Gruppköp Kina är det något på gång?
Startad av
kimse269
, Feb 24 2005 10:28
512 svar till detta ämne
Postad 16 July 2005 - 15:16
okej. där ser man . du kan inte ta ett kort.. skall se om jag hittar på nätet först . annars vore det kul att se skillnaden.
Postad 16 July 2005 - 16:10
Jag skall fixa bilder vid tillfälle, men den här visar en del i alla fall:
Bifogad fil(er)
Postad 16 July 2005 - 23:04
hmm det där funkade perfekt.. ha ja där ser man.. lite skillnad på ett original och ett med andra mcap och oamp. skulle vara kul att se om det är skillnad på ljudet
Postad 18 July 2005 - 14:21
Är det någon som vet exakt vad som är ändrat i en Mcap?(Xst kondingar +opamp)
Är det samma ändring till 2008:an?
Har någon en uppfattning vad som skall bli bättre med Mcap? (röster, bas etc)
Ja en jämförelse vore grymt kul att se. Om man inte märker någon skillnad så känns det ju värdelöst att modda den..
Är det samma ändring till 2008:an?
Har någon en uppfattning vad som skall bli bättre med Mcap? (röster, bas etc)
Ja en jämförelse vore grymt kul att se. Om man inte märker någon skillnad så känns det ju värdelöst att modda den..
Postad 18 July 2005 - 16:45
istället för små gröna kluttar så sitter där nu små blå kluttar ..och stora tyska kluttar
inte min starka sida direkt.. men behöver ni ställa in toe in/out och camber på en racerbil så säg till
skall fytta hem till gbg igen om någon månad. då kan jag testa min mot alphas. mitt härliga majorna
.. äntligen jäkla sthlm.
inte min starka sida direkt.. men behöver ni ställa in toe in/out och camber på en racerbil så säg till
skall fytta hem till gbg igen om någon månad. då kan jag testa min mot alphas. mitt härliga majorna
Postad 19 July 2005 - 22:04
Här är en Compact XZ-5 som befinner sig hos HenrikN, som också tagit bilden:
compact_xz_5_view.jpg 83.02K
0 Antal nerladdningar
De får stå och spela in sig några dar tills jag åker upp.
compact_xz_5_view.jpg 83.02K
0 Antal nerladdningarDe får stå och spela in sig några dar tills jag åker upp.
Postad 21 July 2005 - 14:23
måste ge beröm åt hörlurs förstärkaren val 10 .. vilket härligt ljud det blev. har ej testat med ett par high end lurar utan bara mina vanliga dataspels headset för ca 200 kr..men vilken skillnad på ljud.. dem lyftes nåt helt grymt. så frå väl inskaffa ett par grado eller nåt. tänkte låna polarens grado 60
Postad 23 July 2005 - 22:01
Hur får man enklast och säkrast reda på när nästa gruppinköp är på G....?
Postad 23 July 2005 - 23:43
Genom att bevaka "Butiker & Import" här på Prisjakt, så enkelt är det!Hur får man enklast och säkrast reda på när nästa gruppinköp är på G....?
Nu har jag åkt upp o ner till Örebro o kånkat in högisarna i min bostad. Jag fick med mig en inte lite smaskig cd-spelare också. Här är en bild:
leonardo_o_xz_5.jpg 111.5K
0 Antal nerladdningar
Postad 12 August 2005 - 19:15
OT on
yesiwould det råkade inte vara du som var ute och harvade i en röd Passat i södertälje igår?
OT off
yesiwould det råkade inte vara du som var ute och harvade i en röd Passat i södertälje igår?
OT off
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
13 bilder
10 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?