HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat
2978 svar till detta ämne
Postad 15 mars 2010 - 14:51
Shevvy
-
Shevvy
-
Amatör
-
-
59 inlägg
Ja, HTCs produktbilder är definitivt renderade men det är ju inte dem jag talar om utan bilderna i Flickr-galleriet! De är, så vitt jag kan se, bilder på den faktiska produkten och varför du säger att de är fejk förstår jag inte - det finns det ju ingen anledning att tro. Samma kille har ju bilder på en hel del andra mobiler också. Fejk de med då? Han måste ju isf vara den skickligaste photoshopparen jag någonsin sett.
Edit: snubben har också gjort en "fejk-video" av en fejk-Desire: http://www.flickr.co...bbe/4426732591/
... nej skulle inte tro det.
Under den bilden med bruna och silver färgade telefonen har han skrivit en kommentar där det verkar stå följande: "den silvriga versionen är en exklusiv modell från BellCompany". Den kanske kommer senare? Om den nu kommer i silver färg här i Sverige... i flera färger?
Postad 15 mars 2010 - 15:27
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
nu har du missförstått mig mer än vad jag trodde var möjligt  Jag skulle gissa på att det är den här de flesta kallar för brun: https://www.prisjakt...5...er&size=800
och den har ju mycket riktigt inte någon röd accent på kamerahuset.
Då svarade jag Tror att det är exakt samma den du länkar till är bara renderad, inget foto. Kolla HTC loggan på baksidan bara.
Du länkade till en produktbild från HTC, renderad som du själv skrev senare. Varför skulle just den vara renderad? Den ser lika verklig ut som alla andra Desire-bilder jag sett.
Att du pratade om en helt annan bild då var inte lätt att förstå  Ja, HTCs produktbilder är definitivt renderade men det är ju inte dem jag talar om utan bilderna i Flickr-galleriet! De är, så vitt jag kan se, bilder på den faktiska produkten och varför du säger att de är fejk förstår jag inte - det finns det ju ingen anledning att tro. Samma kille har ju bilder på en hel del andra mobiler också. Fejk de med då? Han måste ju isf vara den skickligaste photoshopparen jag någonsin sett.
Edit: snubben har också gjort en "fejk-video" av en fejk-Desire: http://www.flickr.co...bbe/4426732591/
... nej skulle inte tro det.
Vi pratade om olika bilder tydligen, men när jag länkade till HTC och deras hemsida hade jag aldrig kunnat tro att du pratade om Flickr bilderna. självklart är dom riktiga och jag tror fortfarande att de är samma färg bara att färgen i produktbilderna (renderade) inte ger en sann bild av telefonens riktiga färg. Den mörkare på bilderna tror jag är den "bruna". Sorry för allt OT. tillbaka till Desire-prat och mindre missförstånd.
Postad 15 mars 2010 - 15:48
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
@Gordon24:
Haha, ok det verkar som vi sprungit om varandra några varv
Det var ju skönt att höra att du inte trodde Flickr-bilderna var fake iaf - började bli lite orolig att jag hade med en konspirationsteoretiker att göra
Ja, det är svårt att jämföra färger mellan renderade och verkliga bilder. Personligen tror jag ju att det finns både en grå, silver och brun (t.o.m. läst svart någonstant också!), frågan är ju bara vilka färger ÅF får in men det märker vi snart hoppas jag!
Postad 15 mars 2010 - 16:28
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
@Gordon24:
Haha, ok det verkar som vi sprungit om varandra några varv Det var ju skönt att höra att du inte trodde Flickr-bilderna var fake iaf - började bli lite orolig att jag hade med en konspirationsteoretiker att göra 
Ja, det är svårt att jämföra färger mellan renderade och verkliga bilder. Personligen tror jag ju att det finns både en grå, silver och brun (t.o.m. läst svart någonstant också!), frågan är ju bara vilka färger ÅF får in men det märker vi snart hoppas jag!
hahaha, ja det kan man säga vad gäller svart hittade jag ett inlägg tidigt i tråden. (sida 4 eller va det var) men efter att ha tittat på bild(erna) som det länkas till där tror jag nog inte att jag sett någon svart endå  de trodde jag nyss kan jag tillägga  det är nog samma som jag tror är bruna. Men det är ju roligare om det kommer svart, brunt och silver  Svart snyggare än silver eller brunt!!?? Svårt val http://www.androidce...re/DSC_0245.JPG
frisbee
Hade varit roligt om HTC avslöjat lite mer om vad som kommer snart  färger, minneskort och när DivX och 720 inspelingsuppdatering väntas komma i framtiden
Postad 15 mars 2010 - 16:58
archmage4ever
-
archmage4ever
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Äntligen svar från HTC: In regards to new Desire device, we can help you with that.
This new device from HTC it does come with the multitouch sensor the same as newus one and HTC sense home creen.
I hope that this resolve's your query and thank you for contacting HTC.
Best regards,
Richard Genovezzi Technical Support Agent
Så det är alltså samma panel eller åtminstonne samma sensor som Nexus One. Dock så känns Desire som ändå det bästa alternativet..
Postad 15 mars 2010 - 17:25
percyo
-
percyo
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Har kollad upp det nu. Det fungerar. På en Hero iaf.
Jag blir helt varm inombords... :-)
Postad 15 mars 2010 - 17:25
iNDePeNDeNt365
-
iNDePeNDeNt365
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Personligen tycker jag det där med färger inte har allt för stor betydelse. Ser mer fram emot att få testa MT-funktionerna, "pinch to zoom" osv.. Verkar mycket smidigt.
Hade man fått önska av tomten så hade jag gärna sett en uppdatering på just panelen och istället slängt i en "ClearPad3000" då den verkar ha ett mkt bättre flyt samt mer framtids säker.. Men men, Desire kommer med största sannolikhet duga för mig ett lr kanske ett par år fram i tiden, Men mycket vill ha mer och man ska väl aldrig få vara riktigt nöjd..  Hur skulle världen då se ut lixom?
En fråga som kanske är OT, någon som vet om betal-apps är på g i sverige eller om vi får vänta länge på det?
Tack för en fin tråd btw!
Postad 15 mars 2010 - 18:06
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1 289 inlägg
KAnske jag som missat detta, men har ni läst recensionen? http://www.mobile-ph.../htc-desire.htmLedsen om den legat ute tidigare, jag hade iaf missat... dags att läsa själv nu  EDIT: Äsch, jag kanske borde kollat lite mer ingående först.. var ju rätt uselt, hade förväntat mig att kunna läsa flera sidor... nåja, kommer väl bättre snart. Kanske någon som har länk redan nu?
Redigerat av zippiz, 15 mars 2010 - 18:08.
Postad 15 mars 2010 - 18:32
Grumme
-
Grumme
-
Användare
-
-
134 inlägg
Jag såg det med,kanske direktimport.Hittade Hero för 332 pund på prizerunner UK. priset gäller på Pixmania.uk.
Hmmm... det låter ju som ett riktigt bra pris, särskilt med tanke på hur lågt pundet är just nu. (£332 ~ 3552:-) Någon som vet vad det finns för nackdelar med att köpa en brittisk Desire?
Postad 15 mars 2010 - 18:57
jhn
-
jhn
-
Användare
-
-
222 inlägg
Hmmm... det låter ju som ett riktigt bra pris, särskilt med tanke på hur lågt pundet är just nu. (£332 ~ 3552:-) Någon som vet vad det finns för nackdelar med att köpa en brittisk Desire?
Det är alltså en HTC Hero som det refereras till för £332...
Postad 15 mars 2010 - 19:00
ffodil
-
ffodil
-
Mästare
-
-
2 644 inlägg
Jasså, trodde det var Heron som kostade så, eftersom meduza skrivit så, men har inte kollat själv. Hann inte se jhn postade före.
Redigerat av ffodil, 15 mars 2010 - 19:02.
Postad 15 mars 2010 - 19:33
Grumme
-
Grumme
-
Användare
-
-
134 inlägg
Det är alltså en HTC Hero som det refereras till för £332...
Men vad i he... Ska man behöva läsa inläggen noga också?
Postad 15 mars 2010 - 19:34
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Läste HTCs spec sheet och ser nu att den tydligen har ansiktsigenkänning i kameran. Trevligt, men vad innebär det egentligen? Är det bara för att att den skall kunna sätta fokus bättre eller är det något liknande X10s face recognition?
Postad 15 mars 2010 - 19:43
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
Läste HTCs spec sheet och ser nu att den tydligen har ansiktsigenkänning i kameran. Trevligt, men vad innebär det egentligen? Är det bara för att att den skall kunna sätta fokus bättre eller är det något liknande X10s face recognition?
På vanliga kameror är det för fokus, så gissar att det är därför  Är x10s face recognition något annat?
Postad 15 mars 2010 - 19:45
ffodil
-
ffodil
-
Mästare
-
-
2 644 inlägg
Såg inte det tidigare heller. Vad det skall va bra till ... kanske för att känna igen ägaren, vet inte. Mobile Phones UK har verkligen inte sparat på krutet, med berömmelse till Desire, menar jag.
Postad 15 mars 2010 - 19:50
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1 892 inlägg
X10:ans face recognition är typ.. om du tar en bild på en kille/tjej och döper den här personen med en tag, så kommer kameran att känna av personens ansikte i framtiden och tagga hans namn automatiskt.. som jag förstod det. Innovativt
När det gäller HTC:s.. det är den vanliga att den känner igen ansikten och lägger bättre fokus på den delen av bilden.
Redigerat av Unregistered1232, 15 mars 2010 - 19:51.
Postad 15 mars 2010 - 20:29
jake84
-
jake84
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Någon som har koll på när tele2 får in den??
Postad 15 mars 2010 - 20:32
algorithm
-
algorithm
-
Användare
-
-
159 inlägg
Någon som har koll på när tele2 får in den??
Vecka 14, april bör det vara.
Postad 15 mars 2010 - 20:42
jake84
-
jake84
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Vecka 14, april bör det vara.
Okey då återstår de bara och se va de har att erbjuda lr om man ska byta operatör
Postad 15 mars 2010 - 21:53
algorithm
-
algorithm
-
Användare
-
-
159 inlägg
Okey då återstår de bara och se va de har att erbjuda lr om man ska byta operatör
Tror att det blir en sådan upplägg: Snackis 19 SEK/mån Surf 89 SEK/mån Sms 69 SEK/mån Förhöjd 150 SEK/mån Total: 327 SEK/mån + samtal + möjlig engångssumma. Villkor med operatören "3" - 399 SEK/mån, använd allt är bättre tycker jag... Lägg i surf & sms så har du 211 SEK/mån kvar för samtal. Inga förhöjda, inga klumpsummor. Finns bindningstid med i bilden så är "3" bättre.
Redigerat av algorithm, 15 mars 2010 - 21:54.
Postad 15 mars 2010 - 22:05
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1 892 inlägg
Tror att det blir en sådan upplägg: Snackis 19 SEK/mån Surf 89 SEK/mån Sms 69 SEK/mån Förhöjd 150 SEK/mån
Total: 327 SEK/mån + samtal + möjlig engångssumma.
Villkor med operatören "3" - 399 SEK/mån, använd allt är bättre tycker jag... Lägg i surf & sms så har du 211 SEK/mån kvar för samtal. Inga förhöjda, inga klumpsummor. Finns bindningstid med i bilden så är "3" bättre.
Beror på hur man ser det... när du delbetalar telefonen med en förhöjd avgift så kan du alltid betala av den snabbare.. lr säg att du blir misnöjd med 3 då måste du betala 399kr x 24... för att avsluta abonemanget och då blir det svindyrt.
Postad 15 mars 2010 - 22:06
tomishu
-
tomishu
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Läste på swedroid precis, och såg det till slut med egna ögon, att desire blir försenat hoa telia. Preliminärt datum nu är 8 april
Står på deras fanpage på facebook.
Redigerat av tomishu, 15 mars 2010 - 22:07.
Postad 15 mars 2010 - 22:17
Grumme
-
Grumme
-
Användare
-
-
134 inlägg
Läste på swedroid precis, och såg det till slut med egna ögon, att desire blir försenat hoa telia. Preliminärt datum nu är 8 april 
Skit också! Har gått och glatt mig åt att få min telefon i nästa vecka...
Postad 15 mars 2010 - 22:23
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
Kändes väll ganska otroligt med det datum de hade förut... Min lilla egna teori är att Telia satte releasedatum då bara för att locka fler kunder att beställa för att få tidigt.
Postad 15 mars 2010 - 22:33
jake84
-
jake84
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Tror att det blir en sådan upplägg: Snackis 19 SEK/mån Surf 89 SEK/mån Sms 69 SEK/mån Förhöjd 150 SEK/mån
Total: 327 SEK/mån + samtal + möjlig engångssumma.
Villkor med operatören "3" - 399 SEK/mån, använd allt är bättre tycker jag... Lägg i surf & sms så har du 211 SEK/mån kvar för samtal. Inga förhöjda, inga klumpsummor. Finns bindningstid med i bilden så är "3" bättre.
Brukar försöka akta mig för den där förhöjda avgiften bet hellre lite extra för mobilen direkt än att sitta och pynta 150 kr i månaden. Blir min första pekskärmsmobil och antar att de kommer bli en del surfande så man får väl kolla alla operatörer och se vem som har de mest förmånliga erbjudandet
Postad 15 mars 2010 - 22:47
Unregisteredd8f31aef
-
Unregisteredd8f31aef
-
Användare
-
-
149 inlägg
Eh va? Nej jag menar just den grå - den till höger om den silvriga på bilden: http://www.flickr.co...157623591102916
Hoppas verkligen fler återförsäljare får in den!
Jag vet inte om ni har kommit över denna diskussionen ännu, men det står ju intill bilden i den länken du länkade till att det är HTC Desire silver & urban brown. Alltså är det den "bruna" som visas till höger om den silvriga.
Redigerat av Unregisteredd8f31aef, 15 mars 2010 - 22:49.
Postad 15 mars 2010 - 23:30
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
Jag vet inte om ni har kommit över denna diskussionen ännu, men det står ju intill bilden i den länken du länkade till att det är HTC Desire silver & urban brown.
Alltså är det den "bruna" som visas till höger om den silvriga.
Det såg jag inte ens tidigare  men då var det uträtat då. Men det är väll i alla fall först när alla börjar få sina som man vet till 100%
Postad 16 mars 2010 - 00:06
pizzapappa
-
pizzapappa
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Tror ni det räcker med ett 2GB minne i början? Har ingen lust att lägga ut 600+ för ett snabbt 16GB i dagsläget.
Postad 16 mars 2010 - 00:46
Oddish
-
Oddish
-
Användare
-
-
160 inlägg
Tror ni det räcker med ett 2GB minne i början? Har ingen lust att lägga ut 600+ för ett snabbt 16GB i dagsläget.
Det är klart det räcker i början. Frågan är hur länge "början" är. Om du ska använda telefonen aktivt och ta foton, lyssna på m3-filer, kolla video etc. så lär du behöva ett minneskort.
Redigerat av Oddish, 16 mars 2010 - 00:47.
Postad 16 mars 2010 - 07:37
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Skeppar dom den inte med ett 8gb kort? Spelar iofs ingen roll för mig heller men att dom skulle snåla så på deras "super phone" låter märkligt.
Postad 16 mars 2010 - 07:48
ojva
-
ojva
-
Lärjunge
-
-
370 inlägg
Skeppar dom den inte med ett 8gb kort? Spelar iofs ingen roll för mig heller men att dom skulle snåla så på deras "super phone" låter märkligt.
Enligt 3 följer det med ett 4GB kort...
Postad 16 mars 2010 - 08:25
Robelind
-
Robelind
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Beskedet från CDON är att inget minneskort medföljer.
Postad 16 mars 2010 - 09:38
Unregistered680
-
Unregistered680
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Då var annons utlagd på iphonen så jag kan beställa en Desire...... Hoppas den kommer i silver snart också!
Postad 16 mars 2010 - 10:05
ojva
-
ojva
-
Lärjunge
-
-
370 inlägg
http://www.mobil.se/...e-1.338244.html"Mitten på april", låter inte så bra...hade ju hoppats på v14. Kanske kan räknas som mitten på april i bästa fall.. Annars kommer nog X10 ut före...
Postad 16 mars 2010 - 10:12
rosentorp
-
rosentorp
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Fick detta svaret från HTC: "Tack för din förfrågan gällande HTC Desire
Tyvär har vi ännu inte ett bekräftat release datum för Desire ännu, det jag skulle föreslå är att du håller koll på expansys.se då dom kommer ha det officiella release datumet när det blir tillgängligt.
Vänliga hälsningar,
xxx"Just nu står det 6 april hos expansys.se ...
Postad 16 mars 2010 - 12:08
Unregisteredcc29d5b7
-
Unregisteredcc29d5b7
-
Rookie
-
5 inlägg
Synd att höra med Telias miss, jag hade hoppats på att ha den nästa vecka. Jag kommer köpa loss den direkt i en telia butik då jag får lite personal rabatt  .
Vad tror ni, behöver man förboka denna telefon eller kommer det att räcka att gå in i butik dan den släpps å köpa?
Postad 16 mars 2010 - 13:16
jhn
-
jhn
-
Användare
-
-
222 inlägg
Jag vet att tidigare Android-lurar led av att man bara kunde spara apparna på internminnet. Är det någon som har info om HTC Desire fixar att spara apparna även på minneskortet?
Postad 16 mars 2010 - 13:35
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Jag vet att tidigare Android-lurar led av att man bara kunde spara apparna på internminnet. Är det någon som har info om HTC Desire fixar att spara apparna även på minneskortet?
Apps2SD är ju lösningen. Kräver root dock. Jo, och apropå det här med färger - tycker det är väldigt märkligt att ingen ÅF verkar ha någon aning om vad de får in (och allra minst när verkar det som). Som att dom bara får acceptera det dom eventuellt får från HTC utan att ha någon möjlighet att påverka. Vad är det för affärsidé egentligen?
Redigerat av Golgo_13, 16 mars 2010 - 13:48.
Postad 16 mars 2010 - 13:49
master_of_rock
-
master_of_rock
-
Beroende
-
-
1 276 inlägg
Synd att höra med Telias miss, jag hade hoppats på att ha den nästa vecka. Jag kommer köpa loss den direkt i en telia butik då jag får lite personal rabatt . Vad tror ni, behöver man förboka denna telefon eller kommer det att räcka att gå in i butik dan den släpps å köpa?
Var väll ett medvetet miss kanske?
Postad 16 mars 2010 - 15:56
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1 289 inlägg
Jo, och apropå det här med färger - tycker det är väldigt märkligt att ingen ÅF verkar ha någon aning om vad de får in (och allra minst när verkar det som). Som att dom bara får acceptera det dom eventuellt får från HTC utan att ha någon möjlighet att påverka. Vad är det för affärsidé egentligen?
Men det är väl bara vi som tolkat fel? Desire kommer väl bara i den mörkgrå färgen, som en del tolkade som brun? Sen att det finns någon bild på en som är silver (som andra tolkat som att det skulle vara den grå) är en annan sak? Eller har jag missat något här? Ang Telia, känns skitfult, som de bara kört en rövare... har aldrig gillat Telia, o det här gjorde inte saken bättre.
Postad 16 mars 2010 - 16:07
jhn
-
jhn
-
Användare
-
-
222 inlägg
Men det är väl bara vi som tolkat fel? Desire kommer väl bara i den mörkgrå färgen, som en del tolkade som brun?
Den är brun! Färgen heter Urban Brown  EDIT: Glöm det förresten, trodde det fanns en oficiell spec där det stod att den hete Urabn Brown, men det verkar det inte finnas. Bara frö HTC Hero...
Redigerat av jhn, 16 mars 2010 - 16:11.
Postad 16 mars 2010 - 19:01
Unregistered2743ab77
-
Unregistered2743ab77
-
Användare
-
-
104 inlägg
Fyfan nu ryker Telia från mina planer, tur att man inte beställde det.
Rätt fräckt av Telia att påstå "leveransförseningar" som anledning när det i själva verket är fel hos Telia.
De har nu ändrat datumet till 8 April på deras hemsida.
Postad 16 mars 2010 - 19:22
fest
-
fest
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Från 3 facebook sida
8 april är det datum vi har fått av HTC. HTC säger för övrigt att de aldrig lovat något annat till Telia heller.
Erik H/3
Postad 16 mars 2010 - 19:28
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
Från 3 facebook sida
8 april är det datum vi har fått av HTC. HTC säger för övrigt att de aldrig lovat något annat till Telia heller. Erik H/3
Då stämmer det alltså Enligt Erik och HTC, att Telia har kört fulstilen. Riktigt dåligt. Men då är det flera som säger 8 april nu då, måtte det inte bli senare... Vill ha min nu
Postad 16 mars 2010 - 19:33
fest
-
fest
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Från 3 facebook sida
det besked vi fått av HTC är att Desire har hårdvarustöd för videoinspelning i HD-kvalitet, det vill säga 720p eller 1280 * 720.
Det kommer dock inte att gå att göra några sådana inspelningar nu direkt. Mjukvarustödet kommer först med maintenance-release 1. Och vi vet inte när den kommer.
Därför har vi ändrat information från "Inspelning av HD-video" till "HD-ready".
MVH
Erik H/3
Postad 16 mars 2010 - 19:48
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
Från 3 facebook sida
det besked vi fått av HTC är att Desire har hårdvarustöd för videoinspelning i HD-kvalitet, det vill säga 720p eller 1280 * 720. Det kommer dock inte att gå att göra några sådana inspelningar nu direkt. Mjukvarustödet kommer först med maintenance-release 1. Och vi vet inte när den kommer. Därför har vi ändrat information från "Inspelning av HD-video" till "HD-ready". MVH Erik H/3
Rätta mig om jag har fel, men HD-ready är väll 1280*720 ? eller egentligen inte, men det lägre HD formatet. HD-ready är väll att kunna ta emot HD-signal (1080) och kunna skala om, eller hur det nu är. Att säga att den kan spela in HD-Ready film är väll i alla fall fel. Iaf innan "maintenance-release 1" då förstås.
Postad 16 mars 2010 - 19:55
master_of_rock
-
master_of_rock
-
Beroende
-
-
1 276 inlägg
Alltså bra HD kvalite i en mobil kan bara vara en dröm i dagsläget. Man skall vara glad om någon mobil fixar bra SD. Sedan finns det galna människor (jag med) som bara måste ha maxade specar i allt dem köper. HD är en sådan grej som måste finnas i allt idag. Snart köper vi tvättmaskiner med HD inspelning av tvättprocessen. Och mitt nästa kylskåp skall kunna lägga ut innehållet på facebook.
Postad 16 mars 2010 - 20:26
ojva
-
ojva
-
Lärjunge
-
-
370 inlägg
Allvarligt...är videoinspelningen något som väger så tungt för någon? Att filma någon hobbysnutt på någon kul grej med mobilen, visst. Men är det någon som spelar in seriösa filmer med en mobilkamera?
Postad 16 mars 2010 - 20:34
algorithm
-
algorithm
-
Användare
-
-
159 inlägg
Rätta mig om jag har fel, men HD-ready är väll 1280*720 ? eller egentligen inte, men det lägre HD formatet. HD-ready är väll att kunna ta emot HD-signal (1080) och kunna skala om, eller hur det nu är. Att säga att den kan spela in HD-Ready film är väll i alla fall fel. Iaf innan "maintenance-release 1" då förstås.
Sant. Komiskt att jag har precis kommenterat detta på just det 3:s press sida på Facebook.
Postad 16 mars 2010 - 20:52
ojva
-
ojva
-
Lärjunge
-
-
370 inlägg
Trovärdigt eller aprilskämt? Intressant iaf.. http://www.desirehtc.com/
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|