar inte ha nån effekt. Jag ser i notifications att den ansluter till Facebook regelbundet o drar ner uppdateringar, men när jag väl öppnar Timescape så är inget uppdaterat sen sist jag var inne där utan den börjar uppdatera då igen vilket är lite störande
eftersom det tar en stund. Ställde ju in att den skulle uppdatera i bakgrunden just för att slippa det där o snabbt kunna komma igång o scrolla i Timescape. Nån mer som upplever samma sak? Funderar på ifall det kan vara så att Timescape appen inte är igång ordentligt i bakgrunden eller nåt liknande. Hade även problemet med clock widgeten som fanns där by default att tiden inte uppdaterades och timescape widgeten uppdaterades inte heller. Tagit bort båda nu o kör med Beatiful widgets klock- o väderwidget istället som är grym.
Postad 04 April 2010 - 15:59
Jag kan bara göra en inläsning sen efter det måste jag köra tex app killer eller dyl för att rensa lite minne innan jag kan göra en till fungerande läsning. Den vanliga barcode readern fungerar klanderfritt
Postad 04 April 2010 - 16:11
Funkar fint här, testade scanna koden på Xperiakartongen och det funkade.Är det någon annan än jag som har problem med prisjakts app?
Jag kan bara göra en inläsning sen efter det måste jag köra tex app killer eller dyl för att rensa lite minne innan jag kan göra en till fungerande läsning. Den vanliga barcode readern fungerar klanderfritt
Postad 04 April 2010 - 16:15
ja, det är tråkigt. man skriver också att man förväntar sig att en FW-uppgradering sker till det att produkten släpps i handeln, men en sådan uppgradering får vi hoppas att SE inte har gjort ännu."the XPERIA X10 background noise is comparable to that of an analogue tape."
http://www.gsmarena....eview-463p5.php
Hur kan det ha blivit så där?
När det gäller ljudkvalité har väl Sony Ericsson alltid legat på topp?
Postad 04 April 2010 - 16:18
Funkar inte speciellt ofta på svenska produkter dock!Funkar fint här, testade scanna koden på Xperiakartongen och det funkade.
Och en fråga! Hur fan ställer man in uppdateringsfrekvens i Timescape?! Har verkligen letat överallt! Menyknappen har ju inte det heller.
Postad 04 April 2010 - 16:25
Funkar inte speciellt ofta på svenska produkter dock!
Och en fråga! Hur fan ställer man in uppdateringsfrekvens i Timescape?! Har verkligen letat överallt! Menyknappen har ju inte det heller.
Timescape -> "fyra fyrkanter" - >Setting -> Set up services -> Facebook -> Update automatically
Postad 04 April 2010 - 16:34
Postad 04 April 2010 - 16:36
Är i princip omöjligt att göra fel, förutsatt att man är läskunnig. Lycka till!
Postad 04 April 2010 - 16:50
Postad 04 April 2010 - 17:04
va iväg idag å testade 2 olika x10:or en på telenor och en på media markt. tyvärr gjorde det varken till eller ifrån i valet mellan x10 å desire, då den betedde sig precis så som ja förväntade mig, inte dåligt på nått sätt snarare grymt bra. sitter nu och funderar över hur desire skärmen kommer funka i solljus, och även om kameran är mkt sämmre i desire. kan fan inte bestämma mig vilken jag ska köpa!!
köp båda eller ingen...vänta på något bättre
Redigerat av theclone, 04 April 2010 - 17:04.
Postad 04 April 2010 - 17:11
Scannar du inte fel streckkod då?Testade med prisjakts app på x10-kartongen och den hittade inget :/ Testade med bara barcode scanner och googlade resultatet och där stod heller inga matchningar
Jag fick upp både genom googling och Prisjaktappen.
Postad 04 April 2010 - 17:34
Protip: uppdatera med "Update Service"
Är i princip omöjligt att göra fel, förutsatt att man är läskunnig. Lycka till!
Det fungerar inte för mig. den säger att jag redan har den senaste programvaran fast än jag har 1.0.14, men det beror väl på att jag har en 3 brandad X10a, skit 3 som ska hålla på!!!
Postad 04 April 2010 - 17:43
Yes. Tres uppdatering verkar inte kommit ut än!Det fungerar inte för mig. den säger att jag redan har den senaste programvaran fast än jag har 1.0.14, men det beror väl på att jag har en 3 brandad X10a, skit 3 som ska hålla på!!!
Postad 04 April 2010 - 17:48
hade ja pengar skulle ja köpa bådaköp båda eller ingen...vänta på något bättre
Postad 04 April 2010 - 17:49
Är lite sugen på en mini pro och antar att funktionerna är ganska lika.
Går det ha dagens kalendernotering på skrivbordet i standbyläget ?
Använder idag en P1i som snart gjort sitt men gillar den kalendern och dess visning i
standby.
Kanske är en dum fråga men jag hittar inte svaret på den på SE:s hemsida.
Går det att synka mot outlook med en Android telefon ?
Postad 04 April 2010 - 18:01
Hur fungerar kalendern i X10 ?
Är lite sugen på en mini pro och antar att funktionerna är ganska lika.
Går det ha dagens kalendernotering på skrivbordet i standbyläget ?
Använder idag en P1i som snart gjort sitt men gillar den kalendern och dess visning i
standby.
Kanske är en dum fråga men jag hittar inte svaret på den på SE:s hemsida.
Går det att synka mot outlook med en Android telefon ?
Njäe, du kan köra active sync mot en exchangeserver, men du kan inte synca direkt mot din lokala outlook-klient. Dock inte SE's fel utan googles.
Postad 04 April 2010 - 18:04
Kan man ställa in så att bilderna i facebook/timescape även dyker upp när dom ringer SMSar?
Postad 04 April 2010 - 18:07
Scannar du inte fel streckkod då?
Jag fick upp både genom googling och Prisjaktappen.
Installerade om Prisjakt-appen. Nu kan den iaf scanna av (funkade inte innan) men får fortfarande ingen träff på X10an. Fick däremot träff med barcode-scanner med google-sökning
Kar kopplat facebook kontakter till telefonkontakterna.
Hur gör man det?
Postad 04 April 2010 - 18:16
Jaa! Tanka FacebookSync från market!Kar kopplat facebook kontakter till telefonkontakterna.
Kan man ställa in så att bilderna i facebook/timescape även dyker upp när dom ringer SMSar?
Och man länkar kontakter till Facebook i redigera kontakter.
Postad 04 April 2010 - 18:27
Btw jag kör 16 fwt. Jobbigt att skriva snabbt och sedan se att den missade at
Redigerat av mornn, 04 April 2010 - 18:29.
Postad 04 April 2010 - 18:37
Jaa! Tanka FacebookSync från market!
Fan viken bra app!
Sitter på min x10a nu. På se s hemsida står det att 16gb sdkort följer med. Jag fick bara 8gb. A knappen gör mig förbannad ibland. Även q 1@ med. 2-5 tryck ibland man blir trött...
Btw jag kör 16 fwt. Jobbigt att skriva snabbt och sedan se att den missade at
Va jag vet så har ingen fått med ett 16gb kort bara 8gb.
Postad 04 April 2010 - 18:38
Mailet som inte fungerade är en stor bild. Inga problem alls med vanliga textmail i moxier."Hämta resten av meddelandet" i Moxier Mail funkade fint för mig både över WiFi hemma och 3g när jag testade nu. Har du konfat rätt med din Exchange server? Funkar Exchange webbmail om ni har det? 500 är ju ett sånt där allmänt fel som kan vara lite allt möjligt på serversidan - dvs jobbigt att felsöka :S. Alltså inte fel i din klient iaf, om du nu inte konfat den fel. SSL o dylikt kan va värt o kolla extra.
Album covers har jag inte testat tyvärr, kör bara Spotify än så länge o inga mp3or.
Postad 04 April 2010 - 18:55
Jaa! Tanka FacebookSync från market!
Schysst
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon *
58 filmer
17 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?