Va? Det sa de inget om på EB när jag förhandsbokade...
Det var vad jag fick i Nyköping iallafall..
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
3 relaterade trådar
Postad 29 April 2008 - 05:43
Det var vad jag fick i Nyköping iallafall.. Postad 29 April 2008 - 06:53
Haha, ja jo okej såklart. Lat som man är vill man ju ha en länk att klicka på. Men i alla fall - det stämde med 399 kr...nerdig som jag var så spenderade jag + två till kvällen mellan 2100 - 0030 på MediaMarkt och köpte spelet. Men va fan, tre timmar i Jkpg:s största elektronikaffär och alla konsoler igång och gratis korv & bröd & Cola - jag klagar då inte! Eller vad säger du Bizhop? Redigerat av MrSpokk, 29 April 2008 - 07:06. Postad 29 April 2008 - 07:30
Får man åka hem från jobbet ännu?
Någon som handlade i natt och har några first impressions att dela med sig av? Postad 29 April 2008 - 07:34 Jag vill också åka hem, jobbigt att jag just kom hit bara. Postad 29 April 2008 - 07:45
Typiskt min tur, när jag nappade på erbjudandet från GAME så läste jag om okrypterade kreditkortsbetalningar osv. och valde E-kort för säkerhets skull.
Självklart så blev det strul när reservationen hävts och beloppet skulle dras i fredags, jag hoppades ju självklart att det skulle gå att lösa på något vis (t. ex. genom ett nytt fungerande kortnr) men så var inte fallet. GAME hänvisade till att jag var tvungen att göra en ny beställning, vilket självklart innebär att man går miste om 12 mån Live, MS-Points osv. Då detta erbjudande (och garantin att jag skulle få GAME Special Edition) var den enda anledningen jag faktiskt avbeställde mitt redan förbokade till förmån för GAME känns det föga lockande, så nu blir det till att hoppas att "lokala" El-Giganten har icke-uppbokade ex. i lager... Postad 29 April 2008 - 07:53 Jomenvisst...det är ju så det växer ut ett par extra hår på bröstet när man utför dessa extra manliga/tuffa aktiviteter Tur det var 18 års-gräns iaf så man inte behövde känna sig som jättegammal farbror.....nu räds man ju bara alla foton som togs under detta evenemang Ang. SDF recension så var det ju synd man inte läste den innan man dårade 3 timmar på MM Postad 29 April 2008 - 08:02
Nä nu ska jag lämna ungarna på dagis och fara och hänga på låset hos EB, vi ses säkert senare
Postad 29 April 2008 - 08:45
Ja jag fick till och med skapa en profil åt min sambo så hon (som är ledig idag M a o kommer hon förmodligen att börja plocka achievements innan mig Första intrycket var i alla fall...wow! Mer än så han jag inte prova. Postad 29 April 2008 - 09:05
Frugan har redan en profil från att vi spelade 'Scene It' tillsammans. Hon har dessutom fler achievements än mig i det spelet. Postad 29 April 2008 - 09:15
så vitt jag vet, vet man inte vart han kommer ifrån, bara från östeuropa! Postad 29 April 2008 - 09:29
Nu har jag varit på Elgiganten i Motala och köpt mitt exemplar. De hade bara ca 10 exemplar (ännu färre till PS3) och de gick troligtvis åt direkt eftersom vi var ett gäng som köade. Butiken är ganska liten i Motala och de har säkert tagit hem fler spel på andra håll.
Postad 29 April 2008 - 09:32
Elgiganten i umeå har slut på sina ex till PS3 utifall ngn tänker åka dit. Långa köer redan 10 vid butiken. Xbox360 hade de betydligt fler ex av. Nya leverenser till PS3 tidigast 5:e maj, men även d var osäkert.
Hur kommer d sig att produktionen till Playstation halkat efter så mkt? Postad 29 April 2008 - 09:43
Jahapp... nu har jag hämtat mina ex av GTA IV
Synd bara att man ska jobba till 16.00 Jag ska nog försöka ta ut lite komp ledigt idag, känns som att det hade passat mig jättebra just idag Postad 29 April 2008 - 09:52
Bra fråga. Färre fabriker som tillverkar BD kanske? Postad 29 April 2008 - 10:03
SKANDAL!!! Första och absolut Sista gången jag förbokar nåt via game.se!!!!!! Jag fick minsann inget spel idag!!! Måttligt road
Nån annan som faktiskt fått sitt spel från game?? Redigerat av Majorglenn, 29 April 2008 - 10:14. Postad 29 April 2008 - 10:07
Har redan börjat snickra på en lösning hur jag ska kunna sitta på altanen och samtidigt spela Postad 29 April 2008 - 10:15
Elgiganten i Skellefteå hade typ 4 på hyllan klockan 10.55.
Köpte 1 ex... Frågade inte om dom hade fler ex. Postad 29 April 2008 - 10:20
Jag har fått mitt spel från Game. GTA4, 12månader samt ett fodral innehållande 500ms-poäng. Postad 29 April 2008 - 10:22
Jag är inte ett dugg avundsjuk Postad 29 April 2008 - 10:23
Posten kom med mitt ex för 5 min sen
Nu ska det spelas! Postad 29 April 2008 - 10:43
GAME är ju en ***butik, det vet ju alla. Tar ju ÖVERPRISER för alla titlar!! Jag väntar fortfarande på posten... Hupp, där kom spelet genom postluckan... dags å lira, ciao....
Postad 29 April 2008 - 11:13
Köpte precis för 399:- på elgiganten i Upplands Väsby. Fanns en stor hylla med bara GTAIV där.
Postad 29 April 2008 - 11:19
Detta är en dyster dag.... Inget i brevlådan. Så mkt för förhandsbokning på GAME. Första och SISTA gången. Och ingen beer-bag får jag heller
bor i Norrköping om någon undrar. Redigerat av Unregisteredeb90775d, 29 April 2008 - 11:20. Postad 29 April 2008 - 11:47
För att slösa ännu mer av allas kopiösa vänte-tid tills de själva får spelet i handen:
Inte för att jag vet om spelet ligger i brevlådan, men webhallen har iallafall mailat mig koderna för exklusiva spelarbilder samt 500 poäng nu. Ännu mer slöseri: Rockstar social club är nere. Postad 29 April 2008 - 12:07 Mja, men:
"-ic" är en vanlig ändelse där nere också så jag drar slutsatsen att han är därifrån. Postad 29 April 2008 - 12:13
sen att det spelas massa sån radio i kusinens bil gör inte känslan sämre.
Postad 29 April 2008 - 12:16
Elgiganten Norrköping hade rätt många ex. när jag var där strax efter 11.
Postad 29 April 2008 - 12:31
okej nu när vi vet hur många ex varje butik i varje stad har och vem som fått sitt och inte fått så kanske någon kan komma med en första kommentar om hur själva spelet är?, sådär första timmarna...
Postad 29 April 2008 - 12:35
Kommentar om första känslan.
Måste säga att jag är positivt överraskad över hur bra spelet var, trodde att jag var lite för gammal eller rent av för tråkig för dessa spel då känslan när man kör bil inte är som den är i Forza... men rackarns vad sjysst det är. Att det sedan spelas serbisk radio i kusinens bil gör inte känslan sämre... eller att man får en mobil som man kan ändra signaler och dylikt på, detta gör bara spelet bättre känner jag. Nu gäller det bara att komma överrens med styrningar och knappar och sånt, tror ni andra som gillar den här typen av spel sedan tidigare finner det enkelt och väldigt nice från start. Och detta var då bara en första 10 minuter eller nåt. Redigerat av Unregistered56e968a9, 29 April 2008 - 12:38. Postad 29 April 2008 - 12:41
Mer kommentarer....
Jag måste säga att jag håller med Trineo i det lilla jag hann spela på lunchen;) KANPPARNA KÄNDES OVANA bl.a Men det kommer väll at lösa sig ju mer man spelar...man få väl spendera ett par tilmmar ikväll om man får för sambon... Sedan var det än liten bild detalj jag kan anmärka på och det är att det "laggade" lite i mellan åt, vet inte riktig varför men det var ändå där. //Pewi78 - peter2zack. Postad 29 April 2008 - 12:50
Efter en liten roadtrip så är nu även jag en stolt ägare till GTA IV, El-giganten hade några ex. kvar (även fast lagerstatusen på internet visade 0 på alla butiker).
Sen måste jag också ge credit till Game, trots att det blev en miss så känns det som dom tagit till sig min kritik och arbetar på att eliminera missar som den jag drabbades av. Så även om det inte bidde nåt spel denna gång så kanske man handlar nåt där i framtiden. Postad 29 April 2008 - 12:59
Mina första 10 minuter var en känsla av besvikenhet. Grafiken var otydlig, suddig...man blev yr, bilarna gick inte att styra.
Men efter en andra start av spelet så började jag uppskatta den suddiga grafiken, pga att spelet är så roligt! Det är hästlängder bättre än SA. Draw distance är också väldigt läcker med det blurriga i bakgrunden Nu ska jag bara få Michelle o hoppa i säng med mig Postad 29 April 2008 - 13:14
SÅJA, nu har mitt ex kommit. Det ligger i skåpet här på jobbet. Väntar bara på att komma hem.. kul att man slutar 22.00 ikväll.. suck!
Kan iaf inte vara värre för mig än vad det är för Majorglenn. I feel for ya buddy! Ses online sen! Postad 29 April 2008 - 13:31
Social Club öppen.
Postad 29 April 2008 - 13:35
Synd, det verkar inte finnas private lobby match i spelet. Får väl ställa in så man bara hör folk från friendslist och inte randoms då. Liberty City är ju en stor stad så man råkar väl inte på dom så ofta antagligen.
Postad 29 April 2008 - 13:40
Nu ska jag också vara förutsägbar och berätta det uppenbara; jag har köpt spelet. Men det var på det berömda håret. Elgiganten i Södertälje hade nämligen bara ett ex kvar klockan 14.00, och det exemplaret ligger nu bredvid mig på kontoret. Om ett par timmar smäller det. Jag är nästan barnsligt nöjd med att jag fick tag på spelet, det krävs inte mycket.
Postad 29 April 2008 - 13:46
Social Club funkar för mig och jag är nu reggad och kopplat mitt spel id.
Synd bara att man måste måla lite innertak innan man kan spela lite ikväll. Postad 29 April 2008 - 13:47
Hämtade ut mitt ex i förmiddags och har suttit med det nu i ett par timmar. Fasen vad kul det är. Har ägnat större delen av tiden till att utforska stan och här är mina första intryck:
Grafiken är underbar (och detta på en crt-tv). Det känns verkligen som att staden lever och allt är så underbart detaljrikt. Jag har dock inte hittat de ultimata bildinställningarna än och det är ibland bli lite väl mörkt på sina ställen. En ficklampa hade varit bra... Har inte haft några problem med något "lagg" alls än så länge. Helskön känsla i bilkörningen. De känns tyngre och de är inte lika lättmanövrerade som tidigare, vilket är positivt. Styrningen/knapparna är riktigt bra och det tog inte lång tid innan man hade koll på både cover-system och utzoomning av hud osv. Slagsmålen har större variation och känns mycket verkligare än i föregångarna. Man deckar inte heller någon med två slag längre. Man märker av den nya fysiken i princip allt man gör och den är verkligen imponerande. - Tja, det är väl my two cents efter ett par timmar med spelet. Tänkte ge mig på lite missions nu. Postad 29 April 2008 - 13:48
Tänkte inte ens köpa detta spelet än. Har hittills aldrig köpt ett spel till 360 som är dyrare än 300kr (fick dock COD4 i julklapp). Men när jag läste nånstans att Pc-city sålde det för 399 + 19 kr frakt så tänkte jag att billigare än så kommer det ju inte bli inom ett år ändå. Så då bestämde jag mig lite hastigt och lustigt för att skicka iväg en beställning. Tänkte att jag kanske inte skulle få det den 29e osv iom att jag beställde igår runt lunch. Men idag låg det hemma i brevlådan minsann! Har inte tid att spela på några dagar men jag fick mitt exemplar iaf och först NU börjar jag känna mig riktigt sugen. Jag har inte spelat GTA sen jag testade vice city lite på PC för några år sedan.
Postad 29 April 2008 - 13:49
Känner igen det där, ska själv regla klart vägg, isolera, gipsa, måla lister och så vidare. Och så skiner solen ute som aldrig förr. Inget passar bra ihop just nu Postad 29 April 2008 - 13:59
MikkoK: Jo, har typ samma problem... men när jag målat taket kan jag inte göra så mycket mer där förräns det torkat, sen skall det upp renoveringstapet (japps, börjar bli lat), målas och läggas golv... just det, har ett staket att bygga på baksidan också men där kan jag inte vara just nu pga pollen-allergi.
Postad 29 April 2008 - 14:22
Jag bor i Sumpan drygt 3-4 min från upplansdväsby där den skickades ifrån!! Hur svårt kan det vara för game/posten att skicka ett brev på 1 dag?!?! Behöver dom verkligen 2 dagar på sig!???!! VA LACK JAG ÄR!!!! Postad 29 April 2008 - 14:35
Fortsätter "lite" OT: Vidare så ska vi byta ytterdörrar och måla om hela kåken inkl. fönster. Och sen riva ur kök och badrum med invändigt. Skönt att man inte behöver fundera på va man ska göra på kvällarna Postad 29 April 2008 - 14:35
Fick också mitt idag från game idag samt 12 månaders live, men någon t-shirt eller spritpåse fick jag inte.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |