* Officiell Tråd - Sony Ericsson X10 Mini/Pro *
2353 svar till detta ämne
Postad 30 May 2010 - 18:42
Baily
-
Baily
-
Forumräv
-
-
504 inlägg
Hej vill bara dela med mig av mina intryck av X10 mini köpte den i torsdag laddade den natten till fred. Har surfat med W-lan pratat över bluetooth använt timescape allt ganska flitigt och nu börjar batteriet ta slut allt är relativt men med mina mått mätt räcker batteriet ganska bra. Pratat 1h surfat lika mycket , GPS navigering i en 45min Navigon är grymt till denna nalle. Pillat ganska mycket och installerat en del app ifrån market. Mycket nöjd än sålänge.
vart finns Navigon att få tag till X10 minin ?
Postad 30 May 2010 - 18:51
Unregistered0d2548cb
-
Unregistered0d2548cb
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
X10 mini vs HTC Desire?
Ska inte surfa så mycket med den, använder datorn mest(kommer surfa lite på tåget om det funkar?), men ska kolla mail, ta kort, använda kalendern m.m.
Postad 30 May 2010 - 19:09
Unregistered42894348
-
Unregistered42894348
-
Amatör
-
-
54 inlägg
Navigon finns att köpa på navigons hemsida eller så kan man hitta den på ett ställe som börjar på pirat. Fungerar som sagt kanoners.
Postad 30 May 2010 - 19:17
Grizzok
-
Grizzok
-
Användare
-
-
219 inlägg
X10 mini vs HTC Desire?
Ska inte surfa så mycket med den, använder datorn mest(kommer surfa lite på tåget om det funkar?), men ska kolla mail, ta kort, använda kalendern m.m.
Personligen så kan jag inte se någon anledning alls att betala dubbla priset för en Desire. Man får väl större skärm, 2.1 Android, pinch-zoom.... det är väl det mesta tror jag. Men Minin är mindre, smidigare, och som sagt... du får två X10 mini för priset av en Desire
Postad 30 May 2010 - 19:31
Truckerhate
-
Truckerhate
-
Lärjunge
-
-
376 inlägg
så du tycker denna tar sämre bilder än c902 i mörker?
Var helnöjd med min c902 förutom att det inte gick att ta foton i mörker, ursäkta om jag tjatar men detta är helt avgörande för mig
Redigerat av Truckerhate, 30 May 2010 - 19:33.
Postad 30 May 2010 - 19:34
Spritfest
-
Spritfest
-
Lärjunge
-
-
251 inlägg
Läser att Navigon finns till X10 Mini, det är bra.
Men finns det några bra apps om man löptränar? Som visar efteråt på karta vart och hur långt man sprungit?
Postad 30 May 2010 - 19:56
Unregistered1fe9830a
-
Unregistered1fe9830a
-
Användare
-
-
136 inlägg
X10 mini vs HTC Desire?
Då hade jag köpt x10 mini rakt av! Den GÅR att surfa på. Men om jag skulle sitta och hantera sidor och text hela dagarna hade jag valt en annan (denna köpte jag till min tjej, och står mellan x10 vanliga och iphone vid mitt köp)
Postad 30 May 2010 - 20:18
Volvis
-
Volvis
-
Forumräv
-
-
709 inlägg
Personligen så kan jag inte se någon anledning alls att betala dubbla priset för en Desire. Man får väl större skärm, 2.1 Android, pinch-zoom.... det är väl det mesta tror jag. Men Minin är mindre, smidigare, och som sagt... du får två X10 mini för priset av en Desire 
Om valet står mellan en Legend eller mini pro då ? Så ser mitt dilemma ut just nu, gillar den något större skärmen men gillar också mini:s smidighet Kommer läsa och skriva en del mail via telefonen och pro:n ligger bättre till för det fysiska tangentbordet och Legend för den större skärmen
Postad 30 May 2010 - 20:26
Das Zie
-
Das Zie
-
Användare
-
-
159 inlägg
Om valet står mellan en Legend eller mini pro då ?
Så ser mitt dilemma ut just nu, gillar den något större skärmen men gillar också mini:s smidighet
Kommer läsa och skriva en del mail via telefonen och pro:n ligger bättre till för det fysiska tangentbordet och Legend för den större skärmen
Själva läsningen kanske är bättre på Legend, men när du skriver så tar ju tagentbordet bort mycket av ytan på legend. Bättre då med fysiskt tagentbort om du skriver en del.
Postad 30 May 2010 - 20:27
Unregisteredb85fb73d
-
Unregisteredb85fb73d
-
Rookie
-
9 inlägg
Är det fler som har problem med Wifi-nät som kopplar ner, eller ska jag 'hoppas' på att det är ett måndagsex jag fått som jag kan få utbytt på garantin...?
Postad 30 May 2010 - 20:56
Unregistered30026
-
Unregistered30026
-
Veteran
-
-
1821 inlägg
Förutom dåligt batteri så verkar det finnas en del som har problem med det trådlösa nätet. Jag antar att man ser klart o tydligt på den när den använder trådlöst eller 3G?
Hur är det, man bestämmer själv vilka program man vill köra pushers för, vill man köra manuell uppdatering av något så är det fullt möjligt?
Postad 30 May 2010 - 21:21
ice cube
-
ice cube
-
Amatör
-
-
96 inlägg
Jag frågar väl igen, hur är ljudet vid uppspelning av mp3 i headsetet om man jämför med en sonyericcson walkman modell?
Postad 30 May 2010 - 21:38
Leopard
-
Leopard
-
Rookie
-
4 inlägg
jag undrar om någon provat att installera scandinavian keys och se om man kan få qwerty i liggande läge.
annars blir det en pro för min del tror jag
Postad 30 May 2010 - 21:57
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
jag undrar om någon provat att installera scandinavian keys och se om man kan få qwerty i liggande läge. annars blir det en pro för min del tror jag
Installera Handcent sms Installera Scandinavian Keyboard och sedan ordlistan. Aktivera skärmrotation ( min var urbokad.) Byt inputtangetbord. Ändra Handcent sms till standard sms-app. Gå sedan in i Inställningar - Sony Ericsson - Meddelanden - och boka ur alla "bockar" där. 3st totalt så slipper du dubbla meddelanden och dubbla sms-ljud. Klart!
Postad 30 May 2010 - 22:02
Spritfest
-
Spritfest
-
Lärjunge
-
-
251 inlägg
Men finns det några bra apps om man löptränar? Som visar efteråt på karta vart och hur långt man sprungit?
Ingen som vet ? Har en Iphone själv så jag har noll koll på Android, men tänkte köpa en till frugan. Alltså om nån vet var jag söker upp apps som funkar till X10 mini då...
Postad 30 May 2010 - 22:25
lobo
-
lobo
-
Mästare
-
-
2842 inlägg
Ingen som vet ? Har en Iphone själv så jag har noll koll på Android, men tänkte köpa en till frugan. Alltså om nån vet var jag söker upp apps som funkar till X10 mini då...
Finns Cardio Trainer och Run Keeper till Android, bara att söka upp på Market.
Postad 30 May 2010 - 22:28
DonRon
-
DonRon
-
Lärjunge
-
-
289 inlägg
Är riktigt sugen på en x10 mini pro!
Har iofs precis köpt en HTC Desire, men då jag knappt surfar så känns det som om man kanske skulle ta och byta ut den redan iaf
Postad 30 May 2010 - 22:38
cliff74
-
cliff74
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Hur är det att köpa apps för android i Sverige, är det löst?
Run Keeper fungerar väl bara för android 2.0 och senare, eller?
Redigerat av cliff74, 30 May 2010 - 22:38.
Postad 30 May 2010 - 23:28
Unregistered1820
-
Unregistered1820
-
Lärjunge
-
-
336 inlägg
Är riktigt sugen på en x10 mini pro! Har iofs precis köpt en HTC Desire, men då jag knappt surfar så känns det som om man kanske skulle ta och byta ut den redan iaf 
Vet inget om HTC Desire men i X10 mini cirklar allt runt internet och Google. Valde själv X10minin för att surfa på och för Spotify, det enda jag kommer använda den nedkopplad för är att lyssna på mp3 arkivet på MicroSD kortet och möjligen Java spel. För att nyttja GPS måste man vara uppkopplad på Google maps, än så länge iaf.
Postad 30 May 2010 - 23:35
lobo
-
lobo
-
Mästare
-
-
2842 inlägg
Hur är det att köpa apps för android i Sverige, är det löst?
Run Keeper fungerar väl bara för android 2.0 och senare, eller?
Apps går inte att köpa från Sverige än (kan iof köra med ett US sim i luren) men är på G, frågan är bara när. Möjligt skall väl även komma att köra apps från minneskortet men har inte koll på när och till vilken version (2.2?) Mycket möjligt att Run Keeper endast fungerar på 2.0 och senare, kollade bara på vad jag hade installerat på min Desire. SE är väl iof på gång med uppdatering men har inte koll på när eller om det blir till 2.0, 2.1 eller senare version.
Postad 30 May 2010 - 23:40
DonRon
-
DonRon
-
Lärjunge
-
-
289 inlägg
Vet inget om HTC Desire men i X10 mini cirklar allt runt internet och Google. Valde själv X10minin för att surfa på och för Spotify, det enda jag kommer använda den nedkopplad för är att lyssna på mp3 arkivet på MicroSD kortet och möjligen Java spel.
För att nyttja GPS måste man vara uppkopplad på Google maps, än så länge iaf.
Det jag menade var att jag tror en Desire är mer anpassad för surf osv i och med att skärmen är bra mycket större. Själva använder jag mobilen för samtal,musik,sms,mail samt någon bra app. Känns lite som att en mini tilltalar mig mer för detta endamål, och jag slipper ha en dunderklump i fickan
Postad 31 May 2010 - 05:01
Unregistered5794a5dc
-
Unregistered5794a5dc
-
Lärjunge
-
-
478 inlägg
Var på City gross i Hyllinge i lördags och där var de från telenor som vanligt. stannade och .. där var den.. 10 min senare satt jag i bilen men min nyaste lur! hur kul som helst. Den ÄR liten men verkar vara mycket bra byggd. testat den under helgen. WiFi funkar kanon, inga problem. Ska bli kul att använda den. och nu ska jag visa den på jobbet. vet att det finns några som kommer bli riktig avund.
Postad 31 May 2010 - 05:18
Leopard
-
Leopard
-
Rookie
-
4 inlägg
Installera Handcent sms Installera Scandinavian Keyboard och sedan ordlistan. Aktivera skärmrotation ( min var urbokad.) Byt inputtangetbord. Ändra Handcent sms till standard sms-app. Gå sedan in i Inställningar - Sony Ericsson - Meddelanden - och boka ur alla "bockar" där. 3st totalt så slipper du dubbla meddelanden och dubbla sms-ljud.
Klart!
och det funkar bättre på det sättet än orginal tycker du ? eller skall man ge sig på att lära om sig ?
Postad 31 May 2010 - 08:40
Luciphear
-
Luciphear
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
För mig står det mellan en HTC Desire och en X10 Mini Pro. Lutar nog mest mot en Mini Pro då jag inte är riktigt säker om den där extra tusenlappen(och lite till) för en Desire är värt det för mig. Visst, det är säkert kul att leka med apps och sådant på en stor skärm, men efter en vecka eller två skulle jag nog tro att jag tröttnat, och att surfa är inte något jag gör på mobilen. Så lite frågor angående Mini:n: - Finns det fungerande Onscreen QWERTY tangentbord(genom apps dvs)?. Isåfall, hur bra fungerar det? (En bild vore fint också!)
- Hur är det att titta på film? Kanske inte långfilm men t.ex TV-serier eller anime? Är skärmen tillräckligt stor för att man ska kunna se både bild och undertexter relativt okej?
- Hur kompatibel är mobilen med de flesta android apps & spel? Näst intill som på vilken annan (android)mobil som helst eller brister pga den mindre skärmen?
Redigerat av Luciphear, 31 May 2010 - 08:41.
Postad 31 May 2010 - 08:43
ironjocke
-
ironjocke
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Någon som kan säga något om mottagningen på denna lur?
Jag har 3 som operatör och vid mitt jobb har jag dålig mottagning.
idag har jag en Nokia och när den tappar mottagningen så tar det flera minuter innan den
"uppdaterar" och hittar mottagningen igen, fast jag vet att just där jag står ska det vara bra mottagning!
Detta tycker jag är MYCKET irriterande!
Så är det någon som har ungefär liknande omständigheter och kan svara på om x10 mini/pro är
snabb på att uppdatera mottagningen?
Jag behöver inte några svar i stil med....byt operatör till Telia!!!!!!
För jag är nöjd med 3!!!!(förutom mottagninge på jobbet då)
Postad 31 May 2010 - 09:05
JollyJumper
-
JollyJumper
-
Användare
-
-
144 inlägg
Någon som kan säga något om mottagningen på denna lur? Jag har 3 som operatör och vid mitt jobb har jag dålig mottagning. idag har jag en Nokia och när den tappar mottagningen så tar det flera minuter innan den "uppdaterar" och hittar mottagningen igen, fast jag vet att just där jag står ska det vara bra mottagning! Detta tycker jag är MYCKET irriterande!
Så är det någon som har ungefär liknande omständigheter och kan svara på om x10 mini/pro är snabb på att uppdatera mottagningen?
Jag behöver inte några svar i stil med....byt operatör till Telia!!!!!! För jag är nöjd med 3!!!!(förutom mottagninge på jobbet då)
Vet precis vad du menar hade en Nokia N97 som betedde sig så. Har inte sett denna telefon göra det än så länge iaf . Har dålig mottagning i trapphuset och det tog Nokian en bra stund ibland att hitta mottagningen väl hemma. Det har inte hänt med X10 mini. Den byter också snabbt mella 2g/3g Angående batteriet så laddade jag den i lördags kväll. Nu har jag ca 25% kvar och har lyssnat på musik,pratat i tel,installerat och lekt med apps samt skickat en del sms. Helt ok men inget supebatteri. Laddade min N97a varje kväll för säkerhetsskull iaf när jag jobbar. Kommer nog göra detsamma med denna lur
Redigerat av JollyJumper, 31 May 2010 - 09:07.
Postad 31 May 2010 - 10:05
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
och det funkar bättre på det sättet än orginal tycker du ? eller skall man ge sig på att lära om sig ?
Det fungerar hyfsat. Telefonen blir lite klumpig att hålla på sidan men man lär sig väl.
Postad 31 May 2010 - 10:19
Luciphear
-
Luciphear
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Det fungerar hyfsat. Telefonen blir lite klumpig att hålla på sidan men man lär sig väl. 
Om du har möjligheten, kan du ordna en bild på hur det ser ut?
Postad 31 May 2010 - 10:23
lillegorenje
-
lillegorenje
-
Användare
-
-
243 inlägg
Ändra Handcent sms till standard sms-app.
Klart!
Hur får man till det steget? Hittar det ingenstans... Frustrationen är stor nu
Postad 31 May 2010 - 10:34
adonis 76
-
adonis 76
-
Rookie
-
8 inlägg
Näpp tyvärr funkade inte det heller:( Kom upp tre val, visa bild, vidarebefordra eller ta bort
Någon som vet hur man kan spara bilder man fått i MMS? Fungerar inte att göra som på x10:an...
Postad 31 May 2010 - 10:43
trancestar
-
trancestar
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Jag gjorde så här iallafall inställningar-Sony Ericsson(programinställningar)-Meddelanden(bocka ur den) så kommer sms bara på handscent
Postad 31 May 2010 - 10:43
Unregisteredb8e57d04
-
Unregisteredb8e57d04
-
Forumräv
-
-
931 inlägg
Någon som vet hur man kan spara bilder man fått i MMS? Fungerar inte att göra som på x10:an...
Det står ju i användarhandboken som finns i mobilen. Sök under MMS så hittar du det.
Postad 31 May 2010 - 11:14
Unregistereddffb92aa
-
Unregistereddffb92aa
-
Rookie
-
4 inlägg
Någon som vet hur man sänker volymen på alarmsignalen? Lyckades inte hitta det igår. Tjejen va måttligt glad över volymen i morse vid 6 när den ringde.
Postad 31 May 2010 - 11:35
AndreasSmedstorp
-
AndreasSmedstorp
-
Rookie
-
5 inlägg
Någon som lyckats få på skärmskyddet ? antar det är universal precis
som alla andra skärmskydd man köper på nätet ?
Just det är riktigt skit, gav upp efter alla luftbubblor, hopplöst, så det blev
papperskorgen direkt för den delen =)
I övrigt är jag SJUKT nöjd med mobiltelefonen, men som
vanligt precis som många andra mobiltelefoner lyckas jag
inte alltid få GPS-mottagning - vad kan detta bero på ?
Vet många som har problem med detta.. fungerade på något
ställe igår.. vet det finns gott om satelliter här och överallt ju!
Några tips ?
Tycker att batteriet varade över förväntan trots mycket användning,
sjukt najs och trevliga menyer o effekter o snabb telefon.. är riktigt riktigt nöjd !
Postad 31 May 2010 - 11:53
JollyJumper
-
JollyJumper
-
Användare
-
-
144 inlägg
Någon som vet hur man sänker volymen på alarmsignalen? Lyckades inte hitta det igår. Tjejen va måttligt glad över volymen i morse vid 6 när den ringde. 
Hhaahaah precis samma sak hände mig. "Vad fan händer" fick man höra kl 05.30 när telefonen lät utav ****.Har inte sökt efter det än bra att du påminde mig
Postad 31 May 2010 - 11:59
Unregistered98d503b8
-
Unregistered98d503b8
-
Lärjunge
-
-
326 inlägg
Går det inte att få vibration när man får ett SMS skickat till sig?
Visst, man kan välja ljudlös, men då tycks även vibrationsfunktionen försvinna, vilket verkar helt konstigt?
Lyckas ej hitta hur man väljer olika profiler?
Postad 31 May 2010 - 12:13
adonis 76
-
adonis 76
-
Rookie
-
8 inlägg
Det står ju i användarhandboken som finns i mobilen.
Sök under MMS så hittar du det.
Hittar: Knacka på (bildsymbol) om du vill använda bilden som kontaktbild eller bakgrund. Hittar inget om hur du helt enkelt bara sparar bilden. Många som undrar detta, så så jäkla lätt att hitta hur man gör verkar det inte var.
Postad 31 May 2010 - 12:37
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Brukar även dyka upp när du får in ett sms. Gjorde det för mig iaf.  Här kommer bilder på hur det ser ut med Handcent sms och Scan. Keyboard
DSCF0579.JPG 4.68MB
0 Antal nerladdningar
DSCF0580.JPG 4.15MB
0 Antal nerladdningar
Postad 31 May 2010 - 13:03
adonis 76
-
adonis 76
-
Rookie
-
8 inlägg
Har testat Scan. Keyboard nu...alldeles för litet tycker jag. Tror även att SE själva har testat det så klart. Kul grej, men inget enligt mig som går att använda.
Redigerat av adonis 76, 31 May 2010 - 13:04.
Postad 31 May 2010 - 13:14
Hasse168
-
Hasse168
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Vänta desperat på en Pro.
Någon som har bättre koll på releasedatum? Vissa affärer säger 15:e, andra säger 28:e. Gissar de bara vilt eller?
Postad 31 May 2010 - 13:18
Unregistereddffb92aa
-
Unregistereddffb92aa
-
Rookie
-
4 inlägg
Hittar: Knacka på (bildsymbol) om du vill använda bilden som kontaktbild eller bakgrund. Hittar inget om hur du helt enkelt bara sparar bilden. Många som undrar detta, så så jäkla lätt att hitta hur man gör verkar det inte var.
Ladda ner Handcent SMS från market. Gå in i mms meddelandet/tryck på den fysiska knappen längst ner till vänster/tryck mer/Spara MMS/Tryck på den fysiska knappen igen(längst ner till vänster)/ Kopiera till SD-kort.
Postad 31 May 2010 - 14:10
lillegorenje
-
lillegorenje
-
Användare
-
-
243 inlägg
Lyckas ej hitta hur man väljer olika profiler?
Jag hittar inte heller profiler. Verkar inte finnas på Android. Synd!!! Jag är beroende av det då jag på jobbet snabbt vill vidarekoppla min privata telefon till arbetstelefonen och då är profiler smidigt. Hittar ett betalprogram till Android som gör vad vi letar efter (2.99 USD, typ 20-25 kr), verkar gå att koppla till GPS så profilaktivering sker "automagiskt". Men tycker det är svårt att tyda om det går att få det att vidarekoppla samtal från beskrivningen... Om ngn vet ngt mer får de gärna berätta. Länk
Postad 31 May 2010 - 14:26
Luciphear
-
Luciphear
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Brukar även dyka upp när du får in ett sms. Gjorde det för mig iaf. 
Här kommer bilder på hur det ser ut med Handcent sms och Scan. Keyboard
DSCF0579.JPG 4.68MB
0 Antal nerladdningar
DSCF0580.JPG 4.15MB
0 Antal nerladdningar
Ser riktigt bra ut enligt mig, men med tanke på storleken verkar det lite knepigt? Hur ofta/lätt blir det att man kommer åt fel eller fler bokstäver, eller är det helt enkelt en vanesak?
Postad 31 May 2010 - 14:31
deenajs
-
deenajs
-
Amatör
-
-
85 inlägg
Går det inte att få vibration när man får ett SMS skickat till sig?
Visst, man kan välja ljudlös, men då tycks även vibrationsfunktionen försvinna, vilket verkar helt konstigt? Lyckas ej hitta hur man väljer olika profiler?
Settings -> Sony Ericsson -> Messaging -> Notification vibration
Redigerat av deenajs, 31 May 2010 - 14:31.
Postad 31 May 2010 - 17:15
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
.
Redigerat av theclone, 31 May 2010 - 18:14.
Postad 31 May 2010 - 17:36
DonRon
-
DonRon
-
Lärjunge
-
-
289 inlägg
Verkar som pro versionen bara finns i rött att beställa i dagsläget, hade velat ha en svart eller silver.
Kanske kommer fler färgval längre fram?
Postad 31 May 2010 - 17:46
Luciphear
-
Luciphear
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Har nu provat både HTC Desire och Xperia X10 Mini, och kan direkt säga att en HTC Desire blir det inte. Inte för den är dålig på något vis, absolut inte. Det är en utmärkt telefon men X10:an var, enligt mig, snyggare, smidigare och jag upplevde den som precis lika snabb, och framför allt mycket billigare. Kändes verkligen skitbra att använda en mini!  Även om T9-tangentbordet var lite klumpigt, fast kan direkt säga att det är för att jag inte är van(märkte det själv).
Hur som helst är jag fortfarande fundersam om jag ska vänta på Pro eller ej... jämförde tangentbordet på en större modell(helt annat märke) och även det såg ju rätt smått ut. Hur litet är då tangentbordet på Pro, som redan är så pass liten? Kan nästan tänka mig att onscreen tangentbordet som påpekats i tråden redan fungerar precis lika smidigt till att skriva.
När det kommer till spel där emot vet jag inte riktigt om tangentbordet kan ha ett bättre syfte. Vet inte ens om några spel som utnyttjar tangentbordet finns, som är kompatibla till X10 "minisarna". Ge gärna exempel på bra spel/emulatorer som fungerar att använda på mobilen!
Postad 31 May 2010 - 18:14
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Är det fler som har problem med Wifi-nät som kopplar ner, eller ska jag 'hoppas' på att det är ett måndagsex jag fått som jag kan få utbytt på garantin...?
(Snackar Wifi här, inte 3G  ) Hej, min kopplar ner oxå. håller på att ta reda på när den gör det...Om det är när den går in i batterisparaläge eller om den bara koplar ner hux flux. Hittat någon lösning...? EDIT: Min kopplar ner några sekunder efter att den släkt skrärmen. (såvida ingen data trafik skickas) Men sedan kopplar den up igen efter några sekunder. Jävligt störande  Någon som kan konfermera eller hittat någon inställning för det? Hur tar man bort nätverk från wifi lista? den hittar nätverk som inte finns
Redigerat av theclone, 31 May 2010 - 18:26.
Postad 31 May 2010 - 18:33
Unregistered30026
-
Unregistered30026
-
Veteran
-
-
1821 inlägg
Ni som pratar om att det trådlösa inte fungerar som det ska, lägger den av mitt under tiden ni använder den eller är det alltid när ni lägger ifrån er luren?
Är det inte så att den bör stänga ner vissa tjänser när man inte använder den aktivit och sen när det blir dags för att göra upderaing(pusha så startar den upp och gör vad den ska? Om den ska vara uppkopplad hela tiden så måste de väll ta en massa ström?
Postad 31 May 2010 - 18:46
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Ni som pratar om att det trådlösa inte fungerar som det ska, lägger den av mitt under tiden ni använder den eller är det alltid när ni lägger ifrån er luren?
Är det inte så att den bör stänga ner vissa tjänser när man inte använder den aktivit och sen när det blir dags för att göra upderaing(pusha så startar den upp och gör vad den ska? Om den ska vara uppkopplad hela tiden så måste de väll ta en massa ström?
Är bara när jag lägger ifrån mig luren. Den koplar ner för att sedan koppla up igen 10 secunder senare. Borde ju gå att hitta någon iställning för det. Men kör du tex spotify under tiden koplar den inte ner. Då skickas data.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|