Här är en bild när jag precis målat klart den, fortfarande kvar maskeringstejp.

Här är den i min student-lya

Redigerat av JonathanBondeus, 11 oktober 2014 - 12:06.
Egengjorda Tv-möbler? visa dem här
Startad av
Unregisteredf74ff5b9
, jul 24 2004 15:06
508 svar till detta ämne
Postad 13 augusti 2014 - 09:14 Här är en bild när jag precis målat klart den, fortfarande kvar maskeringstejp. ![]() Här är den i min student-lya ![]() Redigerat av JonathanBondeus, 11 oktober 2014 - 12:06. Postad 18 juni 2015 - 16:45 Egentillverkade möbler är skiten :-). Det är bara tiden som saknas.
Har ändå hunnit med några och en del pågår. Bifogad fil(er)Redigerat av Unregisteredc2499aaa, 23 september 2016 - 13:06. Postad 18 november 2015 - 17:34
Riktigt snygga, speciellt den första. Har tankar på att bygga en liknande själv. Hur fick du tag i glasskivorna? Postad 19 november 2015 - 11:57 Började petade ihop en mediabänk i somras:
Har en tråd om bygget på dinbyggare.se
Kvar att göra på mediabänken är att fästa frontluckor (har äntligen hittat den typ av beslag som jag letat efter) samt att fylla den med lite mer "inredning" i form av hyllor och ställ etc. Samt mer elektronik, så klart Postad 17 mars 2016 - 17:06
Hej Zamu. Tack, kul att bygga själv :-) Ursäkta det sena svaret, beställt från glasmästeri. Köpte många för att få ner pris. Specialbygger å säljer rack när jag hinner. Har väl levererat en 6-7 sådana rack nu i lite olika träslag. Postad 04 april 2016 - 18:28 Ytterligare en Ikea variant. Högblanka dörrar o sidor och ett par lösa hyllplan i mitten. Downsizat system med BO 8000 Mk3 och Playmaker. Bort med vinylspelare, stora högtalare, sub o förstärkare.Tunn ekskiva (egenligen ett hyllplan) Bifogad fil(er)Postad 21 januari 2018 - 23:56 IKEA Bestå. Tygklädd kilram som är fäst med magneter. Högtalare, receiver och lite annat dolt men kan höras och styras fint. Det jag köpte och lite byggbilder finns i mitt galleri. Postad 13 april 2018 - 18:38 Har bara händerna, en såg och lite vanliga verktyg, varken stativ eller annat utan har kastat ihop mina saker på golvet med pluggar och trälim.
Jag blev trött på att alla bänkar var korta och höga då jag ville ha bred og låg för att få plats med centern under teven. I tillägg var jag less på alla sladdar så byggde min egen,
Den har ett dolt rum (grå linje) på ca 10cm längst bak så att powerstrips (röd) kan ligga där och dom få kablar som måste "ut" (blå) går via utskurna v-hål längs med hela bakanten nede. På detta sätt kan jag skjuta hela bänken direkt mot väggen. Den har också "dolda" fötter för floating-look och 2stk 140mm noctua-fläktar bak tvspelen.
Såhär blev den:
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |