- Trötta och varma barn som får spelet.
Postad 21 May 2017 - 13:22
- Trötta och varma barn som får spelet.
Postad 21 May 2017 - 18:42
+ 86 poäng, 60 mål i målskillnad, 4 förluster på 38 matcher.
- ändå bara andra plats.
Redigerat av Unregisteredcec18524, 21 May 2017 - 18:43.
Postad 22 May 2017 - 08:44
+ Dagskift istället för kväll idag
- Trött idag
Det var segt att gå upp 04.45 idag... Lätt värt det!+ GULD
:D:D 🏆🏆🏆
Postad 22 May 2017 - 12:53
... vad är det för Guld så många snackar om?
Jag gissar att det handlar om sport i någon form... raden 'final ska ej avgöras på straffar' gav mig en ledtråd till den gissningen...
+ Det är mulet i stan men rätt skönt ändå ![]()
Postad 22 May 2017 - 14:15
= En tävling ska avgöras på de regler som föreställts inför anmälan.
Jo det är väl klart att det inte var något fel i hur arrangörerna gjorde just nu, reglerna följdes ju här. Men till nästa VMs slutspel hade jag definitivt velat att man kör sudden tills ett lag vinner som man kör i elitseriens slutspel eller Stanley cup t ex. Jag menar självklart inte att de skulle gå in och ändra reglerna inför straffavgörandet mitt i turneringen.
.
Postad 22 May 2017 - 14:35
i sak håller jag med dig. Men jag Funderar lite kring att om ingen kan vinna genom extraordinärt spel så varför inte pröva straffläggning istället.
Postad 22 May 2017 - 16:17
+ Hittade sänding på SVTplay till slut!
+ Värme
+ Köpt smart belysning
Redigerat av MartinAberg, 22 May 2017 - 16:28.
Postad 22 May 2017 - 22:23
Den ska levereras under dagen imorgon och jag insåg ikväll att jag måste iväg precis då. Bajs.
- Att ELFA Distrelec har allt utom knappar till faderpotar.
Postad 23 May 2017 - 04:28
+ Livet är lättare än förr.
- Varför denna inbitna trötthet? Sover som en stock och gärna flera små naps under eftermiddag.
Postad 23 May 2017 - 09:31
+ Sol och cykling till jobbet
+ Prata just med en arbetsgivare finns ev intresse för en lärling! Inom vvs.
Postad 23 May 2017 - 10:21
+ Chefen bläddrar i platsannonser...
Postad 23 May 2017 - 10:40
+ Livet är lättare än förr.
- Varför denna inbitna trötthet? Sover som en stock och gärna flera små naps under eftermiddag.
- Samma trötthet, har vart hos läkarn men inget knas, är trött på att vara trött.. ![]()
+ Jefla fint väder för kollonnilotten nu!
- Jefla fegisar som ska vålla ond bråd död hela tiden. :\
Postad 23 May 2017 - 19:35
- Samma trötthet, har vart hos läkarn men inget knas, är trött på att vara trött..
Har du kollat om du lider av pollenallergi? Är ju säsong för det nu, har en sambo som är ruskigt hängig pga björk.
Postad 23 May 2017 - 20:08
+ Kortvecka
+ Fixar JRiver i raspberry i helgen. Köpte uppgraderade till masterlicens som då gäller för PC. MAC och Linux.
- Trött i alla fall...
![]()
Redigerat av PML73, 23 May 2017 - 20:09.
Postad 24 May 2017 - 08:37
+ Fantastisk weekend i Budapest med god mat, gott vin, fint väder och trevligt sällskap. Lätt en av Europas trevligaste huvudstäder!
+ Långhelg på gång, alltid ett plus!
+ Depeche Mode på Parken i Köpenhamns den 31 Maj! (Hoppas de höjt säkerheten!)
Postad 24 May 2017 - 12:55
Vi hade dem som grund men det blev inte helt som vi tänkt, vi körde mer spontant och hittade bl.a. ett lite mysigt ställe vid en liten park som vi annars aldrig hade hittat. Vi var på saluhallen, Gellert kullen med statyn, slottet, parlamentet, Minnesmonumentet skorna, St Stefan Basilikan plus lite fler ställen vi hittade på våra vandringar. Langos var faktiskt svårare att hitta än jag trodde, men vi gick till Drum cafe efter ett tips.
Vi hann aldrig med att besöka badhusen men det ska vi göra nästa gång!
Vi drack Palinka i hotellbaren vilket jag kände var av en bra kvalitet, luktade inte penseltvätt som dålig Grappa kan göra. Gott.
Unicum var inte min kompis grej, jag gillade däremot det. En blandning av Gammeldansk och Killipitch.
Redigerat av Melmac, 24 May 2017 - 12:58.
Postad 25 May 2017 - 20:31
Produktiv dag på flera sätt:
+ Fått in all ved jag hämtade på släpet i nybyggda vedbon, fyllde det till 75% och trodde jag hade 25% för mycket ved! så det fick plast mycket mer än jag trodde!
+ Fick ner gipset från en vägg (som jag är 100% icke bärande) som vetter mot köket som vi planerat att öppna upp, va tvungen att se vad som fanns bakom innan man planerar nya köket vidare, tur va väl det då jag hittade en fet järnbalk!!! så det var visst en bärande vägg trots allt! men nya planeringen ändå (balken var placerad inte överdrivet långt ifrån annan vägg) så vi öppnar upp ändå så det blir bra!
- När jag lutade mig mot ryggen på soffan för att fundera på väggen så brast hela soffans stomme..... trademax, vilket skit! får bli drullen på den!
- Jobba inatt ![]()
Postad 28 May 2017 - 11:53
+ Sommaren
- All pollen. Är inte allergisk men troligen lite känslig. Sovit bort hela helgen.
+ Har en stor portabel AC på jobbet som ska hem i veckan...
Postad 28 May 2017 - 13:52
- blåser kallt även från syd?
- för bannade väder denna vår
Postad 28 May 2017 - 15:22
Sjukt olika väder i vårt avlånga land just nu... har ett par kompisar som svettas järnet nu på Elitloppet, bor du där runtomkring FEA? För tror dom har så varmt där nu ![]()
Här på västkusten är det 20grader, och vindar lite... asgött just nu iaf... regnade lite innan... får väl lägga vädret på plussidan just nu... runt 20 tycker jag är lagom varmt, behöver inte va varmare! ![]()
Redigerat av Garrett, 28 May 2017 - 15:22.
Postad 28 May 2017 - 15:30
+ Äntligen regn.
+ Så fort regnet kom så sjönk temperaturen från 29 till 26.
Postad 28 May 2017 - 15:40
Sjukt olika väder i vårt avlånga land just nu... har ett par kompisar som svettas järnet nu på Elitloppet, bor du där runtomkring FEA? För tror dom har så varmt där nu
Jag hör gnäggande... eller var det grannen? Jag bor i Stockholm, ja ![]()
Just nu bullar sig molnen upp och det har börjat blåsa rätt rejält i vindbyarna. Åska på gång kanske?
+ Åska - nu är det sommar på riktigt ![]()
Postad 28 May 2017 - 18:49
- Det luktar kraftigt av markbrand eller skogsbrand. Jag håller tummarna för att det inte brinner i ett par dagar, som det gjorde för något år sedan här intill i Grimsta Naturreservat ![]()
- Inget på nyheterna ännu
Postad 28 May 2017 - 19:11
+ Lite smådugg på eftermiddagen, alldeles för lite.
- Trött, trött, trött... Ska kasta mig i sängen nu, slötitta på dumburken och somna in.
Postad 29 May 2017 - 04:25
+ Ingen brandlukt idag
+ Temperaturen rasar med 12-13 grader till idag (!), fortfarande soligt ![]()
Postad 29 May 2017 - 04:30
+ FEA´s väderrapport.
- Så, så nära att sjukskriva mig i alla fall, helt slut. Nu blir det tre koppas espresso och bil till jobbet.
![]()
Postad 29 May 2017 - 14:31
- oj vad jag var omotiverad att gå upp idag då!
+ snart kortvecka igen!
Extremt omotiverad faktiskt. Trots att det är molnigt idag.
Redigerat av Melmac, 29 May 2017 - 14:31.
Postad 29 May 2017 - 14:59
- den globala uppvärmningen slår till mot precis hela världen, förutom de delar av Sverige som jag befinner mig i...
Postad 29 May 2017 - 15:37
+ att ha en elcykel på morgonen, ovärderlig. Speciellt när det är så jädrans kallt!
- den globala uppvärmningen slår till mot precis hela världen, förutom de delar av Sverige som jag befinner mig i...
Ta en vanlig cykel så får du upp värmen ju, och lite motion på köpet:P
Postad 29 May 2017 - 16:30
Jag kommer aldrig cykla oassisterat igenTa en vanlig cykel så får du upp värmen ju, och lite motion på köpet:P
Postad 29 May 2017 - 16:51
Enda anledningen till elcykel är skada eller gammal
Postad 29 May 2017 - 20:46
Postad 30 May 2017 - 05:36
Spelat fotboll?Mina knän är utdömda som en 85-årings, det var för tre år sen nu. Räcker det?
Postad 30 May 2017 - 07:40
+ att ha en elcykel på morgonen, ovärderlig. Speciellt när det är så jädrans kallt!
Elcykel är så skönt och svalkande på sommaren, vilken modell kör du ?
Postad 30 May 2017 - 14:21
Nej, bara jobbat inom kommunen (drog på mig en skada och sedan dess har knäna aldrig återhämtat sigSpelat fotboll?
Berra: bosch cx-motor, magisk!
Postad 30 May 2017 - 15:56
+ Regnet behövs, jag förstår det
- Regnet
+ Jag kan återhämta mig efter solbrännan, särskilt på nosen
Postad 31 May 2017 - 10:00
- Chefer utan ansvarskänsla.
Postad 31 May 2017 - 16:36
"Despite the constant negative press covfefe"
Redigerat av Zacabeb, 31 May 2017 - 16:38.
Postad 31 May 2017 - 16:47
+ Donald Trump's episka tweet inatt:
"Despite the constant negative press covfefe"
Han talar ju givetvis om all negativ press som ALIEN: Covfefe har fått ![]()
+ Jag behövde inte vattna i balkonglådorna idag
Redigerat av FEA, 31 May 2017 - 16:47.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Detta ämne är stängt
59 bilder
171 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?