Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Samsung Omnia HD *

1004 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Kommer du att köpa Omnia HD? (97 medlem(mar) har röstat)

Vill du ha den?

1. Ja, självklart. Den är ju bäst! (59 röster [60.82%])

Procent av omröstning: 60.82%

2. Nej, den är för dyr (38 röster [39.18%])

Procent av omröstning: 39.18%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 02 juli 2009 - 11:23

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
jo jag vet, de programmen jag testat är bara med 3 och 5 edition! men visst, jag har ju läst att en del program inte funkar ändå!

men de som väl funkar, tycker inte jag ialla fall har någon högre klass!

Postad 02 juli 2009 - 11:36

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Jag har inte heller hittat några speciellt bra program än till min OHD.
Bara hoppas att man hittar några guldkorn.

S60,5th är relativt nytt så det kommer fler och fler program.
Jag håller utkik på i8910 forumet och på my-symbian.com sidorna i hopp om att hitta något roligt till luren.

Postad 02 juli 2009 - 23:00

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
nu har jag testat lite olika teman på telefonen och några program, har inte hittat något jag tycker om än!
men märkte en sak och det är att telefonen blir aningen segare med nedladdade teman, vilket är lite drygt faktiskt!

sen nästa grej som jag inte tänkt på så mycket än och det är att trådlösa nätverket stänger av sig själv, tror jag läste något om detta tidigare i tråden, men någon som har en lösning på detta?

imorgon ska GPS:en verkligen visa vad den går för, ska åka sthlm-jönköping för att hämta hem en hund, så nu får vi se hur bra GPS:en är :)

ni märker i helgen om jag hittade hem eller inte! =D

Postad 03 juli 2009 - 12:59

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Tidigare när jag hade telefonen ansluten till PC Suite och sökte efter uppdateringar fick jag bara meddelandet att telefonen inte fanns, men nu verkar Samsung lagt in telefonen i sitt update program iallafall.
Meddelandet nu är att telefonens programvara är "up to date".

Hoppas bara att de nya firmware som det ryktas om verkligen kommer snart.

Redigerat av crest, 03 juli 2009 - 13:00.

Postad 03 juli 2009 - 21:36

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
lämnade sthlm vid tio för att åka till jönköping för att hämta hem en hund.

* sthlm-jönköping(+ytterligare 5-6mil) - tillbaka de 5-6milen till jönköping använde jag GPS:en, och den visade inte fel en enda gång!

* lite tagna bilder på hunden vi hämta hem och lite videor inspelade

* några samtal

* en del skickade mms och sms

när jag kom hem vid nio var det två streck kvar vid batteriet och det måste jag ändå säga är bra!
(bra enligt min uppfattning av ett batteri)

Postad 04 juli 2009 - 07:30

CEdlund
  • CEdlund
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
* sthlm-jönköping(+ytterligare 5-6mil) - tillbaka de 5-6milen till jönköping använde jag GPS:en, och den visade inte fel en enda gång!

Du kanske har något tips hur man får den installerad. Jag får inte kontakt med servern så den registrerar mig.

Postad 04 juli 2009 - 08:10

feducci
  • feducci
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0
Här hittar ni imformation om kommande firmware! WOW! Bla uppdateras kamerans ljud!

Postad 04 juli 2009 - 08:33

Unregistered28512
  • Unregistered28512
  • Forumräv

• 629 inlägg
  • 0
Hej på er.

Är lite sugen på en ny lur... har tidigare haft en innov8 som jag var nöjd med.
Nu funderar jag påp en iphone 3gs eller en omnia hd.
Och kollar man på blocket finns det dom som säljer sina omnia hd för 2900-3000:- och
det verkar nästan för billigt... för dom pengarna skulle man ju kunna testa en omnia
och om man inte gillar den så borde man inte förlora så mycket... vad tror ni?

//Micke

Postad 04 juli 2009 - 09:14

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1 193 inlägg
  • 0

Hej på er.

Och kollar man på blocket finns det dom som säljer sina omnia hd för 2900-3000:- och
det verkar nästan för billigt... för dom pengarna skulle man ju kunna testa en omnia

//Micke

Skulle nog akta mig för dom billiga annonserna på blocket. Kan inte förstå varför någon skulle lägga ut den för 3000kr när den kostar så mycket mer än att försöka få så många som möjligt att skicka pengar och sen blåsa dom. Isf skulle jag försökt åka och hämta mobilen eller köra med någon säker betalning för att vara riktigt säker. Finns ju dom som bara vill bli av med den snabbt.

Omnian därimot kan jag verkligen rekommendera. När den nya uppdateringen kommer så blir denna ännu grymmare. Jag tycker också att omnian är mycket snyggare och smidigare än iphone. För att inte tala om bättre.

Postad 04 juli 2009 - 10:49

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Hej på er.

//Micke

jag tycker du bör kolla igenom båda trådarna ang OHD och iphone för att se vad andra tycker...på den här sidan bör du läsa från sidan typ 12-13 - där folk har börjat införskaffat sig sina lurar och gett kommentarer!

sen priserna på blocket, ring inte dom för 3-4000:- (skulle inte jag gjort) när man vet vad luren kostar ny i butik!

jag är HELT KLART nöjd med OHD och har filmat en del idag med den och det är ju en fröjd att titta på filmerna jag spelat in och även dom jag lagt över från datorn!

Postad 04 juli 2009 - 12:11

Unregistered28512
  • Unregistered28512
  • Forumräv

• 629 inlägg
  • 0
Tack för svaren.

Kan man spela upp xvid i 624x352 (normala tv rip's) utan att behöva konvertera om dom?
Vet ni vilken version av roadsync som följer med... ni vet programet som man kör för att synca med MS exchange.

//Micke

Postad 04 juli 2009 - 13:04

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Jag har ett tv-avsnitt på 640x368 som flyter på bra.
När kameran sveper över miljöer så blir dock det små små hack.
Ungefär som när man kollar en film på en TV med 60hz istället för med 24fps.

Jag har RoadSync Version 4.0031 (1652) i min OHD.

Redigerat av crest, 04 juli 2009 - 13:07.

Postad 04 juli 2009 - 16:02

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
måste ju bara lägga in en bild på lille nye familjemedlemmen! :) 8veckor liten jack russel terrier!
tagen med OHD ( när ska någon lösa bild-problemet? )

Bifogad fil(er)

Postad 04 juli 2009 - 21:20

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
http://www.brodit.se/ < - - -- för er som söker hållare/laddare till bilen.... bästa sidan! :)
OHD finns !

Postad 05 juli 2009 - 19:28

qungen
  • qungen
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0

http://www.brodit.se/ < - - -- för er som söker hållare/laddare till bilen.... bästa sidan! :)
OHD finns !

men vem säljer dessa hållare om man går in på brodit.se så står det att dom bara säljer till återförsäljare
sen undrar jag om det är någon som vet var man kan få tag i bil laddare

Postad 05 juli 2009 - 20:55

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
my bad!
jag kom att tänka på dom, då jag har en brodit i min bil, dock inte jag som satt dit den, till en gammal nokia!
men borde ju finnas någon återfösäljre som säljer brodit-produkter och kan köpa in en OHD hållare om man vill det?! =)

Postad 05 juli 2009 - 22:21

mattek
  • mattek
  • Veteran

• 1 627 inlägg
  • 0

my bad!
jag kom att tänka på dom, då jag har en brodit i min bil, dock inte jag som satt dit den, till en gammal nokia!
men borde ju finnas någon återfösäljre som säljer brodit-produkter och kan köpa in en OHD hållare om man vill det?! =)

vet att dustin har en massa Brodit produkter, osäker på vad dom har till Omnia HD dock

Postad 06 juli 2009 - 22:24

malkavian800
  • malkavian800
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Omnia HD är testad i nya Mobil och fick ett betyg på: 86. Jag som hade börjat sikta in mig på en Iphone istället då det inte verkar som att Omnia HD kommer till 3. Nu får jag nog fundera ett tag till då Iphone 3gs och N97 inte fick riktigt lika bra betyg, 78 respektive 74. :D

Redigerat av malkavian800, 06 juli 2009 - 22:24.

Postad 07 juli 2009 - 07:41

Buckets
  • Buckets
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

men vem säljer dessa hållare om man går in på brodit.se så står det att dom bara säljer till återförsäljare
sen undrar jag om det är någon som vet var man kan få tag i bil laddare

Jag köpte min billaddare på www.convena.com som är Samsungs återförsäljare av tillbehör enligt samsung-supporten...
Laddaren heter CAD300UBEC och kostar där 317kr, finns säkert billigare någon annanstans nu, köpte den för 2-3 veckor sedan.

Postad 07 juli 2009 - 15:13

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1 193 inlägg
  • 0
Köpte min samsung ciggladdare original på komplett. 170kr med frakten.

Postad 07 juli 2009 - 17:11

Gäst_dannywtf_*
  • Gäst_dannywtf_*
  • 0

Omnia HD är testad i nya Mobil och fick ett betyg på: 86. Jag som hade börjat sikta in mig på en Iphone istället då det inte verkar som att Omnia HD kommer till 3. Nu får jag nog fundera ett tag till då Iphone 3gs och N97 inte fick riktigt lika bra betyg, 78 respektive 74. :D

Har inte läst den än, men de har oftast bra koll på läget. Ett tag var de väldigt SE-fanatiska kändes det som, men det har lugnat sig. Enda som talar emot HD är storleken, egentligen...

Postad 07 juli 2009 - 19:29

qungen
  • qungen
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0
har använt gpsen ett par gånger nu och jag måste bara säga att den är fan suverän
bättre än min tomtom one laddade ner fartkameror för ett år åxo kostade 110kr men det är det värt
å fart kameror visar den åxo suveränt bra
märks det att jag är nöjd med min hd

Postad 07 juli 2009 - 23:41

malkavian800
  • malkavian800
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Har inte läst den än, men de har oftast bra koll på läget. Ett tag var de väldigt SE-fanatiska kändes det som, men det har lugnat sig. Enda som talar emot HD är storleken, egentligen...

Själv tycker jag det är en av de stora fördelarna, att den har en stor och bra skärm.....vilket även gör att den blir rätt stor, då det inte är mycket annat än en stor skärm på mobilen.
Den som gör att jag tvekar på Omnian är att det är att den har S60 och många S60 program är låsta till nokia. :)

Postad 08 juli 2009 - 10:06

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Själv tycker jag det är en av de stora fördelarna, att den har en stor och bra skärm.....vilket även gör att den blir rätt stor, då det inte är mycket annat än en stor skärm på mobilen.
Den som gör att jag tvekar på Omnian är att det är att den har S60 och många S60 program är låsta till nokia. :)

då kan man ju undra om du har hittat nåt roligt program som inte är låst till nokia?! =)
jag har använt WM förut och nu när ja letar aplikationer till symbian tycker ja bara att ja hittar massa skit!
kanske bara är jag som letat på fel ställen ^^

Postad 08 juli 2009 - 12:58

Unregistered03ac370c
  • Unregistered03ac370c
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Nyss inköpt denna feting, några amatörfrågor:

Kan man slänga över 720p hd filmer rakt i telefonen eller måste man konvertera dom först?
Jag har ett par hd filmer jag skulle vilja trycka in o kolla men dom ligger ju på ca 4 gig st
eller konverterar telefonen automatiskt?

allt som allt supernöjd än så länge, mest vant mig vid gränssnittet än så länge men eftersom jag hade en touchwiz f480 innan är det nästan samma, mp3 spelaren tycker jag dock är lite rörig och otymplig, bra widgets verkar det
dåligt med än så länge...Men det kommer väl.

Joh

Postad 08 juli 2009 - 14:22

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Nyss inköpt denna feting, några amatörfrågor:

Kan man slänga över 720p hd filmer rakt i telefonen eller måste man konvertera dom först?
Jag har ett par hd filmer jag skulle vilja trycka in o kolla men dom ligger ju på ca 4 gig st
eller konverterar telefonen automatiskt?

allt som allt supernöjd än så länge, mest vant mig vid gränssnittet än så länge men eftersom jag hade en touchwiz f480 innan är det nästan samma, mp3 spelaren tycker jag dock är lite rörig och otymplig, bra widgets verkar det
dåligt med än så länge...Men det kommer väl.

Joh

du får gärna skriva om du har något bättre mp3-program! :)
eller om du hittar något! för jag håller med dig om mp3-spelaren!

jag har inte provat lägga in några 720p hd filmer, men kan säga att vanliga (olagligt) nedladdade filmer blir hur bra som helst på lurens otroliga skärm!
sen gå tillbaka en bit i tråden och läs om hur du höjer volymen i hörlurarna, ett HETT tips (höj dock inte i telefonens högtalare)....
kan säga att om gör denna ändrig till hörlurarna så blir det "enligt mig" bättre ljud om du sen kopplar telefonen till externa högtalare!

Postad 08 juli 2009 - 15:56

James Bond
  • James Bond
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Fick min Omnia Hd igår och är mycket nöjd förutom batteritiden.
Igår kväll startade jag om den och satte den på laddning tog ur den imorse vid 07 och nu 17 är batteriet nästan helt slut bara en stapel kvar, jag har stängt av 3g och kör bara gsm, har läst tidigare i tråden med problem med usb-kabeln och batteritiden men det verkar vara samma med nätladdaren. hoppas dom hittar en lösning på detta.

// JB

Postad 08 juli 2009 - 18:43

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Fick min Omnia Hd igår och är mycket nöjd förutom batteritiden.
Igår kväll startade jag om den och satte den på laddning tog ur den imorse vid 07 och nu 17 är batteriet nästan helt slut bara en stapel kvar, jag har stängt av 3g och kör bara gsm, har läst tidigare i tråden med problem med usb-kabeln och batteritiden men det verkar vara samma med nätladdaren. hoppas dom hittar en lösning på detta.

// JB

jag har inte alls samma problem med batteriet! Suttit sen tre och lyssnat på mp3:en och skickat sms och även nu sitter jag med luren! Har mycket av batteriet kvar.
Men upptäckte en positiv sak precis och det är att mediaspelaren och mp3 är oberoende av varandra! Volymmässigt tänker jag på då=)

Postad 08 juli 2009 - 20:42

CEdlund
  • CEdlund
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Hur gör man för att slippa fylla i artister och låtar när man ska föra över musik via PC Studion? Det funkar via Windows mediaspelare men jag får det inte att funka via Samsung eget pc program.

Postad 08 juli 2009 - 20:58

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1 193 inlägg
  • 0
Kan tipsa er som har problem med batteritiden att när ni anslutit den till datorn, starta om telefonen. För även efter ni haft den inkopplad i datorn och sen laddar den i nätuttaget så kommer den att suga ut batteriet på någon timme efter full laddning. Jävligt skumt. Verkar som att när man har haft den i datorn, att något inte stängs av. Typ att den är redo för överföring nonstop eller något annat som laddar ur batteriet.
Frågade samsung support om detta och när uppdateringen kommer, men dom tyckte jag skulle prova den i någon annan dator för det kanske var fel på min dator... Så dom verkar inte ha full koll på detta problemet.

Postad 08 juli 2009 - 21:53

James Bond
  • James Bond
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Jag startade om den innan jag satte den på laddning igår. skall prova att ladda den avstängd i natt och se om de blir nån skillnad

Postad 08 juli 2009 - 22:12

Unregistered49dfbb04
  • Unregistered49dfbb04
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Kan tipsa er som har problem med batteritiden att när ni anslutit den till datorn, starta om telefonen. För även efter ni haft den inkopplad i datorn och sen laddar den i nätuttaget så kommer den att suga ut batteriet på någon timme efter full laddning. Jävligt skumt. Verkar som att när man har haft den i datorn, att något inte stängs av. Typ att den är redo för överföring nonstop eller något annat som laddar ur batteriet.
Frågade samsung support om detta och när uppdateringen kommer, men dom tyckte jag skulle prova den i någon annan dator för det kanske var fel på min dator... Så dom verkar inte ha full koll på detta problemet.

ja det var ett konstigt svar,det verkar ju vara ett känt fel att batteriet laddar ur om man använt usb till dator i alla fall det jag läst på andra forum.bedrövligt att samsung själva inte vet nåt.kan bara hoppas det löser sig när uppdateringen kommer!

Postad 08 juli 2009 - 23:00

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Hur gör man för att slippa fylla i artister och låtar när man ska föra över musik via PC Studion? Det funkar via Windows mediaspelare men jag får det inte att funka via Samsung eget pc program.

CEdkund -
jag gillar oftast inte programmen som följer med mobilderna, tycker dom är allmänt idiotiska! eller så är det tvärtom, jag som är idiotisk och inte förstår programmen! ;)
men jag gör enklast i att bara föra över filerna till minnet på telefonen och mitt minneskort sen delar in låtarna i playlists i telefonen!

Megaman-
jag har testat ditt tips hela tiden och jag kan säga att mitt batteri håller väldigt väldigt bra! jag tror starkt på det där med usb:n att det kan vara boven! men vad som gör det, det är en bra fråga!
har ju ändå lagt in mycket musik/film på luren!

Postad 09 juli 2009 - 00:36

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
kan ju fortsätta på en del andras frågor...någon som har testat film i 720p?! =)

filerna är ju för stora vad jag kan förstå?! =)

Postad 09 juli 2009 - 01:55

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Detta är ju skandal!

Om man går hemifrån med fullt batteri innan jobbet och kommer hem med ett urladdat så tappar ju telefonen helt sitt primära syfte! Bra märkligt!

Postad 09 juli 2009 - 08:39

qungen
  • qungen
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0
konstigt mitt batteri håller i minst 2 dagar även om jag ringer o smsar o använder gps någon timme eller så
men jag laddar den iallafall varje kväll
så att man har ett fullt batteri när man vaknar

Postad 09 juli 2009 - 09:20

Unregistered03ac370c
  • Unregistered03ac370c
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Upptäckte idag att jag har samma problem med batteriet! helt värdelöst, men jag ska prova att stänga av och på den då efter jag haft den i datorn, då många upplever detta fel måste det ju vara ett fabriksfel som kan åtgärdas...
Den var fullladdad igår sen har den bara legat över natten och har nu 1 streck kvar...

Har också samma fel med bilderna, att dom blir utdragna på höjden när man för över och tittar i datorn, detta är på vista som jag hört verkar ha problem med detta, däremot om jag öppnar dom i photoshop och sparar om dem blir det normalt...

Postad 09 juli 2009 - 09:59

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1 193 inlägg
  • 0
Ja men bara man inte har den i datorn så håller batteriet 3 dagar utan problem med en hel del smsande och ringande och även med gps. Så batteriet är bra, dock så finns det en bugg med usb. Men jag är övertygad om att det är ett enkelt problem att fixa via mjukvara så det är bara att hålla ut och stänga av mobilen när man har tankat över från datorn och ev. ladda den.
Ska ut och resa med bilen imorgon och hela helgen. Då blir det hårdtestning av GPSen. ;-)

Postad 09 juli 2009 - 10:44

James Bond
  • James Bond
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Jag tror minneskortet var bidragande till att batteriet tog slut så fort, jag flyttade bara över kortet från min nokia n82, kanske det låg nåt program där som drog ut batteriet, nu har jag formaterat kortet och laddade telefon inatt tog av den kl 7 imorse och nu kl 11.40 är fortfarande alla 7 pinnar kvar igår hade jag bara 3 pinnar vid den här tiden.

//JB

Postad 09 juli 2009 - 21:47

Sohlio
  • Sohlio
  • Forumräv

• 581 inlägg
  • 0
Här kommer en bild på min OHD:
Bifogad fil  DSC00204.JPG   1,43MB   1 Antal nerladdningar

Som ni ser så är mitt batteri på ett streck och det har varit så hela dagen! Och då har jag pratat ca 30min i telefonen,fotat lite smsat m m

Redigerat av Sohlio, 09 juli 2009 - 21:51.

Postad 10 juli 2009 - 08:01

Abraham
  • Abraham
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Hej

Är också en glad ägare till denna telefon, efter inställningarna med ljudet och datapaket och dyl så är jag riktigt nöjd. Det man kan klaga på är väl att ljudet vid filmning blir mindre bra samt att batteriet laddas ur snabbare efter att man kopplat den till datorn.

Undrar om någon vet om ett bra program att rekomendera för att konventera dvd-filmer (dvd-skivor) samt dvd-filmer sparade i mappar (vob) till divx?

Mvh
Tobbe

Postad 10 juli 2009 - 11:09

Abraham
  • Abraham
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Någon som vet när den nya uppdateringen kommer?

Postad 10 juli 2009 - 15:59

Unregisteredfa771986
  • Unregisteredfa771986
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

det är inget svårt man tar upp menyn där man slår in siffror när man ringer
trycker stjärna fyrkant 0002stjärna28346 fyrkant och sen väntar man tills en meny dyker upp tar bara en sekund
där finns det olika menyer det står audio eller nåt där man ska in sen har du två menyer för mp3 två för mp4 den ena är hörlurar den andra för högtalarna mp4 menyn är för film mp3 för musik

Efter att man har gått in där då?
Det finns ju en djungel av saker man kan välja.
Vilka ska fyllas i och vilket VÄRDE ska man trycka in respektive för bästa resultat?
Fine gain, coarse gain, analog PGA, HS gain mm mm.
Mina värden står på noll förutom coarse gain och analog PGA som står på 6 db resp. -2db

Postad 10 juli 2009 - 19:37

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Efter att man har gått in där då?
Det finns ju en djungel av saker man kan välja.
Vilka ska fyllas i och vilket VÄRDE ska man trycka in respektive för bästa resultat?
Fine gain, coarse gain, analog PGA, HS gain mm mm.
Mina värden står på noll förutom coarse gain och analog PGA som står på 6 db resp. -2db

fortsätt och läs i tråden, till slut kommer du att hitta svaren!
jag lyckades efter samma frågor som du har, men läs vidare så hittar du

men som sagt, ÄNDRA ENBART VOLYMEN FÖR HÖRLURARNA! INTE HÖGTALAREN PÅ TELEFONEN!

Postad 10 juli 2009 - 19:45

CEdlund
  • CEdlund
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0

Någon som har svar på dessa frågor ?

1. Laddade ner en ljudfil från internet för att ha som ringsignal...nu ligger den i mappen "galleri" med 12 ikoner och går inte att radera, hur jag än beter ´mig så får jag inte bort den ur systemet ?

Hej!
Jag har samma problem! Fast jag tagit bort filen från filhanteraren så ligger den kvar tex i galleriet och dessutom i många exemplar och det står att den är låst. Någon som kan hjälpa mig?

Postad 11 juli 2009 - 16:12

qungen
  • qungen
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0
tjena är det någon som vet varför det hackar så förbannat när man ska spela upp en film som man har filmat själv
det borde väl flyta på bra i datorn
dessutom så får jag inget ljud när jag kör med vlc spelaren o media spelaren kan inte hantera filformatet säger den
är det någon som har några tips

Postad 11 juli 2009 - 19:08

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

tjena är det någon som vet varför det hackar så förbannat när man ska spela upp en film som man har filmat själv
det borde väl flyta på bra i datorn
dessutom så får jag inget ljud när jag kör med vlc spelaren o media spelaren kan inte hantera filformatet säger den
är det någon som har några tips

jag hade samma problem med VLC vilket jag tycker är riktigt underligt då VLC ska klara av de flesta olika format, både ljud och bildmässigt!

men för mig funkar media player och har inget hackande i bilden, kolla om du har alla format ikryssade på ditt media-player? kanske är så att du har missat något format?

Postad 11 juli 2009 - 22:25

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
HELT ÄRLIGT?!

MÅSTE ju finnas typ "flight-mode" på telefonen? men var i hela h********* får man igång det?!

Postad 12 juli 2009 - 09:24

Sohlio
  • Sohlio
  • Forumräv

• 581 inlägg
  • 0

HELT ÄRLIGT?!

MÅSTE ju finnas typ "flight-mode" på telefonen? men var i hela h********* får man igång det?!

Mmmm det finns! Och det är bara å ändra profil till Offline!

Postad 12 juli 2009 - 17:43

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
varför har dom krånglat till det så för? :)
varför inte bara döpa det till "flight-mode" som på andra telefoner!! ^^

det finns inte någon som har hittat några roliga applikationer till luren ännu?! =)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Vy från dörr med ny soffa
    DPC
    2025-05-07 10:19:58
  • Rad 1 och 2
    DPC
    2025-05-07 10:17:56
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.