Filmbilden
11056 svar till detta ämne
#5451
Postad 19 October 2006 - 13:29
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Den var ruskigt klurig, men jag fetchansar på Noites de Iemanjá
<{POST_SNAPBACK}>
nix, inte det heller (filmen är inte riktigt så gammal)
Redigerat av farbrorfrost, 19 October 2006 - 13:32.
#5452
Postad 19 October 2006 - 14:42
Unregisteredbca7ae6e
-
Unregisteredbca7ae6e
-
Lärjunge
-
-
490 inlägg
only the strong... och eftersom jag vet att det är rätt och min dator krånglar så får nån annan lägga in ny bild
cool film f.ö.
/Daniel
#5453
Postad 19 October 2006 - 15:10
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
nice! Kul att det finns fler som sett den
nu får ni skynda er upp med en ny film, annars blir det jag igen.
#5454
Postad 19 October 2006 - 15:30
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Ah, vi hinner med en enkel tror jag! var kommer denna från?
Redigerat av farbrorfrost, 19 October 2006 - 15:35.
#5455
Postad 19 October 2006 - 16:06
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
#5456
Postad 19 October 2006 - 16:38
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
of course it is!
Nu är det din tur!
#5457
Postad 19 October 2006 - 17:01
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Oj oj oj vad rolig den filmen är!
Ok, lätt film, svår bild?
#5458
Postad 19 October 2006 - 17:14
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Alien? ... sen specifikt nummer blir nog svårare
#5459
Postad 19 October 2006 - 17:21
`rzr
-
`rzr
-
Beroende
-
-
1067 inlägg
#5460
Postad 19 October 2006 - 18:12
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Alien VS Predator
<{POST_SNAPBACK}>
Va de så lätt? You're on
#5461
Postad 19 October 2006 - 20:13
`rzr
-
`rzr
-
Beroende
-
-
1067 inlägg
Jag chansade, kände igen dom äckliga monsterna från alienfilmerna.
Vi tar nästa bild!
#5462
Postad 20 October 2006 - 05:41
`rzr
-
`rzr
-
Beroende
-
-
1067 inlägg
#5463
Postad 20 October 2006 - 15:39
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
verkar så.. jag har ingen aning. Finns så många amerikanska militärfilmer.
slår till med en chansning på Flags of Our Fathers, men inser senare att den kanske inte har haft premiär än
Redigerat av farbrorfrost, 20 October 2006 - 15:41.
#5464
Postad 20 October 2006 - 17:28
`rzr
-
`rzr
-
Beroende
-
-
1067 inlägg
#5465
Postad 20 October 2006 - 17:36
Unregistered0f1421b2
-
Unregistered0f1421b2
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Annapolis
#5466
Postad 20 October 2006 - 18:19
`rzr
-
`rzr
-
Beroende
-
-
1067 inlägg
Annapolis 
<{POST_SNAPBACK}>
jopp.. kanske inte borde tagit me bilden me deras namn på skjortan  Din tur!
#5467
Postad 20 October 2006 - 21:31
Unregistered8f4a4b7a
-
Unregistered8f4a4b7a
-
Lärjunge
-
-
315 inlägg
Är den filmen något att ha? Har funderat länge på att köpa den..
sorry lite OT men lite nyfiken...
Redigerat av Unregistered8f4a4b7a, 20 October 2006 - 21:33.
#5468
Postad 21 October 2006 - 10:44
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
ja, nu har 12-timmarsgränsen passerat tyvärr. Här kommer nästa bild:
#5469
Postad 21 October 2006 - 10:55
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Kvinnofängelset tha movi?
#5470
Postad 21 October 2006 - 11:01
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
modig gissning men mycket fel  enkel film, svår bild, skulle jag tro
Redigerat av farbrorfrost, 21 October 2006 - 11:01.
#5471
Postad 21 October 2006 - 11:07
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Ok, en seriös men megavild chansning: Fortress
#5472
Postad 21 October 2006 - 11:16
Unregisteredf2c3ef7e
-
Unregisteredf2c3ef7e
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Supergissningen; The Shawshank Redemption
#5473
Postad 21 October 2006 - 11:44
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
#5474
Postad 21 October 2006 - 11:47
Unregistered8f4a4b7a
-
Unregistered8f4a4b7a
-
Lärjunge
-
-
315 inlägg
#5475
Postad 21 October 2006 - 11:51
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
nix... ännu en bild (nu borde det börja brännas för några!):
#5476
Postad 21 October 2006 - 12:21
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Oj vad lätt de blev att säga Cube!
#5477
Postad 21 October 2006 - 12:29
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
*fanfar*!
upp med något nytt nu
Redigerat av farbrorfrost, 21 October 2006 - 12:29.
#5478
Postad 21 October 2006 - 12:32
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Nu får ni lite att bita i, en av mina personliga favoriter
Redigerat av preddan, 21 October 2006 - 12:34.
#5479
Postad 21 October 2006 - 14:16
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
#5480
Postad 21 October 2006 - 14:19
Gokster
-
Gokster
-
Forumräv
-
-
867 inlägg
#5481
Postad 21 October 2006 - 14:20
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Judge Dredd?
<{POST_SNAPBACK}>
Nops, det är en riktigt klassiker detta
#5482
Postad 21 October 2006 - 14:55
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Mad Max beyond thunderdome?
Redigerat av farbrorfrost, 21 October 2006 - 15:05.
#5483
Postad 21 October 2006 - 15:15
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
#5484
Postad 21 October 2006 - 17:01
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Nepp, nepp.
En bild på självaste stjärnan då:
#5485
Postad 21 October 2006 - 18:38
Trasan
-
Trasan
-
Veteran
-
-
2068 inlägg
Verkar som att det är post apocalyptisk rulle som jag missat.
Väntar med spänning på svaret
#5486
Postad 21 October 2006 - 19:36
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
har verkligen finkammat postapokalyptik-scenen, men hittar ingenting! ;D
#5487
Postad 21 October 2006 - 19:41
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Ok, en ledtråd.
Även på denna bild syns filmen stjärna, som även innehar initialerna R.H.
#5488
Postad 21 October 2006 - 19:52
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Även på denna bild syns filmen stjärna, som även innehar initialerna R.H.
karaktären eller skådespelaren?
#5489
Postad 21 October 2006 - 19:53
kellogger
-
kellogger
-
Användare
-
-
121 inlägg
haha.. av nån anledning tänkte jag på monte python's life of brian när jag såg den senaste bilden. men det var det ju förstås inte..
#5490
Postad 21 October 2006 - 20:11
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Även på denna bild syns filmen stjärna, som även innehar initialerna R.H.
karaktären eller skådespelaren?
<{POST_SNAPBACK}>
Skådespelaren. Killen som skrivit filmen har även skrivit Blade Runner
#5491
Postad 21 October 2006 - 21:19
Unregisteredbdae541f
-
Unregisteredbdae541f
-
Lärjunge
-
-
415 inlägg
The blood of heroes.. och eftersom jag vet att det är rätt lägger jag upp nästa bild!
Redigerat av Unregisteredbdae541f, 21 October 2006 - 21:41.
#5492
Postad 21 October 2006 - 21:27
preddan
-
preddan
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
The blood of heroes?
<{POST_SNAPBACK}>
Jepp, där satt den. Fuskade du fram den på IMDB eller Kör på.
#5493
Postad 21 October 2006 - 21:36
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
argh, helt otroligt! man söker specifikt efter mad max-liknande filmer, och så missar man de uppenbara  men får tacka ändå, stötte på många intressanta saker man kanske tar sig en filmkväll med framöver!
Redigerat av farbrorfrost, 21 October 2006 - 21:36.
#5494
Postad 21 October 2006 - 21:42
Unregisteredbdae541f
-
Unregisteredbdae541f
-
Lärjunge
-
-
415 inlägg
here we go..!
Redigerat av Unregisteredbdae541f, 21 October 2006 - 21:47.
#5495
Postad 21 October 2006 - 22:10
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
#5496
Postad 21 October 2006 - 22:18
Unregisteredbdae541f
-
Unregisteredbdae541f
-
Lärjunge
-
-
415 inlägg
Legend?
<{POST_SNAPBACK}>
Ajjemän. Kör på.
#5497
Postad 21 October 2006 - 22:48
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
enkel bild, svår film (inte mainstream ivarjefall) Materialet kan verka stötande för vissa, varför jag väljer att lägga det i en "Spoiler"-ruta.. Obs.: Titta inte om du vet att du kan ta illa upp av nålar och människohud i en sällsam kombination. » Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
Redigerat av farbrorfrost, 21 October 2006 - 22:51.
#5498
Postad 21 October 2006 - 23:02
Unregistered06930e7d
-
Unregistered06930e7d
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Imprint?
Bara en gissning men ändå??
/Djanzon
Redigerat av Unregistered06930e7d, 21 October 2006 - 23:03.
#5499
Postad 21 October 2006 - 23:06
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
#5500
Postad 22 October 2006 - 00:43
farbrorfrost
-
farbrorfrost
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
  Det var tydligen väldigt svårt  Japansk film, engelsk titel.
Redigerat av farbrorfrost, 22 October 2006 - 11:35.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|