http://mobile.thever...station-4-video
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation TV 2013 1GB
(Spelkonsoler)
|
8
|
(10)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Killzone Shadow Fall) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(5)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) Pro 2016 1TB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(101)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) Slim 500GB 2016
(Spelkonsoler)
|
9
|
(48)
|
3 945:- |
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker. (4854 inlägg)
|
3 år sedan |
Playstation Pro (2679 inlägg)
|
5 år sedan |
Hårddiskbyte PS4. (284 inlägg)
|
5 år sedan |
Demonstrationer av Hemmabio Projektorer & Filmdukar mm. (27 inlägg)
|
7 år sedan |
Playstation 4 kameran (119 inlägg)
|
9 år sedan |
Star Wars: Battlefront (DICE) [PC|X1|PS4] (696 inlägg)
|
9 år sedan |
PS4 + SingStar + Wireless mic? (1 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation 4, Problem och lösningar (490 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4 - ljudproblem via Optical (6 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4: Priser, förbokningar, bundles mm (4173 inlägg)
|
10 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation Vita TV (72 inlägg)
|
10 år sedan |
Handkontrollens (fick)lampa [PS4] (261 inlägg)
|
10 år sedan |
Titan one adapter för ps4 mm. (13 inlägg)
|
11 år sedan |
Netflix + PS4 + Marantz/Denon-förstärkare och DD+ (2 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 25 November 2013 - 12:10
Postad 25 November 2013 - 12:13
Denna då? Den ska komma till våren: http://www.tomshardw...-m9t,24997.htmlPs4 hdd test, orginal, hybrid & SSD. Hybrid verkar vara ganska prisvärt.
Redigerat av Lias08, 25 November 2013 - 12:29.
Postad 25 November 2013 - 12:18
Endast cod i butik än så länge vad jag kan se.
Konsolerna kan jag se när de är skickade ev. Om någon nu kan klämma fram ett ean
Postad 25 November 2013 - 12:27
"Bäste Kund,
Tack för att du kontaktar oss.
De kommer skickas tidigast på onsdag, vi får inte skicka dem innan dess.
Var vänlig kontakta oss igen om du har ytterligare frågor
Med vänliga hälsningar / Best regards,
Tomas
Spelbutiken.se - Kundtjänst"
Då min fråga handlade om just norrlänska paket så finns det chans att alla kommer få dom i tid. det har aldrig tagit längre än två dagar för ett spel eller ett paket att nå mig från spelbutiken.
Förhoppningsvis så kan det hända att vissa paket redan är framme på Torsdag och kan hämtas efter kl 16 (om än att avin kanske inte dyker upp då).
så, jag och solo kan sitta på nålar och hålla våra norrlänska tummar
Postad 25 November 2013 - 12:34
så, jag och solo kan sitta på nålar och hålla våra norrlänska tummar
Håller alla tummar.
Postad 25 November 2013 - 12:35
Angående spel har vi haft Cod Ghost, Fifa 14 och AC4 i butik sedan förra veckan.
Redigerat av ThomasL, 25 November 2013 - 12:35.
Postad 25 November 2013 - 12:56
Jag har frågar sortimentansvarige och den kommer inte in till oss innan release datumet som är 29 november.
Det är oklart om vi kommer få in den till vårt sortiment under året.
Vänliga hälsningar,
//Katarina
Redigerat av rajjejosefsson, 25 November 2013 - 12:59.
Postad 25 November 2013 - 12:57
Postad 25 November 2013 - 13:08
Hoppas,hoppas,att dom hinner hitt upp till skellefteå trakterna.
Postad 25 November 2013 - 13:30
Lite längre än 4 days för dig va? hihihhhihihihi
Skapligt hypad är väl ett uttryck som passar bättre tycker jag.någon som är exalterad tror jag...
Postad 25 November 2013 - 13:42
Frukta ej. Om min kommer men inte din så får du ta den, jag ska ändå resa bort över helgenHåller alla tummar.
Vilket iofs låter rätt orimligt med tanke på att båda skickas från samma ställe samma dag
Redigerat av Zartok, 25 November 2013 - 13:43.
Postad 25 November 2013 - 13:48
Postad 25 November 2013 - 13:53
i Stockholm får man vara glad om posten levereras mer än 3 dagar i veckan
Postad 25 November 2013 - 14:04
Posten fungerar väl så överallt? Har aldrig väntat längre på posten än så. Att kalla 100.000-städer för landsbygden är väl ändå att ta i?
Jag ska resa bort över helgen, till ett ställe som inte har asfalt på flera kilometer och sju hus i byn. Det är landsbygd för mig
Finns fö fler lador än hus
Postad 25 November 2013 - 14:48
Såg att de var påväg in och beställda, men leveransen till oss är stängd, dvs stoppad. Hörde lite snabbt med en inköpare som sa att den tas in hos ica efter nyår. Detta hindrar dock inte butikerna som kan köpa in konsoller från andra distributörer/grossister. Jag tror personligen att ica backar pga att alla butiker som beställt inte skulle fått på releasedagen.
Postad 25 November 2013 - 14:57
Så försöker vi hålla oss till själva hårdvaran här.
Tack!
Postad 25 November 2013 - 15:18
Skulle vara roligt att veta vilket pris den kommer att landa på. Det är ju denna som används i testet. så prestandamässigt så borde den ligga likvärdigt med den du länkade till.Denna då? Den ska komma till våren: http://www.tomshardw...-m9t,24997.html
Redigerat av bazookajoe_83, 25 November 2013 - 15:36.
Postad 25 November 2013 - 15:41
Hittar inget förutom att det ryktas att den är på 1.6GHz!
http://arstechnica.c...in-the-details/Sony hasn't stated an official figure for the PS4's CPU speed, though rumors point to it being the same 1.6GHz
Postad 25 November 2013 - 15:44
Ingen som läst något om Sony avslöjat hur snabb CPU:n är?
Hittar inget förutom att det ryktas att den är på 1.6GHz!
http://arstechnica.c...in-the-details/
Finns rykten på 1.8GHz också. Inget bekräftat.
Redigerat av BrittBastard, 25 November 2013 - 15:49.
Postad 25 November 2013 - 16:08
Läste precis att den kommer att hamna $129: http://www.seagate.c...internal-ds.pdfSkulle vara roligt att veta vilket pris den kommer att landa på. Det är ju denna som används i testet. så prestandamässigt så borde den ligga likvärdigt med den du länkade till.
Alt: http://www.dustinhom...-sata-600-32mb/
Redigerat av Lias08, 25 November 2013 - 16:29.
Postad 25 November 2013 - 16:08
Finns rykten på 1.8GHz också. Inget bekräftat.
Ok 1.8GHz! Vad är max hastigheten på dessa cpu:er då? Och hur nära max kan man lägga sig innan det börjar krångla?
Blir lite dumma frågor kanske när man inte är kunnig men lite nyfiken.
Postad 25 November 2013 - 16:36
Läste precis att den kommer att hamna $129: http://www.seagate.c...internal-ds.pdf
Alt: http://www.dustinhom...-sata-600-32mb/
Men ingen av dem är ju en hybriddisk, så prestandamässigt kommer den vara likvärdig PS4:ans standardhårddisk.
Postad 25 November 2013 - 16:48
Nej vet att inte nån ansvarar att det kommer i tid. Tänkte mer på Butikernas skyldighet att inte lämna ut konsolerna tidigare. Konsolsläpp som detta är ju lite viktigare med datumet mm. Folk har ju tom blivit bannade för dom kopplat upp dom tidigare än release innan. Händer då och då med spel. Tänkte bara om nån hade mer koll på hur noga det där är. Folk blir ju jävligt avundsjuka om nån skulle få sin på torsdag. =)Det är väl ingen som ansvarar för att posten inte kommer fram i tid. Eller, posten, men dom garanterar ju inte två dagars leveranstid på paketen som spelbutiken skickar ut. Kommer paketet tidigare så får man väl hämta ut tidigare. Hände med sonic adventure 2 och onimusha för mig.
Posten fungerar väl så överallt? Har aldrig väntat längre på posten än så. Att kalla 100.000-städer för landsbygden är väl ändå att ta i?
Jag ska resa bort över helgen, till ett ställe som inte har asfalt på flera kilometer och sju hus i byn. Det är landsbygd för mig
Finns fö fler lador än hus
Postad 25 November 2013 - 16:50
Den första för $129 har massa godis intryckt i sig så den är snabb ändå men inte lika snabb som hybrid men man får 2tb =)Men ingen av dem är ju en hybriddisk, så prestandamässigt kommer den vara likvärdig PS4:ans standardhårddisk.
Den andra är billiga alternativen är prisvärd för det priset.
Postad 25 November 2013 - 17:00
Jaguar upp till 2GHz men då till priset av mycket högre TPD (Thermal Design Power).Ok 1.8GHz! Vad är max hastigheten på dessa cpu:er då? Och hur nära max kan man lägga sig innan det börjar krångla?
Blir lite dumma frågor kanske när man inte är kunnig men lite nyfiken.
Postad 25 November 2013 - 17:03
Då håller man tummarna s angående dom norrgående paketen från Spelbutiken.
Hoppas,hoppas,att dom hinner hitt upp till skellefteå trakterna.
Sitter i samma sits, men nu är jag mer orolig att jag inte får någon alls då jag bokade rätt sent.
Postad 25 November 2013 - 17:05
Tål att upprepas.What Hasse said....försök hålla allt snack om leveranser, förbokningar och liknande till den här tråden.
Tack!
Postad 25 November 2013 - 17:57
I svaret jag postsde så finns iaf den lösningenNej vet att inte nån ansvarar att det kommer i tid. Tänkte mer på Butikernas skyldighet att inte lämna ut konsolerna tidigare. Konsolsläpp som detta är ju lite viktigare med datumet mm. Folk har ju tom blivit bannade för dom kopplat upp dom tidigare än release innan. Händer då och då med spel. Tänkte bara om nån hade mer koll på hur noga det där är. Folk blir ju jävligt avundsjuka om nån skulle få sin på torsdag. =)
Dom får inte skicka förrän onsdag, vilket torde innebära att det är ok att skicka på onsdagen, oavsett när paketet kommer fram
Postad 25 November 2013 - 18:10
Postad 25 November 2013 - 18:14
Många Mediamarkt-varuhus sägs ha tagit förbokningar på alla konsoller som de kommer få in, så inte mycket att hämta där på fredag.På fredag ska jag och frun åka till Kalmar och handla julklappar. Tror vi drar till IKEA först. Sugen på att ta en vända till MediaMarkt när vi kommer fram på morgonen och se vad dom har i Ps4-väg. Och kul och se om dom har konsoler till salu fortfarande. Min väntar ju på postkontoret när jag kommer hem sen på kvällen.
Postad 25 November 2013 - 18:25
Som jag skrev, har jag redan konsol från webhallen, så ingen fara på taket där. Har tilllbehören och spel med.Många Mediamarkt-varuhus sägs ha tagit förbokningar på alla konsoller som de kommer få in, så inte mycket att hämta där på fredag.
Men då vet jag iaf att konsolerna är körda.
Va mer bara sugen och kolla "ruschen". Kanske får se en Ps4 på väg ut från butiken. =) Kolla in Handkontrollen osv. Spela med kanske?!
Kanske blir ett spelköp till på impuls med!
Ska kolla EG med.. Ligger 100m därifrån.
JAG måste ju få ut nått av resan med förutom julklappsköp. Ge mig fan på att hon kommer kolla på kläder med så..
Föresten, nån som hört nått om det officiella Sony Dual Charging station? Jag har förbokat det, men som nån skrev verkar det tagits bort från dom flesta butiker. Kan vänta till efter jul, annars blir det nått annat skitmärke.
Står ju faktiskt 100+ bekräftat den 25:e på http://www.komplett....estasjon/794892
Hoppas det stämmer.
Edit: Som jag skrev, billigare på discshop. Även där bekräftat http://www.discshop....riginal/P116521
Redigerat av Megaman1, 25 November 2013 - 18:27.
Postad 25 November 2013 - 18:28
Postad 25 November 2013 - 18:32
Elgiganten ska få en POS-enhet, förhoppningsvis i veckan. Alltså en demo-PS4 att spela på.
Nice! Nog många som är sugna att prova nya hk'n mm. Jag hade hoppats på att Spelbutiken skulle skickat min extra hk idag, men det blir nog ingen sån förrän på fredag..
Postad 25 November 2013 - 18:32
Jaguar upp till 2GHz men då till priset av mycket högre TPD (Thermal Design Power).
Jag förstår! Större och dyrare fläkt/kylsystem allstå!
Kom ihåg! On topic här inne. Så ingen blir avstängd eller något!
Postad 25 November 2013 - 18:35
Åter igen! Det börjar bli ganska irriterande nu när man går in här och läser inlägg om leveranser, butiker som kommer ha PS4 tillgängliga och liknande när den här tråden fokuserar på själva konsolen, dess tillbehör, spel och inget annat.What Hasse said....försök hålla allt snack om leveranser, förbokningar och liknande till den här tråden.
Tack!
Använd den andra tråden!
Postad 25 November 2013 - 18:41
Jag förstår! Större och dyrare fläkt/kylsystem allstå!
Problemet med att överklocka är väl att den drar mer ström, alltså blir varmare. Det kan ju vara det jobbiga i pyttelådorna som konsoler har....
Postad 25 November 2013 - 18:43
Problemet med att överklocka är väl att den drar mer ström, alltså blir varmare. Det kan ju vara det jobbiga i pyttelådorna som konsoler har....
Ja det kan jag tänka mig. Särskilt i PS4:an då den har så liten låda och att den har nätaggregatet i densamma!
Postad 25 November 2013 - 19:09
Postad 25 November 2013 - 19:42
Postad 25 November 2013 - 19:55
Postad 25 November 2013 - 20:05
Elgiganten i Skellefteå kommer få in några enheter. Så får du ingen bekräftelse att du får den i första rundan kan du ju alltid chansa och köa på fredagsmorgon.Sitter i samma sits, men nu är jag mer orolig att jag inte får någon alls då jag bokade rätt sent.
Postad 25 November 2013 - 20:07
Detta ÄR svårtWhat Hasse said....försök hålla allt snack om leveranser, förbokningar och liknande till den här tråden.
Tack!
Postad 25 November 2013 - 20:08
Sämre luftflöde dock, jag undrar hur mycket damm som kommer in i Xone med tanke på alla flänsarna.Xbox One ligger ju 15 grader under PS4:an i temp också, så verkar Microsoft satsade rejält på att få den tyst, och minska risken för överhettning.
Postad 25 November 2013 - 20:09
Redigerat av bazookajoe_83, 25 November 2013 - 20:09.
Postad 25 November 2013 - 20:29
Vad menas egentligen med bättre luftflöde? Låter som en ****** som försöker förklara bort varför Xboxen har 15 grader lägre. Xboxen måste väl ha bättre luftflöde och fläkt då den har 15 grader lägre temp. Hade Ps4 haft bättre luftflöde borde dom ligga på samma temp TROTS att Ps4 har mindre fläkt..?Sämre luftflöde dock, jag undrar hur mycket damm som kommer in i Xone med tanke på alla flänsarna.
Postad 25 November 2013 - 20:42
Vad menas egentligen med bättre luftflöde? Låter som en ****** som försöker förklara bort varför Xboxen har 15 grader lägre. Xboxen måste väl ha bättre luftflöde och fläkt då den har 15 grader lägre temp. Hade Ps4 haft bättre luftflöde borde dom ligga på samma temp TROTS att Ps4 har mindre fläkt..?
PS4 bör rimligtvis generera mycket mer värme eftersom nätadaptern är inbyggd och grafikkortet kraftigare. Så ****** är han nog inte.
Postad 25 November 2013 - 20:47
Nej menar inte just han. Men alla säger att det är bättre luftflöde osv. Men känns som det från början hittats på av nån f a n boy för det låter inte särskilt rimligt.PS4 bör rimligtvis generera mycket mer värme eftersom nätadaptern är inbyggd och grafikkortet kraftigare. Så ****** är han nog inte.
Men jag förstår vad du menar. PS4 har helt enkelt mer att kyla.
Även om jag ändå påstår att Xbox1 har bättre kylning för den är mycket svalare! Så luftflödet spelar ju ingen som helst roll då det i slutändan är kylningen på den produkt som sitter i skalet man diskuterar.
Redigerat av Megaman1, 25 November 2013 - 20:48.
Postad 25 November 2013 - 21:36
http://www.livestrea...be-3a3ed873ef8b
Va seg sidan är!!?
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
34 filmer
3 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?