Helt klart mitt favoritspel genom tiderna
Screenshot-trådarna på GAF (här och här) är att betrakta som rena konstutställningar.
Nån sa det bäst för ett tag sen, såhär ska det banne mig se ut!
Bilden i rummet det va fan sinnes snyggt
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 18 May 2016 - 21:05
Klar med spelet ikväll, vilken åktur vilka detaljer man bara vill stanna upp och insupa miljöerna hela tiden
Helt klart mitt favoritspel genom tiderna
Bilden i rummet det va fan sinnes snyggt Postad 18 May 2016 - 21:44 Mycket av det som gör grafiken så snygg är ljussättningen. De har verkligen fått till det.
Vegetationen har de också fått till ovanligt bra. Det är sällan texturerna ser påklistrade eller platta ut, som de gör i många spel.
Redigerat av Ageve, 18 May 2016 - 21:53. Postad 18 May 2016 - 22:14 Gott, han du med alla skatter? Om man nu missar en skatt går det då att återvända på nåt sätt och hämta den? Postad 19 May 2016 - 07:13
I de tidigare spelen kan man spela om redan avklarade kapitel i samma eller lägre svårighetsgrad när man vill.
Eller så kör man om hela spelet och tar återstående troféer. Antar att det är likadant nu. Postad 20 May 2016 - 20:26 Här kan man se lite av animationerna utan att spoila spelet. Det är taunts från multiplayern under kategorin dans... Postad 22 May 2016 - 23:20 Då var det avklarat. Sjukt jäkla bra spel! Naughty Dog kan verkligen det här med karaktärer, dialog m.m. Gillade slutet också! Postad 23 May 2016 - 15:58 2,7 miljoner första veckan. Bra, men jag trodde faktiskt på mer. Det finns 40 miljoner PS4 eller nåt, procentuellt inte särskilt bra, jag menar vad gör de som inte köper egentligen? Men det lär ha långa ben.
Eller ja just ja, självklart väntar hälften på Neoversionen Redigerat av Zoiler, 23 May 2016 - 16:02. Postad 23 May 2016 - 16:16
såna saker finns det gott om men saknar att växtligheten rör sig då man går igenom den Postad 23 May 2016 - 19:14
Det gör den ju, men inte all växtlighet iofs.
Testa att spränga en granat eller dynamit intill stealth-gräs. Rätt cool effekt.
edit: Hittade bara detta. Ett klipp med hela 3 visningar
https://www.youtube.com/watch?v=Q9Doc0r4cJ4 Redigerat av Ageve, 23 May 2016 - 19:19. Postad 25 May 2016 - 14:00 Får mig att önska att jag hade mer tid. Med tanke på min backlog väntar jag nog in neo-versionen som nästan garanterat måste komma... Postad 26 May 2016 - 09:29 Älskar spelet verkligen, har tyckt alla Uncharted spelet har varit grymma,men tycker att det är för mycket film i detta. Spel sekvenserna är inte lika långa som tidigare spel och inte lika mycket letande tyvärr. Nu är jag bara på kapitel 12 än så länge men hitills kunde spel tiden halverats om det inte va så många film sekvenser. Dom hjälper ju till i storyn som är grym men jag skulle vilja styra det mer själv och utforska efter själva storyn. Postad 27 May 2016 - 14:22 Har haft detta spel sedan det släpptes och har ännu inte spelat klart det.
Spelar på crushing och i väldigt små sessioner åt gången, ett kapitel per gång ungefär känns det som. Riktigt roligt spel med helt klart utmanande ibland. Avslutade en halvsvettig encounter igår hos
Spoiler
där de kastade på mig en pansarvagnsgubbe direkt och femtioelva gubbar av varierande nivå, snipers och armoured. Klart svettigt men det är kul när det blir utmanande.
Oftast är det ammon som saknas, får slut hela tiden. innan denna sektion var det en annan lite smådryg sektion där man kunde simma under hus för att komma åt fi från andra vinklar.
Fi är verkligen aggresiva och flankar och letar hela tiden från alla vinklar. Ofta man tror man har ryggen fri så är det ändå en gubbe som hittat en vinkel från någonstans. Sen att de skjuter innan de ser en får väl vara men utmanande och roligt är det. Postad 27 May 2016 - 14:26
gräs ja men inte tex djungel växtlighet du går igenom Postad 27 May 2016 - 18:22
Hade nog en lite lättare resa på crushing själv då jag körde det som andra varvet. När man klarat spelet en gång så låser man upp lite bonusgrejer som bl a infinite ammo, fritt välja vapen hela tiden mm som ju nästan blir som lite fusk. Så körde typ alltid med barok44 och nåt snipervapen så man var lite overpower Postad 27 May 2016 - 18:24
I kapitel 13 som jag körde nyss så rör sig växterna iaf rätt trovärdigt.
Kika ifrån 11:50 och framåt i det här klippet. (inte mitt klipp) https://youtu.be/Nvk8tI8RoG0 Postad 27 May 2016 - 22:32 Ganska så mycket fusk skulle jag säga Gillar utmaning dock så crushing är bra nivå. Bilhissen var btw bra jeffla dryg också. Vapnen man plockade upp räckte til en fi sen leta nytt. Blev mycket klättrande och hoppande mellan platåer samt lära sig var fi dök upp då man typ dör direkt innan de ens ser en känns det som. Sen utan skott i vapnen väntar en armoured shotgun mupp längst upp... Haha Postad 28 May 2016 - 07:50
som tidigare nämnt så rör de sig men inte överallt och går man igenom ett större buskage med stora blad så förväntar man sig rörlighet det är långt i från alla ställen de gör det Postad 28 May 2016 - 12:38
Har också klarat av det. Första spelet på nya HW65-projektorn ..blev dock film som premiär på den: Kill Bill. =)
Tycker också det var bra även om det fanns några småsaker under spelets gång man retade sig på. Typ vapen som kunde vara borta ibland då det blev en ny sekvens i spelet även fast det inte var nytt kapitel, ibland kunde det ju passa in i handlingen på något sätt att man "tappat" det men inte alla gånger. Sen att vissa saker var oförstörbara för att en viss tid senare kunna förstöras på exakt samma sätt man testade med. Men så har det väl varit tidigare i Uncharted med.
Är det sagt att det skall komma något single-player DLC? Såg att det fanns någon typ av "season-pass" på PSN där jag tyckte det stod om både multi och single-player. Redigerat av HenkeEdge, 28 May 2016 - 20:10. Postad 28 May 2016 - 13:10 Ja det ska komma storyrelaterat DLC. De inspirerades av The Last of Us [försäljningssiffror]. Postad 28 May 2016 - 19:05
Tror inte det finns det men inte helt säker! Dock är ju Barok-revolvern one-shot-kill på de flesta fiender så typ samma sak
Kan tänka mig det är bra drygt utan fusken bitvis Postad 29 May 2016 - 22:43
Då har även jag klarat detta spel. Vilket j*vla skit rent ut sagt!
Spoiler
I övrigt bra spel. Redigerat av Unregisteredf64a5233, 29 May 2016 - 22:56. Postad 30 May 2016 - 06:38
Ärligt slutbossar är pase hör till det förgångna man spelar för storyn inte för att sitta nöta bossar
Redigerat av Duckface21, 30 May 2016 - 06:39. Postad 30 May 2016 - 10:33
None the less har de stoppat in en "slutboss" även i detta. Blev lite trött på denna kan jag säga, crushing nivån hjälpte inte heller.
Egentligen en enkel fight men då det var så lätt att missa trycka på rätt knapp vid rätt tillfälle och man bara tålde en träff blev det många omspelningar per checkpoint.... Postad 30 May 2016 - 10:47
jo den va lätt men förbannat trög att spela = tycka rektangel och kvadrat hela jäkla tiden. jag tryckte fel för de mesta
Hatar bossar inte roligt alls varför kan de bara inte släppas spel med bara en story och ett slut som binder ihop hela storyn? Postad 30 May 2016 - 18:59 Denna var ju ändå rätt lindrig* jämfört med Uncharted 2. Skuttade rundor och blev förbannad där. Helt meningslöst.
* Kanske inte med crushing då, men det är väl iofs inte meningen heller. Väljer man det får man skylla sig själv Redigerat av Ageve, 30 May 2016 - 19:03. Postad 30 May 2016 - 21:07
Orkar inte leta skatter längre, tar för mycket fokus på handlingen att springa runt o leta i varje hörn efter skatter.
Postad 31 May 2016 - 06:31 Därför kör man om en andra gång o letar extra ... eller så kör du igen o fuskar genom en walkthrue på internet bara för att hitta alla skatter haha...... Redigerat av Berggren, 02 June 2016 - 05:44. Postad 31 May 2016 - 06:46 Dölj gärna texten med sån där spoilertjofräs när ni skriver om handlingen i spelet. Postad 31 May 2016 - 06:59
Svårt att dölja texten om man svarar via mobilen finns inga funktioner för det
Postad 31 May 2016 - 08:14
Det går ju att gå ur mobilläget eller vänta med svar som spoilar till man kommer till en dator annars Postad 31 May 2016 - 09:04 går man ur mobilläget så blir de omöjligt att skriva funka uselt.. men sen så är inte så mycket skrivet som spoilar Postad 31 May 2016 - 10:08
Skriv [ spoiler ] Hemlig text [ / spoiler ] utan mellanslag så funkar det i mobilläge med.
T ex:
Spoiler
Postad 31 May 2016 - 17:33
Kommer för många nya spel för att hinna med en andra gång. Postad 06 June 2016 - 13:25
Säger vem? Ett par påskägg här och där utspridda för skojs skull säger inget. 2 användare läser detta ämne0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |