Min hemlighet!!
Nej, efter destinyfloppen så kommer jag nog aldrig våga såga ett spel jag höjt igen *asg*
haha men du tänker ändå hoppa på division, som är samma spelupplägg som destiny, more or less? ![]()
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 03 March 2016 - 07:36
haha men du tänker ändå hoppa på division, som är samma spelupplägg som destiny, more or less? Postad 03 March 2016 - 07:39 Det är EXAKT samma upplägg, så vad kan gå fel? Kommer tom finnas en typ av raid om jag förstått det hela rätt Postad 04 March 2016 - 06:30
Det är destiny med loot trades! Och betydligt större varians på vapnen. Undrar om DLC blir obligatoriskt också? :/
Postad 04 March 2016 - 11:14
De har ju sagt själva att de följt destiny noga för att se vad som funkar och vad som kan förbättras så att det kommer finnas likheter är väl inte så konstigt. Ser fram emot att höra folks intryck och hur mycket endgame det finns egentligen.
Postad 04 March 2016 - 11:46 gillade betan på pc. men väntar nog lite o se hur lång sp kampanjen är innan jag bestämer mig för köp eller inte. multiplayer intresserar mig inte så mycket dessutom lira jag med handkontroll så det är ett handikapp i sammanhanget Postad 04 March 2016 - 12:33 kan bli rätt intressant med endgame. det har sagts att det finns endel att göra, men jag tänker mig att det är främst en massa lootande. vilket passar mig skitbra egentligen. älskar att loota. borderlands ftw =) Postad 04 March 2016 - 12:41 med raider och loot trade så bör man nog tänkte detta spel som mmo spel där man spelar på en pve server och kan lvl:a upp med att solo questa men sen är det raider och pvp Redigerat av bkam, 04 March 2016 - 12:42. Postad 04 March 2016 - 12:50 Det är bara trading inom den grupp du spelar med när du får lootet. För att förtydliga lite. Nisse,Janne och Bulten sitter och spelar. Bulten får en Lila Scar H, då kan han ge den till Janne eller Nisse som kanske behöver det.
Skulle däremot xxSnip3rKin6xx komma in i partyt efter att Bulten hittat vapnet, så kan han inte få det.
Man måste alltså vara närvarande vid droppet för att kunna byta med varandra. Vilket jag tror är en bra idé. Postad 04 March 2016 - 13:11
Samma som i Diablo 3. Konstigt att det inte är loot trading på konsol.
Ska bli kul med The Division. Destiny dog rätt snabbt för mig och polarn. Postad 04 March 2016 - 14:00 låter som en bra ide, och bra förtydligande med bulten där, walki! =)
nu återstår bara att se hur många uppdrag det är, men jag har ställt in mig på ca 15, vilket är den mängd som finns på soundtracket. dock så är inte ju inte helt säkert att det är ett sånt förhållande riktigt, skyrim har en miljard platser men inte en miljard spår på soundtracket (lever lite i förnekelse eftersom jag tror jag skrivit att jag ville ha 25 uppdrag iaf
nu inväntar jag den här helgen. och sen nästa! fler som känner att dom inte kommer att kunna hålla sig, utan köper det nu och svär om två veckor? Postad 04 March 2016 - 14:04
Jag skaffade ju mitt genom humble bundle (dyrt, men jag får ju iallafall en T-shirt med
Jag tyckte betan var skoj, men jag har ju inga skyhöga förhoppningar. Men kommer där bara mycket och kul content så kan det bli nåt. Postad 04 March 2016 - 14:33 Jag vill ha spelet. Men tyvärr har jag inte ekonomin för det just nu. Måste lägga mina pengar på annat skit istället. Postad 04 March 2016 - 14:35
Jag har laddat mitt US-konto med stålar för att kunna köpa. Har inte riktigt bestämt mig än. Men man lurar väl bara sig själv. Nästa helg sitter man där..
Postad 04 March 2016 - 14:42 låna av mig walki!
hur fungerar det att ladda pengar på sitt us-konto? berätta fort! Postad 04 March 2016 - 14:56
Jag köper gift-cards på Amazon med mitt vanliga Mastercard. Sen redeemar man de korten i PSN. Mitt amazon-konto är reggat på en adress i Ohio men jag vet inte om det är nödvändigt igentligen. Gjorde som det stod i någon guide här på MHB för några år sedan. Postad 04 March 2016 - 14:56
Har missat helt detta med beta versionerna. Finns det möjlighet att köra i first person view eller är det bara third person som gäller?
Har länge väntat på ett nytt spel, då jag var hooked up med Destiny under ett par månader eller så. Kan detta vara räddningen tro? Postad 04 March 2016 - 15:36 Jag är så efterbliven Tack! Då ska jag nog ladda snart. Visst får man koden direkt? Postad 04 March 2016 - 15:47
Nu tog du väl i lite. Ibland tänker man inte klart bara =) Ja jag fick koden så fort betalningen gick igenom. Postad 04 March 2016 - 16:41
Det är endast Third Person. Postad 04 March 2016 - 16:45
Förutom när du siktar in med vapen som har kikarsikte Postad 04 March 2016 - 17:34 Vilket många nog inte gör Joinar du oss? Postad 04 March 2016 - 18:20 Jaså ska jag låna pengar av dig, så du har någon mer som blir beroende av loot. Postad 04 March 2016 - 18:51
image.jpeg 229.58K
0 Antal nerladdningarDet riktiga citatet
image.png 27.79K
0 Antal nerladdningarBara jag som tycker att sådant trollande eller ljug med citat är fantastiskt roligt? Postad 04 March 2016 - 19:38
Tycker lite småkivandes konkurrenter mellan är roligt, om det man säger kanske inte är helt sant är en annan femma.
Postad 04 March 2016 - 19:59 http://www.gamereact...he Division.../
inte så oväntat med tanke på att ingen skrivit något. ubi säger att anledningen är för att recensenter ska spela det "riktiga" spelet, dvs när folk är online och sånt. själv så tror jag att det som vanligt finns en oro för att material ska dyka upp som får folk att tveka. typ att det finns för få missions eller något sånt. Postad 04 March 2016 - 20:02
Klart det är. Dom vill ju givetvis lura så många som möjligt att köpa det innan det är för sent.
Lär bli mer sånt i framtiden. Postad 04 March 2016 - 20:35
Inte direkt som att de behöver lura någon... konceptet säljer av sig självt. Du skulle väl köpa, fick en T-shirt också va?
själv så tror jag att det som vanligt finns en oro för att material ska dyka upp som får folk att tveka. typ att det finns för få missions eller något sånt. Det ohederliga att göra är att bjuda in recensenter till ett stängt event med kontrollerade servrar där allt såklart flyter på perfekt. Detta är snarare ett transparent drag eftersom det ska bedömas under verkliga förutsättningar. Ser inget fel i det.
Om folk är oroliga så är det enkelt att vänta på recensioner i en vecka, men det gör de inte, så då har de sig själva att skylla om det saknas innehåll, fungerar dåligt eller inte är roligt. Det är ingen som tvingar någon att köpa. Postad 04 March 2016 - 20:45 som jag ser det så borde ju NÄSTAN alla intresserade ha försökt spela lite granna av den öppna betan. betan var ju ett sätt som gjorde att man fick testa spelet gratis och lira hur mycket man ville, men med begränsat innehåll. jag laddade hem den stängda betan typ en dag innan den släpptes, philip här inne fick mig att ladda hem det. då blev jag förvånad, från att jag inte alls var intresserad till att jag blev väldigt intressead.
sen så när jag spelade den andra betan så kändes det ännu roligare och det var så dom sålde till mig. men som du säger, är man orolig för innehållet så hade man kunnat vänta, om så bara för en dag tror jag räcker, så vet man hur många uppdrag som finns så att säga. och här kommer en bra video om the division:
https://www.youtube.com/watch?v=qfKZgFd0qa8
han tar bland annat upp min kritik mot DZ samt det här med killar med hoodies som blir skjutna utan att dö =) Redigerat av Zartok, 04 March 2016 - 20:46. Postad 04 March 2016 - 20:53
jag är inget undantag ser ju vilka missar jag gjort på sistone, med t.ex buggfesten just cause 3. jag är precis lika korkad som alla andra som kör på förbokning och grejs istället för att vänta på att spelen släpps och man kan se om det är värt eller inte.
im a weak weak person... Postad 04 March 2016 - 20:54
Division skulle inte få några reviews innan release har jag hört. Så man slipper dem första "inkorrekta" recensionerna.
Postad 04 March 2016 - 21:10
Ännu värre att du är medveten om det
som jag ser det så borde ju NÄSTAN alla intresserade ha försökt spela lite granna av den öppna betan. betan var ju ett sätt som gjorde att man fick testa spelet gratis och lira hur mycket man ville Ja betor är ju också en bra grej. Det är en live testmodell för utvecklarna, där konsumenterna kan påverka produkten till viss del via synpunkter och gratis få en känsla för spelet. Det är moderna demos. Postad 04 March 2016 - 22:52
Går att förladda nu. Ska gå att börja spela kl 8.00 på tisdag. Jag är ledig så det blir att gå upp tidigt då
Postad 04 March 2016 - 23:00
... Har en förbannad skoluppgift och sen fler skoluppgifter plus handledning som slutar fem. Kommer inte hinna spela förrän torsdag typ
Postad 05 March 2016 - 05:15 Starttiderna är som följer:
Xbox One: March 8th at 00:01 AM local time in each country timezone (00:01 AM EST time for the USA and Canada)
PC: (Uplay/Steam): March 8th at 06:01 AM CET (00:01 AM EST)
PlayStation 4: March 8 at 00:01 AM local time in each country timezone (00:01 AM EST time for the USA and Canada) – except Japan (March 10th at 00:01 AM)
Om man har en fysisk skiva till konsoll tidigare än release kommer man kunna spela fr o m den 7:e mars kl 15:01, eftersom servrarna öppnar då.
Redigerat av OWC, 05 March 2016 - 06:34. Postad 05 March 2016 - 11:55 bilens suspension gungade ju bara när dom hoppade på den och inte av! ubi vet iaf hur man prioriterar saker
skämt åsido, det här blir nog... mars bästa spelsläpp! jag vågar inte säga mer än så, då blir jag harasserad när reviewsarna börjar komma in. jag har själv stora stora förhoppningar på craftingsystemet, något som jag ännu inte sett något av =) Postad 05 March 2016 - 11:59 undrar om det finns någon läcka om det någonstans i cyberrymden? jag ska kolla närmare på det efter gymmet =) Postad 05 March 2016 - 13:40 Just crafting biten tycker jag verkar intressant. Men det verkar inte vara så fritt som jag hade hoppas. Vill ju kunna gå MacGyver on their asses! =) 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |