+ Konferens i Stockholm igår med flera olika europeiska talare.
- Bilresan hem mitt i natten var spännande med snömodd på vägen ![]()
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 26 February 2017 - 21:17 + Konferens i Stockholm igår med flera olika europeiska talare.
- Bilresan hem mitt i natten var spännande med snömodd på vägen Postad 26 February 2017 - 22:47 + Deadpool + rätt mycket bas i den i början.. +- familjen sover. - oinställt ljud efter factory reset av förstärkaren; känns lite väl överstyrt för tillfället. Ungefär som filmen i sig. Postad 27 February 2017 - 12:05
+ Beställt bredbandare.
+ USAresa med start på söndag. - Inget just nu Postad 27 February 2017 - 12:42
+ Allting inköpt för ommålning av vardagsrum
- Kan inte påbörja förän om en vecka - Missade Oscarsgalan eftersom ingen riktig kanal sände den (inspelningsmässigt). - Kvällsvecka = Inga fritid + Kvällsvecka = Skön stämning i favriken + Johnnys senap med mörk rom-smak + F1 är igång med sin försäsong Postad 27 February 2017 - 14:12 - Nån klantskalle har grävt av fiberkabeln till jobb. - Tele2 vet ingenting + Vi har fått en 4G router installerad till servern så det går hjälpligt att jobba. - Sårbarheten gör sig påmind när allting, inkl. telefoni, går via nätet! Postad 27 February 2017 - 19:58
Melmac, skratt. Vi är utomordentligt sårbara gällande struktur och funktion i nätverket för kommunikation. Regeringar i alla tider för koppar eller fiber i backen har förespråkat få centrala knutpunkter istället för att sprida den på fler decentraliserade som försvårar haveri. Ungefär såsom bromsarna är kopplade på bilar.
Postad 27 February 2017 - 23:13 + bredband + nymöblerat
- Comhem - Comhem´s totalt värdelösa modem, som gör det totalt omöjligt att ens strömma videor. Postad 27 February 2017 - 23:42 Vad för bredbandare? - Bilbatteriet urladdat IGEN! Köper voltmätare nu. - Mer snö? Postad 28 February 2017 - 01:18
Vilken av dem? Netgear, Compal, Technicolor, SagemCom? Jag funderar nämligen på att kräva en ny eftersom min nuvarande krånglar och vill slippa att det blir ännu värre... Postad 28 February 2017 - 04:23 Zartok.
http://www.commonsenseaudio.com
Närmare bestäm Classic 8 NEODYMIUM.
Funderade på Alnicomagneten eftersom den har bättre tryck i basen. Men Neodymium har rakare frekvenskurva samt verkningsgrad så det fick bli den istället trots större impedanskurva.
Äntligen är projektet snart i hamn. Gick ifrån säkra kort såsom Fostex Zigma och Lowther. Anfall är bästa försvar. Bifogad fil(er)Redigerat av PML73, 28 February 2017 - 04:26. Postad 28 February 2017 - 10:40 + Uterummet är klart + Bygget officiellt avslutat enligt kommunen inkl. brandskydd etc. - P.g.a kylan i November så är en bit av takpappen på gamla taket inte bra, det läcker in vid kraftigt regn!!! Kan man aldrig få vara glad? + Byggarna skyller inte ifrån sig, har varit där och fixat, hoppas det är OK nu.
+ Vill köpa nya (begangade) Audiovector högtalare - Måste bli av med mina Mi3 Standrad först. - Allting finns så lång norr ut och alla är inte glada för Bussgods. Redigerat av Melmac, 28 February 2017 - 10:40. Postad 28 February 2017 - 11:34
Det är deras senaste modell SagemCom wifi hub C1. Problemet för mig är 2.4GHz bandet och deras totala brist på kanaler, alla deras modeller verkar enbart köra på 1,6 och 11. Lägg sen till att 80% av hushållen i mitt område kör trådlöst, det är ju som att be om problem.
+ Tisdag + Brygga Comhem skiten och koppla in min router. + + Comhem modemet bryggad, så äntligen kan man strömma videos på 2.4GHz bandet..
- Vädret Redigerat av Unregisteredbae06969, 28 February 2017 - 17:25. Postad 28 February 2017 - 22:06 + riktigt bra dag på jobbet, tyvärr inte ofta det känns så när man kommer hem - ruggigt opeppad att träna + for och tränade ändå + blev lämpligt intensiv träning med tanke på starten på året + träningsvärk i morgon + RC-bilen är lagad och går som en skållad bäver Postad 01 March 2017 - 12:05 + sista arbetsdagen för denna vecka. - inte fått tillbaka cykeln än. - frugan "tvingar" mig att springa med henne nu när jag inte kan cykla. + frugan "tvingar" mig att springa med henne nu när jag inte kan cykla. - eg. för tung för löpning. Postad 01 March 2017 - 12:51
+ Telefonsamtal från Game stop.
+ Zelda och bubbel på fredag. + Topp idag. - Lite skallebang - Väntetid på högtalare Postad 01 March 2017 - 13:25 + Ny 8TB HDD till NAS:en. + DS212j aka Download Station kommer vara i drift inom en snar framtid.
- Flytta över 2.5TB serier, - Pengar i överflöd. Postad 01 March 2017 - 20:26
Känner igen det där. Akta dina knän och fotleder Postad 01 March 2017 - 23:46 Vad har du gjort nu? + laddat ner mina första spel till PC någonsin! Jag är så high tech! Självklart laglig nedladdning. Origins. Visste ni att det inte bara är steam som är en butik för spel på nätet? Postad 02 March 2017 - 05:53
Steam är störst men långt ifrån ensamma, du har ju andra som tex: Uplay Origin Battle.net GoG.com Osv. Postad 02 March 2017 - 10:15
spela.se
Jag har precis skaffat Origin Access för att min 7-åting krävde det pga hans halvsyskon använder det hos deras mamma. Hittade mycket gratis skoj i "The Vault". Postad 02 March 2017 - 10:30
jag tolkar det som att min ironi inte gick hem riktigt. till och med jag vet att de större tillverkarna sedan en tid tillbaka har öppnat egna affärer. nu så kommer twitch också börja sälja spel
+ vissa delar går så fantastiskt bra i skolan så att det är skandal. - en annan del i skolarbetet gör mig lite mer nervös just nu, men det löser sig i em! Postad 02 March 2017 - 12:04 + Vädret + Lyckats installera Transmission på Download NAS:en
- Temperaturen. - Skitiga Golv, igen. Redigerat av Unregisteredbae06969, 02 March 2017 - 12:05. Postad 03 March 2017 - 00:46
+ hittade av ren slump zartok på fejjan. Kan man kanske pressa honom till att berätta sin hemska hemlis som jag inte tror han gjort än
- switch är släppt, och jag har inte råd Postad 03 March 2017 - 10:29 Jag har... Just det. Jag har berättat till ett par personer, via pm. Du kan få historian du med. Inte direkt, sitter på skolan Postad 03 March 2017 - 10:43
Skicka 2 PM isådnafall. Suttit och väntat nog länge på den historien nu! 😁 Postad 03 March 2017 - 10:47
Lätta på bördan nu och lägg ut historian direkt här i tråden Postad 03 March 2017 - 11:36
Det är kanske någon slags preskriptionstid på händelsen?
+ Försäljningen av mina DVD rullar på bra, drygt 3/5 av samlingen är borta
+ Final i På Spåret ikväll
+ Mars. Vår snart? Redigerat av FEA, 03 March 2017 - 11:38. Postad 03 March 2017 - 15:27
- Att stå j*vla många idioter hör av sig och säger att de ska köpa saker, sen packar man och väger skit följt av att de säger att de nog inte alls ska ha sakerna. Skitbra, dumj*vlar.
Postad 03 March 2017 - 15:27
Urgh, det skulle jag också behöva göra. Postad 03 March 2017 - 15:50 + helg. + akustiker varit hemma och mätt mitt vardagsrum. Nu blir det akustikköp Postad 03 March 2017 - 16:34
Zartok, marknadskrafter. Skratt.
+ Switch och Zelda + Palinka +-+-+-+ Zelda och Palinka tillsammans Postad 03 March 2017 - 16:54
Ok, bara för att det hamnar längst ner på sidan.
+ på förhand, alla garvar med glimten i ögat ok, här kommer det... jag skulle bygga lite diffusorer. jag hyrde en stor skåpbil och åkte till brädgården. när jag hade lastat allt klart så åkte jag till framsidan för att betala. parkerade bakom en bil med ett släp. när jag kom ut så såg jag att biljäveln hade backat in i min skåpbil och blev vansinnig då självrisken låg på 10.000 spänn! det kom två unga killar dit och jag började skrika på dom att dom j*vlarna hade backat in i min bil. efter det så kom två killar till dit och jag fortsatte, fy fan vad jag var förbannad. sen kom det någon gravt rund gubbe dit och sa att det var han som körde och att dom inte hade backat någonstans. jag var totalt förblindad av frustration så jag fortsatte att skrika åt fanskapen. efter några minuter så satte jag mig i bilen för att backa bort. växeln satt inte i. detta reagerade jag inte på. backade bak, inspekterade skadan (bara en liten buckla på regplåten) och satte mig sen i bilen ett tag. gubbjäveln kom till mig och sa att om det blir några problem så har dom kameror där inne. jag satt kvar ett tag till. sen så började det ljusna något. jag hade inte satt i en växel. eller handbroms. jag är van att köra automatisk låda. det enda som kan ha hänt var att jag råkat rulla in i deras släpvagn... jag DOG när jag kom på det, shit vad jag skämdes. gick in och betala och killen i kassan sa att han såg att min skåpbil rullade framåt efter att jag hade gått från den. jag sa ingenting. och jag kommer aldrig någonsin att sätta min fot på den brädgården igen vill jag lova... Postad 03 March 2017 - 17:20
Zartok..... skratt, världsklass.
Edit: Frugan var och växlade in lite reskassa idag. Tydligen missförstod killen i kassan så hon fick tonvis med småväxel i sedlar. Då klämmer kassören(man med ultrakoll på mode och frisyr); ser ut som om du ska på manlig strippklubb. Haha. Inget problem säger jag, bara Hedlund får plats efter resan... Redigerat av PML73, 03 March 2017 - 17:53. Postad 03 March 2017 - 17:52 behöver jag säga att jag inte är sådär väldigt liten, och de första fyra killarna som jag skrek åt var späda 20-25-åringar? Postad 03 March 2017 - 18:32
+ Zartoks berättelse
+ House of Metal imorgon + Snabbcheckade på de okända banden och de är ju grymma! - Fortfarande inte fått en krona sedan Januari - Akassa och alla papper - Hur man än försöker blir frun missnöjd Postad 03 March 2017 - 18:37
Galet fett. En väninna som driver House of metall. Petra. Nästa år ska jag dit!!! Postad 03 March 2017 - 19:07
+ Zartoks berättelse är fri för folket
+ 1,5 timme jobb kvar + Snart helg + Slipper jobba till 00.30 - Helgen är för kort Redigerat av MartinAberg, 03 March 2017 - 19:08. Postad 03 March 2017 - 22:49
+ Zartok. Jag är alltså inte ensam om att göra bort mig på det liknande sätt.
0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |