Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 1

986 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 1 (PC) (PC-spel) 6 6.804878 (40) 798:-
Battlefield 1 (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 6 6.6 (4) 199:-
Battlefield 1 (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 9.235294 (16) 545:-
Battlefield 1 - Collector's Edition (exkl. Spel) (PC) (PC-spel) 6 (0) Inga priser
Battlefield 1 - Collector's Edition (exkl. Spel) (PS4) (PlayStation 4-spel) 6 (0) Inga priser
Battlefield 1 - Collector's Edition (exkl. Spel) (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 6 3.5 (1) Inga priser

Postad 17 October 2016 - 21:25

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

mina 10 timmar e slut  nu måste jag vänta till den 21 buhu 

Postad 17 October 2016 - 21:35

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

kollade in min  bokning på mediamarkt nu står det  så här

Produkt: 1 av 1 Antal produkter: 1 Varorna tillgängliga 2016-10-20 Levereras när produkten finns tillgänglig
Leverans påbörjad Battlefield 1 PS4     

antar de menas att jag kan hämta det den 20  

Redigerat av Duckface21, 17 October 2016 - 21:37.

Postad 18 October 2016 - 00:42

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Håller inte med om att det är arkad-ändringar. För mig är "arkad" något som är simpelt/enkelt. Bara för att det går snabbare etc så blir inte ett spel enklare.
För mig känns det som att jag kan utveckla mina skills mer än när ett spel håller en tillbaka med segare kontroll och funktioner.

Typ som Killzone håller tillbaka skillzz??

Postad 18 October 2016 - 05:03

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Bokat stanrd ED, och ett premium pass... men kunde inte starta spelet i morse... trodde premium pass innebar förtur några dar med..?

Jaja... skitsamma... har inte så mycket tid att lira ändå innan lörda... :P 

Postad 18 October 2016 - 05:51

Unregistered8328bdd6
  • Unregistered8328bdd6
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Har testat en del av kampanjen med Access på Xbox One och fått en del oros-moment.
Spelet har kraschat tre ggr och tagit mig tillbaka till Xbox hemskärm på ca två timmars speltid.

Har även fått en del screen-tearing under de två timmarna. Inget allvarligt, men tråkigt då man blir väckt ur den helt fantastiska historien hittills.

Så nu tänkte jag höra med er vilken version man ska införskaffa. Någon som testat PS4 och kan säga hur den versionen fungerar?

Har en PC som kan köra det men då jag är van vid FPS shooters på konsol så är jag rädd att Multiplayer kommer bli ett helsike för mig att komma in i.

Rekommendationer?

Redigerat av Unregistered8328bdd6, 18 October 2016 - 06:00.

Postad 18 October 2016 - 07:15

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Nu tror jag inte att det kommer funka lika bra vid release men **** vad bra det fungerade igår. 64 spelare. totalt kaos. nästan inga framedrops eller audiodropouts som jag hade på betan. Det enda jag har att klaga på rent tekniskt är att in-game menyerna är lite sega.

Hoppas det fungerar lika bra ikväl loch framförallt vid den officiella releasen på fredag.

obs. Jag spelar på PS4

Redigerat av beat_strandh, 18 October 2016 - 07:15.

Postad 18 October 2016 - 07:32

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0

Har testat en del av kampanjen med Access på Xbox One och fått en del oros-moment.
Spelet har kraschat tre ggr och tagit mig tillbaka till Xbox hemskärm på ca två timmars speltid.

Har även fått en del screen-tearing under de två timmarna. Inget allvarligt, men tråkigt då man blir väckt ur den helt fantastiska historien hittills.

Så nu tänkte jag höra med er vilken version man ska införskaffa. Någon som testat PS4 och kan säga hur den versionen fungerar?

Har en PC som kan köra det men då jag är van vid FPS shooters på konsol så är jag rädd att Multiplayer kommer bli ett helsike för mig att komma in i.

Rekommendationer?

Man skulle ha provat 10 timmar på PS4 också för att jämföra men Xbox One lider av ganska stora framedrops tycker jag, framförallt online när det blir många spelare men även i kampanjen är det riktigt dåligt stundtals. En gång i MP kändes det som typ 10 fps för mig.

Postad 18 October 2016 - 09:16

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Om man löser en månad EA access nu, gäller erbjudandet att få spela bf1 i 10h fortfarande? Kunde man ju gjort tills på fredag, om det blir tid över vill säga... :) 

Postad 18 October 2016 - 11:22

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

Om man löser en månad EA access nu, gäller erbjudandet att få spela bf1 i 10h fortfarande? Kunde man ju gjort tills på fredag, om det blir tid över vill säga... :)

erbjudande har gått ut :( reggade för grabben  han fick inte 10h

Redigerat av Duckface21, 18 October 2016 - 11:33.

Postad 18 October 2016 - 11:33

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

oh f*n...  :ph34r:

Postad 18 October 2016 - 12:43

Unregistered8328bdd6
  • Unregistered8328bdd6
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 1

Nu tror jag inte att det kommer funka lika bra vid release men **** vad bra det fungerade igår. 64 spelare. totalt kaos. nästan inga framedrops eller audiodropouts som jag hade på betan. Det enda jag har att klaga på rent tekniskt är att in-game menyerna är lite sega.

Hoppas det fungerar lika bra ikväl loch framförallt vid den officiella releasen på fredag.

obs. Jag spelar på PS4

Låter lovande. Speciellt det du skrev om inga framedrops. Får nog bli PS4 då. Hinner nog tröttna på spelet om man ska försöka lära sig spela med mus och tangentbord igen. Det var VÄLDIGT länge sen man gjorde det sist. Quake-eran.

Postad 18 October 2016 - 12:57

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

Låter lovande. Speciellt det du skrev om inga framedrops. Får nog bli PS4 då. Hinner nog tröttna på spelet om man ska försöka lära sig spela med mus och tangentbord igen. Det var VÄLDIGT länge sen man gjorde det sist. Quake-eran.

jag bokade det på ps4 blir ps4 med  körde 10h utgåvan på pc men gav upp på keyboard o mus fick bli xbox 360 kontrollen i stället på pc och kan inte påstå det skulle blitt nån nackdel... jag föredrar kontrollers!!! 

Postad 18 October 2016 - 13:06

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Går ju 10ggr fortare att gå från HK till att lära sig mus/tangentbord ju, än tvärtom...  :ph34r: Edit: iaf för mig och dom flesta jag pratat med iaf... :P

Ni får bara vänja er av med aimassisten... :P

Redigerat av Garrett, 18 October 2016 - 13:07.

Postad 18 October 2016 - 13:12

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

bara för att vara tydlig skrev jag: "nästan inga framedrops". Det förkommer framedrops helt klart men inte i närheten av BF4.

Postad 18 October 2016 - 13:16

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 1

Går ju 10ggr fortare att gå från HK till att lära sig mus/tangentbord ju, än tvärtom...  :ph34r: Edit: iaf för mig och dom flesta jag pratat med iaf... :P

måste man ha aimassisten aktiverad då? jag kan lika gärna svara på den direkt för det är ren smörja som kommer upp då de pratas på nätet = NEJ

den stänger man av  och när man kör med controllern på pc finns den inte heller och de går bra att spela utan den

de handlar om en vana man e minst lika bra  med kontroller som med keyboard och får man inga hits med kontroller så säger jag  bara en sak TRÄNA!!!

Postad 18 October 2016 - 13:19

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 1

Så är det, eller ja. Det går enligt mig fortare att lära sig mus/tangentbord till den grad att man klarar av sp än med hk med att klara sig i mp tar nog fan lika lång tid. Det är ändå en j*vla massa timmar man har bakom sig med musen, att starta som färsk med mus nu tar ju en bra stund det med innan man inte är slaktmat i mp.

Redigerat av Johan_i_burken, 18 October 2016 - 13:19.

Postad 18 October 2016 - 14:17

Unregistered0c99b88d
  • Unregistered0c99b88d
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Skulle inte oroa mig så mycket över det där med mus.

Spelade mest på playstation 3 och 4 i några år. Gick tillbaka till PC relativt nyligen och ligger 4e högsta rank i CS:GO.
Har du kunnat spela med mus förr så sitter det i ryggmärgen, handlar nog mer om vad du har för prestanda i datorn och på vilken plattform dina kompisar spelar på, om det är viktigt. Om inte annat så lär du dig.

Musen vänjer du dig vid rätt snabbt. Däremot att gå tillbaka till handkontroll igen känns som att alla motståndarna har fusk.

Utöver det så känns BF1 som ett spel där det är kul att spela även om man är dålig.

Postad 18 October 2016 - 14:36

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0

måste man ha aimassisten aktiverad då? jag kan lika gärna svara på den direkt för det är ren smörja som kommer upp då de pratas på nätet = NEJ

den stänger man av och när man kör med controllern på pc finns den inte heller och de går bra att spela utan den
de handlar om en vana man e minst lika bra med kontroller som med keyboard och får man inga hits med kontroller så säger jag bara en sak TRÄNA!!!

Jag håller inte alls med att man blir lika bra med kontroll som med mus och tangentbord. Du kan bli riktigt bra med handkontroll men du har bättre recoilkontroll och bättre AIM med mus. Lägg sedan till möjligheten till diverse makron och möjlighet att helt få bort recoil så blir det ännu värre.

Postad 18 October 2016 - 14:39

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Skulle inte oroa mig så mycket över det där med mus.

Spelade mest på playstation 3 och 4 i några år. Gick tillbaka till PC relativt nyligen och ligger 4e högsta rank i CS:GO.
Har du kunnat spela med mus förr så sitter det i ryggmärgen, handlar nog mer om vad du har för prestanda i datorn och på vilken plattform dina kompisar spelar på, om det är viktigt. Om inte annat så lär du dig.

Musen vänjer du dig vid rätt snabbt. Däremot att gå tillbaka till handkontroll igen känns som att alla motståndarna har fusk.

Utöver det så känns BF1 som ett spel där det är kul att spela även om man är dålig.

Precis... kört fps på både konsol och pc sedan ps3an släpptes... ligger så mycket naturligare med mus/tangbord... varje gång jag går från konsol till pc känns det som jag blivit av med betongbootsen och en ryggsäck som väger bly, och siktet lyder, vare sig aimassist på eller inte... :P Dock tycker jag det funkar ok med tex bf på ps4a... men lättare att komma in i fps spel på pc... huvudsaken är att man har kul... :P

Duckface: Du menar väl inte att en som är ok med HK skulle ta en som är ok med mus/tanbord? Så blir det nog icke skulle jag tycka... skulle va lite fusk med den som använder mus/tanbord...  :ph34r:

Skulle man förresten kunna ångra sina köp på origin... köpte standard ed och premium pass... men kanske skulle tagit ultimate edition...  :ph34r:

Redigerat av Garrett, 18 October 2016 - 14:40.

Postad 18 October 2016 - 14:50

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Jag gick förresten med i access nu... fick en 10 timmar testversion direkt...  :o

Postad 18 October 2016 - 14:55

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0

Tycker det är väldigt lätt att snipa på BF1 med handkontroll jämfört med BF4, har typ redan 35 kills med snipern trots bara ca 4 timmar spelande och då har jag även kört som assault en del. Känns som jag snipar 5-6st varje match med direkta huvudträffar, känns som kulan går rakare, har lyckats snipa ut en hel squad en gång det hände aldrig på BF4.

Postad 18 October 2016 - 15:28

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
@garret bara skin och skit i delux versionerna, helt ovärda saker för gameplay.

Postad 18 October 2016 - 17:04

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

@garret bara skin och skit i delux versionerna, helt ovärda saker för gameplay.

Ah... ok... ja då kan det ju kvitta... :P 

Postad 18 October 2016 - 19:26

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

Jag gick förresten med i access nu... fick en 10 timmar testversion direkt...  :o

va skitet varför  fick inte grabben min 10h

https://www.youtube.com/watch?v=6hnRJ0j0Mqo

haha  ser ju fånigt ut men klart jag ska testa vapnet ändå 

Postad 18 October 2016 - 19:31

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

va skitet varför  fick inte grabben min 10h

https://www.youtube.com/watch?v=6hnRJ0j0Mqo

haha  ser ju fånigt ut men klart jag ska testa vapnet ändå 

Testa på datorn då, kanske ligger på acess där?

Ja... den ska jag försöka döda nån med!  :lol:

Postad 18 October 2016 - 20:14

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

grabbens konto har de inte men reggade ett till konto då fick jag 10h 

Postad 19 October 2016 - 10:15

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

F*n vad grymt detta är! Spelade nån timme igår, och en bana va en stadsbana... påminde mycket om vissa banor i 42´! Riktigt kul!! :D

Finns det inte så man kan köra mot botar? Tänkte kan va bra när man ska spela med joysticken och träna lite flyg! :)

Är det go känsla med joystick, om nån provat?  Inte varit bra känsla med flyg med joystick efter bf2, så hoppas verkligen det är gamla goa känslan i bf1! <_<

Postad 19 October 2016 - 10:23

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Alltså de där 10 timmarna. Är det bara något som gäller PC eller kan man få det på PS4 också?

Postad 19 October 2016 - 13:23

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Verkar inte gå att använda joysticken, knapparna mm är gråa i settings, och går inte att configuera...  :unsure:

Är det bara för att det är trial versionen? 

Postad 19 October 2016 - 13:53

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6892 inlägg
  • 0

Very nice! :)

https://www.youtube.com/watch?v=PBqmTmqWtsE

Postad 19 October 2016 - 15:19

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

Verkar inte gå att använda joysticken, knapparna mm är gråa i settings, och går inte att configuera...  :unsure:

Är det bara för att det är trial versionen? 

du kan bara använda en xbox orginal controller på  pc utgåvan av bf1

Postad 19 October 2016 - 15:37

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

du kan bara använda en xbox orginal controller på pc utgåvan av bf1

Går inte det heller... men tycker inte om alls att flyga med hk i bf. 
Eller jo... helli funkar ok, men inte plan... :)

Där finns settings för joystick, men dom är gråmarkerade, precis som det inte är aktiverat. 

Redigerat av Garrett, 19 October 2016 - 15:56.

Postad 19 October 2016 - 16:52

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

klart de ska funka jag kör xbox 360 trådlösa kontrollen utan problem

Postad 19 October 2016 - 17:24

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Går inte det heller... men tycker inte om alls att flyga med hk i bf. 
Eller jo... helli funkar ok, men inte plan... :)

Där finns settings för joystick, men dom är gråmarkerade, precis som det inte är aktiverat. 

Du måste ändra knappsättningen till custom för att kunna använda egna keybindings. Men som tidigare sagt så funkar det endast med gamepad, inte nån joystick

Edit hittade en post med lite meckande (externt program) som gör att du kan emulera gamepaden med en joystick. 

https://forums.battl...t-in-key-binder

några poster ner av "TheShinken" han förklarar steg för steg hur man gör och vilka program som skall laddas ner. Och enligt de jag läst så kommer det inte bli något Joystick stöd så detta är enda lösningen än så länge.

Redigerat av SKIBBE, 19 October 2016 - 17:28.

Postad 19 October 2016 - 17:58

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Du måste ändra knappsättningen till custom för att kunna använda egna keybindings. Men som tidigare sagt så funkar det endast med gamepad, inte nån joystick

Edit hittade en post med lite meckande (externt program) som gör att du kan emulera gamepaden med en joystick. 

några poster ner av "TheShinken" han förklarar steg för steg hur man gör och vilka program som skall laddas ner. Och enligt de jag läst så kommer det inte bli något Joystick stöd så detta är enda lösningen än så länge.

Tack för dettta! kommer sätta mig in det nån dag! :)

Men tänkte testa hk så länge, men hittar inte knappsättning custom...? 

Edit: funkade med xboxcontrol... menkänns skevt ändå... vill ha joystick! :)

Redigerat av Garrett, 19 October 2016 - 18:11.

Postad 19 October 2016 - 23:21

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Har förbokat spelet på psn. På grabbens är det nerkladdat redan men på min konsol laddas det inte ner :( någon som kan ha en aning om varför?
Hans ps4 är den primära men det borde väl inte spela någon roll?

Postad 19 October 2016 - 23:49

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Har förbokat spelet på psn. På grabbens är det nerkladdat redan men på min konsol laddas det inte ner :( någon som kan ha en aning om varför?
Hans ps4 är den primära men det borde väl inte spela någon roll?

Jag fick aktivt gå in på psn och kolla i min download kö och där trycka på download to ps4. Då startade det.

Postad 20 October 2016 - 06:18

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Alltså de där 10 timmarna. Är det bara något som gäller PC eller kan man få det på PS4 också?

Det undrar jag med... tänkte testat ps4 versionen med om det hade gått...
Fast detta bf släpp blir der nog bara köp till pc... då flera av dom jag känner som spelat på ps har gått över till pc gällande bf :)
Innan har det ju alltid vart dubbelköp...
Men får se... kan hända att man får infall och köper det till ps4 med :P

Postad 20 October 2016 - 07:03

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0

Jag fick aktivt gå in på psn och kolla i min download kö och där trycka på download to ps4. Då startade det.

Tack så mycket, det fungerade.
Men gick jag vanliga vägen till spelet i psn så stod det bara en tid till det släpps och inte att jag kunde ladda ner.

Postad 20 October 2016 - 08:45

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

jUjIrFa.jpg

Tictac tictac. Undra om man kanske skulle stiga upp tidigt imorgon... 

Postad 20 October 2016 - 11:17

Unregistered8328bdd6
  • Unregistered8328bdd6
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0

På PC och Xbox One kan man ha ett abonnemang på EA Access. Har man detta får man en testperiod på 10 timmar på de flesta av EA's nyare titlar.
Sony valde att inte inkludera denna tjänst på PS4, vilket betyder att PS4-ägare får köpa spelet, vänta på en free weekend eller något liknande innan de kan testa spelet.

Postad 20 October 2016 - 12:03

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

Bokade mitt på mediamarkt fick en info om att jag kunde hemta ut spelet i dag den 20 skrev ut det och gick dit.. först sa han att de ligger på lagret o jag skulle vänta sen kom han tillbaka nä han får tyvärr inte sälja det i dag återkom i morgon
Typiskt varför skicka ut info då!!!

nå ja jag  får gå dit i morgon hade ju hoppats på  lite tidigare :)

Redigerat av Duckface21, 20 October 2016 - 13:57.

Postad 20 October 2016 - 18:33

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Kan säg att detta funkar :D

Ska bara finjustera vart alla knappar ska va till ... just nu har jag tydligen zoom knappen och switch seat på samma knapp... så när jag skulle zooma bytte jag säte... :ph34r:  :lol:

Redigerat av Garrett, 20 October 2016 - 18:33.

Postad 20 October 2016 - 23:14

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0

TB totaltsågar spelet.

https://www.youtube.com/watch?v=XkDysHo83lw

Postad 20 October 2016 - 23:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Kampanjen ska tydligen bara vara runt 4 timmar lång.

Postad 21 October 2016 - 00:04

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Va fan :-( jag har peppat för kampanjen. 4h är ju som att dom inte ens försökte. 10h så hade jag varit besviken. Detta är ju pinsamt.

Postad 21 October 2016 - 06:28

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Va fan :-( jag har peppat för kampanjen. 4h är ju som att dom inte ens försökte. 10h så hade jag varit besviken. Detta är ju pinsamt.

Ja 4h är ett skämt men menar du att 10h skulle ha varit en besvikelse? Om du menar precis vad du skriver så håller jag inte med. 10h är för mig perfekt längd för en shooter kampanj.

Redigerat av beat_strandh, 21 October 2016 - 06:31.

Postad 21 October 2016 - 06:38

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag såg någon som spelade en bana i skogen på PC. Snyggaste spelet jag sett, och då var det ändå youtube.

Postad 21 October 2016 - 06:59

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0

Fick en kod för att jag förbokat. I mailet står det att man förutom Hellfighter pack kommer att kunna ladda ner en ny bana 7 dagar tidigare. Denna ska släppas senare under 2016. Vad är det för bana?

Postad 21 October 2016 - 07:59

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Man köper inte BF för SP ;)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.