Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Brainwave DVD-V880 *

548 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Brain wave DVD-V880 (DVD-spelare) 0 4,5 (3) Inga priser

Postad 31 januari 2004 - 11:38

Perra1
  • Perra1
  • Veteran

• 2 077 inlägg
  • 0
Jag har testat EmuMannens DVD och det som man direkt kan säga är att utnivån från DAC:ar ligger något lägre än de spelare jag testade emot. Över S/P-DIF var det inte lika markant, men fortfarande märkbart.

Jag utförde ingen mätning på spelaren pga tidsbrist, men kunde ljudmässigt konstatera att den inte riktigt klarar att hålla isär ljudbilden på samma sätt som t ex Marantz, Yamaha och Pioneers billigare modeller. Ljudkarraktären ligger närmare Pioneers lite rockiga (något höjd bas och diskant) än Marantz och Yamahas lite mer svala/övertonsrika ljud.

Jag har skrivit lite andra intryck om bild etc. HÄR.

mvh

/Pär

Postad 02 februari 2004 - 10:53

Unregisteredafe9e410
  • Unregisteredafe9e410
  • Veteran

• 1 907 inlägg
  • 0
Tack Perra för att du ger mig svar på många trådar.
De slutsatser jag drar av ditt svar är att jag kommer att rekommendera
mina vänner denna spelare som det vettigaste alternativet till inte bara
Htpc utan även mot andra spelare i prisklassen tack vare DVi och 720p.
Med Emumannens program blir det en mycket bra spelare bildmässigt
men vad jag förtår acceptabeltljudmässigt.

Jag tolkar ditt svar som att jämför man ljudkvaliten på
denna spelare med Pionners DV868 i ett ljudssystem med Highend
så kan man i blindtest lätt avgöra skillnaden i upplösning, karaktär
rytm o helhet??????

Redigerat av Unregisteredafe9e410, 02 februari 2004 - 10:59.

Postad 02 februari 2004 - 10:56

Unregisteredafe9e410
  • Unregisteredafe9e410
  • Veteran

• 1 907 inlägg
  • 0
Dublett skapat av systemet. Raderad.

Redigerat av Unregisteredafe9e410, 02 februari 2004 - 11:00.

Postad 02 februari 2004 - 13:14

Perra1
  • Perra1
  • Veteran

• 2 077 inlägg
  • 0
Evert - Helt korrekt.

mvh

/Pär

Postad 02 februari 2004 - 15:25

horizone
  • horizone
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0
Jag vill inte genera nån slags off-topic grej här men är det inte så att den digitala bitströmmen som ligger på DVD skivorna är identisk vid ankomst till recievern så länge man kopplar digitala kablar till sin reciever. Oavsett vilken DVD-spelare det är?

Är det ljud ni pratar om det som D/A omvandlats till de analoga utgångarna på denna DVD-spelare?

Postad 02 februari 2004 - 15:36

Perra1
  • Perra1
  • Veteran

• 2 077 inlägg
  • 0
Ettor och nollor är desamma - ja - men däremot är inte nödvändigtvis tidsdomänen när de kommer fram densamma, detta beror på jitter.

Jitter kan uppkomma av ett antal olika anledningar både före och efter DAC, detta kan kompenceras till viss del av FIFO buffrar, men den klockning som S/P-DIF ger är långt ifrån ideal. Bob Stuart (en av grundarna av Meridian, och ansedd som en av de största experterna på digital audio) har t ex sagt att oberoende av hur många FIFO man seriekopplar så kommer det alltid att finnas mätbart jitter, även om det efter 25-30 st inte kommer att vara hörbart.

Detta medför att S/P-DIF, TOSLINK, i.link, MHR och allt vad digitalöverföring kan heta INTE ger en helt ofärgad ljudbild baserad på processorns DAC:ar, utan till stor del beror av hur jitter har hanterats från avspelning fram till uppspelningen.

mvh

/Pär

Postad 03 februari 2004 - 01:14

torro
  • torro
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
4 raske spørsmål fra en Brainwave eier med siste firmware. Bruker 720P over DVI med DVD D kabel på 2 meter, en HDTV plasma på 42"

1. Oppløsningen skjermen min oppgir er 1194 x 661 60hz, eller 50hz ved custom res. Er det begrensning på skjermen, eller er 1280x720 i Brainwaves verden "bare" 1194x661? Gjelder _både_ NTSC og PAL.

2. Endelig kan en se film uten å dra ut kontakten, men etter noen filmer, er det ikke lenger liv i displayen. For å få displayen til å virke, må en gjøre som før, å dra ut kontakten. Er det bare min spiller som er slik?

3. Noen ganger sender brainwaven ut signaler med feil hz. Symptomene er bilde i 1 sekund, borte i 1 sekund osv osv. En må da enten dra ut kontakten, eller velge 480p og tilbake til 720p. Vil custome settings hjelpe mot dette problemet?

4. Er det mye å tjene på å sette custome ressolution til native- eller max- oppløsning på en plasma? 720p er veldig nær, og virker utmerket på både NTSC og PAL. Eneste endring jeg har gjort er å endre innstillingene, slik at jeg får 50hz

Takker forøvrig for et godt forum.

-=Torro=-

Redigerat av torro, 03 februari 2004 - 02:07.

Postad 03 februari 2004 - 11:21

Unregistered0802927f
  • Unregistered0802927f
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
torro, på första frågan om varför du får 1194x661 så skulle jag gissa på att det beror på att din plasma skär av kanterna (overscan) vilket är helt normalt för vanligt TV-material och även HDTV. 1280x720 via DVI/VGA brukar dock att gå att se både obeskuren och beskuren då det både är en dator- och HDTV-upplösning, alltså att man kan växla på plasman/projektorn. Testa att använda aspect-knappen (den du använder fär att växla mellan t ex 16:9 och 4:3) på plasman och se om det händer nåt. För mig så togglar jag då mellan obeskuren och beskuren. Har du stängt av macrovision/hdcp förresten, kanske hdcp gör så att bilden bara kan visas beskuren? Ifall det inte går att se bilden obeskuren så är inte det hela världen, dom som tittar på DVD via HDMI/komponent/RGB/S-video/komposit tittar alltid beskuret (om dom inte har en inställning i plasman/projektorn för att se TV- och HDTV-källor obeskurna vilket är ovanligt). Och det kan även finnas svarta band och störningar i dessa marginaler då dom inte är gjorda för att synas.

Postad 04 februari 2004 - 17:47

Unregisteredafe9e410
  • Unregisteredafe9e410
  • Veteran

• 1 907 inlägg
  • 0
Horizone
Om du törs, kan du gå in på kablar och tex läsa om skillnaden mellan
tex koax- o optoöverföring. Jag råkade skriva i en sån tråd en gång,
vilket slutade med att Tobbe Österberg o jag till slut skulle prov-
lyssna för att avgöra skillnaden. Men det faller oxå då det ena utrusningen
låter bäst med koax o i den andra med opto osv med hela kedjan.
så Perra1 svar är det enda korta o korrekta svar som finns.

Postad 05 februari 2004 - 13:25

horizone
  • horizone
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0
tackar Perra1 och evert - jag ska lära mig mer om det där med ljudkvalle över digital länk..

Redigerat av horizone, 05 februari 2004 - 13:25.

Postad 06 februari 2004 - 10:27

horizone
  • horizone
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0
Jag måste tillägga att jag nu är övertygad efter egen efterforskning om att det inte spelar nåt roll överhuvudtaget vad det är för DVD-spelare eller om det är Coax eller Opto. Komprimerade bitströmmar (DD, DTS, MPEG) kommer ALLTID att låta exakt som på skivan. Ingen ljudförsämring kan ske i kabeln. Det enda som kan påverkas är rent PCM bitström då den inte har felkorrigering.

Kolla in denna tråd eller denna länk.

Postad 08 februari 2004 - 15:11

torro
  • torro
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Om du hade fulgt med litt på debatten(e) hadde du sett at mange gjør mye for å få bedre lyd/bilde. Komponentene som sitter i mellom DVD/CD platen og utgangene avgjør så absolutt hva som kommer ut av enheten. Ytre påvirkninger, som svigninger i strømnett, radio forstyrrelser osv påvirker selv digitale signaler. Selv kabelen mellom enhetene virker inn i større eller mindre grad.

Det beste en kan gjøre er å skjerme DVD spilleren mot ytre påvirkninger. Jorde, eventuelt skifte ut komponenter som påvirker direkte digitale signaler. Herunder alt som leder strøm, fra selve strøm-trafoen, til de tynne 5v. spenningene i IDE kabelen. Stabil spenning er alfa-omega for et rent lyd bilde, og er det noe Brainwave mangler, er det nettopp dette.

Postad 08 februari 2004 - 19:44

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0
Optisks överförning har ju sitt problem i de dåliga kontakterna som ofta "läcker" ut ljus.

Postad 16 februari 2004 - 00:07

Unregistered81673970
  • Unregistered81673970
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
Alla Brainwave ägare, är ni fortfarande lika nöjda med denna spelare?

Ville ha tag på en men dom finns ju ingenstans, så jag får väl vänta tills V880N kommer ut!!

Postad 16 februari 2004 - 01:43

torro
  • torro
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Ville ha tag på en men dom finns ju ingenstans, så jag får väl vänta tills V880N kommer ut!!

Du kan jo prøve eBay.de der selger de Brainwave og andre "kloner", Yamakawa f.eks. Kjøpte en Brainwave selv for et par måneder siden, betalte ca. 1.200,- SEK inkl porto etc.

Pioneer har kommet med noen bra spillere med HDMI utganger. Selvsagt til en langt høyere pris, men er den like "fleksibel" ville jeg kanskje ha bladd opp de ekstra x.000,- den koster. Samsung sin DVI spiller imponerer ikke like mye. TAG McLaren har et par heftige spillere med mulighet til DVI, prisen blir latterlige? 60.000,- (bruker en chip fra Silicon Image, Sil 504, som sikkert er "litt" beder enn sigma cippen som sitter i Brainwave)

Fant akkurat ut at Momitsu planlegger firmware til v880 spilleren som skal støtte WM-9 HDTV format. Bare å håpe på at Terminator 2 extreme edition i WM9 1920x1280 oppløsning lar seg spille av på Brainwaven, Sigma em8500 støtter ikke wm9 slik jeg ser det, men kanskje...... ;)

Redigerat av torro, 16 februari 2004 - 02:37.

Postad 16 februari 2004 - 07:47

Unregistered81673970
  • Unregistered81673970
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
Ahh gott, ska kika in ebay.de ;)

Tack!

Postad 16 februari 2004 - 14:17

Unregistered81673970
  • Unregistered81673970
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
Well inte en enda V880 på ebay.de ;) Well får vänta på V880N eller så får jag kolla in Yamakawa om den nu är likvärdig med Brainwave

Postad 16 februari 2004 - 20:10

Unregistered21617390
  • Unregistered21617390
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0
Har precis inhandlat en Yamakawa från omelektro.com för 1379 kr ink frakt.
Ska bli kul o prova , inga direkta pengar o sörja över om det visar sej vara ett nerköp.

Postad 03 mars 2004 - 16:40

Woxxman
  • Woxxman
  • Lärjunge

• 331 inlägg
  • 0
Nu har det på kort tid dykt upp två problem med DVD-filmer på min spelare och det ena är relaterat till alla filmer där man behöver zooma bilden. De icke anamorfiska filmer jag sett har inte fungerat med text när man zoomat. Den ena (Femte Elementet R2SE) fick textningen för långt ner så man kanske ser en tiondel av översta raden enbart, flyttar man bilden är det just bara bilden som flyttas och inte texten.
Den andra icke anamorfiska jag testat med är The Big lebowski R2SE och där försvinner texten helt enkelt vid zooming. Om den haft samma plats som utan zoomning hade den legat bra i bild men den försvinner bara helt.
Jag har inte hittat något sätt att flytta textningen på eller på något annat sätt lösa problemet så tips eller idéer uppskattas mycket!

Det andra problemet jag upplevt är med Kingpin R2SE, det är en billig egmonton utgåva där man i uppstarten av filmen väljer mellan danska, svenska, finska och norska. Sedan ska alla menyer och textning automatiskt gå i detta språk. Problemet är bara att textningen inte dyker upp på Brainwave-spelaren, jag har testat på min andra DVD-spelare och där funkar det utmärkt men den vägrar att fungera på brainwavespelaren.
Textningen går heller inte att välja i menyerna vilket verkar vara orsaken till att spelaren inte "märker av" textningen.
Har en liknande utgåva av Jacki Brown men där finns även val av textning i filmmenyerna och där funkar också textningen som den ska.
Detta är rätt irriterande fel och särskilt det första då det verkar vara omöjligt att titta på icke anamorfiska filmer med denna spelare om man vill ha text.. :D

Finns det någon som känner igen sig eller kan testa lite själva hade det varit mycket uppskattat med lite feedback!

Jag kör för övrigt DVI-ut och senaste firmware.

Postad 10 mars 2004 - 10:55

soren
  • soren
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0
Ny firmware:

Firmware

http://www.manowa.co...yer880FWDL.html

/Sören

Redigerat av soren, 10 mars 2004 - 10:56.

Postad 10 mars 2004 - 11:26

torro
  • torro
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Ny firmware:

Firmware

http://www.manowa.co...yer880FWDL.html

/Sören

Den nye firmware støtter progressiv PAL over component og DVI (576p og 720p 50hz)

Postad 10 mars 2004 - 11:38

Unregistered10ecfd50
  • Unregistered10ecfd50
  • Lärjunge

• 357 inlägg
  • 0
Trevligt bara att testa ikväll da :wub:
Hoppas jag hinner!
Skriv om ni testat.

Mvh:ML

Postad 10 mars 2004 - 11:49

soren
  • soren
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0
För min del spelar det inte så stor roll, då nötterna på Sanyo inte verkar kunna fixa till så att Z2 funkar med 50 Hz via DVI.

Jag kommer dock att testa om de lyckats fixa till divx stödet, som är under all kritik.

/Sören

Postad 10 mars 2004 - 12:04

Woxxman
  • Woxxman
  • Lärjunge

• 331 inlägg
  • 0
Då får man väl testa den nya firmwaren då, men det är ingen som har någon input för mina problem med textning och inzoomning på Brainwave-spelaren?

Edit: Är det någon som har 1:1 pixelperfect värden för 50Hz på Brainwave + AE100?
Jag har testat med Emumannens wizard m.m. men bilden blir helt förvrängd och helt felplacerad. :wub:

Redigerat av Woxxman, 10 mars 2004 - 13:48.

Postad 10 mars 2004 - 14:28

Unregistered43229
  • Unregistered43229
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Jag behöver ochså tips på 1:1 pixelperfect värden för
50Hz på Yamakava + AE100?Bör vara samma som för
Brainwave.

Så det vore guld om nån har tips på det för jag har säkert
provat 100 olika instälningar men jag får inte till det.

Postad 10 mars 2004 - 15:22

Woxxman
  • Woxxman
  • Lärjunge

• 331 inlägg
  • 0
Jag har mekat lite med mitt system idag igen, uppdaterat firmware och lekt lite med upplösningarna. Det senare börjar jag dock ångra då jag nu, efter mitt fatalt misslyckade försök med 50Hz, fått en mycket flimmrigare bild vid 60Hz.
Jag har använt samma 1:1 pixelperfect inställningar som innan men vid stillbilder som i menyer och liknande känns det som att hela bilden flimmrar. Vilket jag inte lagt märke till tidigare.
Har inte lyckats få bukt med det och undrar om det t.o.m. kan vara den nya firmwaren eller jag som missat något.. :wub:

Vill verkligen få 50Hz att funka nu så man kan se om det är någon skillnad.

Postad 10 mars 2004 - 18:21

Unregistered43229
  • Unregistered43229
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Nu vill vi se nån Brainwave inställnings guru
komma med några bra förslag :wub:

Postad 10 mars 2004 - 21:06

soren
  • soren
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0
Tyvärr så är inte divx problemen fixade!

Andra saker som jag märkte:

* Har fått tillbaka displayen när jag spelar DVDs .. var svart innan.

* Högljud POP i högtalaren när jag skulle starta en film, kunde inte återupprepa (försökte bara 2 ggr).

* När man stänger av spelaren så står det "OFF" i fönstret...

/Sören

Postad 10 mars 2004 - 22:14

torro
  • torro
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Min Plasma rapporterer at signalene som sendes er 60hz, selv om jeg velger 576,720 eller 1080 50hz med innstillingene i Brainwave. Må nok tilbake til custom settings tenker jeg, for jeg tviler på at Brainwave'n greier å gjøre om 50hz signaler til 60hz på en tilfredsstillende måte.

Vil 75hz være bedre enn 50hz? Tenkte kanskje det gav et roligere bilde.

Redigerat av torro, 10 mars 2004 - 22:15.

Postad 11 mars 2004 - 09:29

Unregistered10ecfd50
  • Unregistered10ecfd50
  • Lärjunge

• 357 inlägg
  • 0
Jag testade lite igår och måste säja att jag är inte nöjd den verkar inte skicka 50hz
Det blir bara försämringar om man byter från dvi till component .
Inge mindre hack vid panoreringar vad jag kan se och sämre bild i mörka partier.
Men jag orkade inte lägga ner massa tid på inställningar när jag inte märkte skillnad vid panoreringar.

Mvh: ML

Postad 20 mars 2004 - 22:56

Unregistered43229
  • Unregistered43229
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Nån som hört nåt nytt om V880N ?

Postad 22 mars 2004 - 01:47

torro
  • torro
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Nån som hört nåt nytt om V880N ?

Så Kiss viste fram sin nye DVD spiller med den nye WM9 kompatible chip fra Sigma. den nye Momitsu spilleren bør ikke være så langt unna. Bruker samme chip, og har ellers mye av de samme spessifikasjonene til Kiss sitt nye flaggskip.

Postad 22 mars 2004 - 08:57

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0
Men man vill ju inte ha en dvd-spelare som heter "KISS", vad är nästa steg, "BAJS"? :) :rolleyes: :D B)

Moooooogen humor så här på morgonen! ;)

Postad 22 mars 2004 - 09:18

soren
  • soren
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0
KISS är ju rätt knäppa!
Att inte sätta en DVI kontakt på spelare är ju att skriva under dess dödsdom direkt nuförtiden!

/Sören

Postad 22 mars 2004 - 12:44

Unregisteredafe9e410
  • Unregisteredafe9e410
  • Veteran

• 1 907 inlägg
  • 0
Nu börjar jag svettas!
Är det någon som kan verifiera att WM9 med HDTV-format kan spelas
upp med dessa spelare? Räcker burken till? Jag menar det krävs ju
uppåt 3Gigs processor för att köra hackfritt????
Väntar på en Pionner 868avi. Valde inte dessa spelare då jag
ställer höga krav på ljudet. Men det skulle inte förvåna mej om det
oxå är bra som bilden? Perra1 och jag diskuterade detta tidigare
i denna mastiga tråd och då kom vi fram till att den inte var lika
bra. Konstigt vore det ju annars för 12900:-kr

Postad 23 mars 2004 - 13:13

torro
  • torro
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Kiss viser frem sin nye DP-600 ¨på CeBit2004 messen i Tyskland.

KiSS DP-600 DVD/DivX with WM9, WLAN and High Definition Picture sjekk h§§p://www.kiss-technology.com/files/brochures/DP-600.pdf for mer info, ingen DVI eller VGA ut, men en kan sette inn en harddisk

Postad 02 maj 2004 - 13:08

da.king
  • da.king
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0
Är det ingen som vet nåt ställe i EU (tex Tyskland) där man kan få tag i V880 ???
Den finns på flera siter i HK och taiwan, men det blir så jevla mkt meck med frakt och tull osv....

Tror jag skiter i att vänta på V880N, så om det är nån som vill sälja sin V880 är det också intressant.

Mvh / Niklas

Postad 11 maj 2004 - 16:56

wallin
  • wallin
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Min dvd-transport har börjat krångla, filmerna hackar och dvd-spelaren har allmänt svårt att läsa skivor, eventuellt räcker det med att smörja upp skenan som lasern flyttas över har inte provat ännu).
Ifall det inte skulle funka så undrar jag om:

Någon vet var man kan i sverige köpa en ny dvd-transport till denna spelare, helst "plug'n play" så jag inte är superhändig när det gäller hårdvarumodifieringar.

Postad 11 juli 2004 - 20:24

torro
  • torro
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Lenge siden det har vært snakket om Brainwave'n.

Ser Manowa har blitt kjøpt opp av Momitsu, ingen info om den nye v880n. Ny Firmware ligger det derimot på Momitsus hjemmeside: http://www.momitsu.c...80firmware.html

Changelog:

1. Updated 05-26-04.
2. Fixed power off status on VFD display.
3. Added fine adjustment. (Volume, Brightness, Contrast and
Saturation.)
4. Improved video playback color detail via all outputs.

Postad 12 juli 2004 - 07:31

EmuMannen
  • EmuMannen
  • Veteran

• 2 096 inlägg
  • 0

Det var ett tag sedan jag tittade in i DVD-forumet (nu har jag lite tid över på semestern). Det verkar som om det finns en hel del som har ett eller ett par problem med sina V880. Jag kanske är ett unikt undantag men jag är 100% nöjd.

För att titta på DVD på projektorn så använder jag idag uteslutande min V880. Den har nu fungerat felfritt (peppar, peppar) med alla DVD som jag kastat åt den sedan i vinter. Min TW100 rapporterar 50Hz för PAL och jag har verkligen 1:1 pixelmappat precis som med HTPC och PowerStrip. Jag har inga problem med transporten eller dyligt... :D

Postad 12 juli 2004 - 08:46

soren
  • soren
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0
EmuMannen,

Du är inte ensam :D

Jag är också jättenöjd förutom att de fortfarande inte fixat till 3.11a divx codec stödet.
Dvd funkar utmärkt.
Min Sanyo Z2 klarar ju dock inte 50 Hz än, har inte orkat lämna in den för flashning (Har fortfarande mardrömmar sen de skulle fixa min Epson TW100).

Ett tips för er som inte testat är att höja contrast lite på dvd spelaren och sedan kalibrera om projektorn. Jag fick mycket mer detaljer i bilden.

/Sören

Postad 24 juli 2004 - 13:58

Unregistered45c3c796
  • Unregistered45c3c796
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Är det någon som vet var man kan köpa en brainwave spelare.
Om den finns kvar eller om det finns en annan model.

Postad 03 augusti 2004 - 12:01

Unregistered7bc8128a
  • Unregistered7bc8128a
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Nån som haft problem med att den pajjat ? Min verkar iallfall gjort det ,får bara den gröna power lampan att lysa ,men inget annat funkar. Nån som har nått bra förslag vad man skall göra ?

Postad 03 augusti 2004 - 12:58

soren
  • soren
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0
Dra ur sladden om du inte provat det ...
Man behöver göra det lite då och då på denna spelaren :(

/Sören

Postad 25 augusti 2004 - 12:48

soren
  • soren
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0
Har Manowa slutat med DVD spelare?
Jag kommer inte åt deras hemsida med firmwareuppdateringar.

/Sören

Postad 29 augusti 2004 - 20:16

Unregistered10ecfd50
  • Unregistered10ecfd50
  • Lärjunge

• 357 inlägg
  • 0

Har Manowa slutat med DVD spelare?
Jag kommer inte åt deras hemsida med firmwareuppdateringar.

/Sören

Nej men den är nere ibland.

Postad 30 augusti 2004 - 21:15

karlceasar
  • karlceasar
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0
Någon som har sett V880 bildmäddigt mot typ pioneer 868 eller denon a-11 och kan konstatera skillnaden...?

Funderar om det är onödigt eller ej att uppgradera framöver.. :D

Postad 11 december 2005 - 20:29

Thulsa Doom
  • Thulsa Doom
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Är Brainwave/Momitsu fortfarande en spelare att räkna med till min Barco Graphics 808 crt-projje eller finns det något annat som passar sig bättre för det här priset?

Postad 11 december 2005 - 20:55

Unregistered7c5139ba
  • Unregistered7c5139ba
  • Beroende

• 1 310 inlägg
  • 0

Är Brainwave/Momitsu fortfarande en spelare att räkna med till min Barco Graphics 808 crt-projje eller finns det något annat som passar sig bättre för det här priset?

<{POST_SNAPBACK}>

Kolla in Snazio eller Quartek. (Samma maskin egentligen)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.