* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X1 *
7080 svar till detta ämne
Postad 07 mars 2009 - 11:11
thr77
-
thr77
-
Rookie
-
1 inlägg
Jabra https://www.prisjakt...kt.php?p=240596 Som sagt fungerar alla funktioner med Coreplayer, men mediaspelaren vägrar lyda framåt/bakåt, play/stop. Jag hittar inte om det går att ställa in det någonstans i mediaplayern heller, aktivera BT styrning alltså.
För mig funkar det bra även med mediaspelaren och jag har inte rört några inställningar
Postad 07 mars 2009 - 12:16
danee
-
danee
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Provar fråga här.
kan man converta på något sätt ljudfiler från mp3 till något annat som inte tar lika stor plats. Ex på detta är när jag vill lyssna på ljudbok som från mp3 cd tar rätt så stor plats :S
Så jag kan lyssna på hela ljudboken i min mobil o inte bara halva...
Tack på förhand /danne
Postad 07 mars 2009 - 12:23
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
Konvertera till eAAC+ 64 kbit/s om du vill ha överlägset kvalitets/storleksförhållande. För att lyssna blir det då Pocket Player.
Konvertering görs med program som Easy CD-DA Extractor, WinAmp eller Nokia Music Manager. Easy CD-DA Extractor kostar pengar, de andra är gratis. WinAmp upplever jag som det bästa gratisprogrammet för ändamålet.
Postad 07 mars 2009 - 14:27
danee
-
danee
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Konvertera till eAAC+ 64 kbit/s om du vill ha överlägset kvalitets/storleksförhållande. För att lyssna blir det då Pocket Player.
Konvertering görs med program som Easy CD-DA Extractor, WinAmp eller Nokia Music Manager. Easy CD-DA Extractor kostar pengar, de andra är gratis. WinAmp upplever jag som det bästa gratisprogrammet för ändamålet.
Tackar. nu ska det bli lite enklare i fortsättningen
Postad 07 mars 2009 - 14:41
agony
-
agony
-
Rookie
-
2 inlägg
jag skulle behöva lite hjälp.
installerat tomtom navigator 7 och kartor, fungerar fint, men inga svenska röster.
installerat tomtom home för att lägga till röster mm.
Men kan inte ansluta min xperia.
tomtom home verkar inte hitta den, finns det någon som vet hur jag ska göra.
Postad 07 mars 2009 - 18:29
King Cobra
-
King Cobra
-
Forumräv
-
-
725 inlägg
För mig funkar det bra även med mediaspelaren och jag har inte rört några inställningar
Väldigt konstigt isåfall :/ knepigt att min mediaspelare vägrar lyda mitt BT set. kanske kan det bero på att Coreplayer får prio på den funktionen när man installerar det? Det hade ju varit en fördel, det är ju inte bra att både mediaspelaren och Coreplayer startar båda på en gång om man trycker på "play".
Postad 07 mars 2009 - 18:42
nixxz
-
nixxz
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Hur ser man vilken ROM version man har? Och vilken är den nyaste?
Skulle även vilja veta vilka program jag bör installera då jag har köpt min X1a idag.
Ett bra musik/film program. Någon som gör den lite "flashig"
Några andra roliga program
Redigerat av nixxz, 07 mars 2009 - 19:31.
Postad 08 mars 2009 - 13:24
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1 567 inlägg
Hur ser man vilken ROM version man har? Och vilken är den nyaste?
Skulle även vilja veta vilka program jag bör installera då jag har köpt min X1a idag. Ett bra musik/film program. Någon som gör den lite "flashig" Några andra roliga program
ROM-versionen ser du under: Inställningar->System->Enhetsinformation. Det vi pratar om är oftast Programvaruversion som ligger under Kundinfo-fliken. Där är senast släppta svenska versionen R2AA006. Det skall enligt utsago finnas en engelsk R2AA010 tillgänglig så den är väl att förvänta via SEUS inom en snar framtid. Coreplayer är väl det mest kompetenta musik/film programmet. själv använder jag Pocket Music player för MP3or. Prova att ladda ner SPB Mobile Shell-panelen. Då får du ett litet "flashigt" beteende på telefonen. vad gäller program så kan jag rekommendera Windows Mobile-tråden. Där finns massa godis i första inlägget: https://www.minhembi...howtopic=211705
Postad 08 mars 2009 - 15:25
danee
-
danee
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Skulle även vilja veta vilka program jag bör installera då jag har köpt min X1a idag. Ett bra musik/film program. Någon som gör den lite "flashig" Några andra roliga program
vad gäller program så kan jag rekommendera Windows Mobile-tråden. Där finns massa godis i första inlägget: https://www.minhembi...howtopic=211705
Rekomenderar också dessa. Bara till o prova sig fram  skitkul sjysst av alla som hjälpt till! thnx!
Postad 08 mars 2009 - 18:03
nixxz
-
nixxz
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Men visst är Pocket Music player bättre än Coreplayer? Men Music Player är inte gratis va?
Redigerat av nixxz, 08 mars 2009 - 18:05.
Postad 08 mars 2009 - 18:11
soer
-
soer
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Men visst är Pocket Music player bättre än Coreplayer? Men Music Player är inte gratis va?
Det är inte CorePlayer heller.
Redigerat av soer, 08 mars 2009 - 18:11.
Postad 08 mars 2009 - 18:40
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1 567 inlägg
Pocket Music Player finns i gratisversion. Jag kör den.. skillnaden är att man inte får album arts. Sen kan ju Coreplayer visa film, det går inte med PMP. Ladda ner: http://www.pocketmin...tmusic5free.zipLäs: http://www.pocketmin...pocketmusic.htmEdit: Kan ju även passa på att rekommendera Nitrogen som jag tipsat om i WindowsMobiletråden här: https://www.minhembi...s...t&p=2351217
Redigerat av Whopper, 08 mars 2009 - 18:43.
Postad 08 mars 2009 - 19:26
danee
-
danee
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Tja, är det nån som vet en bra knappsats för när man ska svara?
Typ med en stor knapp SVARA eller svara ej.. utan att allt annat ändras, som knappsats o allt.
nåt enkelt så, det som man har nu går ju inte, leta efter svara knappen längst ner när man har en 3" skärm man kan använda
Postad 08 mars 2009 - 20:18
nixxz
-
nixxz
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
har nu installerat tomtom7, men den hittar inga satelliter inte i Google maps heller. måste man aktivera gpsn ellr något?
Skulle ni kunna skirva vart man laddar hem SPB Mobile Shell-panelen och hur man gör.
Tack
Redigerat av nixxz, 08 mars 2009 - 20:37.
Postad 08 mars 2009 - 21:37
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1 567 inlägg
Tja, är det nån som vet en bra knappsats för när man ska svara? Typ med en stor knapp SVARA eller svara ej.. utan att allt annat ändras, som knappsats o allt. nåt enkelt så, det som man har nu går ju inte, leta efter svara knappen längst ner när man har en 3" skärm man kan använda 
Vet inte om det finns bara själva svara-funktionen. Men Touch IT blackstone dialer kör jag med. http://forum.xda-dev...ad.php?t=442154Du får en ny och bättre ringknappsats och en stor slide-för-att-svara funktion. Skulle ni kunna skirva vart man laddar hem SPB Mobile Shell-panelen och hur man gör. Tack
1. Tryck in X-knappen på telefonen. 2. Välj verktygsknappen nere till höger. 3. Välj en valfri panel - när den flyger upp så klickar du på den i mitten. 4. Nu får du upp en lista - överst i listan står det: "Fler paneler" - klicka där. då kommer du via browsern till SE's webbsida med paneler. Bara välja och vraka. Vill du ladda ner panelerna från datorn så finns dem här. Rekommenderar att du läser igenom hela första posten in Windows Mobile tråden. Där står allt du behöver veta.. t.ex. hur du installerar program o sånt.
Postad 09 mars 2009 - 06:31
nixxz
-
nixxz
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Okej tack då ska jag testa det sedan =)
Men Vad är det för fel på min gps när den inte hitar några satelliter? måste man akivera den i telefonen eller något?
Postad 09 mars 2009 - 08:13
jhenrikj
-
jhenrikj
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Okej tack då ska jag testa det sedan =)
Men Vad är det för fel på min gps när den inte hitar några satelliter? måste man akivera den i telefonen eller något?
Du testar utomhus va?
Postad 09 mars 2009 - 09:32
nixxz
-
nixxz
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Hade inte gjort det men jag gick ut nu.
Då står det att den inte hittar någon GPS enhet i Tomtom
och i google maps så hittar den inga satelliter
Postad 09 mars 2009 - 11:02
Unregistered5d19e759
-
Unregistered5d19e759
-
Användare
-
-
160 inlägg
Hur gör jag för att avvissa (upptaget) till ett inkommande samtal när redan jag pratar via BT HBH-DS205?
Var trycker jag på telefonen och var kan jag trycka på head-setet?
Postad 09 mars 2009 - 11:45
nixxz
-
nixxz
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Har nu gjort som det står i denna tråda! https://www.minhembi...PS enhet saknasKan någon titta vilka Comporatar ni har inställda på Extern GPS(GPS-praogarmport,GPS.maskinvaruport), överförningshastighet. Men det hjälper inte!
Redigerat av nixxz, 09 mars 2009 - 11:55.
Postad 09 mars 2009 - 14:22
zhogun
-
zhogun
-
Användare
-
-
177 inlägg
Skummt, körde TT7 i någom månad förut jag och det funka direkt efter installation.
Pushade för att TT7 var så bra jag när jag körde det men då hade jag inte kört iGO8 och det är så sjukt mkt bättre det programmet!
/z
Postad 09 mars 2009 - 14:45
nixxz
-
nixxz
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Har nu fått ordning på det!
Det är var lösningnen!
External GPS(GPS-praogarmport sk vara COM4 GPS.maskinvaruport INGEN), överförningshastighet 4800.
Postad 09 mars 2009 - 15:08
Unregistered5d19e759
-
Unregistered5d19e759
-
Användare
-
-
160 inlägg
Skummt, körde TT7 i någom månad förut jag och det funka direkt efter installation.
Pushade för att TT7 var så bra jag när jag körde det men då hade jag inte kört iGO8 och det är så sjukt mkt bättre det programmet!
/z
Vad är iGO8?
Postad 09 mars 2009 - 16:55
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
Vad är iGO8?
Det är ett navigationsprogram och använder kartor från TeleAtlas. Samma leverantör som förser Nokia med kartor mig veterligen. Det påminner om Nokia Maps på den punkten och på det hela taget är det ett bra program.
Postad 09 mars 2009 - 17:56
nixxz
-
nixxz
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Whopper, jag testade Nitrogen fungerade bra men fungerade inte med mitt BT headset. Ljudet kom men kunde ej navigera på BT-set
Har även installerat Touch IT blackstone dialer och SBP mobil shell
Börjar bli riktigt nöjd men den nu. Vill bara ha en riktigt bra musik/film spelare nu
Det bästa alarmet som SKA klara mp3 signaler? Varför kan jag inte hitta mina mp3 SMS signaler när jag ska byta SMS sing
Redigerat av nixxz, 09 mars 2009 - 18:54.
Postad 09 mars 2009 - 19:29
Tallani
-
Tallani
-
Användare
-
-
117 inlägg
Kan man importera sina bokmärken från Opera (på PC'n) till Opera Mini?
Om man kan, HUR?
Postad 09 mars 2009 - 19:31
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1 569 inlägg
Hur är batteritiden på denna lur under normailt användande, lite mail, texting, lite surf och några samtal etc?
Redigerat av stabbe, 09 mars 2009 - 19:31.
Postad 09 mars 2009 - 21:36
jessve
-
jessve
-
Rookie
-
3 inlägg
Ett program jag starkt rekommenderar för X1:an är Inesoft Phone 4.4. Grymt bra program. Dock verkar det som att funktionen för "favoriter" slutat fungera av någon anledning och jag undrar om någon annan råkat ut för samma sak och kanske har en lösning?
Det som hänt är att det inte går att lägga upp nya "favoritnummer". När man klickar för att lägga till ny favorit så kommer det bara upp en tom kontaktlista och därmed inget att välja. Alla övriga funktioner fungerar som de skall.
Jag tror att detta problem har uppkommit vid någon installation av annan programvara. Jag har dock avinstallerat alla program jag installerat efter, men felet kvarstår även efter ominstallation av Inesoft :-(
Kan inte göra en HR för detta är en arbetstelefon där det ligger installerat programvara som jag inte själv kan ominstallera.
Tacksam för svar.
Postad 09 mars 2009 - 23:19
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
Ytterligare program för samtal är ju SPB Phone Suite och SPB Mobile Shell. Dessa två kompletterar varandra och jag använder båda. Med SPB Phone Suite får man också utmärkta snabbkontakter via home-skärmen och profiler m.m. Mobile Shell ger snabbuppringning via bildtelefonbok m.m.
Inesoft Phone ser bra ut men för min del upplever jag att det är mer ett alternativ om man inte använder SPBs produkter.
PS. Med Mobile Shell syftar jag på 2.1.5 fullversion.
Postad 10 mars 2009 - 06:33
nixxz
-
nixxz
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Den man laddar ner i Xpanel är inte den fullversion av Mobile Shell?
Sedan gratis versionen av Pocket Music, varför kommer det hela tiden upp att det är en trail version`?
Postad 10 mars 2009 - 11:44
Unregistered5d19e759
-
Unregistered5d19e759
-
Användare
-
-
160 inlägg
Det är ett navigationsprogram och använder kartor från TeleAtlas. Samma leverantör som förser Nokia med kartor mig veterligen. Det påminner om Nokia Maps på den punkten och på det hela taget är det ett bra program.
Bättre än TomTom7? Viktigast: bättre kartor?
Postad 10 mars 2009 - 13:06
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
Har inte kört TomTom så jag kan inte uttala mig om vilken som har bättre kartor. Dock är min uppfattning att TeleAtlas kartor är bra, men som sagt, kan ej jämföra.
När det gäller Pocket Music bör trialmeddelanden röra den s.k Bundle-versionen. Är det programmet Pocket Player så kostar det pengar, det finns ingen gratisversion.
Postad 10 mars 2009 - 14:14
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1 567 inlägg
Den man laddar ner i Xpanel är inte den fullversion av Mobile Shell?
Nix det är panelversionen. Fullversionen är här: http://www.spbsoftwa...ts/mobileshell/Lite mera justeringsmöjligheter samt att den kan köra i fullskärm! Men om du funderar på att köpa så vänta en stund då 3.0 är annonserad att släppas här i mars.
Postad 10 mars 2009 - 14:48
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
Enligt SPB får man den nya versionen gratis om man köpt föregående inom 90 dagar (före den nya versionen kommer ut). SPB Mobile Shell 2.1.5 ger gratis uppgradering till 3.0 om man köper den idag. Dock finns det knappast anledning att jäkta, 3.0 skall ju snart vara ute. Edit: Ett litet tips som kanske är udda, men är man intresserad av att köpa program med 25% rabatt - prova att bli Site Supporter på My Symbians forum när nästa promotion är klar (fr.o.m 1 april sägs det). My Symbians Software Shop med WM-programVänta tills erbjudandet är online, när det är klart kostar det 10 USD att bli Site Supporter i 10 månader och samtidigt får man 25% rabatt på alla program. I.o.m att de använder Handango finns alltså WM med som länken visar. Så det finns ingen anledning att rädas det faktum att det är My Symbian (och inte My WM).  När det gäller SPB kan jag också tipsa om deras poängsystem. Köper man t.ex Mobile Shell eller Phone Suite får man 6 poäng/program. Dessa kan lösas in mot andra program (man kan betala med poäng istället för pengar). Det står mer om detta hos SPB.
Redigerat av Unregistered43b822d3, 10 mars 2009 - 14:53.
Postad 10 mars 2009 - 19:23
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
Jag flashade om nX1i idag för att få en fräsch installation och insåg samtidigt fördelarna med UC (user customization) på allvar. Mycket behändigt att låta nallen sköta installationerna på egen hand. Dock är det lite lurigt med vissa program, vill de ha uppmärksamhet med meddelanden i stil med "MS Reader has installed additional fonts - To show them correctly - please soft reset your device" stannar installationen av och man får bryta den med norsk reset.
Det är "unattended install" som gäller.
Ett tips med nX1i är att plocka bort Resco Contact Manager. Det programmet slår ut kontakthanteringen. Åkte på en hard reset extra p.g.a det. Körde sedan in programmen med sdconfig utan det inlagt och nu rullar allt perfekt.
Postad 10 mars 2009 - 22:02
nixxz
-
nixxz
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Någon som vet en bra sida att ladda hem gratis spel till telefonen, som poker mm
Postad 10 mars 2009 - 22:26
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Nu ligger tv-4 panelen uppe igen men går inte att ladda ner. Ligger dessutom under rekommenderat. Hur kan man rekommendera ngt som inte fungerar?
Postad 10 mars 2009 - 22:55
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
Nu ligger tv-4 panelen uppe igen men går inte att ladda ner. Ligger dessutom under rekommenderat. Hur kan man rekommendera ngt som inte fungerar?
Vill man titta på TV kan jag annars rekommendera DiamondTV. När det gäller Sony Ericssons egna lösningar så säger jag "tihi fniss", även om jag ger Paneler en chans efter senaste omflashningen. Fast hittar jag inget vettigt så åker någon task manager in på den knappen igen.  En fråga på Panelfronten, finns det något att rekommendera där förutom standardvarorna som är förinstallerade? SPB Mobile Shell kör jag alltid i fullversion så den behöver jag inte tips på.
Postad 10 mars 2009 - 23:03
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1 567 inlägg
Var ut och skulle kolla in TV4-panelen då det helt plötsligt dök upp en ny panel, Evernote. Laddade ner och testade. Det är en teknik för att spara olika typer av anteckningar online. Kräver en registrering för att det skall funka.
Postad 11 mars 2009 - 00:15
soer
-
soer
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Var ut och skulle kolla in TV4-panelen då det helt plötsligt dök upp en ny panel, Evernote. Laddade ner och testade. Det är en teknik för att spara olika typer av anteckningar online. Kräver en registrering för att det skall funka.
Verkar smidigt att behöva byta panel när man vill göra en anteckning.
Postad 11 mars 2009 - 09:18
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1 567 inlägg
Verkar smidigt att behöva byta panel när man vill göra en anteckning. 
JAJAMENSAN  .. tänk va IT gör livet lätt ibland
Postad 11 mars 2009 - 10:29
erito
-
erito
-
Forumräv
-
-
636 inlägg
När du står i e-post eller sms så välj meny. Längst ner i menyn har du mms-inställningar.
Jag får den ändå inte att hämta MMS automatiskt fastän det står 'automatisk'. Det dyker bara upp ett litet kuvert som säger att det finns MMS att hämta och så måste man godkänna nedstängning av dataanslutning....
Postad 11 mars 2009 - 10:38
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
Vill minnas att Evernote även finns som program. Jag lade in Acb Task Manager igår (komplement till Acb Power Meter). Intressant och bra program, bra gränsnitt och allt. Men nu slänger jag upp en fråga här: Finns det någon task manager med ett UI liknande dessa två till S60: |url=http://www.my-symbian.com/s60v3/software/applications.php?name=Jbak_Taskman&fldAuto=485&faq=1]Jbak Taskman[/url] Handy TaskmanVad jag är ute efter är ett program som visar aktiva program till vänster och minnesinfo etc till höger (kolla på skärmdumparna från Handy Taskman). Jag är alltså ute efter en programväxlare i detta fall som låter mig snabbt växla program (programmet kopplar jag till en knapp och bläddrar sedan med optipaden/styrkorset) för att välja och växla program. De task managers jag hittat upplever jag inte som programväxlare av det slaget rakt av. De är mycket bra men verkar inte riktigt vara som Handy Taskman. Tar tacksamt emot tips. Kanske blir panelknappen remappad igen.
Postad 11 mars 2009 - 10:51
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Jag får den ändå inte att hämta MMS automatiskt fastän det står 'automatisk'. Det dyker bara upp ett litet kuvert som säger att det finns MMS att hämta och så måste man godkänna nedstängning av dataanslutning....
Skumt.. får mina mms som vanliga sms. Använder sms:n sorterade per mottagare och skillnaden är bara att när det är ett mms så visas en liten ruta för att markera att det innehåller en bild? Vill man titta på TV kan jag annars rekommendera DiamondTV.
Installerade DiamondTV (trial) och det gick ju bra. Frågan är bara vad som visas? Provade med några olika kanaler men det verkar ju vara "old news". Är det skillnad i den skarpa?
Postad 11 mars 2009 - 10:54
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
Det beror på vad som sänds ut, har inte köpt det programmet än men lär göra det om ett tag. Kanalutbudet talar för det.
Ytterligare en variant är BBC iPlayer som skall fungera enligt vad jag förstått.
Fördelen när det gäller DiamondTV är det imponerande kanalutbudet. Programmet slår ju operatörernas "Mobil-TV-tjänst" rejält på fingrarna.
Postad 11 mars 2009 - 15:30
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Ang. conduits Pocket player...
Har NÅGON lyckats med konststycket att få hårdvaruknapparna att fortfarande fungera för att styra spelaren när telefonen är i stand-by (display släckt)?
Postad 11 mars 2009 - 18:51
otooja
-
otooja
-
Amatör
-
-
87 inlägg
De task managers jag hittat upplever jag inte som programväxlare av det slaget rakt av. De är mycket bra men verkar inte riktigt vara som Handy Taskman. Tar tacksamt emot tips. Kanske blir panelknappen remappad igen.
Vilka taskmanagers kan mappas till panelknappen? Jag kör med den som är inbyggd i SPB Pocket Plus. Den funkar helt ok tycker jag, men den vill inte låta mig använda panelknappen för att aktivera funktionen. Edit: det jag egentligen vill koppla till panelknappen är en alt-tab funktion. En taskmanager brukar ju kunna en hel del mer än bara det.
Redigerat av otooja, 11 mars 2009 - 19:01.
Postad 11 mars 2009 - 19:05
Robin viklund
-
Robin viklund
-
Rookie
-
8 inlägg
Hur pass bra är xperia har tänkt att köpa mig en men vill veta av någons som har haft den är den bra har hört bra kretik om den
Postad 11 mars 2009 - 19:26
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
Vilka taskmanagers kan mappas till panelknappen? Jag kör med den som är inbyggd i SPB Pocket Plus. Den funkar helt ok tycker jag, men den vill inte låta mig använda panelknappen för att aktivera funktionen.
Edit: det jag egentligen vill koppla till panelknappen är en alt-tab funktion. En taskmanager brukar ju kunna en hel del mer än bara det.
Det går bl.a att remappa panelknappen med programmet AE Buttons Plus.
Postad 11 mars 2009 - 19:47
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
Nu skall jag utfärda en varning för ett program som nu gör att jag kör hard reset om några minuter: CsdevctrlDet programmet kan ställa in autolås m.m och blev rekommenderat på XDA i en tråd om autolåsning av skärmen under telefonsamtal. Jag installerade. Nu låser nallen sig när den vill, programmet autostartar och när jag tvångsdödat skiten slutar nallen att reagera. Så det blir hard reset för att få bort eländet.
Redigerat av Unregistered43b822d3, 11 mars 2009 - 19:52.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
JBL 705i Atmos
Anton
2025-05-20 10:45:14
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|