Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Fallout 3

541 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara
Fallout 3 (PC) (PC-spel) 9 9.117646 (16) 99:-
Fallout 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 9.249998 (19) 200:-
Fallout 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 9 9.181818 (10) Inga priser
2 relaterade trÄdar

Postad 25 May 2009 - 15:58

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlĂ€gg
  • 0
Vad tyckte du om broken steel goset666?

Postad 25 May 2009 - 19:56

Goset666
  • Goset666
  • Amatör

• 53 inlĂ€gg
  • 0
Tyckte Broken Steel var helt OK.

Det bÀsta var som sagt att man gick över level 20 samt hittade ett par nya roliga vapen.

Just level ökningen gav mervÀrde till hela Fallout 3 Àven om man kan tycka att just den biten kunde de slÀppt gratis via XBOX live...

Helt OK questar men tycker det var bÀttre story och trevligare miljö i The Pitt, dock troligen en smaksak.

Ett par bonus questar bjöd Broken Steel pÄ som var kul att se vad som hÀnde efter man klarat Fallout 3 Àven om de var ganska rutinmÀssiga sÄ var det kul att det hÀnde lite nya saker i den "gamla" delen av vÀrlden ocksÄ dÀr man varit tidigare. Fick det hela att kÀnna sig mer levande och sammansflÀtat med Fallout 3.

BÄde Broken Steel samt The Pitt tycker jag Àr helt klart vÀrt sina 800 MP. Satt ett par kvÀllar nÄgra timmar varje gÄng. ( SmÄbarnförÀldrar, sÄ min speltid Àr numera ganska begrÀnsad...)

Jag spelar pÄ Normal men tycker Broken Steel var aldeles för enkelt. Samma sak med The Pitt.

Saknar lite att det inte kommer vÀldigt stora varelser eller nÄgot stort fordon av nÄgot slag. Nu blir striderna oftast vÀldigt korta och man agerar utan rÀdsla och gÄr pÄ rutin. Var mer spÀnnande i början dÄ man inte hade sÄ mycket erfarenhet och prylar dÄ man gick ner i nÄgon övergiven tunnelbana eller byggnad.

Fanns inget sÄdant i Broken Steel eller The Pitt om man bortser frÄn nÄgra helicoptrar som gick enkelt att skjuta ner.

Hoppas att de fixar till svÄrighetergraden i de kommande tvÄ DLC:na sÄ att man fÄr lite mer utmaning i sjÀlva striderna. Ena DLC handlar ju om utomjordingar sÄ det verkar ju lovande..

Saknar lite utmaningen i striderna. Hade varit kul om de kunde fÄ till lite roliga strider framöver dÄ man behöver tÀnka till lite, planera och förbreda. Lite som Bioshock bjöd pÄ nÀr man slogs mot de olika Big Daddies. Gick ju inte direkt att bara rusa fram och skjuta. Nu i Fallout kÀnns det som man Àr lite av en super mÀnniska dÀr inte mycket biter pÄ en.

Dock ett klockrent köp som sagt ÀndÄ.

Jag fÄr kanske höja svÄrighetsgraden en nivÄ i kommande DLC om det forfarande verkar vara lite för enkelt..

Har man lagt sÄ mÄnga timmar pÄ Fallout 3 sÄ Àr det vÀrt varje krona att fÄ nÄgra timmar mer sammanhÀngande story och se nya miljöer Àn att bara vandra runt i den gamla Fallout vÀrlden om alla sidoquester och annat Àr utfört.

Ser fram emot att möta seglivade utomjordingar och stora rymdskepp inom nÄgra mÄnader !

Redigerat av Goset666, 27 May 2009 - 20:44.

Postad 25 May 2009 - 22:10

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlĂ€gg
  • 0
Ja Point Lookout and Mothership Zeta ser man fram emot :D

Postad 28 May 2009 - 11:03

TukTuk
  • TukTuk
  • LĂ€rjunge

• 252 inlĂ€gg
  • 0
Nu kommer snart The Pitt & Operation Anchorage pÄ DVD för 259kr! :) Ett mÄste för varje fantast. Synd bara att inte Broken Steel Àr med.

En frÄga - har inte spelat klart F3 som onding Ànnu men det Àr vÀl inga problem att spela dessa och sedan komma tillbaka för att avsluta spelet? Kan man Àven hoppa fram och tillbaka? AlltsÄ lÀmna simulatorn/The Pitt för en snabb vandring hemma?

Postad 28 May 2009 - 13:29

DanielSchenström
  • DanielSchenström
  • Beroende

• 1102 inlĂ€gg
  • 0
Du kan inte lÀmna simulatorn. The Pitt kan du lÀmna och komma tillbaks till men inte hur som helst förÀn du klarat storyn dÀr. Och du mÄste spela dem innan du klarat spelet om du inte laddat in Brotherhood of Steel eftersom det vanliga slutet gör att spelet tar helt slut.

Postad 30 May 2009 - 18:16

Goset666
  • Goset666
  • Amatör

• 53 inlĂ€gg
  • 0
Broken steel kommer sedan ocksÄ ut pÄ skiva tillsammans med Point Lookout and Mothership Zeta.

NÄgot senare slÀpps en game of the year edition pÄ Fallout 3 dÀr alla 5 DLC kommer med !

SÄ har man inte skaffat sig Fallout 3 Ànnu och har annat att spela kan man vÀnta till slutet av Äret och införskaffa sig Game of the year edition som har ett trevligt vÀrde. ( om man nu orkar vÀnta sÄ lÀnge dock....)

Tycker de kunde slÀngt med Broken steel i den utgÄvan som kommer nu sÄ de samlade alla 3 DLC pÄ en och samma skiva som redan existerar som hade gett betydligt mervÀrde för spelarna.

Är ju som sagt ganska stor risk att man Ă€r pĂ„ en hög nivĂ„ (nĂ€ra 20) nĂ€r man klarat av vanliga Fallout 3 om man gjort lite sidoquestar och annat. ( tror jag sjĂ€lv slutade pĂ„ 18-19 eller vad det var.)

SjÀlv vÀntade jag pÄ Broken Steel och körde den först och sedan de andra tvÄ DLC för att fÄ ut sÄ mycket som möjligt.

VÀntar nu med spÀnning pÄ nÀsta kapitel och hoppas pÄ hÄrt motstÄnd denna gÄngen !

Postad 31 May 2009 - 10:56

TukTuk
  • TukTuk
  • LĂ€rjunge

• 252 inlĂ€gg
  • 0

Du kan inte lÀmna simulatorn. The Pitt kan du lÀmna och komma tillbaks till men inte hur som helst förÀn du klarat storyn dÀr.

Hmm, OK tack! DĂ„ vĂ„gar jag inte köra de tvĂ„ före Broken Steel. Är pĂ„ level 19 och vill ju inte slösa bort XP.

SÄ har man inte skaffat sig Fallout 3 Ànnu och har annat att spela kan man vÀnta till slutet av Äret och införskaffa sig Game of the year edition som har ett trevligt vÀrde. ( om man nu orkar vÀnta sÄ lÀnge dock....)

Är ju som sagt ganska stor risk att man Ă€r pĂ„ en hög nivĂ„ (nĂ€ra 20) nĂ€r man klarat av vanliga Fallout 3 om man gjort lite sidoquestar och annat. ( tror jag sjĂ€lv slutade pĂ„ 18-19 eller vad det var.)

Fy vad elakt av dem. :) Nu stÄr jag hÀr helt förvirrad. Jag som trodde det var en bra deal med 2 DLC pack men sÄ kommer GOTY ut senare och den mÄste man ha.

Ja, level 19 och det Àr ÀndÄ andra genomspelningen...

Postad 10 July 2009 - 12:08

Goset666
  • Goset666
  • Amatör

• 53 inlĂ€gg
  • 0
SÄ dÄ var Point Lookout avklarat.

Tycker det var en mycket bra tillÀgg med bra questar och hÀrlig miljö och stÀmning. Mycket timmar för pengarna som sagt.

OcksÄ lite skoj att en av questarna var du tvungen att ta dig tillbaka till capital Wastelands för att avsluta questen.

Dock tycker jag fotfarande det var nÄgot lÀtt Àven om det var nÄgot tuffare motstÄnd Àn de tidigare DLC. Började pÄ levl 26 och slutade pÄ level 28 nÀr jag var klar. Hade nog hoppats pÄ att det skulle vara lite tuffare mostÄnd Àn vad det bjöds pÄ...

Hoppas Mothership Zeta Àr utformat för level 30 sÄ att det kan bjuda pÄ Ànnu hÄrdare motstÄnd utan att man skall behöva Àndra svÄrighetsgraden i sjÀlva spelet. ( spelar sjÀlv pÄ Normal som jag alltid gör i alla spel först)

Hoppas fortfarande pÄ lite större varelser att möta som krÀver lite mer Àn vanligt i striderna tex att verkligen behöva lÀgga ut minor och annat för att fÄ ner motstÄndarna.

NÄgon jÀtte robot eller kanske rent av nÄgot stort rymdskepp kanske man kan hoppas pÄ i sista DLC till Fallout 3 !

Postad 15 July 2009 - 11:26

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • LĂ€rjunge

• 365 inlĂ€gg
  • 0
Ok, nu har jag nÄgra frÄgor.
Spoiler

Tack pÄ förhand.

Redigerat av Unregistered1689, 15 July 2009 - 11:28.

Postad 15 July 2009 - 11:54

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlĂ€gg
  • 0
Det Àr bajslite ammo i början av spelet, men det blir bra en bit in. Finns en hel del smÄquests i megaton annars.

Postad 15 July 2009 - 12:57

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • LĂ€rjunge

• 365 inlĂ€gg
  • 0
Ok, dÄ vÀntar jag antar jag, finns det fler stÀder som jag kan gÄ till redan nu?

Postad 15 July 2009 - 13:13

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlĂ€gg
  • 0
Du kan gÄ till varje stad i hela spelet. Det Àr det fina med Fallout 3 :blink:

Postad 15 July 2009 - 19:03

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • LĂ€rjunge

• 365 inlĂ€gg
  • 0
Chillegrill, dÄ Àr det bara att ta reda pÄ var dem finns. I Oblivion finns ju alla stora stÀder pÄ kartan frÄn början.
Förutom det och att man har pistoler sÄ Àr det hÀr spelet otroligt likt Oblivion. Inte för att jag har nÄgot emot det men ÀndÄ.

Redigerat av Unregistered1689, 15 July 2009 - 19:06.

Postad 16 July 2009 - 07:24

Unregistered2e8df88d
  • Unregistered2e8df88d
  • Wannabe

• 48 inlĂ€gg
  • 0
Om du har sprÀngt Megaton kan det vara idé att besöka Tenpenny Tower som finns Ät sydvÀst. Utan att spoila för mycket kan jag sÀga att du kan fortsÀtta Wasteland Survival Guide trots att Moira Brown inte finns kvar i Megaton.

Postad 16 July 2009 - 18:26

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • LĂ€rjunge

• 365 inlĂ€gg
  • 0
Lyckades inte hÄlla mig lÀngre efter Wasteland Survival Guide-questerna, sÄ om det fanns andra quester dÀr sÄ Àr vÀl det lite synd men kul var det i alla fall.
Spoiler

Synd att jag inte sÄg vad du skrev tidigare sÄ hade jag sluppit hÄlla mig men aja, whatever :). Tack iaf.

Inför andra som stÄr inför samma dilemma sÄ kan jag sÀga att det Rivet City finns sydost om megaton, lÄngt sydost. Man kommer dit om man gör Wasteland survival questerna, men om man inte orkar göra dem sÄ finns alltsÄ Rivet City i sydöstra Capital Wasteland.

Redigerat av Unregistered1689, 16 July 2009 - 18:27.

Postad 18 July 2009 - 07:22

Andi_One
  • Andi_One
  • MĂ€stare

• 3008 inlĂ€gg
  • 0
Kan ju tipsa om att Moria klarade sig o finns pÄ ett annat stÀlle sÄ du kan fortsÀtta Wasteland Survival Guide iaf :)
Fast de hade ju wellermark redan skrivit 2 inlÀgg upp ser ja nu ;)

Fan vilket underbart spel!
Jag spelade 12 timmar runt Jul, sen nu mitten av Juni tog ja upp spelet igen.
Nu har ja passerat 65 timmar. Spelat igenom mainquest, Anchorage, Broken Steel och
har precis dragit till The Pitt. Är vĂ€l runt 1000XP frĂ„n Level 30.
Men vilken Perk ska man vÀlja vid level 30? SJukt svÄrt val dÀr fan ;)

Postad 18 July 2009 - 10:00

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • LĂ€rjunge

• 365 inlĂ€gg
  • 0
AAh! Fan vad jag hatar det hÀr spelet just nu!

NÀr jag hade gjort typ vÀrldens svÄraste quest och nÄgra andra quester sÄ börjar jag lita pÄ auto saven, men sÄklart sÄ ska en kille i uppföljar questen bugga, ocksÄ gÄr jag ut för att se om han fixar sig dÄ. Det gjorde han inte kan jag sÀga. Men dÀremot autosaven gÄr igÄng sÄ jag inte kan ladda om innan gubbj*veln buggar, sÄ nu mÄste jag spela om 2h 43min!
SĂ„ j*vla irriterande!

Postad 18 July 2009 - 10:05

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • LĂ€rjunge

• 365 inlĂ€gg
  • 0
AAH! F*n vad jag hatar det hÀr spelet just nu!

NÀr jag hade gjort typ vÀrldens svÄraste quest och nÄgra andra quester sÄ börjar jag lita pÄ autosaven av nÄgon anledning, dÄ buggar en gubbe i uppföljarquesten. DÄ gÄr jag ut och in igen för att kolla om han har fixat sig dÄ. Det gjorde han inte kan jag sÀga, men dÀremot autosaven gÄr igÄng sÄ nu kan jag inte ladda om precis innan gubbj*veln buggar! Nu mÄste jag alltsÄ spela om 2h 43 minuter! SÄ j*vla irriterande!

Edit: InsÄg nu meningslösheten med det jag skrev, sÄ det ber jag om ursÀkt för men jag behövde bara skriva det dÀr, det kÀnns redan bÀttre.

Redigerat av Unregistered1689, 18 July 2009 - 10:07.

Postad 21 July 2009 - 17:42

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • LĂ€rjunge

• 365 inlĂ€gg
  • 0
NÄgra fler frÄgor om det hÀr spelet. Nu spelade jag klart mainstoryn i spelet, men nu kan jag inte fortsÀtta (wtf?). Och dÄ kom jag pÄ att jag kunde köpa en expansion som gjorde att jag kunde fortsÀtta spela och gÄ level 30.

FrÄga ett: MÄste jag köpa alla andra expansioner ocksÄ dÄ?

Och frÄga tvÄ: Kan jag fortsÀtta pÄ quester jag redan hade eller finns det bara nya quester?

Sen frÄga tre:
Spoiler

Postad 22 July 2009 - 05:56

DanielSchenström
  • DanielSchenström
  • Beroende

• 1102 inlĂ€gg
  • 0
Det Àr expansionen Broken Steel som gör att man kan fortsÀtta. Alternativt, om du har en sparning innan slutet kan du förstÄs anvÀnda den ocksÄ och spela klart alla sidouppdrag innan du gÄr till byggnaden dÀr slutstriden Àr.

Du mÄste inte köpa de andra expansionerna.

FrÄga tvÄ vet jag inte men jag antar att allt man inte gjort finns kvar.

FrÄga tre tror jag inte det spelar nÄgon roll för din person men kanske för de andra, och har du laddat ner Broken Steel innan sÄ ska det finnas ytterliggare alternativ pÄ "första" slutet.

Postad 22 July 2009 - 09:35

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • LĂ€rjunge

• 365 inlĂ€gg
  • 0
Tack sÄ mycket, dÄ gÄr jag och köper det nu dÄ :)

Postad 22 July 2009 - 09:49

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlĂ€gg
  • 0
Alla expansioner avklarade. Bra grejjer! Ser fram emot mothership zeta, sÄ kan jag Àntligen komma till lvl 30!

Postad 22 July 2009 - 15:20

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • LĂ€rjunge

• 365 inlĂ€gg
  • 0
Nu har jag laddat ned den dÀr addonen, men det funkar ju inte! Jag har samma val som förut och jag kommer inte ut. Sen kommer den dÀr filmen och sen kan jag inte göra annat Àn att ladda om till precis innan.

Det mÄste vÀl finnas nÄgot annat sÀtt Àn att ladda om sÄ lÄngt bak att jag mÄste döda alla dem dÀr supermutanterna för att fÄ tag pÄ den dÀr G.E.C.K.-saken igen, vilket var den segaste questen jag hann göra?

Redigerat av Unregistered1689, 22 July 2009 - 15:22.

Postad 26 July 2009 - 21:03

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • LĂ€rjunge

• 365 inlĂ€gg
  • 0
AlltsÄ, jag vet nu att jag missbrukar forumet lite, men jag fÄr det inte att fungera med Broken Steel.
PÄ gamefaqs stÄr det att man kan köra in en slav i purifiern, men Charon vÀgrar. DÄ gÄr man ju in sjÀlv (eller tvingar in henne) och dÄ vet ni som har spelat klart spelet resten sjÀlv. Det stÄr ocksÄ pÄ gamefaqs att man sen ska vakna upp och fÄ reda pÄ vad som hÀnde och sen fortsÀtta spela, men det kommer ingenting sÄnt, snÀlla hjÀlp mig!

Jag blir helt galen, har försökt med olika saker typ 20 gÄnger och den dÀr filmen börjar gÄ mig pÄ nerverna.

Postad 27 July 2009 - 07:15

DanielSchenström
  • DanielSchenström
  • Beroende

• 1102 inlĂ€gg
  • 0
De flesta expansionerna tar ett litet tag att komma igÄng (nÄgra minuter typ), men det Àr möjligt att om ens sista sparning Àr i slutstridsrummet att det Àr för sent. Kolla pÄ falloutwikin (som jag tyvÀrr inte har URL-en till, men det Àr vÀl en googling bort), dÀr lÀr de veta.

För sÄ som de beskriver det pÄ gamefaqs, sÄ ska det gÄ till. Det vanliga slutet kommer först, sen eftertexter, sen fortsÀtter det.

Postad 28 July 2009 - 10:57

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • LĂ€rjunge

• 365 inlĂ€gg
  • 0
Tack sÄ mycket, jag testar den dÀr falloutwikin dÄ.

Edit: Nej nu skiter jag i det hÀr, ingenting funkar, jag vÀntar pÄ GOTY-versionen sÄ allting finns pÄ disken frÄn början. DÄ blir det förhoppningsvis fÀrre problem, ocksÄ har jag kanske fÄtt tillbaka suget, nu Àr jag bara irriterad pÄ skiten.

800 MS-points Ät h*lvete, tack!

Redigerat av Unregistered1689, 28 July 2009 - 12:30.

Postad 28 July 2009 - 13:37

Unregisteredba341f94
  • Unregisteredba341f94
  • AnvĂ€ndare

• 135 inlĂ€gg
  • 0

Tack sÄ mycket, jag testar den dÀr falloutwikin dÄ.

Edit: Nej nu skiter jag i det hÀr, ingenting funkar, jag vÀntar pÄ GOTY-versionen sÄ allting finns pÄ disken frÄn början. DÄ blir det förhoppningsvis fÀrre problem, ocksÄ har jag kanske fÄtt tillbaka suget, nu Àr jag bara irriterad pÄ skiten.

800 MS-points Ät h*lvete, tack!

Är du uppkopplad till live? LĂ€ste nĂ„gonstans att man mĂ„ste vara det för att det ska funka, har sjĂ€lv samma problem som dig hĂ€r uppe hos mina förĂ€ldrar(inget nĂ€tverk möjligt vid 28" tjocktv:n :) ), ska testa med uppkoppling hemma ( körde aldrig hemma innan jag Ă„kte)

Postad 28 July 2009 - 13:55

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • LĂ€rjunge

• 365 inlĂ€gg
  • 0
Vilket sammantrÀffande, Jag köpte det ocksÄ precis innan jag skulle till min mormor i SkÄne, hon har inget internet hemma dÄ hon inte ens har en dator.
Jag körde inte heller hemma innan jag Äkte, sÄ det kan mycket vÀl vara sÄ, tyvÀrr sÄ mÄste jag vÀnta pÄ att ta reda pÄ det tills jag kommer hem :). Aja, tur att mormor Àr bra sÀllskap istÀllet för xbox xD

Postad 01 August 2009 - 18:38

Goset666
  • Goset666
  • Amatör

• 53 inlĂ€gg
  • 0

Alla expansioner avklarade. Bra grejjer! Ser fram emot mothership zeta, sÄ kan jag Àntligen komma till lvl 30!

Samma med mig. Är pĂ„ 28 och hoppas ta mig till 30 med sista tillĂ€gget.

Sedan fÄr vi lÀgga undan Fallout tills nÀsta spel kommer i serien. :)

Postad 02 August 2009 - 16:50

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • LĂ€rjunge

• 365 inlĂ€gg
  • 0
RROD, nu sÀljer jag spelet och skiter i det hÀr tills GOTY kommer, jag tackar nu för mig och för alla svar under den hÀr jobbiga perioden :(.

Edit: Det fixade sig, gÄngen efter jag satte pÄ den sÄ fungerade den igen.

Redigerat av Unregistered1689, 06 August 2009 - 23:59.

Postad 05 August 2009 - 18:02

Goset666
  • Goset666
  • Amatör

• 53 inlĂ€gg
  • 0

Tog ner det i eftermiddags. Blir att pÄbörja det nÀr barnen gÄtt och lagt sig ikvÀll.

Skall bli intressant Àven om betyget verkar vara lite sÀmre Àn pÄ de tidigare DLCna.

Postad 05 August 2009 - 19:53

Unregistered1156
  • Unregistered1156
  • Veteran

• 1852 inlĂ€gg
  • 0
Körde igenom Fallout 3 pÄ pc nÀr det slÀpptes och har nu köpt det plus de tvÄ slÀppta expansionerna som finns pÄ skiva för att spela igenom pÄ xbox.

Har man nÄgon nytta av expansionerna innan man klarat ut spelet eller nÀstan klarat ut av ovanstÄende inlÀgg att döma eller kan jag lira igenom igen utan att bry mig om att stoppa i expansionerna i dvd-lÀsaren?

Postad 06 August 2009 - 14:18

Goset666
  • Goset666
  • Amatör

• 53 inlĂ€gg
  • 0

Körde igenom Fallout 3 pÄ pc nÀr det slÀpptes och har nu köpt det plus de tvÄ slÀppta expansionerna som finns pÄ skiva för att spela igenom pÄ xbox.

Har man nÄgon nytta av expansionerna innan man klarat ut spelet eller nÀstan klarat ut av ovanstÄende inlÀgg att döma eller kan jag lira igenom igen utan att bry mig om att stoppa i expansionerna i dvd-lÀsaren?

Det finns ju en del bra vapen och rustningar i expantionerna som du kanske vill ha med dig under resten av Fallout Àventryren.

Dock Àr det i Broken Steel expantionen som level cap höjs till 30 frÄn 20 samt lÀgger till lite nya fÀrdigheter.

SÄ lÀnge som du inte nÄr level 20 eller vill ha lite extra vapen och rustningar kan du nÀstan klara Fallout 3 som det Àr och sedan köra expantionerna. Det Àr dock först efter Broken steel som du kan klara grund uppdraget i Fallout 3 men att spelet forstÀtter ÀndÄ sÄ att du kan göra sidoquester och andra expantioner.

SjĂ€lv körde jag igenom hela Fallout 3 och sedan började jag pĂ„ Broken Steel sĂ„ att level cap höjdes och dĂ€refter tog jag mig an de andra expantionerna EFTER att jag spelat klart Broken Steel sĂ„ jag hade sĂ„ stor nytta som möjligt av level capen. Även en del sidoquestar etc i Fallout 3 gick jag tillbaka och klarade av dĂ„ man pĂ„ nytt kunde gĂ„ upp i level.

Postad 06 August 2009 - 16:02

Unregistered1156
  • Unregistered1156
  • Veteran

• 1852 inlĂ€gg
  • 0
Alright, bra plan. Jag kör pÄ det! Tack!

Postad 07 August 2009 - 12:42

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlĂ€gg
  • 0
Man fÄr ju en del fina perks av survival guide quest serien om jag inte missminner mig ;)

Postad 11 August 2009 - 10:10

Goset666
  • Goset666
  • Amatör

• 53 inlĂ€gg
  • 0
DĂ„ var Mothership Zeta avklarat.

En besvikelse frÄn min sida.

Lite för enformig miljö samt lite trÄkiga och enformiga questar. GlÀnste bara till en 3-4 gÄnger vid olika tidpunkter. Dock mÀktigt vid de tillfÀllena, men allt för fÄ tillfÀllen som sagt..

Tyckte ocksÄ det var lite vÀl enkelt ocksÄ. Alien Captain tog man som sagt pÄ ett skott vilket var lite trÄkigt...

Helt OK nya vapen men bjöd inte pÄ nÄgot speciellt nytt.

Inte en helt vÀrdig avslutning pÄ Fallout 3 serien.

NÄdde dock level 30 sÄ dax att lÀgga spelet pÄ hyllan och invÀnta Fallout:Las Vegas :rolleyes:

Skall jag rekomendra nÄgot för de som bara har Fallout 3 och inte laddat ner nÄgon DLC skulle det vara att vÀnta tills skivan med Broken Steel samt Point lookout kommer. DÀr fÄr man som sagt mest vÀrde för pengarna.

Har man inte Fallout 3 alls men Àr sugen, sÄ vÀnta tvÄ mÄnader till sÄ finns game of the year upplagan ute med alla 5 DLC inkluderade.

Postad 11 August 2009 - 14:23

TukTuk
  • TukTuk
  • LĂ€rjunge

• 252 inlĂ€gg
  • 0

Har man inte Fallout 3 alls men Àr sugen, sÄ vÀnta tvÄ mÄnader till sÄ finns game of the year upplagan ute med alla 5 DLC inkluderade.

LÀtt för dig att sÀga - det Àr ju en hel evighet dit! :) SÄ sugen pÄ alla DLC nu men mest Broken Steel och nya levlar.

Vilken ordning skulle du rekommendera? För att fÄ ut det mesta.

Postad 11 August 2009 - 17:28

Goset666
  • Goset666
  • Amatör

• 53 inlĂ€gg
  • 0

LÀtt för dig att sÀga - det Àr ju en hel evighet dit! :) SÄ sugen pÄ alla DLC nu men mest Broken Steel och nya levlar.

Vilken ordning skulle du rekommendera? För att fÄ ut det mesta.

Broken Steel, Point Lookout, The Pitt, Operation A. & Mothership Zeta

Viktiga tycker jag Àr att börja med Broken Steel för att fÄ tillgÄng till nya fÀrdighter samt höjt levelcap.

Point Lookout tycker jag var den bÀsta DLC av dem alla och given 2:a The Pitt hÀrlig och bra stÀmning.

De tvÄ sista kul om man har tid och pengar över. Dock tycker jag man kan ta dem sist om man mer Àr ute efter Fallout 3 kÀnslan. Dock hittade man en del bra vapen och rustningar i de hÀr expantionerna. Kan ju vara ganska skoj att ha lite rejÀlt med laservapen och annat nÀr man rörjer runt i trÀsk, industristÀder ocksÄ En smaksak som sagt.

Point Lookout och Mothership Zeta kan nog upplevas som lite svÄra om man inte Àr 20+ i level skulle jag tro. Dock tycker jag svÄrighetsgraden inte Àr sÄ mycket att tÀnka pÄ nÀr man vÀljer ordning. DÄ kan man ta The Pitt före Point Lookout om man kÀnner sig lite osÀker pÄ sin level.

Mothership Zeta tycker jag helt klart man skall ta sist. Kan bli lite tufft att gÄ frÄn högteknologiska rymdskepp med laservapen till trÀskmarker och industristÀder. Inte helt lÀtt för psyket :lol:

Postad 11 August 2009 - 17:57

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlĂ€gg
  • 0
http://lokaltidninge.../995856914/1466

Min Recension av Mothership: Zeta

Postad 13 September 2010 - 10:07

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlĂ€gg
  • 0
En frÄga om nÄn av er fortfarande minns.

Spoiler

Redigerat av SejLax, 13 September 2010 - 10:10.

Postad 13 September 2010 - 10:17

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlĂ€gg
  • 0
Det beror pÄ hur lÄngt du kommit... :)

Spoiler

Postad 13 September 2010 - 10:26

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlĂ€gg
  • 0
Spoiler

Tack! =)

1 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar

Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.