Jag kan bara säga att inga förbokningar har skett i varuhusen, det har inte varit tillåtet. Det är kö på fredag som gäller.Vilken stad hör du till & vad har du för information angående antal konsoler som är ej bokade, som finns tillgängliga under öppning på Elgiganten.
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation TV 2013 1GB
(Spelkonsoler)
|
8
|
(10)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Killzone Shadow Fall) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(5)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) Pro 2016 1TB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(101)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) Slim 500GB 2016
(Spelkonsoler)
|
9
|
(48)
|
3 945:- |
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker. (4854 inlägg)
|
3 år sedan |
Playstation Pro (2679 inlägg)
|
5 år sedan |
Hårddiskbyte PS4. (284 inlägg)
|
5 år sedan |
Demonstrationer av Hemmabio Projektorer & Filmdukar mm. (27 inlägg)
|
7 år sedan |
Playstation 4 kameran (119 inlägg)
|
9 år sedan |
Star Wars: Battlefront (DICE) [PC|X1|PS4] (696 inlägg)
|
9 år sedan |
PS4 + SingStar + Wireless mic? (1 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation 4, Problem och lösningar (490 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4 - ljudproblem via Optical (6 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4: Priser, förbokningar, bundles mm (4173 inlägg)
|
10 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation Vita TV (72 inlägg)
|
10 år sedan |
Handkontrollens (fick)lampa [PS4] (261 inlägg)
|
10 år sedan |
Titan one adapter för ps4 mm. (13 inlägg)
|
11 år sedan |
Netflix + PS4 + Marantz/Denon-förstärkare och DD+ (2 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 23 November 2013 - 05:02
Postad 23 November 2013 - 08:19
Jag frågar för andra, jag kommer få mitt ex från spelbutiken.
Postad 23 November 2013 - 09:25
När jag kollat på demos så verkar PS4:ans processor klara av mer än bara schysst grafik. I tidigare spel på PS3 så tycker jag att man mest är uppmärksam på vad som händer direkt framför dig under spelets gång.
Men med PS4:an och Destiny så verkar processorn kunna hantera fler händelser i bildrummet: mer avancerade kamerapanoreringar, strukturer i direkta förgrunden återges med större autenticitet, samtidigt som helt väsensskilda scenarion pågår längre bort. Visst, vad jag kan ha sett kan också varit rullande animationer under intros. Men helt plötsligt verkar värden i Killzone och Destiny mer levande.
Vad jag hoppas på med den nya generationens konsoller är mer avancerade förprogrammerade parallellhandlingar, detta också sammanvävt med online gaming.
Vad som provocerat mig med spelen under de senaste fem åren är hur de nöter i gamla hjulspår: en linjär händelseutveckling i äventyrsspel, och bristande utrymme för variation. Skulle vilja se en spelmotor som kan generera "känslan av slumpen", och en större variation av händelseutveckling.
Redigerat av Glidtassen, 23 November 2013 - 10:29.
Postad 23 November 2013 - 09:40
Jag kan bara säga att inga förbokningar har skett i varuhusen, det har inte varit tillåtet. Det är kö på fredag som gäller.
Låter bra tack för infon, då blir det en timma innan öppning och valet mellan elgiganten på torp uddevalla eller trollhättan överby.
Postad 23 November 2013 - 09:55
Va?Jag kan bara säga att inga förbokningar har skett i varuhusen, det har inte varit tillåtet. Det är kö på fredag som gäller.
Om jag förhandsbokat min konsol i ett Elgiganten-varuhus är jag garanterad min konsol?
Ja. Alla kunder som har lagt en bokning på Playstation 4 innan vi tog bort den möjligheten kommer kunna hämta ut sin konsol under releasedagen i samma varuhus som bokningen lades.
http://www.elgigante...v-playstation-4
Postad 23 November 2013 - 10:07
Det är väl collect at store isfVa?
Om jag förhandsbokat min konsol i ett Elgiganten-varuhus är jag garanterad min konsol?
Ja. Alla kunder som har lagt en bokning på Playstation 4 innan vi tog bort den möjligheten kommer kunna hämta ut sin konsol under releasedagen i samma varuhus som bokningen lades.
Postad 23 November 2013 - 10:14
Kommer jag kunna köpa min konsol via Collect@Store?Det är väl collect at store isf
Nej. Under releasehelgen kommer vi att stänga av Collect@Store-funktionen på Playstation 4 för att säkerställa att alla som står i kö får sin konsol.
Postad 23 November 2013 - 10:48
Låter bra tack för infon, då blir det en timma innan öppning och valet mellan elgiganten på torp uddevalla eller trollhättan överby.
En timme innan? Lycka till att få tag på en då.
Postad 23 November 2013 - 11:04
Så du menar man skall stå ute i minus grader ännu tidigare, det är ju bara idioti då. Bor inte i den största staden så det skall vara rätt lugnt, även enligt försäljare att komma vid öppning.En timme innan? Lycka till att få tag på en då.
Redigerat av rajjejosefsson, 23 November 2013 - 11:06.
Postad 23 November 2013 - 11:14
Så du menar man skall stå ute i minus grader ännu tidigare, det är ju bara idioti då. Bor inte i den största staden så det skall vara rätt lugnt, även enligt försäljare att komma vid öppning.
Håller med bor i Malmö, stor stad och killen på game sa att många hade tänkt att köa så man fick nog börja mitt i natten med det! Nja nog för jag vill ha en men riktigt så desperate jag inte.
Redigerat av Gurra101, 23 November 2013 - 11:15.
Postad 23 November 2013 - 11:37
Så du menar man skall stå ute i minus grader ännu tidigare, det är ju bara idioti då. Bor inte i den största staden så det skall vara rätt lugnt, även enligt försäljare att komma vid öppning.
Du gör såklart som du vill
Redigerat av Fiddey, 23 November 2013 - 11:37.
Postad 23 November 2013 - 11:44
men kan nästan garantera dig att du blir utan om du kommer en timma innan öppning, hur kallt eller varmt det än må vara.
i second that. Detta är den största releasen på flera år. Sony säljer lådor som sprit på en raggarfest.
Postad 23 November 2013 - 11:46
men kan nästan garantera dig att du blir utan om du kommer en timma innan öppning, hur kallt eller varmt det än må vara.
Så klart jag kan bli utan för så desperat är ja inte som står där mitt i natten och väntar, när det kan räcka stå där lite innan. Då ja litar på vad försäljaren sa, så verkade de lugnt att de räckte vara där när de öppnade bara, just här jag bor iallafall. Så den som lever får se.
Postad 23 November 2013 - 12:12
Är väl samma patch som finns tillgänglig här!
http://us.playstatio...update-computer
Men är det ingen risk med att ladda hem US-patchen?
Postad 23 November 2013 - 12:15
loading där någon hittat den på neogafVart hittade du den?
det är för USAÄr väl samma patch som finns tillgänglig här!
http://us.playstatio...update-computer
vet inte om det kommer vara någon skillnad mellan regionerna men jag vill inte riskera att ladda ner och installera fel version och kanske bricka min PS4a
vet inte om det är 1.50 eller 1.51
oavsett så bör det komma info under nästa vecka från Sony EU när patchen är officiellt tillgänglig
Postad 23 November 2013 - 12:19
loading där någon hittat den på neogaf
det är för USA
vet inte om det kommer vara någon skillnad mellan regionerna men jag vill inte riskera att ladda ner och installera fel version och kanske bricka min PS4a
oavsett så bör det komma info under nästa vecka från Sony EU när patchen är officiellt tillgänglig
exactamundo, en brickad ps4 är en dålig ps4.
Jag håller nog mig tills jag ser något officiellt från japanerna.
Postad 23 November 2013 - 12:21
i second that. Detta är den största releasen på flera år. Sony säljer lådor som sprit på en raggarfest.
Jo men vanliga Svensson jobbar förhoppningsvis eller går i skolan :-)
Postad 23 November 2013 - 12:25
japanerna?exactamundo, en brickad ps4 är en dålig ps4.
Jag håller nog mig tills jag ser något officiellt från japanerna.
det är europeerna du ska vänta på information från
http://community.eu....U/td-p/20164267
kan nog vara bra att ha koll på denna tråd eller forum när man ska ladda ner filen
då bör de ha förbokat så att de kan hämta sin efter jobbet eller få den via postenJo men vanliga Svensson jobbar förhoppningsvis eller går i skolan :-)
Redigerat av Christopher_A, 23 November 2013 - 12:23.
Postad 23 November 2013 - 12:33
Priset kan jag inte avslöja men det blir under 4000:- iaf. Tvivlar på att några varuhus blir utan, skulle vara något av de mindre franchise-varuhusen i sånt fall.Kö och pris på 4000 kr då? Får alla varuhus enheter eller finns det dom som blir utan?
Jag frågar för andra, jag kommer få mitt ex från spelbutiken.
Redigerat av ThomasL, 24 November 2013 - 00:54.
Postad 23 November 2013 - 12:36
Då var det i sånt fall något som gjordes tidigt för vi har fått order centralt ifrån att inte ta några förbokningar.Va?
Postad 23 November 2013 - 12:37
loading där någon hittat den på neogaf
det är för USA
Ahh. Såklart!
Vi får vänta och se då borde ju dycka upp lite info dagarna innan release!
Postad 23 November 2013 - 12:52
1,50 är 859 mb
1,51 är 308mb
Det var effektivt av Sony att trimma systemet så mycket på några dagar
Postad 23 November 2013 - 13:08
Det är samma länk på us-sidan
1,50 är 859 mb
1,51 är 308mb
Det var effektivt av Sony att trimma systemet så mycket på några dagar
är det inte så att den stora filen är för de som byter hårddisk och den mindre är för de som bara uppdaterar?
eller man kanske måste installera 1.50 först?
Priser på spel i UK-butiken (PSN)
http://www.thesixtha...ices-confirmed/
notera £A-priserna
gissar på 699 kr för EA spel för oss...
Postad 23 November 2013 - 13:20
Är det möjligt? Måste inte produkterna finnas i lager i butiken för att Collect@Store ska öppnas upp? T.ex. måste man ju hämta produkten inom 24h när man handlar genom det.De som köpt i somras. Inte på releasedsgen
Aja kanske lika att lämna det nu, hur som helst har de tagit emot bokningar men kanske stängt det alternativet väldigt tidigt just för att skapa lite PR genom nyhetsartiklar om köande
Postad 23 November 2013 - 13:54
är det inte så att den stora filen är för de som byter hårddisk och den mindre är för de som bara uppdaterar?
Så har jag uppfattatt det med! Den stora om man byter hårddisk! Den lilla laddas ner automatiskt när du sedan startar systemet iaf.
Postad 23 November 2013 - 14:37
Postad 23 November 2013 - 20:13
Ja, det är ju ganska uppenbart att artikeln är fake, men den är riktigt rolig ändå tycker jag.Du ska nog kolla upp vad The Onion är för typ av site...
Postad 24 November 2013 - 10:40
Då var min order behandlad av Webhallen! Nära nu.
What? Har den skickats? När beställde du?
Postad 24 November 2013 - 10:40
What? Har den skickats? När beställde du?
Postad 24 November 2013 - 10:43
Att ordern har behandlats betyder inte att den har skickats än.What? Har den skickats? När beställde du?
EDIT: Inte att förglömma:
Redigerat av Unregistered9a177c31, 24 November 2013 - 10:46.
Postad 24 November 2013 - 10:47
Postad 24 November 2013 - 10:53
undra om/när ps vita tv kommer skulle vara klockrent att ha en i grabbens rum och komplettera ps vitan så inte tv är uppbokad jämt...
vill gärna se lite hockey/fotboll själv ibland i vardagsrummet hehehe
Redigerat av Rumpnisse, 24 November 2013 - 10:56.
Postad 24 November 2013 - 10:56
Samma här, fick kollinummer och allt.
Jag tror att de gör så för att förbereda för Posten så att de bara kan hämta.
Postad 24 November 2013 - 10:59
Samma här, fick kollinummer och allt.
Jag tror att de gör så för att förbereda för Posten så att de bara kan hämta.
Får ni detta en söndag? Övertid på deras lager?
Postad 24 November 2013 - 11:03
Får ni detta en söndag? Övertid på deras lager?
Detta såg jag redan igår så ja, övertidsbetalning väntar nog för deras anställda.
(red) Igår kl 08:02 så var det "Elektronisk förhandsinformation har mottagits"
Redigerat av Leahspappa, 24 November 2013 - 11:04.
Postad 24 November 2013 - 11:07
Detta såg jag redan igår så ja, övertidsbetalning väntar nog för deras anställda.
(red) Igår kl 08:02 så var det "Elektronisk förhandsinformation har mottagits"
När bokade du din?
Postad 24 November 2013 - 11:08
Mjo, jag läste någonstans att alla lagergubbar på Webhallen skulle jobba över den här helgen. Undrar varför?Får ni detta en söndag? Övertid på deras lager?
Postad 24 November 2013 - 11:11
men det är antagligen för att jag ska hämta den i butik
Postad 24 November 2013 - 11:15
När bokade du din?
Tidigt i Augusti (3-4:e). Jag tror att jag är en utav de som var sist in i dörren faktiskt (om man kollar på andra forum också så drar jag den slutsatsen).
Sony gick ju ut med att man skulle boka innan den 5 Aug för att vara säker.
Sen kan ju mkt ha ändrats, med produktions "yields" och så.
När tror man att stand-by mode eller sleep mode kommer? Vers 2.0?
Postad 24 November 2013 - 11:15
samma här. 0753 (131123) mottog posten förhandsinfo.(red) Igår kl 08:02 så var det "Elektronisk förhandsinformation har mottagits"
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 24 November 2013 - 11:16.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
2 bilder
1163 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?