Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playstation 4

9134 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 November 2013 - 22:42

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
PS4 Guides - How To Use Voice Controls On PlayStation 4

http://youtu.be/KWvHLR8gwoU

Postad 25 November 2013 - 22:45

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Nej menar inte just han. Men alla säger att det är bättre luftflöde osv. Men känns som det från början hittats på av nån f a n boy för det låter inte särskilt rimligt.
Men jag förstår vad du menar. PS4 har helt enkelt mer att kyla.
Även om jag ändå påstår att Xbox1 har bättre kylning för den är mycket svalare! Så luftflödet spelar ju ingen som helst roll då det i slutändan är kylningen på den produkt som sitter i skalet man diskuterar.

Jag såg det i en tråd på GAF där en användare som jobbade med att bygga datorer förklarade hur luftflödena på de olika systemen fungerade. Xone har ju dock fortfarande större fläkt samt fler "lufthål" samt att den har en hårdvara som inte blir lika varm. Det jag ville få menat var att Xone kommer gå tyst och svalt, men Ps4 kommer ju inte vara någon hårtork precis.

Postad 25 November 2013 - 22:49

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Sony bör väl inte ha ökat klockfrekvensen med tanke på det minimala chassiet? Utöver det, det är väl inte där flaskhalsen sitter i systemet?

vilken flaskhals?

Postad 25 November 2013 - 22:58

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

vilken flaskhals?

Alla konsoler/datorer har flaskhalsar, någon del kommer ge vika först när den sätts under press. Det bästa är om systemet är välbalanserat så dessa gränser ligger nära varandra. Ps4 har väldigt bra bandbredd, helt ok grafikkort men en medelmåttig cpu. Cpu kommer därför vara flaskhalsen när systemet pressas.

Postad 25 November 2013 - 23:02

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

• 565 inlägg
  • 0
Trodde det var ett skämt när jag såg ps4an för första ggn på game ikväll... okej att det är "första" spelen och att jag redan hört att det inte skulle blända en men jag blev riktigt besviken. Jag förstår verkligen inte alls allt tjohej

Postad 25 November 2013 - 23:05

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

Trodde det var ett skämt när jag såg ps4an för första ggn på game ikväll... okej att det är "första" spelen och att jag redan hört att det inte skulle blända en men jag blev riktigt besviken. Jag förstår verkligen inte alls allt tjohej

Vad var det för spel som visades upp?

Det är väl inget av releasespelen som är så pass vackert att man ramlar av stolen av chock, men ge konsolen något år eller två så lovar jag att spelen då kommer se mycket bättre ut.

Postad 25 November 2013 - 23:08

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0
Killzone är väl ändra rätt så snyggt på PS4:an väl? Inte inFamous nivå kanske, men ändå. Och på andra sidan ån är väl Ryse inte fult heller väl?

Redigerat av Paganmoon, 25 November 2013 - 23:08.

Postad 25 November 2013 - 23:15

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0
Snygga spel om man jämför mot current-gen men vi som lirar på PC har redan sett den här nivån.

Postad 25 November 2013 - 23:16

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Var du säker på att det var en ps4 och inte en Xboxone..... :lol:

Skämt åsido! Som Djungelmaister skriver så kommer det bli bättre. Se bara på dom spel som har släppts till PS3 detta år!(The Last Of Us)

Postad 25 November 2013 - 23:32

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 2

Ta det lugnt, det finns mycket annat som gör nextgen till nåt bättre.
Ta t ex Battlefield. Nu får vi äntligen 64 spelare, 60fps etc. Allt handlar inte bara om grafik, iallafall inte för min del.

Postad 26 November 2013 - 00:01

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Ny dag, nya möjlighet... Äsch, vem försöker jag lura? En dag närmare! :)

Postad bild

Postad 26 November 2013 - 00:04

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Fy fan vad jag längtar och fy fan vad nervös jag är över att nåt ska gå fel, så jag inte får min ps4 eller får en trasig på fredag.

Postad 26 November 2013 - 00:08

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 1

Fy fan vad jag längtar och fy fan vad nervös jag är över att nåt ska gå fel, så jag inte får min ps4 eller får en trasig på fredag.

Eller att de failar och råkar skicka iväg ett tidigt visningsexemplar av en Xbox One eller något... :wacko:

Redigerat av Unregistered9a177c31, 26 November 2013 - 00:12.

Postad 26 November 2013 - 00:13

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1662 inlägg
  • 0
Ska bli intressant att testa röststyrningen. Jag är otroligt positivt överraskad över hur jäkla bra det funkar på min Xbox One.
Det verkar dock som PS4 inte har alls lika utbyggd röststyrning så här i början. På fredag vet jag dock. :)

Postad 26 November 2013 - 06:40

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 3
jag funderar fortfarande på när röststyrning är relevant? jag måste ju endå ha min handkontroll för att spela. nä, allt annat som inte tillhör själva spelandet hade dem kunnat dumpa.

Postad 26 November 2013 - 07:10

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 0

jag funderar fortfarande på när röststyrning är relevant? jag måste ju endå ha min handkontroll för att spela. nä, allt annat som inte tillhör själva spelandet hade dem kunnat dumpa.

Håller med. Röststyrning är verkligen inte nått jag kommer använda. Mer en kul grej man provar ett par gånger sen gör man som man brukar.
Därimot ser jag fram emot vad dom kan göra för kul grejer med kameran/Ljusdioden/Touchplattan i spel.

Postad 26 November 2013 - 07:13

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 0

Håller med. Inte alls dom hoppen i grafik längre som det var förr. Från PS- PS2 - PS3 var det stora hopp rent grafikmässigt. Nu har tekniken kommit ifatt. Men som nån skrev. Nu har man iaf 1080p/60 i stort sett alla spelen + mer som händer på skärmen samtidigt.
Sånt gör jävligt mycket för spelupplevelsen också.
Sen kommer det komma fina titlar redan till våren som nyttjar prestandan bättre.

Redigerat av Megaman1, 26 November 2013 - 07:14.

Postad 26 November 2013 - 07:14

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1662 inlägg
  • 0
Innan jag fick min Xbox One tänkta jag precis samma sak men det är bekvämt att säga åt boxen att tex. spela in ett klipp av det man precis gjort utan att pausa eller behöva gå till nån meny.
Dessutom kan man svara på party chat osv. Smidigt.

Postad 26 November 2013 - 07:17

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 1
Med tanke på hur mycket jag hatar Siri och liknande är det inte sannolikt att jag inte kommer använda röstkontroll... Jag lyckas aldrig pricka in kommandona.. de tror att jag säger något helt annat.

Nä, röstkontroll går bort HELT för min del!

Postad 26 November 2013 - 07:17

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Snygga spel om man jämför mot current-gen men vi som lirar på PC har redan sett den här nivån.

Det är väldigt få Pc-spel som kan mäta sig med Kz grafiskt. Sen så är det klart att har man en 10.000/15.000kr dator så känns det väl inte som något kliv på den grafiska sidan. Men då då måste man ju dras med Pc's alla nackdelar också.

Redigerat av bazookajoe_83, 26 November 2013 - 07:19.

Postad 26 November 2013 - 07:21

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Jag: Open... Door
Röstkontroll: "Obey the law", I can't do that!

Postad 26 November 2013 - 07:45

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Det är väldigt få Pc-spel som kan mäta sig med Kz grafiskt. Sen så är det klart att har man en 10.000/15.000kr dator så känns det väl inte som något kliv på den grafiska sidan. Men då då måste man ju dras med Pc's alla nackdelar också.

Hmmm. Trodde vi var genom detta redan - det krävs inga 10-15k för att få en dator som klarar nivån som PS4 ligger på.

Du får ju en dator med ett monsterkort som Radeon 290 R9 för runt 7000-7500 och då är du redan långt över PS4 nivån. Den klarar t ex av BF4 i riktigt 1080p med 60fps och UQ. En nivå långt över PS4.

Och utan tvekan ett spel som mäter sig med KZ vid den inställningen.

Postad 26 November 2013 - 07:54

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Håller med. Inte alls dom hoppen i grafik längre som det var förr. Från PS- PS2 - PS3 var det stora hopp rent grafikmässigt. Nu har tekniken kommit ifatt. Men som nån skrev. Nu har man iaf 1080p/60 i stort sett alla spelen + mer som händer på skärmen samtidigt.
Sånt gör jävligt mycket för spelupplevelsen också.
Sen kommer det komma fina titlar redan till våren som nyttjar prestandan bättre.

Fats det är samtidigt lite orättvisst att mäta PS2 mot PS3.

Du har mellan dessa 2 generationen ändrat et helt TV system där man gick från analoga tjocka saker till platta HD-TV. Bara den uppgraderingen gjorde mer än halva lyftet.

Man bör tänka på att steget från 720p till 1080p är egentligen lika stort som från runt 480 till 720p som PS2 till PS3 steget var. Men allt blev bättre när HDTV kom.

Idag har vi inte det automatiska klivet tyvärr.

Sen bör du jämföra första generationens spel från 360/PS3 mot första generationens spel på PS4/XbOne.

Postad 26 November 2013 - 08:06

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Enligt Petter på GR som spelar otroligt mycket spel både på konsol och PC säger han att det enda spelet som klår Killzone:SF på fingrarna när det kommer till grafik så är det Crysis 3 på ultra settings. Alltså snyggare än BF4 på PC. det tycker jag är en ganska hög nivå om det nu stämmer.

Redigerat av beat_strandh, 26 November 2013 - 08:13.

Postad 26 November 2013 - 08:13

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Xbox One ligger ju 15 grader under PS4:an i temp också, så verkar Microsoft satsade rejält på att få den tyst

Ehm, låg temperatur betyder i sig inte låg ljudnivå.

Postad 26 November 2013 - 08:21

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1662 inlägg
  • 0

Med tanke på hur mycket jag hatar Siri och liknande är det inte sannolikt att jag inte kommer använda röstkontroll... Jag lyckas aldrig pricka in kommandona.. de tror att jag säger något helt annat.

Nä, röstkontroll går bort HELT för min del!

Jag säger inte att du ska tycka om röststyrningen men döm inte ut den innan du testat.
Som sagt så funkar det långt över förväntan på Xbox One och några kommandon är riktigt smidiga att använda.
Jag har också problem med Siri men jag tror att anledningen till att jag får nästan 100% rätt på Xbox One är för att till skillnad mot tex. Siri så finns det bara ett begränsat antal kommandon som konsolen lyssnar efter och då finns mer utrymme för korrigering av uttalet för konsolen.

Men visst, alla funktioner är inte för alla men jag är som sagt glatt överraskad över hur bra och smidigt det är på X1.
Jag hoppas röststyrningen funkar lika bra på PS4an också.

Postad 26 November 2013 - 08:27

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Enligt Petter på GR som spelar otroligt mycket spel både på konsol och PC säger han att det enda spelet som klår Killzone:SF på fingrarna när det kommer till grafik så är det Crysis 3 på ultra settings. Alltså snyggare än BF4 på PC. det tycker jag är en ganska hög nivå om det nu stämmer.

tror jag vad jag vill på. ytterst subjektivt. För om man kollar teoretiska värden på hårdvaran så är det inte möjligt :) Eller ska vi använda detta på xb1 vs ps4 också? För en modern spelpc är ju flera gånger kratfullare än en ps4 på papperet, så då borde det inte vara möjligt att ett ps4 spel är mer grafisk avancerat? eller? :P

Postad 26 November 2013 - 08:30

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 1

tror jag vad jag vill på. ytterst subjektivt. För om man kollar teoretiska värden på hårdvaran så är det inte möjligt :) Eller ska vi använda detta på xb1 vs ps4 också? För en modern spelpc är ju flera gånger kratfullare än en ps4 på papperet, så då borde det inte vara möjligt att ett ps4 spel är mer grafisk avancerat? eller? :P

det beror ju helt och hållet på hur optimerat spelet är för PC. altlså hur bra Dice har optimerat spelet. kolla bara på COD:Ghosts. tror nog att Killzone är bra mycekt snygagre och tekniskt sett mer avancerat än det spelet skulle kunna vara på världens bästa PC ;)

men jag har svårt att tänka mig att KZ:SF skulle ha bättre grafik än BF4 på en bra PC men å andra sidan så är Petter en duktig kille som kan sitt skit så att säga. aja... båda spelen är sjukt snygga iaf ;)

Postad 26 November 2013 - 08:43

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Inte alls dom hoppen i grafik längre som det var förr. Från PS- PS2 - PS3 var det stora hopp rent grafikmässigt. Nu har tekniken kommit ifatt.

Vet inte riktigt vad du menar med tekniken kommit ifatt. Men ja, ett visst mått av "diminishing returns" blir det ju allt eftersom teknik tar steg framåt, även om realtidsgrafik har långt kvar innan det når dit.

Iprincip kan man sägs så att PS4 är inte lika stort hopp som vi har haft tidigare pga att man inför denna release har en mer sansad budget, både ekonomiskt och energimässigt. Skulle hoppet PS3 -> PS4 varit lika stort som PS2 -> PS3 så hade PS4:an dragit mer energi och haft en högre komponentkostnad än vad den har idag. Dvs att bygga en "PS4 Phat" var aldrig aktuellt, det var raka vägen till "PS4 Slim" (ala PS3 Slim) som gällde.

Nu har man iaf 1080p/60 i stort sett alla spelen

Hehe, nej, nej, nej. Var har du fått det ifrån?

Redigerat av pacman, 26 November 2013 - 08:51.

Postad 26 November 2013 - 09:02

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Cpu kommer därför vara flaskhalsen när systemet pressas.

Njae, beroende på mjukvaran så kommer flaskhalsen ligga på olika ställen så sådär går inte riktigt att säga.

Du har mellan dessa 2 generationen ändrat et helt TV system där man gick från analoga tjocka saker till platta HD-TV. Bara den uppgraderingen gjorde mer än halva lyftet.

Ser ju inte riktigt vad olika tv-apparater har med den faktiska skillnaden mellan PS2 och PS3 att göra iofs... :)

Tro det eller ej men hur ett spel ser ut har allra mest med mjukvara att göra, inte hårdvara. Så i sig kan ett spel till svagare hårdvara vara mkt snyggare (även om det som du säger finns en rejäl dos subjektivt i ordet snyggare) än ett annat spel till starkare hårdvara.

Blir alltid lite äpplen vs päron när man jämför två olika spel. Jämför du ett och samma spel, tex BF4, så visar sig ju precis det du pratar om, BF4 går ju att få snyggare på PC än vad PS4 klarar av. Så allt är i sin ordning så att säga. :)

Postad 26 November 2013 - 09:06

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Hmmm. Trodde vi var genom detta redan - det krävs inga 10-15k för att få en dator som klarar nivån som PS4 ligger på.

Du får ju en dator med ett monsterkort som Radeon 290 R9 för runt 7000-7500 och då är du redan långt över PS4 nivån. Den klarar t ex av BF4 i riktigt 1080p med 60fps och UQ. En nivå långt över PS4.

Och utan tvekan ett spel som mäter sig med KZ vid den inställningen.

Jag saknar tyvär grafikkortsuttag på min tv så jag måste komplettera grafikkortet med de andra delarna av en dator ;)

Postad 26 November 2013 - 09:13

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0

Ehm, låg temperatur betyder i sig inte låg ljudnivå.

Nej, men just i Xbox Ones fall dock, betyder det just det. Tester har väl visat att Xboxen går mycket tystare än PS4:an vid spelande?

Postad 26 November 2013 - 09:20

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 0

Fats det är samtidigt lite orättvisst att mäta PS2 mot PS3.

Man bör tänka på att steget från 720p till 1080p är egentligen lika stort som från runt 480 till 720p som PS2 till PS3 steget var. Men allt blev bättre när HDTV kom.

Idag har vi inte det automatiska klivet tyvärr.

Sen bör du jämföra första generationens spel från 360/PS3 mot första generationens spel på PS4/XbOne.

Ja det var ungefär det jag menade. Att man inte kan räkna med dom stegen idag. Blev nog lite luddigt..

Postad 26 November 2013 - 09:27

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 0

Vet inte riktigt vad du menar med tekniken kommit ifatt. Men ja, ett visst mått av "diminishing returns" blir det ju allt eftersom teknik tar steg framåt, även om realtidsgrafik har långt kvar innan det når dit.

Iprincip kan man sägs så att PS4 är inte lika stort hopp som vi har haft tidigare pga att man inför denna release har en mer sansad budget, både ekonomiskt och energimässigt. Skulle hoppet PS3 -> PS4 varit lika stort som PS2 -> PS3 så hade PS4:an dragit mer energi och haft en högre komponentkostnad än vad den har idag. Dvs att bygga en "PS4 Phat" var aldrig aktuellt, det var raka vägen till "PS4 Slim" (ala PS3 Slim) som gällde.

Hehe, nej, nej, nej. Var har du fått det ifrån?

Menar att spelen till Ps3 mm idag har ju kommit så pass nära "realtidsgrafik" att den sista biten är jävligt svår att nå fram till med den tekniken som finns idag, och kräver mycket mer tid och pengar att nå fram till.

Tänkte mest på release spelen till PS4 som man behöver bra flyt i, typ FPS, har väl alla 1080/60 som jag sett iaf. KZ, COD och BF4. Eller om jag omformulerar mig lite bättre, Idag har i stort sett alla spelen bättre förutsättningar för att kunna spelas i 1080p/60 om dom behöver det.

Postad 26 November 2013 - 10:03

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Menar att spelen till Ps3 mm idag har ju kommit så pass nära "realtidsgrafik" att den sista biten är jävligt svår att nå fram till med den tekniken som finns idag, och kräver mycket mer tid och pengar att nå fram till.

Tänkte mest på release spelen till PS4 som man behöver bra flyt i, typ FPS, har väl alla 1080/60 som jag sett iaf. KZ, COD och BF4. Eller om jag omformulerar mig lite bättre, Idag har i stort sett alla spelen bättre förutsättningar för att kunna spelas i 1080p/60 om dom behöver det.

är väl en del skillnad på uppskalat och renderat i 1080p också :) Lite som att många spel i lastgen var renderade under 720p och sen uppskalade :)

Postad 26 November 2013 - 10:12

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

du har inte spelat på en modern PC de senaste tre åren?

Postad 26 November 2013 - 10:24

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0
vad är i regel så mycket bättre på pc förrutom upplösning/particlecount etc? jämfört med ps3/xbox360? På denna generationens spel?

Postad 26 November 2013 - 10:32

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Jag saknar tyvär grafikkortsuttag på min tv så jag måste komplettera grafikkortet med de andra delarna av en dator ;)

Skrev dock 7000kr för en komplett dator MED Radeon 290 R9

Så vi pratar komplett. Du kan säkert hyvla bort ytterligare 1000kr med ett "klenare" grafikkort men som ändå slår ett PS4:a på fingrarna.

Postad 26 November 2013 - 10:33

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-se/ps4/cid=STORE-MSF75508-PS4CAT

vad är i regel så mycket bättre på pc förrutom upplösning/particlecount etc? jämfört med ps3/xbox360? På denna generationens spel?

Du har inte heller spelat på PC de senaste åren?

Postad 26 November 2013 - 10:34

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

https://store.sonyen...MSF75508-PS4CAT

Fy fan vilka priser. Sanslöst dyrt ju.

Postad 26 November 2013 - 10:36

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Postad 26 November 2013 - 11:06

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 1

du har inte spelat på en modern PC de senaste tre åren?

Jo jag har en PC för 25K som visserligen är ett par år, men inte hittat nått spel jag inte kan maxa på min lilla fullHD skärm iaf.
Menar du att spelen där är av realtidsgrafik? Nej det har jag verkligen inte sett än..

Postad 26 November 2013 - 11:10

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
har väldigt svårt att se en pc för 6000:- köra i ultra upplösning på bf4.

Postad 26 November 2013 - 11:26

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 1

kan en PS4 göra det?

Postad 26 November 2013 - 11:42

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 1
Kan meddela att Discshop kommer skicka ut Dualshock Dual Charger original så man har dom på Fredag! Dom finns alltså kvar och kostar endast 299:- på Discshop. Gratis frakt med vid jul. Fick precis svar att min kommer på Fredag.
Den försvann ju från Sonys hemsida för ett tag sen och från en del butiker. Såg också att Webhallen och Komplett får in den i veckan.

Postad 26 November 2013 - 11:45

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 1

6500kr för en komplett dator med R9 280X 3GB OC och sen Core i5 + 8GB RAM samt låda/agg/HDD/Moderkort.

Så där har du, 1080p över 30 FPS (runt 50fps enligt Tomshardware) i maxad inställning på PC.

Redigerat av PalmiNio, 26 November 2013 - 11:46.

Postad 26 November 2013 - 12:01

rico90
  • rico90
  • Lärjunge

• 345 inlägg
  • 0
Jag fick oxå besked ifrån Gamestop gällande Dualshock Dual Charger. Jag kommer att få den på fredag tillsammans med konsolen.

Jag fick oxå besked ifrån Gamestop gällande Dualshock Dual Charger. Jag kommer att få den på fredag tillsammans med konsolen.

Postad 26 November 2013 - 12:05

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 3
Nu låter jag som värsta gnällgubben och tror jag håller på bli det oxå. Först gick tråden över till en "när jag får min konsoltråd" fast det redan finns en separat för det.

Nu går tråden över till "konsol vs pc tråd" och det finns ju redan en sedan oxå, kan ni/vi inte ta snacket om det där?

Palminio du har många vetta ord att säga, men du är ju Moderator ska inte du om någon här hålla inom tråden och städa upp istället för att OT:a den hårdare?

// Sat

Postad 26 November 2013 - 12:15

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Nä, det är inte en tråd om pc vs ps4. Men jag ville bara flika in där. Jag kan nog dra på ultra inställningar på min laptop också, men frågan är ju om det är spelbart. tror ingen vettig pc spelare skulle spela på ultra om man "får över 30fps" eller runt 50 skrev du sen, hur mycket ska det dippa då?

Jag spelar hellre på en ps4 då, som har konstanta 60fps utan dippar.

Postad 26 November 2013 - 12:20

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 1

Palminio du har många vetta ord att säga, men du är ju Moderator ska inte du om någon här hålla inom tråden och städa upp istället för att OT:a den hårdare?

Precis, den här tråden har fullkomligen spårat ur. Jag läser allt mindre här inne och söker mig nu till andra trådar och andra forum istället där moderatorerna i alla fall håller lite mer ordning och reda och folk håller sig till topic!

On Topic:
Resogun och Contrast finns nu tillgängliga för PS Plus-användare i webbbutiken.

Resogun:
https://store.sonyen...ESOGUN000000001
Contrast
https://store.sonyen...ONTRASTEU000001

Redigerat av Unregistered9a177c31, 26 November 2013 - 12:27.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.