Förstår inte,9h är inte helt okej enligt mig. Kanske 2 timmar spel och surf, knappt 30 min musik via bt. Några min samtal och några sms och typ 5-10 mail. 
edit: en liten uppmaning. Är det någon som har sämre täckning på områden där ni tidigare haft bra täckning med X10an?
9h är ju helt värdelöst! Min telefon höll i 18h och hade då 19% kvar innan jag gick och la mig. Så något står inte rätt till!
Jag har tvärtom reagerat på att jag har bättre täckning där jag haft taskig täckning tidigare med X1:an.
X1an har alltid haft fullkomligen sämst täckning. Men X10an har ju helt överdrivet bra täckning! Går runt och har 3-4 pinnar på ställen jag tappade mottagning på med X1an.

Någon mer än jag som får "Mit nummer: SIM-kortet är inte tillgängligt" högst upp i telefonboken på x10an? Har testat att ta ut o stoppa in igen, men fortfarande detsamma. Har 3, nån mer med 3 som uppmärksammat detta?
Jag undrar om det inte är någon speciell funktion som vi inte har i våra simkort?
Jag har oxå tyckt att mitt batteri varit i sämsta laget,(knappt en dag) men sen installerade jag juicedefender som ngn tipsade om och helt plötsligt är det helt klart överkomligt. Laddade igår morse och nu efter ett antal sms,ca en timmes pratande och en del wifi med bl.a filmkollande på youtube så ligger den nu på 76%. Klart godkänt. Vet ej om det har med det programmet att göra men men.
En fråga:vad innebär förkortningen APN,det nämns på många ställen i programmet?
Tja, jag kör helt utan JuiceDefender aktiverat.

Och APN är internetanslutningen! Står för Access Point Name.

Jag upplever typ 1000-falt bättre täckning med X10an jämfört med X1an.
På jobbet kunde jag inte ta emot eller skicka MMS då jag använde X1an, vilket var en stor anledning till att jag reklamerade den.
Ja, det är helt vansinnigt. Vill ju knappt titta på X1an som ligger här längre.

Tack för svar. Men ändrar jag menyn och bakgrundsbild är det bara den som ändras, inte det blå i timescape. Jag vill ha foto som vanlig bakgrund men det är resten jag vill ändra färg på.
Vad jag vet så finns det inget sätt att ändra UX eller vad de nu kallar det. Förhoppningsvis så släpps det något heltäckande tema till X10an!
Kan förbättra mottagning och göra mobilen kvickare. Det dumma mes SonyEricsson är att dom inte släpper "Realese Notes" som kan förklara vad uppdateringen gör mer specifikt.
Men nyare mjukvara är alltid bättre.
Det stämmer inte alltid. Men nästan.

Och jag ÖNSKAR VERKLIGEN att Google lägger till det som krav eller något. Release notes är helt ovärderligt!
Resetar min nu.
När den kör automatiska tidsinställningar så står det att klockan är 20:52 nu. Och alla val att välja tidszon är inaktiverade.
En fråga, hur fixar man google calenander? Saker som var inlagda innan vi bytte tidszon är förskjutna 
Det enklaste du kan göra är att bara inaktivera automatiken, ändra tidszon och sen aktivera automatiska tidsinställningar igen.

Hej hur kommer jag åt minneskortet för att byta till egna ringsignaler?
Tacksam för snabbt svar!!
Bakgrunder för den delen med tack!!
KOMMER INTE ÅT DET I TELEFONEN??
Från XDA:
On the SD card you have a folder called "media" in this folder there is a folder called "audio" in this audio folder make 3 new folders "notifications" "ringtones" and "alarms". (The notification folder may already be there)
Place your rintones in the "ringtones" folder and so on.
Och bakgrunder är bara att trycka på menyknappen (den med fyra fyrkanter på) när du är på hemskärmen så får du upp en meny där du kan välja det. Eller så håller du inne på en tom yta på hemskärmen så kan du välja det där!
Redigerat av Flamso, 13 April 2010 - 04:33.