Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty: Black Ops III [PS4]

729 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Call of Duty: Black Ops III (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 6.714284 (20) 199:-

Postad 20 December 2015 - 22:02

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0
Nu är det nästan ospelbart, pendlar mellan 50ms till 400 ms. Är det lika åt er?

Postad 20 December 2015 - 22:26

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Byta lobby. Funkar för oss.

Postad 20 December 2015 - 22:34

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

Byta lobby. Funkar för oss.

Byter för fullt, lika hela tiden

Postad 20 December 2015 - 22:44

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Är på level 43 nu så jag har ju spelat ett tag. Körde en bana som hette evac för första gången nu. Vissa banor har jag bara spelat en gång också. Varför är det så dålig rotation?

Postad 21 December 2015 - 00:18

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Är på level 43 nu så jag har ju spelat ett tag. Körde en bana som hette evac för första gången nu. Vissa banor har jag bara spelat en gång också. Varför är det så dålig rotation?

Kul att mötas ikväll.:)
Det är dålig rotation eftersom det är fri röstning och folk väljer samma banor hela tiden. Jag bävar för när Nuketown kommer med i rotationen...

Postad 21 December 2015 - 01:09

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Kul att mötas ikväll.:)
Det är dålig rotation eftersom det är fri röstning och folk väljer samma banor hela tiden. Jag bävar för när Nuketown kommer med i rotationen...

Ja du och din j-vla pistol ;)

Hardcore är mycket roligare än något annat. Går mycket bättre för mig där än på core.

Postad 21 December 2015 - 07:22

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jo HC är riktigt bra i detta spel, precis som i BO2. Ett måste när man spelar svaga vapen som pistoler tycker jag. Man får vara försiktig med sina kill streaks dock. Vissa dödar även de i egna laget. Blev kickad efter att ha fått en multikill på egna laget med Rolling Thunder, he,he. Efter det slutade jag med Care Package och kör nu UAV, CUAV och Remote Sentry eller Cerebrus. Får inte så ofta in de högre streaksen med pistolen dock. Det är farligt att springa runt i full fart. :)

Postad 23 December 2015 - 14:38

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0
Nu har jag testat ett par veckor med att både att spela på ps4 o X1.
Och det är ju lagg på bägge maskinerna. Men olika typer av lagg. Vad detta beror vet jag inte. Sitter som sagt på fiber 100/100 genom BBB.
På båda maskinerna kopplar spelet upp sig mot en server som står i Borlänge (enligt server location i nätverksmenyn i BO3) jag bor själv i Mora, ca 11 mil emellan.

Lagget på ps4an visar sig genom att bilden rycker, och pingtiden varierar allt mellan 30ms till 400ms. Ibland är jag efter och ibland ligger jag före motståndaren.

På X1an ligger pingen mellan 30-80 i stort sett hela tiden. Har inte sett någon registrering över 150ms någon gång.
Men här visar sig lagget genom att man märker att man är efter. Man hinner oftast inte med att dra iväg något skott ens när man ser en fiende. Bilden är inte alls lika ryckig som ps4. Utan man är "efter" bara.

Lagget är mest rättvist på ps4an tycker jag, då min K/d har varit mest jämn där. Kör med samma perks, vapen med mera.

När lobbyn ska börja en match så är det alltid jag som är "först" in som det verkar. Dom andra har döskalle framför sig när nedräkningen är. Hur har ni det när ni spelar? Kommer ni in först på eran skärm.
Eller är det helt naturligt att man själv kommer in först på sitt eget spel?

Finns det något sätt man kan kolla om man hostar?

Redigerat av Unregistered9a1f280a, 23 December 2015 - 14:39.

Postad 23 December 2015 - 15:05

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Nu har jag guldat första pistolen och det var rätt svettigt. K/D nere på 1,99 efter galet run and gun...

Postad 23 December 2015 - 15:13

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Laggigt idag förresten.

Postad 23 December 2015 - 15:21

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

Laggigt idag förresten.

Det är väl så denna period på året... Jullov, nya konsoler, hackergrupper...

Postad 23 December 2015 - 19:44

Unregisterede7287fbc
  • Unregisterede7287fbc
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Nu har jag testat ett par veckor med att både att spela på ps4 o X1.
Och det är ju lagg på bägge maskinerna. Men olika typer av lagg. Vad detta beror vet jag inte. Sitter som sagt på fiber 100/100 genom BBB.
På båda maskinerna kopplar spelet upp sig mot en server som står i Borlänge (enligt server location i nätverksmenyn i BO3) jag bor själv i Mora, ca 11 mil emellan.

Lagget på ps4an visar sig genom att bilden rycker, och pingtiden varierar allt mellan 30ms till 400ms. Ibland är jag efter och ibland ligger jag före motståndaren.

På X1an ligger pingen mellan 30-80 i stort sett hela tiden. Har inte sett någon registrering över 150ms någon gång.
Men här visar sig lagget genom att man märker att man är efter. Man hinner oftast inte med att dra iväg något skott ens när man ser en fiende. Bilden är inte alls lika ryckig som ps4. Utan man är "efter" bara.

Lagget är mest rättvist på ps4an tycker jag, då min K/d har varit mest jämn där. Kör med samma perks, vapen med mera.

När lobbyn ska börja en match så är det alltid jag som är "först" in som det verkar. Dom andra har döskalle framför sig när nedräkningen är. Hur har ni det när ni spelar? Kommer ni in först på eran skärm.
Eller är det helt naturligt att man själv kommer in först på sitt eget spel?

Finns det något sätt man kan kolla om man hostar

cod har en server i sverige??? har för mig dom hade en server i typ holland och sen ryssland...sen utspritt lite här och där, men ingen server i skandinavien..nåja oberoende så har lagget varit påtagande igen, dock ett game idag på 30-8 så helt ok :rolleyes:

för övrigt så har ju rykten gått dom ska hacka psn och xbox igen under julledigt, iaf enligt kim dotcom, dock om det finns underlag för det vet jag ju ej..

ett kd på 1,99 och du klagar? :blink:  har äntligen fått upp min kd över 1,0 :lol:

edit: hitta dethär angående servers  http://www.lazygamer...icated-servers/

Redigerat av Unregisterede7287fbc, 23 December 2015 - 19:48.

Postad 23 December 2015 - 20:00

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

cod har en server i sverige??? har för mig dom hade en server i typ holland och sen ryssland...sen utspritt lite här och där, men ingen server i skandinavien..nåja oberoende så har lagget varit påtagande igen, dock ett game idag på 30-8 så helt ok :rolleyes:
för övrigt så har ju rykten gått dom ska hacka psn och xbox igen under julledigt, iaf enligt kim dotcom, dock om det finns underlag för det vet jag ju ej..
ett kd på 1,99 och du klagar? :blink: har äntligen fått upp min kd över 1,0 :lol:
edit: hitta dethär angående servers http://www.lazygamer...icated-servers/

Jag har inte k/d på 1.99 😁

Server location är i Borlänge, inget med dedikerade server att göra.

Postad 23 December 2015 - 20:25

Unregisterede7287fbc
  • Unregisterede7287fbc
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

ha,ha sorry klumpigt skrivet då tröttheten börjar göra sig påmind efter jobbig dag...riktat åt hassesolo angående kd:n 1,99 är ju verkligen bra, inte många på min friendslist som är uppe i det, iofs är min friendslist inte så stor heller :D

oberoende var servern är, så är jag less på det fortfarande laggar som det gör, varför får dom det inte fixat? signalen hoppar ju upp och ner för det mest, visst ibland kan man ha tur å hamna i en lobby som flyter på helt skapligt, men man ska väl inte överhuvudtaget behöva söka en sån lobby, borde ju vara en självklarhet

Postad 23 December 2015 - 20:27

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

ha,ha sorry klumpigt skrivet då tröttheten börjar göra sig påmind efter jobbig dag...riktat åt hassesolo angående kd:n 1,99 är ju verkligen bra, inte många på min friendslist som är uppe i det, iofs är min friendslist inte så stor heller :D
oberoende var servern är, så är jag less på det fortfarande laggar som det gör, varför får dom det inte fixat? signalen hoppar ju upp och ner för det mest, visst ibland kan man ha tur å hamna i en lobby som flyter på helt skapligt, men man ska väl inte överhuvudtaget behöva söka en sån lobby, borde ju vara en självklarhet

Var det du som oxå hade X1 o ps4a?

Postad 23 December 2015 - 20:30

Unregisterede7287fbc
  • Unregisterede7287fbc
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

nopp, är och har väl alltid varit playstation trogen...bara adda mig ifall du vill ta nåt game nångång, är nog oftast bara cod för mig, förutom då ungarna spelar annat, samma på psn som här

Postad 23 December 2015 - 20:33

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Lirade bo3 en sväng här om veckan och snubbla över deras guide i ping. Grönt och fulla staplar var 0-100ms sorligt, år 2000 så ratade man quake servrar som hade över 50ms i ping... nu 15år senare så är det sämmre.

Postad 23 December 2015 - 20:51

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

nopp, är och har väl alltid varit playstation trogen...bara adda mig ifall du vill ta nåt game nångång, är nog oftast bara cod för mig, förutom då ungarna spelar annat, samma på psn som här

Fixat 👍🏻

Lirade bo3 en sväng här om veckan och snubbla över deras guide i ping. Grönt och fulla staplar var 0-100ms sorligt, år 2000 så ratade man quake servrar som hade över 50ms i ping... nu 15år senare så är det sämmre.

Ja visst är det häftigt att utvecklingen har gått framåt 🙈

Postad 26 December 2015 - 21:36

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Dagens framsteg. Har guldat första AR, KN-44. Det var ju lite enklare än pistolen i alla fall.:)
Lyckades få en 22 gun streak och sen tog tyvärr matchen slut. Hade kunnat bli en Brutal med lite flyt men jag är glad ändå. Tror jag ger mig på M8A7 härnäst. Får se om jag blir kompis med burstandet. Jag gillade Type95 i MW3 men har inte haft någon burstfavorit sedan dess. Men allt funkar i HC så det går nog.:)

Postad 27 December 2015 - 06:15

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
M8A7 är underbar att använda

Postad 28 December 2015 - 09:48

dumihuvet
  • dumihuvet
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Hej! Ber om ursäkt på förhand om jag är på helt fel forum men har inte hittat nåt annat och här verkar det finnas stor erfarenhet av cod. Jag har tidigare spelat lite cod till ps3, tror det var mw, där man kunde spela special-ops tillsammans med en polare. Är på den nivån mitt spelande ligger, har inte så mycket tid p.g.a. småkids. Nu till frågan, har nu skaffat ps4 och undrar om det finns något cod till ps4 som man kan spela spec-ops på? Om inte, finns det nåt annat spel med liknande upplägg?

Tack för er hjälp!!

Postad 28 December 2015 - 10:10

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Hej! Ber om ursäkt på förhand om jag är på helt fel forum men har inte hittat nåt annat och här verkar det finnas stor erfarenhet av cod. Jag har tidigare spelat lite cod till ps3, tror det var mw, där man kunde spela special-ops tillsammans med en polare. Är på den nivån mitt spelande ligger, har inte så mycket tid p.g.a. småkids. Nu till frågan, har nu skaffat ps4 och undrar om det finns något cod till ps4 som man kan spela spec-ops på? Om inte, finns det nåt annat spel med liknande upplägg?

Tack för er hjälp!!

Alla CoD till PS4 har olika varianter med spel mot botar och/eller Zombies.

edit: Ghosts hade trevliga spellägen mot botar och även ett mixat läge där man spelade mot en spelare och resten botar. Läget är avsett för nybörjare och andra som inte vill bli slaktade i MP. Rekommenderas.

Redigerat av hassesolo, 28 December 2015 - 10:33.

Postad 28 December 2015 - 11:18

dumihuvet
  • dumihuvet
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Alla CoD till PS4 har olika varianter med spel mot botar och/eller Zombies.

edit: Ghosts hade trevliga spellägen mot botar och även ett mixat läge där man spelade mot en spelare och resten botar. Läget är avsett för nybörjare och andra som inte vill bli slaktade i MP. Rekommenderas.

Tack för svar! Vi tyckte att det var så sjukt kul att tillbringa några timmar med att göra uppdragen (special-ops) och få samarbeta. Funderar på att köpa black-ops 3 nu. Köpte adv.warfare men hittade inget motsvarande spelläge där som påminde om special-ops ...

Postad 28 December 2015 - 12:06

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Man kan köra kampanjen Co-op samt Zombieläget, och multiplayer då. Du kan läsa mer här: http://www.co-optimu...-op-review.html

Postad 28 December 2015 - 12:11

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

Tack för svar! Vi tyckte att det var så sjukt kul att tillbringa några timmar med att göra uppdragen (special-ops) och få samarbeta. Funderar på att köpa black-ops 3 nu. Köpte adv.warfare men hittade inget motsvarande spelläge där som påminde om special-ops ...

Om ni nu vill spela co-op, så finns ju alltid Destiny att spela om ni vill. Riktigt roligt om ni nu är två stycken som inte har lirat det tidigare. Där har ni massvis med timmar att slå ihjäl. Men det finns en viss gräns för det spelet oxå, när man är tvungen att börja farma o ha sig, då kan det bli tråkigt.
Men är ni två stycken som börjar på noll så kommer ni ha garanterat skoj. Och bli fast 😁 Det är verkligen beroende framkallande. En ganska så rörig story, men ack så intressanta o svåra uppdrag ( som man ställa in svårighetsgrader på)

Det här var ju offtopic... Men ett litet tips iaf :)

Redigerat av Unregistered9a1f280a, 28 December 2015 - 12:14.

Postad 29 December 2015 - 07:30

Unregistered36021db2
  • Unregistered36021db2
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0
Vad ligger er ping på under aktivt spel? Min hoppar lite mellan 30-60! Tycker att den senaste veckan har varit otroligt laggig. Rubberbanding och att man ligger hopplöst efter. Jag menar, när man inte ät så duktig så blir man ju inte direkt bättre med dessa handikapp!

Postad 29 December 2015 - 07:44

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Hur ser man pingen?

Redigerat av andreassofus, 29 December 2015 - 07:45.

Postad 29 December 2015 - 10:09

Unregistered36021db2
  • Unregistered36021db2
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0
I menyn där man byter klasser mitt i pågående spel! Fast jag tror att man måste välja det i in ställnings menyn!

Postad 29 December 2015 - 10:09

Unregisterede7287fbc
  • Unregisterede7287fbc
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Hur ser man pingen?

om du går in på options så finns det en pingmätare du kan aktivera

Vad ligger er ping på under aktivt spel? Min hoppar lite mellan 30-60! Tycker att den senaste veckan har varit otroligt laggig. Rubberbanding och att man ligger hopplöst efter. Jag menar, när man inte ät så duktig så blir man ju inte direkt bättre med dessa handikapp!

en ping på 30-60 är väl helt överkomligt ändå, problemet är att det antagligen hoppar upp till 200-400 ibland..är nog inte bara senaste veckan utan är en röd tråd genom hela allting, bara byta lobby till man hittar en som funkar

Postad 29 December 2015 - 20:52

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Håller på med cammo på kn-44 och ska ha 10 longshot medals. Någon som vet hur man får dom? Har fortfarande 0/10 där.

Postad 29 December 2015 - 21:12

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

Håller på med cammo på kn-44 och ska ha 10 longshot medals. Någon som vet hur man får dom? Har fortfarande 0/10 där.

Långt avstånd, och då jäklar långt. Alltid denna som tar tid men campa lada/mormor hus(vita a flagg) o försök plocka dem accross man. Havoc funkar också midmap.

Postad 29 December 2015 - 22:39

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Spela hardcore och leta upp långa avstånd. Fringe från hus till hus funkar tex. I HC räcker det med två skott på långt håll. På core behövs det typ 6 och den bössan har rejäl rekyl...

Postad 30 December 2015 - 06:18

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0

Hej på er grabbar, spelar inte Blops3 själv men har en son som är galen i det. Vet ni vad man kan hitta en Blops3-kontroll. den där fula grå med orange knappar. Finns på ebay men då hamnar man en bit över 1000kr med frakten, vilket är lite dytr. Webhallen har hela paketet för 4k men det är och ta i:)

Postad 30 December 2015 - 06:20

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

Spela hardcore och leta upp långa avstånd. Fringe från hus till hus funkar tex. I HC räcker det med två skott på långt håll. På core behövs det typ 6 och den bössan har rejäl rekyl...

På Stronghold, om du ligger på vänstersida uppe på avsatsen som går runt lilla huset. Se till att ligga ner o skjut upp mot sovrummet i stora huset när fienden är där. Ha även FMJ på vapnet, då kan du skjuta genom väggen om dom skulle sätta sig i hörnet o campa 👌🏻😉

Postad 30 December 2015 - 07:26

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

På Stronghold, om du ligger på vänstersida uppe på avsatsen som går runt lilla huset. Se till att ligga ner o skjut upp mot sovrummet i stora huset när fienden är där. Ha även FMJ på vapnet, då kan du skjuta genom väggen om dom skulle sätta sig i hörnet o campa

Tror inte det avståndet räcker. Testade den strategin när jag jagade long shots på just KN-44...

Postad 30 December 2015 - 08:32

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

Tror inte det avståndet räcker. Testade den strategin när jag jagade long shots på just KN-44...

Mhm, när jag har kört m Dingon så har jag fått Longshot på den. Men det kanske är olika range på LMG o Assault?

Postad 30 December 2015 - 09:09

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Mhm, när jag har kört m Dingon så har jag fått Longshot på den. Men det kanske är olika range på LMG o Assault?

Jo så är det . Det var lite småknepigt att hitta ställen för KN-44. På Infection kan man ligga längst bak på den där höga stenen på kanten och skjuta ned mot ett hus. På Hunted finns nog ett par ställen också.

Redigerat av hassesolo, 30 December 2015 - 09:12.

Postad 30 December 2015 - 11:25

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Då var det fixat. Inte svårt alls när man väl började. Tog högst 4-5 matcher.
Jag vill ju ha diamonds men orka fixa guld på alla vapen :P

Postad 30 December 2015 - 12:35

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Då var det fixat. Inte svårt alls när man väl började. Tog högst 4-5 matcher.
Jag vill ju ha diamonds men orka fixa guld på alla vapen :P

Körde du HC eller Core?

Jag tänker nog fixa diamant på AR så småningom. Guldar väl en i taget tills det är klart. När man ändå spelar kan man ju ha lite delmål...

Postad 30 December 2015 - 12:39

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Körde du HC eller Core?

Jag tänker nog fixa diamant på AR så småningom. Guldar väl en i taget tills det är klart. När man ändå spelar kan man ju ha lite delmål...

körde HC. kör oftast det ändå faktiskt.   kommer nog fortsätta med dom andra vapnen ändå för som du säger är det ju kul med lite mål.  jag går ju inte prestige så då kan jag ju göra detta istället :)

Postad 30 December 2015 - 12:40

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Varför inte prestige? Det är ju kul att levla och få emblem och sånt...

Postad 30 December 2015 - 12:52

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Varför inte prestige? Det är ju kul att levla och få emblem och sånt...

ser inte jättemycket nöje i att få ett emblem alltså :) sen får man världens bästa peak vid level 50 tror jag (dead silence) och har ingen lust att köra utan den nästan hela tiden.

Postad 30 December 2015 - 13:07

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 1

ser inte jättemycket nöje i att få ett emblem alltså :) sen får man världens bästa peak vid level 50 tror jag (dead silence) och har ingen lust att köra utan den nästan hela tiden.

Varje gång du prestigear får du låsa upp en grej permanent, tex dead silence

Postad 30 December 2015 - 18:17

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

fy fan vad trött jag är på att spela samma bana om och om igen precis hela tiden. varför i h-lvete låter dom ens samma bana komma upp två gånger i rad? är det inte kul med variation istället?  nu har jag spelat combine 6 ggr i rad tror jag och det bara fortsätter.  det är ju så hela tiden.  vidrigt tråkigt att inte ha nån variation i spelet.

Postad 30 December 2015 - 18:45

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Byt lobby.;)

Postad 30 December 2015 - 18:56

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Byt lobby.;)

Det hjälper inte. Det är ju alltid den banan som dyker upp. Skitbana

Postad 30 December 2015 - 18:58

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Vänta tills puketown kommer med...

Postad 30 December 2015 - 19:05

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 1
Fast jag gillar ju nuketown ☺

Postad 30 December 2015 - 20:54

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0
Jag fattar inte detta heller, förr har ju samma bana kunna väljas två gånger i rad bara.

Postad 30 December 2015 - 23:55

Unregistered55e17f65
  • Unregistered55e17f65
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Hej på er grabbar, spelar inte Blops3 själv men har en son som är galen i det. Vet ni vad man kan hitta en Blops3-kontroll. den där fula grå med orange knappar. Finns på ebay men då hamnar man en bit över 1000kr med frakten, vilket är lite dytr. Webhallen har hela paketet för 4k men det är och ta i:)

Kanske något skin kan vara aktuellt? liite billigare än 1000kr :) 

http://www.amazon.co...skins black ops

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.