http://spel.feber.se...inte_720p_p_ps3
Sidan är blockad för mig från jobbet så jag kan inte kolla omdet stämmer.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
4 relaterade trådar
Postad 30 April 2008 - 09:11
Fast det ryktas att det inte ens går att köra i 720p på PS3
http://spel.feber.se...inte_720p_p_ps3 Sidan är blockad för mig från jobbet så jag kan inte kolla omdet stämmer. Postad 30 April 2008 - 09:18
Men betyder artonårsgränsen att man inte får sälja spelet till yngre? är inte det bara en rekommenderad ålder? det stod en kille före mig i kön igår och berättade för säljaren att hans mamma sa det var ok att han köpte spelet.. Postad 30 April 2008 - 09:18
Det hackar.... sällan det inte hackar... när det väl inte hackar under ett par få sekunder så är det okej....
..nej dom skulle ha släppt en ny San Andreas Just det.. det har hängt sig tre gånger för mig på tio minuter!! /Christian Jag lessnade ur på att det hängde sig så jag skaffa lite fusk och gick runt och mejade ner Postad 30 April 2008 - 09:22 Vad spelet har för intern upplösning på framebuffer och vad som skickas ut på HDMI-utgången behöver inte vara samma. Postad 30 April 2008 - 09:21
Tydligen är det 640p till PS3. Postad 30 April 2008 - 09:26
För mig så har det bara hängt sig en gång och det var när jag spelade multiplayer och min internetuppkoppling gick ner.
Hur menar ni när ni säger hackar? Menar ni att det inte flyter lika fint som t.ex. GT5P? eller menar ni att det segar när det händer lite för mycket samtidigt? Jag har fått "segheten" när polisen var extra upphetsad i en ganska trång passage. Postad 30 April 2008 - 09:36
japp å endå ser spelet bättre ut än på 360 som är 720p och har AA Redigerat av Scrapanatchi, 30 April 2008 - 09:37. Postad 30 April 2008 - 10:19 Nu har vi ju samma hårdvara allihop så jag förstår inte hur det kan vara olika. Det måste helt enkelt vara subjektivt hur man upplever det. Om man t.ex. börjar rotera kameran så skulle jag vilja påstå att man hamnar på max 15fps och det kallar jag lagg (och huvudvärk). Andra kanske inte har ont av det... Postad 30 April 2008 - 10:19
(Salakingen @ Apr 29 2008, 10:44 )
FY F-- !!! Jag är så J.... förbannad på Spelbutiken. Har jag förhandsbokat GTA 4 för 2 månader sedan.. Kl är nu 19:45(Måndag kväll) och har inte fått någon leverans bekräftelse .. så jag lär inte få spela i morgon .... Nytt: Ringde till spelbutiken.....skicka spelet i dag ...... Om jag hade beställt det hos någon annan så hade jag börjat lira nu ...posten var precis här ...... frågan är nu om jag hinner få det i morgon ??? eller får vänta till fredag hur som helst besviken på Spelbutiken......
Japp man kan inte lita på vad de säger i telefonen heller ... Fick ingen bekräftelse i går kväll .... på hemsidan har de flyttat fram orden till 2008-05-02 så jag avbokade....KOMER ALDRIG MER ATT HANDLA PÅ SPELBUTIKEN !!! Nu till det roliga ....Hittade ett ex GTA 4 på VEGA Video i Avesta idag !!! (dyrt ex ) ... finns ett ex kvar till ps3 !!!! för någon som bor i närheten ..de skickar ej !!! Nu skall jag gå och spela ..... Postad 30 April 2008 - 10:28 Nu är det ju inte så att man renderar hela staden (eller banan). Man renderar bara det som syns just nu, och en bra grafikmotor ska dessutom fokusera på det som syns tydligast. T.ex. så vill man inte köra en komplett rendering på en 256x256 texture på ett objekt i bakgrunden som kanske bara blir 10 pixlar stor. Om man t.ex. befinner sig en gränd i GTA med få byggnader och detaljer så upplevs grafiken ändå som laggande och grynig. Om man jämför Londonbanan i GT5 med att åka runt i GTA så är det inte i samma klass på långa vägar. Jag tror att om man hade slängt in samma detaljer och ljuskällor i GT5 motorn så hade det sett betydligt snyggare ut, utan lagg. Uppskalning till 720p fungerar OK i PS3, man ser ingen skillnad. Men om du däremot skalar upp till 1080 (tar bort kryssen på 720 i display settings) så får du se en riktigt uppskalning i PS3an. Då vågar jag påstå att samtliga full-HD TV gör ett bättre jobb. Redigerat av e3henri, 30 April 2008 - 10:25. Postad 30 April 2008 - 10:49
Skulle ringa till Elgiganten på Backaplan, Göteborg för att kolla om dom hade GTA4 inne, och då fick man höra ett förinspelat svar i stil med "GTA släpps idag! Pga hög efterfrågan kan du ej reservera ett exemplar och våra medarbetare kan ej kolla lagerstatus i varuhus".
Jaha. Är det värt att åka dit och kolla tror ni? På deras internetsida så står det att den finns i lager i den butiken, men vad fan menar dom med det svaret egentligen. Gah. Postad 30 April 2008 - 11:19
väldigt vad alla gnäller på massa olika saker,, jag hade tänkt o köpa spelet i helgen om jag hittade nåt men vet inte om jag kommer att göra det nu pga dålig grafik, lagg och att det är suddigt.. är det trots allt detta värt att köpa?? kommer jag att ångra mig?
har aldrig spelat något gt spel förut så jag har inget att jämföra med Postad 30 April 2008 - 11:22
Herregud, har du aldrig spelat något GTA? Det är som att ha missat att äta godis. Köp tvärt! Du kommer inte ångra dig. Postad 30 April 2008 - 11:23
http://www.gameranki....asp?rankings=y Kolla vilket spel som ligger etta genom tiderna. Postad 30 April 2008 - 11:24 Väldigt svårt om du aldrig spelat något gta tidigare. Själv har jag spelat alla och har gillat alla (dock så var första GTA3 det sämsta, men fortfarande helt ok). Jag älskar detta spelet och jag tycker folk klagar för mkt eller har för höga förväntningar. Spelet ligger inte i 60fps, en del stör sig på låg framerate, jag gör det inte. Suddigt... ja det har ju ett speciellt utseende. Jag tycker det är mysigt, det är ju inte så att allt är suddigt liksom. Det dimmar liksom bort med avståndet eller hur man ska säga. Jag tycker det är ett skitbra spel Postad 30 April 2008 - 11:28 Skall bli spännande. Blir mitt första GTA likaså Postad 30 April 2008 - 11:40
har aldrig varit intresserad av tv spel förut så därför har jag aldrig spelat gta eller några andra spel.. men då kanske de blir ett spel ändå då.. har sett när andra spelat det och har inte riktigt förstått vad det går ut på,, tycker mest att alla bara snor en bil,, sen åker omkring i stan och kör på allt dom hittar,, not so funny har ja tänkt hela tiden,, men jag antar att det finns en handling och uppdrag i spelet
Postad 30 April 2008 - 11:43
Jo de är ju så att det flesta inte klara spelen utan åker bara och lallar omkring. Det finns en handling och den är otroligt välskriven. Postad 30 April 2008 - 11:45
GTA har lidigt av dålig framerate sedan GTAIII. Själv så har jag också varit en fan av serien sedan början och gillar egentligen alla utom GTA2. Glädjande dessutom att multiplayer har kommit tillbaka då det var grymt roligt i GTA1. Hoppas verkligen att spelet lever upp till mina högt ställda förväntningar... vilket jag nästan är säker på att det gör. Postad 30 April 2008 - 11:45
Miljöerna, dialogen, humorn, ljussättningen - allt det som skapar stämning är ruskigt bra! Visst att det blir frame-drops och pop-ins ibland men herregud! Har ingen av er som klagar spelat de tidigare spelen? Jag har i alla fall inte kört ett Gta som flutit på bättre än vad det här gör...Kontrollen är lite bökig men även här är det bättre än tidigare tycker jag.
Designmässigt är det här det kanske bästa spel jag någonsin spelat....allt känns så minutiöst genomarbetat och välgjort! (Har dock bara lirat 12% och inte "öppnat" mer än knappt halva kartan) Postad 30 April 2008 - 11:47
kollade på en liten filmsnutt på youtube nu,,och det ser ju onekligen väldigt roligt ut
Postad 30 April 2008 - 11:51
inte fick man det idag heller förbeställt sen länge på webhallen och imorgon är det röd dag :/
Postad 30 April 2008 - 12:07 Det tog slut kl 10:15 igår (när det var två pers kvar före mig i kön) och det skulle dröja flera veckor innan de kom in fler. Jag fixade ett ex på OnOff Tittar du på prisjkat så ser du att det är slut i hela Sverige. Så...ingen mening att åka dit, det finns inte. Om du ska ha nån möjlighet så kanske på typ ICA maxi eller liknande. Postad 30 April 2008 - 12:17
Jag kommer inte in på Multiplayer-delen. Det står bara att jag ska försöka senare?
/Christian Postad 30 April 2008 - 12:20 Tack för svaret men skadan är redan skedd. Åkte dit förut och kom nyss hem - förstås utan ett GTA Postad 30 April 2008 - 12:48
En av dom bättre recensionerna på länge...
"Räddas av bra dialoger Det finns stunder i Grand Theft Auto IV, som släpptes idag, som är fantastiskt bra. Dessa stunder uppstår bland annat i dialogerna mellan karaktärerna. Men spelet har även en del problem - det bjuder på ganska lite nyheter i grafik och spelupplägg, enligt GP:s recensent. - Jag gjorde en del misstag. - Alla gör vi misstag. Det är det som gör oss mänskliga. Dialogen utspelar sig ombord på den båt som håller på att angöra Liberty City i gryningen. Niko Belic flyr från krigsminnen och ryska utpressare till Amerika där han har en kusin som i brev skryter om sin rikedom och makt. Kusinen Roman visar sig dock driva en konkursmässig taxifirma och vara ständigt jagad av albanska lånehajar och Niko dras snabbt in i en kriminell virvelvind. Det finns stunder i GTA IV som är fantastiskt bra. Oftast uppkommer de i dialogerna. När de två kusinerna slagit ner två lånehajar på en nedgången basketplan och i en sliten Ford jagar en tredje, slår Roman näven mot handsfacket och utbrister att han aldrig kommer ta skit från någon mer. - Aldrig mer Niko, hör du det, nu är det du och jag som tar oss till toppen! De två gör en resa genom ett Amerika befolkat av skurkar från Östeuropa, latinos och nedgångna fasader där kvällsnöjet är antingen att bowla vid en sjabbig pir eller gå på Cabaré Perestrojka. På radion pratar borgmästarkandidaten om att han är hel-amerikan och väldigt patriotisk. Om han får Liberty Citys invånares röster är dock mycket osäkert, ingen av dem verkar känna en överdriven patriotism. Skaparna Rockstar tar sin samhällssatir ett steg till i de här små detaljerna, den amerikanska drömmen är detsamma som den stora gangsterdrömmen och det är liten skillnad på skummisarna i gränden och borgmästarkandidaten. Men spelets stora problem är att det är gammalt. Jämfört med tidigare versioner som Vice City eller San Andreas bjuder IV på ganska lite nyheter i grafik och spelupplägg. Det gäller fortfarande att köra bil som en stolle genom gränder, lura jagande poliser, köra till punkt A för att där slå någon på truten och sedan ta sig till punkt B. Man kan köra över vem som helst, sno bilar och köra sönder gatlampor. Allt det där har man gjort i de tidigare spelen. Det spelar ingen roll att Niko har en dejt med Michelle och pratar trubbig engelska, eller att radion spelar Sisters of Mercys Dominion, någon revolutionerande spelupplevelse blir det aldrig. GTA IV är som en Status Quo-skiva med ett fräckt omslag. Man beundrar det och dess detaljer men innehållet är detsamma som alltid. Jag hoppas Rockstar vågar begrava den här spelserien nu och göra något helt nytt. För att de har kapacitet att skapa fantastiska djupodlande spel råder det inga som helst tvivel om." 3/5 Fyrar http://www.gp.se/gp/...?d=286&a=417551 Kommer personligen inte införskaffa GTA IV...konceptet är söndermjölkat. Håller med recensenten i GP, dags för Rockstar att ta fram ett helt nytt spelkoncept... Flame on... Redigerat av Cragganmorax, 30 April 2008 - 12:50. Postad 30 April 2008 - 12:54 Det gör de ju redan iofs men ok Jag vet inte riktigt om jag hade "vågat" lägga ned en spelserie när senaste spelet blir bäst rankat genom tiderna samtidigt som det kommer sälja tvåsiffriga miljontal. Klant-GP Postad 30 April 2008 - 13:02
har nu lirat ett lite, 6.28% har inte hängt sig. sen angående grafiken, fattar inte att folk kan vara så besvikna med tanke på vad för sorts spel det är. och att det är hackigt? fattar inte riktigt vad ni menar med det, jag upplever det iaf inte som hackigt.
Det är inte så att ni varit inne på den irländska puben o tagit några järn, då ######r är det hackigt, blev fan åksjuk IRL XD Nej, gillar man gta serien så borde man inte bli besviken på detta spel, tycker det är jävligt bra änsålänge, bättre lär det bli när man kommit helt ur tutorialmode. ps, märkte ingen större skillnad när jag körde spelet i 1008p (med min d300 40") Postad 30 April 2008 - 13:40
Så, nu har jag spelat i 10 timmar ungefär och tänkte ge mig på en första utvärdering av spelet lite kort. Finns ju så himla mycket kvar att upptäcka och uppleva, så det kommer ju enbart bli bättre den närmaste tiden (har ej provat MP)
Har tidigare spelat alla de andra GTAspelen (första GTA kom när man var liten snoris, är nu snart 25), och detta skulle ju givetvis inte bli något undantag Det första jag reagerade på när jag började spela var att det var mörkt, mycket mörkt. Fipplade med helljuset och donade, men det enda raka var att ställa upp brightness och contrast lite så blev det kanon. Spelet andas genuin GTAkänsla rakt igenom tycker jag. Är lite annorlunda att köra bilarna, fast till det bättre nu när man börjar få en smula kläm på det. Finns hela tiden något att göra, även om man inte håller på med något "riktigt" uppdrag, vilket jag tycker är bra. Något viktigt som också är mycket positivt är att det blivit lättare att kontrollera karaktären under eldstrider. Gå i skydd och sen titta fram och peppra dem känns riktigt bra när man väl vant/lärt sig vid kontrollerna. Storyn och vissa karaktärer är redan nämnda i tråden och jag kan bara instämma i lovsongen. Är ett mycket genomarbetat spel som det ligger MYCKET arbete bakom. När man hämtat upp sin dejt och hon kommenterar att man har samma kläder på sig som sist (trots att man haft två olika outfits på sig under dejter) så förstår man att det är ett spel med lite djup och inte bara yta. Senare under bilfärden när man "råkar" köra över en gånggängare i toppfart och hon utbrister "Niko! What are you doing? You could have seriously hurt that man!" Så kan man inte låta bli att dra lite på smilbanden En liten varning dock. Spelet är (iaf för mig) mycket beroendeframkallande. Heroin, släng dig i väggen! När man gjort nåt litet uppdrag och tänkt gå å lägga sig/sluta spela efter det, så ringer den där jäkla telefonen och någon vill att man ska göra en liten "grej"... Ofta man bryter då och struntar i allt för att stänga av... Ni som klagar på grafiken vet jag inte riktigt vad ni hade väntat er?? Man kör/flanerar omkring i en hel stad helt utan laddtider (bortsett från när nya uppdrag påbörjas) som lever sitt eget liv, som du kan interagera med hur som helst när som helst. Det tar en smula kraft... Personligen tycker jag grafiken är väldigt bra om man väger in alla aspekter på vad det är för spel! Har bara upplevet lite lagg under kanske två sekunder när det var VÄLDIGT mycket på skärmen samtidigt. Absolut inget jag upplever som ett problem. Vad förväntar sig folk egentligen? Om man väger in allt som suger kraft från maskinen så är det mycket bra grafik. Har heller inte haft några problem med frysningar av maskinen. Har första batchen av 60gigare som kom till svedala om det nu kan påverka. Detta var alltså endast en lite snabb utvärdering av första intrycket, som jag är säker på kommer bli ett bestående gott intryck. För er som tvekar men gillar konceptet, KÖP! De 399:- jag betalade är det värt, flera gånger om. (inte för att man vill ha några NeoGeo priser, men ändå) Sist jag blev så här tagen av ett spel så var det just, Zelda Ocarina of time, som nämnts ett par gånger som ett mycket bra spel. Mycket spelglädje per krona helt enkelt! Edit: Jag matar ut mitt i 720P till min 50" Panasonic PV60 (plasma). Redigerat av CBarrow, 30 April 2008 - 14:19. Postad 30 April 2008 - 13:57
Jag kan fortfarande inte köra Multiplayer? Försök senare står det?
/Christian Postad 30 April 2008 - 14:00
Kom på att någon frågade om man kunde flyg ur bilen om man körde en cab, kan säga att man inte behöver en cab
Postad 30 April 2008 - 14:04
Det är ett känt problem som dom jobbar på. http://www.ps3fanboy...online-is-down/ CBarrow: Bra sammanfattning! Jag håller med till 100%! Postad 30 April 2008 - 14:05
Du är inte ensam: http://ps3.ign.com/a...0/870524p1.html Postad 30 April 2008 - 15:10 Perfekt,,,,tack för hjälpen. Jag har Samsungs F96:a och jag tycker det blev skillnad på bilden. Postad 30 April 2008 - 15:39
Hehe jag instämmer...vore ju inte särskilt lyckat rent affärsmässigt att lägga ner GTA-serien och speciellt inte efter megasuccen med GTA IV... Men om Rockstar har lite mod så borde dom klara sig rätt långt på dom dollars som senaste GTA genererar och ta fram något nytt som dom kan mjölka i 4-5 år till... Tycker personligen att det börjar bli Gäsp-varning på GTA sandlådan... Men förstår att majoriten fullkomligen älskar GTA IV. Ger dock recensenten kred för att han skrev recensionen efter sitt eget tycke och inte trampade i 10/10-träsket som många andra... Nåja...hoppas ni som har sett framemot och lagt nävarna på GTAIV har riktigt sköj Redigerat av Cragganmorax, 30 April 2008 - 15:49. Postad 30 April 2008 - 16:43
Det var nog år och dagar sedan jag hade så roligt i multiplay som med GTA4.
Postad 30 April 2008 - 16:45
Så det är skoj ?
Tycker att ja läst en hel del som inte tycker att det är nå vidare.. Postad 30 April 2008 - 16:54
Har kommit 17.30% och är i lagret men klarar fan inte det uppdraget.
Ni som kommit dit vet vad jag menar så slipper jag spoila. Redigerat av FireTraXX, 30 April 2008 - 16:55. Postad 30 April 2008 - 16:57
Dom som klagar på spelet måste ha haft totalt orealistiska förväntningar
Grafiken fyller lätt sin funktion och som en tidigare talare högre upp så måste folk förstå att man inte kan ha grafik av högsta klass rakt genom spelet då det är en HEL STAD FYLLD MED LIV OCH RÖRELSE. Alldeles för stort för att kunna leverera Burnout grafik. Isåfall får vi nog vänta tills NÄSTA generations konsoller Postad 30 April 2008 - 17:22
Instämmer med båda föregående talare... Det enda minus (ett J*vligt litet) jag kan tänka på hittils är att man inte kan "köra" taxi... men jag har nog inte kommit ur tutorialen än, förhoppningsvis så blir det tillgängligt efter det, men jag tror inte det själv för man kan juh ta en polisbil o kika rätt på criminals för att meja ned dem, men det var en rolig grej i iaf gta 3 att man kunde plocka upp folk o köra dem till olika adresser, det blev liksom lite avkoppling fråna allat annat humpande, cappande o freestyling... men rätta mig gärna om jag har fel... (att det går att köra taxi) Men annars som sagt var så håller jag med om det ni skrev. Swe-666 är min "gamertag" annars så det är bara o adda om nån vill köra lite mp, det finns en del roliga lägen vad jag förstår, jag själv har bara kört "free mode" vilket är kul för stunden, men med rätt gäng kan man nog ha kul med tex cops and robbers bla, är det nån som vet om voice funkar förresten? Postad 30 April 2008 - 18:29
Bara jag som får en antydan till lite eftersläpningar i detta spel? Lirar på en 40" m86 och det är första gången som jag sett det. Inga eftersläpningar på andra spel, dvd, bluray eller tv. qnaz
Postad 30 April 2008 - 18:44
Heads up till er som tycker att PS3-versionen är kantig eller dylik (har inte läst alla poster och därmed kanske missat andra eventuella tips). Jag började spela GTA IV på 720p och tyckte att allt var kantigt (figurerna, byggnaderna osv) och att ljussättningen föll helt fel ibland. Jag har en LG LF65 42" full hd skärm och ändrade inställningarna så att jag endast tillät 1080p i PS menyn. Ökade lite grann på brightness i huvudmenyn på GTA.
När jag sedan började spela igen var det helt perfekt (allt ljus, alla figurer och byggnader osv), det flyter på riktigt fantastiskt. Kanske beror på hur full hdd man har osv och min PS3a är relativt tom och det är en 60gigare från november. Har ingen aning om de spelar roll. Sedan angående blur så tkr jag att man endast upplever det när man tittar på längre avstånd, t.ex. från helikopter eller längs en ändlös väg. När man blir full och kör också! Annars så tkr jag att det är perfekt illustrerat om man jämför med Hollywood filmernas New York, rök från avloppen och ryckande hetta från den solstekta asfalten. Framförallt infrastrukturen, dvs. vägarna och hur de är uppbyggda, alltid korsande och snea, som det är mycket i NY. Enda saken jag råkat ut för var när jag hade alla stjärnor, dvs. all typ av polis emot mig och de verkligen rammade in mig i en cirkel då de var cirka 25 olika utryckningsfordon som började sprängas och alla sköt samt helikoptrar flög väldigt nära. DÅ, jag menar DÅ, kom det "da da da" så var de inge mer problem! Så jag vet inte om folk snackar goja eller ifall de är andra saker som förstör för dom när de klagar på hack och fps(?) Minns någon överhuvudtaget förra årets "förväntade bästa spel" Assassins creed? DÄR snackar jag iaf om hängningar, hack och fps problem! Spelet är underbart, tycker dock att jag saknar den ännu mer "råa stämning" samt humor som jag förväntat mig, jag ville ha spelet så "mörkt" som möjligt Hoppas att ni fått ut mer av detta Mitt EGNA betyg 10/10 Redigerat av PH-07, 30 April 2008 - 18:49. Postad 30 April 2008 - 22:35
Är ju det bästa ps3 single player spelet någonsin iaf. Att klaga på spelet är ju att tro att GTA IV skulle innehålle något heelt nytt, men då kallas det inte GTA längre..
Underbart spel.. Har spelat ganska länge nu men bara kommit 14% in i spelet.. Undrar bara hur svåra nästa missions kommer vara. man vill ju inte tröttna pga för svåra missions.. Men grymt kul.. Har dock ej ens hunnit provat allt runtom.. som barer, internetcafeer, strippclubbar.. jisses detta spel har mycket at ge Är det bara fär mig som ps3an fläktar upp nå fruktansvätrt när man kör spelet?? Annars perfekt!! Postad 30 April 2008 - 22:56
så kom första "hängningen" hade pausat i 10 min för lite pizza ,sen gick det inte att starta igen
Edit :hände igen efter en kvart mitt i spelet !!..va e d här !! Spelade 2 timmar igår utan häng ..nu 2 ggr på 2 timmar Redigerat av Wizeguy, 30 April 2008 - 23:25. Postad 30 April 2008 - 23:52
Hände mig också för gången jag spelade. Läste sedan att man skulle ta bort den första installationen och göra om den, efter det har jag inte haft en enda hängning och idag körde jag ändå ca 10tim i sträck Postad 01 May 2008 - 00:13
Jag kommer krevera ifall jag råkar ut för upprepade frysningar av maskinen så jag måste radera allt och börja om från början....
Iofs så har jag ett usbminne i form av en penna som kanske skulle kunna rädda mina saves iaf? Edit: Ni som råkat ut för hängningar, vilken maskin har ni och när köpte ni den? Själv har jag som sag 60Gb versionen som jag köpte vid release, och den har faktiskt inte hängt sig en enda gång ännu, i något spel alls... Redigerat av CBarrow, 01 May 2008 - 00:15. Postad 01 May 2008 - 01:26 Man raderar alltså spelets installerade data, inte sin savedata. Så savesen ska bli kvar utan att du behöver göra något, så länge du låter bli saves-mappen Postad 01 May 2008 - 09:45 Angående Assasins Creed så hackar det ingenting i jämförelse med GTA IV.. Den hackade lite grann ibland.. GTA hackar jämt.. Assasins Creed var dessutom en dröm att kolla på! /Christian BTW.. såg ni att man kan skjuta sönder pelare inne i ex. lagret under ett uppdrag? Halva pelaren försvann ju när man skjöt med hagelbrakaren Lite Bad Company på låg nivå! /Christian Postad 01 May 2008 - 10:47
Så otroligt besviken på Discshop - förbokat sen länge och de misslyckas med att leverera.
Är det ngn som känner till ngn liten obskyr handlare som kan 1 ex i stockholm så här på 1:a maj... Långskott menändå Postad 01 May 2008 - 11:03
Alltså är det någon som kan köra online? Måste man göra något för att det ska fungera? Jag får bara meddelande om att det inte fungerar för tillfället och att jag ska försöka igen senare. Googlade på det och såg att det var massa som fått samma fel men här har jag inte sett någon som klagar på det? Jag kör PS3 versionen.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |