Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

iPhone 4S

1754 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: iPhone 4S (323 medlem(mar) har röstat)

Vad tycker du om den nya iPhone 4S?

1. Riktigt bra - Ett givet köp! (81 röster [25.08%] - Visa)

Procent av omröstning: 25.08%

2. Bra - Blir kanske ett köp! (48 röster [14.86%] - Visa)

Procent av omröstning: 14.86%

3. Bra - Men jag är nöjd med min nuvarande iPhone, inget köp. (44 röster [13.62%] - Visa)

Procent av omröstning: 13.62%

4. Inget märkvärdigt. (46 röster [14.24%] - Visa)

Procent av omröstning: 14.24%

5. Besviken. (71 röster [21.98%] - Visa)

Procent av omröstning: 21.98%

6. Sämst! (33 röster [10.22%] - Visa)

Procent av omröstning: 10.22%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 01 October 2011 - 20:18

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
Case-mate igen, IDG skriver att följande bild dök upp på Case-mates hemsida en kort stund innan den togs bort och ersattes med en sida där det nu bara står "it's coming" utan bild.

Postad bild

Verkar vara teardrop design på iPhone 5, att case-mate har skal redo för iPhone 5 kunde vi bekräfta nästan med bilden som postades tidigare på AT&T:s inventarier och att sen case-mate publiserade bilden ovan för att sedan ta bort talar nästan för att det vi ser är en iPhone 5 med skal på :D. Eller?

Redigerat av Unregistered1232, 01 October 2011 - 20:18.

Postad 01 October 2011 - 20:28

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

• 861 inlägg
  • 0
Med tanke på hur många skaltillverkare som publicerat bilder på skal för nya iPhone med teardrop-design litar jag inte på någon innan den 4:e längre. Så nej..

Postad 01 October 2011 - 20:36

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
Den senaste versionen av iTunes beta som släpptes någon dag sedan för utvecklare avslöjar iPhone 4S.

Postad bild

Det intressanta är att iPhone 5 inte dök upp här, Apple kanske väljer att inte lägga till den på betan?

Jag vet inte, hur markerades fodral för iPhone 3GS när det begav sig?

Ingen aning, det var ju 2 år sedan :P Men nu är det bara 3 dagar kvar. Hoppas också på att de streamar live annars har man alltid engadget.

Med tanke på hur många skaltillverkare som publicerat bilder på skal för nya iPhone med teardrop-design litar jag inte på någon innan den 4:e längre. Så nej..

Fast det var ju länge sedan, Case-mate bilden dök upp runt 16 september tror jag och AT&T butik system visar att skal från Case-mate kommer in. Det är så kort tid däremellan för case-mate att lägga upp en falsk bild för att sedan få ritningar av Apple och designa/mass producera skal så att de hinner levereras till butikerna lagom till release.

Redigerat av Unregistered1232, 01 October 2011 - 20:41.

Postad 01 October 2011 - 20:58

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
Och här kommer en fortsättning till bilden ovan:

Postad bild

Kodnamnet N94AP har ju spekulerats att det är iPhone 5 (iPhone 4 hade kodnamnet N90...), men koden ovan från iTunes beta kopplas till namnet iPhone 4S hehe.. fattar inte vad som händer här, rykten slår mot varandra. Litar man på koden ovan så verkar det som att vi bara får en iPhone 4S med samma design som 4:an.

Neä.. nu räcker det med rykten, får hålla mig till tisdag.

Redigerat av Unregistered1232, 01 October 2011 - 21:02.

Postad 01 October 2011 - 22:12

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0

Då är Iphone inget för er helt enkelt eller så får ni skaffa en adapter.

http://store.apple.c...mco=MTY3ODQ5OTY

iPhone är absolut något för mig och självfallet skaffar jag en adapter när jag vill få något skickat till TVn. Tyckte det bara var märkligt och säga att sladdar är utdaterade när det i regel endast är sladd som gäller när man är på resande fot.

Postad 01 October 2011 - 23:00

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

iPhone är absolut något för mig och självfallet skaffar jag en adapter när jag vill få något skickat till TVn. Tyckte det bara var märkligt och säga att sladdar är utdaterade när det i regel endast är sladd som gäller när man är på resande fot.

Som sagt, Apples egna AV-adapter ska funka, men när jag provade idag så fick jag det inte att funka, men det kan ju vara ngn inställning jag missat.

Postad 02 October 2011 - 00:42

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

• 861 inlägg
  • 0

Fast det var ju länge sedan, Case-mate bilden dök upp runt 16 september tror jag och AT&T butik system visar att skal från Case-mate kommer in. Det är så kort tid däremellan för case-mate att lägga upp en falsk bild för att sedan få ritningar av Apple och designa/mass producera skal så att de hinner levereras till butikerna lagom till release.

Det finns många rykten och många bilder, inte bara på skal utan på annat också, både nytt och gammalt. Jag tar allt med en stor nypa salt, eftersom för varje rykte så finns det ett annat rykte eller bevis som pekar på motsatsen. Jag älskar spekulationer och följer flera bloggar och nyhetsflöden angående iPhone 5 med RSS, men mycket är just spekulationer. Även en blind höna kan finna ett korn. Med alla olika rykten som flyter omkring så stämmer garanterat ett av dom.

Postad 02 October 2011 - 10:03

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Skulle det "bara" bli en 4S med samma design som 4:an så tror jag att jag avstår. Detta även om prestandan är bättre. Tycker 4:an faktiskt är rent obehaglig att hålla i. Känns som man riskerar tappa den hela tiden. Men kan det verkligen vara så att man släpper iOS5 och 4S?

Postad 02 October 2011 - 10:25

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

• 861 inlägg
  • 0

Skulle det "bara" bli en 4S med samma design som 4:an så tror jag att jag avstår. Detta även om prestandan är bättre. Tycker 4:an faktiskt är rent obehaglig att hålla i. Känns som man riskerar tappa den hela tiden. Men kan det verkligen vara så att man släpper iOS5 och 4S?

En teori är att det släpps en 4S nu på tisdag, med lite mindre uppdateringar, dvs A5 cpu, 8mp sensor och 1gb minne, och att iPhone 5 släpps under Q1 2012. Men att dom hoppar över iPhone 5 och går direkt till en iPhone 6 från 4S känns inte troligt för mig. Att tro att en sådan relativt liten uppdatering skulle hålla kvar Apples marknadsandelar ett halvår till eller mer, känns naivt. Samsung Galaxy S2 är en väldigt kompetent telefon, och för mig blir det svårt att motivera ett köp av en uppdaterad iPhone 4 för över 7000kr när det finns alternativ med Android.

Kort sagt: jag tror att om dom bara släpper en iPhone 4S så kan många känna en stark besvikelse efter 17 månaders väntan på en ny "revolutionerande" smartphone från Apple. En del av dessa personer kommer köpa Galaxy S2 eller Nexus 3 istället.

Postad 02 October 2011 - 10:47

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0

Som sagt, Apples egna AV-adapter ska funka, men när jag provade idag så fick jag det inte att funka, men det kan ju vara ngn inställning jag missat.

Det finns inställningar i telefonen som måste göras + att endast video och foto kan visas från en telefon, du kan alltså inte surfa på tv:n från telefonen.

Postad 02 October 2011 - 12:31

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Det lutar nog åt en 5:a iallafall. Att släppa iOS5 samtidigt med en 4S verkar lite lurigt. Skulle det komma en 5:a några månader senare skulle väl det göra folk ganska förbannade? Mycket av det som ligger i iOS5 går väl att köra på 4:an vad jag förstår? Det har ju pratats en hel del om iOS5 redan så tyngdpunkten på tisdag måste väl vara något annat än en uppdaterad 4:a.

Postad 02 October 2011 - 15:09

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0
Jag är glad att jag har en Iphone 4

Är det så här I5 kommer att se ut, vill jag inte

http://www.youtube.c...h?v=BFmHxz5n8qs

Postad 02 October 2011 - 15:23

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
Ser ju riktigt fin ut tycker jag!

Postad 02 October 2011 - 15:27

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0
Tycker också prototypen av 5:an ser klart bättre ut än 4:an, dock börjar jag tvivla på att vi kommer få se en iPhone 5 på tisdag. Känns mer som att det blir en 4s just nu.

Postad 02 October 2011 - 15:36

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0
Blir det 4s kommer jag och säkerligen många andra köpa en Galaxy S2. Apple är medvetna om det så jag tror det blir en i5.

Postad 02 October 2011 - 16:13

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Ni har ju säkert läst detta men det verkar finnas en hel del i iOS5 som verkar lite småintressant! Oavsett 3GS, 4, "4S", "5" eller iPad.

http://techzoom.org/...0-new-features/

Postad 02 October 2011 - 16:30

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

• 1200 inlägg
  • 0
Helt ofattbart att folk är så här hysteriska och spekulativa inför släppet av en telefon? Tänk om man la lika mkt energi på miljöfrågor och mänskligt medlidande istället och frågor som är av lite mer allvarlig karraktär. Jag dömer ingen här inne, utan det jag ifrågasätter är mer hur media och andra instanser lyckats med konststycket att få oss människor att bli sjukligt intresserade av en liten pryl, vilken som sagt ändå kommer att ersättas inom ett år.

G

Postad 02 October 2011 - 16:36

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Vad gör du här då om du är fullt upptagen med miljön och mänskligt lidande? Det gäller att planera sin tid så hinner man med både det ena och det andra! Planerar sin tid gör man med iPhone:-)

Postad 02 October 2011 - 16:50

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

• 1200 inlägg
  • 0

Vad gör du här då om du är fullt upptagen med miljön och mänskligt lidande? Det gäller att planera sin tid så hinner man med både det ena och det andra! Planerar sin tid gör man med iPhone:-)

Om du behöver en iphone för att planera din tid med måste det betyda att din hjärna inte är i skick för att planera, vilket i och för sig märks i ditt tidigare inlägg, he he...

G

Postad 02 October 2011 - 17:02

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0

Helt ofattbart att folk är så här hysteriska och spekulativa inför släppet av en telefon? Tänk om man la lika mkt energi på miljöfrågor och mänskligt medlidande istället och frågor som är av lite mer allvarlig karraktär. Jag dömer ingen här inne, utan det jag ifrågasätter är mer hur media och andra instanser lyckats med konststycket att få oss människor att bli sjukligt intresserade av en liten pryl, vilken som sagt ändå kommer att ersättas inom ett år.

G

Vi som väntar på telefonen glömmer inte bort de vardagliga händelserna om det är så du tror. Men ja, jag ska skänka en begagnad iPhone 3gs till en lycklig lottad i tredje världen när iPhone 6 släpps. Mer off topic kan det inte bli...

Postad 02 October 2011 - 17:48

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0

G

Det här forumet handlar om att teknikintresserade personer pratar om olika tekniska prylar. Jag lägger mer tid på massor av andra saker. Men får man bara göra en sak för dig? Man kan väl brinna för miljö, situationen i världen och teknik samtidigt? Jag ser inga problem med det.

Media är som media är mest. Visst kan vissa av de stora kvällstidningarna ha en konstig fokus emellanåt. Men det finns andra nyhetskanaler som har en annan fokus. Men de kommer fortfarande att skriva om Libyen och vilka TV-program som sänds i kväll i samma nummer. Jag tror ändå att ingen skulle vilja vara utan någon av medierna då de faktiskt fungerar som en viss kontroll över politiker och företag.

Man kan ju raljera över t.ex. Facebook som mest verkar handla om vad man äter för middag och bilder på all svamp man plockat. Men titta på vad 6 April-rörelsen gjort, som förmodligen varit mycket svårare att uppnå utan de sociala medierna. Men de sociala medierna hade aldrig varit lika stora med lika stor räckvidd om det bara var tillåtet att prata om "viktiga saker" på dem.

Sorry for OT.

Postad 02 October 2011 - 18:40

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
Jag är lite skeptiskt till iPhone 5 även om det logiska är ändå att de släpper iOS 5 och iPhone 5 samtidigt.

Sammanfattningsvis det vi har sett är 2 olika kodnamn som lyfts fram från Apples olika beta program: N90A och N94. iPhone 4 hette N90 så N90A borde isf vara en ny version av iPhone 4 troligtvis kanske en 8gb version. N94 visar sig vara iPhone 4S, så det kan ju inte släppa en ytterligare telefon iPhone 5 dvs 3st totalt? För vi vet ju att 2 nya telefoner/varianter kommer, den sista är som alla hoppas på finns det nästan inget spår av och sannolikheten att Apple släpper 3 nya modeller/varianter är minimal.

Den här har gizmodo fixat fram som sägs vara iPhone med kodnamnet N90A.

Postad bild

Och såhär kommer N94 aka iPhone 4S att se ut

Postad bild

Om iPhone 5 presenteras på tisdag trots allt detta så har Apple lyckats genomföra en lyckad "cover up".

Redigerat av Unregistered1232, 02 October 2011 - 18:56.

Postad 02 October 2011 - 19:43

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Om man nu inte skrotar iPhone 4 helt och hållet och N90A är en iPhone 4S 8GB och N94 är iPhone 5.
Kanske inte troligast men jag hoppas att så är fallet. Min 3GS är glapp i ljudlösknappen och jag behöver en ny iPhone, men är inte alls sugen på en mindre uppgradering med samma design.

Frågan är om det endast blir en mindre uppgradering. Varför har man väntat fram tills nu och inte körde en standardlansering i juni? Jag hoppas att dröjesmålet är pga att man arbetat med ny teknik och ny design.

Postad 02 October 2011 - 19:51

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Vad skulle skillnaden mellan 4S och 5:an vara förutom ren design och skärmstorlek?

Postad 02 October 2011 - 20:21

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

Vad skulle skillnaden mellan 4S och 5:an vara förutom ren design och skärmstorlek?

Det är bara de 2 som skiljer sig alla är överens om att det blir uppgradering på komponenterna (Snabbare CPU, mer minne samt eventuellt 64gb lagring).

Redigerat av Unregistered1232, 02 October 2011 - 20:27.

Postad 02 October 2011 - 20:48

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Känns lite förvirrande det här! Att släppa en ny modell nu och kalla den 4S verkar inte stämma. När kommer då 5:an? Nästa höst verkar konstigt när iOS5 släpps nu. Även om designen är samma som 4:an så borde den kallas 5? Designmässigt så var det väl ingen större skillnad mellan 2 och 3? Kanske det blir ett helt annat namn? Hoppas ändå på en ny design!

Postad 02 October 2011 - 20:51

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0

Detta är ju bara en spekulation från min sida. Men skulle kunna tänka mig att 4S får behålla 4:an design men att de fixar till antenn-strulet, och smärre hastighetsuppgraderingar.

5:an får gärna vara lik iPad 2 i designen och ha ett NFC-chip i sig :-)

Postad 02 October 2011 - 20:52

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Vad jag vet så är det INGEN här på forumet som har insikt nog för att kunna säga vad som kommer och onte kommer så vänta innan ni uttalar er.
OM det inte blir en iPhone 5 så kommer Apple att tappa enormt mot andra system.

Jag tror och hoppas på en 5:a.

Postad 02 October 2011 - 20:57

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

Vad jag vet så är det INGEN här på forumet som har insikt nog för att kunna säga vad som kommer och onte kommer så vänta innan ni uttalar er.
OM det inte blir en iPhone 5 så kommer Apple att tappa enormt mot andra system.

Jag tror och hoppas på en 5:a.

Trådens nuvarande syfte är ju ändå att spekulera och samla in alla rykten som sprids ;)

Postad 02 October 2011 - 21:05

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Det är ju det vi gör här - tror och hoppas! På tisdag kväll är det ju försent.

Postad 02 October 2011 - 21:10

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Tja det var ngn som uttalade sig ganska tvärsäkert som jag reagerade på men strunt i det.
Det mesta talar ju trots allt för att två modeller kommer att visas.

Det verkar som den personen ändrat sina inlägg ...

Redigerat av junkan, 02 October 2011 - 21:12.

Postad 02 October 2011 - 21:17

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
På tisdag kväll så går vi tillbaka i tråden och sätter poäng! Om någon uttalat sig tvärsäkert och har rätt så blir det pluspoäng till nästa års tråd annars blir det avdrag:-)

Postad 02 October 2011 - 21:30

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

Tja det var ngn som uttalade sig ganska tvärsäkert som jag reagerade på men strunt i det.
Det mesta talar ju trots allt för att två modeller kommer att visas.

Det verkar som den personen ändrat sina inlägg ...

Öh.. Vem syftar du på nu?

Vad jag kan se så är det bara jag som har "redigerade inlägg" det brukar nästan alltid vara så på mina inlägg.. Jag brukar rätta till stavfel och språket som jag alltid märker efter att jag postat ett inlägg. Så jag vet inte vad du menar med att "personen ändrat sina inlägg" Dessutom är min senaste redigering gjord 21:27 ditt inlägg postades 21:50 nånting. Nu vet jag inte ens om du syftade på mig men det känndes så, därför ville jag besvara kritiken :P.

Tycker inte att något av mina inlägg ger en bild av att jag är tvärsäker på något, har bara postat det jag hittat på andra sidor.

Redigerat av Unregistered1232, 02 October 2011 - 21:33.

Postad 02 October 2011 - 21:46

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Man får väl tänka lite på den ekonomiska aspekten också! Har en 4:a och en 3GS i familjen. Blir det en 4S så får ju 3GS:en uppdateras. Blir det en 5:a (ny design) så blir det värre!!!

Postad 02 October 2011 - 22:53

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0

Tycker inte att något av mina inlägg ger en bild av att jag är tvärsäker på något, har bara postat det jag hittat på andra sidor.

Glöm detta jag måste ha läst fel, får skylla på trötthet...
Nu ser vi fram mot en 5:a istället!

Postad 03 October 2011 - 08:21

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Verkar som det blir ungefär som jag väntade mig. En "ny" billigare Iphone 4 med 8GB samt en ny Iphone i samma format som Iphone 4 fast med mer minne, bättre kamera och snabbare processor samt lite nya IOS features.

Postad 03 October 2011 - 09:12

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
skulle kännas väldigt märkligt om dom släppte en 4S.. tycker personligen inte ett dugg om 4an.. sitter med en 3GS som jag är grymt nöjd med.. men vill ha en uppdatering.. en ny fräsch iphone 5!! :)

Även fast det kommer en 4S så kommer jag inte gå över till android.. Tycker det är så otroligt ologiskt! Då väntar jag hellre tills 5an eller 6an kommer..

Postad 03 October 2011 - 09:38

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Snabbare cpu, mer ram och bättre kamera är mer än tillräckligt för att jag ska byta ut min 3gs. Gillar utseendet på 4an så den får gärna fortsätta se ut så.
Jag skulle dock inte klaga om det blir en lite större display också under förutsättning att storleken på telefonen bibehålls. En större Iphone vill jag inte ha.

Postad 03 October 2011 - 11:10

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Pojkar, pojkar, pojkar, ska vi låta spekulantrollen vila ett tag, det är ju trots allt dags för avslöjandet imorgon! Är det ingen som sitter på någon vettig information, exempelvis om de ännu gått ut med att man kan följa eventet live?

Redigerat av daniel.l, 03 October 2011 - 15:18.

Postad 03 October 2011 - 11:14

Unregistered52a88696
  • Unregistered52a88696
  • Veteran

• 2049 inlägg
  • 0
Apple själva lär inte sända ngt "live" (som det brukar vara). Dock lär det ju vimla av diverse siter/bloggar som kommer vara på plats och skicka uppdateringar. (kan tänka mig att både Engadget samt Wired kommer erjbuda ngt)

Redigerat av Unregistered52a88696, 03 October 2011 - 11:16.

Postad 03 October 2011 - 12:31

Darkie
  • Darkie
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0
Denna finns som är på svenska
http://www.idg.se/2.21165

Postad 03 October 2011 - 13:16

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Varför skall vi låta spekulationstrollen vila? Det är ju nu det är som roligast :) . Snart får man reda på om man kan triumfera eller sitta i skamvrån för sina spekulationer. Jag brukar köra på Engadgets liveblog. Har kört den förut och tycker den är bra. Denna gång sitter jag dock på konferens och kommer inte kunna ta del av spektaklet :P :( . Får försöka följa det jag kan via twitterflödet från @Applespotlight.

Edit: Hittade denna lilla roliga sak: http://applebingo.me/iphone5/

Redigerat av Whopper, 03 October 2011 - 13:20.

Postad 03 October 2011 - 13:33

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Jisses! Den konferensen måste du väl kunna skjuta på! :-)

Postad 03 October 2011 - 13:34

blaxx
  • blaxx
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Kommer det "bara" bli en 4S så tror jag att jag väntar med att uppgrader min 3GS. Speciellt då iOS5 kommer fungera på 3GS :)

Postad 03 October 2011 - 15:33

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Lutar ju mer och mer åt en 4 8GB och 4S med 16/32/64 GB! Undrar vad den breda hemknappen och alla nya skydd mm skall användas till? Vodaphone har tydligen också lagt upp 4S i sitt system.

Postad 03 October 2011 - 17:12

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0
4S nu och 5 till våren? Då får det bli fika med äpplemos hos Samsung...

Postad 03 October 2011 - 17:24

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Läste nu att kod i AppStore tyder på en kommande möjlighet att prova appar innan köp. Det låter som att det här nöjet blir dyrare! Idag drar man sig för att köpa dyrare appar när det inte finns ngn återvändo.

Redigerat av ThomasX1, 03 October 2011 - 17:26.

Postad 03 October 2011 - 17:34

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
iPhone 4 är snygg men inte så ergonomiskt och sen att den är byggd med glas gör att man blir rädd att tappa telefonen när som helst. Ett skydd är ett måste om inte för att skydda telefonen men för att kunna hålla i den stadigt. Design miss enligt mig.

Det mesta tyder på att det blir en iPhone 4S vilket är inget annat än en besvikelse. Många kommer nog ta detta tillfälle att prova på något annat.

Redigerat av Unregistered1232, 03 October 2011 - 17:35.

Postad 03 October 2011 - 17:44

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

Läste nu att kod i AppStore tyder på en kommande möjlighet att prova appar innan köp. Det låter som att det här nöjet blir dyrare! Idag drar man sig för att köpa dyrare appar när det inte finns ngn återvändo.

Verkar snarare som att man får hyra dom till en mindre kostnad än "prova" gratis. Typiskt Apple sätt att mjölka pengar :P

Redigerat av Unregistered1232, 03 October 2011 - 17:48.

Postad 03 October 2011 - 17:54

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Det finns ju många bra skydd till 4:an som täcker baksidan. Har man det på så slipper man den kantiga känslan. Själv har jag ett heltäckande läderfodral som då skyddar framsidan också i stängt läge. Problemet med det är att det går runt sidorna och gör det lite svårt att skriva tecken nära kanten. Men som sagt utan fodral ser den gedigen ut men lite lätt obekväm att hålla i.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.