Battlefield Bad Company
858 svar till detta ämne
Postad 08 July 2008 - 12:32
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
mmmhm...fryslagg. Jag hann uppdatera till 2.40 och fryslagg kommer och går en hel del. Men det borde ju ge sig iochmed 2.41 som släpptes idag hoppas jag. Gör sista skiftet natt till fredag..sen nästan sex veckor semester =)
Hur är det när man joinar en spelsession? Jag får ofta " game unavalible " när jag försöker joina nen squad,utan squad invite. Beror detta på att spelet inte märker av att folk spelar multi- eller singleplayer? Full server?
Hur funkar det med squad invites? Spelar man samma i squad rundan efter med? Joinar man en squad nu,utan att fått invite, så får man hoppas på det bästa att man hamnar i samma, och om man väl gör det så är man ändå inte i samma squad omgången efter.
Inget nytt om patch? Jag vill ha klanstöd,andra multiplayer modes och att dom fixar att headset funkar bättre.
Spelet växer bara mer och mer faktiskt. Riktigt kul!
game unavalible betyder att det är full server..tcyker dem kunde ha skrivit Full serv eller nåt.. Klantigt.. =) Squad invite funkar som så att om du får en inbjudan av nån och du joinar den så kommer ni alltid hamna i samma squad runda efter runda till någon av er loggar ur spelet..!!!Så det är bara om du får en squad invite eller skickar en squad invite innan spelet startar som ni alltid kommer hamna i samma squad. Om du tar Join session kan du inte joina en viss squad mitt i spelet utan du får hoppas på att du hamnar i samma som den andra.. Men då rundan efter byter du squad till någon annan precis som du skrev..
Postad 08 July 2008 - 12:34
Nyluh
-
Nyluh
-
Lärjunge
-
-
383 inlägg
Jag tankade 2.41 innan jag hoppade in och lirade idag. Efter ca 20 min så kom en del bra fryslagg i ca 5 min tid. Sen märkte jag inget. Så det är väl fortfarande kvar antar jag.
Postad 08 July 2008 - 15:33
Unregisteredb92a947c
-
Unregisteredb92a947c
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Mitt problem med EA-kontot är löst. Länken som skickas via epost skulle innehålla punkten på slutet efter frågesträngen. Då jag högerklickade på länken och valde "kopiera länk" så kom den inte med. Kanske kan hjälpa någon annan som har problem med att länka profiler hos EA. https://profile.ea.com/Jag börjar tröttna på Bad Company nu. Är less på att tömma hela magasin i ryggen på fiender utan at ta kål på dom. Hade en runda igår då allt fungerade perfekt, tre, fyra skott med M16 och dom dog - kände mig som en gud. Men det blev en kort glädje, nästa gång jag körde igång spelet så var det lagg och idag får man återgå till att tömma magasin och försöka gömma sig. Ska kämpa, stöna, svära och envisas till rank 25 sen åker COD4 in i släden igen, är väl inget vidare där heller men ett skott, en död i alla fall om man siktar rätt.
Postad 08 July 2008 - 16:19
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Mitt problem med EA-kontot är löst. Länken som skickas via epost skulle innehålla punkten på slutet efter frågesträngen. Då jag högerklickade på länken och valde "kopiera länk" så kom den inte med. Kanske kan hjälpa någon annan som har problem med att länka profiler hos EA.
https://profile.ea.com/
Jag börjar tröttna på Bad Company nu. Är less på att tömma hela magasin i ryggen på fiender utan at ta kål på dom. Hade en runda igår då allt fungerade perfekt, tre, fyra skott med M16 och dom dog - kände mig som en gud. Men det blev en kort glädje, nästa gång jag körde igång spelet så var det lagg och idag får man återgå till att tömma magasin och försöka gömma sig. Ska kämpa, stöna, svära och envisas till rank 25 sen åker COD4 in i släden igen, är väl inget vidare där heller men ett skott, en död i alla fall om man siktar rätt.
tråkigt att höra att du börjar lessna på BF. Tycker tvärt om mot dej ja..Skönt att man inte dör med en träff om nån siktar som ett arsel fast ändå dör man på 1 skott.! Tycker lite att de är de roliga med BF att man dör inte direkt när man spawnat.. Man hinner leva lite även fast man har fått nåra skott i ryggen.. COD tycker ja är alledeles för intesivt för mitt öldrickande =).. Ussch jaa bättre o sitta som backup i en helikopter och bara mysa fram över fältet o skjuta ibland när man har lust. Föresten skapligt bra många har blivit med helikoptern,helt överlägset att ha en duktig förare om man sitter med kanonen. Totte ja tycker du skall vänta på uppdateringen och ge det en chans till. Tror att den kommer innehålla en hel del fräsiga grejer som man säkert kan spela på en annan MP nivå så att de räcker med 1-2 skott för att döda en.. Plus att de kommer ju ut med conquestpack snart =)..++++ KLANSUPPORT. Bara det tar spelet till en annan dimension. Sen var det ju lika laggigt på cod för de var stora överbelastningar på servrarna i början också(tyckte tom de var värre på cod).. Vänta om nån vecka-månad ska du se att Bf flyter på lika bra som ja dricker öl på lördagkvällar... Ses på fältet mina herrar,,,!
Postad 08 July 2008 - 16:41
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Jag börjar tröttna på Bad Company nu. Är less på att tömma hela magasin i ryggen på fiender utan at ta kål på dom. Hade en runda igår då allt fungerade perfekt, tre, fyra skott med M16 och dom dog - kände mig som en gud. Men det blev en kort glädje, nästa gång jag körde igång spelet så var det lagg och idag får man återgå till att tömma magasin och försöka gömma sig. Ska kämpa, stöna, svära och envisas till rank 25 sen åker COD4 in i släden igen, är väl inget vidare där heller men ett skott, en död i alla fall om man siktar rätt.
Hade samma känsla som dig för ett tag sen, jag dog men inte dom. Men det vänder, var samma sak på COD4.
Postad 08 July 2008 - 17:50
Unregisteredb92a947c
-
Unregisteredb92a947c
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Jag är på rank 21 nu så fyra kvar, men det lär ju ta lite tid i nuvarande takt så uppdateringen kanske hinner komma om det nu hjälper. Det värsta är att Kill/Death Ratio bara sjunker och sjunker. Det stora problemet är att det blir så ojämnt att man inte får någon vettig spelstil man kan använda sig av. Antingen så träffar man normalt eller så inte. Ibland laggar det men oftas har jag då en fördel av någon konstig anledning (spelstilen då man inte träffar så bra kanske). Jag tycker det händer oftare i BF:BC att man dör direkt då man spawnar än i COD4, fram för allt om man väljer vissa baser - gäller att ta det lungt med att hoppa in.
Jag brukade köra Battlefield 2 på PC för några år sedan och upplevde aldrig samma frustation där som nu (mus/tan naturligtvis men ändå). Man kanske börjar bli lite torr i bollen med åren men BF:BC känns inte lika roligt. Spelet är ju i grunden roligt med stora ytor, fordon och annat men kan man inte göra annat än att lägga minor och köra över folk i brist på synk (eller vad det nu är) så tröttnar man snabbt.
Men man får väl göra som ni säger Voldoo och Chris_, ta en pause, vänta och se vad som händer - det kanske vänder med uppdateringar och annat.
Körde med en spanjor en stund idag. Vi förlorade ronden och spanjoren var alldeles galen så det är tur man inte kan det språket. Han hade över 800 poäng medan vi övriga låg på runt 60. Motståndarlaget hade mellan 200 och 400 poäng var. Jäklar, jag trodde maskinen skulle explodera av spansk ilska. Stängde leende av - det får räcka för idag - tror jag, bara fyra kvar...
Postad 08 July 2008 - 18:02
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Japp, är nog rätt stil att ta en paus. Jag har inte spelat COD4 på 1 månad.  Kommer suga när man ska spela det igen, eller har väl jämt varit kass. K/D ratio har bra och dåliga sidor, när det går dåligt då tänker jag på den hela tiden.
EDIT: Kom och tänka på en sak, nu när jag spelar Bad Company så har fläkten börjat låta ganska mycket. Är spelet så krävande?
Redigerat av Unregistered28641812, 09 July 2008 - 10:57.
Postad 09 July 2008 - 11:07
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
Japp, är nog rätt stil att ta en paus. Jag har inte spelat COD4 på 1 månad. Kommer suga när man ska spela det igen, eller har väl jämt varit kass. K/D ratio har bra och dåliga sidor, när det går dåligt då tänker jag på den hela tiden.

EDIT: Kom och tänka på en sak, nu när jag spelar Bad Company så har fläkten börjat låta ganska mycket. Är spelet så krävande? 
samma här,ibland så hoppar fläkt lägge 3 in(beroende på hur varmt det är inne).är nog ganska jobbigt för konsolen då det är en himla massa uträkningar som måste göras hela tiden.
Postad 09 July 2008 - 13:29
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Hur kommer det bli med klanmatcher, med detta konstiga serverupplägget? Och kommer det vara som i BF2, att man bara andvänder originalvapnen, alltså inte något upplåst, det är ju reglerna i bf2, men det blir ju rätt konstigt i BF:BC..
Postad 10 July 2008 - 07:57
Evelon
-
Evelon
-
Forumräv
-
-
515 inlägg
Det var kul igår , lyckades ju dock komma med på motståndarlaget. Voldoo sprängde mig ett antal ggr och Fahle hade övertag i en mot en situationer. Ska bli ändring på det:)
Det fryslaggade igår. Återkommande fryslagg med 5 minuters intervaller. Senare försvann det helt.
Postad 10 July 2008 - 08:57
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
Det var kul igår , lyckades ju dock komma med på motståndarlaget. Voldoo sprängde mig ett antal ggr och Fahle hade övertag i en mot en situationer. Ska bli ändring på det:)
Det fryslaggade igår. Återkommande fryslagg med 5 minuters intervaller. Senare försvann det helt.
håller på att få spunk på laggandet.första matchen jag spelade igår med Voldoo å CO flött på fint...andra matchen så började det små hacka å ######s...blir så arg!!!.men det var ändå kul så länge det varade.
Postad 10 July 2008 - 09:00
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Blev så förbannad igår.. Ingenting gick som de skulle,ja blev dödad 5011 gånger kändes de som! Men de var rätt roligt iaf =).. Synd att ja missade kniven på dej evelon på oasis banan.. Du sprängde dej själv istället =),tror du blev lite rädd hehe.. Vi lär köra lite längre någon annan dag. Sambon skulle ha tvn =(...
Postad 10 July 2008 - 09:39
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Hur kommer det bli med klanmatcher, med detta konstiga serverupplägget? Och kommer det vara som i BF2, att man bara andvänder originalvapnen, alltså inte något upplåst, det är ju reglerna i bf2, men det blir ju rätt konstigt i BF:BC.. 
Ingen som vet?  Ett sånt här spel måste man kunna spela "riktiga" matcher, alltså klan mot klan, tycker ni inte det?
Postad 10 July 2008 - 10:27
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
Ingen som vet? Ett sånt här spel måste man kunna spela "riktiga" matcher, alltså klan mot klan, tycker ni inte det? 
jag hoppas värkligen det.dom har ju BF2 som mall när det gäller clan spel.
Postad 12 July 2008 - 06:44
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Har ej inskaffat spelet ännu men någon som vet om man kan spela co-op singleplayer online? Satt och sneglade på gold edition och såg att man får five Gold Edition weapons från start. Är det värt detta eller tar det lång tid får att få rank 25 då man annars får dessa vapen?
Postad 12 July 2008 - 07:04
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
Har ej inskaffat spelet ännu men någon som vet om man kan spela co-op singleplayer online? Satt och sneglade på gold edition och såg att man får five Gold Edition weapons från start. Är det värt detta eller tar det lång tid får att få rank 25 då man annars får dessa vapen?
1.nej 2.beror på,själv så säger jag nej.tar ju bort en del av utmaningen/belöningen av att nå högsta rank 3.tog våran Voldoo runt 38h spelande,beror ju helt klart på hur duktig man är.
Postad 12 July 2008 - 11:10
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
MMM köp inte gold edition... skit kul att låsa upp lite då och då.
Fahla ja är inte lycklig på dej just nu alltså hahaha... Fan va du dödade mej igår. Direkt ja spawnade så tog du mej. Har du tjuvtränat? Såg att du fick in lite sköna träffar med heliktoptern!
Är det bara jag som tycker end of the line är helt klart bästa banan? Eller oasis är ju också rätt grymm..
Postad 12 July 2008 - 11:18
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
Fahla ja är inte lycklig på dej just nu alltså hahaha... Fan va du dödade mej igår. Direkt ja spawnade så tog du mej. Har du tjuvtränat? Såg att du fick in lite sköna träffar med heliktoptern!
Är det bara jag som tycker end of the line är helt klart bästa banan? Eller oasis är ju också rätt grymm..
haha!,jag hade ju äran att va exakt där du spawnade första gången?.sen så var det väl bara flyt att mitt sikte hittade igen dig några gånger.köra helicopter?,ja tack.börjar va ganska duktig on jag får skryta  .MEN det är riktigt svårt att flyga nu på senaste när det hackar mest hela tiden..
Postad 12 July 2008 - 12:41
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
Ja, dem banorna är J*vligt roliga likaså Harvest day, men den banan jag tycker minst om är Ascension. Undrar om det kommer några nya banor till conquest, nån som hört något? Voldoo Jag såg att du var påväg upp till mig med "niven" på oasis-banan, tänkte möta upp dig men då blev du pansarvagnsmat Nån som kör med dualshock 3? köpte en idag, ska bli kul o se hur den beter sig i BC. Later!
Postad 12 July 2008 - 13:04
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
ja kör med dualshock funkar kalas med durret och grejer =). sambon köpte mina när hon var i thailand för 300 kr styck =)
Postad 12 July 2008 - 13:43
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
1.nej 2.beror på,själv så säger jag nej.tar ju bort en del av utmaningen/belöningen av att nå högsta rank 3.tog våran Voldoo runt 38h spelande,beror ju helt klart på hur duktig man är.
Ok. Låter som att det ej blir ett köp av Gold edition. Det går inte ens att köra co-op framför samma TV som i army of two?
Postad 13 July 2008 - 12:54
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Ikväll jobbar sambon kväll så de blir en del spelande från kl 18.00. dem som vill kan väl joina min match.. Ja skickar invite till dem som är inne vid 18.00 så får vi se om de är någon som joinar...=)
Postad 13 July 2008 - 14:15
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
Ikväll jobbar sambon kväll så de blir en del spelande från kl 18.00. dem som vill kan väl joina min match.. Ja skickar invite till dem som är inne vid 18.00 så får vi se om de är någon som joinar...=)
kommer nog in lite senare ikväll,hoppas man hamnar på fi sidan Voldoo
Postad 13 July 2008 - 14:51
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Har spelat demot en hel del nu, blir en beställning i veckan faktiskt. ######r vad kul det är. Sen blire krig boys!
Postad 13 July 2008 - 22:03
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Gud va ja älskar dessa EA servrar... Fy ***** för dem...Hela Mp var helt nere vid 18-19 vet ej om de fixat det än... Vi får ta o köra nånannan gång.ska se om de e fixat vid 12 inatt...
Postad 14 July 2008 - 19:03
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Gud va ja älskar dessa EA servrar... Fy ***** för dem...Hela Mp var helt nere vid 18-19 vet ej om de fixat det än... Vi får ta o köra nånannan gång.ska se om de e fixat vid 12 inatt...
Hehe ja, dom funkar inte alltid 100. Lite synd, men blir nog bättre
Postad 16 July 2008 - 12:47
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Har precis inköpt BF. Vad är skillnaden på ranked och unranked? Kan man även låsa upp vapen om kör unranked?
Postad 16 July 2008 - 14:31
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Nämen va kul och ha en massa MHB medlemmar på Bad Company . Tar mig friheten också och lägger in mitt psn id till högen... Har beställt ett bluetooth headset så förhoppningsvis kommer det imorgon eller Måndag.
Psn id: xdusty
Får lägga in mig i detta träsket. Chromorifhia : StatusX6 Har skickat inbjudan till resterande på listan.
Postad 16 July 2008 - 14:39
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
Har precis inköpt BF. Vad är skillnaden på ranked och unranked? Kan man även låsa upp vapen om kör unranked?
på unranked så registreras inte poängen du kännar ihop under matchen.å det är ju inge kul,inga poäng inga upplåsta vapen..välkommen i gänget förresten
Postad 16 July 2008 - 14:59
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Kul attt distantholler och xdusty körde ett par matcher mot mej igår =). Gillar mina dog tags på dej xdusty,men du fick ju in 2 på mej å  . Fyllde ju år igår så de var ju inte mer än rätt att ja fick döda er ett par extra gånger  ... De blir lir inatt från kl 22.00
Postad 16 July 2008 - 15:39
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
på unranked så registreras inte poängen du kännar ihop under matchen.å det är ju inge kul,inga poäng inga upplåsta vapen..välkommen i gänget förresten 
Tackar. Kommer att bli en del lirande ikväll förhoppningsvis.
Postad 17 July 2008 - 00:13
xdusty
-
xdusty
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
Kul attt distantholler och xdusty körde ett par matcher mot mej igår =). Gillar mina dog tags på dej xdusty,men du fick ju in 2 på mej å . Fyllde ju år igår så de var ju inte mer än rätt att ja fick döda er ett par extra gånger ... De blir lir inatt från kl 22.00
Hehe jag var nära att få en tredje dog tag på dig! Hade gömt mig på en balkong brevid guldlådan och såg att du var på väg... Hade kniven redo och precis när du står där vid lådan och jag rushar mot dig så dyker två lagkamrater upp från trappan och skjuter dig innan jag hann fram. Men du ägde nästan konstant varje konfrontation man hade hehe... Grattis i efterskott förresten  Conquest mode, någon som vet när det släpps?!
Postad 17 July 2008 - 01:42
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1833 inlägg
Kul attt distantholler och xdusty körde ett par matcher mot mej igår =). Gillar mina dog tags på dej xdusty,men du fick ju in 2 på mej å . Fyllde ju år igår så de var ju inte mer än rätt att ja fick döda er ett par extra gånger ... De blir lir inatt från kl 22.00
Det var trevligt! Tack även för ikväll då jag lyckades ta din dog tag en gång! Kändes väldigt bra med tanke på hur många av mina du har
Postad 17 July 2008 - 07:39
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Lirar gärna en runda eller två ikväll. Fick spelet igår.
psn: wickedkman
Postad 17 July 2008 - 10:50
corv1
-
corv1
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Fråga om unlocks.
Jag är nu rankad som "Staff Sergeant" (total score 2207). Hur många unlocks borde jag då ha?
Jag har nämligen slarvat med att låsa upp vapen direkt, och misstänker nu att jag har fått för få...
Totalt har jag nu låst upp 3st, men det borde väl vara fler???
Postad 17 July 2008 - 11:02
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Fråga om unlocks.
Jag är nu rankad som "Staff Sergeant" (total score 2207). Hur många unlocks borde jag då ha? Jag har nämligen slarvat med att låsa upp vapen direkt, och misstänker nu att jag har fått för få... Totalt har jag nu låst upp 3st, men det borde väl vara fler???
Man får ju inte unlocks för varje rank, så det stämmer nog. Spelar man demot tex, då får man en unlock. Eller signar upp till EA:s nyhetsbrev. Så finns många sätt att fixa unlocks
Postad 17 July 2008 - 12:19
corv1
-
corv1
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Man får ju inte unlocks för varje rank, så det stämmer nog. Spelar man demot tex, då får man en unlock. Eller signar upp till EA:s nyhetsbrev. Så finns många sätt att fixa unlocks 
Ok, då stämmer det säkert! Tack. Och jag räknade inte med de unlocks jag fått på annat sätt...
Postad 17 July 2008 - 12:41
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
själv har ja en unlocks kvar som ja nog aldrig kommer att få.. Är någon find all five unlock som ja inte orkar bry mej i..
Ja distant du tog mina dog tags igår. Det hoppas ja du aldrig gör om..
Var in och tittade på mina dog tags och den som ligger i topp med fyra är xdusty sen kommer en hel drös med 3 stycken som du distantholler och fahla  . Har förövrigt tagit 207 stycken =).
Postad 17 July 2008 - 12:46
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Hmm... vilken unlock tycker ni jag ska ta? Har låst upp en go bössa till supportklassen, googles till snipern, och har en semiautomatic vapen till snipern med, och självklart sprutan till assault... brukar nästan allt spela assault eller support när jag ska rusha mot guldtackorna som attacker... kanske ska nån bössa till assault... vilken tycker ni ?
Postad 17 July 2008 - 16:10
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Om du spelar mycket som assault, då är auto-injector livsviktig. Eller du kanske har den redan?
Postad 17 July 2008 - 16:14
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
EAs servrar är iaf snabbare än Bungies när dom väl fungerar
Det tar ju evigheter numera att hitta en match i Halo3, i Battlefield kommer man in i action direkt.
Postad 17 July 2008 - 16:58
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
F*n va irriterande det är när spelet fryser sig när man har en bra kill/death ratio på en bana!!! har hänt en gång per dag på sistone
Postad 17 July 2008 - 17:46
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Hmm... vilken unlock tycker ni jag ska ta? Har låst upp en go bössa till supportklassen, googles till snipern, och har en semiautomatic vapen till snipern med, och självklart sprutan till assault... brukar nästan allt spela assault eller support när jag ska rusha mot guldtackorna som attacker... kanske ska nån bössa till assault... vilken tycker ni ? 
Dessa använder jag.. Assault - m16a12 och injector. Denna gubbe har ja nästan jämnt när ja är defensive. Recon - ...... Spelar aldrig recon men har alla vapen upplåsta. Har svårt för de där med o smyga =) Specialist . UMP-c4. Totalt överlägsen kompination för att ta alla pansarvagnar samt ha en kulsnabb bössa som tar dem flesta =) Har dödat runt 600 med bara UMPn. Har den här gubben jämnt när ja ska anfalla. Demolition - NeoStead 2000 är väl den bästa med denna gubbe,är väl bra att vara demolist om de är för många dryga pansarvagnar eller mkt närstrider då neosteaden är överlägsen.. Support - MG36 och mortar strike är väl det bästa med den här gubben,man försöker väl använda den här gubben ibland på Oasis och end of the line när man vet att de finns helikoptrar och mkt pansarvagnar så man kan laga =) Detta är dem enda vapnen jag använder och tycker det räcker bra... Ni som inte riktigt tycker att ranken åker upp fort och nyss börjat spela,försök att lägga c4 på bomben medan du plantar. Har du lagt 4 c4 samt att du plantat bomben och spränger c4an innan bomben sprängs så får du minst 50 poäng om oxå bomben smäller. Försök även om du ser bomben från långt håll ta bazooka lr tanks och skjut på den. Du får 10 poäng för varannat skott du träffar den plus om den går sönder helt 30 poäng. På det viset går det snabbt att komma upp i minst 500 per runda.. Nu funkar även det att ta screenshots som ni kan hämta på http://badcompany.ea...photos/ps3/ditt psn id Så nu får ni se upp så de inte blir knivningar för dem kommer garanterat finnas som bildbevis här sen =)
Postad 17 July 2008 - 19:50
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
själv har ja en unlocks kvar som ja nog aldrig kommer att få.. Är någon find all five unlock som ja inte orkar bry mej i.. Ja distant du tog mina dog tags igår. Det hoppas ja du aldrig gör om..
Var in och tittade på mina dog tags och den som ligger i topp med fyra är xdusty sen kommer en hel drös med 3 stycken som du distantholler och fahla . Har förövrigt tagit 207 stycken =).
jag får nog ta och landa helin så jag får mig några fler dogtags med ditt namn på Voldoo. gårdagens rund på Oasis får mig att le lite elakt.jag kommer nog att bli anklagad för aimbot(stavning)snart,vet inte riktigt hur många gånger jag lyckades pricka av dig med helin..
Postad 17 July 2008 - 20:58
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Vad är era PSN namn? så kan vi lira nån gång.
Postad 17 July 2008 - 21:15
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
jag får nog ta och landa helin så jag får mig några fler dogtags med ditt namn på Voldoo. gårdagens rund på Oasis får mig att le lite elakt.jag kommer nog att bli anklagad för aimbot(stavning)snart,vet inte riktigt hur många gånger jag lyckades pricka av dig med helin..
det var dog tags du ville ha av mej va?? Dina ville inte bli tagna.. Du hann ju ta 1 innan jag tog 3 av dina ttags nyss =). Var kul som fan ,först hade du skapligt övertag på mej med massa kill sen kom mina tags =) . Har nu 7 tags från dej Fahla..Skärpning =). Hoppas klan support updaten kommer snart så vi kan börja lira mot dem stora busarna =)
Postad 17 July 2008 - 21:32
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
D-J - SWE-666 Evelon - Evelon Folke_folkesson - Jockeff_90 Banana - Tamland Smolik - Hyvonen Warcow - Distanholler Fahla - Fahla-swe morlock - morlock Chris_ - seagal88 Voldoo - Voldoo japu - japu80 _TOTTE_ - tony4456 lazyboy_se - lazyboy_se nautiqu3 - nautiqu3- (?) The Slink - Racerkorven viro - viro99 blitzkrieg -Sweblitz garret - Garrett1975 Chromorifhia - StatusX6 wickerman - wickedkman xdusty - xdusty Där har vi nya listan.. Vore bra om den låg på första sidan.. Hur skulle man kunna göra det? prata med en moderator lr dylikt? Hoppas att många av er är med på en MHB klan sen så vi kan spöa alla tjommar ute i världen,förmodligen kommer headset och allting funka perfekt när uppdateringen kommer.
Redigerat av Unregisteredca15b0a9, 17 July 2008 - 21:34.
Postad 17 July 2008 - 21:47
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
D-J - SWE-666 Evelon - Evelon Folke_folkesson - Jockeff_90 Banana - Tamland Smolik - Hyvonen Warcow - Distanholler Fahla - Fahla-swe morlock - morlock Chris_ - seagal88 Voldoo - Voldoo japu - japu80 _TOTTE_ - tony4456 lazyboy_se - lazyboy_se nautiqu3 - nautiqu3- (?) The Slink - Racerkorven viro - viro99 blitzkrieg -Sweblitz garret - Garrett1975 Chromorifhia - StatusX6 wickerman - wickedkman xdusty - xdusty
Där har vi nya listan.. Vore bra om den låg på första sidan.. Hur skulle man kunna göra det? prata med en moderator lr dylikt? Hoppas att många av er är med på en MHB klan sen så vi kan spöa alla tjommar ute i världen,förmodligen kommer headset och allting funka perfekt när uppdateringen kommer.
Längtar som F*n tills klanuppdateringen kommer, hoppas den blir "klanvänlig", nu har jag aldrig lirat bf2 men det vore smidigt om alla i klanen joinade och kunde söka på "klanmatch" så bildas det ett spel med en annan klan... Men hoppas den kommer snart (updaten)
Redigerat av D-J, 17 July 2008 - 22:24.
Postad 17 July 2008 - 22:33
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Längtar som F*n tills klanuppdateringen kommer, hoppas den blir "klanvänlig", nu har jag aldrig lirat bf2 men det vore smidigt om alla i klanen joinade och kunde söka på "klanmatch" så bildas det ett spel med en annan klan... Men hoppas den kommer snart (updaten) 
Ja fy fasen vad kul. Då blir det mycket spelande!
Postad 18 July 2008 - 00:43
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Det lär bli ännu mer grymmare när det blir klan matcher!
Tycker dom borde fixa så att man kan använda pilknapparna till att meddela sin lagkamrater att man har sett en fiende/behöver skjuts/behöver liv.
Det är ju ändå 3 knappar som är helt fria!
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|