(Köp 2st PS4-spel få det 3:e på köpet) (Gäller Amazon.de)
Redigerat av Pip, 31 October 2013 - 19:22.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
PS4: Priser, förbokningar, bundles mm
Startad av
hassesolo
, Mar 31 2013 14:01
4173 svar till detta ämne
12 relaterade trådar
Postad 31 October 2013 - 19:21
Code: QL9E-8UGP5T-QDSKE5 (gültig bis 28.11.2013)
(Köp 2st PS4-spel få det 3:e på köpet) (Gäller Amazon.de) Redigerat av Pip, 31 October 2013 - 19:22. Postad 31 October 2013 - 20:46
Pip var lägger manin denna koden? Hittar inte det någonstans? Och försöker jag så är det ingen giltig kod??
Postad 31 October 2013 - 20:49
Jag har bokat och väntar på status dom vet inget ännu som alla andra tyvärr återförsäljare borde ju få veta snart hur många dom får etc... Postad 31 October 2013 - 21:43
http://www.amazon.de...ocId=1000759923 Postad 31 October 2013 - 22:03
Tyckte det lät för bra Postad 31 October 2013 - 22:38
Man borde väl fått reda på om COD eller Fifa är regionslåsta vi det här laget? EDIT: Det här svaret duger för mig http://community.us....s/td-p/41802485 Redigerat av Belic, 31 October 2013 - 22:50. Postad 31 October 2013 - 22:46
Det är dom inte. Dom enda spelen jag vet har varit regionslåsta var Bayonetta och något Persona-spel, och dom var låsta till japan.
Postad 31 October 2013 - 22:55
Tack för det! Postad 31 October 2013 - 23:10 Jag beställde sent i juni och var tidig i kön, så troligtvis så klarar man sig juni ut och ev in i juli Postad 01 November 2013 - 11:38
Jag beställde min den 21/8 och fick senast igår svar från Spelbutiken att jag med 99% säkerhet kommer få en konsol på releasedagen. Förhoppningsvis visste Spelbutikens representant vad han pratade om. Redigerat av Bagewitz, 01 November 2013 - 11:38. Postad 01 November 2013 - 16:53
Beställde också mitt exemplar 21/8 och det lät som att jag skulle få den på releasen, men om man litar på det vet jag inte. "Du borde ha den till releasedagen" känns som 50/50. Postad 01 November 2013 - 17:42
Har nu fått svar från Elgiganten och dom svarade att om man har bokat via webben eller i butik så skall man få sitt ex på release dagen. HOLY DIVER!!! Har sett att den inte har gått att boka på ett bra tag pga fullbokad så det kan ligga lite sanning i det kan man hoppas.
Postad 01 November 2013 - 18:02
Jag bokade 11 juni så på spelbutiken så då lär man vara safe med andra ord.
Postad 02 November 2013 - 15:13
Haha var på stan i annat ärande och gick in på game och impulsbokade en Ps4. Vad tror ni om chansen att göra en julklapp av den?
// Sat Postad 02 November 2013 - 15:35
Spelbutiken har mao haft lägst efterfrågan iom att man skulle kunna få en vid bokning i augusti tom. Nåväl, jag och merger har en iaf
Webhallen får jag för mig har megafullt, så det vete tusan om du får en före jul. Beror på produktionshastigheten. Sony har väl sagt att dom kommer att kunna sälja varenda enhet dom hinner tillverka? 12 dagar tills release i na Postad 02 November 2013 - 16:26
Jag bokade i början på augusti hos webhallen och jag har fått green light att min kommer. (Bokade iof hos komplett och dustin också men där ska jag avboka snart) Postad 02 November 2013 - 20:08
Var inne och pratade med Gamestop och en PS4 är min på releasedagen
Dom skulle inte ha nattöppet enligt personalen i Nyköping. Men dom skulle öppna lite tidigare på releasedagen. Postad 03 November 2013 - 04:15
Hej!
Jag erbjuder 500 kr till den som överlåter sin förhandsbokning på releasedagen. Helst i eller nära Göteborg så att vi tillsammans kan gå till butiken och överlåta beställningen. Maila min på [email protected] vid intresse. Postad 03 November 2013 - 09:36
Det som tjejen på Game sa om leveranser, var att det kommer först en bunt precis som vi vet. Sedan kommer en till strax före jul (är en jag vill åt, ska bli en julklapp). Efter det blir det lite upphåll och nästa släng kommer typ i mars.
Sedan sa hon att det kommer en del paket ex 2 dosor osv, när jag sa att det ända som intresserar mig är Bf4 så sa hon. Du kommer nog inte bli besviken.... Hade det inte varit för jag tänkt julklapp och Bf4 så hade den kunnat vänta för min del. // Sat Postad 03 November 2013 - 10:33
Du får min för 1000:- Postad 03 November 2013 - 10:39
Ett tips är att höra med elkedjorna, om dom kör kösystem och du dyker upp tidigt på morgonen så har du kanske någon möjlighet till att få en enhet där? Det är onödigt att du ska betala 1000 spänn åt någon för en enhet som du annars bara behöver vänta ett kort tag för. 500 spänn är redan där mycket. Skulle gärna sålt dig min, men jag skulle inte ha mage att sälja till en forummedlem till överpris.
Redigerat av Zartok, 03 November 2013 - 10:47. Postad 03 November 2013 - 21:59
Bor du nära Göteborg?
Har dem garanterat att du får den på releasedagen? Postad 03 November 2013 - 22:12
Har inte lirat ps3 på länge så vet inte hur psn plus funkar osv, Vart köper ni spelen ifrån, via store på konsolen eller via butik, och isåfall vart? tänker nu mest på bra leverans på realese dagar av spel, och sen mindre "intressanta" spel som inte behövs på realese dagen där pris spelar störst roll in, vart rekommenderas då?
är sugen på destiny när det kommer så började fundera över förhandsboka det redan nu, skulle finnas beta keys om man har tur med. Postad 03 November 2013 - 22:18
Bor i skaraborg och är garanterad en vid release. Säljer den för 5000kr Postad 03 November 2013 - 22:25
Lägg ner nu. Sälj din konsol på tradera eller blocket tex o ge fan i den här tråden tack.
Postad 03 November 2013 - 23:07
Att du har mage att utnyttja andras desperata situation. Först ska du ha 1000 extra, nu 1300?
Postad 03 November 2013 - 23:10
Hej alla,
Ursäta om ni upplever mitt inlägg som störande om att köpa en Ps4, men det är så att detta är en present till en mycket nära vän till mig som alltid funnits vid min sida under dåliga dagar, när han fick samtalet att hans enhet förmodligen inte kommer på release dagen trots att han bokat i god tid så blev han djupt besviken då han är en stor ps fantast. Då tänkte jag att jag kan göra något fint tillbaka genom att överraska honom med en enhet på release dagen. Ännu en gång så ber jag om ursäkt för mitt inlägg men jag måste göra det som krävs för att få tag i den på release. Redigerat av alta8711, 03 November 2013 - 23:25. Postad 03 November 2013 - 23:43
Må så vara, men vi har regler mot att sälja och köpa privat i själva forumtrådarna så nu får det vara slutpratat om det i den här tråden, använd istället PM-funktionen.
10.1 Privatpersoner annonserar i marknaden "Marknaden" erbjuder privatpersoner (inte företag) en möjlighet att under köpes, säljes och bytes gratis utannonsera varor (inte tjänster) tillhörande de områden som MinHembio eller Prisjakt behandlar och som i övrigt följer våra regler. I och med detta så tillåter vi inte annonsering eller länkar till annonser i forumet, signaturen, avataren, galleriet eller i lämnade omdömen. En annons får inte heller vara utformad som en länk till annat försäljningsställe än ovan nämnda marknad. Mr Fabio, även du måste framöver använda PM-funktionen om du vill erbjuda din PS4. Postad 04 November 2013 - 12:21
Hur tror ni det kommer att se ut med spel under releasehelgen? Borde väl inte vara några problem att gå till MM eller EG och köpa under helgen? Har bara bokat FIFA14 och CoD:Ghosts på komplett. Lurar på om man skulle ha BF4 från start också.
Postad 04 November 2013 - 12:58
Känns som att tiden då spel tog slut i affären är förbi sedan länge. Möjligen kan Limited edition av vissa spel ta slut ganska fort men hos sådana som MM brukar dom finnas i veckor efteråt. Egentligen ska dom ju normalt bara gå till till dom som förbokat men ingen vill ju kassera spel...
Har dock förbokat BF4 och köper CoD samtidigt. Å andra sidan är LE meningslöst med BF4 om man hoppar på premium vilket jag nog gör även denna gång. Redigerat av Micleg, 04 November 2013 - 13:01. Postad 04 November 2013 - 13:26
Bokade min konsol på media markt i juli,
fick ett automatiskt mail direkt med bokningsnr. Men har inte hört något mer sedan. Är det någon som bokat på Media markt som fått info om sin bokning? Postad 04 November 2013 - 13:29
Verkar bara vara webbhallen som kunnat gått ut mer specifikt om vilka som får och inte får till release.
Jagar själv på cdon för att få veta om man kommer att behöva köa utanför nån av stormarknaderna och ta en konsoll där istället... Postad 04 November 2013 - 13:35
Frågade i Kristianstad i helgen och de kan inte nu säga om alla som bokat får till release, men de ska meddela alla som bokat inom kort. Redigerat av Vilo, 04 November 2013 - 13:37. Postad 04 November 2013 - 13:50
Fick precis ett mail att de är fullbokade men att jag är garanterad att få ett ex till release. Bokade 22/6. Sjukt nice. Postad 04 November 2013 - 14:08
Har köpt rätt mycket på MM Växjö så är inte läge att jag blir utan ;-) Skämt och sido så är det ju inte så långt kvar nu och man skulle ju vilja ha besked. Postad 04 November 2013 - 14:38
Fick bekräftat från Spelbutiken att bokning 11/6 garanterar konsoll. Däremot sa han oroande att jo du får typ på releasen, varpå jag frågade vad menar du nu. Då sa han att det blir lite meckigt för dem med logistiken då antalet bokningar är enormt.
Postad 04 November 2013 - 14:43
Låter inte lovande. Lär komma några dar sent från Spelbutiken kanske...
Postad 04 November 2013 - 14:57
Dom får väl dra in extra personal. Vill inte vänta. Det är ju fan min lediga helg!
Postad 04 November 2013 - 14:57
Vilken butik? Postad 04 November 2013 - 15:20
Jag var inne på MM (GBG bäckebol) och pratade med en tjej där, varpå hon informerar mig att de har fått 20 konsoller tilldelade till sig och dessa gick endast att boka via butik, givetvis var de uppbokade. Vidare sa hon att de visste inte om de skulle få in fler konsoller för de som har bokat via nätet eller om det går som en separat order.
Jag blev något road av det svaret och sa att jag bokat sedan början juni och undrade varför ingen skickat ut mail om just detta samt att om ni nu vet hur många konsoller ni blivit tilldelade varför inte erbjuda de som förhandsbokat först (i turordning) att erlägga en avgift för att säkerställa att man får sin konsoll vid release dagen. Ja kort å gott så vet jag inte om jag får någon konsoll på release dagen, men de skulle höra av sig under veckan. Postad 04 November 2013 - 16:15
Det låter inte lovande för oss som bokat på Media Markt! Om det varuhuset bara får 20, vad ska lilla Växjö få då? 3? Redigerat av Kimme, 04 November 2013 - 16:15. Postad 04 November 2013 - 17:30
Har beställt från Videogamesplus, ska skickas den 12:e, så förhoppningsvis har man spelet i god tid innan konsollen. Postad 04 November 2013 - 19:36
Ah mitt första inlägg som han svarade på kom inte med. Det gäller CDON. Postad 04 November 2013 - 20:29
Skit fick precis mail från cdon att man inte får sin till release
Får bli att parkera sitt arsel tidigt vid elgiganten/mm på release dagen då. Postad 04 November 2013 - 20:55
Bokade en den 21 augusti(sent jag vet) på SIBA. Fick mail redan den 29 augusti att jag inte kommer kunna få en till release. Hur tusan kunde dom veta det redan då? När folk nu börjar få mail från andra butiker om dom kommer få sina eller inte.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |