* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *
9082 svar till detta ämne
Postad 08 April 2010 - 11:56
joel80
-
joel80
-
Lärjunge
-
-
275 inlägg
I så fall måste det vara en bugg i programmet. För det ser såhär ut:

Edit: Kan ju tilläggas att jag bara får det med min mast. Med alla andra master jag testat så får jag över 2Mbit ner och runt 300Kbit/s upp.
Ser helt sjukt ut.. Dels konstigt att du har så hög upstream.. men ännu konstigare att du har så låg down. Har du lust att testa att ladda hem Xstreamlabs Speedtest från Market och se vad den säger?  Någon som har hittat en app för att tända o släcka kameralampan? Alltså en ficklamps-app. Alla sånna jag hittat är ju bara för skärmen, skulle vara kul att kunna använda lampan som ändå finns där.
Postad 08 April 2010 - 12:20
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Ser helt sjukt ut.. Dels konstigt att du har så hög upstream.. men ännu konstigare att du har så låg down. Har du lust att testa att ladda hem Xstreamlabs Speedtest från Market och se vad den säger? 
Gjorde det och fick 118,6Kbit/s ner och 53,4Kbit/s upp. LITE skillnad där.
Postad 08 April 2010 - 12:28
dragontrumpetare
-
dragontrumpetare
-
Användare
-
-
177 inlägg
Vilket land befann du dig i då?? Finns ingen operatör i Sverige med högre upstream på turbo3g är typ 0,5mbit. Får man över 300kbit i upstream ska man vara nöjd.
Kör du via Wifi däremot kan man ju få betydligt mer... men jag kommer inte upp i mer än dryga 1000kbit.. trots att mitt nätverk stödjer betydligt mer, och att downstream via wifi hamnar på runt 8000kbit.
Jo, det finns en operatör som heter 3 som har 1.3 bit/s upptströms och en tjänst upp till 4,6 Mbit/s. Och Telenor trodde jag inte hade sådana uppladdningshastigheter eftersom de knappt kör 7mbit/se ner. (märkväl, att jag inte tror de kommer upp dit, utan är mera teoretiska) Men iallafall, testade en X10 och jämförde med Iphone 3Gs idag, och blev glatt överraskad. MIn bror kan slänga sig i väggen. he he. X10 klådde Iphone på alla punkter utom skärmkänsligheten. Där är Iphone helt klart bättre, däremot var det nästan för bra, så föredra X10s skärm ändå. Det kändes iallafall som att jag kunde dutta med toppen av fingret på Iphone och den reagerade, medan lite mera topp på fingret behövdes för X10:an. Tror denna känslighet på X10 minska risken för feltryck, tror jag. Toppen lur ifrån Se sida... Förstår verkligen inte de få dåliga recensioner den fått?
Redigerat av dragontrumpetare, 08 April 2010 - 12:32.
Postad 08 April 2010 - 12:34
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Men iallafall, testade en X10 och jämförde med Iphone 3Gs idag, och blev glatt överraskad. MIn bror kan slänga sig i väggen. he he. X10 klådde Iphone på alla punkter utom skärmkänsligheten. Där är Iphone helt klart bättre, däremot var det nästan för bra, så föredra X10s skärm ändå. Det kändes iallafall som att jag kunde dutta med toppen av fingret på Iphone och den reagerade, medan lite mera topp på fingret behövdes för X10:an. Tror denna känslighet på X10 minska risken för feltryck, tror jag. Toppen lur ifrån Se sida... Förstår verkligen inte de få dåliga recensioner den fått?
Jag kan inte mer än att hålla med. Visst, X10an är lite småtrög ibland med iPhonen är verkligen överkänslig. Hellre lite trögare då.
Postad 08 April 2010 - 12:35
joel80
-
joel80
-
Lärjunge
-
-
275 inlägg
Jo, det finns en operatör som heter 3 som har 1.3 bit/s upptströms och en tjänst upp till 4,6 Mbit/s. Och Telenor trodde jag inte hade sådana uppladdningshastigheter eftersom de knappt kör 7mbit/se ner.
Men iallafall, testade en X10 och jämförde med Iphone 3Gs idag, och blev glatt överraskad. MIn bror kan slänga sig i väggen. he he. X10 klådde Iphone på alla punkter utom skärmkänsligheten. Där är Iphone helt klart bättre, däremot var det nästan för bra, så föredra X10s skärm ändå. Det kändes iallafall som att jag kunde dutta med toppen av fingret på Iphone och den reagerade, medan lite mera topp på fingret behövdes för X10:an. Tror denna känslighet på X10 minska risken för feltryck, tror jag. Toppen lur ifrån Se sida... Förstår verkligen inte de få dåliga recensioner den fått?
Ah oh! Ja du har rätt.. Dom har alltså börjat köra skarpt med det! Trodde det bara låg på test-stadiet med den tekniken. Men som jag sa, jag tror inte det finns mobiler som stödjer den tekniken ännu.. Eller har jag fel där också? Har inte läst nått om att X10an skulle stödja snabbare än HSDPA.. Edit: Jag verkar ligga helt efter... telenor verkar ha kört det ett tag också på en av deras mobilt bredbandstjänster: http://telenor.se/pr...mium/index.htmlDär e det upstream upp till 5mbit..
Redigerat av joel80, 08 April 2010 - 12:39.
Postad 08 April 2010 - 12:43
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Ah oh! Ja du har rätt.. Dom har alltså börjat köra skarpt med det! Trodde det bara låg på test-stadiet med den tekniken. Men som jag sa, jag tror inte det finns mobiler som stödjer den tekniken ännu.. Eller har jag fel där också? Har inte läst nått om att X10an skulle stödja snabbare än HSDPA..
Edit: Jag verkar ligga helt efter... telenor verkar ha kört det ett tag också på en av deras mobilt bredbandstjänster: http://telenor.se/pr...mium/index.html Där e det upstream upp till 5mbit..
Haha! Dessutom ska ju X10an ha rätt rejält stöd för WCDMA, så det är inte helt osannolikt att den har det!
Postad 08 April 2010 - 13:37
joel80
-
joel80
-
Lärjunge
-
-
275 inlägg
Haha! Dessutom ska ju X10an ha rätt rejält stöd för WCDMA, så det är inte helt osannolikt att den har det!
Va trevligt när man missat sånna saker.. Blir liksom ännu bättre nu!  Saknar fortfarande riktig ficklampe-app och att kunna markera text i mail, och redigera i texten när man vidarebefordrar..
Postad 08 April 2010 - 13:43
Unregistered80bc741c
-
Unregistered80bc741c
-
Användare
-
-
124 inlägg
Ah oh! Ja du har rätt.. Dom har alltså börjat köra skarpt med det! Trodde det bara låg på test-stadiet med den tekniken. Men som jag sa, jag tror inte det finns mobiler som stödjer den tekniken ännu.. Eller har jag fel där också? Har inte läst nått om att X10an skulle stödja snabbare än HSDPA..
Edit: Jag verkar ligga helt efter... telenor verkar ha kört det ett tag också på en av deras mobilt bredbandstjänster: http://telenor.se/pr...mium/index.html Där e det upstream upp till 5mbit..
Stop. http://en.wikipedia.org/wiki/HSDPADet är LTE du tänker på. Det är en kommande teknik (4G). 3G eller WCDMA fick en uppgradering genom HSDPA för några år sedan. HSDPA delas upp i olika klasser där dagens "Turbo-3G" på 7.2Mbit/s har klass 7. X10an stödjer klass 9 som klarar 10.1Mbit/s ner. Desire till exempel klarar endast klass 7 och är alltså en sak som den är sämre på än X10an. Dock använder mig veterligen ingen operatör i Sverige denna kategori och det är väl därför det inte nämnts knappt. HSUPA är HSDPAs motsvarighet för uppströmstrafik. http://en.wikipedia.org/wiki/HSUPAHär är det klass 6 som gäller med 5.76Mbit/s uppåt som max. Edit: Även här skall Desire vara sämre med klass 5 och 2.0Mbit/s uppåt.
Redigerat av Unregistered80bc741c, 08 April 2010 - 13:45.
Postad 08 April 2010 - 13:46
Gizmo77
-
Gizmo77
-
Rookie
-
3 inlägg
Vad är det för en liten androidgubbe vissa har uppe i vänstra hörnet på mobilen?
Postad 08 April 2010 - 13:48
deezel
-
deezel
-
Användare
-
-
237 inlägg
Vad är det för en liten androidgubbe vissa har uppe i vänstra hörnet på mobilen?
Låter som att du har taskmanager igång. Dra ner notification-baren så ser du vad det är.
Postad 08 April 2010 - 13:53
Gizmo77
-
Gizmo77
-
Rookie
-
3 inlägg
Låter som att du har taskmanager igång. Dra ner notification-baren så ser du vad det är.
Redigerat av Gizmo77, 08 April 2010 - 13:58.
Postad 08 April 2010 - 13:58
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Undrade vilket program det var.
Det är faktiskt riktigt praktiskt när man inte dödar program man använder.
Postad 08 April 2010 - 14:09
Papazian
-
Papazian
-
Användare
-
-
146 inlägg
ARgh, fråga mig inte hur jag gjorde men nu råkade jag "vända" på lås-skärmen till vänsterhänt! Hur ändrar man tillbaka?
Postad 08 April 2010 - 14:14
Unregistered3358cc10
-
Unregistered3358cc10
-
Rookie
-
3 inlägg
ARgh, fråga mig inte hur jag gjorde men nu råkade jag "vända" på lås-skärmen till vänsterhänt! Hur ändrar man tillbaka?
En "horisontell drag" med fingret mitt på skärmen, från vänster till höger (eller tvärtom för att byta tillbaka..). // Lars L.
Postad 08 April 2010 - 14:17
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Ja, fast man måste typ dra på ovankanten av slidern.
Postad 08 April 2010 - 14:21
Papazian
-
Papazian
-
Användare
-
-
146 inlägg
Va trevligt när man missat sånna saker.. Blir liksom ännu bättre nu! 
Saknar fortfarande riktig ficklampe-app och att kunna markera text i mail, och redigera i texten när man vidarebefordrar..
Kanske är lite omständigt, men om man går in på sin mail via webbrowserna kan man väl markera text i mail också?
Postad 08 April 2010 - 14:25
Papazian
-
Papazian
-
Användare
-
-
146 inlägg
En "horisontell drag" med fingret mitt på skärmen, från vänster till höger (eller tvärtom för att byta tillbaka..).
// Lars L.
Ahhh... tack Lars!
Postad 08 April 2010 - 14:29
sean.wiklund
-
sean.wiklund
-
Veteran
-
-
2179 inlägg
Kanske är lite omständigt, men om man går in på sin mail via webbrowserna kan man väl markera text i mail också?
"omständligt", inte "omständigt". Sorry, jag är petig, men just det där ordet stavar ALLA (inte bara du) fel på och det stör mig.  Omständlig, eller omständligt, heter det (så nu har alla lärt sig något nytt för idag).
Postad 08 April 2010 - 14:31
Papazian
-
Papazian
-
Användare
-
-
146 inlägg
Hmm... har hittat en bugg. Om jag går in i app-butiken och skriver in ett sökord med vertikalt skrivbord är allt ok. Men använder jag liggande: med Standard så syns inget jag skriver och när jag vänder tillbaka har heller inget skrivits; med Android så skrivs det men inget syns i fältet. Vänder jag tillbaka till stående ser jag det som skrivits.
Nån mer som har det så här?
Edit: Ännu en fråga. När man använder Android-tbordet, kan man ändra ifrån den engelska ordlistan? Får bara förslag på engelska ord :/
Redigerat av Papazian, 08 April 2010 - 14:37.
Postad 08 April 2010 - 14:32
Unregistered3358cc10
-
Unregistered3358cc10
-
Rookie
-
3 inlägg
Ja, fast man måste typ dra på ovankanten av slidern.
Med erfarenhet från en "traditionell telefon" (min älskade K800!) letade jag som f-n bland menyer och inställningar efter nåt om "left-handed" et.c.. Att man kan få saker att hända med magiska touch-gester är en ny upplevelse för mig.. :-D
Postad 08 April 2010 - 14:33
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
"omständligt", inte "omständigt". Sorry, jag är petig, men just det där ordet stavar ALLA (inte bara du) fel på och det stör mig. 
Omständlig, eller omständligt, heter det (så nu har alla lärt sig något nytt för idag). 
Jo, jag vet. Men det låter helt retarderat att säga omständligt, så tillochmed jag skriver omständigt.
Postad 08 April 2010 - 14:40
Papazian
-
Papazian
-
Användare
-
-
146 inlägg
"omständligt", inte "omständigt". Sorry, jag är petig, men just det där ordet stavar ALLA (inte bara du) fel på och det stör mig. 
Omständlig, eller omständligt, heter det (så nu har alla lärt sig något nytt för idag). 
Hehe tack. Jag försöker se det som att jag ligger i framkant med språkets utveckling
Postad 08 April 2010 - 14:46
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Hehe tack. Jag försöker se det som att jag ligger i framkant med språkets utveckling 
Hahahaha! Precis!
Postad 08 April 2010 - 14:50
sean.wiklund
-
sean.wiklund
-
Veteran
-
-
2179 inlägg
Jo, jag vet. Men det låter helt retarderat att säga omständligt, så tillochmed jag skriver omständigt. 
Retarderat, får mig att tänka på Borat. "Retardation". Är det torsdag eftermiddag eller är det torsdag eftermiddag?
Postad 08 April 2010 - 14:55
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Retarderat, får mig att tänka på Borat. "Retardation". Är det torsdag eftermiddag eller är det torsdag eftermiddag? 
My brother Bilo has a serious retardation! Nej men.  Nog med OffT från min sida nu.
Postad 08 April 2010 - 15:14
Papazian
-
Papazian
-
Användare
-
-
146 inlägg
Som jag skrev ovan med flippet att skriva i liggande... får samma fel när jag ska skriva i web-browsern med :/
Någon annan som har testat?
Postad 08 April 2010 - 15:26
Spuute
-
Spuute
-
Mästare
-
-
2937 inlägg
Var inne i en Tre butik idag och kände på en x10a, och var bra nära att tecka upp mig hos Tre i 2 år @ 499kr i månaden, men fick fan ta mig en tankeställare om det är värt det  Får se ifall jag kommer fram till att det är värt pengarna så åker jag väl dit imorgon å skaffar skiten, den låg ju riktigt bra i handen, och skärmen var minst lika bra och känslig som på min HTC Legend iallafall de lilla jag testade den.
Postad 08 April 2010 - 15:31
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
Stop.
http://en.wikipedia.org/wiki/HSDPA Det är LTE du tänker på. Det är en kommande teknik (4G). 3G eller WCDMA fick en uppgradering genom HSDPA för några år sedan. HSDPA delas upp i olika klasser där dagens "Turbo-3G" på 7.2Mbit/s har klass 7. X10an stödjer klass 9 som klarar 10.1Mbit/s ner. Desire till exempel klarar endast klass 7 och är alltså en sak som den är sämre på än X10an. Dock använder mig veterligen ingen operatör i Sverige denna kategori och det är väl därför det inte nämnts knappt.
HSUPA är HSDPAs motsvarighet för uppströmstrafik. http://en.wikipedia.org/wiki/HSUPA Här är det klass 6 som gäller med 5.76Mbit/s uppåt som max. Edit: Även här skall Desire vara sämre med klass 5 och 2.0Mbit/s uppåt.
Vad kallar du 3's SurfMax på 10Mbit/s ?? Vad den genererar i UL vet jag inte.
Postad 08 April 2010 - 15:57
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Sitter på jobbet och är kär i känslan utan invisible shield.fan att köra rakt på är en sådan grym känsla. Den reagerar mycket bättre och det är mycket skönare. Ska man våga än använda utan. Köpte klantigt som jag är försäkring till så stor jag mig på det får jag väl ha sönder skärmen och få det lagat :-)
Unregistered80bc741c
-
Unregistered80bc741c
-
Användare
-
-
124 inlägg
Jaha.. där ser man. Det hade jag missat. Då är det ju ett reellt övertag för X10an där..
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Edit: dual post pga lagg
Redigerat av mornn, 08 April 2010 - 15:59.
Postad 08 April 2010 - 16:00
K1M
-
K1M
-
Lärjunge
-
-
298 inlägg
De snabbare hos tre använder sig av första generationen HSPA+, HSPA Evolved eller HSPA Evolution (kärt barn har många namn). Vilket teoretiskt ger typ 21 Mbit/s i DL, vilket är runt 16 Mbit/s i verkligheten.
Postad 08 April 2010 - 16:08
OwLOwL
-
OwLOwL
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
De snabbare hos tre använder sig av första generationen HSPA+, HSPA Evolved eller HSPA Evolution (kärt barn har många namn). Vilket teoretiskt ger typ 21 Mbit/s i DL, vilket är runt 16 Mbit/s i verkligheten.
Knappast! Teoretiskt 21.... faktiskt: runt 5! Jämför med LTE... Teoretiskt ~150 .. faktiskt: ~15-20 Mvh // OwL
Postad 08 April 2010 - 16:12
joel80
-
joel80
-
Lärjunge
-
-
275 inlägg
Mycket omständLigt  vill jag påstå då jag kör med 4st mailkonton i mobilen! De e jobb, ett annat jobb, privata mailen och en styrelsemail att hålla koll på.. (Och nej, jag vill inte skicka allt till en o samma korg!)  Jag vill kunna redigera inkomna mail direkt i programmet! Det är ju fruktansvärt illa att det inte går! Det var ju ta mig faan (utryck som används för sällan!) bättre mailklient på min gamla SE v800! Allt annat är skitbra åsså kommer dom och tror att jag ska vara nöjd med en "bara titta, inte röra"-mailklient! Bah!
Postad 08 April 2010 - 16:16
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Skärmskydd på en X10 är som att köra med kådis i bangkoks horkvarter
.. egentligen fan så smart - även om det förtar känslan litegrann
LOL...
Postad 08 April 2010 - 16:47
joel80
-
joel80
-
Lärjunge
-
-
275 inlägg
Skärmskydd på en X10 är som att köra med kådis i bangkoks horkvarter
.. egentligen fan så smart - även om det förtar känslan litegrann 
LOL...
ARGH!!! Jag har fått en könssjukdom... eller jag menar repa! En liten en till vänster på skärmen.. men den syns om man har ljus bakgrund! Faan.. Jag som varit så försiktig! Skit-påsk som förstört leveransen på mitt skärmskydd. Och klantmig som förstörde det första skyddet man fick med genom att försöka få bort 2 dammkorn under det! Så mycket för den repfria ytan och ett "befintligt skydd".
Postad 08 April 2010 - 16:50
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
ARGH!!! Jag har fått en könssjukdom... eller jag menar repa! En liten en till vänster på skärmen.. men den syns om man har ljus bakgrund! Faan.. Jag som varit så försiktig! Skit-påsk som förstört leveransen på mitt skärmskydd. Och klantmig som förstörde det första skyddet man fick med genom att försöka få bort 2 dammkorn under det!
Så mycket för den repfria ytan och ett "befintligt skydd".
Ajfan.. trist, aldrig kul med en repa såpass när man fått en ny nalle!
Postad 08 April 2010 - 17:14
Unregistered33598
-
Unregistered33598
-
Lärjunge
-
-
261 inlägg
Jag kör med 3´s Surfmax 10Mbit/s tycker det e riktigt bra.
Postad 08 April 2010 - 17:15
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Jag har inget skydd än heller. Väntar på att zagg ska skicka ett nytt skydd.
Edit, har tittat på video i en timme. Typ sur halvtimme och halvtimme samtal och haft igång ny hela tiden och tio min wisepilot. Från kl sju imorse och nu har jag 19% av batterier kvar.
Redigerat av mornn, 08 April 2010 - 17:24.
Postad 08 April 2010 - 17:17
thestaar
-
thestaar
-
Amatör
-
-
52 inlägg
ARGH!!! Jag har fått en könssjukdom... eller jag menar repa! En liten en till vänster på skärmen.. men den syns om man har ljus bakgrund! Faan.. Jag som varit så försiktig! Skit-påsk som förstört leveransen på mitt skärmskydd. Och klantmig som förstörde det första skyddet man fick med genom att försöka få bort 2 dammkorn under det!
Så mycket för den repfria ytan och ett "befintligt skydd".
där sitter ju laminat på från fabrik som man knappt ser, riv bort det så försvinner repan
Postad 08 April 2010 - 17:25
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
där sitter ju laminat på från fabrik som man knappt ser, riv bort det så försvinner repan 
Är tanken att det ska rivas bort? Jag tvivlar...
Postad 08 April 2010 - 17:34
gekcim
-
gekcim
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
MittSvenska tangenbord har försvunnit. Vad jag än väljer i språkkod och text så blir det utan åäö. Det tangentbord som jag tror är android standard. Vad göra Vadgöra???
Postad 08 April 2010 - 17:34
thestaar
-
thestaar
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Är tanken att det ska rivas bort? Jag tvivlar... 
ingen aning, ja rev bort mitt iallafall
Postad 08 April 2010 - 18:27
zhogun
-
zhogun
-
Användare
-
-
177 inlägg
blir ju automatiskt åäö om du trycker a & o behöver ju inte trycka på nått förslag. De e longpress som gäller för det alternativt förlagsorden som kommer upp.
Postad 08 April 2010 - 19:15
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Fick på mitt anti glare från ebay. Sitter nästan som en smäck. Klistrar sig inte fast så bra men gick sjukt fint att ta bort och applicera igen. Kreditkort behövs inte, gick att applicera långsamt och böja hela skyddet jämt så gick det finfint.
Ytan är dock väldigt sträv och plastig. Inte så gummiaktig som invisibleShield men känns inte heller den skydder lika bra heller.
Stor precis som hela "glaset" på X10an så gick inte riktigt att få den att sitta som en smäck
Postad 08 April 2010 - 19:26
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Bah. vad ska jag göra för att ta död på batteriet? Ännu en hel dag men nu har den 30% ... om man följer trenden nu dom senaste dagarna så kommer jag snart ha 100% efter 12h användande
Postad 08 April 2010 - 19:31
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
04/08/2010 08:26:14PM David Olsson: "Tja Fredrik S." 04/08/2010 08:26:29PM David Olsson: "Fixa antenninställningarna, jag har helt värdelös täckning i min lägenhet." 04/08/2010 08:26:53PM David Olsson: "Ofta inte 3G och inte heller täckning alls ibland." 04/08/2010 08:26:58PM David Olsson: "Och jag har inte direkt den största lägenheten." 04/08/2010 08:27:28PM Kundservice (Fredrik S): “Okej. Vi garanterar tyvärr ingen täckning inomhus. Detta beror på att hus är isolerade på olika sätt, och skillnaden kan skilja avsevärt.” 04/08/2010 08:27:47PM David Olsson: "Jag bor fan inte i någon betongbunker." 04/08/2010 08:28:05PM David Olsson: "Skämtar du eller? Klart ni måste kunna erbjuda täckning inomhus. Menar du alltså att jag måste gå ut för att kunna ringa?" 04/08/2010 08:28:38PM David Olsson: "Jag bor i centrala göteborg :/" 04/08/2010 08:29:12PM Kundservice (Fredrik S): “Vi tolererar inte vad som helst på denna chattkundservice. Du kan återkomma hit om du har relevanta saker att skriva och uppträda på ett proffsigt sätt.” 04/08/2010 08:29:19PM Chatten avslutad är detta ett skämt eller? Jag hade fler saker att ta upp med lille fredrik så bara avslutar han chatten. Jag tyckte inte jag lät dryg.
Postad 08 April 2010 - 19:38
jonathan_forslund
-
jonathan_forslund
-
Användare
-
-
195 inlägg
Hehe, du lät ju inte jätte trevlig heller  .
Vi kanske är olika känsliga och jag skulle ju inte heller ta att man låter så där.
Vänliga hälsningar
Jonathan
Redigerat av jonathan_forslund, 08 April 2010 - 19:42.
Postad 08 April 2010 - 19:38
Smith
-
Smith
-
Forumräv
-
-
612 inlägg
är detta ett skämt eller? Jag hade fler saker att ta upp med lille fredrik så bara avslutar han chatten. Jag tyckte inte jag lät dryg.
Du lät både dryg och pantad. Klar som korvspad att dom inte kan garantera 3g inomhus och han gav dig även ett fullgott skäl till varför. Vill du se några förändringar så lär dig att prata FÖR din sak och inte MOT den. Kundtjänst har förvisso en plikt mot dig som kund men som vanlig anställd orkar man sällan med "din typ" av kund då det i regel bara är gnäll, bajskastning och tjat om era rättigheter.
Redigerat av Smith, 08 April 2010 - 19:39.
Postad 08 April 2010 - 19:40
zhogun
-
zhogun
-
Användare
-
-
177 inlägg
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|