eller kanske inte =)
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 26 October 2006 - 01:42
Sry att jag inte hann komma med rätta svaret på min tidigare bild. Tomanista hade såklart rätt American Baeuty var rätt svar.
Redigerat av Unregisteredc1598fe8, 26 October 2006 - 01:43. Postad 26 October 2006 - 11:15
JA, mina herrar... då kommer en till bild. Genren bör vara uppenbar
![]() Tilläggas kan är att just den här berättelsen, eller "världen", är inte främst känd genom filmen, utan genom ett flertal andra media Postad 28 October 2006 - 12:24
sedan länge... bah.. om man svarat ska man allt ta ansvar för att man återvänder för att meddela sig!
jag har lite idétorka ft. Postad 28 October 2006 - 14:00
då tar jag tag i det.. en enkel så att det sätter fart
Bifogad fil(er)Postad 30 October 2006 - 10:47
Ingen som lagt upp nån bild ännu..så då gör väl jag det.. här kommer en busenkel
Postad 31 October 2006 - 10:46
Nu har det inte hänt något på ett tag..
(12 timmars regeln) Sorry Snuffyn om det är du som har rätt. Provar något nytt. Lätt film (nästan alla har sett den) , svår bild.
namnl_s.JPG 9.9K
0 Antal nerladdningarFör vissa kanske det kommer direkt....man vet ju itne hur svåra bilder man kan ta. Men jag tycker det är roligt om alla har sett filmen, tror iaf att de flesta har sett den men man vet ju inte. Redigerat av syse, 31 October 2006 - 10:50. Postad 31 October 2006 - 11:34
(offtopic)
är det vara jag eller är det fortfarande sommartid på klockan här på forumet??.. Postad 31 October 2006 - 11:47
ingen som kommit på det än?...
Jag sticker på lunch nu, här kommer en ny bild så länge.
namnl_s2.JPG 11.16K
0 Antal nerladdningarverkar som temat för den här tävlingen är: "vad folk läser i den här filmen" kommer ny bild snart om inte rätt svar kommer. Postad 31 October 2006 - 12:55
nope, inte stand by me.
ingen film som jag tror 90 % av folket på de här forumet har sett. kommer snart ny bild.. Postad 31 October 2006 - 13:05
Okej här kommer en ny bild.
hade tänkt mig några andra bilder, men jag känner att jag måste fortsätt på temat: "vad folk läser i den här filmen"
namnl_s3.JPG 15.18K
0 Antal nerladdningar
Postad 31 October 2006 - 13:51
Nej Lumparkompisar är fel.
Dock en film som många har sett.... tror nog ända att fler sätt den här filmen. NYTT TEMA: "Hus i filmen" tar alla bilder i temat på en gång...
namnl_s4.JPG 40.06K
0 Antal nerladdningar
Postad 31 October 2006 - 14:07
*applåder*
Forrest Gump är rätt.!!!!!!!!! Din tur mikeett. Tycker personligen att det är roligare med "lätta filmer, svåra bilder", hoppas någon tar efter. Blir roligare om det är fler som har sett filmen. hoppas någon såg min lilla ledtråd i ena hus-bilden....den lilla fjädern från början av filmen som blåser omkring och sedan landar på forrest...eller vart den nu landar, men man kommer iaf ihåg den fjädern... Redigerat av syse, 31 October 2006 - 14:08. Postad 01 November 2006 - 08:24
Tog den på rekryteringsflyersen....
Men husen kände jag allt igen de med. Har inga bilder på lager så någon annan får ta över. Redigerat av mikeett, 01 November 2006 - 08:25. Postad 01 November 2006 - 10:58
okej...om ingen annan gör det så får väl jag ta en då.
fortsätter på att ta bilder från en känd film....(mellan 80%-100% på forumet har settt den) Första temat: "frisyrer i filmen!" ...hoppas det inte blir för lätt...eller svårt.
namnl_s.JPG 7.05K
0 Antal nerladdningar
Postad 01 November 2006 - 11:27
nope inte sideways.....
kommer nytt tema snart...men fortsätt chansa... Postad 01 November 2006 - 11:59
okej inget rätt ännu..
nu är det typ lunch... tänkte slänga upp nästa tema nu så ni har nått att göra på lunchen. hoppas det inte blir för lätt denna gång. Tema : "Några fordon i filmen"
namnl_s2.JPG 38.13K
0 Antal nerladdningar
Postad 01 November 2006 - 12:22
Känns som maffia. Donnie Brasco.. Carlito's Way? ....eller Maffiabröder?
Sorry, en trippelgissning Redigerat av Drem, 01 November 2006 - 12:24. Postad 01 November 2006 - 12:25
nope ingen av dem....
tror itne Carlito´s Way faller under känd film som 90-100% av alla här på forumet sett. Tänk på att det är en väldigt känd film...men bilderna kanske inte avslöjar direkt vilken film det, men de är från filmen. Postad 01 November 2006 - 13:15
okej...
NYTT TEMA: "Vapen i filmen"
namnl_s3.JPG 42.56K
0 Antal nerladdningarnu borde klockarna ringa hos folk... Redigerat av syse, 01 November 2006 - 13:16. Postad 01 November 2006 - 14:11
Okej... nu har ni fått 3 st tema.
Nu kommer det fjärde... tema: "fötter och skor i filmen"
namnl_s4.JPG 37.63K
0 Antal nerladdningar
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |