Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Filmbilden

11056 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#5601

Postad 26 October 2006 - 00:32

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
ja då får ni något att bita i!

eller kanske inte =)

Postad bild

#5602

Postad 26 October 2006 - 01:42

Unregisteredc1598fe8
  • Unregisteredc1598fe8
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Sry att jag inte hann komma med rätta svaret på min tidigare bild. Tomanista hade såklart rätt American Baeuty var rätt svar.

Redigerat av Unregisteredc1598fe8, 26 October 2006 - 01:43.


#5603

Postad 26 October 2006 - 11:15

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
JA, mina herrar... då kommer en till bild. Genren bör vara uppenbar :blink:

Postad bild

Tilläggas kan är att just den här berättelsen, eller "världen", är inte främst känd genom filmen, utan genom ett flertal andra media

#5604

Postad 26 October 2006 - 11:24

Unregistered8f4a4b7a
  • Unregistered8f4a4b7a
  • Lärjunge

  • 315 inlägg
  • 0
De förlorade barnens stad?

#5605

Postad 26 October 2006 - 11:30

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
något äldre än så

#5606

Postad 26 October 2006 - 11:31

F.A
  • F.A
  • Lärjunge

  • 252 inlägg
  • 0
Chronicles of riddick? (heter den väl?)

#5607

Postad 26 October 2006 - 11:54

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
ja, så heter den, men det är inte den här :blink: fel

#5608

Postad 26 October 2006 - 14:07

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
svårt?

Postad bild

Postad bild

Nu borde ett ljus gå upp för någon av er =)

#5609

Postad 26 October 2006 - 15:21

basdanne
  • basdanne
  • Forumräv

  • 898 inlägg
  • 0
Dune?

#5610

Postad 26 October 2006 - 15:27

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
bingo

din tur!

Redigerat av farbrorfrost, 26 October 2006 - 15:28.


#5611

Postad 28 October 2006 - 12:13

Unregistered42562
  • Unregistered42562
  • Lärjunge

  • 385 inlägg
  • 0
nu e tiden ute, någon annan som tar över?

#5612

Postad 28 October 2006 - 12:24

farbrorfrost
  • farbrorfrost
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
sedan länge... bah.. om man svarat ska man allt ta ansvar för att man återvänder för att meddela sig!

jag har lite idétorka ft. :)

#5613

Postad 28 October 2006 - 14:00

Unregistered42562
  • Unregistered42562
  • Lärjunge

  • 385 inlägg
  • 0
då tar jag tag i det.. en enkel så att det sätter fart :)

Bifogad fil(er)



#5614

Postad 28 October 2006 - 14:04

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0
Dah vinchy cåde?

#5615

Postad 28 October 2006 - 14:05

Unregistered42562
  • Unregistered42562
  • Lärjunge

  • 385 inlägg
  • 0
rätt! du har 12h på dej!

#5616

Postad 28 October 2006 - 15:28

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0
Postad bild

#5617

Postad 29 October 2006 - 11:06

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0
Postad bild

#5618

Postad 29 October 2006 - 11:16

Gokster
  • Gokster
  • Forumräv

  • 867 inlägg
  • 0
Pootie Tang!

#5619

Postad 29 October 2006 - 11:35

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0
Wa-da-tah my daime, din tur :)

#5620

Postad 30 October 2006 - 10:47

Unregisteredbdae541f
  • Unregisteredbdae541f
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0
Ingen som lagt upp nån bild ännu..så då gör väl jag det.. här kommer en busenkel :D

Postad bild

#5621

Postad 30 October 2006 - 11:55

Unregistered8f4a4b7a
  • Unregistered8f4a4b7a
  • Lärjunge

  • 315 inlägg
  • 0
Beautiful Girls?

#5622

Postad 31 October 2006 - 08:05

basdanne
  • basdanne
  • Forumräv

  • 898 inlägg
  • 0
Sorry. Tjänsteresa...

#5623

Postad 31 October 2006 - 10:25

PsychoCheF
  • PsychoCheF
  • Beroende

  • 1353 inlägg
  • 0
ja... den var ju enkel....

#5624

Postad 31 October 2006 - 10:46

syse
  • syse
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
Nu har det inte hänt något på ett tag..
(12 timmars regeln)

Sorry Snuffyn om det är du som har rätt.


Provar något nytt.

Lätt film (nästan alla har sett den) , svår bild.

Bifogad fil  namnl_s.JPG   9.9K   0 Antal nerladdningar


För vissa kanske det kommer direkt....man vet ju itne hur svåra bilder man kan ta.
Men jag tycker det är roligt om alla har sett filmen, tror iaf att de flesta har sett den men man vet ju inte.

Redigerat av syse, 31 October 2006 - 10:50.


#5625

Postad 31 October 2006 - 11:34

syse
  • syse
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
(offtopic)
är det vara jag eller är det fortfarande sommartid på klockan här på forumet??..

#5626

Postad 31 October 2006 - 11:47

syse
  • syse
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
ingen som kommit på det än?...

Jag sticker på lunch nu, här kommer en ny bild så länge.

Bifogad fil  namnl_s2.JPG   11.16K   0 Antal nerladdningar


verkar som temat för den här tävlingen är:

"vad folk läser i den här filmen"

kommer ny bild snart om inte rätt svar kommer.

#5627

Postad 31 October 2006 - 12:40

PsychoCheF
  • PsychoCheF
  • Beroende

  • 1353 inlägg
  • 0
stand by me??

#5628

Postad 31 October 2006 - 12:55

syse
  • syse
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
nope, inte stand by me.
ingen film som jag tror 90 % av folket på de här forumet har sett.

kommer snart ny bild..

#5629

Postad 31 October 2006 - 13:05

syse
  • syse
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
Okej här kommer en ny bild.

hade tänkt mig några andra bilder, men jag känner att jag måste fortsätt på temat:
"vad folk läser i den här filmen"

Bifogad fil  namnl_s3.JPG   15.18K   0 Antal nerladdningar

#5630

Postad 31 October 2006 - 13:38

Unregistered41070
  • Unregistered41070
  • Forumräv

  • 783 inlägg
  • 0
Lumpar kompisar? :lol:

#5631

Postad 31 October 2006 - 13:51

syse
  • syse
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
Nej Lumparkompisar är fel.

Dock en film som många har sett....

tror nog ända att fler sätt den här filmen.


NYTT TEMA:

"Hus i filmen"

tar alla bilder i temat på en gång...

Bifogad fil  namnl_s4.JPG   40.06K   0 Antal nerladdningar

#5632

Postad 31 October 2006 - 13:52

syse
  • syse
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
borde ringa några klockor nu hos folk...

#5633

Postad 31 October 2006 - 14:03

mikeett
  • mikeett
  • Veteran

  • 1825 inlägg
  • 0
Forrest Gump?

#5634

Postad 31 October 2006 - 14:05

svanbo
  • svanbo
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0
Håller med mikeett...

Kul grej syse, med ett tema från en känd film! :lol:

#5635

Postad 31 October 2006 - 14:07

syse
  • syse
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
*applåder*

Forrest Gump är rätt.!!!!!!!!!

Din tur mikeett.
Tycker personligen att det är roligare med "lätta filmer, svåra bilder", hoppas någon tar efter.
Blir roligare om det är fler som har sett filmen.

hoppas någon såg min lilla ledtråd i ena hus-bilden....den lilla fjädern från början av filmen som blåser omkring och sedan landar på forrest...eller vart den nu landar, men man kommer iaf ihåg den fjädern...

Redigerat av syse, 31 October 2006 - 14:08.


#5636

Postad 01 November 2006 - 08:24

mikeett
  • mikeett
  • Veteran

  • 1825 inlägg
  • 0
Tog den på rekryteringsflyersen....
Men husen kände jag allt igen de med.

Har inga bilder på lager så någon annan får ta över.

Redigerat av mikeett, 01 November 2006 - 08:25.


#5637

Postad 01 November 2006 - 10:05

syse
  • syse
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
jag kan ta en till...

#5638

Postad 01 November 2006 - 10:58

syse
  • syse
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
okej...om ingen annan gör det så får väl jag ta en då.


fortsätter på att ta bilder från en känd film....(mellan 80%-100% på forumet har settt den)


Första temat: "frisyrer i filmen!"

...hoppas det inte blir för lätt...eller svårt.

Bifogad fil  namnl_s.JPG   7.05K   0 Antal nerladdningar

#5639

Postad 01 November 2006 - 11:05

mikeett
  • mikeett
  • Veteran

  • 1825 inlägg
  • 0
Kul med teman, denna verkade lite svårare...
X-men ?

#5640

Postad 01 November 2006 - 11:07

syse
  • syse
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
nope...inte x-men.

#5641

Postad 01 November 2006 - 11:10

svanbo
  • svanbo
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0
Sideways?

#5642

Postad 01 November 2006 - 11:27

syse
  • syse
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
nope inte sideways.....

kommer nytt tema snart...men fortsätt chansa...

#5643

Postad 01 November 2006 - 11:59

syse
  • syse
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
okej inget rätt ännu..

nu är det typ lunch... tänkte slänga upp nästa tema nu så ni har nått att göra på lunchen.

hoppas det inte blir för lätt denna gång.

Tema : "Några fordon i filmen"


Bifogad fil  namnl_s2.JPG   38.13K   0 Antal nerladdningar

#5644

Postad 01 November 2006 - 12:22

Drem
  • Drem
  • Veteran

  • 1651 inlägg
  • 0
Känns som maffia. Donnie Brasco.. Carlito's Way? ....eller Maffiabröder?

Sorry, en trippelgissning :huh:

Redigerat av Drem, 01 November 2006 - 12:24.


#5645

Postad 01 November 2006 - 12:25

syse
  • syse
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
nope ingen av dem....

tror itne Carlito´s Way faller under känd film som 90-100% av alla här på forumet sett. Tänk på att det är en väldigt känd film...men bilderna kanske inte avslöjar direkt vilken film det, men de är från filmen.

#5646

Postad 01 November 2006 - 12:31

Zlim
  • Zlim
  • Lärjunge

  • 266 inlägg
  • 0
Swordfish?? bara drog något ur luften

#5647

Postad 01 November 2006 - 12:59

syse
  • syse
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
nope ingen svärdfisk.

#5648

Postad 01 November 2006 - 13:15

syse
  • syse
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
okej...

NYTT TEMA: "Vapen i filmen"


Bifogad fil  namnl_s3.JPG   42.56K   0 Antal nerladdningar



nu borde klockarna ringa hos folk...

Redigerat av syse, 01 November 2006 - 13:16.


#5649

Postad 01 November 2006 - 14:11

syse
  • syse
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
Okej... nu har ni fått 3 st tema.

Nu kommer det fjärde...

tema: "fötter och skor i filmen"

Bifogad fil  namnl_s4.JPG   37.63K   0 Antal nerladdningar

#5650

Postad 01 November 2006 - 14:18

Unregistered6f0de2b2
  • Unregistered6f0de2b2
  • Amatör

  • 62 inlägg
  • 0
Ser väldigt mycket ut som The Matrix.



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.