Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playstation 4

9134 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 November 2013 - 15:19

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Jag var där för en liten stund sedan.
Dock hade de ställt ihop alla stationer i ett hörn samt att dem inte var igång.
Däremot fingrade jag lite på kontrollen och jag måste säga att den var såååå mycket bättre än DS3.
Som Xbox-spelare så älskar jag den kontrollen och har haft väldigt svårt för DS3 när jag hade PS3 tidigare.

Den kändes riktigt bra i handen med ett undantag som förmodligen bara är personlig smak.

När man håller sina pekfingrar på vänster och höger trigger och tummarna på styrkorset samt kryss, cirkelknapparna osv så känns det hur bra som helst. Dock när jag ska byta tummarna till de analoga spakarna så måste jag flytta pekfingrarna en liten bit på båda sidorna för att få ett bra grepp. Helt plötsligt blir inte greppet lika bra på vänster och höger trigger.
Provade själv hemma nu med den vanliga Xbox-kontrollen och där är det inte alls på samma sätt.
Kan hända att jag har små händer eller så är det bara en smaksak.
Hursomhelst annars så är det ett stort framsteg från tidigare och ni som kommer löpa PS4:an kommer att bli nöjda.

Ok. Tråkigt att dom inte var igång!

Ja ser fram emot nya kontrollen. Har alltid tyckt att gamla DS3 vart lite liten. (alltid sneglat lite åt Xbox kontrollen) :rolleyes:
För inte tala om L2/R2 är ju helt usla då man bara halkar av dom hela tiden!!

Hur upplevde du det att det var att komma åt touchplattan?

Postad 19 November 2013 - 15:22

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

Hursomhelst annars så är det ett stort framsteg från tidigare och ni som kommer löpa PS4:an kommer att bli nöjda.

Kul att höra! :) Jag har inte haft chansen att känna och klämma på den nya handkontrollen än, det får vänta tills jag får hem min PS4. Jag gillade förvisso den gamla Dual Shock 3-kontrollen, men en ergonomisk uppdatering kändes ändå nödvändig och den nya versionen ser riktigt mysig och skön ut.

Apropå Dual Shock 4 så läste jag att gummit som täcker de analoga spakarna har gått sönder på vissa av de handkontroller som finns ute:
http://loading.se/ne...hp?pub_id=28007

Det är oklart vad det handlar om, men eftersom det inte verkar påverka alla handkontroller kan det vara en del av den mängd Dual Shock 4 som har producerats som har något problem med materialet.

Förhoppningsvis är detta ett litet och obetydligt problem som de flesta konsumenter inte kommer drabbas av.

Redigerat av Unregistered9a177c31, 19 November 2013 - 15:22.

Postad 19 November 2013 - 15:27

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0

Ok. Tråkigt att dom inte var igång!

Ja ser fram emot nya kontrollen. Har alltid tyckt att gamla DS3 vart lite liten. (alltid sneglat lite åt Xbox kontrollen) :rolleyes:
För inte tala om L2/R2 är ju helt usla då man bara halkar av dom hela tiden!!

Hur upplevde du det att det var att komma åt touchplattan?

Tänkte inte så mycket på touchplattan. Ville mer känna hur den kändes i handen jämfört med Xbox 360-kontrollen.

Postad 19 November 2013 - 16:03

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Inte lång tid kvar nu! Någon mer än mig som börjar få det där pirret i magen? :D

Postad bild

Postad 19 November 2013 - 16:16

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10553 inlägg
  • 2
Idag blir det avbokning av PS 4.

Postad 19 November 2013 - 16:18

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 1

Inte lång tid kvar nu! Någon mer än mig som börjar få det där pirret i magen? :D

Känner ett litet pirr! Blir "värre" nästa vecka. ^_^

Postad 19 November 2013 - 16:57

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Apropå Dual Shock 4 så läste jag att gummit som täcker de analoga spakarna har gått sönder på vissa av de handkontroller som finns ute:
http://loading.se/ne...hp?pub_id=28007
[/color]Förhoppningsvis är detta ett litet och obetydligt problem som de flesta konsumenter inte kommer drabbas av.

Jag såg den bilden för ett tag sedan, om man kollar på den vänstra tummen så ser man att den är jäkligt repig. Känns nästan som han har sandpapprat den eller något. Tror inte den har blivit utsatt för normal användning

Postad bild

Postad 19 November 2013 - 17:44

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0

Varför?

Postad 19 November 2013 - 17:48

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Ja varför? Om du har en till releasen så var hygglig mot någon här på forumet istället. SÄkert någon som gärna tar över din bokning :)

Postad 19 November 2013 - 18:41

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0
Ingen brist på PS4 på ebay!
http://www.ebay.com/...cat=0&_from=R40

Postad 19 November 2013 - 18:42

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10553 inlägg
  • 1
Tja om någon vill köpa den för spelbutiken förbokning pris plus ev frakt och låter mig leka med den någon dag så jag får någon koll på kontrollen så samt ljudnivå på konsolen :-)

Annars känns det onödigt va beta testare när det inte finns några vettiga lir på konsolen som jag inte kan köra på PC. Sedan finns det ju allmän idioti som ficklampa och inget mp3 stöd som får en att undra över vad Sony knarkar.

Tja om någon vill köpa den för spelbutiken förbokning pris plus ev frakt och låter mig leka med den någon dag så jag får någon koll på kontrollen så samt ljudnivå på konsolen :-)

Annars känns det onödigt va beta testare när det inte finns några vettiga lir på konsolen som jag inte kan köra på PC. Sedan finns det ju allmän idioti som ficklampa och inget mp3 stöd som får en att undra över vad Sony knarkar.

Postad 19 November 2013 - 18:49

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 2
Frågan är ju vad du tänkte med när du förbokade? Hade du förväntat dig att Sony skulle släppa alla sina triumfkort vid release?

Postad 19 November 2013 - 18:50

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Äsch det var ju menat som ett helt uruselt "skämt" när jag hade tråkigt på jobbet. Uppenbarligen lyckades jag extremt dåligt med utförandet av detsamma, då alla snarare tar mig som efterbliven, börjar referera till den dåliga svenska skolan osv. Så the joke's on me helt enkelt. :D
Pardon... :)

Hehe, helt OK. Jag var dj-t trött igår kväll, kan ha varit därför det undgick mig.

Postad 19 November 2013 - 19:01

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10553 inlägg
  • 0

Frågan är ju vad du tänkte med när du förbokade? Hade du förväntat dig att Sony skulle släppa alla sina triumfkort vid release?

Hur jag tänkte? Att jag kunde få tag i en lite billigare om den verkade tillräckligt bra för att köpa vid launch annars avboka.

Postad 19 November 2013 - 19:31

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 0

Ingen brist på PS4 på ebay!
http://www.ebay.com/...cat=0&_from=R40

Ingen nyhet att folk köper ett par konsoler och försöker sälja efter release i hopp om att det ska vara brist på dom så dom kan sälja dom dyrare.
Sen finns det ju dom som hoppas kunna testa konsolen och sen sälja den för samma pris.. Exempel ovan.

Tips till veliga ang "beta" konsoler från release:

1.Är man sugen på en Ps4 så köp.Är det fel på konsolen så får man den utbytt på ett par veckor rimligtvis. Köper du ingen konsol på release så kan du ju inte heller spela, eller hur?

2. Sen kan det ju vara ide att kolla innan man köper den nu, att det finns nått spel man kan tänkas köpa! Spel poppar inte upp plötsligt en dag utan annonseras flera månader innan release ang exakt datum. Annars kan man ju vänta tills våren, då det säkert också finns lite bundles. Så att man helt plötsligt kommer på att det inte finns några bra spel känns ju lite konstigt.. ^ ^

Edit: Älskar annonsen i länken ovan från Ebay, han som säljer sin Ps4 och påpekar att det är "Senaste modellen". Haha!

Redigerat av Megaman1, 19 November 2013 - 19:35.

Postad 19 November 2013 - 19:38

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0
faaan va jag hatar att de låser spel med exklusiv en konsol skulle vilja ha Ryse men kommer aldrig sjunka så lågt att skaffa en xone då jag haft xbox 360 och jag hatar den... hade vart fränt med Ryse på ps4

Postad 19 November 2013 - 19:41

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

När du säger "betatestare" så låter det nästan som man köper konsolen på ren vinst eller förlust. Visst, PS4 saknar några funktioner och det lär dyka upp en och annan bugg i systemet, men konsolen är knappast i något "betastadie". Det låter bara överdrivet när du drar till med sådana ord.

Angående MP3 så har Sony bekräftat att en uppdatering som fixar MP3-stöd är på gång och jag är tämligen säker på att det kommer en uppdatering som låter dig välja hur handkontrollen ska lysa också.

faaan va jag hatar att de låser spel med exklusiv en konsol skulle vilja ha Ryse men kommer aldrig sjunka så lågt att skaffa en xone

Varför är det lågt att skaffa en Xbox One?

Postad 19 November 2013 - 19:44

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0
vist de e inte lågt men jag tycker bättre om Playstation och mina erfarenheter e då från xbox360 och Playstation 3 min Xbox har legat på hyllan oanvänd i snart 2 år mot min ps3 som används flitigt..

sen tycker jag bättre om Playstation kontrollen

Redigerat av Duckface21, 19 November 2013 - 19:46.

Postad 19 November 2013 - 19:54

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

• 451 inlägg
  • 0
ska bli spännande 2 veckor kvar sen så får man se hur det känns att spela på ett playstation aldrig någonsin spelat på ps förut men längtan till att ligga i soffan och lira efter arbete/träningen är ju inte minimal.
Någon som vet om man kan koppla in hörlurar med mic som man fick med sin Note 3 mobil istället för sonys mono headset?

Postad 19 November 2013 - 19:58

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

ska bli spännande 2 veckor kvar sen så får man se hur det känns att spela på ett playstation aldrig någonsin spelat på ps förut men längtan till att ligga i soffan och lira efter arbete/träningen är ju inte minimal.
Någon som vet om man kan koppla in hörlurar med mic som man fick med sin Note 3 mobil istället för sonys mono headset?

bara skapa en adapter bara köpa kontakter som passar på kjell och sen löda ihop då det är en vanlig kontakt på kontrollern

Postad 19 November 2013 - 20:05

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 1

bara skapa en adapter bara köpa kontakter som passar på kjell och sen löda ihop då det är en vanlig kontakt på kontrollern

Se denna tråd! Där finns en del tips om hörlurar och adaptrar.
https://www.minhembi...pic=313469&st=0

Postad 19 November 2013 - 20:22

kokkelimokk
  • kokkelimokk
  • Lärjunge

• 410 inlägg
  • 0
Men note 3 har vanlig 3,5 mm kontakt så den borde gå utan problem isåfall.

Edit: går tydligen inte alls utan adapter enligt den andra tråden.

Redigerat av kokkelimokk, 19 November 2013 - 20:25.

Postad 19 November 2013 - 20:35

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10553 inlägg
  • 1

När du säger "betatestare" så låter det nästan som man köper konsolen på ren vinst eller förlust. Visst, PS4 saknar några funktioner och det lär dyka upp en och annan bugg i systemet, men konsolen är knappast i något "betastadie". Det låter bara överdrivet när du drar till med sådana ord.

Angående MP3 så har Sony bekräftat att en uppdatering som fixar MP3-stöd är på gång och jag är tämligen säker på att det kommer en uppdatering som låter dig välja hur handkontrollen ska lysa också.

Varför är det lågt att skaffa en Xbox One?

Nja beta betyder ju att en produkt släpps innan den är fullt funktionell. Det verkar ju va fallet med PS 4 efter vad jag sett hittills. Inte direkt någon stabil launch. Den saknar ett gäng funktioner som de planerat att implementera men inte hunnit med till launch definitionen av beta.

Jag tycker inte jag överdrev så pass då hade jag kanske sagt alpha :)

Postad 19 November 2013 - 20:38

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Men note 3 har vanlig 3,5 mm kontakt så den borde gå utan problem isåfall.

Edit: går tydligen inte alls utan adapter enligt den andra tråden.

Behöver ingen adapter om hörlurens egna kontakt är en fyrpolig och 3,5mm variant.

Postad 19 November 2013 - 21:16

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

• 2495 inlägg
  • 0

Nja beta betyder ju att en produkt släpps innan den är fullt funktionell. Det verkar ju va fallet med PS 4 efter vad jag sett hittills. Inte direkt någon stabil launch. Den saknar ett gäng funktioner som de planerat att implementera men inte hunnit med till launch definitionen av beta.

Nej beta är en produkt i steget innan det släpps, och då den är under testning. En funktion som inte ens är utvecklad kan knappast vara en beta.

Och folk som ska strunta i en konsol bara för att de inte spelar mp3, det känns ärligt talat jävligt löjligt.

Postad 19 November 2013 - 21:50

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10553 inlägg
  • 0
Det händer att företag säljer produkter som inte testats ordentligt. Händer hela tiden. Men nu är det ju främst mjukvaran jag klagar på mer än dåligt byggda konsoler som förstör hdmi kontakter ex och alla möjliga andra fel som hittas.

Begriper inte det löjliga i att vilja spela mp3 på PS 4 kan du förklara det lite bättre :)

Postad 19 November 2013 - 22:19

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 1

I sådana fall så är ju ingen produkt som uppdateras en färdig produkt. Mobiltelefoner, datorer och dylikt, allt är i betafas?

Postad 19 November 2013 - 22:20

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 1
Har alla helt plötsligt glömt bort all tidigare konsol släpp?!

Kan hålla med om att sådant som HDMI kontakter och liknande i ska man kalla det hårdvara på konsolen bör till stor del inte
fela kanske. Några procent får vi nog räkna med. Men när det kommer till mjukvaran så är det väl? sånt man får räkna med idag.
Inget system kommer ju fullbordat från start! :rolleyes:

Postad 19 November 2013 - 22:23

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 1
Sony hävdar under 1% fel. Tror siffran är där någonstans. Spänn av nu. 1% fel finns garanterat på vartenda produkt som tillverkas.

Postad 19 November 2013 - 22:46

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
1 % som har fel på sig, ja kanske. 1 % som är döda vid leverans och inte alls fungerar? Nej, det är inte särskilt vanligt (om man räknar på totalnivå på "manicker", så att säga).

Postad 19 November 2013 - 22:50

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Sony hävdar under 1% fel. Tror siffran är där någonstans. Spänn av nu. 1% fel finns garanterat på vartenda produkt som tillverkas.

Intressant att man går från 0,3% till 1% på någon dag.

MS hävdade under 3% länge på RROD.

Saker blir tydliga med tiden.

Postad 19 November 2013 - 22:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Ska bli väldigt intressant när konsolen släpps här.

0,4.

Redigerat av Zoiler, 19 November 2013 - 22:56.

Postad 19 November 2013 - 22:56

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 0
Va lite sugen på Gamer Bundlen på Amazon. Skulle få ge ca 4900 :- Sammanlagt. (Står 430 £, men när den hamnar i kassan 447£, antar det är extra skatt till Svenskar?)

Nackdelar, Får den inte på release, dock innan jul.
Lite krångligare om nått skulle vara fel. (Går ju att vända sig direkt till Sony support, så eg inga problem)
Får Killzone till som jag egentligen inte vill ha. (Och är i stort sett det jag tjänar på Bundlen, ca 800kr)
Kan bli fel med leverans mm så det tar ännu längre tid.

Fördelar: Billigare.

Blir nog så att jag behåller min "Svenska" konsol till release..

Postad 19 November 2013 - 22:59

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 0

MS hävdade under 3% länge på RROD.

Saker blir tydliga med tiden.

Ja och enligt artikeln så hade Xbox 360 fel på runt 50%... Men detta är väl mera bekräftat från Sony nu. Innan var väl bara vad dom "trodde" om jag tolkat det hela rätt.
http://kotaku.com/ps...dium=Socialflow

Postad 19 November 2013 - 23:01

Belic
  • Belic
  • Användare

• 220 inlägg
  • 0

Va lite sugen på Gamer Bundlen på Amazon. Skulle få ge ca 4900 :- Sammanlagt. (Står 430 £, men när den hamnar i kassan 447£, antar det är extra skatt till Svenskar?)

Nackdelar, Får den inte på release, dock innan jul.
Lite krångligare om nått skulle vara fel. (Går ju att vända sig direkt till Sony support, så eg inga problem)
Får Killzone till som jag egentligen inte vill ha. (Och är i stort sett det jag tjänar på Bundlen, ca 800kr)
Kan bli fel med leverans mm så det tar ännu längre tid.

Fördelar: Billigare.

Blir nog så att jag behåller min "Svenska" konsol till release..

Om du köper den från england så kan du inte vända dig till Sony Sverige. Sen vet jag inte om de kollar kvitto osv om det är ett välkänt fel några dagar efter release.

Postad 19 November 2013 - 23:25

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Ja och enligt artikeln så hade Xbox 360 fel på runt 50%... Men detta är väl mera bekräftat från Sony nu. Innan var väl bara vad dom "trodde" om jag tolkat det hela rätt.

Här är lite data ifrån denna generation

http://www.squaretra...bility_0809.pdf

Postad 19 November 2013 - 23:48

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 1

Här är lite data ifrån denna generation

http://www.squaretra...bility_0809.pdf

Bra fynd! Kommer att visa sig om några månader hur det ligger till med nya generationen!

Till något mer positivt då förhoppningsvis.
Playstation 4 är den första Apparat som innehåller nya DTS-HD Master Audio 7.1 Decodern.

DTS, Inc. announced with a press release that PS4 owners have something extra to look forward to from their new console in terms of audio fidelity, as the PS4 is the very first consumer electronics device in the world to include the new and shiny DTS-HD Master Audio|7.1 decoder.

http://www.dualshock...dio7-1-decoder/

Postad 20 November 2013 - 02:14

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Även vissa med blått blod i ådrorna vill lägga vantarna på en PS4:
http://www.mirror.co...ddleton-2805410

Gaming fan Prince William revealed he is itching to get his hands on the new PlayStation 4 - but fears wife Kate wouldn’t be happy.The Duke of Cambridge hinted the popular console would be his Christmas gift of choice, despite admitting he is an enthusiastic but useless gamer.“It’s very addictive,” he said today after trying out the must-have console, which does not go on sale in Britain until November 29. “I’d like to get one but I’m not sure how my wife would feel about it.”

:)

En dag närmare nu förresten...

Postad bild

Postad 20 November 2013 - 06:57

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 1
Sony släpper 1.51 http://blog.us.plays...-51-coming-soon
Trevligt med snabba åtgärder.

Postad 20 November 2013 - 07:13

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Kollar man artiklar från 2005 o början 2006 så var Microsofts ståndpunkt att det var mindre än 3% vilket var under branschsnittet.

Postad 20 November 2013 - 08:52

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Även vissa med blått blod i ådrorna vill lägga vantarna på en PS4:
http://www.mirror.co...ddleton-2805410

:)

En dag närmare nu förresten...

Postad bild

My body is ready.....
Postad bild

Postad 20 November 2013 - 09:24

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 0

Kollar man artiklar från 2005 o början 2006 så var Microsofts ståndpunkt att det var mindre än 3% vilket var under branschsnittet.

Haha ok. Ja inte så smart att gå ut och säga att vartannan Ps4 inte funkar som den ska. Inget vidare säljargument kanske. :)

Postad 20 November 2013 - 09:36

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
1.8GHz CPU?
http://www.redgaming...-compute-units/

Blir intressant att se när Sony går ut med någon officiell info om detta.

Postad 20 November 2013 - 10:11

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

1.8GHz CPU?

Är inte så duktig på datorer. Tycker ändå det låter väldigt lite, Xone som ska vara 0.15Ghz snabbare än de uppsprunliga 1.6Ghz. Är de 0.15ghz "extra" verkligen något man märker skillnad på?

Lite dåligt påläst, men för att köra multi på ps4 måste man ju ha Psn+. Kommer vara jag och 3 av barna som kör multi, kommer jag behöver 4 st psn+konton eller räcker det med 1?

// Sat

Postad 20 November 2013 - 10:17

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Idag så kan psn länkas till fem konsoller, men många spel tillåter bara delning på två konsoller.

Postad 20 November 2013 - 10:20

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Låter ju igentilgen perfekt, kommer att behålla ps3 och blir ju förhoppningsvis en 4:a till jul.

Dock svarade det inte på frågan om jag behöver flera psn+ konton för olika användare i en konsol...
Jag vill ha en egen för muliplayer och barna vill nog ha var sin oxå...

// Sat

Postad 20 November 2013 - 10:33

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Låter ju igentilgen perfekt, kommer att behålla ps3 och blir ju förhoppningsvis en 4:a till jul.

Dock svarade det inte på frågan om jag behöver flera psn+ konton för olika användare i en konsol...
Jag vill ha en egen för muliplayer och barna vill nog ha var sin oxå...

// Sat

Du behöver bara ett "master" account på PS4/PS3an där du betalar för PS+. Sen kan du ha underkonton och dom behöver ej betala för PS+.

Här finns lite mer info.
https://support.us.p...detail/a_id/184

http://blog.us.plays...-america/#sect8

Redigerat av Zerokelvin, 20 November 2013 - 10:33.

Postad 20 November 2013 - 12:36

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Bra fynd! Kommer att visa sig om några månader hur det ligger till med nya generationen!

Till något mer positivt då förhoppningsvis.
Playstation 4 är den första Apparat som innehåller nya DTS-HD Master Audio 7.1 Decodern.

http://www.dualshock...dio7-1-decoder/

det kommer väl fortfarande gå att få 5.1 DTS via optisk ut hoppas jag
har haft min reciever i snart 10 år och ser fortfarande ingen anledning till att byta ut den. Vore bra om jag kunde använda den några år till

1.8GHz CPU?

Till skillnad från MS så anser nog Sony att de inte behöver använda denna uppklockning som en del av sin marknadsföring

Idag så kan psn länkas till fem konsoller, men många spel tillåter bara delning på två konsoller.

tyvärr så är det nu bara så att man kan länka PSN till två PS4-konsoler, på samma sätt som man bara kan länka PSN till bara två VITA-konsoler
För många som missbrukat game-sharing antagligen

Redigerat av Christopher_A, 20 November 2013 - 12:37.

Postad 20 November 2013 - 13:00

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

1.8GHz CPU?

Intressant indeed även om det inte kommer ändra om världskartan.

Postad 20 November 2013 - 13:08

kebj0100
  • kebj0100
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Jag har precis provat PS4 på webhallen Sveavägen riktigt trevligt gillade verkligen handkontrollen så mycket bättre än Dualshock 3:-)

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.