+ organisationsanalysen inlämnad!
Postad 13 April 2017 - 21:22
- Vapen
- Mongon
- Oro
- extremorganisationer
Redigerat av Unregistereda299ec85, 14 April 2017 - 10:57.
Postad 14 April 2017 - 10:23
+ Påsk
- Vet inte vad jag ska göra denna helg
Redigerat av AlexanderE, 15 April 2017 - 09:54.
Postad 14 April 2017 - 11:07
Inget politiskt snack här nu
+Långhelg!
-Kan inte bestämma mig för vad vi ska käka i morrn... behöver inte alls höra till påsken... men är jäkligt sugen på vanlig stek i gryta, och kanske kamben på det...
Postad 14 April 2017 - 12:06
+ Gött väder
+ Påsköl
+ F1
Rostbiff i med skivad stekt potatis och mögelostsås är ju alltid gottInget politiskt snack här nu
![]()
+Långhelg!![]()
-Kan inte bestämma mig för vad vi ska käka i morrn... behöver inte alls höra till påsken... men är jäkligt sugen på vanlig stek i gryta, och kanske kamben på det...
Postad 14 April 2017 - 14:27
- Snöflingor yr runt i luften i Stockholm
+ Det är trots allt rätt vackert...
Redigerat av AlexanderE, 15 April 2017 - 12:31.
Postad 14 April 2017 - 18:03
+ 19"-sommarhjulen monterade på BMWn
- Ungarna har bråkat hela j*vla dan
Postad 15 April 2017 - 06:04
+ Värmland
+ värmländska
- 2 dm snö idag
Skratt, ja min far skickade bild från Munkfors. Snövitt....
Postad 15 April 2017 - 07:58
- får bli ett minus till pga minus väder..
+ Montera sängen! (Sovit en vecka i vardagsrummet , utan mörkläggning eller sängram)
Redigerat av SKIBBE, 15 April 2017 - 07:58.
Postad 15 April 2017 - 08:07
- Fortfarande minus fyra grader ute klockan nio på förmiddagen.
- Religion, religion, religion (alldeles för många konflikter i världen har religösa kopplingar).
Postad 15 April 2017 - 09:57
Så nu har jag återigen rensat lite inlägg! Ni som har fått era inlägg borttagna kanske också förstår varför. ![]()
+ Det är påsk och första påsken på 5 år som jag inte sitter och tentapluggar.
- Sommardäcken sitter på bilen och det är 1 dm snö ute och vi skulle åkt till sambons släkt för påskfirande. Bidde inget med det idag!
Postad 15 April 2017 - 11:09
Man kan förstås ha synpunkter på att det mycket grova inlägget om Islam överhuvudtaget finns kvar, eller? Annars har jag inga problem med att man tar bort mitt frågetecken.Så nu har jag återigen rensat lite inlägg! Ni som har fått era inlägg borttagna kanske också förstår varför.
+ Det är påsk och första påsken på 5 år som jag inte sitter och tentapluggar.
- Sommardäcken sitter på bilen och det är 1 dm snö ute och vi skulle åkt till sambons släkt för
påskfirande. Bidde inget med det idag!
Postad 15 April 2017 - 12:10
Visst är det kul när forum lever upp. Men inte kan väl hatiska, bruna och omogna uttryck vara vettig underhållning?
+ Städat inför kvällens middag.
+++ Frugan fick fina födelsedagspresenter.
- Varför har inte dygnet 32 timmar? Då skulle jag hinna med allt jag önskar.
Postad 15 April 2017 - 12:22
Visst är det kul när forum lever upp. Men inte kan väl hatiska, bruna och omogna uttryck vara vettig underhållning?
Som sagt så har jag missat inläggen som blivit borttagna dom senaste 2 dagarna så kan inte uttala mig om underhållningsvärdet på dessa.
Men så länge det var ickePK inlägg så hade jag nog myst:-)
Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 15 April 2017 - 12:25.
Postad 15 April 2017 - 12:32
Man kan förstås ha synpunkter på att det mycket grova inlägget om Islam överhuvudtaget finns kvar, eller? Annars har jag inga problem med att man tar bort mitt frågetecken.
Jag hittar inte inlägget som du syftar på. Anmäl det gärna så ska jag kika på det!
Postad 15 April 2017 - 12:40
Vad är pk för dig? Den pk du eventuellt syftar till är det enda skälet till att du anser dig vara antipk. Så tillika är dina antipk direkt beroende av just pk. Alltså skulle dina antipk sakna betydelse utan just pk. Glasklart?Som sagt så har jag missat inläggen som blivit borttagna dom senaste 2 dagarna så kan inte uttala mig om underhållningsvärdet på dessa.
Men så länge det var ickePK inlägg så hade jag nog myst:-)
Åsikter kan man ha, ibland flyter de medströms ibland motströms. Varför skulle det ena vara bättre än det andra beroende på riktning?
Laddie15,
Ibland är ett endaste frågetecken det största hotet. Tänk inkvisitionen. Hehe
Redigerat av PML73, 15 April 2017 - 12:47.
Postad 15 April 2017 - 12:41
+ Ledigt och sol!
- Kom mer snö igår än det varit här på hela vintern.. ![]()
Postad 15 April 2017 - 13:27

Kungsträdgården lunchtid påskafton 2017
+ Massor med folk på stan, vi skräms inte så lätt vi 08:or ![]()
+ Sol!
+ Körsbärsblomningen i kungsan
- Rent svinkallt för att vara påsk och april

+ Foto är kul ![]()
Redigerat av FEA, 15 April 2017 - 14:33.
Postad 15 April 2017 - 13:54
Redigerat av PML73, 15 April 2017 - 13:56.
Postad 15 April 2017 - 14:22
Borta nu. Tack!Jag hittar inte inlägget som du syftar på. Anmäl det gärna så ska jag kika på det!
Postad 15 April 2017 - 14:35
FEA, vacker bild. Fantastiskt. Var ett par år sedan jag var inne och såg körsbärsträden blomma i kungsan.
Tack PML73. I år är det så kallt att blomningen sprids ut mer över tid, så du hinner åka och kolla. Den västra allén hade knappt börjat blomma.
Postad 15 April 2017 - 14:35
+ Sålde den gula spydern idag genom blocket ![]()
+ Var aldrig frågan om att pruta
+ Sjukt smidigt att använda appen för ägarbyte
- Lite sen till påsklunchen kl 14:00 ![]()
Postad 15 April 2017 - 15:03
+++ Zartok ovan.
+ För Nordost Blue Heaven
- Billiga lakritssnören.
Haha bäst! ![]()
Postad 15 April 2017 - 17:03
+++ Zartok ovan.
+ För Nordost Blue Heaven
- Billiga lakritssnören.
- Min önskan kanske går i uppfyllelse och snart så kommer vi att bråka om kablar istället för politik och religion.
- Ångesten över att jag inte önskade mig en miljard dollar istället...
+ Det är bara lördag idag. Jag har hela dagen trott att det var söndag. Tack så mycket, långhelg, fredag, lördag, söndag OCH måndag! ![]()
Redigerat av Zartok, 15 April 2017 - 17:04.
Postad 15 April 2017 - 20:18
FEA, vacker bild. Fantastiskt. Var ett par år sedan jag var inne och såg körsbärsträden blomma i kungsan.
Bilden överfördes till datorn på en Nordost USB-kabel....
Postad 15 April 2017 - 23:05
snart så kommer vi att bråka om kablar istället för politik och religion.
Tja eller så når majoriteten över IQ 50 och överger det ovan nämnda.
Postad 16 April 2017 - 00:42
-Cyklade kull (precis utanför akutintaget) på vägen hem när jag fipplade med mobilen, är nu gipsad, Röntgen imorgon.
+Orimligt bra plats att skada sig på.
Postad 16 April 2017 - 04:55
Bilden överfördes till datorn på en Nordost USB-kabel....
Aha, förstår det på färgerna.
![]()
Postad 16 April 2017 - 05:01
Tja eller så når majoriteten över IQ 50 och överger det ovan nämnda.
- Du missade att svara på min fråga efter att du hade riktat en post till mig. ![]()
+ Morgonpigg, helt sjukt på en söndag.
+ Ska fixa med fet fårull i Hedlundarna idag.
+ Ska börja sätta ihop en Raspberry med skärm och JRiver idag.
- Fick rasande ont i kistan igår under middag. Avslutade på muggen medans alla drack java och drack gott. ![]()
Postad 16 April 2017 - 07:40
- Väntan på bärgninsbil kändes längre än vad den var där i ösregnet på historiens kallaste påskafton.
+ Påskmiddagen var god och trevlig trots allt.
- Såg "Killing Jesus" när vi kom hem. Blev äter varse att det är en inte alldeles tydlig gräns mellan religion och politik. Och nog är det hyvens att predika kärlek, men inte är det väl lika hyvens att förneka folk rätten att försörja sig? Månglare är vi allihopa. Nä, jag blir inte klok på det där jag.
Postad 16 April 2017 - 07:56
+ Kablar som gör verkan i stereon.
- Fortfarande lite ont i magen.
Redigerat av AlexanderE, 16 April 2017 - 17:46.
Postad 16 April 2017 - 10:19
+ Utan kablar ingen verkan, japp kablar är bra.- Religiösa och politiska avarter som förnekar mänskliga rättigheter.
+ Kablar som gör verkan i stereon.
- Fortfarande lite ont i magen.
- Att jag tappat den där barnsliga förtjusningen över hifi som jag kände förr.
Postad 16 April 2017 - 13:10
- Liilgrabben pajade framvagnen på sin ST220 på väg till påskmiddagen igår. Snorhal rondell och hög trottoarkant är en dålig kombination.
Googlade på ST220 för att påminna mig om vad det är för bil, men råkade först skriva SR220 varvid komik uppstod.
Postad 16 April 2017 - 13:16
Haha!Googlade på ST220 för att påminna mig om vad det är för bil, men råkade först skriva SR220 varvid komik uppstod.
Postad 16 April 2017 - 19:07
+ jag vet att olika kablar gör skillnad.
+ Skillnaden mellan olika bredbandare typ fostex, lowther och Audio Nirvana. +/- Mätbar skillnad?
Postad 16 April 2017 - 21:06
Ok,
+ jag vet att olika kablar gör skillnad.
+ Skillnaden mellan olika bredbandare typ fostex, lowther och Audio Nirvana. +/- Mätbar skillnad?
Tror inte så många har någon erfarenhet av bredbandare.
+ För den skara entusiaster som har
+ Också för dem som orkar pyssla med det lilla, som kablar
Postad 17 April 2017 - 07:51
Idéen bakom senaste post var det ruskigt svåra i att skapa mätmetoder som motsvarar upplevelser.
Varför mycket och många påståenden kring hifi blir rappakalja. Speciellt då hävd vinner över verklighet.
+ Härlig morgon.
- Farmor på 92 är verkligen ute och cyklar med minnet.
Redigerat av PML73, 17 April 2017 - 08:00.
Postad 17 April 2017 - 11:43
Iden bakom min var att jag gillar att läsa om folk som fortfarande besitter den där passionen jag nog tyvärr lite grand tappat. Ja, alltså vad hifi beträffar alltså.Laddie,
Idéen bakom senaste post var det ruskigt svåra i att skapa mätmetoder som motsvarar upplevelser.
Varför mycket och många påståenden kring hifi blir rappakalja. Speciellt då hävd vinner över verklighet.
+ Härlig morgon.
- Farmor på 92 är verkligen ute och cyklar med minnet.
Postad 17 April 2017 - 12:06
- Ju bättre återgivning desto mer förändras lyssningsmönstret för mig.
Postad 17 April 2017 - 15:53
- Var till 08:ornas land för att titta på bil bl,a som skulle vara i ruggit bra skick, Jo tjena bilskojare (bilhandlare) ![]()
- Demo av projektor blev inte riktigt som jag tänkt även där
+ Sparade en massa stålar ![]()
+ Tror jag tar ledigt imorgon
Redigerat av mcmike, 17 April 2017 - 15:55.
Postad 17 April 2017 - 18:05
+ Det fantastiska med nya artister och inspelningar.
- Ju bättre återgivning desto mer förändras lyssningsmönstret för mig.
Tash Sultana, snubblade över hennes musik, rena turen.
Talang!
Lyssna på Gemini med henne. ![]()
+ Nya artister
+ Alla begåvade artister runtom i världen.
- Snö
Postad 18 April 2017 - 13:30
- Läckaget som vi hade i uterummet har minskat men är fortfarande på ett ställe.
+ Läckaget är lokaliserat och snickarna sa själva att de vet vad felet är och kommer att göra om och göra rätt. Hatten av för hederliga hantverkare!
+ Beställt 2 x 3 m lamellgardiner till uterummet. Nu slipper frugan och lillkillen sitta o äta med solbrillor inne.
+ Njuter varje gång jag sitter i uterummet och lyssnar på musik, äter, kollar när "Åke" klipper gräset eller när katten får frispel och rusar runt som en dåre efter ett löv. Livskvalitet!
Så här ser loungedelen ut! ![]()
Resized_20170412_181426.jpg 35.4K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av Melmac, 18 April 2017 - 13:39.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Detta ämne är stängt
3 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?