Filmbilden
11056 svar till detta ämne
#5301
Postad 03 October 2006 - 10:37
RipCurl
-
RipCurl
-
Användare
-
-
194 inlägg
Tjoho!
Någon annan får gärna lägga upp en ny bild, tog mig en kvart bara att logga in på minhembio från
den här "snabba" jobbdatorn, sorry.
#5302
Postad 03 October 2006 - 15:48
RipCurl
-
RipCurl
-
Användare
-
-
194 inlägg
Hemma nu så jag skickar upp en bild själv då.
Svår som tusan
#5303
Postad 03 October 2006 - 20:10
Unregistered41070
-
Unregistered41070
-
Forumräv
-
-
783 inlägg
#5304
Postad 03 October 2006 - 20:41
RipCurl
-
RipCurl
-
Användare
-
-
194 inlägg
Fritz the cat?
<{POST_SNAPBACK}>
Äntligen  Din tur. Edit: Bara för att undvika missförstånd. Bilden är från Nine lives of Fritz the cat som är en komedi och inte från Fritz the cat som är en vuxenfilm, men givetvis godkänns ovanstående svar.
Redigerat av RipCurl, 03 October 2006 - 20:45.
#5305
Postad 03 October 2006 - 21:52
Unregistered41070
-
Unregistered41070
-
Forumräv
-
-
783 inlägg
Okay da!
En lätt film då, klassiker!
IMG_7990.jpg 42.66K
0 Antal nerladdningar
#5306
Postad 03 October 2006 - 23:16
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Vi Hade Iallafall Tur med Vädret
#5307
Postad 04 October 2006 - 06:40
Unregistered41070
-
Unregistered41070
-
Forumräv
-
-
783 inlägg
Vi Hade Iallafall Tur med Vädret 
<{POST_SNAPBACK}>
Exaktemento, din tur!
#5308
Postad 04 October 2006 - 08:30
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
#5309
Postad 04 October 2006 - 09:47
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Oj det var en mörk bild, ser inte så mycket men chansar återigen på Der untergang
#5310
Postad 04 October 2006 - 09:51
Rochard
-
Rochard
-
Forumräv
-
-
581 inlägg
Nästa:
<{POST_SNAPBACK}>
Försök hålla dig till *.jpg eller *.jpeg
#5311
Postad 04 October 2006 - 10:27
Unregisteredd07f8978
-
Unregisteredd07f8978
-
Användare
-
-
177 inlägg
Jag gissar på Bladerunner.
Vidare så ser jag inga problem alls med att folk använder png format på bilderna, png är lossless till skillnad från jpeg, png är dessutom utvecklat av W3C vilka som bekant sätter standarderna för webben, så klarar inte era bildvisare/browsers är det nog dags att uppgradera eftersom png har varit en godkänd mime standard sedan 1996
#5312
Postad 04 October 2006 - 10:36
chicken
-
chicken
-
Användare
-
-
190 inlägg
Nästa:
<{POST_SNAPBACK}>
Försök hålla dig till *.jpg eller *.jpeg
<{POST_SNAPBACK}>
Varför? Och vad är skillnaden på en .jpg och .jpeg? Jag trodde .png was the shit! pga. patent med gif och jpg.
#5313
Postad 04 October 2006 - 15:52
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Jag gissar på Bladerunner.
<{POST_SNAPBACK}>
Thats rajt
#5314
Postad 04 October 2006 - 17:48
Unregisteredd07f8978
-
Unregisteredd07f8978
-
Användare
-
-
177 inlägg
Ok, here goes.
bild1.jpg 196.89K
64 Antal nerladdningar
#5315
Postad 04 October 2006 - 17:59
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
#5316
Postad 04 October 2006 - 18:08
Unregisteredd07f8978
-
Unregisteredd07f8978
-
Användare
-
-
177 inlägg
preddan: nopes, inte brazil
#5317
Postad 04 October 2006 - 18:12
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Hmm, va nästan stensäker... Immortel då?
#5318
Postad 04 October 2006 - 18:25
Unregisteredd07f8978
-
Unregisteredd07f8978
-
Användare
-
-
177 inlägg
Hmm, va nästan stensäker... Immortel då?
<{POST_SNAPBACK}>
hehe javisst, immortel är korrekt
#5319
Postad 04 October 2006 - 20:47
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Ah, härligt
En riktigt lätt nu då (png igen  ):
Redigerat av preddan, 04 October 2006 - 20:50.
#5320
Postad 04 October 2006 - 21:02
B8
-
B8
-
Guru
-
-
4536 inlägg
#5321
Postad 04 October 2006 - 21:08
Unregistered41070
-
Unregistered41070
-
Forumräv
-
-
783 inlägg
#5322
Postad 04 October 2006 - 22:31
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
The greatest game ever played?
#5323
Postad 04 October 2006 - 22:33
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Happy Gilmore?
<{POST_SNAPBACK}>
RÄTT! Sååå grym film
#5324
Postad 05 October 2006 - 12:11
Greenish
-
Greenish
-
Användare
-
-
121 inlägg
Vidare så ser jag inga problem alls med att folk använder png format på bilderna, png är lossless till skillnad från jpeg, png är dessutom utvecklat av W3C vilka som bekant sätter standarderna för webben, så klarar inte era bildvisare/browsers är det nog dags att uppgradera eftersom png har varit en godkänd mime standard sedan 1996
<{POST_SNAPBACK}> Jag själv gillar bättre gif el jpg. png ä helt enkelt onödigt stort, och skillnaden i kvalle är fullständigt irrelavant i det här fallet. Så varför inte vara snälla mot dem med sämre uppkopling och hålla oss till gif/jpg?
#5325
Postad 05 October 2006 - 12:32
Unregistered40127
-
Unregistered40127
-
Mästare
-
-
2592 inlägg
Vidare så ser jag inga problem alls med att folk använder png format på bilderna, png är lossless till skillnad från jpeg, png är dessutom utvecklat av W3C vilka som bekant sätter standarderna för webben, så klarar inte era bildvisare/browsers är det nog dags att uppgradera eftersom png har varit en godkänd mime standard sedan 1996
<{POST_SNAPBACK}>
Jag själv gillar bättre gif el jpg. png ä helt enkelt onödigt stort, och skillnaden i kvalle är fullständigt irrelavant i det här fallet. Så varför inte vara snälla mot dem med sämre uppkopling och hålla oss till gif/jpg?
<{POST_SNAPBACK}>
Tror ingen med så kass uppkoppling orkar surfa på denna siten ändå. Minhenmbio.com suger ju en del bandbredd. case
#5326
Postad 05 October 2006 - 13:03
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Jaja, jag ska köra jpg nästa gång bara ni slutar tjata nån gång.
#5327
Postad 05 October 2006 - 18:21
B8
-
B8
-
Guru
-
-
4536 inlägg
Lätt Sandlers bästa iaf!
Ny bild då:
oktober5.jpg 14.96K
57 Antal nerladdningar
#5328
Postad 05 October 2006 - 19:30
Unregistered1013
-
Unregistered1013
-
Mästare
-
-
3254 inlägg
#5329
Postad 05 October 2006 - 19:36
Unregistered1103
-
Unregistered1103
-
Guru
-
-
5967 inlägg
Midnight Express?
<{POST_SNAPBACK}>
Helt rätt... Du hann före mig MaVeRiC
#5330
Postad 05 October 2006 - 19:55
Unregistered1013
-
Unregistered1013
-
Mästare
-
-
3254 inlägg
Väntar nog på bekräftelse från B8 trots allt...  Hinner ändå inte lägga upp en ny ikväll.
#5331
Postad 05 October 2006 - 22:06
B8
-
B8
-
Guru
-
-
4536 inlägg
Trevligt att du väntar.  Visst var det Midnight Express, en kanske inte helt korrekt återgiven berättelse, men ändock en bra film. Go for it Pefre!
#5332
Postad 06 October 2006 - 08:53
Unregistered1013
-
Unregistered1013
-
Mästare
-
-
3254 inlägg
Ok då kommer det en här (sorry för bilden - fixar inget bättre från jobbet  ).
#5333
Postad 06 October 2006 - 13:31
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
#5334
Postad 06 October 2006 - 13:35
Unregistered1013
-
Unregistered1013
-
Mästare
-
-
3254 inlägg
Deliverence
<{POST_SNAPBACK}>
Misstänkte att den inte var så svår...  Din tur.
#5335
Postad 06 October 2006 - 14:28
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Ännu en kanonrulle imo.
Denna borde inte vara alltför svår:
#5336
Postad 06 October 2006 - 14:42
mandrogoran
-
mandrogoran
-
Användare
-
-
218 inlägg
Twelve Monkeys med Bruce Willis.
#5337
Postad 06 October 2006 - 15:09
chicken
-
chicken
-
Användare
-
-
190 inlägg
#5338
Postad 06 October 2006 - 15:42
PsychoCheF
-
PsychoCheF
-
Beroende
-
-
1353 inlägg
skit oxå, 12 Monkeys måste det ju vara så hann mandogoran före
Redigerat av PsychoCheF, 06 October 2006 - 15:43.
#5339
Postad 06 October 2006 - 17:28
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Twelve Monkeys med Bruce Willis.
<{POST_SNAPBACK}>
Rajt. De gick fort, trodde de skulle vara liiiite svårare
#5340
Postad 06 October 2006 - 17:58
mandrogoran
-
mandrogoran
-
Användare
-
-
218 inlägg
Det är ibland riktigt udda sekvenser som man kommerihåg.
Ok då kör vi vidare med en riktig B klassiker.
Redigerat av mandrogoran, 06 October 2006 - 18:00.
#5341
Postad 06 October 2006 - 20:33
`rzr
-
`rzr
-
Beroende
-
-
1067 inlägg
#5342
Postad 06 October 2006 - 22:51
mandrogoran
-
mandrogoran
-
Användare
-
-
218 inlägg
Inte Species. Slänger upp en ny bild från samma film.
#5343
Postad 07 October 2006 - 07:09
Unregisteredb8e57d04
-
Unregisteredb8e57d04
-
Forumräv
-
-
931 inlägg
#5344
Postad 07 October 2006 - 12:11
mandrogoran
-
mandrogoran
-
Användare
-
-
218 inlägg
Mmm.. om du preciserar dig lite Wolverine_81
#5345
Postad 07 October 2006 - 12:22
Unregisteredb8e57d04
-
Unregisteredb8e57d04
-
Forumräv
-
-
931 inlägg
Kan bara en av dom, bride of chucky?
#5346
Postad 07 October 2006 - 12:34
mandrogoran
-
mandrogoran
-
Användare
-
-
218 inlägg
That's the one. Kör hårt Wolverine_81
#5347
Postad 07 October 2006 - 13:36
Unregisteredb8e57d04
-
Unregisteredb8e57d04
-
Forumräv
-
-
931 inlägg
#5348
Postad 08 October 2006 - 10:23
Unregisteredb8e57d04
-
Unregisteredb8e57d04
-
Forumräv
-
-
931 inlägg
#5349
Postad 08 October 2006 - 10:33
RipCurl
-
RipCurl
-
Användare
-
-
194 inlägg
#5350
Postad 08 October 2006 - 12:11
Unregisteredb8e57d04
-
Unregisteredb8e57d04
-
Forumräv
-
-
931 inlägg
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|