Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N8 *

9135 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 June 2011 - 22:48

vcbc
  • vcbc
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
ny version av den förträfliga appen tv-matchen har kommit !!

Redigerat av vcbc, 04 June 2011 - 22:48.

Postad 05 June 2011 - 14:56

MerBlues
  • MerBlues
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0

Den där var inte dum. Youtubefilm

Här en till video + en review

http://www.allabouts...12959_Horus.php

Postad 05 June 2011 - 17:55

roopie
  • roopie
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Är det för att den måste ligga i telefonminnet ? Om jag förstår rätt.

Jag tror att f-secure kräver förhållandevis stor prestanda av telefonen i och med att när man installerar appen får man även antivirus, brandvägg m.m men som är inaktiverat. Det tror jag gör att den suger prestanda mer än vad den borde behöva göra..

Postad 06 June 2011 - 13:22

Murer
  • Murer
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Ett riktigt bra program för att ta Panoramakort är Nokia Panorama. Det är helt otroligt snyggt hur det kan sätta ihop bilderna och ändra kontrastvärden och liknande för att bilderna skall flyta ihop sömlöst.

http://store.ovi.com...ckSource=search

Postad 07 June 2011 - 20:26

ballepalle
  • ballepalle
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
när kommer nya uppdateringen då? inte hängt med på senaste :D

Postad 07 June 2011 - 20:29

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0
Jag skulle bara säga... den kommer när den kommer. Om vi säger ett ungefärligt datum kommer vi säkert bara ha fel och alla blir frustrerade. Ta det lugnt, sitt tillbaka och njut av telefonen tills uppdateringen kommer.

Postad 07 June 2011 - 20:45

ballepalle
  • ballepalle
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
ok, ska testa nokia panorama under tiden! :D

fan vad jag älskar kameran på denna! ..iofs därför jag köpte telefoenen oxå från första bärjan! ;)

Postad 07 June 2011 - 21:34

M_Persson
  • M_Persson
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Min N8 har börjat låta sprucket i högtalaren, men det är bara under samtal och inte om jag spelar upp en låt eller ett klipp från tuben.

Så det lär nästan vara ett mjukvarafel.

Något som varit med om något liknande?

Jag vet att det är olika högtalare.

Men iaf, är det ingen annan som varit med om det.
Nu vill den aldrig låta normalt så nu går det knappt att höra vad personen i andra ändan säger.
Är detta en sak som borde gå på garanti?

Postad 08 June 2011 - 01:36

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0

Nu vill den aldrig låta normalt så nu går det knappt att höra vad personen i andra ändan säger.

E lätt ett garantiärende. Har haft både min tidigare N86 och mina 2 olika N95'or inne för det felet och då va det aldrig något tjafs iaf från Nokia.. Bara surt att det kan ta upp till 3v att få hem den igen om du skickar på post.. Bättre du hittar närmsta Nokia servicecenter och lämnar där..

Redigerat av big_swede70, 08 June 2011 - 04:52.

Postad 08 June 2011 - 01:52

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0
RSS läsaren Horus har släppts i en ny betaversion som är mycket bättre än den som först kom.
Länk

Bifogad fil(er)

Postad 08 June 2011 - 08:26

Neonknight
  • Neonknight
  • Lärjunge

• 362 inlägg
  • 0

Enligt min 5 åriga erfarenhet som mobil reparatör på en auktoriserad Nokia/Ericsson verkstad 1996-2001 så beror nästan alltid fel på hörkapseln på att det kommit in skräp i den som gör att det låter sprucket, ofta var det magnetiskt material, järnfilspån typ som satt fast på hörkapseln och orsakade problemet.
Jag skulle med andra ord inte tro att det egentligen är själva hörkapseln som är trasig även om det kan vara så, men på verkstaden byter man i regel hörkapseln. Med största sannolikhet går det på garanti och vi brukade fixa sånt "över disk" medan kunden väntade i mån av tid.

Postad 08 June 2011 - 08:36

Fredrik Olsson
  • Fredrik Olsson
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Hej,
Köpte min N8 i december förra året och har varit helnöjd.
För nån månad sedan stängde den av sig själv utan anledning men gick att starta igen.
Nu har den stängt av sig ett par gånger oftast i bilen (varmt) så även sista gången i söndags efter vilken telefonen inte går att starta igen.
Telefonen surrar till som den ska när man trycker på on/off-knappen men sen händer inget mer. Håller man on/off-knappen inne i typ 8-10 sekunder kommer ett multisurr men inget mer.
Telefonen tar laddning både från laddaren och USB.

Tyvärr så har jag låtit kameran spara tagna bilder och filmer på det interna 16GB-minnet och nu är bilderna troligen borta för alltid. Hade man sparat på det extrerna minneskortet hade det inte varit nått problem.

Ska köra och lämna in telefonen och hoppas på förståelse his reparationsfirman så de lägger några minuter på att försöka rädda bilderna.

/Fredrik

Postad 08 June 2011 - 11:04

Neonknight
  • Neonknight
  • Lärjunge

• 362 inlägg
  • 0

Hej,
För nån månad sedan stängde den av sig själv utan anledning men gick att starta igen.
Nu har den stängt av sig ett par gånger oftast i bilen (varmt) så även sista gången i söndags efter vilken telefonen inte går att starta igen.
Telefonen surrar till som den ska när man trycker på on/off-knappen men sen händer inget mer. Håller man on/off-knappen inne i typ 8-10 sekunder kommer ett multisurr men inget mer.

Tyvärr så har jag låtit kameran spara tagna bilder och filmer på det interna 16GB-minnet och nu är bilderna troligen borta för alltid. Hade man sparat på det extrerna minneskortet hade det inte varit nått problem.

Ska köra och lämna in telefonen och hoppas på förståelse his reparationsfirman så de lägger några minuter på att försöka rädda bilderna.

/Fredrik

Ajdå, låter inget vidare, du får nog dessvärre räkna med att det kan kosta om du vill att de ska rädda bilderna om det ens är möjligt, tillverkare ansvarar aldrig för eventuell sparad data, detta gäller även telefonbok och dylikt. Om det kan räddas utan nämnvärt extraarbete kan det hända att de gör det ändå, det brukade vi göra när jag jobbade med mobiltelefonservice för 10 år sedan i alla fall, men annars är det nog att slanta upp som gäller och det kan säkert bli dyrt tyvärr.

Själv sparar jag bara sånt jag lätt kan förlora på det interna minnet, såsom mp3:or och appar, fota och filma lagras direkt på mitt 32GB SD minne, sedan är ju backuper (även av SD minnet) av alla slag att starkt rekommendera då ju all elektronik kan gå sönder när som helst och viktig information kan gå förlorad.

Lycka till !

Postad 08 June 2011 - 12:30

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

• 938 inlägg
  • 0

Hej,

/Fredrik

Om du kopplar in telefonen via usb till datorn när telefonen är avstängd ska masslagringsläget aktiveras på en normal n8:a. Prova detta och se om du inte får upp dem som enheter i Windows. I så fall kan du ju bara kopiera allt du vill spara till datorn.

Postad 08 June 2011 - 14:47

Fredrik Olsson
  • Fredrik Olsson
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Ajdå, låter inget vidare, du får nog dessvärre räkna med att det kan kosta om du vill att de ska rädda bilderna om det ens är möjligt, tillverkare ansvarar aldrig för eventuell sparad data, detta gäller även telefonbok och dylikt. Om det kan räddas utan nämnvärt extraarbete kan det hända att de gör det ändå, det brukade vi göra när jag jobbade med mobiltelefonservice för 10 år sedan i alla fall, men annars är det nog att slanta upp som gäller och det kan säkert bli dyrt tyvärr.

Själv sparar jag bara sånt jag lätt kan förlora på det interna minnet, såsom mp3:or och appar, fota och filma lagras direkt på mitt 32GB SD minne, sedan är ju backuper (även av SD minnet) av alla slag att starkt rekommendera då ju all elektronik kan gå sönder när som helst och viktig information kan gå förlorad.

Lycka till !

Jag var inne hos servicefirman i dag och de testade alla varianter för att rädda mina bilder men inget funkade. Sista chansen var en "flashning" vilket innebar en risk på 50/50 för mina bilder. Flashningen lyckades på så vis att telefonen faktiskt startade upp efter lite protester men tyvärr så var det interna 16GB minnet tomt (där mina bilder legat). Servicekillen anade bl.a minnesfel i telefonen då vissa ikoner samt nått orginalinstallerat program oxå försvunnit. Sen kunde hängningarna bero på värme då de skett i bilen (sol) med navigatorn igång (skärmen tänd hela tiden)och därmed även laddaren kopplad (värme från batteriet). Telefonen skickades iväg till Nokias reparationsverkstad nån stans i Europa för reparation.
Servicekillen menade att överlag har N8'an varit relativt fri från fel.

Normalt bakuppar jag en gång i veckan men just nu har det varit fullt upp och min senaste bakupp är från 9'e april så ett par hundra bilder och 20 -30 videosnuttar är borta. Kontakter mm tror jag blev bakuppade i samband med firmware uppgraderingen för ett tag sedan.

Det borde stå med stora bokstäver i manualen att man ska låta kameran spara på det externa minnet!

/Fredrik

Postad 08 June 2011 - 14:51

Fredrik Olsson
  • Fredrik Olsson
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Om du kopplar in telefonen via usb till datorn när telefonen är avstängd ska masslagringsläget aktiveras på en normal n8:a. Prova detta och se om du inte får upp dem som enheter i Windows. I så fall kan du ju bara kopiera allt du vill spara till datorn.

Tack för tippset men jag prövade detta utan framgång.
När man pluggade i USB-kabeln plingade datorn till för hittad enhet men strax efter kopplade den ur igen utan att man han uppfatta något i enhetshanteraren. Samma sak om man höll on/off-knappen inne på telefonen.
Jag bråkade en bra stund med detta och på olika datorer.

Nu blir det att köra den gamla N95'an tills N8'an dyker upp igen.

/Fredrik

Postad 08 June 2011 - 15:38

Neonknight
  • Neonknight
  • Lärjunge

• 362 inlägg
  • 0

Jag var inne hos servicefirman i dag och de testade alla varianter för att rädda mina bilder men inget funkade. Sista chansen var en "flashning" vilket innebar en risk på 50/50 för mina bilder. Flashningen lyckades på så vis att telefonen faktiskt startade upp efter lite protester men tyvärr så var det interna 16GB minnet tomt (där mina bilder legat). Servicekillen anade bl.a minnesfel i telefonen då vissa ikoner samt nått orginalinstallerat program oxå försvunnit. Sen kunde hängningarna bero på värme då de skett i bilen (sol) med navigatorn igång (skärmen tänd hela tiden)och därmed även laddaren kopplad (värme från batteriet). Telefonen skickades iväg till Nokias reparationsverkstad nån stans i Europa för reparation.
Servicekillen menade att överlag har N8'an varit relativt fri från fel.

Normalt bakuppar jag en gång i veckan men just nu har det varit fullt upp och min senaste bakupp är från 9'e april så ett par hundra bilder och 20 -30 videosnuttar är borta. Kontakter mm tror jag blev bakuppade i samband med firmware uppgraderingen för ett tag sedan.

Det borde stå med stora bokstäver i manualen att man ska låta kameran spara på det externa minnet!

/Fredrik

Det var inget vidare, då var det ungefär som jag befarade med andra ord.

Det som just slog mig var att man kanske kunde ha kommit åt bilderna med ett recovery program i datorn med telefonen ansluten via USB, det skulle jag garanterat försökt med i alla fall, ja ja nu är det lite sent att tänka på det.

Ja det kan bli ruskigt varmt i en bil, i alla fall om man inte har klima (aldrig mer bil utan klima :) ), hoppas du inte lämnar telefonen i bilen ens kortare stunder dock av en helt annan anledning nämligen stöldrisken. Jag vet inte var du bor, men här i Stockholmsområdet har man en krossad ruta på nolltid om man lämnar något som helst av värde synligt i bilen.

Jag håller med att det kunde vara bra om det står i manualen att man bör spara bilder och liknande på minneskortet, det finns ju förstås risk att det går sönder också, men risken att förlora data är nog ofantligt mycket större om man sparar det i telefonen eftersom det också förutsätter att telefonen fungerar i någon mån.

Postad 08 June 2011 - 15:50

premonitioner
  • premonitioner
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Jag har som nämnt tidigare haft exakt samma.
Helt plötsligt försvann det bara och blev bra igen.

Givetvis ska du reklamera... är ju inget att tveka på. Telefonen funkar ju inte som den ska för inte fan ska den låta illa i högtalaren ju!

Postad 08 June 2011 - 15:59

M_Persson
  • M_Persson
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Enligt min 5 åriga erfarenhet som mobil reparatör på en auktoriserad Nokia/Ericsson verkstad 1996-2001 så beror nästan alltid fel på hörkapseln på att det kommit in skräp i den som gör att det låter sprucket, ofta var det magnetiskt material, järnfilspån typ som satt fast på hörkapseln och orsakade problemet.
Jag skulle med andra ord inte tro att det egentligen är själva hörkapseln som är trasig även om det kan vara så, men på verkstaden byter man i regel hörkapseln. Med största sannolikhet går det på garanti och vi brukade fixa sånt "över disk" medan kunden väntade i mån av tid.

Det är väl inte helt omöjligt att så är fallet.
Konstigt ändock att det kommer och går.

Postad 08 June 2011 - 17:28

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0
Har kommit flertalet olika teman nu med "Anna"-ikoner på OVI-store.
Bla denna:
Postad bild

Postad 08 June 2011 - 18:27

michaelvecel
  • michaelvecel
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Nåt jag stör mig på är när man skriver lite längre mess dock inget märkvärdig. Det t är att det börjar laaaggggga otroligt mycket när man skriver. Blir fördröjning innan texten dyker upp och det är frustrerande. Varför blir det så?

Postad 08 June 2011 - 22:11

Jonrad89
  • Jonrad89
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
Nu är Ovi Store 2.08.042 ute. Bara starta ovi store så finns uppdateringen.
Nu har dom äntligen lagt in "uppdateringar" av installerade program =D

Postad 08 June 2011 - 23:47

Unregistered35091
  • Unregistered35091
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0

Äntligen! Uppdaterar 5 appar simultant just nu...

Postad 08 June 2011 - 23:48

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0

skärmdump på uppdateringen....
Mer info om ändringarna

Bifogad fil(er)

Redigerat av big_swede70, 09 June 2011 - 00:15.

Postad 09 June 2011 - 01:03

Unregistered444d4ee2
  • Unregistered444d4ee2
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0

Vad bra. Tack för tipset!

Postad 09 June 2011 - 05:12

MerBlues
  • MerBlues
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0

Vad bra. Tack för tipset!

Även jag tackar för tipset av uppdateringen av Ovi Store

Postad 09 June 2011 - 10:23

Unregistered0a756c1f
  • Unregistered0a756c1f
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0

när kommer nya uppdateringen då? inte hängt med på senaste :)

uppdateringen kommer ungefär mitten att juli.en från nokia som pratar om Anna och tid punkten. http://www.youtube.com/watch?
v=6xOqUDUdqm8#t=01m09s

Postad 09 June 2011 - 10:28

Unregistered0a756c1f
  • Unregistered0a756c1f
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0
[quote name='Johan6969' post='3307968' date='Jun 9 2011, 11:23 ']uppdateringen kommer ungefär mitten att juli.en från nokia som pratar om Anna och tid punkten. http://www.youtube.com/watch?
v=6xOqUDUdqm8#t=01m09s

Redigerat av Unregistered0a756c1f, 09 June 2011 - 10:40.

Postad 09 June 2011 - 13:49

donpipino
  • donpipino
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Min telefon har startat om sig själv två gånger senaste dygnet när jag inte ens rört den. Senast alldeles nyss, låg här bredvid mig, så startade den om bara sådär utan anledning.

Vad kan det vara för knas?

Postad 09 June 2011 - 16:49

mikko
  • mikko
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0

Min telefon har startat om sig själv två gånger senaste dygnet när jag inte ens rört den. Senast alldeles nyss, låg här bredvid mig, så startade den om bara sådär utan anledning.

Vad kan det vara för knas?

Samma hände med min förra veckan.Undrar också vad det beror på?

Postad 09 June 2011 - 18:43

donpipino
  • donpipino
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Samma hände med min förra veckan.Undrar också vad det beror på?

Vet att den startar om när den utsätts för stötar, men om den ligger still så ska den ju inte göra så :)

Postad 09 June 2011 - 20:19

mikko
  • mikko
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0

Vet att den startar om när den utsätts för stötar, men om den ligger still så ska den ju inte göra så :)

Inga stötar, den låg på soffan bredvid när det hände.

Postad 09 June 2011 - 20:35

JagVetInte
  • JagVetInte
  • Användare

• 179 inlägg
  • 0
Måste man slå in PIN koden igen när den startar om? De flesta mobiler startar om tyst när man inte ser på om de crashar på något sätt.

Postad 09 June 2011 - 20:53

donpipino
  • donpipino
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Måste man slå in PIN koden igen när den startar om? De flesta mobiler startar om tyst när man inte ser på om de crashar på något sätt.

Nej, blir bara att den startar om. Om man inte har den framme så märker man det inte.

Postad 10 June 2011 - 14:29

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0
Mycket trevlig väderapp
Länk

Postad 10 June 2011 - 16:19

MerBlues
  • MerBlues
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0

Mycket trevlig väderapp
Länk

Är är en liten review av appen:

http://www.allabouts..._Weather_HD.php

---

Och nu över till nåt annat:

Video: Nokia and Carl Zeiss – Creating the Best in Mobile Photography

http://mynokiablog.c...le-photography/

Redigerat av MerBlues, 10 June 2011 - 18:04.

Postad 10 June 2011 - 21:40

Kemi
  • Kemi
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0
Ber om ursäkt om det nämnts förut men nu finns Prisjakts app även till Symbian. Qt-baserad och verkar funka hyfsat. Har inte klurat ut hur man ska kunna använda streckkodsfunktionen ännu. Någon som vet?

http://store.ovi.com/content/113083

Postad 10 June 2011 - 21:43

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0

Ber om ursäkt om det nämnts förut men nu finns Prisjakts app även till Symbian. Qt-baserad och verkar funka hyfsat. Har inte klurat ut hur man ska kunna använda streckkodsfunktionen ännu. Någon som vet?

Den där var ju nice, må jag ju säga! Och det är inte så ofta jag säger det.

Postad 10 June 2011 - 22:34

Neonknight
  • Neonknight
  • Lärjunge

• 362 inlägg
  • 0

Stort tack för tipset, den kommer jag få nytta av.

Har inte testat mycket än, men jag irriterade mig direkt lite på att det är bara portrait läge, det som är mest jobbigt med det är att man inte har qwerty (än i alla fall).

Ja ja, man kan inte få allt, verkar kanon annars ;)

Postad 10 June 2011 - 22:44

Unregistered31511
  • Unregistered31511
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0

Ja bättre sent än aldrig. Kan det vara Qt som gjort att man fått tummen ur?
Säkert har den här tråden bidragit...?

Nyhetslänk

Nu vill vi se lite livstecken från svenska banker också tack.

Apropå appar så ska det enligt Symbianbloggen nu finnas 50000 appar till Symbian. Utbudet ökar sakta men säkert trots den hemska nyheten i februari.

Redigerat av Unregistered31511, 10 June 2011 - 22:55.

Postad 11 June 2011 - 10:31

ballepalle
  • ballepalle
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Har kommit flertalet olika teman nu med "Anna"-ikoner på OVI-store.
Bla denna:
Postad bild

Vad är det för väderwidget på denna? Vill oxå ha!

Postad 11 June 2011 - 10:56

Fredrik Olsson
  • Fredrik Olsson
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Tack för tippset men jag prövade detta utan framgång.
När man pluggade i USB-kabeln plingade datorn till för hittad enhet men strax efter kopplade den ur igen utan att man han uppfatta något i enhetshanteraren. Samma sak om man höll on/off-knappen inne på telefonen.
Jag bråkade en bra stund med detta och på olika datorer.

Nu blir det att köra den gamla N95'an tills N8'an dyker upp igen.

/Fredrik

Som tidigare nämnts så lämnade jag min tokhängda N( på servicefirman i onsdags. Servicekillen försökte ju på alla vis i världen rädda mina bilder på det interna 16GB-minnet vilket ej lyckades.
Han testade lite och anade att där dels var ett minnesmodulfel samt nått annat hårvarufel (hängningarna) som visade sig då telefonen blev varm typ i bilen med navigator igång med laddaren kopplad.
Servicekillen sa att telefonen kom att skickas till Nokias nya verstad nån stans i Europa för reparation.

Döm om min förvåning när servicefirman ringde mig i fredags förmiddag och meddelade att telefonen var klar!!.
Jag planerade om dagens arbete så jag skulle hinna dit innan de stängde.
När jag kom dit för att hämta telefonen visa det sig att "min" servicekille var ledig och en annan kille hade gjort en mjukvaruuppgradering på min telefon och att den nu var OK. Jag ställde mig frågande till detta men fick till svar att jag fick ta hem telefonen och testa. Redan efter några minuter testande hemma vid start av OVI-store hängde sig telefonen igen. Gick att få igång den igen med "hård reset eller treknapparstrycket".
Nu känns telefonen seg och okonsekvent. Jag kanske ser spöken men jag tycker att vissa menyer och funktioner inte beter sig som innan.
Jag lägger ingen krut på att lägga in lla kontakter på nytt mm utan nu ska det hårdtestas i krävande miljöer.. ;-)

/Fredrik
/Fredrik

Postad 11 June 2011 - 12:23

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0
Till dig som eftersökte väderwidget.. Mobile Shell har ju annars en trevlig väderwidget i sig som visar bra översikt..

Bifogad fil(er)

Postad 11 June 2011 - 13:27

Das Zie
  • Das Zie
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Jag har problem med att ta bort en .MKV fil (en film) från telefonen. Det står att programet är öppet och går ej ta bort när man försöker direkt på telefonen. Och när man försöker på datorn så står det att jag inte har behörighet.

Vad göra?

Postad 11 June 2011 - 15:02

bag
  • bag
  • Forumräv

• 775 inlägg
  • 0
testa att stänga av telefonen och koppla in till datorn? då kanske den går att ta bort?

har du laddat ner den direkt till telefonen?

ett annat tips kanske kan vara att köra app stop och stänga ner allt och sen försöka?

Postad 11 June 2011 - 15:03

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0
Starta om telefonen och radera direkt efter du startat den brukar också fungera.

Postad 11 June 2011 - 15:17

Das Zie
  • Das Zie
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Starta om telefonen och radera direkt efter du startat den brukar också fungera.

Så enkelt bara man vet hur man gör ;)

Tack för tipset!

Postad 11 June 2011 - 16:19

Piaggio
  • Piaggio
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Detta är mitt första inlägg på forumet och det var faktiskt N8-tråden som lockade mig hit.
Som fotograf var det i första hand kameran och USB OTG som avgjorde telefonvalet.
Jag har inte läst igenom alla inlägg i denna gigantiska tråd, så någon kan ha länkat till min videosnutt tidigare.
Här är i alla fall en videosnutt jag gjort som visar N8:ans stora fördelar med USB OTG ur fotografens synvinkel.

USB OTG med Nokia N8

Postad 11 June 2011 - 16:32

Unregisteredf5f99731
  • Unregisteredf5f99731
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Jag har problem att ta bort cnn video, aftonbladet video med säkert flera. Någon som vet vad man kan göra?

Postad 11 June 2011 - 16:47

Unregistered31511
  • Unregistered31511
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0

Detta är mitt första inlägg på forumet och det var faktiskt N8-tråden som lockade mig hit.
Som fotograf var det i första hand kameran och USB OTG som avgjorde telefonvalet.
Jag har inte läst igenom alla inlägg i denna gigantiska tråd, så någon kan ha länkat till min videosnutt tidigare.
Här är i alla fall en videosnutt jag gjort som visar N8:ans stora fördelar med USB OTG ur fotografens synvinkel.

USB OTG med Nokia N8

Ja det där var nog en av de bästa om inte den bästa USB-OTG filmen jag sett. Jag satt som en fågelholk ;)

Du hade riktigt fina prylar där till din "lilla PC".

Redigerat av Unregistered31511, 11 June 2011 - 16:50.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.