Är det någon som är i liknande situation? Eller har varit med om liknande?
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
6 år sedan |
![]() |
9 år sedan |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
13 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
Postad 21 september 2010 - 06:33
Är det någon som är i liknande situation? Eller har varit med om liknande?
Postad 23 september 2010 - 17:50
Postad 23 september 2010 - 21:39
Postad 30 september 2010 - 21:24
7:e augusti hade jag velat klart och beställt en IP4 32GB hos Telias hemsida.
Insåg några dagar senare att de papper som ska skrivas under och skickas in kommer att dröja, så jag ringer kundtjänst och avbeställer samt lägger en ny beställning via Mina Sidor på telia.se och signerar digitalt.
Sedan så blir det för mig som för nästan alla andra: total tystnad och ingen information.
Ringer kl 09 mån den 6:e september och frågar hur det går med min beställning och får svaret:
- "Jag ser att du beställt en IP4 32GB men att den beställningen är borttagen..."
- "Men jag lägger en ny order och högsta prio på den, så nästa iPhone som kommer till oss skickar vi till dig".
Jag lägger väl inte så stor vikt vid hennes löfte, men till min stora förvåning så kommer det ett mail 2 timmar senare som säger att min leverans är på väg.
På onsdagen så hämtar jag ut den och allt är frid och fröjd.
På torsdagen får jag ett SMS: "Din leverans från Telia är på väg, här är ditt kollinummer".
Jaha, tänker jag, det är väl SIM-kortet.
Det var en iPhone 4 32GB till...
Det visar sig att den första beställningen inte syntes i kundtjänst system när den precis skickats, så det såg ut som den tagits bort.
Nåväl, ringer lite samtal och skickar tillbaka den mot kreditering på nästa faktura.
Kommer ni ihåg den första beställningen som jag avbokade via kundtjänst och därav aldrig skrev under några papper?
Den telefonen kom idag, ytterligare en IP4 32GB

Det roliga är att Telia kundtjänst kan bara se den beställning som jag gjorde via Mina Sidor, men Varusupport kan förstås se alla tre telefoner de skickat och tur är väl det, annars hade jag fått ha en inre moralisk strid om vad jag skulle gjort med de andra två

Redigerat av Unregisteredadf1af89, 30 september 2010 - 21:25.
Postad 01 oktober 2010 - 06:01
Postad 01 oktober 2010 - 07:13
Mycket riktigt, ett fåtal 32-gigare finns i lager på Telenor.se
Postad 01 oktober 2010 - 21:56
Min i4 är skickad.
Ni kommer förmodligen se mig mycket i iphonetrådarna med tokmycket dumma frågor.
You have been warned!

Postad 02 oktober 2010 - 18:36
Beställde mina Iphone den 10 sept och de skickades från TRE igår.
De sade att jag förmodligen inte skulle få dem förrän i början av november och
nu blir det i början av oktober

Postad 03 oktober 2010 - 19:33
Postad 09 oktober 2010 - 18:24
Postad 10 oktober 2010 - 12:05
Hade ändå pratat med Tele2 2 gånger angående väntetiden och leverans, och även pratat med Brightpoint som levererar åt Tele2. Det blev en avbokning hos Tele2, vilket är synd då jag gillar dem annars.
Postad 11 oktober 2010 - 17:14
Den är ju upplåst och allt, bara till att skicka väl?
Postad 12 oktober 2010 - 10:04
Ska iPhone 4 hinna bli gammal innan den vita versionen ser dagens ljus!? Dåligt Apple, dåligt!
Postad 13 oktober 2010 - 17:51
Någon som hört något nytt om den vita varianten?
Ska iPhone 4 hinna bli gammal innan den vita versionen ser dagens ljus!? Dåligt Apple, dåligt!
http://www.apple.com...estatement.html
Redigerat av LaZBoy, 13 oktober 2010 - 18:22.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar