samma här. 0753 mottog posten förhandsinfo.
Haha du måste ju ha bokat din dagen före/timmen före/liknande.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
15 relaterade trådar
Postad 24 November 2013 - 11:15
Haha du måste ju ha bokat din dagen före/timmen före/liknande. Postad 24 November 2013 - 11:17 18 juni. Postad 24 November 2013 - 11:22
Hade inte fått mail men gick in och kollade, min är också packad!
Lide gytt Postad 24 November 2013 - 11:24
Va? Skumt. Eftersom min är bokad nästan 40-50 dagar efter din. De kanske har fler grupper som arbetar med olika listor. Kanske till och med olika Webbisar som vi beställt ifrån? Jaja nog om min bokning och Morlocks. Vad anser MHB om Resogun? Lika bra som Super Stardust?
Cheers! Känslan är total nu. Postad 24 November 2013 - 11:38
Spännande, min är också på g från Webhallen. Kollinummer och allt, nu är det nära! Tänk att man fortfarande tycker det här är så jäkla kul fastän man är 40 år.....
Postad 24 November 2013 - 11:43 Det är ganska sjukt faktiskt fast jag är 31 Tvspel har blivit som en hobby idag och många jag har spelat med genom åren är 25-45, yngre genrationen är upptagna med annat trams som facebook, instagram och andra sociala medier. Postad 24 November 2013 - 11:50
Det är ganska sjukt faktiskt fast jag är 31 Tvspel har blivit som en hobby idag och många jag har spelat med genom åren är 25-45, yngre genrationen är upptagna med annat trams som facebook, instagram och andra sociala medier. Haha jag är ju rena snorisen i jämförelse (28) men jag kan inte se mig sluta spela heller. Eskapism i sin renaste form, även om jag inte bara flyr. http://www.eurogamer...one-shadow-fall Tycker nog att denna är värd sin plats i denna tråd med då den behandlar "varför" de kunde genomföra detta på denna plattform och inte den förra. (Även om denna inte är denna för oss än, men ni förstår). Postad 24 November 2013 - 11:59
Så ja!
Pre-Black Friday i USA ock BF4 och NFS gick för 49 USD styck. Beställda och kommer hem med en vän från da US inom 3 veckor. Börjar next-gen billigt. Postad 24 November 2013 - 12:04
Seriöst? En sisådär trehundra riksdaler? Avundsjuk? Jag? Näh. Jo. Billigaste annars i Svedala är väl Electroworld? Postad 24 November 2013 - 12:06
Ja jeklar, då är den på g..
Postad 24 November 2013 - 12:10
Skönt att se era åldrar trodde man va ensam om att vara gammal här ;-) (37)
Postad 24 November 2013 - 12:13
Kan aldrig bli för gammal för att spela(33) ålderdomshemmen kommer inte vara sig lik om 35år
Postad 24 November 2013 - 12:34
Yes, bokade 13/8 på Webhallen, också behandlad nu. Bara hoppas att de får ner den i en låda också. Att elektronisk förhandsinformation har mottagits betyder inte alltid att ordern har fått en adresslappp eller liknande. Hos vissa nätbutiker räcker det att ordern har plockats ut ur systemet och blivit bekräftad som färdigplockad för att infon skall skickas. Eftesom det handlar om rätt så stora mängder så är det nog så jag skulle göra också. -> plocka ut ordrarna -> göra alla helt färdiga i lagersystemet -> sedan sköta all fysiskt plock o pack osv.
/ea Redigerat av Unregistered5bb908bc, 24 November 2013 - 12:42. Postad 24 November 2013 - 12:37
Min är också behandlad, kollinr och allt. Nu väntar jag bara på att mina spel ska få samma status också.
Postad 24 November 2013 - 13:15
Skönt att se den "äldre" generationen som var med förr fortfarande spelar. Själv är jag 26 och väntar på fredagen som ett barn på julafton.
Postad 24 November 2013 - 13:37
Haha, just detta kommer jag ihåg att en gammal arbetspolare och jag snackade om för några år sedan. Själv har man fyllt 30 i år! Postad 24 November 2013 - 13:43
Yes står skickad den 23/11. Men givetvis står den kvar på deras lager och skickas inte förrän på Torsdag så dom kommer på releasedagen. Men den är ute ur deras system iaf. Då vet man iaf att alla grejer har kommit hem (beställde spel och kameran också) och att man är garanterad att få den på Fredag. Härlig helg nästa vecka!
Postad 24 November 2013 - 13:56
Om bara Dustin kan få tummarna loss så man kan få reda på om man får en eller inte och till vilket pris!
Redigerat av Gurra101, 24 November 2013 - 13:56. Postad 24 November 2013 - 14:14
Jag är 29 och kommer göra på mig på fredagen då man får lira ass creed 4
Postad 24 November 2013 - 14:16 Passa på att köpa det innan fredag om du inte redan gjort det. Postad 24 November 2013 - 14:17
Jag fick mejl från Dustin (jag har flera förbok) att de kommer gå ut med info nästa vecka (början av) då de inte hade 100% info nu. Konstigt med tanke på att många kedjor vet precis hur många de får/fått..? Postad 24 November 2013 - 14:25 Jag ska få det som årlig julklapp av en polare, så han har redan köpt det åt mig. Vi ska fara upp till tornedalen i helgen och bara lira som fan, blir fett bra release. Så länge han hinner fixa day one-patcharna som är obligatoriska idag. Btw, tur att det inte behövs uppkoppling för att lira iaf. Där finns inte asfaltsvägar på några kilometer och mobilen får man bara mottagning på om man är duktig och ställer sig på den enda vägen som finns i området *asg* Ja, jag är lite norrlänsk Postad 24 November 2013 - 14:26
Hej någon som vet hur ps4 funkar med 4 k kommer man att kunna strömma 4 k film till sin 4 k tv via ps4.
Postad 24 November 2013 - 14:26
Spelbutiken håller en på sträckbänken...blir mer inställd på att man inte kommer att få konsolen nu till veckan.Nån som fått någon bekräftelse från Spelbutiken?.
Postad 24 November 2013 - 14:43 det borde gå Postad 24 November 2013 - 14:53
Rent tekniskt bör det inte vara några problem, den är kraftig nog. Men samtidigt så klarar den inte av BluRay 3D till en början så ha inte höga förhoppningar på mediasidan. Postad 24 November 2013 - 14:57 Jag har pratat med deras support och fick ett grönt ja för en månad sen typ, så chatta med dom imorgon när dom öppnar Postad 24 November 2013 - 15:12
Hann inte få någon bekräftelse innan jag avbeställde för några dagar sedan. Så det finns ju en förbokning till tillgänglig i alla fall Postad 24 November 2013 - 15:19 Det enda jag vet är att jag bokade min i juli och fick då svaret för en månad sedan att jag var så tidigt ute (sent i juli) att jag skulle få min på releasen. Dom kan nog inte känt till hur många dom skulle få då, så troligtvis så har rätt få bokat inledningsvis hos dom. Man kan prata med deras service för att fråga om sin köplats. Jag har även mailat dom och pratat oss hur vi i norrland har problem med paket som stannar insveg, därav att dom bör skicka en dag tidigare till oss. Minst Postad 24 November 2013 - 15:40 Beställde i juni men de kunde ändå inte säga något förrän de fick in konsollerna i nästa vecka, så att de vet hur många de får. Postad 24 November 2013 - 15:41
Snart 40 och har tagit ledigt på fredag bara för att hämta den så fort MM öppnar. Postad 24 November 2013 - 15:42
31 år här, och jag har tagit semester Fredag och Lördag för att spela
Redigerat av DragonPuffer, 24 November 2013 - 15:42. Postad 24 November 2013 - 15:46
Om där är en vanlig själ i Malmö området som inte ska ha sin bokning får dom gärna höra av sig
Postad 24 November 2013 - 15:53
Vid launch går det inte att strömma något, så just nu är det ett nej, i framtiden... kanske? Inget sagt om det i alla fall. Postad 24 November 2013 - 16:00 Folk kan använda Netflix och andra tjänster utan problem i USA så jag vet inte vad du menar menar du strömma piratkopierat material? Postad 24 November 2013 - 16:04
Jag förstod frågan som strömma media från dator/annat till en TV via PS4:an, inte Netflix, som så vitt jag vet inte har 4k film, och så vitt jag vet (igen) så har inte några av de andra streamingtjänsterna som finns på PS4:an 4k. Så, vid launch finns inte 4k Streaming, varken via skiva, streamingtjänster eller privat, allt annat är rena spekulationer just nu. Postad 24 November 2013 - 16:09
Samma ålder här också. Skönt att se att vi ändå är ett gäng 30 plussare som håller gamerflaggan i topp! Längtar som ett barn på julafton att få hämta ut konsolen på fredag. Dessvärre hinner jag inte game'a på fredag då jag skall iväg på ett kundevent med jobbet. Men får ta igen det på lördag helt enkelt. Postad 24 November 2013 - 16:11
Haha ni är småpojkar hela bunten! 40 år här och kommer att stänga in mig hela helgen. Postad 24 November 2013 - 16:28
40 is da shit!! Postad 24 November 2013 - 16:35
33 här och aldrig varit mer taggad på en ny konsol! Att sambon jobbar treskift och att kidsen somnar runt 19 har aldrig känts så bra!
Postad 24 November 2013 - 16:35
Hahaha Ja e 36 bast och kollar mailen samt kommentarerna på spelbutikens sida var 10 min för att få reda på om man får sin konsol. Beställde 20 juni och har fått till svar att det "bör" vara lungt... Ja e f*******n inte lugn! Postad 24 November 2013 - 16:40
Yes!
Haha....Ja vem kan vara lugn nu!? Jag kommer inte att vara talbar nästa fredag. Har sett fram emot nya konsoler nu i massor av år! Postad 24 November 2013 - 16:49
Själv så är man 35.spelat konsol sen 8-bits nintendo.
Har samlat på mig flex-tid som ska användas direkt jag får sms-aviet på fredag..om det nu kommer på fredag. Postad 24 November 2013 - 17:01
Är ledig på fredag, ska bara vänta in sms avisering, sen tok springa hem och koppla in och ja jag är 43 år
Postad 24 November 2013 - 17:02
Underbart härligt att se att det inte bara jag som är gammal gamer (36). Dock har man tre småbarn hemma så det blir inte mycket tid över. Brukar försöka klämma in några timmar på nätterna, barnen lägger sig inte så tidigt.
Hur verkar läget med att plocka upp en i butik på fredagen? Är det hlet kört? 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |