Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *

9082 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 April 2010 - 14:12

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

kom på två saker till som jag förändrat och som kan ha påverkat batteritiden positivt.

1. ändrade så att den jämt kör 3g och inte pendlar mellan 3g och 2g.
2. bytte nätverk från östkraft (varför stod den på det??) till telia (som jag har som operatör).

batteri kvar just nu: 51 %. och då har jag kört musikspelaren i ca 3 timmar i tillägg till det jag gjorde i morse.

Hur ställer man in konstant 3g?

Förresten, i widgeten där man kan stänga av och på bluetooth, Wifi och ljud finns det en symbol med en antenn, tredje från vänster. Vad innebär den knappen? Har stängt av och på den men märker ingen skillnad.

Postad 10 April 2010 - 14:20

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0

Förresten, i widgeten där man kan stänga av och på bluetooth, Wifi och ljud finns det en symbol med en antenn, tredje från vänster. Vad innebär den knappen? Har stängt av och på den men märker ingen skillnad.

GPS.

Postad 10 April 2010 - 14:44

lurane
  • lurane
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0

Inställningar -> Samtalsinställningar -> Trådlösa styrenheter -> Mobila nätverk -> Nätverksläge

den andra inställningen jag nämnde, den om operatör, kan ni glömma. ser nu att det var i dialogen för hämtning av automatiska internetinställningar jag var inne och pillade. :D

Postad 10 April 2010 - 15:10

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Lite luskande på nätet visar att dessa tjänster är Android systemtjhänster (finns på alla Androider) och ser inte ut att ha någon direkt koppling till Moxier. Sync Feeds låter som något RSS relaterat. Checkin verkar vara en tjäns som samlar in diverse statistik och annan info. Bl.a. påstås den hålla koll på programvaruuppdateringar för installerade appar och ev. OTA.

Kanske kan ge en hint om var du skall påbörja din felsökningssession.

Jo, jag tänkte mer om någon annan kunde kolla i samma program om de hade samma CPU-användning. Har inte alla X10or det så lär jag behöva få en ny. Har alla X10or det så kanske det inte gör speciellt stor skillnad alls med tanke på hur länge vissa kan ha sina telefoner igång!

Postad 10 April 2010 - 15:13

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

GPS.

Tackar!

@ Lurane - Inställd på "endast WCDMA" nu, får se om det blir några skillnader.

Angående min egen fråga tidigare om andra mailklienter så hittade jag k-9 Mail som fungerar perfekt. Mer eller mindre standardklienten men med ytterligare alternativ och inga anslutningsproblem.

Postad 10 April 2010 - 16:57

mickepet91
  • mickepet91
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Pga. en liten fadäs så lyckades jag formatera minnes kortet innan jag kopplade in telefonen till min dator. Hur mycket förlorade jag förutom "PC Companion" och ur får man tag i den igen?

Postad 10 April 2010 - 17:21

Papazian
  • Papazian
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0
Finns där någon app som håller koll på ens ring- och messkostnader? Att man skriver in sin samtalstaxa och dyl och så kan man kolla hur mycket man har spenderat? (Tänker mig som typ 3g watchdog) Finns där något sånt?

Postad 10 April 2010 - 17:42

thestaar
  • thestaar
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0

Finns där någon app som håller koll på ens ring- och messkostnader? Att man skriver in sin samtalstaxa och dyl och så kan man kolla hur mycket man har spenderat? (Tänker mig som typ 3g watchdog) Finns där något sånt?

######r det hade vatt perfekt ju!

Postad 10 April 2010 - 17:51

rodak
  • rodak
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Jo, jag tänkte mer om någon annan kunde kolla i samma program om de hade samma CPU-användning. Har inte alla X10or det så lär jag behöva få en ny. Har alla X10or det så kanske det inte gör speciellt stor skillnad alls med tanke på hur länge vissa kan ha sina telefoner igång!

Hade samma CPU användning med det programet.

Men jag gjorde en factory reset på min telefon imorse, var trött på batteritiden och tänkte börja om från början och se om det eventuellt blev bättre. Och det blev det.
Nu är det 3 timmar o 55 minuter sedan laddning och jag har 92% av batteriet kvar.
Helt annorlunda. För innan drog den 10 procent i timmen.

Ska dock tillägga att mobilen är helt ren nu.
Inte installerat några apps. Bara syncat mina kontakter och konfiguerat mitt google account.

Har inte konfiguerat timescape eller automatisk sync av mail eller någonting annat.
Pratat i mobilen 2min och 36sekunder. Skickat cirka 15 sms.

Ska ta det väldigt steg för steg nu och bara installera ett program åt gången och se om man kan hitta boven i dramat.

Ska dock börja med att konfiguera timescape och sync av mail och se om det påverkar batteritiden.

Edit: Kom på att jag visst hade installerat ett program. och det är jonas "htc keyboard"
Edit2: Astro filemanager hade jag visst också :D

Redigerat av rodak, 10 April 2010 - 17:58.

Postad 10 April 2010 - 18:07

jlarsson1978
  • jlarsson1978
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Har tänkt köpa en strömadapter till bilen. Har kollat in den här som verkar riktigt schjyst:
http://www.kjell.com...00000,494000000

Undrar bara om det räcker med 650 mA?

Var hos Kjell och Co idag och den visade sig vara 1000 mA så jag köpte den. Satt läckert i bilens cigarettuttag. Det fungerade dock inte av någon anledning. Kopplar in med originalsladden men får ingen laddikon i luren. Någon som vet vad det beror på? Den kör på 5 volt och max 1000 mA.

Redigerat av jlarsson1978, 10 April 2010 - 18:13.

Postad 10 April 2010 - 18:19

BruteBonk
  • BruteBonk
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Var och klämde på X10'an idag. Trodde inte den skulle vara så stor som den är.
Går ju inte att knalla omkring med en sån baddare i fickan.

Postad 10 April 2010 - 18:48

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Var hos Kjell och Co idag och den visade sig vara 1000 mA så jag köpte den. Satt läckert i bilens cigarettuttag. Det fungerade dock inte av någon anledning. Kopplar in med originalsladden men får ingen laddikon i luren. Någon som vet vad det beror på? Den kör på 5 volt och max 1000 mA.

Tja, som jag skrivit innan i den här tråden så funkar inte telefonen med alla laddare. Det är bara att prova och se helt enkelt.

Hahaha! Har du annat som tar mer plats eller? :D Grejen är att inte ha supertajta jeans. Då glider den lätt ner i fickan!

Postad 10 April 2010 - 19:17

ananda
  • ananda
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Har kommit en ny uppdatering, någon som vet vad den innehåller?

Postad 10 April 2010 - 19:48

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Drog också in "Jonas htc tangentbord" Det är rena drömmen att skriva med. ÅÄÖ behöver man ju nästan aldrig då orden dyker upp ändå i listan. Ljusår snabbare än orginalet. Bockar och tackar

Postad 10 April 2010 - 19:55

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Min buggade lite förut som jag tror kan vara en anledning till dålig batteritid: skärmen stängde aldrig av sig i vänteläge utan den ville hela tiden att jag skulle swipea för att läsa upp trots att jag tryckte på powerknappen. Löste sig med en reboot.
Edit: stavfel. Inte konfat Jonas tbord riktigt än :-P

Redigerat av mornn, 10 April 2010 - 19:58.

Postad 10 April 2010 - 20:03

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0

Vilket skärmskydd tycker ni är bäst? Jag testade att byta till Invisible Shield men tycker det är alldeles för gummi-aktigt och bromsar upp fingret. Måste säga att jag föredrar originalskyddet, som dessutom är snyggare då det täcker hela skärmen och är mer jämnt och blankt i ytan (precis som skärmen).

Om det är någon som har ett originalskydd över så är jag intresserad!

+1 som fan.
Mitt anti glare från eBay gör så att fingret glider som en dröm. Typ som orginal, problemet är att den sitter ganska dåligt och är ful som fan.

Redigerat av mornn, 10 April 2010 - 20:07.

Postad 10 April 2010 - 20:07

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Någon som vet vad detta är för uppdatering?

Postad 10 April 2010 - 20:07

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Jag har ingen ny uppdatering enligt PC Companion. :D Har .16 själv sååå...

Postad 10 April 2010 - 20:20

ananda
  • ananda
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
har 16 jag med, men först ville PC companion uppdatera sig själv, sen stod det att det fanns en update när jag kopplade i luren. Men jag installerade från det andra programmet Update Service så det kanske är en bug? :D

Postad 10 April 2010 - 20:49

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

mitt svenska tangentbord har "försvunnit". vad jag än andrar inställningarna till så är det engelskt tangentbord och ordlista.
Har även laddat ner skandinaviskt tangentbord från market men det gjorde ingen skilnad.

Vad ska jag görra?

Tryck i textfältet ett tag och välj indatametod.

Postad 10 April 2010 - 21:09

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Tråkigt. Känns att batteriet knappt håller en dag och jag kan inte ta wcdma only eftersom jag bara har gsmtäckning i min lägenhet. Fan Jonas tangentbord <3.

Musik i typ 1-2 timmar via blåtand. Inget WiFi men typ 30 min youtube . Började använda den vid ett idag. Nu har jag 30% kvar. Inga samtal men drygt 5 sms och buggande skärm som var på.

Redigerat av mornn, 10 April 2010 - 21:16.

Postad 10 April 2010 - 21:14

ananda
  • ananda
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Ska inte Android känna av vilka program man använder ofta och på så sätt "lära sig" hur man använder systemet och döda processer själv? Vissa säger att man inte behöver någon taskmanager utan OSet kommer med tiden att optimera sig själv och på så sätt förlänga bateritid genom att optimera resurser.

Postad 10 April 2010 - 21:15

thestaar
  • thestaar
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
måste bara berömma mw600, vilken räckvidd asså, kan röra mig runt lägenheten utan störningar även på jobbet kan ja ränna rundor runt maskinen osv :D, kunde även gå in på toaletten som är ca 20m bort, fast när ja stängde dörren så bröts det :)

Postad 10 April 2010 - 21:23

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

har 16 jag med, men först ville PC companion uppdatera sig själv, sen stod det att det fanns en update när jag kopplade i luren. Men jag installerade från det andra programmet Update Service så det kanske är en bug? :D

Nope. Finns inte i något av programmet för mig!

Postad 10 April 2010 - 21:54

thestaar
  • thestaar
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
haha vilket hån mot x10 ägare

Sälj din mobil till oss typ:

http://www.envirofon...10/details.aspx

bra pris :D

Postad 10 April 2010 - 22:23

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0

Ska inte Android känna av vilka program man använder ofta och på så sätt "lära sig" hur man använder systemet och döda processer själv? Vissa säger att man inte behöver någon taskmanager utan OSet kommer med tiden att optimera sig själv och på så sätt förlänga bateritid genom att optimera resurser.

I princip är det så. En applikation som syns på skärmen är den applikation som exekveras. Alla andra applikationer som ligger i bakgrunden sover och tar ingen CPU kraft. Applikationer som behöver köra något i bakgrunden (t.ex. ladda ner en fil) startar så kallade "services" (tjänster) som kan köra medan appen sover. Det är sådanna "services" som pga. buggar ibland kan löpa amok och alldrig sluta exekvera varpå man måste ta död på den manuellt.

När mer minne behövs tas det från en av de sovande bakgrundsapparna enligt ordningen, minst använd dödas först.

Folk som använder enklare task managers som taskkill brukar endast kunna se laddade appar/tjänster och antar att alla dessa kontinuerligt kör i bakgrunden vilket inte är fallet.

Finns lite mer beskrivet härom du orkar läsa

http://developer.and...ndamentals.html

Redigerat av twintin, 10 April 2010 - 22:28.

Postad 10 April 2010 - 22:23

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0

haha vilket hån mot x10 ägare

Sälj din mobil till oss typ:

http://www.envirofon...10/details.aspx

bra pris :D

Visserligen inte relevant någonstans. Skitsida som erbjuder skitpriser för allt. Wow, "Anders260 jag köper din X10a för 100 kr" AMAGAD, VILKET SKITPRIS. MÅSTE JU BETYDA ATT DEN ÄR VÄRD 100 KR!!!11

"Barilla, du får 10 kr för din N1" OMG N1AN ÄR BARA VÄRD TIO KRONOR. VILKET HÅN MOT EN MOBIL....

Postad 10 April 2010 - 22:29

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

"Barilla, du får 10 kr för din N1" OMG N1AN ÄR BARA VÄRD TIO KRONOR. VILKET HÅN MOT EN MOBIL....

HAHA! :D Det fick mig att skratta!

Postad 10 April 2010 - 23:33

lurane
  • lurane
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0
efter en dag med experimenterande med batteritiden faller jag nog ändå för teorin ovan att android stabiliserar sig till slut, samtidigt som batteriet blir bättre och bättre under de första tio laddningarna. provade att gå tillbaka till 2G/3G och det gör ingen synbar skillnad i Battery Graph som är en utmärkt app för att se batteriåtgången över tid. dock kanske detta beror på mycket var man befinner sig, jag vet inte.

går jag in i appen JuiceDefender och klickar på Help längst ner till vänster står det i alla fall att appen gett mig x1,75 längre batteritid senaste 48 timmarna så visst har nog även den gett sitt till, om man nu kan lita på siffrorna ...

EDIT: upptäckte nu att JuiceDefender har en syskon-app med batterigraf. kan laddas hem direkt från market eller från market genom JuiceDefender (en ikon längst ner till höger). appen heter JuicePlotter.

Redigerat av lurane, 10 April 2010 - 23:51.

Postad 10 April 2010 - 23:52

sean.wiklund
  • sean.wiklund
  • Veteran

• 2179 inlägg
  • 0

Har du en X10 i fickan eller är du bara glad att se mig? :D

Postad 11 April 2010 - 01:25

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Har du en X10 i fickan eller är du bara glad att se mig? :D

Hahaha! Vafan... :D

Och om någon undrar så gjorde jag en factory reset på min telefon och nu är batteritiden rätt mycket bättre. Får se om det håller i sig om några dagar! ;)

Edit: Kan ju tilläggas att jag inte konfigurerat något emailkonto denna gången. Har ingen större användning för mail i telefonen om jag ska vara helt ärlig. :)

Redigerat av Flamso, 11 April 2010 - 02:02.

Postad 11 April 2010 - 05:15

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Är det enda sättet att kolla på bilder man tagit i telefonen genom mediascape? Finns det inget Foto / Galleri app som ligger i "huvudmenyn" Tycker att vissa videor man sett där det varit en rapp telefon har varit väldigt seg då dom haft mycket saker i Mediascape, mycket foton, filmer, musik och då har de laggat endel

Postad 11 April 2010 - 08:09

eztoril
  • eztoril
  • Lärjunge

• 354 inlägg
  • 0
Har ett problem med min X10:a. Nu när jag tittar på telefonen visar standardklockan i mitten av skärmen "0:04", dvs mitt i natten! Exakt samma tid visade den även igårkväll.

Bifogad fil  X10.jpg   132.98K   0 Antal nerladdningar

Som man kan se är klockan längst upp bredvid batteriindikatorn 8:51. Datumet är iaf. rätt och mittenklockan är OK i "lås upp"-skärmen. Jag har varit inne i menyn för tid och datum, ändrat fram och tillbaka mellan auto och manuellt, utan skillnad (klockan är OK inne i denna "tid-/datum"-meny).

Är det nån som har tips om hur jag får till klockan att visa rätt tid?

/M

Postad 11 April 2010 - 08:25

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0

/M

Ta bort widgeten och lägg tillbaks den? :D Eller dumpa den helt och kör med beautiful widgets beautiful home...

Postad 11 April 2010 - 08:25

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
Hei

Har nu ändrat till bare 3G och installerat Juice defender, detta verkar nu göra att batteri kapaciteten har dubblats ;-)

Postad 11 April 2010 - 08:27

deezel
  • deezel
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

Har ett problem med min X10:a. Nu när jag tittar på telefonen visar standardklockan i mitten av skärmen "0:04", dvs mitt i natten! Exakt samma tid visade den även igårkväll.

Bifogad fil  X10.jpg   132.98K   0 Antal nerladdningar

Som man kan se är klockan längst upp bredvid batteriindikatorn 8:51. Datumet är iaf. rätt och mittenklockan är OK i "lås upp"-skärmen. Jag har varit inne i menyn för tid och datum, ändrat fram och tillbaka mellan auto och manuellt, utan skillnad (klockan är OK inne i denna "tid-/datum"-meny).

/M

Du har inte slagit ihjäl någon process som styr den där widgeten? Prova att slänga den och lägga dit den igen alternativt boota om telefonen.

Postad 11 April 2010 - 09:30

eztoril
  • eztoril
  • Lärjunge

• 354 inlägg
  • 0

Ta bort widgeten och lägg tillbaks den? :D Eller dumpa den helt och kör med beautiful widgets beautiful home...

Tack, det hjälpte. Hade faktiskt aldrig varit inne i den menyn :) BTW, var hittar man "Beautyful widget/home"? Har letat på Market utan att hitta nåt?

/M

Postad 11 April 2010 - 09:44

jlarsson1978
  • jlarsson1978
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Du har inte slagit ihjäl någon process som styr den där widgeten? Prova att slänga den och lägga dit den igen alternativt boota om telefonen.

Precis. Jag har slutat använda dom där task killer-programmen då de gjorde mer skada än nytta för mig. Telefonen går fort nog ändå och nu fungerar alla widgetar som de ska.

Postad 11 April 2010 - 12:19

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Ni som kör pandahome, vilken version kör ni med?

Testade en men jag hade bara 3 sidor ändå man kunde lägga ikoner på. Eller är det någon inställning i pandahome?

Postad 11 April 2010 - 12:24

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Ni som kör pandahome, vilken version kör ni med?

Testade en men jag hade bara 3 sidor ändå man kunde lägga ikoner på. Eller är det någon inställning i pandahome?

Provade ladda hem pandahome till min htc legend imorse, och såg också först bara 3, men tryck på meny knappen så kommer de upp en liten meny, sen går du in i settings och där ska de gå att ändra till 11st.

Postad 11 April 2010 - 13:33

gekcim
  • gekcim
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Någon här som har synkat sina kontakter mor facebooks applikationen. Får inte skiten att fungera. Står att jag inte har någon internetanslutning.

Postad 11 April 2010 - 13:43

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0

Någon här som har synkat sina kontakter mor facebooks applikationen. Får inte skiten att fungera. Står att jag inte har någon internetanslutning.

Fungerat felfritt.

Jag har dock aldrig klarat att synca albumbilder till mina album. Står alltid att den inte kan connecta och det blir system fail direkt. :P

Postad 11 April 2010 - 14:19

gekcim
  • gekcim
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
och när man gör det i mobilen. Varför lägger inte profilbilden sig som kontakt bild i telefonboken?

Postad 11 April 2010 - 15:11

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0
Synka albumbilder får mig att bli rätt förbannad... Det är ju SJUKT smidigt! Men NEJ, man _MÅSTE_ ha WLAN och är det mer än ett par stycken så _MÅSTE_ man ha strömsladden inkopplad. Argh...

Postad 11 April 2010 - 15:17

RichardA
  • RichardA
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Ang. HTC tangentbordet!

Har installerat HTC tangentbordet men har problem att aktivera det.

Får bara fram det gammla x10 bordet.

klickar på inställningar-->språkkod och text-->markerar touch input-->trycker på touch input inst.
Sedan då??

ser text i touch input inst. där det står Mods by jonasl@xda(v20)

Postad 11 April 2010 - 15:20

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Ang. HTC tangentbordet!

Har installerat HTC tangentbordet men har problem att aktivera det.

Får bara fram det gammla x10 bordet.

klickar på inställningar-->språkkod och text-->markerar touch input-->trycker på touch input inst.
Sedan då??

ser text i touch input inst. där det står Mods by jonasl@xda(v20)

Det är i menyn innan det!

Postad 11 April 2010 - 15:32

RichardA
  • RichardA
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Det är i menyn innan det!

Jag har bara följande val.

androids tang.
standard tang.
japanskt tang.

Då har det blivit något fel alltså.

testar o avinstallerar o kör install. igen.

Hjälpte inte.
Har fortfarande bara dom tre ovanstående alternativen, inget HTC tangentbord!

Redigerat av RichardA, 11 April 2010 - 16:05.

Postad 11 April 2010 - 16:04

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0

Synka albumbilder får mig att bli rätt förbannad... Det är ju SJUKT smidigt! Men NEJ, man _MÅSTE_ ha WLAN och är det mer än ett par stycken så _MÅSTE_ man ha strömsladden inkopplad. Argh...

Jag har inte ens fått det att fungera. Vad fan :P

Postad 11 April 2010 - 16:09

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0
Jösses... Asså jonas tagentbord är ju stört bra. "A" är räddat! :P

för dig som inte kan få upp den (lol) Uhm så trycker du in den knappen med "jordglob12" som är längst ner till vänster. Då kommer en ruta upp då tar du välj input metod, så tar du Touch input. voila... jonas tagentbord e on...

Redigerat av Gucci, 11 April 2010 - 16:12.

Postad 11 April 2010 - 16:35

Loeken
  • Loeken
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Var inne på att köpa denna telefonen redan förra året, men efter dåliga recensioner och filmer där den verkar hur seg som helst hade jag ändrat mig, och funderat på en HTC Desire istället. Idag så var jag och kände på den, och jag märkte inget av den seghet som jag uppfattat av många filmer, är den seg eller ej ?

Kommer använda till surf och musik/film, denna eller desire?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.