Låt mig citera Mikael Tornvings karaktär i Johan FalkAbsolut, snacket i entusiast-kretsar kommer kvarstå (och i viss mån påverkar det snacket "massans" syn på produken), de snackar om allt
, men med tiden tror jag "massan" kommer ta mindre notis av detta (speciellt när det står klart för dem att spelen i stort ser likadana ut ändå) och det kommer vara annat som avgör hurvida Jocke Sexpack köper en One eller PS4.
"-Den stora idioten allmänheten".
Vilket krig?
Vad anbefaller mig så bryr jag mig inte vilka som säljer flest konsoler där är oviktigt.
Jag kommer ändå äga både Xbox, WiiU och PS4 under den här generationen.
Det som för mig är mest oroande är att Sony och MS krigar för mycket och begränsar sig själva till att bli så lika så det inte är någon innovativ skillnad på dem. Jag hoppades mycket på Kinect 2.0 iom att den följde med till alla konsoler. Det räcker med en innovativ och klurig människa för att det skall komma något fantastiskt roligt som använder den. Tyvärr blir ju chanserna mindre att just den personen är på rätt plats om man väljer att inte satsa lika mycket den.
Det handlar inte om att lösa problem med gårdagens lösningar utan lösa problem med framtidens lösningar.
Om kundernas vilja skall styra kommer vi aldrig se några innovationer, jag menar hur många trodde vi någonsin skulle använda en telefon utan knapper 8:e januari 2007?
Den fungerar helt ypperligt för mig t o m när barnen springer runt och pratar så sorterar den ut min röst. Kan nog vara svårare om röster är mer lika t ex fyra män som sitter och pratar i samma rum så kan jag tänka mig att den inte fungerar lika bra, det gäller att kalibrera Kinecten rätt vilket jag gissar är problemet, man tar sig helt enkelt inte tiden att göra det riktigt och då blir upplevelsen sämre.
Till Kinecten händer det hela tiden nya grejer med uppdateringar, något som MS varit väldigt flitiga med.
Ok, kanske är som du säger med kalibrering. Sen hela grejen med reviews är ju pålitlighetsgraden.
Kul att se att någon uppskattar den iaf (det finns säkert hur många som helst, misstolka helst inte nu, alla andra som läser detta)
Jag tror iofs att merparten av de som köpt en Xbox nu är die hard-fans som inte bryr sig så mycket om en sådan sak.
MS skärper till sig, lyssnar på folket och om 5 år kommer "ingen" komma ihåg allt rabalder som var nu, precis som "ingen" kommer ihåg att PS3 inte hade Dualshock 3 från början utan Sixaxis. Kanske inte en helt klockren jämförelse men jag tror ni förstår.
Sedan är de andra detaljerna viktiga, att du inte behöver ha guld för Netflix etc. Det kan också spela roll för konsumenterna.
Nu blev E3 betydligt mer intressant, vad kontrar Sony med?
Grymma spel till PS Plus medlemmar.
Sen vet jag inte, men det kommer komma något var så säker =)
Leah: är inte forza det bästa racingspelet idag då? Jag sitter och ser det som referensen (sen trean) och tycker att gt fallit lite efter (utan att ha spelat sexan). Jag inväntar att driveclub eller cars kanske blir nästkommande tronsittare, men forza sitter väl där nu, gör det inte?
NEJ! Förstör inte mitt påstående med logik. Jag avskyr sådant beteende. Okej då, till konsol.
Project Cars kommer krossa allt när det släpps. Kolla in Dualshockers senaste jämförelse (PC-PS4)
http://www.dualshock...nshot-analysis/
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3 bilder
4 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?