Postad 10 November 2006 - 15:31
Se till att svara rätt bara så är det din tur.Är det ok om jag vill köra nästa
(när denna är klar givetvis)
Postad 10 November 2006 - 15:41
Haha, bra jobbat!!!
Här har vi den: THE DEATH MACHINE!
Bifogad fil(er)
Postad 10 November 2006 - 15:43
Jag har inte sett den, men jag gillar Norrington. Hoppas han dyker upp med något vetting snart
Ok, jag kommer att köra vidare. Ny bild kommer ASAP!!!
STAY TUNED!
EDIT: jag är på jobbet just nu, men kommer hem om någon timme. Hoppas ni kan hålla ut ett tag?
Redigerat av Cameron, 10 November 2006 - 15:45.
Postad 10 November 2006 - 15:48
Postad 10 November 2006 - 16:14
Ta nån lite mer populärare film nästa gång kanske, roligare med svårare bilder och man kanske har sett filmen än nån film som man aldrig ens hört talas om.
Postad 10 November 2006 - 16:23
Postad 10 November 2006 - 16:57
Postad 10 November 2006 - 17:02
Nej, har tillräckligt o kolla på så jag behöver inte börja kolla på alla okända filmer jag aldrig talas om förut.
Haha luktar jag en dålig förlorare eller en kille på lite dålig humör?
Och för att svara på ditt förra inlägg på blev bilderna gradvis mer och mer talande. Du såg väl den sista bilden som jag postade efter det var löst? Jag hade blivit MYCKET MYCKET förvånad om ingen här inne hade kommit på det då.
Cheers mate
Redigerat av Sph1nx, 10 November 2006 - 17:05.
Postad 10 November 2006 - 17:47
Lycka till!
Postad 10 November 2006 - 18:46
The Beach :-P
Fel
Ledtråd. Det är en icke Engelskspråkig film.
Redigerat av Cameron, 10 November 2006 - 18:47.
Postad 10 November 2006 - 21:23
Nej, har tillräckligt o kolla på så jag behöver inte börja kolla på alla okända filmer jag aldrig talas om förut.
Haha luktar jag en dålig förlorare eller en kille på lite dålig humör?Vad är vitsen med en quiz eller tävling om den inte bjuder på lite utmaning emellanåt??
Och för att svara på ditt förra inlägg på blev bilderna gradvis mer och mer talande. Du såg väl den sista bilden som jag postade efter det var löst? Jag hade blivit MYCKET MYCKET förvånad om ingen här inne hade kommit på det då.
Cheers mate
Mitt första inlägg var varken eller, men när nån påstår att jag borde se fler filmer pga nån B-film som jag aldrig talas om så tycker jag det var ganska onödigt påhopp och blev lite sur.
Men det har ingenting med själva bilderna o göra det jag pratade om, vi var inne på teman lite tidigare i tråden, var nån som postade 20 bilder från The Matrix innan nån tog den, tycker väl det är roligare med sånna bilder än bilder från en film som jag såg sen andra-tredje bilden du postade att jag aldrig har sett filmen, och då har jag ingen chans att gissa filmens namn heller och då känns det meningslöst.
Postad 10 November 2006 - 23:01
Insomnia?
Tyvärr också fel.
Här kommer en bild till. Bjussar även på en ny ledtråd: Filmen är Rysk.
Om ingen grejar det nu, är det inge skoj längre. Jag vill inte vara den som pajjar den här leken...
Lycka till!
Postad 10 November 2006 - 23:14
Men det har ingenting med själva bilderna o göra det jag pratade om, vi var inne på teman lite tidigare i tråden, var nån som postade 20 bilder från The Matrix innan nån tog den, tycker väl det är roligare med sånna bilder än bilder från en film som jag såg sen andra-tredje bilden du postade att jag aldrig har sett filmen, och då har jag ingen chans att gissa filmens namn heller och då känns det meningslöst.
[/quote]
Det e ju synd för dig i så fall, ska man bara posta bilder som alla här inne sett har man inte många filmer kvar att röra sig bland.
Fan kan man inte slippa sånt här folk i trådar som denna iallafall???
Va glad nu o gissa rätt på den omöjliga ryska filmen
Ryska filmen, är det NIGHT WATCH?
Postad 10 November 2006 - 23:22
Va glad nu o gissa rätt på den omöjliga ryska filmen
![]()
![]()
![]()
Ryska filmen, är det NIGHT WATCH?
Nein! Sorry
Ny ledtråd: Filmen är från 2003.
Ny bild:

Kör hårt!
Postad 10 November 2006 - 23:57
Det e ju synd för dig i så fall, ska man bara posta bilder som alla här inne sett har man inte många filmer kvar att röra sig bland.
Fan kan man inte slippa sånt här folk i trådar som denna iallafall???
Du verkar ju inte vilja förstå vad jag menar och eftersom du börjar med personliga påhopp, som är väldigt onödigt då jag bara uttryckte min mening och tror att fler säkert tycker samma sak, så lägger jag ner denna diskussionen för min del iaf.
Postad 11 November 2006 - 01:24
Du verkar ju inte vilja förstå vad jag menar och eftersom du börjar med personliga påhopp, som är väldigt onödigt då jag bara uttryckte min mening och tror att fler säkert tycker samma sak, så lägger jag ner denna diskussionen för min del iaf.
BRA!
Jag förstod precis vad du menade.
Redigerat av Sph1nx, 11 November 2006 - 01:24.
Postad 11 November 2006 - 08:57
Vozvrashcheniye (Återkomsten)
Regi:Andrei Zvyagintsev
THAT IS CORRECT!!! CONGRATS!
Bra där! Det var som sagt inte det lättaste. Grymt bra film för övrigt.
http://www.imdb.com/title/tt0376968/
Din tur dåra
Redigerat av Cameron, 11 November 2006 - 08:59.
Postad 13 November 2006 - 13:23
Nån ser nog ganska lätt vilken film det är.
Postad 13 November 2006 - 14:34
Haha luktar jag en dålig förlorare eller en kille på lite dålig humör?Vad är vitsen med en quiz eller tävling om den inte bjuder på lite utmaning emellanåt??
Cheers mate
Mitt första inlägg var varken eller, men när nån påstår att jag borde se fler filmer pga nån B-film som jag aldrig talas om så tycker jag det var ganska onödigt påhopp och blev lite sur.
Det var jag som lade upp "tema bilderna" på matrix, och även forest gump verkar som det var poppis, tycker lite smått som dig att nån b-film som ca 4 pers har sett kan bli lite halvsvårt att lista ut om bilden inte är från eftertexterna eller nått så man kan söka IMDB på skådisarna....
får försöka knäcka den här så kan jag lägga upp en ny "lätt film"....
Ps. det var jag som gav bort min rätta gissning till Sph1nx... får väl ångra det nu då
Postad 13 November 2006 - 22:34
Postad 14 November 2006 - 11:56
Hardnose har rätt, det är Ewan i SW: Episode 3.
Hade tänkt o lägga upp dessa ögon härnäst om ingen hade tagit den
Bifogad fil(er)
Postad 14 November 2006 - 12:59
Här kommer nästa film:
Bifogad fil(er)
Postad 15 November 2006 - 01:52
snapshot20061115014905.jpg 35.46K
105 Antal nerladdningar
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning