Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 October 2018 - 11:43

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2842 inlägg
  • 0

Har en fråga rent allmänt, varför är volymen på tv3 så markant mycket högre än på resten av utbudet?

Och då pass mycket lägre på TLC

Postad 02 October 2018 - 11:50

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 0

Går det inte att reglera nivåskillnader mellan kanalerna i ljudinställningarna?

Postad 02 October 2018 - 11:58

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2842 inlägg
  • 0

Via appen (ATV)?

Postad 02 October 2018 - 12:00

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 0

Haha nä den vägen är ju rätt stängd.

Trodde du menade via satellitmottagaren.

Postad 02 October 2018 - 23:27

STS-128
  • STS-128
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Serieinspelningen är fixat! Det funkar perfekt hos mig i alla fall.

Nja, hos mig spelar det fortfarande in repriser...

Jag startade en serieinspelning i söndags på min 500 GB-box. Den måste fortfarande rensas från dubletter regelbundet, Legion har rätt.

Redigerat av STS-128, 02 October 2018 - 23:29.

Postad 02 October 2018 - 23:32

mr miyagi
  • mr miyagi
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0
Tuner 1 överbelastad???
Hej. Jag har två boxar 500g svarta boxen och vita boxen i folw me läget via parabol. Nu plötsligt ser jag att vita boxen klagar på antennen det står kortslutning säger den. Eller om man kollar signalmätning så säger den tuner 1 över belastad. Vad har hänt? Har funkat i flera år. Ser att frekvenserbanden transpondern har ändrats av CD.
Just nu har jag 10778mhz och 25000 ms inställt på vita boxen.

Skall jag göra en ny antenn sökning på svarta boxen eller vad?

Postad 03 October 2018 - 08:59

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Tuner 1 överbelastad???
Hej. Jag har två boxar 500g svarta boxen och vita boxen i folw me läget via parabol. Nu plötsligt ser jag att vita boxen klagar på antennen det står kortslutning säger den. Eller om man kollar signalmätning så säger den tuner 1 över belastad. Vad har hänt? Har funkat i flera år. Ser att frekvenserbanden transpondern har ändrats av CD.
Just nu har jag 10778mhz och 25000 ms inställt på vita boxen.

Skall jag göra en ny antenn sökning på svarta boxen eller vad?

Hej

Skruva lös antennkabeln och skruva sedan tillbaka den så ska allt fungera bra igen.

Mvh

Niklas

Jag startade en serieinspelning i söndags på min 500 GB-box. Den måste fortfarande rensas från dubletter regelbundet, Legion har rätt.

Hej

Problemet med att repriser spelas in kommer bli fixat under första halvan av oktober. Ber återigen om ursäkt för problemet.

Mvh

Niklas

Hej

Vi har ingen sådan funktion i våra boxar. Det är endast vår playout som eventuellt kan ändra detta (beroende på vad vi får för signal in)

Mvh
Niklas

Postad 03 October 2018 - 10:20

Unregisteredd71d8c15
  • Unregisteredd71d8c15
  • Forumräv

• 914 inlägg
  • 0

Hej

Ber om ursäkt för sent svar. Jag ska undersöka detta och se om det fortfarande är problem.

Mvh
Niklas

Hej Askungen

Jag ska kolla upp detta. Återkommer med svar.

Mvh
Niklas

Niklas har du hört något nytt om Paramount+ utbudet om det kan tänkas komma lite nya filmer istället för samma hela tiden.

"Social Animals" filmen som lovats i utskicket från er saknas helt i utbudet när kommer denna läggas till som utlovat ?

Postad 03 October 2018 - 11:32

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Niklas har du hört något nytt om Paramount+ utbudet om det kan tänkas komma lite nya filmer istället för samma hela tiden.

"Social Animals" filmen som lovats i utskicket från er saknas helt i utbudet när kommer denna läggas till som utlovat ?

Hej

Väntar fortfarande på svar.

Jag ska undersöka Social Animals, återkommer under dagen.

Mvh
Niklas

Postad 03 October 2018 - 11:50

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej

Det stämmer att filmen saknas i vår playtjänst. Jag har lagt en felanmälan på att den saknas och återkopplar när problemet är åtgärdat.

Mvh
Niklas

Postad 03 October 2018 - 12:28

Unregisteredd71d8c15
  • Unregisteredd71d8c15
  • Forumräv

• 914 inlägg
  • 0

Hej

Det stämmer att filmen saknas i vår playtjänst. Jag har lagt en felanmälan på att den saknas och återkopplar när problemet är åtgärdat.

Mvh
Niklas

Låter kanon bra detta, enligt mig mest intressanta filmen och så fanns den ej.

Postad 03 October 2018 - 14:10

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Hur blir d med paramount network som ska ersätta comedy central? Blir d en hd kanal? Planer på att börja sända FOX hd?

Postad 03 October 2018 - 14:16

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hur blir d med paramount network som ska ersätta comedy central? Blir d en hd kanal? Planer på att börja sända FOX hd?

Hej

Information om detta kommer att komma upp på vår hemsida när vi har all information, vågar inte svara på om det blir en HD-kanal just nu.

Mvh
Niklas

Postad 03 October 2018 - 19:17

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0
Det finns fler HD kanaler som finns hos de andra teve leverantörerna i Sverige
Så vi förväntar oss att dessa också dyker upp hos CD
MTV HD
Nickelodeon HD
Nick Jr HD
Comedy Central HD
Disney Channel HD

Postad 03 October 2018 - 23:24

Yusshaka20
  • Yusshaka20
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Det här är min box och sedan i måndags serieinspelningen på min favorit glamour funkar utan problem. Den spela in bara aktuella avsnit utan att blanda i repriser som sändas på morgonarna

01_hdentertainsmart_front_wremote.jpg?format=jpg&bgcolor=f8eeea&fastscale=True&down.colorspace=linear&width=1440&height=811

Postad 03 October 2018 - 23:28

Yusshaka20
  • Yusshaka20
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Försök att starta om boxen!

Redigerat av Yusshaka20, 03 October 2018 - 23:33.

Postad 04 October 2018 - 21:39

STS-128
  • STS-128
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Försök att starta om boxen!

Tack för tipset, men CD svarade i #5807.

Dock fortfarande en gåta hur de kan tillåta att släppa otestade lösningar och låta betalande användare ta smällen!?  :wacko:

Postad 05 October 2018 - 10:36

Unregisteredd71d8c15
  • Unregisteredd71d8c15
  • Forumräv

• 914 inlägg
  • 0

Hej

Mvh
Niklas

Ska det ta 2 dagar att lägga till 1 film i Paramount+ biblioteket som ni redan lovat ?

Kan inte ens tänka mig hur länge det då tar att verkligen uppdatera till andra nya filmer som ej är utlovat.

Hoppas Social Animals kan komma idag eller under helgen så man kan njuta av denna.

Postad 05 October 2018 - 21:06

mr miyagi
  • mr miyagi
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0
Hej Niklas. Tyvärr funkade inte det. Kanske helt enkelt måste klättra upp på taket och kolla kabeln. Känns lit långsökt dock, att kortslutning har skett..
Just -överbelastning- verkar skumt.

Postad 06 October 2018 - 16:55

Iceman666
  • Iceman666
  • Lärjunge

• 480 inlägg
  • 0
Ursäkta att jag frågar om C More appen i denna tråd men det är ett Canal digital paket jag har så....
Jag har ett Canal Digital parabolpaket med familjepaket samt C More Premium. När jag skulle logga in på C More appen sist såg jag att jag måste registrera ett nytt konto på C More för att kunna logga in. Jag har nu skapat ett konto och det går att logga in men när jag är inne i appen så går det inte att välja kanaler som jag har utan under inställningar står det att kag inte har något paket fast jag har det. Hur fixar jag nu detta? Skall jag bli ”tvungen” att ringa och få mina paket inlagda av C More eller kan man lösa detta själv? Trodde inte att en fungerande produkt skulle kunna bli sämre men tydligen skall det inte bara jöklas med en dålig box utan nu skall det även krångla med ”era” appar ;-(

Postad 06 October 2018 - 18:24

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

Du ska inte logga in på C more, utan på Canal Digital Parabol. Vet inte om du har PC eller padda, men på PC väljer du till höger på operatörsuppgifter.

Postad 06 October 2018 - 19:22

Iceman666
  • Iceman666
  • Lärjunge

• 480 inlägg
  • 0
Ursäkta men nu förstår jag inte. Jag använder Iphone/Ipad och Apple Tv. Skall jag inte använda C More appen över huvud taget?
Jag har provat flera gånger att använda C More appen och logga in på Canal Digital Parabol men den vägrar det.

Postad 06 October 2018 - 19:29

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

Märkligt. Det fungerar för mig i PC och mina androidburkar att logga in i C moreappen ed samma login som i CD appen.

Postad 06 October 2018 - 21:39

Iceman666
  • Iceman666
  • Lärjunge

• 480 inlägg
  • 0
Logga INTE ut från er C More app!!

Jag har sett att Ipaden fortfarande fungerar eftersom jag inte har loggat ut där. När jag försöker att välja Canal Digital Parabol i C More appen så skriver den att du måste surfa in på deras sida och skapa ett C More konto. Får nog ta kontakt med C More och reda ut detta.

Postad 07 October 2018 - 11:54

masite
  • masite
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Logga INTE ut från er C More app!!

Jag har sett att Ipaden fortfarande fungerar eftersom jag inte har loggat ut där. När jag försöker att välja Canal Digital Parabol i C More appen så skriver den att du måste surfa in på deras sida och skapa ett C More konto. Får nog ta kontakt med C More och reda ut detta.

Hade också en del strul med det. Den ville att jag skulle registrera ett konto, men när jag försökte så sa den att mitt konto redan fanns. Men jag kom inte in med det lösenordet som jag har. Till slut testade jag med mitt TV4-konto och lösenord och då kom jag in.

Postad 09 October 2018 - 10:05

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej Niklas. Tyvärr funkade inte det. Kanske helt enkelt måste klättra upp på taket och kolla kabeln. Känns lit långsökt dock, att kortslutning har skett..
Just -överbelastning- verkar skumt.

Hej

Kontrollera att kontakten till antennkabeln är hel och att mittledaren i kontakten är hel. Det kan vara så att tex kabeln är skadad och att det tex kommit in fukt i kabeln som orsakar detta. Du kan skicka PM så kan jag ringa dig, lättare att ta detta över telefon.

Mvh
Niklas

Postad 09 October 2018 - 10:15

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Ursäkta att jag frågar om C More appen i denna tråd men det är ett Canal digital paket jag har så....
Jag har ett Canal Digital parabolpaket med familjepaket samt C More Premium. När jag skulle logga in på C More appen sist såg jag att jag måste registrera ett nytt konto på C More för att kunna logga in. Jag har nu skapat ett konto och det går att logga in men när jag är inne i appen så går det inte att välja kanaler som jag har utan under inställningar står det att kag inte har något paket fast jag har det. Hur fixar jag nu detta? Skall jag bli ”tvungen” att ringa och få mina paket inlagda av C More eller kan man lösa detta själv? Trodde inte att en fungerande produkt skulle kunna bli sämre men tydligen skall det inte bara jöklas med en dålig box utan nu skall det även krångla med ”era” appar ;-(

Hej

Du ska kunna skapa ett konto direkt hos C More genom att logga in via Operatör: Canal Digital Parabol och sedan skriva in kundnummer/postnummer som du har via oss och i nästa steg får du då välja ett nytt användarnamn/lösenord för C More och då ska du ha tillgång till samma utbud som du har via oss via C Mores app/hemsidan.

Mvh

NIklas

Postad 09 October 2018 - 17:24

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0

Tydligen ska Viasatsport kanaler ingå i Familjepaketet nu enligt hemsidan  ;)  

https://www.canaldig...familjepaketet/

Postad 09 October 2018 - 18:08

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

Hittar inte när det kör igång.

Redigerat av Huddingebo, 09 October 2018 - 18:08.

Postad 09 October 2018 - 18:17

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

• 864 inlägg
  • 0

Hittar inte när det kör igång.

Det stämmer inte, Viasats kanaler kostar extra.

Postad 09 October 2018 - 18:28

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

Det stämmer inte, Viasats kanaler kostar extra.

Fast de finns redan i mitt abonnemang. Gjorde ett försök att beställa för att få fram ett datum men får texten "Du har redan det här paketet." Kollade Viasat men det var inte ännu aktivt. Vi får väl se om det kan vara en miss från CD och att det kostar extra för Viasatkanalerna.

Postad 09 October 2018 - 20:11

Unregisteredd71d8c15
  • Unregisteredd71d8c15
  • Forumräv

• 914 inlägg
  • 0

Fast de finns redan i mitt abonnemang. Gjorde ett försök att beställa för att få fram ett datum men får texten "Du har redan det här paketet." Kollade Viasat men det var inte ännu aktivt. Vi får väl se om det kan vara en miss från CD och att det kostar extra för Viasatkanalerna.

Hela förra veckan frivisade dom Viasat Sportkanaler för att locka nya kunder.

Postad 09 October 2018 - 20:34

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

• 1257 inlägg
  • 0

@cd. Den nya guiden skulle innehålla mer info om varje program vilket det kanske gör om själva handlingen men jag saknar verkligen rollistan. Det är ju brukligt att skriva ut åtminstone huvudskådespelarna?

Under delar av dygnet finns det mycket information om de närmaste timmarnas program i de svenska kanalerna. Men resten av tiden och för de flesta andra kanaler består informationen av en hårt standardiserad mall där det anges: upphovsland, genre och lanseringsår och inget mer.

Jag hade också förväntat mig lite mer när jag läste om att CD fått ny EPG-leverantör. Det viktigaste, att programmen får rätt titel och att sändningstiden stämmer är ett grundkrav som inte uppfyllts under större delen av år 2018. Det hoppas jag man löst nu.

Det går åt ganska mycket minne om man har mer info om alla program så eventuellt finns det tekniska aspekter på vad man kan göra för att alla boxar skall fungera.

Jag hoppas att det vi ser nu är "barnsjukdomar" som inte är ovanligt när nya system introduceras och att man framöver får ordning på vad som är serier, vilka avsnitt som är repriser och lite fylligare programinformation för de flesta kanaler några dagar framåt.

Är det en realistisk förhoppning CD?

Jag testade viasat för ett tag sedan och det var riktigt usel information i EPGn där med. I boxers nya tv-hub finns ingen epg alls och informationen är också dålig där! Att man ska behöva gå och hämta en programtablå från annat håll när man sitter vid TVn!

Redigerat av ansgar, 09 October 2018 - 20:38.

Postad 10 October 2018 - 09:37

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej

Det har tyvärr blivit något fel på vår hemsida efter vi hade frivisningen av Viasat Sport förra veckan. Vi jobbar på att lösa problemet.

Viasat Sport ingår tyvärr inte i Familjepaketet.

Mvh
Niklas

Postad 10 October 2018 - 12:33

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

• 1610 inlägg
  • 0

Jag testade viasat för ett tag sedan och det var riktigt usel information i EPGn där med. I boxers nya tv-hub finns ingen epg alls och informationen är också dålig där! Att man ska behöva gå och hämta en programtablå från annat håll när man sitter vid TVn!

Min EPG ser ut så här med CD B) :lol:

epg.PNG

Postad 10 October 2018 - 13:56

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej

Nu har jag fått återkoppling på att Social Animals är tillgänglig i playtjänsten.

Mvh
Niklas

Postad 10 October 2018 - 19:32

mr miyagi
  • mr miyagi
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0
Hej Niklas. Okey. Återkommer med info. Gäller att orka/ våga ta sig till parabolen ( taket lutar en hel del och parabol huvudet längst ut på nocken. Har nämligen bytt till 4 utgångar en gång i tiden.
Repriser fortfarande:
Hej niklas. Det spelas in repriser fortfarande och det blir därför massa konflikter. Väldigt surt. ( Jag kör med svarta 500gig inspelnings boxen)
Hoppas det löser sig väldigt snart.

Postad 10 October 2018 - 20:29

Priskvark
  • Priskvark
  • Användare

• 125 inlägg
  • 0

Min EPG ser ut så här med CD B) :lol:

Det ser ju riktigt bra ut, med rejäl information!

En sak som inte syns (jag lägger inte märke till det i alla fall) är om det finns något som indikerar repriser. Det gör det lättare att undvika onödiga inspelningar.

Och jag antar att informationen hämtas från Internet vilket gör det lite mer komplicerat om något tekniskt missöde inträffar - i alla fall för närstående som inte vill bli nördar för att kunna titta på tv...

Postad 10 October 2018 - 20:52

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

• 1610 inlägg
  • 0

Det ser ju riktigt bra ut, med rejäl information!

En sak som inte syns (jag lägger inte märke till det i alla fall) är om det finns något som indikerar repriser. Det gör det lättare att undvika onödiga inspelningar.

Och jag antar att informationen hämtas från Internet vilket gör det lite mer komplicerat om något tekniskt missöde inträffar - i alla fall för närstående som inte vill bli nördar för att kunna titta på tv...

Det stämmer, det är xml-data från honeybee.it. Men informationen kommer direkt från respektive kanal, så jag ville visa att CD lika gärna skulle kunna ha den.

TVheadend som jag använder håller själv reda på vad som spelats in tidigare.

Postad 10 October 2018 - 21:31

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

• 1257 inlägg
  • 0

Det stämmer, det är xml-data från honeybee.it. Men informationen kommer direkt från respektive kanal, så jag ville visa att CD lika gärna skulle kunna ha den.

Vad har du för hårdvara? Kan du lägga den här XML-infon i din box?Bifogad fil  image.jpeg   148.86K   1 Antal nerladdningar
Så här ser infon ut i en gammal humaxbox (antenn) Det brukar vara mycket fylligare!

Postad 11 October 2018 - 09:02

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej Niklas. Okey. Återkommer med info. Gäller att orka/ våga ta sig till parabolen ( taket lutar en hel del och parabol huvudet längst ut på nocken. Har nämligen bytt till 4 utgångar en gång i tiden.
Repriser fortfarande:
Hej niklas. Det spelas in repriser fortfarande och det blir därför massa konflikter. Väldigt surt. ( Jag kör med svarta 500gig inspelnings boxen)
Hoppas det löser sig väldigt snart.

Hej

Skicka PM med kundnummer så kan vi kolla vad vi kan lösa, vill helst att du håller dig på marken och ser hellre att en installatör med säkerhetsutrusning går upp på taket om det skulle behövas.

Problemet med att repriser spelas in kommer att bli löst under oktober. Bör ha ett exakt datum i veckan.

Mvh

Niklas

Hej

Mer programinformation kommer att komma i EPGn under oktober/november.

Mvh
Niklas

Postad 11 October 2018 - 10:04

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

• 1610 inlägg
  • 0

Vad har du för hårdvara? Kan du lägga den här XML-infon i din box?attachicon.gifimage.jpeg
Så här ser infon ut i en gammal humaxbox (antenn) Det brukar vara mycket fylligare!

Ingen box, jag har en Elgato Netstream 4Sat som sitter på nätverket och TVheadend i en virtuell maskin. EPG importeras som XML. Föreslår en ny  tråd om alternativa mottagningsformer.

Postad 11 October 2018 - 10:50

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Mer programinformation kommer att komma i EPGn under oktober/november.

Mvh
Niklas

Bra! För som det är nu räcker inte.

Postad 11 October 2018 - 12:10

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

• 1257 inlägg
  • 0

Ingen box, jag har en Elgato Netstream 4Sat som sitter på nätverket och TVheadend i en virtuell maskin. EPG importeras som XML. Föreslår en ny  tråd om alternativa mottagningsformer.

Ny tråd ok för mig. Här finns tydligen teknik som jag inte känner till. Vad är en elgato ... och TVheadend för något. Virtuell maskin anar jag vad det är men var kör du den då?
Tar du emot stream via internet?

Postad 11 October 2018 - 13:40

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

• 1610 inlägg
  • 0

Ny tråd ok för mig. Här finns tydligen teknik som jag inte känner till. Vad är en elgato ... och TVheadend för något. Virtuell maskin anar jag vad det är men var kör du den då?
Tar du emot stream via internet?

Det handlar ju faktiskt om CD så vi är inte off topic ännu... Elgaton är en 4x dvb-s2-mottagare som omvandlar tv-signalerna till IPTV och skickar ut dem på nätverket. TVheadend är en mjukvara som agerar "box" dvs tar hand om IP-strömmarna, läser programkortet, hanterar EPG, inspelningar och lagring. Vid TVn (som är en ren bildvisare) har jag en Kodi-burk med TVheadends plugin.

tvsystem.PNG

kodiepg.PNG

Postad 11 October 2018 - 18:00

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0

Två kanaler försvinner vid nyår TNT och Discovery World 

Postad 11 October 2018 - 19:18

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Sj kommer jag inte sakna de.

Postad 11 October 2018 - 20:42

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Trist, jag kollar en del på bägge kanalerna.
Men priset på abonnemanget blir förstås lägre nu😉

Postad 11 October 2018 - 21:58

STS-128
  • STS-128
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 1

Hej

...

Problemet med att repriser spelas in kommer att bli löst under oktober. Bör ha ett exakt datum i veckan.

Mvh

Niklas

Ehhh... men vänta lite här nu! I #5714 (den 15/9) skrev ni att problemet skulle vara löst "nästa vecka". På min fråga den 3/10 svarade ni "första halvan av oktober" (#5807).

Jag har sedan länge begärt att ni ska berätta när problemet kommer vara löst på riktigt, samt att ni ska motivera varför vi ska tro er. Det är inte förknippat med seriöst företagande att inte vara ärlig och öppen mot sina kunder!

Postad 12 October 2018 - 21:09

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 1

Ehhh... men vänta lite här nu! I #5714 (den 15/9) skrev ni att problemet skulle vara löst "nästa vecka". På min fråga den 3/10 svarade ni "första halvan av oktober" (#5807).

Jag har sedan länge begärt att ni ska berätta när problemet kommer vara löst på riktigt, samt att ni ska motivera varför vi ska tro er. Det är inte förknippat med seriöst företagande att inte vara ärlig och öppen mot sina kunder!

Hej

Tyvärr har det varit tekniska problem som gjort att det dragit ut på tiden, vi kommer att lösa problemet under oktober. 

Mvh
Niklas

6 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 6 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.