Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Destiny - Bungies storspel efter Halo

2098 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Destiny (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 4 7.5 (1) Inga priser
Destiny (PS3) (PlayStation 3-spel) 7 7.5 (1) 248:-
Destiny (PS4) (PlayStation 4-spel) 8 6.741934 (30) 79:-
Destiny (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 5 7.099998 (9) 57:-
1 relaterade trådar

Postad 26 May 2014 - 16:46

crowbar82
  • crowbar82
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

om man kör pvp och dör, förlorar man sin gear då?

De har inte pratat så mycket om PVP. Mer info om de kommer på E3.

Postad 26 May 2014 - 18:52

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

om man kör pvp och dör, förlorar man sin gear då?

Knappast. Det är inget hardcore pvp-spel.

Postad 26 May 2014 - 20:19

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Här har det hänt endel :) tanken med distfritt är att vi ska spela för att det är kul, inte för att vi ska vara bäst av alla klaner. Jag har ex lirat endel clanwars med mhb i mw3, det var kul. I ghosts så försvann det roliga eftersom det beslutades att alla skulle vara med x antal timmar per war, annars uteslöts man eftersom man drog ner klanen. Därefter kunde man söka till klanen igen och så höll det på. Det köndes som att spelet började inrikta sig på att klanen skulle levla, inte att vi skulle ha kul.

Därför säger jag nu att distfritt inte kommer att spela för att bli bättre än andra klaner. Distfritt kommer ha som primärt mål att vi ska ha kul när vi spelar. Om vi inte klarar den svåraste raiden, then so be it. För mig så är det inte anledningen till varför jag spelar.

Postad 26 May 2014 - 20:52

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Destiny ser jag inte något "tävlings" element i. Det kommer jag spela för att levla hitta loot och ha kul på köpet. Har aldrig raidat tidigare, men det kommer bli kul.

Postad 26 May 2014 - 21:11

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 0

Här har det hänt endel :) tanken med distfritt är att vi ska spela för att det är kul, inte för att vi ska vara bäst av alla klaner. Jag har ex lirat endel clanwars med mhb i mw3, det var kul. I ghosts så försvann det roliga eftersom det beslutades att alla skulle vara med x antal timmar per war, annars uteslöts man eftersom man drog ner klanen. Därefter kunde man söka till klanen igen och så höll det på. Det köndes som att spelet började inrikta sig på att klanen skulle levla, inte att vi skulle ha kul.

Därför säger jag nu att distfritt inte kommer att spela för att bli bättre än andra klaner. Distfritt kommer ha som primärt mål att vi ska ha kul när vi spelar. Om vi inte klarar den svåraste raiden, then so be it. För mig så är det inte anledningen till varför jag spelar.

Denna post borde fanimej klistras i första inlägget.

Jag spelar för att koppla av. För att slippa tänka på vardagsbekymmer liksom.
Jag tror att vi kommer ha skitkul den 9:e september (några av oss kommer ju spela beta lite tidigare dock)
och det finns säkert plats för alla typer av spelare.

Postad 26 May 2014 - 23:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag spelar för att koppla av.

Blir säkert avkopplande när Zartok vrålar och skriker i miccen när han har kul :D

Postad 26 May 2014 - 23:40

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Tråden handlar ju om spelet, inte klanen :D
Jag tror dock att vi är många som kommer att köra betan. Den lockar väldigt många. Kul fö att walkiii verkar så tänd på betan. En månad innan den släpps. Själv har man trånat i ett år :D

Postad 27 May 2014 - 00:21

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
kan vara för att jag har spenderat över 600 timmar med bf4, ombyte förnöjer sägs det. :)

Postad 27 May 2014 - 00:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Jag läste nyss en tråd om vilket spel folk spelat längst och svar på flera tusen timmar är inte ovanligt.

Jag tycker 100 timmar är asmycket på ett spel. Jag är värsta casual gamern egentligen.

Postad 27 May 2014 - 06:53

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Kollar på detta spel lite i smyg, funderar på ett andra spel när bf är på humör att bara jävlas. Men jag har fortfarande inte riktigt fått svar, är det typ diablostil fast fps eller? Ni måste tänka på att historiskt sett har jag spelat Mario, Zelda lite Cod och bf. Hinner inte riktigt med i svängarna på vad alla spelgenrer heter. Sandbox, slash and hack osv....

Börjar jag spela kräver jag en plats eftersom jag var namngivare till klanen distfritt :lol:

Postad 27 May 2014 - 07:40

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 0

Blir säkert avkopplande när Zartok vrålar och skriker i miccen när han har kul :D

Haha. Tänkte inte på det a´la Nalle Puh

Postad 27 May 2014 - 07:43

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 0

Jag läste nyss en tråd om vilket spel folk spelat längst och svar på flera tusen timmar är inte ovanligt.

Jag tycker 100 timmar är asmycket på ett spel. Jag är värsta casual gamern egentligen.

Hear hear. Även om mitt spelande ökat på sista tiden.
Men när Destiny är i full sving då lär det bli ett par hundra timmar. Men så släpps ju SoM, Driveclub, DA:I, och i februari ryktas The Order 1886, Witcher 3.

**** vad spel. Plus FIFA/COD AW.
Destiny måste vara ett sjujävla lir (vilket jag också tror att det är).

Postad 27 May 2014 - 08:33

xarl
  • xarl
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
hoppas destiny får den där känslan att man går och tänker på det även när man inte lirar, fyfan då är det kul med spel! länge sedan nu..

Postad 27 May 2014 - 09:09

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Kollar på detta spel lite i smyg, funderar på ett andra spel när bf är på humör att bara j*vlas. Men jag har fortfarande inte riktigt fått svar, är det typ diablostil fast fps eller? Ni måste tänka på att historiskt sett har jag spelat Mario, Zelda lite Cod och bf. Hinner inte riktigt med i svängarna på vad alla spelgenrer heter. Sandbox, slash and hack osv....

Börjar jag spela kräver jag en plats eftersom jag var namngivare till klanen distfritt :lol:

Bungie vill själv inte kalla det för mmo. Visst känner du till borderlands? Det är lite som det spelet faktiskt. Det är fps. Sen så är det pve, vilket innebär att spelare spelar mot datorstyrda motståndare. Resistance 2 hade ett sånt mp-läge.

Det finns mmo-element såsom strikes (kortare uppdrag) och raids (längre gruppuppdrag). Finns story mode och sen en massa annat att köra. Målet i spelet är loot! :D ok, det är egentligen att man ska driva tilbaka ett yttre hot då människan är på väg att utrotas.

Finns väldigt lite om storyn, men kortfattat så har the traveler (stora bollen) kommit till mänskligheten och gett oss fet teknologi. Vi befolkade solsystemet. Sen så kom en massa ailiens och skulle ha sönder the traveler och därmed även mänskligheten.

Postad 27 May 2014 - 09:46

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Nu har jag redeemat min beta kod. Let's play the waiting game...

Postad 27 May 2014 - 10:01

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Det gick undan :D

Postad 27 May 2014 - 10:08

xarl
  • xarl
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Det är inte beta kod ni har fått, det är en kod för att reservera en beta kod

Postad 27 May 2014 - 10:12

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Dä ä än beta aksäss kåd!

Postad 27 May 2014 - 10:13

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 1
Förlåt å vise xarl. Jag har nu redeemat min kod, så att jag senare kan redeema en kod till att ladda ner en beta utav Destiny.

Postad 27 May 2014 - 10:20

xarl
  • xarl
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Ja men så folk inte blir upprörda varför dom inte kan spela betan...

Postad 27 May 2014 - 10:56

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Bungie vill själv inte kalla det för mmo. Visst känner du till borderlands? Det är lite som det spelet faktiskt. Det är fps. Sen så är det pve, vilket innebär att spelare spelar mot datorstyrda motståndare. Resistance 2 hade ett sånt mp-läge.

Det finns mmo-element såsom strikes (kortare uppdrag) och raids (längre gruppuppdrag). Finns story mode och sen en massa annat att köra. Målet i spelet är loot! :D ok, det är egentligen att man ska driva tilbaka ett yttre hot då människan är på väg att utrotas.

Finns väldigt lite om storyn, men kortfattat så har the traveler (stora bollen) kommit till mänskligheten och gett oss fet teknologi. Vi befolkade solsystemet. Sen så kom en massa ailiens och skulle ha sönder the traveler och därmed även mänskligheten.

Som sagt, Mario. Har väl spelat något annat spel oxå men borderlands tillhör inte dem faktiskt. Sett lite grann när en av pojkarna spelat Killzone är det något liknande alltså? Älskar rymden och rymdfilmer dock är jag inte så jätteförtjust i framtidsvapen på fps. Prövade bara någon snabbis i yngre dagar men tänker på typ UT.

Nu har vi det där med jag och tvspelspråk "Målet i spelet är loot!" Det säger mig ???

Postad 27 May 2014 - 11:03

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Om någon lägger 100 timmar på ett spel och någon annan lägger 500h på 20 spel...vem är casual gamer? ;)

Denna post borde fanimej klistras i första inlägget.

Jag spelar för att koppla av. För att slippa tänka på vardagsbekymmer liksom och skrika ut aggressioner.
Jag tror att vi kommer ha skitkul den 9:e september (några av oss kommer ju spela beta lite tidigare dock)
och det finns säkert plats för alla typer av spelare.

;)

Redigerat av BrittBastard, 27 May 2014 - 11:03.

Postad 27 May 2014 - 11:19

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Som sagt, Mario. Har väl spelat något annat spel oxå men borderlands tillhör inte dem faktiskt. Sett lite grann när en av pojkarna spelat Killzone är det något liknande alltså? Älskar rymden och rymdfilmer dock är jag inte så jätteförtjust i framtidsvapen på fps. Prövade bara någon snabbis i yngre dagar men tänker på typ UT.

Nu har vi det där med jag och tvspelspråk "Målet i spelet är loot!" Det säger mig ???

Aha. Ok. Då ska vi se:)
Det är nutida vapen mestadels. Det är handkanoner (revolvrar), maskingevär, handgranater, assault rifles, snipergevär ect. Mycket är hämtat direkt från dagens vapen, men med fler färger.

Loot. Ja, när man besegrar fienden brukar man få saker som belöning. Kan vara vapendelar, nya vapen, rustningar eller liknande. Dessa belöningar kallas loot :)

Postad 27 May 2014 - 11:32

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Det finns ju youtube videos att titta på, så ser du exakt hur pass "framtid" det är. Visst utspelar det sig i framtiden, då det är robotar och rymdfärd inblandat. Men dom vapen som jag sett är väl inte direkt "laservapen", Det är shotguns,sniper,revoler och assaultriffles.

Vet du hur world of warcraft fungerar eller typ final fantasy reborn? Jag säger inte att Destiny är som dom spelen, utan mer om du vet hur ett mmo-spel fungerar. Stora öppna världar som du springer omkring i, där du har en karaktär som du levlar på olika vis. du får xp precis som i bf. I Destiny är det mer som ett vanligt fps spel, med inslag av rpg/mmo spel.

Det finns flera olika spelsätt. Du kan följa en "vanlig" kampanj där du följer en story eller så kan du springa fritt och göra olika uppdrag på egen hand. Sen finns det något som heter "strikes" där man är 3st som spelar tillsammans och gör mindre uppdrag tillsammans, sen finns det "raids" där man är 6st tillsammans och gör större svårare uppdrag. Och sen finns det vanlig multiplayer där du spelar på mindre banor och bara skjuter andra spelare.

Men i Destiny så är kampanj och frispel osv sammankopplat, så du kan träffa på andra spelare och teama upp er för att göra uppdrag ihop. Det kommer även komma random "community uppdrag". Det kanske blir en attack mot något ställe, då kan alla som är i närheten hjälpa till att klara av det, men det är frivilligt.

Loot är som sagt saker du hittar under spelets gång. Det kan vara olika vapen,rustningsdelar osv. Ju svårare uppdrag, desto större reward blir det.

Edit: Du har även olika abilitys på din gubbe, offensiva eller defensiva och dessa levlar du upp under spelets gång. Man levlar även vapen och armor, och det är även saker du kan hitta under spelets gång som jag nämnde tidigare (loot)

Jag tror att jag har täckt alla dina frågor nu.

Har jag missat något Zartok? :)

Redigerat av walkiii, 27 May 2014 - 11:53.

Postad 27 May 2014 - 12:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Om någon lägger 100 timmar på ett spel och någon annan lägger 500h på 20 spel...vem är casual gamer? ;)

Men de jag pratade om spelar ju flera tusen timmar på ett spel och inte hundra -_-?

(Plus att jag inte lägger i närheten av 25 timmar i snitt på varje spel).

Postad 27 May 2014 - 12:46

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Men de jag pratade om spelar ju flera tusen timmar på ett spel och inte hundra -_-?

(Plus att jag inte lägger i närheten av 25 timmar i snitt på varje spel).

Du nämnde även att du tyckte 100h på ett spel var asmycket. Jag citerade dig men frågan var inte riktad specifikt till dig utan mer en allmän undran.

Postad 27 May 2014 - 12:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Du nämnde även att du tyckte 100h på ett spel var asmycket.

För mig ja, för jag kan räkna på fingrarna de spel jag spelar så länge :)

frågan var inte riktad specifikt till dig utan mer en allmän undran.

Vem som är mest hardcore av någon som spelar 500 timmar och någon som spelar 100? Är det en kuggfråga? ;)

I slutändan handlar det ju om hur länge man sitter och spelar och om man under samma tidsrymd spelar 20 spel 5 gånger längre tid än någon som spelar ett spel så spelar man ju både fler spel och mer.

Frågan borde snarare vara, om någon spelar ett spel i tusen timmar och någon annan säger att han aldrig spelar spel så länge, men spelar 50 spel i 20 timmar var under samma tid, vem är mest hardcore? Då spelar man lika länge, sen vad man spelar spelar ingen större roll.

Men som sagt, så länge spelar jag inte varje spel (du måste ju haft mig i åtanke när du kom på frågan). Jag är casual jämfört med såna som sitter flera tusen timmar, trots att jag är spelrecensent, vilket är rätt lustigt.

Lite OT iofs men :P

Redigerat av Zoiler, 27 May 2014 - 13:04.

Postad 27 May 2014 - 13:03

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
jag tycker att du sammanfattat det mer än nog walkiii =)

det är fö inte klart hur många karaktärsklasser man kan använda, men minst tre platser, en för varje guardianklass är confirmed. vidare så har bungie ett system som gör att man kan byta vapen mellan sina karaktärer.

när vi är inne på vapen. exotic gear är dom fetaste sakerna som finns i spelet. dom är råfeta. bungie har sedan tidigare gjort ett system där det står att man inte kan ha alla exotics equippade. jag TROR att jag läst något om att dom tänkt att man bara ska kunna ha ett exotic weapon och en exotic gear men jag lämnar det öppet då det inte är bestämt ännu samt med reservation för dåligt minne. själv så hoppas jag och tror att man kommer att ta bort gränsen för hur många exotics man kommer att kunna ha. har man skitabra exotics så tycker jag att man ska få använda sig av alla dom. spela roll om en exotic-sak är så mäktig så att den ensam kan ändra en strid. vilket bungie menar :D

Postad 27 May 2014 - 14:40

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Det finns ju youtube videos att titta på, så ser du exakt hur pass "framtid" det är. Visst utspelar det sig i framtiden, då det är robotar och rymdfärd inblandat. Men dom vapen som jag sett är väl inte direkt "laservapen", Det är shotguns,sniper,revoler och assaultriffles.

Vet du hur world of warcraft fungerar eller typ final fantasy reborn? Jag säger inte att Destiny är som dom spelen, utan mer om du vet hur ett mmo-spel fungerar. Stora öppna världar som du springer omkring i, där du har en karaktär som du levlar på olika vis. du får xp precis som i bf. I Destiny är det mer som ett vanligt fps spel, med inslag av rpg/mmo spel.

Det finns flera olika spelsätt. Du kan följa en "vanlig" kampanj där du följer en story eller så kan du springa fritt och göra olika uppdrag på egen hand. Sen finns det något som heter "strikes" där man är 3st som spelar tillsammans och gör mindre uppdrag tillsammans, sen finns det "raids" där man är 6st tillsammans och gör större svårare uppdrag. Och sen finns det vanlig multiplayer där du spelar på mindre banor och bara skjuter andra spelare.

Men i Destiny så är kampanj och frispel osv sammankopplat, så du kan träffa på andra spelare och teama upp er för att göra uppdrag ihop. Det kommer även komma random "community uppdrag". Det kanske blir en attack mot något ställe, då kan alla som är i närheten hjälpa till att klara av det, men det är frivilligt.

Loot är som sagt saker du hittar under spelets gång. Det kan vara olika vapen,rustningsdelar osv. Ju svårare uppdrag, desto större reward blir det.

Edit: Du har även olika abilitys på din gubbe, offensiva eller defensiva och dessa levlar du upp under spelets gång. Man levlar även vapen och armor, och det är även saker du kan hitta under spelets gång som jag nämnde tidigare (loot)

Jag tror att jag har täckt alla dina frågor nu.

Har jag missat något Zartok? :)

Man tackar och bugar! Denna borde klistas längst fram som dummieguide nästan jag jag börjar fundera. Har bara sett någon få youtubevideo och hade fått uppfattningen att det var helt framtid med laservapen och plasmakanoner. Brukar spendera youtubetiden på arbetet ^_^ .

Efter läst vad du skrivit walkii så börjar jag förstå hypen faktiskt! Kommer nog inte att förhandsboka det, men man vet aldrig efter man sett lite av det när betan släpps.

Postad 27 May 2014 - 15:41

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag tror faktiskt inte att vi sett ett enda energivapen, även om dessa ska existera. Det är majoriteten helt vanliga vapen som vi har idag. Finns även fastkvin och sånt för den som gillar det. Walkiii :D

Det som blir roligast i det här imo ör att man tilsammans kämpar för att få stuffs, det blir teamwork och samarbete. Fett gottmos :)

Postad 27 May 2014 - 17:09

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
Bokade via PSN idag, hoppas få tillgång till betan. Spelar gärna i "Distfritt" som verkar passa min ambitionsnivå bra :D

(psn-id: Lasseman73)

Postad 27 May 2014 - 18:07

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Zartok sluta hypa spelet nu annars kommer jag ju oxå lägga in en bokning snart :D

Postad 27 May 2014 - 18:23

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 1
Spelbutiken hälsar att de vill att klanen skall byta namn från distfritt till fistfritt (efter Zartoks hot i samband med PS4-releasen). Det skulle kännas tryggare för dem.;)

Postad 27 May 2014 - 18:42

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

;)

Jag har lagt rätt många timmar på CoD men jag är ändå en casual gamer.

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  image.jpg   57.27K   0 Antal nerladdningar

Postad 27 May 2014 - 19:03

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Du är välkommen kongo. kul med lite äkdre gubbar också, så behöver man inte känna sig utanför :)

sats: gör en walkiii, betanycklar finns kvar. Betänk att betan bara är tillgänglig i kanske tre veckor.

Postad 27 May 2014 - 19:47

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Egentligen borde man ju kunna boka ett spel, få "beta-nyckeln" sedan avboka spelet om man inte gillar det. Jag har ju inte betalat mitt ännu.

Postad 27 May 2014 - 20:01

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag har tänkt tanken, men finns det kanske någon klausul son förbinder en ill ett köp efter en viss bokningstid?

Postad 27 May 2014 - 20:54

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Egentligen borde man ju kunna boka ett spel, få "beta-nyckeln" sedan avboka spelet om man inte gillar det. Jag har ju inte betalat mitt ännu.

Det där är bara för att locka mig va? ;)

Postad 27 May 2014 - 21:31

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Har du en bra orsak att inte boka? ;)

Postad 27 May 2014 - 23:16

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
Ja nu fåru lägga av Zartok, vill vänta ett tag till med PS4. ;)

Postad 27 May 2014 - 23:18

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Nej det vill du inte. Eller, beror på vad ett tag innebär. Distfritt välkomnar dig i september :)

Postad 28 May 2014 - 06:22

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Har du en bra orsak att inte boka? ;)

Ursäkten är väl att jag har så lite ork att spela igenom spel. Börjar ibland på något men lessnar ganska fort och återgår till bf igen. I listan ligger även Skyrim :lol: . Tycker de flesta spel blir för mycket samma sak om och om igen. Men med ett par online så förändras ju allt så är väl lite det jag väntar och hoppas på.

Postad 28 May 2014 - 09:31

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Du återgår till bf. Det är väl bara för att du lirar bf online? Destiny kommer du aldrig vara ensam om att lira :D

Postad 28 May 2014 - 10:03

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Jo för onlinens skull. Ska låna Killzone av en kompis och se hur jag trivs med 1 fps icke bfspel. Gillar jag det och får mersmak för "nya" spel så blir det nog en bokning.

Postad 28 May 2014 - 11:23

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Fast killzone är lite speciellt kan jag säga. Är kanske inte det bästa för att få mersmak för andra spel. Har dock bara spelat väldigt få timmar killzone. Men det finns ju dom som gillar det också. Är äl speciellt styrningen som är "tung" jämfört med andra fps spel.

Postad 28 May 2014 - 11:53

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Tack för tipset. Har inte spelet Halo eller Mass effect så har inte så mycket andra spel än CoD och Bf när det kommer till fpsspel.

Kanske lägger en bokning på Destiny ändå. Köper som ändå sällan nya spel och kan vara kul att spela det samtidigt som "alla andra."

Postad 28 May 2014 - 16:54

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
självklart. destiny är värt att satsa en liten extraslant på. du kommer att spela så mycket att pengarna är väl investerade =) lovar!

Postad 31 May 2014 - 06:12

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Finns risk att klaner inte går att göra helt plötsligt, alt enligt en rätt oklar hint som lyder: "what is clans?"

Postad 31 May 2014 - 08:20

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 0

Finns risk att klaner inte går att göra helt plötsligt, alt enligt en rätt oklar hint som lyder: "what is clans?"

Says who?
Är du säker på att de inte kommer kalla det nåt annat? Jaja, lite tyst i tråden för tillfället. Borde det inte komma en update från Bungie snart? Måndag?

Postad 31 May 2014 - 08:37

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Tyst i tråden? Alla väntar väl på att Zartok ska uppdatera oss ^_^

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.