Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#5401

Postad 08 February 2018 - 19:54

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2126 inlägg
  • 0

Vad jag lyckats få fram så verkar dom vara avsedda för Polen.
Kanske en del andra länder med och verkar vara för OS.

Tack! Satt inte vid tv’n när jag skrev mitt inlägg. Att det rör sig om OS-kanaler blir uppenbart när man knappat fram kanalerna 😊

#5402

Postad 08 February 2018 - 20:07

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

  • 2530 inlägg
  • 0

Boxen verkar intressant. Förutsätter att den ska kunna streama även Viaplay UHD när den kommer. 



#5403

Postad 12 February 2018 - 07:14

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2126 inlägg
  • 0
Homeland säsong 7 startar ikväll kl. 21.45 på SVT1.

Jag vill sätta en serieinspelning men får i boxen inte fram Homeland utan En komikers död kl. 21.45.

Till CD: Fxa tack!

#5404

Postad 12 February 2018 - 13:31

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Homeland säsong 7 startar ikväll kl. 21.45 på SVT1.

Jag vill sätta en serieinspelning men får i boxen inte fram Homeland utan En komikers död kl. 21.45.

Till CD: Fxa tack!

Hej, 

Vi har fel anmält det. Vår tekniker jobbar på det nu. 

Hälsningar Cassandra 



#5405

Postad 12 February 2018 - 20:03

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2126 inlägg
  • 0

Hej, 
Vi har fel anmält det. Vår tekniker jobbar på det nu. 
Hälsningar Cassandra

Bra. Nu på kvällen visade boxen rätt, men appen visade fortfarande fel program.

#5406

Postad 13 February 2018 - 00:59

Priskvark
  • Priskvark
  • Användare

  • 125 inlägg
  • 0

Hej, 

Vi har fel anmält det. Vår tekniker jobbar på det nu. 

Hälsningar Cassandra 

 

Och redan några timmar senare är SVT:s program felaktigt redovisade igen. Det har pågått hela året (2018) och ingen verkar bry sig.

 

Kolla på Söndagen den 18/2. Då påstår er programförteckning att ni visar avsnitt 6 av Bron, avsnitt 4 av Hard Sun och Ridsport: Världscupen hoppning kl 14:30. Det skall vara avsnitt 8 av Bron, avsnitt 5 av Hard Sun och Världscupen i hoppning är en avslutad tävling.

 

Eftersom det varit fel under många veckor nu: Kan ni inte undersöka varför det uppstår och rätta felet som återkommer hela tiden?


Redigerat av Priskvark, 13 February 2018 - 01:00.


#5407

Postad 13 February 2018 - 03:20

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 479 inlägg
  • 0

Och redan några timmar senare är SVT:s program felaktigt redovisade igen. Det har pågått hela året (2018) och ingen verkar bry sig.

 

Kolla på Söndagen den 18/2. Då påstår er programförteckning att ni visar avsnitt 6 av Bron, avsnitt 4 av Hard Sun och Ridsport: Världscupen hoppning kl 14:30. Det skall vara avsnitt 8 av Bron, avsnitt 5 av Hard Sun och Världscupen i hoppning är en avslutad tävling.

 

Eftersom det varit fel under många veckor nu: Kan ni inte undersöka varför det uppstår och rätta felet som återkommer hela tiden?

 

 

Detta skrev jag är i tråden redan den 2/1 2018, men ingen på CD verkar bry sig.

 

"Ang EPG'n så är data för SVT1 HD den 8/1 en hel vecka gammal dvs det som sändes i går."



#5408

Postad 13 February 2018 - 16:41

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

  • 2261 inlägg
  • 0
Varför kan jag inte se dagens OS-tävlingar i arkivet i playtjänsten? Igår kunde jag kolla skidsyttet utan problem när jag kom hem från jobbet, men idag finns det inget i arkivet från sprinten där Stina Nilsson tar guld?! Förbannad som f-n!!!

#5409

Postad 14 February 2018 - 23:14

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0

Canal Digital? När kommer den nya boxen till Sverige?



#5410

Postad 15 February 2018 - 20:57

Priskvark
  • Priskvark
  • Användare

  • 125 inlägg
  • 0

@Canal Digital Sverige

 

På lördag börjar serien Shetland på SVT1 kl 21:30. Men man kan inte lägga in en serieinspelning på programmet eftersom Canal Digitals EPG-data är inaktuell. Canal Digitals programinformation anger att man skall visa filmen "Pitch perfect" i stället för Shetland.

 

När har ni på CD tänkt ordna fungerande EPG-data? Hur många kunder behöver klaga innan ni börjar överväga att rätta till problemet?



#5411

Postad 18 February 2018 - 19:21

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

  • 2396 inlägg
  • 0

Är kanske helt blind men vart fan ser man hur lång bindningstid man har kvar på hemsidan?



#5412

Postad 18 February 2018 - 19:37

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

  • 421 inlägg
  • 0

Är kanske helt blind men vart fan ser man hur lång bindningstid man har kvar på hemsidan?

 

Det kan du inte, man får kontakta CD om det. Prova på Facebook om du har det, brukar gå snabbare där än att ringa.



#5413

Postad 18 February 2018 - 21:10

Crazyberra
  • Crazyberra
  • Lärjunge

  • 401 inlägg
  • 0
Varför har man tagit bort det, det var ju kanon när man såg
det förut! för visst gjorde man det?

#5414

Postad 19 February 2018 - 13:11

homery
  • homery
  • Lärjunge

  • 416 inlägg
  • 0
Ja det kunde man se föut.

#5415

Postad 20 February 2018 - 14:35

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

  • 900 inlägg
  • 0

Varför har man tagit bort det, det var ju kanon när man såg
det förut! för visst gjorde man det?

 

Ja den informationen fanns förut.

 

Antar att den är borttagen på grund av att det inte skall vara tydligt när avtalad bindningstid går ut. Oklarhet leder normalt till fortsatt passivt beteende. Om det finns tydligt datum så leder det mera troligt till aktiv handling, typ uppsägning eller förhandling om ny bindiningstid med lägre månadsavgift.

 

Kanske CDs kundtjänst kommer att nämna någon annan anledning, men infon har varit borta i ca ett års tid nu så någon annan naturlig förklaring (typ systemproblem el. dylikt) lär inte vara gångbar. Dessutom har kundtjänst klar bild av avtalstid. Det är inte svårt att ta en line item från kundsystemet och lägga ut den under mina sidor. Det är ett medvetet val och det kan mycket väl vara otillbörligt att undanhålla information om avtalsbindningstid om det skulle prövas.



#5416

Postad 20 February 2018 - 16:55

Crazyberra
  • Crazyberra
  • Lärjunge

  • 401 inlägg
  • 0

Ja den informationen fanns förut.
 
Antar att den är borttagen på grund av att det inte skall vara tydligt när avtalad bindningstid går ut. Oklarhet leder normalt till fortsatt passivt beteende. Om det finns tydligt datum så leder det mera troligt till aktiv handling, typ uppsägning eller förhandling om ny bindiningstid med lägre månadsavgift.
 
Kanske CDs kundtjänst kommer att nämna någon annan anledning, men infon har varit borta i ca ett års tid nu så någon annan naturlig förklaring (typ systemproblem el. dylikt) lär inte vara gångbar. Dessutom har kundtjänst klar bild av avtalstid. Det är inte svårt att ta en line item från kundsystemet och lägga ut den under mina sidor. Det är ett medvetet val och det kan mycket väl vara otillbörligt att undanhålla information om avtalsbindningstid om det skulle prövas.


Ja tyvärr har du nog rätt på samtliga punkter här, uselt cd!

#5417

Postad 20 February 2018 - 19:01

Andreaz
  • Andreaz
  • Användare

  • 195 inlägg
  • 0
Står ju fortfarande att man kan se bindningstid på Min sida på deras hemsida, dåligt om funktionen varit borta ett år.

Var hittar jag information om mitt abonnemang?

På Min sida kan du se vilka programpaket och kanaler du abonnerar på, läsa dina senaste fakturor och se vilken bindningstid du har. Där kan du även byta kanalpaket och beställ ny hårdvara.

#5418

Postad 21 February 2018 - 15:12

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Canal Digital? När kommer den nya boxen till Sverige?

 

Hej, 

 

Den kommer i Mars, vi längtar lika mycket som våra kunder. 

Hälsningar Cassandra 



#5419

Postad 21 February 2018 - 15:41

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

  • 900 inlägg
  • 0

Står ju fortfarande att man kan se bindningstid på Min sida på deras hemsida, dåligt om funktionen varit borta ett år.

Var hittar jag information om mitt abonnemang?

På Min sida kan du se vilka programpaket och kanaler du abonnerar på, läsa dina senaste fakturor och se vilken bindningstid du har. Där kan du även byta kanalpaket och beställ ny hårdvara.

 

Man kan ju notera att CD är aktiva i denna tråden och måste uppenbarligen ha läst inläggen om detta, men avstår att svara på just denna fråga men svarar på andra frågor samtidigt

 

Frågan till CD kvarstår, varför kan man inte kan se sin bindningstid och inte heller har kunnat göra detta sedan ett bra tag tiillbaka?



#5420

Postad 21 February 2018 - 16:50

alfista
  • alfista
  • Veteran

  • 2230 inlägg
  • 0

Den kommer i Mars, vi längtar lika mycket som våra kunder. 
 

Att det det inte var långt bort var ganska uppenbart på hur påstridiga era nasare varit på sistone att sälja befintliga boxar, långa utläggingar om hur föråldrad min ADB-box var och hur mycket bättre smartboxarna var. Att det var nya boxar på ingång hade de minsann aldrig hört talas om.
Bäst de ligger i ordentligt nu.



#5421

Postad 23 February 2018 - 10:18

OMD28
  • OMD28
  • Mästare

  • 3032 inlägg
  • 0

Man kan ju notera att CD är aktiva i denna tråden och måste uppenbarligen ha läst inläggen om detta, men avstår att svara på just denna fråga men svarar på andra frågor samtidigt
 
Frågan till CD kvarstår, varför kan man inte kan se sin bindningstid och inte heller har kunnat göra detta sedan ett bra tag tiillbaka?


Har du kollat om du kan se bindningstiden på https://minatjanster.se

#5422

Postad 23 February 2018 - 10:28

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2810 inlägg
  • 0

Har du kollat om du kan se bindningstiden på https://minatjanster.se


Går inte att logga in. (ios)

#5423

Postad 23 February 2018 - 11:04

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

  • 1377 inlägg
  • 0

Går inte att logga in. (ios)


Trött jag blir på nya konton o appar hit o dit. Bättre om CD kunde skriva bindningstid när man tittar på sina sidor.

#5424

Postad 23 February 2018 - 11:07

OMD28
  • OMD28
  • Mästare

  • 3032 inlägg
  • 0

Går inte att logga in. (ios)


Du måste skapa ett konto först, skrolla längre ner på,sidan

#5425

Postad 23 February 2018 - 12:22

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2810 inlägg
  • 0

Du måste skapa ett konto först, skrolla längre ner på,sidan


Ok.

#5426

Postad 23 February 2018 - 12:36

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

  • 900 inlägg
  • 0

Hej, 

 

Den kommer i Mars, vi längtar lika mycket som våra kunder. 

Hälsningar Cassandra 

 

Hej Canal Digital,

 

När kommer bindningstidsinfo tillbaka till Mina Sidor och varför togs informationen bort?


Redigerat av kenta2, 23 February 2018 - 12:36.


#5427

Postad 23 February 2018 - 12:39

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

  • 900 inlägg
  • 0

Har du kollat om du kan se bindningstiden på https://minatjanster.se

 

Mina tjänster läser bara av de återkommande betalningar som går via ens egna bankkonton och sniffar fram vart de går.

 

Därefter får man själv ange bindningstid för typ sitt CD abonnemang. Dvs helt meningslöst för att få bilden av sin bindningstid.



#5428

Postad 23 February 2018 - 14:48

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Man kan ju notera att CD är aktiva i denna tråden och måste uppenbarligen ha läst inläggen om detta, men avstår att svara på just denna fråga men svarar på andra frågor samtidigt

 

Frågan till CD kvarstår, varför kan man inte kan se sin bindningstid och inte heller har kunnat göra detta sedan ett bra tag tiillbaka?

Hej

Ber om ursäkt för sent svar. När vi gick över till vår nya webb så har tyvärr möjligheten att se bindningstiden via mina sidor försvunnit.

Vi ska se till att fixa detta så ni kan se bindningstiden under mina sidor igen. Tack för ni informerade oss om detta.

Mvh
Niklas



 


Redigerat av Allente Sverige, 23 February 2018 - 14:48.


#5429

Postad 23 February 2018 - 14:52

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

@Canal Digital Sverige

 

På lördag börjar serien Shetland på SVT1 kl 21:30. Men man kan inte lägga in en serieinspelning på programmet eftersom Canal Digitals EPG-data är inaktuell. Canal Digitals programinformation anger att man skall visa filmen "Pitch perfect" i stället för Shetland.

 

När har ni på CD tänkt ordna fungerande EPG-data? Hur många kunder behöver klaga innan ni börjar överväga att rätta till problemet?

Hej Priskvark

Det är tyvärr en del problem med serieinspelningarna på SVT just nu, testade göra en serieinspelning på Homeland och Shetland och det fungerade inte att serieinspela på någon av dem. Jag har skickat en felanmälan på problemet och återkopplar när problemet är löst. 

Mvh
Niklas



#5430

Postad 23 February 2018 - 17:22

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5321 inlägg
  • 0
Mina sidor är otroligt dåliga, känns som de utvecklades för 10 år sedan.

#5431

Postad 26 February 2018 - 09:42

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 1

Hej

Nu fungerar det att programmera serieinspelning på Homeland. Hör gärna av er om ni upplever problem igen.

Mvh
Niklas



#5432

Postad 28 February 2018 - 00:19

Priskvark
  • Priskvark
  • Användare

  • 125 inlägg
  • 1

Hej

Nu fungerar det att programmera serieinspelning på Homeland. Hör gärna av er om ni upplever problem igen.

Mvh
Niklas

 

Tack Niklas!

 

Kan du också felanmäla att SVT1 har felaktiga tablåer löpande efter 3 dagar från innevarande dag? Alltså är hela tablån fel fr.o.m. lördag 3/3. Det är ett fel som pågått under 2018. Jag har givetvis felanmält det själv via supporten flera gånger men där tycks man inte föra informationen vidare eller också kanske personen som sköter programdata inte klarar av sitt jobb?

 

(Ursäkta att jag upprepar informationen om bristen (d.v.s. tjatar) här i tråden - men jag hade ju inte behövt göra det om CD löst problemet. Det här får hur som helst bli sista gången jag tar upp ämnet även om CD inte klarar av att lösa problemet.)



#5433

Postad 28 February 2018 - 08:29

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2126 inlägg
  • 1

Tack Niklas!
 
Kan du också felanmäla att SVT1 har felaktiga tablåer löpande efter 3 dagar från innevarande dag? Alltså är hela tablån fel fr.o.m. lördag 3/3. Det är ett fel som pågått under 2018. Jag har givetvis felanmält det själv via supporten flera gånger men där tycks man inte föra informationen vidare eller också kanske personen som sköter programdata inte klarar av sitt jobb?
 
(Ursäkta att jag upprepar informationen om bristen (d.v.s. tjatar) här i tråden - men jag hade ju inte behövt göra det om CD löst problemet. Det här får hur som helst bli sista gången jag tar upp ämnet även om CD inte klarar av att lösa problemet.)

+1 på denna.

Har Viasat, Telia och Comhem motsvarande långvariga problem att presentera en korrekt TV-tablå? Eller är det bara Canal Digital som spelar i knatteligan här?

#5434

Postad 28 February 2018 - 08:58

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 1

Tack Niklas!

 

Kan du också felanmäla att SVT1 har felaktiga tablåer löpande efter 3 dagar från innevarande dag? Alltså är hela tablån fel fr.o.m. lördag 3/3. Det är ett fel som pågått under 2018. Jag har givetvis felanmält det själv via supporten flera gånger men där tycks man inte föra informationen vidare eller också kanske personen som sköter programdata inte klarar av sitt jobb?

 

(Ursäkta att jag upprepar informationen om bristen (d.v.s. tjatar) här i tråden - men jag hade ju inte behövt göra det om CD löst problemet. Det här får hur som helst bli sista gången jag tar upp ämnet även om CD inte klarar av att lösa problemet.)

Hej Prisvark

Tack för informationen, jag har felanmält att EPG´n är felaktig och ska personligen följa upp detta. Jag är medveten om att vi har en del problem med EPG´n just nu och att det ställer till problem för er som vill göra inspelningar. Jag uppskattar att ni delar med er när ni ser något som inte stämmer i EPG´n.

Jag återkopplar när problemet är löst.

Mvh
Niklas


Redigerat av Allente Sverige, 28 February 2018 - 08:59.


#5435

Postad 01 March 2018 - 09:54

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

  • 434 inlägg
  • 0

När kommer favoritlistan igång igen ? Läste om en bugg , men det var ju flera månader sen. Hopplöst när alla kanaler kommer fram i kanallistan. Vill ju bara ha mina kanaler där..



#5436

Postad 01 March 2018 - 09:57

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

När kommer favoritlistan igång igen ? Läste om en bugg , men det var ju flera månader sen. Hopplöst när alla kanaler kommer fram i kanallistan. Vill ju bara ha mina kanaler där..

Hej andersgog

Vad är det som inte fungerar med favoritlistan och vilken box använder du?

Mvh
Niklas



#5437

Postad 01 March 2018 - 10:23

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

  • 434 inlägg
  • 0

Hej andersgog

Vad är det som inte fungerar med favoritlistan och vilken box använder du?

Mvh
Niklas

 

Oj sitter på jobbet , men den senaste boxen för parabol har jag. Jo när jag trycker fram min kanallista , får jag fram alla kanaler i ert utbud. Vill ju bara få fram mina kanaler som jag har i min favoritlista. Väljer jag ett program så längst ner kan jag ändra till favorit och då får jag bara fram mina favoriter. Men när jag går in i listan igen , kommer alla kanaler upp igen.

Har läst om det i denna tråd innan , då skrev ni att det var en bugg , men skulle fixas till i nästa uppdatering. Har Inspelningsbar HD-box 500 GB


Hej Melmac, Buggen i kanallistan och engelskt språk kommer vi ta med i en mjukvaru-fix som vi jobbar med just nu. Gällande fråga 3 så är det lite knepigare då det är "extern utrustning" utöver vår box. Man kan alltid felsöka tillsammans med vår kundservice på tel. 0770-33 22 11 för att se över alternativen. Vänligen Micke 

 

Detta menar jag. 


Redigerat av andersgog, 01 March 2018 - 10:27.


#5438

Postad 01 March 2018 - 11:10

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1029 inlägg
  • 0

Har ADB 500gb och har också haft problem med att favoritlistan försvinner ibland men har också kommit på vad som hjälper för att få den att "fastna". När du går in guiden och väljer favoritlistan måste du byta kanal innan du går ur guiden. Gör du det kommer favoritlistan upp nästa gång!


Redigerat av Legion, 01 March 2018 - 11:10.


#5439

Postad 01 March 2018 - 11:44

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

  • 434 inlägg
  • 0

Har ADB 500gb och har också haft problem med att favoritlistan försvinner ibland men har också kommit på vad som hjälper för att få den att "fastna". När du går in guiden och väljer favoritlistan måste du byta kanal innan du går ur guiden. Gör du det kommer favoritlistan upp nästa gång!

 

Tack för info , testar hemma sen :)



#5440

Postad 01 March 2018 - 11:54

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2810 inlägg
  • 0
När jag trycker på ”ok” så kommer aktuell kanalista fram. Sen använder jag höger vänster pilknapp att skifta listorna med. Har tre, alla kanaler,favorit dvs mina favoriter,och text där jag har de kanaler som har textremsa. (Plats 130 och framåt eller vad de nu ligger. Inga konstigheter alls.

#5441

Postad 02 March 2018 - 07:58

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

  • 434 inlägg
  • 0

När jag trycker på ”ok” så kommer aktuell kanalista fram. Sen använder jag höger vänster pilknapp att skifta listorna med. Har tre, alla kanaler,favorit dvs mina favoriter,och text där jag har de kanaler som har textremsa. (Plats 130 och framåt eller vad de nu ligger. Inga konstigheter alls.

 

Felet jag gjorde var att jag var i tv-guiden , och provade allas tips. Tänkte att jag var dum i huvudet ordentligt.

Men fick hjälp av Niklas på CD , tack för det Niklas. Så nu funkar det :)



#5442

Postad 03 March 2018 - 22:08

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 479 inlägg
  • 0

Hej Prisvark

Tack för informationen, jag har felanmält att EPG´n är felaktig och ska personligen följa upp detta. Jag är medveten om att vi har en del problem med EPG´n just nu och att det ställer till problem för er som vill göra inspelningar. Jag uppskattar att ni delar med er när ni ser något som inte stämmer i EPG´n.

Jag återkopplar när problemet är löst.

Mvh
Niklas

 

 

Nu verkar EPG:n på SVT1 HD funka men nu finns det ingen EPG:data på TV6 HD.



#5443

Postad 04 March 2018 - 00:05

homery
  • homery
  • Lärjunge

  • 416 inlägg
  • 0
Det är strul med epg hela tiden. Fixa.

#5444

Postad 04 March 2018 - 01:13

Priskvark
  • Priskvark
  • Användare

  • 125 inlägg
  • 0

Nu verkar EPG:n på SVT1 HD funka men nu finns det ingen EPG:data på TV6 HD.

 

Märkligt att vi har så olika resultat.

 

SVT1 har just nu fel tablå på t.ex. hela fredagen den 9/3 när jag kontrollerar.

Däremot har TV6 HD fyllt på med EPG-data - men tyvärr är den delvis felaktig.

 

homery sammanfattar läget bra med 2 korta meningar :)


Redigerat av Priskvark, 04 March 2018 - 01:14.


#5445

Postad 04 March 2018 - 06:27

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 479 inlägg
  • 0

Märkligt att vi har så olika resultat.

 

SVT1 har just nu fel tablå på t.ex. hela fredagen den 9/3 när jag kontrollerar.

Däremot har TV6 HD fyllt på med EPG-data - men tyvärr är den delvis felaktig.

 

homery sammanfattar läget bra med 2 korta meningar :)

 

 

Kollade nu lite noggrannare, det är rätt EPG på SVT1 HD fram till klockan 11:25 den 9/3 sen blir det helt fel.

 

TV6 HD har jag fortfarande ingen EPG på.



#5446

Postad 05 March 2018 - 13:05

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Kollade nu lite noggrannare, det är rätt EPG på SVT1 HD fram till klockan 11:25 den 9/3 sen blir det helt fel.

 

TV6 HD har jag fortfarande ingen EPG på.

Hej

Jag har felanmält EPG´n för SVT 1 HD. TV6 HD verkar vara uppe och rulla igen. Kan ni testa och bekräfta?
Jag ska kolla upp om EPG´n för TV6 HD är felaktig.

Mvh
Niklas



#5447

Postad 05 March 2018 - 14:01

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Hej

Jag har felanmält EPG´n för SVT 1 HD. TV6 HD verkar vara uppe och rulla igen. Kan ni testa och bekräfta?
Jag ska kolla upp om EPG´n för TV6 HD är felaktig.

Mvh
Niklas

Hej

Har felanmält att visst innehåll i epg´n för TV6 HD inte är korrekt uppdaterat. 

Mvh
Niklas



#5448

Postad 05 March 2018 - 14:29

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 479 inlägg
  • 0

Hej

Jag har felanmält EPG´n för SVT 1 HD. TV6 HD verkar vara uppe och rulla igen. Kan ni testa och bekräfta?
Jag ska kolla upp om EPG´n för TV6 HD är felaktig.

Mvh
Niklas

 

 

Har precis installerat den nya OnePlace-boxen och där finns det EPG för TV6 HD men jag har inte hunnit kolla om den är rätt.



#5449

Postad 05 March 2018 - 15:11

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

  • 1255 inlägg
  • 0

@CD:

Kan ni kolla TV3 HD när ni ändå är igång?

 

Boxers epg anger ncis på onsdag 21:00. Er epg angav något helt annat när jag skulle programmera inspelningen igår...



#5450

Postad 05 March 2018 - 15:52

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

@CD:

Kan ni kolla TV3 HD när ni ändå är igång?

 

Boxers epg anger ncis på onsdag 21:00. Er epg angav något helt annat när jag skulle programmera inspelningen igår...

Hej

Det verkar som det är fel i vår EPG. Testa programmera på nytt imorgon så bör det fungera. Tack för informationen.

Mvh
Niklas





2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.