Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor
9738 svar till detta ämne
Postad 13 September 2018 - 08:38
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
@Canal Digital: Någon input?
Hej
Behöver kolla upp status på dina frågor, återkommer i början på nästa vecka.
Mvh
Niklas
Postad 13 September 2018 - 08:40
lobo
-
lobo
-
Mästare
-
-
2842 inlägg
Hej
Mvh
Niklas
Tack!
Postad 13 September 2018 - 10:30
alfista
-
alfista
-
Veteran
-
-
2230 inlägg
Hej
Repriser ska inte spelas in, jag tar gärna information vilken box och vilken serie.
ADB-boxen, "How it's made" kl 18:30 på Discovery Science, går i repris ett "oräkneligt" antal gånger ikväll och natt, boxen la glatt till allihop i listan.
Postad 13 September 2018 - 15:45
mr miyagi
-
mr miyagi
-
Användare
-
-
119 inlägg
HDR PV 5720. Inspelningsbar HD 500gig
IDOLE, spelar in på lördag också.
Postad 13 September 2018 - 23:37
STS-128
-
STS-128
-
Wannabe
-
-
30 inlägg

Stämmer inte att repriser inte spelas in! Jag följer en serie som sänds ett par gånger om dagen. Innan spelades INTE repriser in, bara ett av varje avsnitt. Nu kommer disken fyllas fortare än kvickt, eftersom varje avsnitt repriseras 2 gånger, och alla spelas in! Dessutom testade jag att stänga av serieinspelningen och starta den igen. Då fick jag ytterligare en mapp - förvirrande!
Skärpning - detta måste ni fixa genast!
Hej
Vilken serie?
Tyvärr så kommer det att bli en ny mapp för varje serie som är inspelad innan och efter 12 september. Vi har informerat om detta på vår hemsida, det går tyvärr inte att lösa så inspelningarna hamnar i samma map via två olika EPG-leverantörer.
Mvh
Niklas
500 GB box; Big Bang Theory, Kanal 5 HD
Jag var otydligt. När jag upptäckte att den lade in alldeles för många inspelningar, stängde jag av den nya Serieinspelningen (efter 2 inspelade program). Detta var efter kl 16 den 13/9. Sedan valde jag en repris som skulle sändas senare på kvällen, och valde Serieinspelning igen. Det var då jag fick en ny, 3:e mapp (det fanns ju en sedan Serieinspelningarna före kl. 16 den 3/9). Hoppas det blev tydligare! Det är en bugg att det skapas för många nya mappar med den nya EPG-leverantören, eller?
Redigerat av STS-128, 13 September 2018 - 23:54.
Postad 14 September 2018 - 10:00
alfista
-
alfista
-
Veteran
-
-
2230 inlägg

Det var då jag fick en ny, 3:e mapp (det fanns ju en sedan Serieinspelningarna före kl. 16 den 3/9). Hoppas det blev tydligare! Det är en bugg att det skapas för många nya mappar med den nya EPG-leverantören, eller?
Tror inte just det är en bugg, det beteende du beskriver har den boxen alltid haft. Varje ny serieinspelning du begär skapar en ny mapp.
Postad 14 September 2018 - 14:11
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej
Vi jobbar på att fixa problemet med att boxarna spelar in repriser och gamla avsnitt/säsonger.
Det är inte en bugg att det skapas en ny mapp, tyvärr blir det så på våra boxar när vi byter leverantör eftersom det är olika ID-nummer för varje program/serie hos den gamla och den nya leverantören, och det är det som styr mappstrukturen i boxen.
Mvh
Niklas
Postad 14 September 2018 - 14:26
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2530 inlägg
Varför finns inte alla kanalerna med i CD appen. Betalar ha fullt pris vill jag ha alla kanaler och inte till Viasat och nordiska kanaler som inte ingår. Jag betalar alltså fullt pris för en stympad produkt.
Postad 14 September 2018 - 15:57
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2810 inlägg
Varför finns inte alla kanalerna med i CD appen. Betalar ha fullt pris vill jag ha alla kanaler och inte till Viasat och nordiska kanaler som inte ingår. Jag betalar alltså fullt pris för en stympad produkt.
Ja,det är sniket av CD att inte de nordiska kanalerna ingår. Däremot ingår i mitt tycke massa annan skit som inte kan ha särskilt många tittare.
Likaså med tvillingabb. J*ä rövarpris! Hade räckt med 20-30 spänn för kortet.
Postad 14 September 2018 - 23:02
Lagom Kräsen
-
Lagom Kräsen
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Bra jobbat med nya utökade EPG programvaran !
Som alltid vid uppdatering programvara så är det inte utprovat.
Den EPG som man så stolt nu infört har milt sagt problem och även om jag bytt hårddisk från 500 till 1000Gig så blir den proppmätt på nolltid nu efter den eminenta uppdateringen.
Serieinspelningar spelas gladeligen in utan ngn som helst hänsyn till tider och repriser, bara namnet verkar vara det som styr just nu, mailat kundtjänst ingen respons.
Programmerar man inspelning på vald kanal i "tittarläge" så visas inte att inspelning är vald i EPG . (Kan visas en kort stund ibland).
Programmering av inspelning har blivit toksegt, måste vänta lång stund innan markering för inspelning läggs in, tror man att man misslyckats och gör en aktivering till så säger den konflikt när den så småningom har tagit sig tid att registrera knapptryckningarna.
Har för säkerhets skull gjort Norsk reset innan jag skrev här, har även sökt ny programvara men inget finns och hoppas verkligen att Canal Digital sätter högsta prio på att rätta till det man ställt till med !
Varför inte nergradera programvaran tills utvecklingsarbetet är avslutat och beta-testat ??
Redigerat av Lagom Kräsen, 15 September 2018 - 09:08.
Postad 15 September 2018 - 08:57
Unregistered33aea5f7
-
Unregistered33aea5f7
-
Veteran
-
-
1610 inlägg
Du menar att jag är grundlurad som köpt deras boxar för att spela in i Hd-kvalitet? Det är bara att spela in på den gamla pc-n och sedan se det på tv trots trött pc?
Jag skulle nog vilja uttrycka det så, ja. Med en kortläsare för en tvåhundring, en Sat/IP-mottagare och en gammal dator med Linux har du en komplett distribuerad TV-lösning. Nackdelarna är i huvudsak dessa
- Kräver lite kunskaper/intresse att dra igång
- Klarar inte parade kaner dvs inget för sportnördar
- Man är SOL om CD plötsligt låser alla kanaler till sina egna boxar.
Men du får en fungerande EPG via XMLTV och okrypterade inspelningar i vanligt .ts-format.
Postad 15 September 2018 - 12:13
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej
Vilka kanaler är det som du saknar?
Mvh
Niklas
Postad 15 September 2018 - 12:14
Turbo-Danne
-
Turbo-Danne
-
Forumräv
-
-
722 inlägg
Problem här oxå med inspelningar som tar me allt även repriser. Smart HD box. Suck den har funkat så bra innan och hoppade aldrig på tåget med one boxen fast jag va nära men ville inte ha problem men det fick jag nu ändå.
Lös detta snabbt CD
Postad 15 September 2018 - 12:18
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Den EPG som man så stolt nu infört har milt sagt problem och även om jag bytt hårddisk från 500 till 1000Gig så blir den proppmätt på nolltid nu efter den eminenta uppdateringen.
Serieinspelningar spelas gladeligen in utan ngn som helst hänsyn till tider och repriser, bara namnet verkar vara det som styr just nu, mailat kundtjänst ingen respons.
Programmerar man inspelning på vald kanal i "tittarläge" så visas inte att inspelning är vald i EPG . (Kan visas en kort stund ibland).
Programmering av inspelning har blivit toksegt, måste vänta lång stund innan markering för inspelning läggs in, tror man att man misslyckats och gör en aktivering till så säger den konflikt när den så småningom har tagit sig tid att registrera knapptryckningarna.
Har för säkerhets skull gjort Norsk reset innan jag skrev här, har även sökt ny programvara men inget finns och hoppas verkligen att Canal Digital sätter högsta prio på att rätta till det man ställt till med !
Varför inte nergradera programvaran tills utvecklingsarbetet är avslutat och beta-testat ??
Hej
Problemet med serieinspelningen kommer förhoppningsvis vara löst under nästa vecka.
Mvh
Niklas
Problem här oxå med inspelningar som tar me allt även repriser. Smart HD box. Suck den har funkat så bra innan och hoppade aldrig på tåget med one boxen fast jag va nära men ville inte ha problem men det fick jag nu ändå.
Lös detta snabbt CD
Hej
Det ska vi abslut göra, bör ha mer information på måndag
Mvh
Niklas
Postad 15 September 2018 - 12:25
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2530 inlägg
Hej
Hej, främst "gratiskanalerna" Sky News, DW och Al Jazeera. Ser gärna dem när man är utomlands.
Mvh
Niklas
Redigerat av Huddingebo, 15 September 2018 - 12:27.
Postad 15 September 2018 - 12:33
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej
Hej, främst "gratiskanalerna" Sky News, DW och Al Jazeera. Ser gärna dem när man är utomlands.
Mvh
Niklas
Hej
Sky news och Al Jazeera är free to air kanaler och ingår inte i våra paket eftersom de kanalerna kan ses utan programkort, dock lite osäker på hur det ser ut med DW. Ska undersöka saken på måndag.
Mvh
Niklas
Postad 15 September 2018 - 16:11
mr miyagi
-
mr miyagi
-
Användare
-
-
119 inlägg
Eldebrink...Nätadappter en klasiker😊😊
Ja den har dom kört med flera ggr till mig och varje gång är man säker på att inte det löser problemet, och det har det inte gjort heller. Onödigt också att kasta ut dom pengarna helt i sjön från CD sida.
Bättre att lägga pengarna på utbildning och tekniks genomgång av apparaterna samt själva studera apparaterna som funkar så där...lära sig att lyssna på kunden och själva PROBLEMET.
Postad 16 September 2018 - 21:28
homery
-
homery
-
Lärjunge
-
-
416 inlägg
Inte för att d e nå viktigt men nu fungerar inte epg på vh1 classic,står bara no program. Sabba inte smart boxen nu åxå, den har funkat felfritt i 2 år snart!
Redigerat av homery, 16 September 2018 - 21:29.
Postad 17 September 2018 - 07:30
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Inte för att d e nå viktigt men nu fungerar inte epg på vh1 classic,står bara no program. Sabba inte smart boxen nu åxå, den har funkat felfritt i 2 år snart!
Hej Homery
Jag ska undersöka problemet med VH1 Classic, detta har inget med HD-Box Smart att göra, och vi ska självklart lösa problemen som vi har med EPGn.
Mvh
Niklas
Postad 17 September 2018 - 14:18
kenta2
-
kenta2
-
Forumräv
-
-
900 inlägg
Till CD supporten - Ni lär snart ha väldigt många inlägg om detta om det inte är något som rättar till sig innan de flesta hunnit försöka följa nedanstående instruktioner.
Fick ett mail idag av Canal Digital om nya inloggningsrutiner hos C More om att det inte längre går att logga in på C More med Canal Digital Parabol operatörs-ID och lösenord. Istället anger CD att jag skall gå till C Mores inloggningssida och följa stegen under fliken logga in med operatörsuppgifter.
Nu blev det moment 22.
Att följa stegen under fliken logga in med operatörsuppgifter är ju precis det som inte längre går att göra!
Jag är bara utestängd från att se det jag betalar för. Det står info om hur jag skapar ett nytt operatörskonto som skall aktiveras, men när jag följer länken så hamnar jag på CD och jag har ett konto.
När jag fyller i mitt nuvarande användarnamn och lösen med Canal Digital Parabol vald så funkar INTE alternativet "anslut till C More" istället får jag "felaktiga uppgifter" som svar. Jag testar att logga in på CDs mina sidor med detta ID och lösen och det fungerar fint då.
Jag sökte djupt in i C Mores supportsidor och där fanns en beskrivning som ju INTE fungerar.
https://www.cmore.se...categoryId=3246
Redigerat av kenta2, 17 September 2018 - 14:31.
Postad 17 September 2018 - 14:36
kenta2
-
kenta2
-
Forumräv
-
-
900 inlägg
Nu verkar någon ha reagerat på C More och detta "anslut till C More" är borta och istället är gamla "logga in" insatt i stället.
Dvs nu fungerade det att logga in SOM VANLIGT.
Dvs den nya helt dysfunktionella instruktionen/rutinen verkar vara (tillfälligt?) bortplockad.
Postad 17 September 2018 - 20:07
Vilo
-
Vilo
-
Lärjunge
-
-
421 inlägg
Otroligt dålig bild på SVT 1 nu, På Spåret: Tävlingsextra. Även Timjan, Tupp & Tårta på torsdagar ser ut som sändningar från de lokala nyheterna.
Postad 17 September 2018 - 21:56
junkan
-
junkan
-
Guru
-
-
5321 inlägg
Jag har gett upp sattellit nu och kör enbart Apple-TV appen som numera funkar grymt bra.
Postad 17 September 2018 - 22:34
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Nu verkar någon ha reagerat på C More och detta "anslut till C More" är borta och istället är gamla "logga in" insatt i stället.
Dvs den nya helt dysfunktionella instruktionen/rutinen verkar vara (tillfälligt?) bortplockad.
Hej
Det stämmer att det blev något problem när man skulle koppla över sitt konto till C More och därför rullades allt tillbaka tillfälligt till den gamla lösningen.
Mvh
Niklas
Postad 18 September 2018 - 08:14
alfista
-
alfista
-
Veteran
-
-
2230 inlägg
Verkar ha skett någon omläggning nu i dagarna, några av TV4-kanalerna hade ramlat ur favoritlistan på min ADB-box.
Postad 18 September 2018 - 08:56
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Verkar ha skett någon omläggning nu i dagarna, några av TV4-kanalerna hade ramlat ur favoritlistan på min ADB-box.
Hej
Fungerade det bra att lägga till kanalerna på nytt? Det ska inte ha skett någon förändring på några kanaler som påverkar favoritlistan, vi har inte haft några samtal om detta så måste vara något tillfälligt problem på din box.
Mvh
Niklas
Redigerat av Allente Sverige, 18 September 2018 - 08:56.
Postad 18 September 2018 - 09:11
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej
Om ni använder vår app till iOS (iPhone, iPad och Apple-TV) och uppdaterar till nya iOS 12 så kommer undertexten inte vara korrekt synkad. Detta kommer att bli löst i nästa uppdatering från apple.
Det är inte allt innehåll som påverkas av detta, men vill passa på att informera er om detta om någon tänkt uppdatera till iOS 12 och använder vår app.
Mvh
Niklas
Postad 18 September 2018 - 09:38
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej
Nu fungerar det att koppla över Canal Digital kontot till C More. För att koppla över kontot behövs kundnummer och postnummer som är registrerat hos Canal Digital.
När du loggar in med kundnummer och postnummer så får du välja användarnamn (mail) och nytt lösenord direkt hos C More.
Mvh
Niklas
Postad 18 September 2018 - 10:13
alfista
-
alfista
-
Veteran
-
-
2230 inlägg
Fungerade det bra att lägga till kanalerna på nytt? Det ska inte ha skett någon förändring på några kanaler som påverkar favoritlistan, vi har inte haft några samtal om detta så måste vara något tillfälligt problem på din box.
Skumt, jag har inte pillat på favoritlistan på ett bra tag så jag kan inte ha plockat bort dem av misstag. Det gick fint att lägga in dem på nytt, kollade dock aldrig om jag fick bild på dem.
Postad 18 September 2018 - 10:29
Saturnus
-
Saturnus
-
Veteran
-
-
2126 inlägg
Jag får ”Gen Error” när jag försöker lägga till en serieinspelning via appen. Det är andra gången detta händer. Måste spela in direkt via boxen för att få till det.
Kan man logga ur appen och logga in igen eller något för att få igång detta igen? Börjar redan bli lite trött på det här, i synnerhet som jag har två välfungerande smartboxar med HD som nu inte tillåts vara bra längre. Har sagt upp mitt avtal till siste oktober, så får vi se om problemen blir bättre eller sämre. Kanske blir en förlängning, eller så får Telia chansen.
Postad 18 September 2018 - 10:33
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Jag får ”Gen Error” när jag försöker lägga till en serieinspelning via appen. Det är andra gången detta händer. Måste spela in direkt via boxen för att få till det.
Kan man logga ur appen och logga in igen eller något för att få igång detta igen? Börjar redan bli lite trött på det här, i synnerhet som jag har två välfungerande smartboxar med HD som nu inte tillåts vara bra längre. Har sagt upp mitt avtal till siste oktober, så får vi se om problemen blir bättre eller sämre. Kanske blir en förlängning, eller så får Telia chansen.
Hej
Det fungerar just nu tyvärr endast att programmera singelinspelningar via våran app, har du möjlighet att testa om det fungerar?
Väntar på status hur nära vi är en lösning på att det ska gå programmera serieinspelning via appen igen.
Mvh
Niklas
Postad 18 September 2018 - 13:10
Saturnus
-
Saturnus
-
Veteran
-
-
2126 inlägg
Hej
Det fungerar just nu tyvärr endast att programmera singelinspelningar via våran app, har du möjlighet att testa om det fungerar?
Väntar på status hur nära vi är en lösning på att det ska gå programmera serieinspelning via appen igen.
Mvhj
Niklas
Singelinspelning via app fungerar. Inte för att vara negativ, men det blir lite märkligt när ni ber kunderna göra om alla sina serieinspelningar och så fungerar det inte via appen. Hoppas det löser sig snart så vi får tillbaka all funktionalitet.
Postad 18 September 2018 - 14:05
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Singelinspelning via app fungerar. Inte för att vara negativ, men det blir lite märkligt när ni ber kunderna göra om alla sina serieinspelningar och så fungerar det inte via appen. Hoppas det löser sig snart så vi får tillbaka all funktionalitet.
Hej
Ja det blev tyvärr fel från vår sida där.
Vi jobbar på att lösa problemet, hör av mig så fort jag har mer information.
Mvh
Niklas
Postad 18 September 2018 - 20:56
Unregistered60934ca9
-
Unregistered60934ca9
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Är det fler än jag som inte kan logga in på Canal Digital appen (IOS)?
Postad 18 September 2018 - 21:04
Crazyberra
-
Crazyberra
-
Lärjunge
-
-
401 inlägg
Nix, kommerinte in via paddan!
Postad 18 September 2018 - 21:11
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej
Det är just nu problem med inloggningen till playtjänsten och vi jobbar för fullt med att fixa problemet.
Apple TV, iPhone/iPad, Android och Webb är det plattformar som inte fungerar just nu.
Mvh
Niklas
Redigerat av Allente Sverige, 18 September 2018 - 21:12.
Postad 18 September 2018 - 21:11
Unregistered60934ca9
-
Unregistered60934ca9
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Kanon nu när man vill se Champions league
Postad 18 September 2018 - 21:41
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej
En tillfällig lösning är att byta lösenord på min sida på www.canaldigital.se och sedan logga in på nytt.
Uppdatering: Går inte att starta innehåll efter jag lyckats logga in på nytt.
Mvh
Niklas
Redigerat av Allente Sverige, 18 September 2018 - 21:49.
Postad 18 September 2018 - 21:45
mr miyagi
-
mr miyagi
-
Användare
-
-
119 inlägg
REPRISER inspelningar gör så att det blir konflikter och så sitter man med massa icke inspelat matreal.!!!
Lös detta NU!!! Snälla
Postad 18 September 2018 - 21:59
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej
Nu verkar det fungera att logga in igen och spela upp innehåll (webb och iOS) testat.
Mvh
Niklas
Postad 19 September 2018 - 08:37
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2530 inlägg
Ett uppslag till CD:s boxutvecklare. Lägg en strömbrytare i fronten på boxen, för att krypa och leta en strömbrytare på sladden är bara jobbigt och tror att jag varit tvungen att bryta strömmen på i snart sagt alla oxar jag haft sedan första HD-boxen 2006.
Redigerat av Huddingebo, 19 September 2018 - 08:38.
Postad 19 September 2018 - 09:09
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
REPRISER inspelningar gör så att det blir konflikter och så sitter man med massa icke inspelat matreal.!!!
Lös detta NU!!! Snälla
Hej
Förstår att det ställer till problem och ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Vi jobbar på att lösa problemet men har ingen information just nu när problemet kommer att vara löst. Vad använder du för box? En eller två tuners på boxen?
Mvh
Niklas
Postad 19 September 2018 - 09:38
mr miyagi
-
mr miyagi
-
Användare
-
-
119 inlägg
Två tuners. "Gamla svarta boxen" 500 gig HD. ADB
Postad 19 September 2018 - 11:44
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7299 inlägg
Du hade antagligen dom gamla kanalerna i MPEG2 i favoritlistan.
Dom stängdes ner den 30 Aug.
Postad 19 September 2018 - 12:56
somoene2
-
somoene2
-
Veteran
-
-
1989 inlägg
Ett uppslag till CD:s boxutvecklare. Lägg en strömbrytare i fronten på boxen, för att krypa och leta en strömbrytare på sladden är bara jobbigt och tror att jag varit tvungen att bryta strömmen på i snart sagt alla oxar jag haft sedan första HD-boxen 2006.
Haha.
jag känner igen det där.
Den enda boxen som fungerar och har fungerat klanderfritt sedan jag köpte den för x-antal år sedan är min VuDuo2.
Fick ringa till CD för någon vecka sedan då kortet vägrade uppdatera i den och person i andra änden kallade den för "fulbox"
Jag kunde inte ta det utan fick läxa upp honom duktigt om att inte spy galla över andra innan man har något eget som ens kan kallas för box.
Han bad om ursäkt efter det 
Postad 19 September 2018 - 15:54
lobo
-
lobo
-
Mästare
-
-
2842 inlägg
Hej
Mvh
Niklas
@Canal Digital: Nu har början av veckan passerat....
Postad 19 September 2018 - 16:26
alfista
-
alfista
-
Veteran
-
-
2230 inlägg
Du hade antagligen dom gamla kanalerna i MPEG2 i favoritlistan.
Dom stängdes ner den 30 Aug.
Inte alldeles omöjligt. Jag kan inte svära på när de ramlade bort, men det var definitivt mindre än en vecka sen.
Postad 19 September 2018 - 19:06
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5774 inlägg
Verkar inte gå att lägga till Viasat sport på hemsidan och kundesevice har stängt:
Oväntat fel
Något gick snett. Just nu kan inte innehållet visas. Prova igen eller kontakta kundservice.
Postad 20 September 2018 - 12:07
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
@Canal Digital: Hur kommer appen att utvecklas och kommer ni att erbjuda rena ”streaming” abonnemang inom en snar framtid. Marknaden för mottagning via parabol måste väl ändå ha haft en kraftigt nedåtgående trend under en tid nu?
Önskelista (appen)
* Möjlighet att skapa listor alt. ordna kanaler samt gömma ointressanta sådana i kanalvyn.
* EPG
* Textning på de ”nordiska” kanalerna
* Inspelning, utanför er kontroll säkert men hade varit sjyst att spela in till iCloud 
* 4K
* Hyra film direkt via appen samt lösa in vouchers
Hej
Har tyvärr ingen ny information just nu på dina frågor. Har tagit dina önskemål vidare sedan tidigare till ansvariga.
Om man vill tex se en hyrfilm på apple-tv så kan man hyra filmen på go.canaldigital.se och sedan starta den på sin Apple-TV. Hyrfilm finns endast tillgängligt på våra boxar, webben och i android just nu.
Mvh
Niklas
Verkar inte gå att lägga till Viasat sport på hemsidan och kundesevice har stängt:
Oväntat fel
Något gick snett. Just nu kan inte innehållet visas. Prova igen eller kontakta kundservice.
Hej
Jag ska kolla upp detta och se om det fortfarande är problem. Kundservice öppettider är 08:00 - 21:00 måndag - lördag & 10:00 - 19:00 söndagar.
Mvh
Niklas
Postad 22 September 2018 - 10:46
Legion
-
Legion
-
Beroende
-
-
1029 inlägg
@CD För ett bra tag sen togs uppgiften om vilken bindningstid man har bort från mina sidor, jag vill minnas att det lovades från er sida att det skulle återkomma. Jag har letat men hittar inget, mina sidor upplever jag tyvärr som röriga och svårnavigerade.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|